Gorące tematy

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Audi A4/RS4/S4 B5 Sedan 2.6 quattro

Pierwsza generacja A4 pojawiła się na rynku w roku 1994 kontynuując tradycję słynnego Audi 80. Po swoim poprzedniku odziedziczyła głównie nazewnictwo (symbolami od B1 do B4 nazywano kolejne generacje modelu 80; pierwsze A4 opatrzono symbolem B5). Pod względem stylistycznym i technicznym A4 miało niewiele wspólnego z Audi 80. Dostępne również w usportowionych wersjach S4 i RS4, zaś model kombi nosi nazwę A4 Avant. W 1998 roku A4 przeszedł delikatny lifting. Trzy lata później zakończyła się jego produkcja.

Generacje Audi A4

  • A4 B5   1995 - 2001
    Audi A4 B5
    • Wybierz generację

    • A4 B8 (2008 - teraz)
    • A4 B7 (2004 - 2008)
    • A4 B6 (2000 - 2006)
    • A4 B5 (1995 - 2001)

Komentarze redakcji

Powagosław: Tak doskonałych proporcji, tak harmonijnej sylwetki nie ma chyba żaden inny samochód w tej klasie. Najlepszym dowodem na doskonałą formę tego auta jest fakt, że zmiany stylistyczne z generacji na generację są raczej kosmetyczne. A4 to fenomen z jeszcze jednego powodu – podoba się 99 na 100 kierowców.
Luzacjusz: Są ludzie, którzy na hasło A4 rzucają mięsem. Nie mają, broń Boże, na myśli tego ładnego skądinąd samochodu, tylko pewną drogę autostradopodobną z Katowic do Krakowa. Na miejscu Audi kazałbym zarządcy tak zwanej autostrady A4 bezwarunkowo zmienić nazwę. Źle się kojarzy.

Wersje nadwozia Audi A4 B5

Silniki Audi A4 B5 Sedan

Lista silników:

Publikacje o Audi A4

Audi A4 B8 - urzeka, czy odpycha?
 
Nasz test Audi A4 B8 – urzeka, czy odpycha?

Po drogach poruszają się dwa typy kierowców. Pierwszy typ uwielbia, gdy przechodnie pokazują na niego palcami. Dlatego jeżeli ma pieniądze, to kupuje Pagani Zondę, a jeżeli ich nie ma, to zadowala się jaskrawo-zielonymi alufelgami do swojego leciwego auta. I kilkoma spoilerami. Drugi typ jest z kolei...

Audi Sportscar Experience - deszczowe szaleństwo w Poznaniu

Audi Sportscar Experience - pod tymi trzema słowami kryje się cała filozofia imprezy organizowanej przez niemieckiego producenta. Trzy modele, jeden dzień na jazdy oraz niezliczona liczba cylindrów, zaworów i koni mechanicznych, stłoczonych na jednym placu przed torem wyścigowym w Poznaniu. Audi RS4,...

Czy warto kupić: używane Audi A4 B6 (od 2000 do 2004)

Świetnie wykonana, pewna w prowadzeniu i trwała limuzyna z Ingolstadt ma właściwie tylko jedną wadę - nawet na rynku wtórnym kosztuje krocie. Poszukiwań wymarzonego egzemplarza nie ułatwia duża liczba powypadkowych "okazji". Czy warto kupić używane Audi A4 B6?

Czy warto kupić: używane Audi A4 B5 (od 1994 do 2001)

Wysoka jakość wykonania, wciąż atrakcyjna stylizacja, dobre silniki oraz świetny napęd na cztery koła. To wszystko używane Audi A4 B5 jest w stanie zaoferować za naprawdę rozsądne pieniądze. Czy limuzyna z Ingolstadt zasługuje na zainteresowanie?

Audi RS4 Avant - rodzinny sportowiec

Audi nie od dziś wie, że czasem w życiu miłośnika szybkiej jazdy może przyjść chwila, gdy musi porzucić dwuosobowy samochód sportowy na rzecz czegoś bardziej pakownego i rodzinnego. Nie trzeba jednak rezygnować z przyjemności posiadania dynamicznej maszyny. Można kupić potężne kombi, takie jak Audi RS4.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Audi A4

Audi A4 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Audi A4autoWcentrum - społeczność Audi A4

najwyższe oktanyAuta - Audi A4

Audi A4 Niunia 75,83

Audi A4 TurbodymoAudi 72,71

Audi A4 Avant 84,58

Audi A4 Zielona Szczeplina 73,80

Audi A4 76,24

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Audi A4

acieply 50,81

TULIPAN 88,18

sruba 51,69

werner_beinhart 71,72

grzegorz_s 45,11

jastrzab173 41,23

lukas_auto 91,74

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Audi A4

Przepuszczający przewód płynu wyrównawczego.
Przepuszczający przewód płynu wyrównawczego. Witajcie. Tak jak w tytule, miałem małą awarię, której objawy pojawiały się p...
Lakierowanie zderzaków i maski
Lakierowanie zderzaków i maski poprawki po poprzednim właścicielu: ...
Przeciwmgłowe w zderzak przed liftem
Przeciwmgłowe w zderzak przed liftem Jako że w zderzaku przedliftowym halogeny występowały tylko w USA i są praktyczn...
Mały mod
Mały mod Witajcie. Jak w tytule, postanowiłem dokonać małego moda. Zakupiłem drugi gril...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Audi A4

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Audi A4
 

Najpopularniejsza wersja Audi A4

Audi A4

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Audi A4
 

Audi A4 najczęściej porównywane z:

Hyundai i40
1.7 CRDi (115 KM)
Honda Accord
2.2 DTEC (150 KM)
Opel Insignia
2.0 CDTI ECOTEC (130 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Audi A4 Trendline Audi A4 Trendline
Rocznik: 2010. Przebieg: 106 439 km. Silnik: 2.0 88KM .
Cena: 56 900 zł
Hyundai i40 Comfort Plus Hyundai i40 Comfort Plus
Rocznik: 2014. Silnik: 2.0 130KM .
Cena: 108 200 zł 98 900 zł
Zyskujesz: 9 300 zł Zobacz szczegóły »

Używane Audi A4

Audi A4
2.0 diesel 143 KM
25 000 km, 2012
27 500 PLN
Audi A4
2.0 diesel 120 KM
124 956 km, 2010
22 500 PLN
Audi A4
2.0 diesel 143 KM
146 000 km, 2010
58 000 PLN
Audi A4
2.0 diesel
158 000 km, 2009
51 900 PLN

Ocena auta Audi A4/RS4/S4 B5 Sedan 2.6 quattro

  • Średnia ocena
    na podstawie 3 opinii
  • 3,37
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21
  • Zalety
  • + skrzynia biegów
  • + ergonomia
  • Wady
  • - przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • - ekonomiczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Audi A4

Audi A4 B5 Avant - galeria społeczności Audi A4 Audi S4 B7 Cabrio Audi S4 Audi A4 B8 Avant Audi A4 B8 Allroad quattro - galeria społeczności Audi A4 Allroad Audi RS4 Audi S4 B8 Kombi Audi RS4 2000
Zobacz inne galerie Audi

Opinie o instalacji LPG

Audi A4

  • 1.
  • 3,00 Audi A4 B6 3.0 V6 (220KM) 2004r.
    dodał: Astasz352, 07.09.2011

    Niestety instalacja od momentu założenia nie działała jak należy: błędy podczas pracy, check engine (uboga mieszanka przy wysokich obciążeniach) itp. Po podjechaniu do serwisu partnerskiego (lista dostępna tutaj: http://www.ac.com.pl/pl/doc/322/warsztaty-partnerskie ) wyszło kilka błędów: brak podłączenia podciśnienia (kolektor ssący - reduktor, w wyniku czegu instalacja wyrzucała błędy spadku ciśnienia, a ECU świecił Checkiem w wyniku błędu mieszanki), jedynie wężyk z zaworka nadmiarowego wyprowadzony był przed przepustnicę. Kolejnymi niedociągnięciami były: niewłaściwa mapa wtrysku gazu - to co zastaliśmy po podłączeniu do komputera nie można było nazwać nawet mapą (wyglądała jak sinusoida, mnożnik poniżej 1, do tego ręcznie ustawione korekcje wtryskiwaczy gazowych na 2% - nie wiadomo po co), a także źle zdefiniowany czujnik temperatury w wyniku czego gaz załączał się w okoicy 50-60 stopni zamiast ustawionych 30. Na koniec mogę dodać za długie wężyki między dyszą wkręconą do kolektora ssącego, a wtryskiwaczem. Przykro mi to pisać ale mimo moich uwag dot. montażu instalacji w tym warsztacie nie poprawili swoich błędów, nie przyjmowali do wiadomości moich sugestii (nie będę przecież uczył jak się gaz konfiguruje) dot. spadków ciśnienia i ubogiej mieszanki. Zrezygnowałem z gwarancji, zwróciłem się do warsztatu partnerskiego i auto w końcu jeździ normalnie.

  • 2.
  • 2,75 Audi A4 B6 2.0 20V (131KM) 2002r.
    dodał: Jarek, 04.06.2013

    instalacja założona poprawnie nie ma się do czego przyczepić, w warsztacie wszyscy mili i pomocni nawet jak im pękł wąż od chłodnicy też nic nie mówiłem, zdarza się, problemy zaczęły się ok tygodnia później, bo na zimnym silniku zaczynał szarpać dopiero jak dochodziła temp do 0k 60 stopni wszystko ustawało piszę o wrażeniach jazdy na gazie, po ok 1000 km pojechałem na pierwszy przegląd i tutaj mnie chcieli olać poustawiali coś i samochód zaczął jeździć jeszcze gorzej niż przed ustawieniem, szarpał już nawet przy 90 stopniach, na moje prośby pozostali głusi, więc im powiedziałem że te opinie chyba sami sobie wystawiają i to ich ruszyło, szef w końcu wysłał jednego z chłopaków ze mną żeby sam sprawdził co się dzieje, chłopak po krótkiej jeździe stwierdził że tak nie może być ze mam jakieś dotryski pozmieniał coś i wszystko wróciło do normy, ale nadal nie jest to jazda zadowalająca, a(nadmienię ze jeździłem innym autem na gazie na gorszej instalacji przez ok 10lat i nie miałem takich problemów.) także nie wiem czy te opinie są faktycznie miarodajne czy właściciele warsztatów sami sobie ich nie piszą, a specjalnie szukałem warsztatu z najwiekszą i najlepszą liczbą ocen i niestety nie wyszło dobrze.

  • 3.
  • 4,75 Audi A4 B5 1.6 i (101KM) 1995r.
    dodał: Marcin, 03.06.2010

    Po założeniu wprost wspaniale. Żadnych szarpnięć podczas przełączania, dynamika ta sama. Uszkodzeniu uległ czujnik ciśnienia. Po 40 tyś dwa wtryski przepuszczały i podawały za dużą dawkę gazu, samochód się dławił. Koszt dowiem się wkrótce. Poważniejszych problemów brak. Należy dobrać odpowiednie ustawienia, skalibrować itd. Temperatura powinna też być dobrana myślę w granicach 30 stopni. Jak ma się zdecydowanie niżej to może być problem będzie odczuwalna zmiana z benzyny na gaz, może nawet zgasnąć. Postoi trochę w słońcu i praktycznie po paru sekundach będzie się mógł przełączyć. Trzeba też wziąć pod uwagę że potrzebuje trochę czasu aż chwyci odpowiednią tem., niezależną od tem. silnika. i benzyny też trochę spali przy tym. Polecane osobą którzy pokonują odcinki jednorazowo powyżej 10km.

  • 4.
  • 5,00 Audi A4 B5 1.6 i (101KM) 1995r.
    dodał: klient, 20.02.2013

    auto po wizycie jak nie jezdzilo na gazie tak nie jezdzi. podobno wymienil jakies sterowniki do wtryskow ale tam ich nie ma bo jak pozniej doczytalem komputer steruje wtryski. rachunek 800 zl i nie oddal wymienionych czesci. Przez 2 tyg nie chcial mi oddac auta bo nie zauwazyl ze wygazowal 5litrow paliwa i sciemniel ze wyjechal. Kazal przyjechac za 2 tyg znowu na wymiane sondy jaknie zacznie jezdzic na gazie i powiedzial ze sama sonda kosztuje 500 zl. Pojechalem prosto do Domagalskiego. Auto zrobione nastepnego dnia a do zaplaty 50 zl. Kazdy pewnie powie ze jestem jakis podstawiony czy cos ale mowie wam ze kotlarek to ostatnie dziadzie. Nigdy tam juz nie pojade i wam radze to samo...

  • 5.
  • 2,00 Audi A4 B5 1.8 20V Turbo (150KM) 1997r.
    dodał: Władek, 07.12.2009

    Instalacja ,,OSCAR-N " zamontowana w Tarnowie na ul. Krakowskiej do AUDI A4 1.8T,dodam, że samochód sprawny w 100 % na PB jeździ świetnie brak błędów w ECU co potwierdzono w serwisie BOSCH. Z w/w instalacją jest to wielka porażka, szarpanie brak jakiej kol wiek płynności jazdy, po kilku wizytach w tym warsztacie nic nie poprawiono nawet wskaźnika poziomu gazu nie potrafili naprawić tylko mnie zbywali . Dopiero po odwiedzeniu innych renomowanych warsztatów LPG po wymianie REDUKTORA, LISTWY, RURKI LPG i wielu innych poprawkach montażowych i dopłacie około 1200 zł samochód jakoś zaczął jeździć. NIE POLECAM TEGO WARSZTATU chyba, że instalacje do poloneza!!!

  • 6.
  • 5,00 Audi A4 B5 1.8 20V Turbo (150KM) 1997r.
    dodał: KinguŚŚ, 30.07.2014

    Samochód dostałam z instalacją gazową od mojego chłopaka(męża obecnie) już z instalacją gazową zamontowaną w Rybniku w zakładzie Marcar. Mąż użytkował samochód 4 lata i nie narzekał na działanie tej instalacji ja obecnie mam już A4 ponad rok czasu i byłam tylko raz na okresowym przeglądzie wraz z wymianą filtrów w tej instalacji w warsztacie marcar. Jestem bardzo zadowolona z obsługi tego serwisu (doceniłam porządek na tym warsztacie którego brakuje niestety u innych mechaników a kobiety to zauważają) oraz byłam wdzięczna serwisantowi za przekazanie wszystkich szczegółów dotyczących mojego samochodu.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Audi A4

Audi A4

611 komentarzy

429 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

IskraADHDIskraADHD

Witam, jestem przed zakupem Audi a4 b8, rok powyżej 2009, benzyna. Interesują mnie silniki 1.8 lub 2.0, Chciałam dowiedzieć się który z tych silników jest mniej awaryjny i jaka jest różnica w spalaniu?

~maiki~maiki

Do ~Adrian: Nie kupuj z takim silnikiem bo będziesz jeździł raz w tygodniu do kościoła żeby się pokazać a cały tydzień zasuwał autobusem do pracy a z resztą stare auto części kosztują a warsztaty liczą za audi...

~maiki~maiki

Do ~q: Hahaha bajkopisarz 1klasa tak tak lejcie do pełna i liczcie jak wam kasa z kiechty wyfruwa hahaha no i te 5litrów zejdz człowieku na ziemie 5litrów to nie wiem czy najnowsze ekonomiczne silniki mieszczą się w tym przedziale spalania co za bochomozy.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Audi

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
26 611
Przejechany dystans
22 160 700 km
Zatankowanego paliwa
929 275 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
4 881
Wydanych pieniędzy
2 116 795 zł
Średnie wydatki na auto
1 526 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 571
Wydanych pieniędzy
5 002 578 zł
Średnie wydatki na auto
3 607 zł
Zobacz dzienniki kosztów Audi (1 387)

Testy zderzeniowe Audi A4

Najnowsze testy zderzeniowe Audi A4 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Audi A4, 1.8 TFSI ´Attraction´, LHD
2009

Audi A4
Audi A4

Audi A4
2008

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Audi

Zużycie paliwa Audi A4/RS4/S4 B5 Sedan 2.6 quattro

Na podstawie 7 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Tom, dodano: 04.03.2011 19:02

Duże auto , a spalanie prawie jak w Lupo :) . Moim zdaniem te silniki AFN 1,9Tdi 110KM to mistrzostwo świata i lepszego silnika już nie zrobią . Biorąc pod uwagę spalanie, amortyzację i frajdę z jazdy. Koszt rozrządu ( kompletnego ) na średniej jakości podzespołów z pompą wody to ok 300zł. Spalanie śmieszne jak na tak duże i dość ciężkie auto. Przyśpieszenie całkiem nie złe, pozwalające wyprzedzać bez redukcji ( bez dużego bagażu ), w pełnej obsadzie jednak trochę brakuje mocy. Komfort jazdy to bajka :) . Nic nie stuka , nic nie puka nawet w -25oC plastiki nie trzeszczą. Zawieszenie przednie kupiłem nowe w komplecie za 700zł z gwarancją 2letnią i zapomniałem o tych problemach ( nie kupować najtańszych za 300zł bo to złom na 10tyś km ) Moim zdaniem to najlepsze moje autko jakie miałem i nie zmienię go szybko.

pełny raport Audi Avant 1.9 TDI

autor: maciejgluba@o2., dodano: 15.12.2010 05:26

No niech nikt z was nie wierzy w bajki jakie niektórzy piszą, że V6 pali 11-12 w mieście, może jeździ diesle-m i o tym nie wie, co do benzyny to panowie minimum to 16-17 litrów, prawda jest taka autko jest na gaz więc wartości podaje gazu co do benzyny od każdego wyniku odejmijcie sobie 20% i będzie wartość benzyny, a więc jeżdżę po Warszawie poruszając się po centrum czyli brak przelotówek, korki światła odcinki o odległości 2-20 km, spalanie gazu 19-21 litrów, jeżeli jeżdżę po mieście i łapie jakieś przelotówki ale trasa Łazienkowska czy prymasa-1000 spalanie spada od razu do poziomu ok 17 litrów gazu, co do trasy to jeżdżąc w Polsce spalanie na poziomie 11-13 litrów gazu, jadąc na autostradzie trzymając prędkość ok 140 spalanie nawet poniżej 11 litrów gazu.

pełny raport Audi Avant 2.8 30V quattro

autor: hkrzys@o2.pl, dodano: 23.04.2012 00:37

Od 2010 jestem szczęsliwym posiadaczaem audi a4 b6 avant 1,9 tdi 130 ps. Super spalanie, i świetne osiągi, jadać na trasie Międzyrzecz- Katowice (średnio raz w miesiacu) około 450 km- mądrze użawając pedała gazu średnie zużycie to 6 l/100km przy min.130 km/h. Chcąc sie pobawić na trasie |Międzyrzecz - Gorzów + maisto( w sumie około 150 km) uzyskałem 4,8 l/100 km!!!!!!- mam zdjęcie w telefonie :). Średnie zużycie pokazywane na komputerze zazwyczaj 5,5-6 l/100km, przy tankowaniu praktycznie zawsze 5,5 l/100km Normalnie jężdząc na niedługich trasach (około 30km) średnio liczę 5,5 l/100km jadąc do 115 km/h. Wszystko zależy od techniki jazdy, przy umiejętnym przyspieszaniu i hamowaniu można naprawde zużyć niewiele paliwa. Pamietajcie= wolno nie zawsze znaczy tanio, a szybko nie znaczy drogo. Polecam.

pełny raport Audi Avant 1.9 TDI PD

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Audi A4/RS4/S4 B5 Sedan 2.6 quattro

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Audi A4/RS4/S4 B5 Sedan 2.6 quattro

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k
Zobacz dane techniczne Audi A4 B5 Sedan 2.6 quattro 150KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Audi A4, oglądali także