Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Audi A4 B6

Lata produkcji: 2000 - 2006
Segment: Klasa średnia
Druga generacja A4 (oznaczona symbolem B6) debiutowała w 2000 roku. Stylistycznie auto niewiele różniło się od swojego poprzednika, choć było od niego nieco większe. Smuklejsze kształty nadwozia A4 II bardziej nawiązywały jednak do modelu A6 (do A6 upodobnił się też tył A4). W roku 2001 na rynku pojawił się nowy A4 Avant, a kilka miesięcy później – dwudrzwiowa wersja kabrio, następca modelu Audi Cabriolet. Ostatni egzemplarz A4 II wyjechał z fabryki w 2005 roku.

Komentarze redakcji

Powagosław: Tak doskonałych proporcji, tak harmonijnej sylwetki nie ma chyba żaden inny samochód w tej klasie. Najlepszym dowodem na doskonałą formę tego auta jest fakt, że zmiany stylistyczne z generacji na generację są raczej kosmetyczne. A4 to fenomen z jeszcze jednego powodu – podoba się 99 na 100 kierowców.
Luzacjusz: Są ludzie, którzy na hasło A4 rzucają mięsem. Nie mają, broń Boże, na myśli tego ładnego skądinąd samochodu, tylko pewną drogę autostradopodobną z Katowic do Krakowa. Na miejscu Audi kazałbym zarządcy tak zwanej autostrady A4 bezwarunkowo zmienić nazwę. Źle się kojarzy.

Dane techniczne Audi A4 B6

Silniki

Moc silników 101-344 KM

Poj. silników 1 595-4 163 cm3

Prędkość maks. 186-250 km/h

Przyspieszenia 0-100 5,8-13,2 s

Szkic techniczny:
zobacz dane techniczne

Oceny Audi A4 B6

Średnia ocena modelu

na podstawie 469 opinii

4.22

Średnia dla segmentu: Klasa średnia 4.18

Zalety

+ Układ jezdny

+ Skrzynia biegów

+ Silnik

Wady

- Drobne usterki

- Stosunek jakość/cena

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (87%)
NIE (13%)

Wybrane oceny kierowców Audi A4 B6

Auto ma swoje minusy takie jak wysokie spalanie, reszta naprawde jest Super..nie ma sie do czego przyczepic..auto ma 5.1 do ... więcej100kmh, elastycznosc jak w dobrym dieslu, na kazdym biegu mozna sie niezle pobawic, auto swietnie wyglada i tak jezdzi..nie jest to taki prawdziwy scigacz jak evo albo subaru ale moze na swiatlach pokazac pazur do tego jest bardzo wygodne i mozna nim jechac w dluzsza trase, jest cicho, wygodnie i luksusowo..nawigacja, telewizja, swietny sprzet Audio, staly naped na 4 kola...auto jest szybsze od 99% aut na polskich drogach..czasem zdarzaja sie mocniejsze auta takie jak audi Rs4, M5 czy lexus IsF 420 ktory mi ostatnio pokazał ze jednak moc robi swoje..ale S4 to swietne auto na nasza codzienna pogode Polska czyli duzo deszczu, sniegu, błota..tam gdzie S4 cały czas przyspiesza inne nawet mocniejsze auta tylko mielą kołami. Ogolnie jestem z auta b. zadowolony..jedyne co przeraza to wysokie spalanie ale to V8 wiec trzeba sie tego spodziewać ukryj
dodano 29.06.2009 przez
Wiem co chciałem i to kupiłem. Frajda z jazdy niesamowita. Tym autem jeździ się dla przyjemności i doznań które ono ... więcejoferuje. ukryj
dodano 23.01.2010 przez
Uważam, że każdy kto pojeździłby takim autem z takim silnikiem zweryfikowałby szybko swoje marzenia na temat idealnego samochodu. Swietny silnik, ... więcejosiągi, komfort jazdy a to wszystko w bardzo stylowej karoserii i napędem quattro:))) Zanim nasłuchasz się czyiś opinii na temat tego auto proponuję po prostu jazdę próbną, wtedy cała dodatkowa rozmowa staje się niepotrzebna. U mnie tak było... Nie żałuję wyboru. Następne będzie na pewno podobne, choć tym cackiem zamierzam trochę pojeżdzić. ukryj
dodano 24.09.2009 przez
dodano 31.10.2010 przez
Zobacz oceny Audi A4 B6 Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Audi A4 B6

Pb
6,17 - 18,73
Na podstawie 149 raportów spalania
ON
4,40 - 16,30
Na podstawie 439 raportów spalania
LPG
6,83 - 17,33
Na podstawie 51 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Audi A4 B6

witam.. A4 B6 2003r 2.5 tdi 163km BDG multitronic w avancie naped przedni...tym autem trzeba poprostu umiec jezdzic..2.5 tdi ma ... więcejduzy potencjal ale nie depczac od swiatel do swiatel w miescie da sie naprawde oszczednie pojezdzic..dzwiek silnika V6 i gwizdu turbo jest przepiekny..na niskich obrotach super ´pyrka´ zwraca uwage ludzi..oczywiscie moze spalic swoje przy nie umiejetnej jezdzie ale mozna dojsc do wprawy i miec auto zrywne szybkie i nie duzo palace..tu nie chodzi o to zeby pruc 150 od swiatel do swiatel..w trasie auto sprawuje sie super wyprzedzanie np.tirow poezja(w trybie S-port)gna do przodu no i ten dzwiek silnika..w trasie mozna nawet spalic 5.5l co na tak duzy silnik jest jak dla mnie rewelacja..predkosc maxymalna godna uwagi sporo ponad 200..smialo mozna leciec.. PODSUMOWANIE zawieszenie troche konstruktorom nie wyszlo..za duzo tam tych wszystkich wahaczy..no ale komfort daja jak sie dba nie jest zle(nie kupowac najtanszych zamiennikow tylko te ze sredniej polki)..silnik praktycznie jak sie dba jest bez-awaryjny (plyny rozrzad filtry)trzeba wymieniac wtedy kiedy trzeba a nie jak juz cos sie dzieje..w srodku miejsca nie ma tyle co w A6 czy A8 no ale nie ma tragedii wszystko jest w zasiegu reki i wzroku..skrzynia ja mam multitronic (wymiana oleju co 60tys.km)jest ona bezstopniowa jedzie sie jak np. melexem cos pieknego zadnych szarpniec poprostu gnamy do przodu..fakt faktem jak cos sie w niej rozwali liczmy sie z duzymi kosztami..dlatego trzeba dbac..auto posiada duzo systemow pomagajacym kierowcy..pasazerowie z tylu maja w miare miejsca..bagaznik (avant) bardzo pojemny..ogolnie ja z auta jestem zadowolony lecz wystrzegac sie powinno TZW "OKAZJI" bo takie cos nie istnieje poprostu..dobre auto np. z 2003roku kosztuje od 17tys a nawet mniej(okazje tak zwane) az nawet do prawie 30.000zl..kupimy tanio duzo wpakujemy zeby doprowadzic autko do stanu jaki bedzie nam odpowiadal..POLECAM Bardzo Dobrze Sprawdzic Auto Najlepiej W ASO AUDI koszt okolo 500zl ale jak jestesmy juz zdecydowani na dany egzemplarz radze dobrze sprawdzic mozna nawet podczas poszukiwania danego modelu spisac nr. VIN i isc do servisu AUDI i zapytac co wiedza o tym autku i wtedy dopiero dzialac dalej j.w...odradzam sprawdzanie np.w stacji kontroli nie ma sensu nic ciekawego sie tam nie dowiemy.. AUDI To Nie Marka..AUDI To Styl Zycia.. :)) pozdrawiam wszystkich AUDI-maniaQw..(a4-klub.pl) polecam te forum mozna tam znalesc wiele cennych informacji ukryj
dodano 13.11.2012 przez
Auto nie jest drogie w eksploatacji. Poza wymianą przedniego jednego wahacza i łożyska koła prawego nic nie wymieniałem. Oczywiście poza ... więcejw/w pompą wtryskową, ale jak można zauwazyć, to moja fanaberia, bo chciałem podwyższyć osiągi tego auta. Trzeba się liczyć z wydatkowaniem na tzw estetykę, a więc przecierają się różnego rodzaju przyciski, pokrętła, które producent albo specjalnie, albo przez pomyłkę "pogumował" chcąc wywołać efekt szlachetności. Owszem wygląda to dobrze, ale jest nietrwałe. Tak samo jak plastiki, zaślepki itp. pierdółki. Łamie się uchwyt pokrywy schowka przed pasażerem - podobno to jest nagminne. Wnętrze jest dużo mniej trwałe niż w A4 B5. Na szczęście plastikowe elementy nie kosztują fortuny i raz na jakiś czas można się na coś "zrujnować". Auto pali zdecydowanie mniej niż podaje producent. Ja jeżdże spokojnie po mieście samochód pali mi 7,7-8,5l/100km, na trasie na długim dystansie i prędkościach autostradowych auto spaliło 6,9l/100km. Mocno gonione do prędkości maksymalnych i średnio 140-160km/h to średnia wyniosła 7,7l/100km. Najmniej spalił mi na trasie przez okoliczne miejscowości, prędkości między 50km/h a 90km/h spalił 5,9l/100km, ale to przy naprawdę bardzo leciwej jeździe. Co jest najważniejsze! Dach, jeśli auto nie jest źle naprawione powypadkowo ani nie ma uszkodzonych uszczelek nie ma prawa cieknąć! ukryj
dodano 07.06.2013 przez
Auto nie jest drogie w eksploatacji. Poza wymianą przedniego jednego wahacza i łożyska koła prawego nic nie wymieniałem. Oczywiście poza ... więcejw/w pompą wtryskową, ale jak można zauwazyć, to moja fanaberia, bo chciałem podwyższyć osiągi tego auta. Trzeba się liczyć z wydatkowaniem na tzw estetykę, a więc przecierają się różnego rodzaju przyciski, pokrętła, które producent albo specjalnie, albo przez pomyłkę "pogumował" chcąc wywołać efekt szlachetności. Owszem wygląda to dobrze, ale jest nietrwałe. Tak samo jak plastiki, zaślepki itp. pierdółki. Łamie się uchwyt pokrywy schowka przed pasażerem - podobno to jest nagminne. Wnętrze jest dużo mniej trwałe niż w A4 B5. Na szczęście plastikowe elementy nie kosztują fortuny i raz na jakiś czas można się na coś "zrujnować". Auto pali zdecydowanie mniej niż podaje producent. Ja jeżdże spokojnie po mieście samochód pali mi 7,7-8,5l/100km, na trasie na długim dystansie i prędkościach autostradowych auto spaliło 6,9l/100km. Mocno gonione do prędkości maksymalnych i średnio 140-160km/h to średnia wyniosła 7,7l/100km. Najmniej spalił mi na trasie przez okoliczne miejscowości, prędkości między 50km/h a 90km/h spalił 5,9l/100km, ale to przy naprawdę bardzo leciwej jeździe. Co jest najważniejsze! Dach, jeśli auto nie jest źle naprawione powypadkowo ani nie ma uszkodzonych uszczelek nie ma prawa cieknąć! ukryj
dodano 07.06.2013 przez
Auto: Audi A4 3.0E (220KM) Quattro Tiptronic Cabrio Jadąc z Poznania do Krakowa (krajowa 5 + A8, tj.obwodnica Wrocławia + A4) przy ... więcejjeździe nieprzekraczającej 90-100km/h, w terenie zabudowanym do 60km/h (tylko kilka razy zdarzyło mi się "przycisnąć" dość agresywnie do 150-200km/h), to spalanie jakie mi pokazał komputer wyniosło 8.5l/100km - bardzo miło :) Myślę, że gdyby nie to, że kilka razy "przycisnąłem" autkiem, to zszedłbym spokojnie do 8l/100km. Wracając zaś do Poznania (tym razem nieco inną drogą: A4 + krajowa 11) samochód był obładowany 4 osobami i do tego pełen bagażnik, postanowiłem też jechać szybko, dynamicznie i czasem bardzo agresywnie, a więc co najmniej (poza terenem zabudowanym) 120-150km/h, zaś przy wyprzedzaniu TIR-ów gaz dawałem w podłogę - słowem: pełne czerpanie z radości jazdy 220-sto konnym kabrioletem :), to średnie spalanie wyszło mi 11.4l/100km, więc przyzwoicie :) W mieście raczej trudno zejść poniżej 15l/100km, autko po prostu lubi długie trasy, bo przy wolnej jeździe (50-60km/h - teren zabudowany) spala więcej niż przy 90km/h, a przy ruszaniu od zera, to strach patrzeć na odczyty komputera ;) Dach przez 90% trasy był otwarty, więc aerodynamika samochodu była przez to też nieco gorsza. No i gdzie się dało jechałem na tempomacie (90% trasy). ukryj
dodano 25.06.2012 przez
Mój samochód Audi A4 (B6) 2003r. Avant 1.9 TDI 130 km. Aktualny przebieg 330 tys. km. Na bieżąco serwisowany w ... więcejBOSCH. Tankuje tylko i wyłącznie ultime BP, koła lato alu 15" 195/65 opony Kleber Dynaxer 3, zima alu 15" 195/65 Dębica Frigo 2 W trasie: Jelenia Góra - Katowice, lato, koła letnie, większość autostradą A4 140 km/h + 4 dorosłe osoby, spalanie 5,2l (odczyt z komputera) Jelenia Góra - Łeba, lato, koła letnie, większość S3 z prędkością 160 km/h + 2 dorosłe osoby + cały bagażnik bagaży (rowery i torby) spalanie 5,5l (odczyt z komputera) Jelenia Góra - Wrocław, zima, temperatura na zewnątrz -1, koła zimowe, prędkość do 100 km/h + 2 dorosłe osoby + mały bagaż spalanie 4,5l (odczyt z komputera) Za niskie spalanie? po prostu zadbany model bez problemu rozpędza się do 240 km/h... kolega ma taki sam model Audi i do podanych wartości trzeba doliczyć jeszcze 1 litr ON na 100 km ... ledwo rozpędza się do 190 klm/h... Duże ma znaczenie na jakich częściach i filtrach jeździmy ! Polecam BOSCH ! W mieście latem przy małym natężeniu ruchu do 60 km/h 6,5litra a zimą nawet 9l w zależności od panujących temperatur minusowych ukryj
dodano 06.01.2015 przez
Zobacz raporty spalania Audi A4 B6 Dodaj raport spalania

Publikacje o Audi A4

Przeczytaj pozostałe 11 publikacje o Audi A4

Newsy o Audi A4

Przeczytaj pozostałe 19 newsów o Audi A4

Nowe Audi A4

nowe Audi A4
Audi A4
ceny od 133 300 zł do 377 600

Audi A4 B8 RS4 Avant 4.2 FSI 450KM od 2012

w pakiecie RS4

w cenie katalogowej brutto

377 600 zł

Wyposażenie standardowe
Audi drive select
Kanapa tylna z dzielonym i składanym oparciem
Gniazdo zasilające 12V w bagażniku
Wyposażenie opcjonalne
Pakiet systemów asystujących (8 300 zł)
Pakiet "Schowek" (640 zł)
Pakiety dealerskie
Pakiet systemów asystujących (8 300 zł)
Pakiet "Schowek" (640 zł)
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 54 oferty Audi A4

Dealerzy Audi

JJ IDCZAK

AUDI Idczak Łódź

łódzkie, Łódź, Niciarniana 51/53

Więcej

MARSZAŁEK

MARSZAŁEK AUDI Częstochowa

śląskie, Częstochowa, Makuszyńskiego 78/80

Więcej

AUTO SPECIAL

AUTO SPECIAL Audi Modlnica

małopolskie, Modlnica, Prof. Adama Rożańskiego 28-30

Więcej

AUTO VIVA

AUTO PREMIUM Audi Poznań

wielkopolskie, Poznań, Krańcowa 40/42

Więcej

AUTO VIVA

AUTO VIVA Audi Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Połczyńska 111

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Audi A4

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

13 778

Przejechany dystans

2 136 490 zł

Zatankowanego paliwa

484 383 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

2 530

Wydanych pieniędzy

1 133 094 zł

Średnie wydatki na auto

1 768 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

3 585

Wydanych pieniędzy

1 015 495 zł

Średnie wydatki na auto

1 584 zł

ZOBACZ 641 dzienników kosztów Audi A4 Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Audi A4 B6

Liczba wpisów: 53
komentarzy(55)
komentarzy(6)
komentarzy(2)
komentarzy(0)
komentarzy(0)
komentarzy(6)
Zobacz inne typowe słabe punkty Audi A4 B6 dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza Audi A4 B6

Liczba wpisów: 148
Zobacz inne wpisy autodiagnozy Audi A4 B6 Dodaj wpis do autodiagnozy

Opinie o instalacjach LPG w Audi A4 B6

Liczba wpisów: 49
Niestety instalacja od momentu założenia nie działała jak należy: błędy podczas pracy, check engine (uboga mieszanka przy wysokich obciążeniach) itp. ... więcejPo podjechaniu do serwisu partnerskiego (lista dostępna tutaj: http://www.ac.com.pl/pl/doc/322/warsztaty-partnerskie ) wyszło kilka błędów: brak podłączenia podciśnienia (kolektor ssący - reduktor, w wyniku czegu instalacja wyrzucała błędy spadku ciśnienia, a ECU świecił Checkiem w wyniku błędu mieszanki), jedynie wężyk z zaworka nadmiarowego wyprowadzony był przed przepustnicę. Kolejnymi niedociągnięciami były: niewłaściwa mapa wtrysku gazu - to co zastaliśmy po podłączeniu do komputera nie można było nazwać nawet mapą (wyglądała jak sinusoida, mnożnik poniżej 1, do tego ręcznie ustawione korekcje wtryskiwaczy gazowych na 2% - nie wiadomo po co), a także źle zdefiniowany czujnik temperatury w wyniku czego gaz załączał się w okoicy 50-60 stopni zamiast ustawionych 30. Na koniec mogę dodać za długie wężyki między dyszą wkręconą do kolektora ssącego, a wtryskiwaczem. Przykro mi to pisać ale mimo moich uwag dot. montażu instalacji w tym warsztacie nie poprawili swoich błędów, nie przyjmowali do wiadomości moich sugestii (nie będę przecież uczył jak się gaz konfiguruje) dot. spadków ciśnienia i ubogiej mieszanki. Zrezygnowałem z gwarancji, zwróciłem się do warsztatu partnerskiego i auto w końcu jeździ normalnie. ukryj
dodano 07.09.2011 przez
instalacja założona poprawnie nie ma się do czego przyczepić, w warsztacie wszyscy mili i pomocni nawet jak im pękł wąż ... więcejod chłodnicy też nic nie mówiłem, zdarza się, problemy zaczęły się ok tygodnia później, bo na zimnym silniku zaczynał szarpać dopiero jak dochodziła temp do 0k 60 stopni wszystko ustawało piszę o wrażeniach jazdy na gazie, po ok 1000 km pojechałem na pierwszy przegląd i tutaj mnie chcieli olać poustawiali coś i samochód zaczął jeździć jeszcze gorzej niż przed ustawieniem, szarpał już nawet przy 90 stopniach, na moje prośby pozostali głusi, więc im powiedziałem że te opinie chyba sami sobie wystawiają i to ich ruszyło, szef w końcu wysłał jednego z chłopaków ze mną żeby sam sprawdził co się dzieje, chłopak po krótkiej jeździe stwierdził że tak nie może być ze mam jakieś dotryski pozmieniał coś i wszystko wróciło do normy, ale nadal nie jest to jazda zadowalająca, a(nadmienię ze jeździłem innym autem na gazie na gorszej instalacji przez ok 10lat i nie miałem takich problemów.) także nie wiem czy te opinie są faktycznie miarodajne czy właściciele warsztatów sami sobie ich nie piszą, a specjalnie szukałem warsztatu z najwiekszą i najlepszą liczbą ocen i niestety nie wyszło dobrze. ukryj
dodano 04.06.2013 przez
nie polecam .... jeden z najgorszych monterów istalacji gazowych. Nie umie jej dobrze wyregulowac zeby to dobrze chodziło, a jak ... więcejsie do niego jedzie to twierdzi wiecznie ze to nie wina gazu a na benzynie normalnie chodzi. NIE POLECAM !! zakładałem juz instalacje gazowe ale ta była najgorsza ale skusiło mnie tyle lat doświadczenia ale myśle że sa bez pojecia !! JESZCZE RAZ NIE POLECAM !! ukryj
dodano 19.02.2015 przez
Adam Burda Autotest Kraków i wszystko jasne, wystrzegajcie się tego warsztaciku(garażyk) przy Politechnice Krakowskiej jak ognia. Znajduje się on przy ... więcejJana Pawła II w Krakowie. Facet kompletnie nie zna się na rzeczy, cały rok jeżdziłem do niego i nie potrafił wyregulować instalacji którą sam założył. Musiałem znależć kogoś innego i dopiero wtedy się poprawiło. NIE, NIE, NIE POLECAM ! ! ! ukryj
dodano 16.12.2011 przez
Jestem bardzo zadowolony z montazu w tej firmie. Profesjonalne podejscie do klienta, zamontowana istalacja zgodna z ustaleniami, bardzo dobre spalanie ... więceji moc na gazie. Instalacje wzialem na raty, wszystko zalatwone w 20 minut na miejscu,dzieki temu nie odczulem wydatku poniesionego na instalke. Zrobilem na gazie ponad 20 tys, jak na razie odpukac nic oprocz filtrow nie robie. Polecam ukryj
dodano 14.05.2014 przez
Witam wszystkich użytkowników. Instalację montowałem 5 tys.km temu w Audi A4 z silnikiem 1.8T w warsztacie w Rumi. Jak na ... więcejrazie samochód pracuje idealnie, spalanie na poziomie 9-10 litrów gazu, jak najbardziej mnie zadowala. Żadnego spadku mocy czy szarpania. Polecam jak najbardziej warsztat montujący, obsługa na najwyższym poziomie, ceny do negocjacji. ukryj
dodano 04.08.2015 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Audi A4 B6

Skarbnica wiedzy o Audi A4

Sposoby wykonania czynności
dodano 14.01.2012 przez
DEMONTAŻ PÓŁKI 1. Najpierw w kufrze pod półką odłączamy kabelek od STOPU. 2. Teraz należy zdemontować blendę głośnika, zaczynamy od części przedniej, następnie boki i…
dodano 14.01.2012 przez
DEMONTAŻ OPARCIA TYLNEGO SIEDZENIA Najpierw demontujemy zagłówki,wyciągamy je , następnie wyciągamy plastikowe prowadnice od nich z oparcia.Po wyciągnięciu zagłówków i tych plastikowych tulei (prowadnic) energicznie…
dodano 09.01.2012 przez
Witam spotkała mnie niemiła niespodzianka awarii pompki centralnego zamka i konieczność montażu elektronicznego zestawu. Ale tu chce opisać sposób rozebrania boczków od Audi jako, że…
Zobacz więcej Podziel się wiedzą