Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Audi A2

Model należący do segmentu B produkowany w latach 2000-2005. To najmniejsze auto w ofercie Audi, nawiązujące do modelu 50 produkowanego w latach 1974-78. A2 zostało oparte na prototypie AI2. Mimo wielu innowacji technicznych, model nie odniósł spodziewanego sukcesu rynkowego. Na przeszkodzie stanęła głównie wysoka cena. Przez pięć lat sprzedano tylko 175 tysięcy egzemplarzy A2. W 2004 roku, rok przed wycofaniem z produkcji model przeszedł drobną modernizację.

Audi A2 - lewy bok
Audi A2 - lewy bok
Audi A2 - prawy bok
Audi A2 - widok z przodu
Audi A2 - kokpit
Audi A2 - bagażnik
Audi A2 - kokpit

Silniki Audi A2

Lista silników:
motointegrator.autocentrum.pl

Publikacje o Audi A2

Aluminiowy niewypał - Audi A2

Aby utrzymać się w czołówce rynku trzeba być elastycznym i stale szukać nowych nisz. Jeśli zaś ktoś nas w tym ubiegnie, należy szybko do niego dołączyć. Nie zawsze jednak trzeba podążać za każdym pomysłem konkurencji, o czym przekonało się Audi, prezentując konkurenta dla Mercedesa klasy A.

Audi A2 Concept - Teatr światła

Pierwsze Audi A2 było nietypowym, aluminiowym maluchem z wówczas ciekawą i charakterystyczną a dziś powszechną bryłą. Obecny prototyp ma bardziej zachowawcze kształty, ale wiele nowatorskich rozwiązań technicznych.

Audi A2 powraca do życia

Można by rzec, że jego czas już upłynął. Okazuje się jednak, iż po dziesięciu latach od jego pojawienia się, może świętować powtórny debiut.

Audi A2 - wyobraźnio prowadź!

Jaki jest najmniejszy model Audi, który można kupić, choćby na rynku wtórnym? Oczywiście A3! Tak odpowie większość osób, póki jeszcze nie ma w sprzedaży A1. Nie wiedzą jednak jak bardzo się mylą i jak bardzo szaloną konstrukcją jest samochód, o którym nawet nie słyszeli. No właśnie, ale dlaczego mało...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Audi A2

Społeczność kierowców Audi A2autoWcentrum - społeczność Audi A2

najwyższe oktanyAuta - Audi A2

Audi A2 32,04

Audi A2 31,11

Audi A2 Żuczek 39,41

Audi A2 Chrabąszcz 34,27

Audi A2 malczan 50,07

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Audi A2

JANUSZEK13 30,09

clearrock 34,45

rocho 30,12

kizio_mizio 30,01

cerwonykapturek 30,01

AgaM1981 30,08

ob777 30,18

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Audi A2

Pierwsza dłuższa jazda...Porada: dbaj o informatywność tytułu, dzięki temu przeczyta go więcej osób.
Pierwsza dłuższa jazda...Porada: dbaj o informatywność tytułu, dzięki temu przeczyta go więcej osób. W drugi dzień po wymianie rozrządu, wymianie oleju oraz przednich piast z klo...
Nowy zakup
Nowy zakup W dniu 09-01-2014 kupiłem Audi A2 " Mały Błysk"...
Chłodnica paliwa - czyli coś nowego
Chłodnica paliwa - czyli coś nowego Śnieg...coś pod śniegiem....coś urwałam. Pan z warsztatu powiedział że to chłod...
Jeszcze do serwisu....
Jeszcze do serwisu.... Niestety jeszcze mam jeden wydatek, muszę wymienić akumulator. Po obsłudze - w ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Audi A2

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Audi A2
 

Najpopularniejsza wersja Audi A2

Audi A2

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Audi A2
 

Audi A2 najczęściej porównywane z:

 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Suzuki Swift 1,2 COMFORT Demonstracyjny Suzuki Swift 1,2 COMFORT
Rocznik: 2013. Przebieg: 358 km. Silnik: 1.2 94KM, benzynowy.
Cena: 52 600 zł 42 900 zł
Zyskujesz: 9 700 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Nissan Micra TEKNA I - KEY Demonstracyjny Nissan Micra TEKNA I - KEY
Rocznik: 2013. Silnik: 1.2 80KM, benzynowy.
Cena: 54 480 zł 44 900 zł
Zyskujesz: 9 580 zł Zobacz szczegóły »

Używane Audi A2

Audi A2
1.4 benzyna 75 KM
167 856 km, 2000
14 900 PLN
Audi A2
1.4 diesel 75 KM
188 930 km, 2002
16 800 PLN
Audi A2
1.4 diesel 75 KM
208 000 km, 2001
15 900 PLN
Audi A2
1.4 diesel
176 000 km, 2000
14 900 PLN

Ocena auta Audi A2

  • Średnia ocena
    na podstawie 107 opinii
  • 4,32
  • Średnia dla segmentu
    Auta małe: 3,94

Wybrane opinie

Audi A2 Hatchback 5d 1.4 TDI (75 KM)

Caloksztalt. Audi A2 ciezko odniesc do innego samochodu. Jest to jedyne auto w swojej klasie i prosze darujcie sobie porownania do MB A-klasy, czy jakis tam francuzow. Audi A2 to pomniejszone A8. Technologia aluminium, do tego ASF, konstrukcja aluminiowo piankowa to sa rozwiazania technologicznie wprost z A8. Samochod zostal bardzo dokladnie zaprojektowany, posiada rewelacyjnie nieski wspolczynnik oporu powietrza 0,28! Wysokie bezpieczenstwo (samochod uzyskal 4 na 5 gwiazdek w euro NCAP- nawet teraz, osiem lat pozniej samochody nie maja lepszych wynikow). Bogate wyposazenie standartowe ktore zaczyna sie na atermicznych szybach, poprzez szereg systemow kontroli trakcji z ESP i ASR wlacznie i konczy sie na otwieranym panoramicznym dachu. Na koniec najwazniejsza rzecz- trwalosc. Nadwozie ze wzgledu na material z ktorego zostalo zbudowane wytrzyma bez korozji kuuupe lat. Silnik- pompowtryskiwacze tez sa niesmiertelne. Aha a to wszystko przy spalaniu 4-6 litrow !!!

dodał: bartekkk@autograf.pl
Audi A2 Hatchback 5d 1.4 TDI (75 KM)

Audi A2 to auto bez konkurentów w swojej klasie. Nawet nie próbuje go porównać do Mercedesa A klasy, a juz napewno do aut francuskich. MB b klasa też sie chowa. Auto wycofane z produkcji ze zględu na zbyt wysoką cenę zakupu. Model który posiadam kosztowal grubo ponad 100 tyś zł 7 lat temu. Jednak teraz i my możemy sie cieszyć tym cackiem. I powiem szczerze - AUTO WARTE CENY!! Ja wiem że za taką kasę można wiele kupić ale gwarantuje wam jedno - nie kupicie auta które po 7 latach produkcji ma tak luxusowe wyposażenie, nie wie co to rdza, a przechodzień na ulicy spyta czy to jakiś nowy model AUDI. Jeszcze jedno w kategorii aut 3 letnich - 1 miejsce w niezawodności w swojej klasie, Jako auta 5 letnie również na podium. Takiego auta juz nie wyprodukują

dodał: THOMAS
Audi A2 Hatchback 5d 1.4 16V (75 KM)

a2 jest moim pierwszym autem:) miałam do wyboru albo c3 albo a2, ale w życiu bym go nie zamieniła!! Jedni aż sie obracają za tym autem, choć niektórym sie wogóle niepodoba. No cóż kwestia gustu ale Ci którzy mają dobry gust chwalą a2. Ja przez pierwszy mies. nie umiałam sie na niego napatrzeć:) Moje a2 ma pomalowane progi (bo miał czarne i chciałam je troche ulepszyc, lakiernik spisał sie na medal!!!), Jest poprostu moim BEJBE!!!

dodał: AAA(ANIA I AUDI A
Audi A2 Hatchback 5d 1.4 16V (75 KM)

Ogólnie ocene wydałbym na 3,5. Auto tylko do miasta i to z idealnie równymi drogami - także nie dla nas. Cały czas hałas z zawieszenia - sprawdzane w serwisie audi - nie wykryto usterki - \"te typy tak mają\". Wykończenie dobre, silnik tylko do 120 km/h - dalej to tak jakbym włączył w kuchni sokowirówkę. Zawieszenie bardzo sztywne, słabo tłumi nierówności. Ogólnie jazda tym autem to dla mnie męczarnia

dodał: tomjac
Audi A2 Hatchback 5d 1.4 TDI (75 KM)

bardzo fajny samochod o dosc dyskusyjnym ksztalcie. Mnie osobiscie bardzo sie podoba i jestem z niego bardzo zadowolony. Samochod pali na trasie 3,7 litro ropy wiec nie ma czego wiecej szukac po miescie nie przekroczylem jeszcze 5 litrow (moze dlatego ze jezdrze dosc delikatnie) Jak na razie zadnych usterek nie bylo. Bardzo bogate wyposazenie

dodał: kkriss@op.pl
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + ergonomia
  • Wady
  • - widoczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Opinie o instalacji LPG

Audi A2

  • 1.
  • 5,00 Audi A2 1.4 16V (75KM) 2001r.
    dodał: milan, 18.03.2012

    Audi przerobiłem na gaz ze względu na miesięczne przebiegi około 3,5 tys.km.Listwa wtryskowa Hana.Jak narazie wszystko jest w porządku.Spalanie średnie 7,3-7,8l gazu,więc koszt przejechania 100km=20zł.Przy obecnych cenach ON wynik rewelacyjny na korzyść gazu.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Audi A2

Audi A2

100 komentarzy

73 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Urzytkownik A2~Urzytkownik A2

Witam,jeżeli masz firmowe radio i nie gra możliwe że coś z radiem nie tak,natomiast przy montażu innego (nie orginalnego)radzę zakupić separator antenowy.Koszt ok.20zł poprawa natychmiastowa.

~Arturo~Arturo

1,4 bezynka-nie wiem co jest raz klima chlodzi raz nie .Mechanik powiedzial ze nie wchodzi wentylator na wyzszy bieg,i chyba to czujnik teperatury parownika.mozecie cos o tym powiedziec

~aga~aga

Witam. Mam ogromną prośbę, może ktoś się orientuje, co może być przyczyną, że nie działa radio w moim audi a2 2002 1,4 tdi; podświetlenie jest a radio nie działa; nawet gdy wymieniliśmy na inne też nie działało. Proszę o pomoc

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Audi

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
21 196
Przejechany dystans
19 196 797 km
Zatankowanego paliwa
741 113 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
4 021
Wydanych pieniędzy
1 706 457 zł
Średnie wydatki na auto
1 535 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
5 342
Wydanych pieniędzy
4 644 041 zł
Średnie wydatki na auto
4 176 zł
Zobacz dzienniki kosztów Audi (1 112)

Testy zderzeniowe Audi A2

Najnowsze testy zderzeniowe Audi A2 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Audi A2

Audi A2
2002

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Audi

Zużycie paliwa Audi A2

Na podstawie 106 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Marins, dodano: 04.08.2009 11:09

na trasie na baku robi sie 1000 km = 42 litry po mieście z 800 km na baku sie da zrobić czy to zimą czy latem^^...cholerne światła wkońcu...

pełny raport Audi Hatchback 5d 1.4 TDI

autor: don_pazurro, dodano: 28.08.2006 11:29

spalanie to najwieksza zaleta...trzeba tego doswiadczyc. Ceny przgladów i czesci poza ASO normalne, w ASO np. za przepalony przelacznik swiatek stop zaplacilem 34 zl ,ale robocizna kosztowala w sumie 175 zl, czas trwania naprawy 20 minut, nie polecam ASO,

pełny raport Audi Hatchback 5d 1.4 TDI

autor: j4kim@wp.pl, dodano: 13.05.2009 18:24

Autko ogolnie posiada maly zbiornik paliwa. Moge powiedziec tylko ze nie jestem specjalnie zachwycony spalaniem tego auta ale byc moze zwiazane z usterkami ktore drecza to auto od jakiegos czasu. Moze przedstawie to w ten sposob. Zalewajac za 50zl trase 21km w obie strony (polowa po obwodnicy, polowa po miescie) mozna pokonac 3-4 razy. Poza tym to strasznie olej silnikowy zlopie.

pełny raport Audi Hatchback 5d 1.4 16V

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Audi A2

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Audi A2

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Audi A2
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Audi A2, oglądali także