Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Audi A4/RS4/S4 B5 Avant 1.9 TDI

Pierwsza generacja A4 pojawiła się na rynku w roku 1994 kontynuując tradycję słynnego Audi 80. Po swoim poprzedniku odziedziczyła głównie nazewnictwo (symbolami od B1 do B4 nazywano kolejne generacje modelu 80; pierwsze A4 opatrzono symbolem B5). Pod względem stylistycznym i technicznym A4 miało niewiele wspólnego z Audi 80. Dostępne również w usportowionych wersjach S4 i RS4, zaś model kombi nosi nazwę A4 Avant. W 1998 roku A4 przeszedł delikatny lifting. Trzy lata później zakończyła się jego produkcja.

Generacje Audi A4

  • A4 B5   1995 - 2001
    Audi A4 B5
    • Wybierz generację

    • A4 B8 (2008 - teraz)
    • A4 B7 (2004 - 2008)
    • A4 B6 (2000 - 2006)
    • A4 B5 (1995 - 2001)

Komentarze redakcji

Powagosław: Tak doskonałych proporcji, tak harmonijnej sylwetki nie ma chyba żaden inny samochód w tej klasie. Najlepszym dowodem na doskonałą formę tego auta jest fakt, że zmiany stylistyczne z generacji na generację są raczej kosmetyczne. A4 to fenomen z jeszcze jednego powodu – podoba się 99 na 100 kierowców.
Luzacjusz: Są ludzie, którzy na hasło A4 rzucają mięsem. Nie mają, broń Boże, na myśli tego ładnego skądinąd samochodu, tylko pewną drogę autostradopodobną z Katowic do Krakowa. Na miejscu Audi kazałbym zarządcy tak zwanej autostrady A4 bezwarunkowo zmienić nazwę. Źle się kojarzy.

Wersje nadwozia Audi A4 B5

Silniki Audi A4 B5 Avant

Lista silników:

Publikacje o Audi A4

Audi A4 B8 - urzeka, czy odpycha?
 
Nasz test Audi A4 B8 – urzeka, czy odpycha?

Po drogach poruszają się dwa typy kierowców. Pierwszy typ uwielbia, gdy przechodnie pokazują na niego palcami. Dlatego jeżeli ma pieniądze, to kupuje Pagani Zondę, a jeżeli ich nie ma, to zadowala się jaskrawo-zielonymi alufelgami do swojego leciwego auta. I kilkoma spoilerami. Drugi typ jest z kolei...

Audi Sportscar Experience - deszczowe szaleństwo w Poznaniu

Audi Sportscar Experience - pod tymi trzema słowami kryje się cała filozofia imprezy organizowanej przez niemieckiego producenta. Trzy modele, jeden dzień na jazdy oraz niezliczona liczba cylindrów, zaworów i koni mechanicznych, stłoczonych na jednym placu przed torem wyścigowym w Poznaniu. Audi RS4,...

Czy warto kupić: używane Audi A4 B6 (od 2000 do 2004)

Świetnie wykonana, pewna w prowadzeniu i trwała limuzyna z Ingolstadt ma właściwie tylko jedną wadę - nawet na rynku wtórnym kosztuje krocie. Poszukiwań wymarzonego egzemplarza nie ułatwia duża liczba powypadkowych "okazji". Czy warto kupić używane Audi A4 B6?

Czy warto kupić: używane Audi A4 B5 (od 1994 do 2001)

Wysoka jakość wykonania, wciąż atrakcyjna stylizacja, dobre silniki oraz świetny napęd na cztery koła. To wszystko używane Audi A4 B5 jest w stanie zaoferować za naprawdę rozsądne pieniądze. Czy limuzyna z Ingolstadt zasługuje na zainteresowanie?

Audi RS4 Avant - rodzinny sportowiec

Audi nie od dziś wie, że czasem w życiu miłośnika szybkiej jazdy może przyjść chwila, gdy musi porzucić dwuosobowy samochód sportowy na rzecz czegoś bardziej pakownego i rodzinnego. Nie trzeba jednak rezygnować z przyjemności posiadania dynamicznej maszyny. Można kupić potężne kombi, takie jak Audi RS4.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Audi A4

Audi A4 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Audi A4autoWcentrum - społeczność Audi A4

najwyższe oktanyAuta - Audi A4

Audi A4 FUNIA 72,77

Audi A4 Black Devil :)) 81,25

Audi A4 TurbodymoAudi 72,53

Audi A4 B6 / S4 79,98

Audi A4 S-Line AJM 82,85

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Audi A4

civicsport 61,42

maslosky 43,53

barteka 44,96

kobi83 91,20

endriu8704 65,61

zabiello 68,03

jaszczur_thx 49,01

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Audi A4

Hamownia
Hamownia 1 setup: wtryski 216, tłumik 2,5" Kolektor dolotowy Awx Lepszy kat i egr:) w p...
Lakierowanie zderzaków i maski
Lakierowanie zderzaków i maski poprawki po poprzednim właścicielu: ...
wiosna wiosna
wiosna wiosna autko u mechanika, w końcu będzie zrobiony rozrząd, a ponad to wymiana oleju i ...
Wiosna 2014, czyli porządki, wymiany, naprawy i mody ;)
Wiosna 2014, czyli porządki, wymiany, naprawy i mody ;) Witajcie ;) Wiele się działo i trochę zmieniło przez sezon zimowy w samochodzie...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Audi A4

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Audi A4
 

Najpopularniejsza wersja Audi A4

Audi A4

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Audi A4
 

Audi A4 najczęściej porównywane z:

Honda Accord
2.0 VTEC (156 KM)
Opel Insignia
2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC (195 KM)
BMW Seria 2
218d (150 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Infiniti FX S Pre Infiniti FX S Pre
Rocznik: 2013. Przebieg: 32 200 km. Silnik: 3.0 176KM .
Cena: 280 850 zł 219 000 zł
Zyskujesz: 61 850 zł Zobacz szczegóły »
Nissan Pathfinder 2,5D SE Nissan Pathfinder 2,5D SE
Rocznik: 2013. Silnik: 2.5 140KM .
Cena: 191 300 zł 134 900 zł
Zyskujesz: 56 400 zł Zobacz szczegóły »

Używane Audi A4

Audi A4
2.0 diesel 143 KM
25 000 km, 2012
27 500 PLN
Audi A4
2.0 diesel 120 KM
124 956 km, 2010
22 500 PLN
Audi A4
2.0 diesel 143 KM
146 000 km, 2010
58 000 PLN
Audi A4
2.0 diesel
158 000 km, 2009
51 900 PLN

Ocena auta Audi A4/RS4/S4 B5 Avant 1.9 TDI

  • Średnia ocena
    na podstawie 142 opinii
  • 4,23
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21

Wybrane opinie

Audi A4 Avant 1.9 TDI (110 KM)

bez rewelacji audi marka dobra ale jesli chodzi o japonskie samochody tej samej klasy przegrywa pod kazdym wzgledem a samochodow miałem juz mnustwo powiem tak takie jak ja mam obecnie czyli 1,9tdi 110km automat dobre jest dla starego dziadka w kapeluszu bedzie mu diselek pykal a on sie cieszyl bedzie powiem tak moze i ja jezdze dynamicznie dlatego wartosci paliwa sa wysoki ale juz taki mam styl jazdy jak ktos jezdzi anemicznie paliwko niebedzie mu tak ubywało jak mi chce teraz sprzedac te audi jak najszybciej i kupuje japonca na benzynke

dodał: felmen@interia.pl - w razie jakis pytan
Audi A4 Avant 1.9 TDI (110 KM)

Jestem zadowalonym użytkownikiem używanego 10latka.Trzeba tylko dbać o autko i sprawuje się super!!Dużo wybacza,ale to się potem lubi zemścić.Auto ma wszystko czego potrzeba i nigdy nie zamienilbym go na nowego logana,lanosa,lianę,lacieti bo to są "odpadki"z taśm, a ja jeszcze pojeżdzę i wiem,że jak będę zmieniał ją na młodsząto nie bede miał z tym najmniejszego kłopotu i nie stracę na niej grubych tysięcy.P.S.sorki za błety jeżeli takowe się pojawiły:)8-)

dodał: frogtdi(srebrny)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (110 KM)

moje AUDI to jednym słowem dzieło sztuki mam sliczny model AVANT z 96 r. z silnikem TDI ( 110 KM ) czarny perła na białych pieknych skórach podlokietnik,climatonic na ulicy czuje sie jakbym jechał autem za 100 tyś zł. moj czarny rumak nigdy mnie nie zawiodł ani nie narobił wstydu jetem dumny ze posiadam to autko choc ma juz 11 lat prezentuje sie bosko !!!!! 6+

dodał: JEZIERINHO
Audi A4 Avant 1.9 TDI (110 KM)

to najbardziej dynamiczny samochod z tak oszczednym silnikiem, tak doskonałym zawieszeniem i wzorowa ergonomia, oraz dynamiczna charakterystyka skrzyni biegow przy zachowaniu klasycznej linii (mam kombi) i dobrej lifestyle´owej marki w tej cenie i roczniku (- to powody dla ktorych go wybralem i nie zawiodlem sie!)

dodał: klosiak!
Audi A4 Avant 1.9 TDI (110 KM)

Doskonały silnik, dobre wykończenie, upierdliwe drobiazgi. Ogólnie samochód do jazdy, ale nie daje takiej radości jak beema. Nie ma duszy, charakteru. Z drugiej strony, jeśli musisz wsiąść i dojechać z puntu A do B bez martwienia się o nic- to jest auto dla Ciebie

dodał: Paweł Hohol
  • Zalety
  • + ergonomia
  • + silnik
  • Wady
  • - przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • - jakość/cena
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Audi A4

Audi A4 B8 Allroad quattro Facelifting 2.0 TFSI 211KM - galeria redakcyjna Audi RS4 Audi A4 B6 Sedan - galeria społeczności Audi A4 S-Line 2007 Audi RS4 Avant - galeria redakcyjna Audi RS4 Avant Nogaro selection (2014) Audi A4 B6 Avant - galeria społeczności Audi A4 Avant Facelifting Audi A4 Allroad Audi S4 Avant Facelifting
Zobacz inne galerie Audi

Opinie o instalacji LPG

Audi A4

  • 1.
  • 3,00 Audi A4 B6 3.0 V6 (220KM) 2004r.
    dodał: Astasz352, 07.09.2011

    Niestety instalacja od momentu założenia nie działała jak należy: błędy podczas pracy, check engine (uboga mieszanka przy wysokich obciążeniach) itp. Po podjechaniu do serwisu partnerskiego (lista dostępna tutaj: http://www.ac.com.pl/pl/doc/322/warsztaty-partnerskie ) wyszło kilka błędów: brak podłączenia podciśnienia (kolektor ssący - reduktor, w wyniku czegu instalacja wyrzucała błędy spadku ciśnienia, a ECU świecił Checkiem w wyniku błędu mieszanki), jedynie wężyk z zaworka nadmiarowego wyprowadzony był przed przepustnicę. Kolejnymi niedociągnięciami były: niewłaściwa mapa wtrysku gazu - to co zastaliśmy po podłączeniu do komputera nie można było nazwać nawet mapą (wyglądała jak sinusoida, mnożnik poniżej 1, do tego ręcznie ustawione korekcje wtryskiwaczy gazowych na 2% - nie wiadomo po co), a także źle zdefiniowany czujnik temperatury w wyniku czego gaz załączał się w okoicy 50-60 stopni zamiast ustawionych 30. Na koniec mogę dodać za długie wężyki między dyszą wkręconą do kolektora ssącego, a wtryskiwaczem. Przykro mi to pisać ale mimo moich uwag dot. montażu instalacji w tym warsztacie nie poprawili swoich błędów, nie przyjmowali do wiadomości moich sugestii (nie będę przecież uczył jak się gaz konfiguruje) dot. spadków ciśnienia i ubogiej mieszanki. Zrezygnowałem z gwarancji, zwróciłem się do warsztatu partnerskiego i auto w końcu jeździ normalnie.

  • 2.
  • 2,75 Audi A4 B6 2.0 20V (131KM) 2002r.
    dodał: Jarek, 04.06.2013

    instalacja założona poprawnie nie ma się do czego przyczepić, w warsztacie wszyscy mili i pomocni nawet jak im pękł wąż od chłodnicy też nic nie mówiłem, zdarza się, problemy zaczęły się ok tygodnia później, bo na zimnym silniku zaczynał szarpać dopiero jak dochodziła temp do 0k 60 stopni wszystko ustawało piszę o wrażeniach jazdy na gazie, po ok 1000 km pojechałem na pierwszy przegląd i tutaj mnie chcieli olać poustawiali coś i samochód zaczął jeździć jeszcze gorzej niż przed ustawieniem, szarpał już nawet przy 90 stopniach, na moje prośby pozostali głusi, więc im powiedziałem że te opinie chyba sami sobie wystawiają i to ich ruszyło, szef w końcu wysłał jednego z chłopaków ze mną żeby sam sprawdził co się dzieje, chłopak po krótkiej jeździe stwierdził że tak nie może być ze mam jakieś dotryski pozmieniał coś i wszystko wróciło do normy, ale nadal nie jest to jazda zadowalająca, a(nadmienię ze jeździłem innym autem na gazie na gorszej instalacji przez ok 10lat i nie miałem takich problemów.) także nie wiem czy te opinie są faktycznie miarodajne czy właściciele warsztatów sami sobie ich nie piszą, a specjalnie szukałem warsztatu z najwiekszą i najlepszą liczbą ocen i niestety nie wyszło dobrze.

  • 3.
  • 4,75 Audi A4 B5 1.6 i (101KM) 1995r.
    dodał: Marcin, 03.06.2010

    Po założeniu wprost wspaniale. Żadnych szarpnięć podczas przełączania, dynamika ta sama. Uszkodzeniu uległ czujnik ciśnienia. Po 40 tyś dwa wtryski przepuszczały i podawały za dużą dawkę gazu, samochód się dławił. Koszt dowiem się wkrótce. Poważniejszych problemów brak. Należy dobrać odpowiednie ustawienia, skalibrować itd. Temperatura powinna też być dobrana myślę w granicach 30 stopni. Jak ma się zdecydowanie niżej to może być problem będzie odczuwalna zmiana z benzyny na gaz, może nawet zgasnąć. Postoi trochę w słońcu i praktycznie po paru sekundach będzie się mógł przełączyć. Trzeba też wziąć pod uwagę że potrzebuje trochę czasu aż chwyci odpowiednią tem., niezależną od tem. silnika. i benzyny też trochę spali przy tym. Polecane osobą którzy pokonują odcinki jednorazowo powyżej 10km.

  • 4.
  • 5,00 Audi A4 B5 1.6 i (101KM) 1995r.
    dodał: klient, 20.02.2013

    auto po wizycie jak nie jezdzilo na gazie tak nie jezdzi. podobno wymienil jakies sterowniki do wtryskow ale tam ich nie ma bo jak pozniej doczytalem komputer steruje wtryski. rachunek 800 zl i nie oddal wymienionych czesci. Przez 2 tyg nie chcial mi oddac auta bo nie zauwazyl ze wygazowal 5litrow paliwa i sciemniel ze wyjechal. Kazal przyjechac za 2 tyg znowu na wymiane sondy jaknie zacznie jezdzic na gazie i powiedzial ze sama sonda kosztuje 500 zl. Pojechalem prosto do Domagalskiego. Auto zrobione nastepnego dnia a do zaplaty 50 zl. Kazdy pewnie powie ze jestem jakis podstawiony czy cos ale mowie wam ze kotlarek to ostatnie dziadzie. Nigdy tam juz nie pojade i wam radze to samo...

  • 5.
  • 2,00 Audi A4 B5 1.8 20V Turbo (150KM) 1997r.
    dodał: Władek, 07.12.2009

    Instalacja ,,OSCAR-N " zamontowana w Tarnowie na ul. Krakowskiej do AUDI A4 1.8T,dodam, że samochód sprawny w 100 % na PB jeździ świetnie brak błędów w ECU co potwierdzono w serwisie BOSCH. Z w/w instalacją jest to wielka porażka, szarpanie brak jakiej kol wiek płynności jazdy, po kilku wizytach w tym warsztacie nic nie poprawiono nawet wskaźnika poziomu gazu nie potrafili naprawić tylko mnie zbywali . Dopiero po odwiedzeniu innych renomowanych warsztatów LPG po wymianie REDUKTORA, LISTWY, RURKI LPG i wielu innych poprawkach montażowych i dopłacie około 1200 zł samochód jakoś zaczął jeździć. NIE POLECAM TEGO WARSZTATU chyba, że instalacje do poloneza!!!

  • 6.
  • 5,00 Audi A4 B5 1.8 20V Turbo (150KM) 1997r.
    dodał: KinguŚŚ, 30.07.2014

    Samochód dostałam z instalacją gazową od mojego chłopaka(męża obecnie) już z instalacją gazową zamontowaną w Rybniku w zakładzie Marcar. Mąż użytkował samochód 4 lata i nie narzekał na działanie tej instalacji ja obecnie mam już A4 ponad rok czasu i byłam tylko raz na okresowym przeglądzie wraz z wymianą filtrów w tej instalacji w warsztacie marcar. Jestem bardzo zadowolona z obsługi tego serwisu (doceniłam porządek na tym warsztacie którego brakuje niestety u innych mechaników a kobiety to zauważają) oraz byłam wdzięczna serwisantowi za przekazanie wszystkich szczegółów dotyczących mojego samochodu.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Audi A4

Audi A4

610 komentarzy

428 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~maiki~maiki

Do ~Adrian: Nie kupuj z takim silnikiem bo będziesz jeździł raz w tygodniu do kościoła żeby się pokazać a cały tydzień zasuwał autobusem do pracy a z resztą stare auto części kosztują a warsztaty liczą za audi...

~maiki~maiki

Do ~q: Hahaha bajkopisarz 1klasa tak tak lejcie do pełna i liczcie jak wam kasa z kiechty wyfruwa hahaha no i te 5litrów zejdz człowieku na ziemie 5litrów to nie wiem czy najnowsze ekonomiczne silniki mieszczą się w tym przedziale spalania co za bochomozy.

~maiki~maiki

Do ~paulina: takie obiawy może dawać przepływomierz powietrza,katalizator jak jest padnięty lub sensor położenia wału jest przyczyna a wiele niewiadomych trzeba podłączyć pod kompa i zrobić diagnozę.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Audi

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
24 171
Przejechany dystans
20 772 975 km
Zatankowanego paliwa
841 557 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
4 477
Wydanych pieniędzy
1 897 319 zł
Średnie wydatki na auto
1 518 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
5 816
Wydanych pieniędzy
4 776 463 zł
Średnie wydatki na auto
3 821 zł
Zobacz dzienniki kosztów Audi (1 250)

Testy zderzeniowe Audi A4

Najnowsze testy zderzeniowe Audi A4 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Audi A4, 1.8 TFSI ´Attraction´, LHD
2009

Audi A4
Audi A4

Audi A4
2008

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Audi

Zużycie paliwa Audi A4/RS4/S4 B5 Avant 1.9 TDI

Na podstawie 187 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: frogy, dodano: 07.06.2012 00:14

Przy jeździe z użyciem głowy a nie tylko gazu auto nie pali za dużo (a komfort jazdy jest). W większości jeżdżę po mieście po kilkanaście kilometrów, postoje na światłach, radio, nawiew i takie tam... I przy tankowaniu wychodzi średnio ok 10,5L LPG na 100 km. Na trasie (3 dorosłych plus 1 dziecko i załadowany bagażnik) przy prędkościach do 140 km/h wyszło mi 9,5 ale trochę się wyprzedzało i to dość dynamicznie- zwłaszcza tam gdzie nie wolno. Na mieście 40L LPG wystarcza na ok 360 km - w trasie nawet 410km (przy tankowaniu wyszło że w zbiorniku jest jeszcze jakieś 2L). Maksymalnie zeżarło mi 12,5L/100km ale to trzeba piłować obroty, klima, radio i co jeszcze przyjdzie do głowy. Ogólnie polecam bo naprawy też nie są koszmarem jak się znajdzie mechanika, który policzy uczciwie - a zamienniki nie są aż tak drogie jak się spodziewałem. Zawieszenie przód kosztowało mnie tyle co w golfie 3, którego miałem wcześniej. Rok minął i jest OK.

pełny raport Audi Avant 1.8 20V

autor: Audi4Ever, dodano: 30.05.2013 20:01

Audi A4 B5 z silnikiem 1.6 jest dla ludzi, którzy preferują spokojny styl jazdy. Nie mówię, że samochód jest zamulony itp. Wręcz przeciwnie. Jest dynamiczny i gdy trzeba, jest czym przycisnąć ale wtedy autko pochłania znaczne (jak na tą pojemność) ilości paliwa i zakup samochodu z takim silnikiem całkowicie mija się z celem. Zimą przy temperaturze -30 w mieście (Białystok) przy normalnej, dynamicznej jeździe na krótkich odcinkach (5-7km) spala 10l, w lato 9l; na trasie np. Białystok-Ełk z prędkością 80-90km/h spaliła 6,3l a jadąc 100-120km/h 7l. Dla mnie bomba. Jeżeli trafi się na zadbany egzemplarz auto jest bezawaryjne i na prawdę bardzo oszczędne. Ceny drobnych napraw, wymiany części eksploatacyjnych w bardzo przyzwoitych cenach. Na przykład zestaw paska rozrządu Contitech 130zł, pompa wody SKF 180zł, komplet czterech świec NGK 76zł, wymiana oleju i filtrów to koszt około 80zł. Często słyszy się, że piętą achillesową jest zawieszenie. Nie wiem ile w tym jest prawdy ale... Samochodem przejechałem na prawdopodobnie nowym zawieszeniu 15tyś km i wszystko jest ok. Znajomy zawieszenie wymienił na zestaw za 700zł i przejechał już około 80tyś km i również nic mu nie stuka. Jakby się uprzeć to większość zabiegów w motorze można wykonać samemu. Bardzo dobry komfort jazdy. Z czystym sumieniem polecam ten samochodzik!

pełny raport Audi Sedan 1.6 i

autor: Piotrek, dodano: 25.06.2012 16:54

Auto: Audi A4 3.0E (220KM) Quattro Tiptronic Cabrio Jadąc z Poznania do Krakowa (krajowa 5 + A8, tj.obwodnica Wrocławia + A4) przy jeździe nieprzekraczającej 90-100km/h, w terenie zabudowanym do 60km/h (tylko kilka razy zdarzyło mi się "przycisnąć" dość agresywnie do 150-200km/h), to spalanie jakie mi pokazał komputer wyniosło 8.5l/100km - bardzo miło :) Myślę, że gdyby nie to, że kilka razy "przycisnąłem" autkiem, to zszedłbym spokojnie do 8l/100km. Wracając zaś do Poznania (tym razem nieco inną drogą: A4 + krajowa 11) samochód był obładowany 4 osobami i do tego pełen bagażnik, postanowiłem też jechać szybko, dynamicznie i czasem bardzo agresywnie, a więc co najmniej (poza terenem zabudowanym) 120-150km/h, zaś przy wyprzedzaniu TIR-ów gaz dawałem w podłogę - słowem: pełne czerpanie z radości jazdy 220-sto konnym kabrioletem :), to średnie spalanie wyszło mi 11.4l/100km, więc przyzwoicie :) W mieście raczej trudno zejść poniżej 15l/100km, autko po prostu lubi długie trasy, bo przy wolnej jeździe (50-60km/h - teren zabudowany) spala więcej niż przy 90km/h, a przy ruszaniu od zera, to strach patrzeć na odczyty komputera ;) Dach przez 90% trasy był otwarty, więc aerodynamika samochodu była przez to też nieco gorsza. No i gdzie się dało jechałem na tempomacie (90% trasy).

pełny raport Audi Cabrio 3.0 quattro

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Audi A4/RS4/S4 B5 Avant 1.9 TDI

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Audi A4/RS4/S4 B5 Avant 1.9 TDI

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Audi A4 B5 Avant 1.9 TDI 110KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Audi A4, oglądali także