Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Audi 80 B4

Lata produkcji: 1990 - 2000
Segment: Klasa średnia
Czwarta i ostatnia zarazem generacja Audi 80 (symbol 8C, auto potocznie nazywano B4) została zaprezentowana w 1992 roku. Wraz z jej debiutem, zaprzestano stosowania nazwy Audi 90 dla lepiej wyposażonych wersji 80-tki. B4 był pierwszym modelem w historii Audi 80 dostępnym w odmianie kombi (Avant) oraz Cabriolet. W 1993 roku na rynku pojawiły się topowe wersje modelu 80 – S2 sedan i S2 Avant. Choć rok później gotowy był już jego następca - model A4, produkcja 80-tki trwała w sumie do 1996 roku (wersje Avant i Coupe), zaś Cabriolet wycofano ze sprzedaży dopiero w roku 2000.

Dane techniczne Audi 80 B4

Silniki

Moc silników 70-316 KM

Poj. silników 1 595-2 771 cm3

Prędkość maks. 162-262 km/h

Przyspieszenia 0-100 5,4-17,5 s

Szkic techniczny:
zobacz dane techniczne

Oceny Audi 80 B4

Średnia ocena modelu

na podstawie 1034 opinii

4.19

Średnia dla segmentu: Klasa średnia 4.18

Zalety

+ Skrzynia biegów

+ Silnik

+ Ergonomia

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie

- Wyciszenie

- Koszty utrzymania

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (84%)
NIE (16%)

Wybrane oceny kierowców Audi 80 B4

Jak to niemiecki samochód z tamtych lat - bez "wodotrysków" ale wszystko pracuje tip top. CO NAJWAŻNIEJSZE TO TEN SPOKÓJ ... więcejW TRASIE, BRAK STRESÓW ŻE COŚ "NAWALI". Warto wydać parę groszy więcej na Audi 80 z tamtych lat i parę lat zapomnieć o mechanikach !!! Ktoś powie ooo.. z '93 to trup ! Nic bardziej błędnego. Miałem Carismę z 98 i padaka na naszych drogach a i silnik diesel- France 1.9 TD nie powalał na kolana. Niestety i nowsze Audice /"z wodotryskami"/ już nie najlepsze i blacha słabsza "cieńsza". Sprzedałem Carismę trochę z żalem bo pomimo usterek bardzo wygodna ale po ostatnim gradobiciu dach i przednia klapa to jedne wgnioty nie licząc pękniętej przedniej szyby. Kolega z pracy stał z boku Avantem takim co ja mam teraz i w jednym miejscu malutka wgniotka na dachu /prawie nie widoczna/. I wszystko w tym temacie !!!! ukryj
dodano 19.07.2009 przez
mam to audi 80 już od wielu wielu lat i jest w rodzinie jak wierny pies na którym ... więcejmożna zawsze polegać i który cię zawsze dowiezie do celu a oprócz niego nowy samochód 1.5roczny mercedes klasy C[200 benzyna] i zgadnijcie jakim jeżdże w dalekie trasy i tam gdzie chcę mieć spokój i nie myśleć o serwisie??tak tak audi 80! bo te nowe złomy są nie do jeżdzenia tylko naprawiania i nigdy nie wiem czy dojade i coś się nie stanie i nie zapalą sie lampki w trybie awaryjnym i stanie w nocy na deszczu w srodku lasu 100km od celu podróży!!!!!80-tka to samochód który można tylko kochać a miałem juz wiele różnych drogich złomów które mnie przyprwaiały o bół głowy i stany przed zawałowe i koszmarne koszty za serwis który na dodatek sam nie wiedział co jest zepsute w tych samochodach!! 80 b4 to samochód chyba najlepszy w histori audi i taki już sie chyba nie powtórzy [poprzednie audi a4 które miałem 1rok to był jakiś koszmar i żart a ja nie lubie jak za 140tys zł sie robi ze mnie wała!obecny mercedes mimo ze nowy tez taki jest a na dodatek jeszcze tandetnie wykonany o psuciu nie wspomnę bo jeszcze nic w nim nigdy nie było dobre choć jeden dzień i żeby było nic nie było popsute !! ale w rodzinie chcieli nowy to teraz maja co chcieli i o dziwo jakoś go nie lubią o jeździe nie wspomnę !ale niebawem sprzedaje to dziadostwo i kupuję sam nie wiem co bo wszystkie samochody klasy 80-tki to zwykłe buble!nie wiem co bedzie jak skończa sie te dobre samochody z lat 1990-2000r ja już swoja oszczedzam bo nigdy jej nie sprzedam nikomu ukryj
dodano 17.11.2009 przez
Auto na pewno nie jest idealne, lecz jakość wykonania oraz dostępność części czynią je atrakcyjnym. Niewątpliwą zaletą jest znakomicie zabezpieczona ... więcejprzed korozją karoseria. Wnętrze i tapicerka jest na tyle solidna, że w 18letnich często autkach nie ma śladu użytkowania. ukryj
dodano 07.06.2010 przez
Myslę że Jeremy wrzuciłby autko na scianę aut w top gear pod kategorię "fajne". Coupeta daje sporo przyjemności z jazdy. ... więcejNisko sie siedzi, kokpit jest wysoki i sprawia wrazenie naprawde solidnego. Zegary na środkowej konsoli dodaja sportowego charakteru. Jakośc wykonania jak to w Audi - najlepsza, zwłaszcza a tych latach. ukryj
dodano 18.01.2010 przez
Zobacz oceny Audi 80 B4 Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Audi 80 B4

Pb
5,60 - 21,67
Na podstawie 385 raportów spalania
ON
4,37 - 25,23
Na podstawie 361 raportów spalania
LPG
6,57 - 18,17
Na podstawie 372 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Audi 80 B4

AUDI 80 tdi 1993 r. sedan 90 ps chip na 105 ps ( w serwisie VTECH program delikatny SOFT pisany ... więcejpod konkretny samochód - sporo kasy, tak napisany aby silnik nie był wysilony, ma być ekonomiczny i elastyczny i nie może tracić na trwałości), abs, airb. elektryczne szyby, lusterka , centralny zamek, elektryczny szyberdach, climatronic, alu felgi, halogeny, tylna roleta, welur, itp bardzo bogata wersja wyposażeniowa w zasadzie drugiego takiego z tym wyposażeniem jeszcze nie widziałem, zamontowane dodatkowo czujniki parkowania , podłokietnik z przodu (z tyłu był fabryczny) komputer pokładowy z wersji 2litry benzyna full BC/AC (spalanie itp graficzne ikony itp). Chyba najlepsze auto jakie zostało wyprodukowane, silnik dynamiczny i elastyczny a zarazem bardzo prosta konstrukcja 1Z - tam nie ma co się popsuć, samochód niezniszczalny, cichy w środku przy 80 -90 kmh nie można stwierdzić że jest to diesel, części kosztują grosze, ale w zasadzie auto się nie psuje, regularnie go serwisowałem. Zawieszenie jest wieczne, silnik i turbina przy normalnej użytkowaniu chyba nie do zdarcia (wymieniam olej w samochodzie co 8 max 10 tyś km). O auto bardzo dbałem (konserwacja,serwis klimy co roku itp, wszystko na bieżąco wymieniane) kupiłem go w 2005 r. i sprzedałem w 2014 r. - ale całe szczęście został w rodzinie. Stoi teraz ( w zasadzie w garażu, może zostanie youngtimerem- kaprys mojego szwagra) jako 4 samochód w rodzinie - teraz tylko wyjazdy niedzielne pod miasto klasycznego samochodu. Co do spalania stała jazda 80 - 90 km bardzo spokojnie (sprawdziłem osobiście) bez wyprzedzania 3,9 litra (SIC !) - tankowanie pod korek (komputery pokładowe często oszukują), jazda 90 -100 max 4 - 4,3 litra, tak do 120 km - do około 5, 140 km - 5,5. Miasto jak jest oczywiście rozgrzany silnik około 6 litrów. Prowadziłem przez 9 lat zeszyt w którym zapisywałem spalanie średnia wychodzi około 5,4 litra (częsta jazda tzw podmiejska i miasto) Według moich wyliczeń - przy moim użytkowaniu max spalanie nie przekroczyło nigdy 6 litrów (teraz mam passata b6 highline - 105 ps/ chip na 130 ps - i nigdy więcej takiego samochodu - 6 litrów to potrafi on spalić na trasie przy niezbyt szybkiej jeździe - do max 120 km a w mieście to nawet 8 -9 , auto co prawda się nie psuje ale jakość wykonania w stosunku do audi 80 to jakaś porażka - passat : skóra + tandetny plastik SIC !, "dobrej" jakości RNS 510 + dziadowskie głośniki, blacha w samochodzie przypomina mi TICO, w audi 80 to pancerna prawdziwa stal) Zasięg Audi 80 tdi na pełnym baku to co najmniej 1200 km Szkoda że takich samochodów już się nie produkuje. Jak ktoś ma taki samochód to niech o niego dba i szanuje bo każdy nowszy to już nie będzie to samo co audi 80. Sam się o tym przekonałem. Jak ktoś chce porozmawiać o audi 80 i innych klasykach np Audi RS 2 to proszę o kontakt : gtokarczyk1@op.pl ukryj
dodano 24.05.2015 przez
Samochód jest wspaniały. Mimo swoich lat wzbudza podziw podróżujących jak i kierujących nim osób. Mam wersję na pełnym wypasie jak ... więcejna tamte czasy, skórzane wnętrze wykończone drewnem, zegary w srebrnych oringach,tempomat, el szyby, klima,szyberdzch zegary ciśnienia, ładowania temp oleju i napęd 4x4. Wykończenie jest perfekcyjne o niebo lepsze niż w nowszych lipnych a4 nie zamieniłbym się.Zyczę obecnym a4 i a6 żeby po 17 latch i 450.000 km Wyglądały i sprawowały się jak moje b4. Silnik, to przestarzała konstrukcja 12 zaworowa, ale za to nie obciążona mocą i długowieczna, porusza wozem w sposób zdecydowany jednak szybko studzi sportowe zapędy, szału nie robi. Do 3000 obrotów zbiera się leniwie, ale za to daje satysfakcjonujący moment obrotowy na niskich obrotach. Często jeżdżę na tempomacie, przy 80km/h i 5 biegu 1800obr bieże każdą górę. Z drugiej strony Jednak kombi ważące 1600kg to nie jest sportowe auto, pięknie sunie na trasie i do tego ten samochód nadaje się idealnie. 180km/h osiąga naprawdę w oka mgnieniu, dalej powoli do ok 220 z wiatrem:)Jadąc przez przez Niemcy z butem w podłodze spalił średnio 17 litrów benzyny przy prędkości kiedy tylko się dało przekraczającej 200km/h. W normalnych warunkach exploatacji spala do 11-16 gazu w zależności od stylu jazdy. Jest to konfortowe auto o umiarkowanych kosztach exploatacji, dla porównania mam forda fiestę 1.3 gaz. Exploatacja Audi kosztuje 35% więcej, ale chętnie dopłacę i pojadę audi. Napęd to osobna kwestja. trzyma się drogi jak przyklejone i pozwala na naprawdę szykie pokonywanie ciasnych zakrętów. Stałe 4x4, blokada tylnego mostu na zimę:) Prawdziwe auto,a nie atrapa tak jak obecne jednorazowe przebajerowane bryki z napedem na jedną oś, za duże pieniądze w dodatku. Konkludując zbiornik 41 l gazu pozwala przejechać 270-350km. Ceny części normalne ukryj
dodano 14.11.2011 przez
Witam. Patrząc na raporty spalania niektórych użytkowników mam do wyboru dwie możliwości - albo popukać się w głowę, albo pozazdrościć. ... więcejJestem posiadaczem Audi od kilku lat. Najpierw B3 1,6TD, teraz (od maja 2012r) B4 2,0E. Cóż mogę powiedzieć o spalaniu? Autko mam w instalacji sekwencja LPG STAG 4. Najczęściej jeżdżę codziennie do pracy 10km i z powrotem następne 10km. Na takich trasach pali mi około 10-11 l/100km. Zaznaczam, że nie jestem z tych którzy żyłują auto na wysokich obrotach (chociaż czasem w lecie na prostej drodze daje mu czadu żeby "odmulić" go trochę). W zimie najwięcej spalił mi 15l/100km. Niby to jest gaz, więc tragedii finansowej jeszcze nie ma, ale koledzy - to jest silnik 2.0, a nie 2.8! On nie powinien tyle palić. W trasie spalił mi 9,8 l/100km, ale przy oszczędniej jeździe 95-100km/h. Strach pomyśleć ile spaliłby przy 160/180 km/h... Z racji tego że miał być to raport spalania, to nie będę się rozwodził nad innymi rzeczami typu części i ich ceny, sporadyczne usterki... Podsumowując - nie wierzę w spalanie poniżej 10 l/100km. Polecam gorąco kupno tego auta, ale zawsze musimy się liczyć z tym, że jeśli chcemy mieć przyjemność z jazdy to niestety idzie też za tym cena. Im większy silnik tym więcej pali. Pozdrawiam ukryj
dodano 08.07.2013 przez
Znowu srednia ocena bo: zuzycie paliwa oceniam na 5+ bo przeciez mam LPG troche inaczejby bylo jakby nikt gazoliny nie wymyslil. Gaz uklad ... więcejLovato, chyba 5 generacja oczywiscie pelen wtrysk, nie ma praktycznie roznicy dol obrotow lekko slabszy tak do 1800obr. pozniej identycznie benzynka gaz male przykichniecie przy pokonywaniu 4200obr (standard V6 audi) i od 6000obr wiecej mocy niz seria. Spalanie gazolina: trasa - 100-110km/h max - 9 litrow 120-140km/h max - 11 litrow jak trasa w ciagu dnia to litr trzeba dodac. miasto wroclaw lato srednio 14-15 litrow wroclaw zima srednio 18-22 zamosc mozna 2 litry odjac przy trybie "lansowozu" ;) Tyle plusow teraz minusy, wiec ceny napraw tragedia zero zamiennikow tylko oryginaly utrzymanie cabrio 80 jest drozsze niz A4 zwyklej. przykladowe ceny: -amortyzator bilstein B5 550zl sztuka, -lampa przod jedna 600zl uzywka, -przegub wenwetrzny 350zl -klocki 180zl -nadkole tylnie w ASO 3500zl -zderzak przod 900zl uzywka drobne dlubanie jak robota przy okablowaniu, wymiana czegos zawsze sa komplikacje bo cabrio to nie normalna 80 wiecej je dzieli niz laczy. ukryj
dodano 16.08.2010 przez
B4 w dobrym stanie to same zalety. Super prowadzenie, wygodne siedzenia, ergonomiczna pozycja za kierownicą, niezniszczalna blacha, trwałe zawieszenie, tanie ... więcejjak barszcz części i naprawy. Z silnikiem 1.6 jest to jednak muł. Szczególnie w mieście. Jeżdżąc po Poznaniu (nie jak wariat, ale też nie zostaje w tyle - ot tak jak każdy) pali 10-11 litrów latem i 12-13,5 w zimie. Lato można jeszcze przeboleć ale w zime ostro daje po kieszeni. Teraz (zimą), ciągnąc go maksymalnie do 2200 obrotów, zamykam spalanie na 12 litrach, ale przy super mrozach (-15) nie zejdzie poniżej 13. Super jest na trasie. Ten silnik świetnie się nadaje do ciągłej jazdy z niewielką prędkością. Jadąc średnio 80-90 km/h bierze 7 litrów. Przy 110-120 już 8-9. Na gaz nie przerobię, bo to 1/4 wartości samochodu. Na pocieszenie powiem tyle: jak się kupi auto w dobrym stanie (ja kupiłem za 7,5 tyś, jeżdżę rok i wymieniam tylko tanie pierdoły) to dorzuci się do benzyny, ale zaoszczędzi na naprawach i częściach. Lepsze to, niż kupić zajechanego diesla, a później np. włożyć kasę w silnik i stracić czas - finansowo na jedno wyjdzie. ukryj
dodano 06.02.2010 przez
Zobacz raporty spalania Audi 80 B4 Dodaj raport spalania

Publikacje o Audi 80

Dealerzy Audi

JJ IDCZAK

AUDI Idczak Łódź

łódzkie, Łódź, Niciarniana 51/53

Więcej

MARSZAŁEK

MARSZAŁEK AUDI Częstochowa

śląskie, Częstochowa, Makuszyńskiego 78/80

Więcej

AUTO SPECIAL

AUTO SPECIAL Audi Modlnica

małopolskie, Modlnica, Prof. Adama Rożańskiego 28-30

Więcej

AUTO VIVA

AUTO PREMIUM Audi Poznań

wielkopolskie, Poznań, Krańcowa 40/42

Więcej

AUTO VIVA

AUTO VIVA Audi Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Połczyńska 111

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Audi 80

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

2 937

Przejechany dystans

259 447 zł

Zatankowanego paliwa

80 774 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

569

Wydanych pieniędzy

150 485 zł

Średnie wydatki na auto

1 038 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

525

Wydanych pieniędzy

2 918 315 zł

Średnie wydatki na auto

20 126 zł

ZOBACZ 145 dzienników kosztów Audi 80 Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Audi 80 B4

Liczba wpisów: 26
komentarzy(12)
komentarzy(4)
komentarzy(5)
komentarzy(6)
komentarzy(1)
komentarzy(0)
Zobacz inne typowe słabe punkty Audi 80 B4 dodaj typowy słaby punkt

Opinie o instalacjach LPG w Audi 80 B4

Liczba wpisów: 34
To auto jest stworzone do gazu ! Pali więcej niż auta z sekwencyjną instalacją ale to monowtrysk i nie da ... więcejrady nic innego tu zamontować. Za to odwdzięcza się kompletnie bezawaryjną, równą pracą. Żona ma ciężką nogę i na obwodnicy trójmiejskiej lata po 190. Odpalam na benzynie, przełączam na gaz jak ma min 50 st. C, na gazie odpalam tylko gdy silnik jest ciepły. Pilnuję wymiany filtra gazu i powietrza, tankuję tylko na markowych stacjach ( Orlen, Lotos, Lukoil, BP ). Zaniedbanie tych czynności skutkuje zwiększonym spalaniem. Olej Castrol Magnatec 10W/40. Auto często eksploatowane w pośpiechu z ciężką nogą i spalanie jest w granicach 10 - 12,5 ltr LPG. Jeśli chodzi o serwis instalacji to polecam Auto Atut w Gdyni na ul. Wrocławskiej - od lat tam jeżdżę i nigdy nie miałem problemów w przeciwieństwie do znajomych jeżdżących do tanich warsztatów poza 3city. Grunt to wiedza i lata praktyki. Ostatnio wymieniali mi króćce od cieczy w reduktorze z plastikowych na alu bo skruszały :-( Szybko, sprawnie i solidnie ! ukryj
dodano 27.03.2012 przez
Audi 80 z silnikiem 2.0 ABT z gazem spisuje się bardzo dobrze. Na gazie tym autem jeżdżę już ponad 5 ... więcejlat i nie było żadnych najmniejszych kłopotów z instalacją. Jedynym dodatkowym wydatkiem eksploatacyjnym jest wymiana filtra gazu za kilkanaście złotych co kilkadziesiąt tys KM. Po trzech latach eksploatacji wymieniłem membrany w reduktorze za 50 zł (w sumie nie było to potrzebne bo gumy były w dobrym stanie). Silnik z jednopunktowym wtryskiem dlatego wystarczająca jest instalacja II generacji. Silnik odpala na gazie nawet przy -25 stopniach Celsjusza (wiadomo, że nie jest to wskazane ze względu na zimny reduktor) w lecie cały czas odpalam na gazie. Osobiście uważam, że dla tego silnika nie ma nic lepszego i oszczędniejszego niż instalacja LPG. ukryj
dodano 26.08.2011 przez
Audi 80 B4 2.0E ABK 115KM, 1994 r. zagazowalem je w lipcu 2009 roku przy przebiegu 175 000km. Aktualnie przejechane ... więcejmam 225 000km (kwiecien 2011). Instalacja STAG 300, wtryskiwacze MATRIX HD344, reduktor SCORPION MINI. Auto sprawuje sie idealnie, nie mialem zadnych problemow. Pali 10L/100km lato/zima nie ma roznicy co do pory roku. Jazda na gazie jest nieodczuwalna, zadnej roznicy w spadku mocy. Generalnie stare silniki 8v sa idealne do zagazowania i mozna nimi jezdzic do zajechania silnika. Poprzednim autem zrobilem na gazie 100 000km i jak je sprzedawalem wszystko bylo tip-top. Generalnie POLECAM LPG w silniku ABK. Jedyne na co nalezy zwrocic uwage, to szybkie wtryskiwacze gazowe, poniewaz silnik jest oryginalnie na tzw. 'Full Grupie'. ukryj
dodano 12.04.2011 przez
Od czasu założenia instalacji gazowej co mialo miejsce w 2001 r zużyłem ok 180 l ET (wg notatek)wożę paliwo w ... więcejzbiorniku bo tak trzeba. Palę na gazie zimą i latem. w 2007 r wymieniłem membranę i uszczelnienia bo traciła obroty. Zbliżam się do 270 tys km, motor pracuje jak zegarek, zużywa od 9.5 do 12.5 litra LPG na 100 km i spala od 1,5 do 2,5 l oleju Mobil S na 15 tys km od zmiany do zmiany (do 240 tys km było zero zużycia)Jest OK. ukryj
dodano 12.10.2010 przez
Nigdy więcej centralki sterownika ELPIGAZ LEONARDO nie jestem sam w tej opinii potrafi nie sterować silnikiem krokowym zawiesza się co ... więcejjest nie do przyjęcia OBECNIE ZAMIENIŁEM ELEKTRONIKĘ NA KME BINGO I KONIEC WSZELKICH PROBLEMÓW Z GAZEM. ukryj
dodano 21.01.2010 przez
Samochód spisuje się rewelacyjnie. Jedyną wadą tej instalacji jest szarpnięcie w momencie przełączania się z benzyny na gaz. Przełączanie jest ... więcejodczuwalne przy stanie gazu w zbiorniku 0-50%. Nie odczuwam szarpnięcia przy pełnym zbiorniku. ukryj
dodano 03.10.2009 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Audi 80 B4

Skarbnica wiedzy o Audi 80

Ciekawostki
dodano 29.09.2012 przez
Nazwę Audi zawdzięczamy dziesięcioletniemu chłopcu. Heinrich Fikentscher, syn jednego z założycieli firmy przetłumaczył nazwisko Horch na łacińskie „słuchać”, lub dokładniej „słuchać się”, co tłumaczy się…
dodano 29.09.2012 przez
W 1980 roku Ferdynand Piech, Jorg Bensinger oraz Hans Nedvidek zaczęło pracować nad nowym rewolucyjnym sportowym wozem. Kierowcą testowym Audi został Hannu Mikkola. Po krótkim…
dodano 01.08.2011 przez
W roku 1994 Audi zbudowało ok. 2500 sztuk modelu Audi 80 competition quattro na rynek europejski, w celu uzyskania homologacji dla aut startujących w wyścigach…
dodano 01.08.2011 przez
Nowe nadwozie, które zostało skonstruowane w 1986, dzięki swojej sylwetce, nawet dziś nie wygląda przestarzale. Zapewnia ona również bardzo mały opór powietrza wynoszący Cx =…
dodano 01.08.2011 przez
Pierwsza wersja (B1) zdobyła tytuł Samochodu Roku 1973.
Zobacz więcej Podziel się wiedzą