Gorące tematy

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Audi A4/RS4/S4 B5 Sedan 2.6 quattro

Pierwsza generacja A4 pojawiła się na rynku w roku 1994 kontynuując tradycję słynnego Audi 80. Po swoim poprzedniku odziedziczyła głównie nazewnictwo (symbolami od B1 do B4 nazywano kolejne generacje modelu 80; pierwsze A4 opatrzono symbolem B5). Pod względem stylistycznym i technicznym A4 miało niewiele wspólnego z Audi 80. Dostępne również w usportowionych wersjach S4 i RS4, zaś model kombi nosi nazwę A4 Avant. W 1998 roku A4 przeszedł delikatny lifting. Trzy lata później zakończyła się jego produkcja.

Generacje Audi A4

  • A4 B5   1995 - 2001
    Audi A4 B5
    • Wybierz generację

    • A4 B8 (2008 - teraz)
    • A4 B7 (2004 - 2008)
    • A4 B6 (2000 - 2006)
    • A4 B5 (1995 - 2001)

Komentarze redakcji

Powagosław: Tak doskonałych proporcji, tak harmonijnej sylwetki nie ma chyba żaden inny samochód w tej klasie. Najlepszym dowodem na doskonałą formę tego auta jest fakt, że zmiany stylistyczne z generacji na generację są raczej kosmetyczne. A4 to fenomen z jeszcze jednego powodu – podoba się 99 na 100 kierowców.
Luzacjusz: Są ludzie, którzy na hasło A4 rzucają mięsem. Nie mają, broń Boże, na myśli tego ładnego skądinąd samochodu, tylko pewną drogę autostradopodobną z Katowic do Krakowa. Na miejscu Audi kazałbym zarządcy tak zwanej autostrady A4 bezwarunkowo zmienić nazwę. Źle się kojarzy.

Wersje nadwozia Audi A4 B5

Silniki Audi A4 B5 Sedan

Lista silników:

Publikacje o Audi A4

Audi A4 B8 - urzeka, czy odpycha?
 
Nasz test Audi A4 B8 – urzeka, czy odpycha?

Po drogach poruszają się dwa typy kierowców. Pierwszy typ uwielbia, gdy przechodnie pokazują na niego palcami. Dlatego jeżeli ma pieniądze, to kupuje Pagani Zondę, a jeżeli ich nie ma, to zadowala się jaskrawo-zielonymi alufelgami do swojego leciwego auta. I kilkoma spoilerami. Drugi typ jest z kolei...

Audi Sportscar Experience - deszczowe szaleństwo w Poznaniu

Audi Sportscar Experience - pod tymi trzema słowami kryje się cała filozofia imprezy organizowanej przez niemieckiego producenta. Trzy modele, jeden dzień na jazdy oraz niezliczona liczba cylindrów, zaworów i koni mechanicznych, stłoczonych na jednym placu przed torem wyścigowym w Poznaniu. Audi RS4,...

Czy warto kupić: używane Audi A4 B6 (od 2000 do 2004)

Świetnie wykonana, pewna w prowadzeniu i trwała limuzyna z Ingolstadt ma właściwie tylko jedną wadę - nawet na rynku wtórnym kosztuje krocie. Poszukiwań wymarzonego egzemplarza nie ułatwia duża liczba powypadkowych "okazji". Czy warto kupić używane Audi A4 B6?

Czy warto kupić: używane Audi A4 B5 (od 1994 do 2001)

Wysoka jakość wykonania, wciąż atrakcyjna stylizacja, dobre silniki oraz świetny napęd na cztery koła. To wszystko używane Audi A4 B5 jest w stanie zaoferować za naprawdę rozsądne pieniądze. Czy limuzyna z Ingolstadt zasługuje na zainteresowanie?

Audi RS4 Avant - rodzinny sportowiec

Audi nie od dziś wie, że czasem w życiu miłośnika szybkiej jazdy może przyjść chwila, gdy musi porzucić dwuosobowy samochód sportowy na rzecz czegoś bardziej pakownego i rodzinnego. Nie trzeba jednak rezygnować z przyjemności posiadania dynamicznej maszyny. Można kupić potężne kombi, takie jak Audi RS4.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Audi A4

Audi A4 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Audi A4autoWcentrum - społeczność Audi A4

najwyższe oktanyAuta - Audi A4

Audi A4 Quattro Rote Kuss 77,12

Audi A4 76,24

Audi A4 77,79

Audi A4 150KM 83,72

Audi A4 Niunia 3 73,55

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Audi A4

Patty1602 76,64

BONOB5 67,73

klapa 71,08

jastrzab173 41,96

Ralf092 65,21

sylver31 63,39

damian1173 47,61

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Audi A4

Zaległy wpis o zmianie wahaczy.
Zaległy wpis o zmianie wahaczy. Witajcie. Tak jak w tytule, czas temu jakiś, a dokładniej był to Październik, do...
Przepuszczający przewód płynu wyrównawczego.
Przepuszczający przewód płynu wyrównawczego. Witajcie. Tak jak w tytule, miałem małą awarię, której objawy pojawiały się p...
Idzie wiosna..Jakie letnie opony warto kupić??Potrzebuję rady
Idzie wiosna..Jakie letnie opony warto kupić??Potrzebuję rady Witam, na zewnątrz czuć już wiosnę, co dla mnie osobiście poza ciepłem, spaceram...
warto doinwestować autko od chwili gdy się go ma
warto doinwestować autko od chwili gdy się go ma Kupiłem w końcu samochód ( w sierpniu 2014 r) o którym marzyłem od dłuższego cza...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Audi A4

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Audi A4
 

Najpopularniejsza wersja Audi A4

Audi A4

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Audi A4
 

Audi A4 najczęściej porównywane z:

Ford Mondeo
2.0 TDCi (180 KM)
Mercedes Klasa C
220 BlueTEC BlueEFFICIENCY Edition (163 KM)
Renault Laguna
2.0 dCi (150 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Audi A4 Trendline Audi A4 Trendline
Rocznik: 2010. Przebieg: 106 439 km. Silnik: 2.0 88KM .
Cena: 59 900 zł
Ford Mondeo Silver X Ford Mondeo Silver X
Rocznik: 2010. Przebieg: 121 024 km. Silnik: 2.0 103KM .
Cena: 39 900 zł

Używane Audi A4

Audi A4
2.0 diesel 143 KM
25 000 km, 2012
27 500 PLN
Audi A4
2.0 diesel 120 KM
124 956 km, 2010
22 500 PLN
Audi A4
2.0 diesel 143 KM
146 000 km, 2010
58 000 PLN
Audi A4
2.0 diesel
158 000 km, 2009
51 900 PLN

Ocena auta Audi A4/RS4/S4 B5 Sedan 2.6 quattro

  • Średnia ocena
    na podstawie 3 opinii
  • 3,37
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21
  • Zalety
  • + skrzynia biegów
  • + ergonomia
  • Wady
  • - przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • - ekonomiczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Audi A4

Audi A4 2001 Audi RS4 Avant - galeria redakcyjna Audi A4 B6 Avant Audi RS4 Avant 2012 Audi S4 B8 Sedan Audi A4 B8 Allroad quattro - galeria społeczności Audi A4 B8 Allroad quattro Facelifting 2.0 TFSI 211KM - galeria redakcyjna Audi RS4 Audi A4 Allroad Audi S4
Zobacz inne galerie Audi

Opinie o instalacji LPG

Audi A4

  • 1.
  • 3,00 Audi A4 B6 3.0 V6 (220KM) 2004r.
    dodał: Astasz352, 07.09.2011

    Niestety instalacja od momentu założenia nie działała jak należy: błędy podczas pracy, check engine (uboga mieszanka przy wysokich obciążeniach) itp. Po podjechaniu do serwisu partnerskiego (lista dostępna tutaj: http://www.ac.com.pl/pl/doc/322/warsztaty-partnerskie ) wyszło kilka błędów: brak podłączenia podciśnienia (kolektor ssący - reduktor, w wyniku czegu instalacja wyrzucała błędy spadku ciśnienia, a ECU świecił Checkiem w wyniku błędu mieszanki), jedynie wężyk z zaworka nadmiarowego wyprowadzony był przed przepustnicę. Kolejnymi niedociągnięciami były: niewłaściwa mapa wtrysku gazu - to co zastaliśmy po podłączeniu do komputera nie można było nazwać nawet mapą (wyglądała jak sinusoida, mnożnik poniżej 1, do tego ręcznie ustawione korekcje wtryskiwaczy gazowych na 2% - nie wiadomo po co), a także źle zdefiniowany czujnik temperatury w wyniku czego gaz załączał się w okoicy 50-60 stopni zamiast ustawionych 30. Na koniec mogę dodać za długie wężyki między dyszą wkręconą do kolektora ssącego, a wtryskiwaczem. Przykro mi to pisać ale mimo moich uwag dot. montażu instalacji w tym warsztacie nie poprawili swoich błędów, nie przyjmowali do wiadomości moich sugestii (nie będę przecież uczył jak się gaz konfiguruje) dot. spadków ciśnienia i ubogiej mieszanki. Zrezygnowałem z gwarancji, zwróciłem się do warsztatu partnerskiego i auto w końcu jeździ normalnie.

  • 2.
  • 2,75 Audi A4 B6 2.0 20V (131KM) 2002r.
    dodał: Jarek, 04.06.2013

    instalacja założona poprawnie nie ma się do czego przyczepić, w warsztacie wszyscy mili i pomocni nawet jak im pękł wąż od chłodnicy też nic nie mówiłem, zdarza się, problemy zaczęły się ok tygodnia później, bo na zimnym silniku zaczynał szarpać dopiero jak dochodziła temp do 0k 60 stopni wszystko ustawało piszę o wrażeniach jazdy na gazie, po ok 1000 km pojechałem na pierwszy przegląd i tutaj mnie chcieli olać poustawiali coś i samochód zaczął jeździć jeszcze gorzej niż przed ustawieniem, szarpał już nawet przy 90 stopniach, na moje prośby pozostali głusi, więc im powiedziałem że te opinie chyba sami sobie wystawiają i to ich ruszyło, szef w końcu wysłał jednego z chłopaków ze mną żeby sam sprawdził co się dzieje, chłopak po krótkiej jeździe stwierdził że tak nie może być ze mam jakieś dotryski pozmieniał coś i wszystko wróciło do normy, ale nadal nie jest to jazda zadowalająca, a(nadmienię ze jeździłem innym autem na gazie na gorszej instalacji przez ok 10lat i nie miałem takich problemów.) także nie wiem czy te opinie są faktycznie miarodajne czy właściciele warsztatów sami sobie ich nie piszą, a specjalnie szukałem warsztatu z najwiekszą i najlepszą liczbą ocen i niestety nie wyszło dobrze.

  • 3.
  • 4,75 Audi A4 B5 1.6 i (101KM) 1995r.
    dodał: Marcin, 03.06.2010

    Po założeniu wprost wspaniale. Żadnych szarpnięć podczas przełączania, dynamika ta sama. Uszkodzeniu uległ czujnik ciśnienia. Po 40 tyś dwa wtryski przepuszczały i podawały za dużą dawkę gazu, samochód się dławił. Koszt dowiem się wkrótce. Poważniejszych problemów brak. Należy dobrać odpowiednie ustawienia, skalibrować itd. Temperatura powinna też być dobrana myślę w granicach 30 stopni. Jak ma się zdecydowanie niżej to może być problem będzie odczuwalna zmiana z benzyny na gaz, może nawet zgasnąć. Postoi trochę w słońcu i praktycznie po paru sekundach będzie się mógł przełączyć. Trzeba też wziąć pod uwagę że potrzebuje trochę czasu aż chwyci odpowiednią tem., niezależną od tem. silnika. i benzyny też trochę spali przy tym. Polecane osobą którzy pokonują odcinki jednorazowo powyżej 10km.

  • 4.
  • 5,00 Audi A4 B5 1.6 i (101KM) 1995r.
    dodał: klient, 20.02.2013

    auto po wizycie jak nie jezdzilo na gazie tak nie jezdzi. podobno wymienil jakies sterowniki do wtryskow ale tam ich nie ma bo jak pozniej doczytalem komputer steruje wtryski. rachunek 800 zl i nie oddal wymienionych czesci. Przez 2 tyg nie chcial mi oddac auta bo nie zauwazyl ze wygazowal 5litrow paliwa i sciemniel ze wyjechal. Kazal przyjechac za 2 tyg znowu na wymiane sondy jaknie zacznie jezdzic na gazie i powiedzial ze sama sonda kosztuje 500 zl. Pojechalem prosto do Domagalskiego. Auto zrobione nastepnego dnia a do zaplaty 50 zl. Kazdy pewnie powie ze jestem jakis podstawiony czy cos ale mowie wam ze kotlarek to ostatnie dziadzie. Nigdy tam juz nie pojade i wam radze to samo...

  • 5.
  • 2,00 Audi A4 B5 1.8 20V Turbo (150KM) 1997r.
    dodał: Władek, 07.12.2009

    Instalacja ,,OSCAR-N " zamontowana w Tarnowie na ul. Krakowskiej do AUDI A4 1.8T,dodam, że samochód sprawny w 100 % na PB jeździ świetnie brak błędów w ECU co potwierdzono w serwisie BOSCH. Z w/w instalacją jest to wielka porażka, szarpanie brak jakiej kol wiek płynności jazdy, po kilku wizytach w tym warsztacie nic nie poprawiono nawet wskaźnika poziomu gazu nie potrafili naprawić tylko mnie zbywali . Dopiero po odwiedzeniu innych renomowanych warsztatów LPG po wymianie REDUKTORA, LISTWY, RURKI LPG i wielu innych poprawkach montażowych i dopłacie około 1200 zł samochód jakoś zaczął jeździć. NIE POLECAM TEGO WARSZTATU chyba, że instalacje do poloneza!!!

  • 6.
  • 5,00 Audi A4 B5 1.8 20V Turbo (150KM) 1997r.
    dodał: KinguŚŚ, 30.07.2014

    Samochód dostałam z instalacją gazową od mojego chłopaka(męża obecnie) już z instalacją gazową zamontowaną w Rybniku w zakładzie Marcar. Mąż użytkował samochód 4 lata i nie narzekał na działanie tej instalacji ja obecnie mam już A4 ponad rok czasu i byłam tylko raz na okresowym przeglądzie wraz z wymianą filtrów w tej instalacji w warsztacie marcar. Jestem bardzo zadowolona z obsługi tego serwisu (doceniłam porządek na tym warsztacie którego brakuje niestety u innych mechaników a kobiety to zauważają) oraz byłam wdzięczna serwisantowi za przekazanie wszystkich szczegółów dotyczących mojego samochodu.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Audi A4

Audi A4

610 komentarzy

428 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~maiki~maiki

Do ~Adrian: Nie kupuj z takim silnikiem bo będziesz jeździł raz w tygodniu do kościoła żeby się pokazać a cały tydzień zasuwał autobusem do pracy a z resztą stare auto części kosztują a warsztaty liczą za audi...

~maiki~maiki

Do ~q: Hahaha bajkopisarz 1klasa tak tak lejcie do pełna i liczcie jak wam kasa z kiechty wyfruwa hahaha no i te 5litrów zejdz człowieku na ziemie 5litrów to nie wiem czy najnowsze ekonomiczne silniki mieszczą się w tym przedziale spalania co za bochomozy.

~maiki~maiki

Do ~paulina: takie obiawy może dawać przepływomierz powietrza,katalizator jak jest padnięty lub sensor położenia wału jest przyczyna a wiele niewiadomych trzeba podłączyć pod kompa i zrobić diagnozę.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Audi

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
26 009
Przejechany dystans
21 582 310 km
Zatankowanego paliwa
913 515 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
4 791
Wydanych pieniędzy
2 076 860 zł
Średnie wydatki na auto
1 514 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 439
Wydanych pieniędzy
4 979 336 zł
Średnie wydatki na auto
3 629 zł
Zobacz dzienniki kosztów Audi (1 372)

Testy zderzeniowe Audi A4

Najnowsze testy zderzeniowe Audi A4 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Audi A4, 1.8 TFSI ´Attraction´, LHD
2009

Audi A4
Audi A4

Audi A4
2008

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Audi

Zużycie paliwa Audi A4/RS4/S4 B5 Sedan 2.6 quattro

Na podstawie 7 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: czeko, dodano: 21.11.2010 00:17

To jest tak. Lato 100% miasto plus moja ciężka noga 10,4L/100km, normalnie w trybie mieszanym, czyli jak na moje jazdy ok 70 procent miasto 30 procent trasa, spala ok 8,5 L/100km wtedy, ani nie oszczędzam, ani nie jade zawsze pierwszy ze świateł, poprostu sobie jade z domu do pracy i na odwrót. Wakacje trasa ze Śląska do Świnoujścia spalanie 7,2 L/100km ze średnią prędkością 112km/h, to jest jak na mój gust rewelacyjny wynik. Minimalne spalanie uzyskałem 70% autostrada 30% miasto, autostrada max 120km/h, miasto hamowanie silnikiem i te sprawy, normalnie raczej nie do osiągnięcia. Zuważyłem jeszcze, że w trybie triptonic auto spala ok 0,5 litra mniej, ale na co dzień używam "D", skrzynia oczywiście automat. Ogólnie jestem zadowolony.

pełny raport Audi Avant 2.5 TDI

autor: maryjan10, dodano: 11.08.2007 00:04

Mogę napisać REFERAT! Po zakupie po przejechniu pierwszych 100km auto spaliło... ok 17l/100 - byłem zdruzgotany!!! Ktoś na jakimś mądrym forum poradził mi:... jak chcesz zaoszczędzić przyspieszaj do 100km nie w 7s a np w 20s..., jak poradził tak zrobiłem spalanie spadło do... 9l/100km po dopąpowaniu opon (miałem po ok 1,5bar...) do 2,5bar i opanowaniu żądzy sportowca (max 140km/h a do skrzyżowania dojeżdżam na luzie) spalanie spadło UWAGA: 7,6l/100km - realnie nie z odczytów z komputera!!!! Dodam że autem jeżdżę tylko do pracy do której mam ok 5km... Panowie (... i Panie oczywiście) nie wyobrażam sobie na dzień dzisiejszy użytkować padakę (przepraszam użytkowników sam z silnikami 1,6 1,8 itp) z silnikiem mniejszym niż 2,5l!! Nie miałem okazji zrobienia tym samochodem trasy większej niż 30km lecz już wiem że silniki z tą pojemnością (i co najważniejsze bardzo nisko umiejscowionym max momętem obr) potrafią na trasie przy umiejętnej jeździe spalić ok 6,5 l/100km

pełny raport Audi Sedan 2.6

autor: Tom, dodano: 04.03.2011 19:02

Duże auto , a spalanie prawie jak w Lupo :) . Moim zdaniem te silniki AFN 1,9Tdi 110KM to mistrzostwo świata i lepszego silnika już nie zrobią . Biorąc pod uwagę spalanie, amortyzację i frajdę z jazdy. Koszt rozrządu ( kompletnego ) na średniej jakości podzespołów z pompą wody to ok 300zł. Spalanie śmieszne jak na tak duże i dość ciężkie auto. Przyśpieszenie całkiem nie złe, pozwalające wyprzedzać bez redukcji ( bez dużego bagażu ), w pełnej obsadzie jednak trochę brakuje mocy. Komfort jazdy to bajka :) . Nic nie stuka , nic nie puka nawet w -25oC plastiki nie trzeszczą. Zawieszenie przednie kupiłem nowe w komplecie za 700zł z gwarancją 2letnią i zapomniałem o tych problemach ( nie kupować najtańszych za 300zł bo to złom na 10tyś km ) Moim zdaniem to najlepsze moje autko jakie miałem i nie zmienię go szybko.

pełny raport Audi Avant 1.9 TDI

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Audi A4/RS4/S4 B5 Sedan 2.6 quattro

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Audi A4/RS4/S4 B5 Sedan 2.6 quattro

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k
Zobacz dane techniczne Audi A4 B5 Sedan 2.6 quattro 150KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Audi A4, oglądali także