Gorące tematy

Nasze testy

Wszystkie modele

Galerie

Audi A4/RS4/S4 B6

Druga generacja A4 (oznaczona symbolem B6) debiutowała w 2000 roku. Stylistycznie auto niewiele różniło się od swojego poprzednika, choć było od niego nieco większe. Smuklejsze kształty nadwozia A4 II bardziej nawiązywały jednak do modelu A6 (do A6 upodobnił się też tył A4). W roku 2001 na rynku pojawił się nowy A4 Avant, a kilka miesięcy później – dwudrzwiowa wersja kabrio, następca modelu Audi Cabriolet. Ostatni egzemplarz A4 II wyjechał z fabryki w 2005 roku.

Audi A4 B6 Avant - widok z tyłu
Audi A4 B6 Avant - widok z tyłu
Audi A4 B6 Avant - widok z tyłu
Audi A4 B6 Avant - widok z przodu
Audi A4 B6 Avant - bagażnik
Audi A4 B6 Avant - pełny panel przedni
Audi A4 B6 Avant - bagażnik

Generacje Audi A4

  • A4 B6   2000 - 2006
    Audi A4 B6
    • Wybierz generację

    • A4 B8 (2008 - teraz)
    • A4 B7 (2004 - 2008)
    • A4 B6 (2000 - 2006)
    • A4 B5 (1995 - 2001)

Komentarze redakcji

Powagosław: Tak doskonałych proporcji, tak harmonijnej sylwetki nie ma chyba żaden inny samochód w tej klasie. Najlepszym dowodem na doskonałą formę tego auta jest fakt, że zmiany stylistyczne z generacji na generację są raczej kosmetyczne. A4 to fenomen z jeszcze jednego powodu – podoba się 99 na 100 kierowców.
Luzacjusz: Są ludzie, którzy na hasło A4 rzucają mięsem. Nie mają, broń Boże, na myśli tego ładnego skądinąd samochodu, tylko pewną drogę autostradopodobną z Katowic do Krakowa. Na miejscu Audi kazałbym zarządcy tak zwanej autostrady A4 bezwarunkowo zmienić nazwę. Źle się kojarzy.

Wersje nadwozia Audi A4 B6

Silniki Audi A4 B6

Lista silników:
1.6 i (102KM), 1.8 T (190KM), 1.8 T (150KM), 1.8 T quattro (170KM), 1.8 T (163KM), 1.8 T (170KM), 2.0 TFSI (200KM), 2.0 FSI (150KM), 2.0 20V (131KM), 2.4 V6 (170KM), 3.0 V6 (220KM), 3.2 FSI (255KM), 4.2 V8 (344KM), 1.9 TDI PD (116KM), 1.9 TDI PD (131KM), 1.9 TDI PD (101KM), 2.0 TDI (140KM), 2.5 V6 TDI (180KM), 2.5 V6 TDI (155KM), 2.5 V6 TDI (163KM), 3.0 TDI quattro (204KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o Audi A4

Audi A4 B8 - urzeka, czy odpycha?
 
Nasz test Audi A4 B8 – urzeka, czy odpycha?

Po drogach poruszają się dwa typy kierowców. Pierwszy typ uwielbia, gdy przechodnie pokazują na niego palcami. Dlatego jeżeli ma pieniądze, to kupuje Pagani Zondę, a jeżeli ich nie ma, to zadowala się jaskrawo-zielonymi alufelgami do swojego leciwego auta. I kilkoma spoilerami. Drugi typ jest z kolei...

Audi Sportscar Experience - deszczowe szaleństwo w Poznaniu

Audi Sportscar Experience - pod tymi trzema słowami kryje się cała filozofia imprezy organizowanej przez niemieckiego producenta. Trzy modele, jeden dzień na jazdy oraz niezliczona liczba cylindrów, zaworów i koni mechanicznych, stłoczonych na jednym placu przed torem wyścigowym w Poznaniu. Audi RS4,...

Czy warto kupić: używane Audi A4 B6 (od 2000 do 2004)

Świetnie wykonana, pewna w prowadzeniu i trwała limuzyna z Ingolstadt ma właściwie tylko jedną wadę - nawet na rynku wtórnym kosztuje krocie. Poszukiwań wymarzonego egzemplarza nie ułatwia duża liczba powypadkowych "okazji". Czy warto kupić używane Audi A4 B6?

Czy warto kupić: używane Audi A4 B5 (od 1994 do 2001)

Wysoka jakość wykonania, wciąż atrakcyjna stylizacja, dobre silniki oraz świetny napęd na cztery koła. To wszystko używane Audi A4 B5 jest w stanie zaoferować za naprawdę rozsądne pieniądze. Czy limuzyna z Ingolstadt zasługuje na zainteresowanie?

Audi RS4 Avant - rodzinny sportowiec

Audi nie od dziś wie, że czasem w życiu miłośnika szybkiej jazdy może przyjść chwila, gdy musi porzucić dwuosobowy samochód sportowy na rzecz czegoś bardziej pakownego i rodzinnego. Nie trzeba jednak rezygnować z przyjemności posiadania dynamicznej maszyny. Można kupić potężne kombi, takie jak Audi RS4.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Audi A4

Audi A4 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Audi A4autoWcentrum - społeczność Audi A4

najwyższe oktanyAuta - Audi A4

Audi A4 Czarny Audiś 84,78

Audi A4 S-Line AJM 82,91

Audi A4 czarnula 91,13

Audi A4 Czarny diabełek..:-) 74,62

Audi A4 1.9 TDI 140KM 78,75

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Audi A4

szymon441992 72,04

endriu8704 42,55

werner_beinhart 67,82

grzegorz_s 44,12

rysikkkkk 41,93

black_flower 89,14

bootlagers 45,81

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Audi A4

Kamerka Samochodowa
Kamerka Samochodowa Od poniedziałku 23.06.2014 jeżdżę z kamerką samochodową. Kupiłem na portalu aukc...
Wyciek płynu do szyb
Wyciek płynu do szyb Witajcie. Niedawno, całkiem przypadkiem gdy chciałem spryskać tylną szybę zau...
warto doinwestować autko od chwili gdy się go ma
warto doinwestować autko od chwili gdy się go ma Kupiłem w końcu samochód ( w sierpniu 2014 r) o którym marzyłem od dłuższego cza...
Podsumowanie roku eksploatacji
Podsumowanie roku eksploatacji Powiem szczerze - drogo mnie jak na razie kosztuje ta legendarna niemiecka solid...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Audi A4

od 133 300 zł do 377 600

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (170 - 450 KM): 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 2.0 TFSI flexible fuel, 3.0 TFSI, 4.2 FSI

 

Diesel (136 - 245 KM): 2.0 TDI, 2.0 TDI clean diesel, 2.0 TDI ultra, 3.0 TDI clean diesel

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

automatyczna: , 7-stopniowa
Katalog nowych aut Audi A4
 

Najpopularniejsza wersja Audi A4

Audi A4 4.2 FSI 450KM - 5 drzwiowe kombi

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
radio / CD
klimatyzacja
ksenony
centralny zamek

Dostępne kolory

Wybrane pakiety dealerskie

Pakiet "Schowek" - 640
Pakiet systemów asystujących - 8 300

Cena katalogowa

377 600

Zobacz ofertę Audi A4 4.2 FSI 450KM - 5 drzwiowe kombi
 

Audi A4 najczęściej porównywane z:

Honda Accord
2.2 DTEC (150 KM)
Hyundai i40
2.0 GDI (165 KM)
BMW Seria 3
320d EfficientDynamics Edition (163 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Audi A4 Trendline Audi A4 Trendline
Rocznik: 2010. Przebieg: 106 439 km. Silnik: 2.0 88KM .
Cena: 56 900 zł
Ford Mondeo Titanium Ford Mondeo Titanium
Rocznik: 2011. Przebieg: 60 187 km. Silnik: 2.0 103KM .
Cena: 59 900 zł

Używane Audi A4

Audi A4
2.0 diesel 143 KM
25 000 km, 2012
27 500 PLN
Audi A4
2.0 diesel 120 KM
124 956 km, 2010
22 500 PLN
Audi A4
2.0 diesel 143 KM
146 000 km, 2010
58 000 PLN
Audi A4
2.0 diesel
158 000 km, 2009
51 900 PLN

Ocena auta Audi A4/RS4/S4 B6

  • Średnia ocena
    na podstawie 438 opinii
  • 4,16
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21

Wybrane opinie

Audi A4 Avant 1.9 TDI PD (101 KM)

jestem bardzo zadowolona z auta.mam go od 2 lat i jak narazie nie zamienilabym go na inny.swietnie sie prezentuje na ulicy.malo spala i jest dosc tani w utrzymaniu ale dosc szybko klocki hamulcowe sie scieraja ale to moze byc ze wzgledu ze duzo jezdze tym autem dziennie okolo 50 km.a podsumuwujac auto jest godne polecenia.swietnie sie prowadzi. :)

dodał: monika
Audi A4 Avant 1.9 TDI PD (131 KM)

To moje 14 auto na przestrzeni 12 lat , w porównaniu do pozostałych a jest do czego , jest chyba najlepsze , zaraz za nim passat jakby jakośc z audi włożyc do passata byłby pierwszy, Jest trochę przyciasnawe , ale nie jestem koszykarzem i jakoś to znoszę , zawieszenie kosztowne w naprawach , jakośc na najwyższym poziomie , silnik poprostu super

dodał: arekfire
Audi A4 Avant 1.9 TDI PD (101 KM)

samochod rodzinny o sylwetce i sercu sportowca.Wykonczeni w 100% lepsze jak przd dziesieciu laty.Tapicerka (w moim przypadku Alkantara) piekna,praktyczna i gustowna.Obszycia bardzo dokladne (chociaz to jeszcze nie tak jak w Porsche).Ze strony kierowcy - multifunkcjonalna kierownica-cos co ulatwia zycie. Krotko mowiac samochod na piatke.

dodał: Marek
Audi A4 Avant 1.8 T (190 KM)

Kazdy samochod tej klasy po 7 latach staje sie troche wadliwy.Z tym sie trzeba liczyc.Albo ma sie szczescie albo nie i w tym przypadku trzeba sie liczyc z kosztami.Na Polskie drogi zalecam silnik 1600.Pali mniej,okolo 2litry i jest duzo tanszy.Mysle ze Skoda Oktawia dla tych co maja 20000 zlotych a nie € powinna starczyc

dodał: Josef
Audi A4 Sedan 1.9 TDI PD (131 KM)

moze byc jak ci nie przeszkadzaj polamane plastiki w srodku...a i wserwisach olewka razem z glownym importerem jastes panem do dwoch lat pozniej plac i placz za czesci ktore powinny byc wymienione w ramach akcji ale tka chyba polityka tej firmy....cos wdliwego musi byc zeby sie psulo

dodał: zawiedziony
  • Zalety
  • + układ jezdny
  • + skrzynia biegów
  • Wady
  • - przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • - jakość/cena
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Audi A4

Audi S4 Avant Facelifting Audi A4 2001 Audi RS4 Avant Nogaro selection (2014) Audi S4 Audi A4 Allroad Facelifting Audi A4 Allroad Audi A4 S-Line 2007 Audi A4 B7 Cabrio Audi A4 Avant Facelifting Audi A4 B6 Cabrio
Zobacz inne galerie Audi

Opinie o instalacji LPG

Audi A4

  • 1.
  • 3,00 Audi A4 B6 3.0 V6 (220KM) 2004r.
    dodał: Astasz352, 07.09.2011

    Niestety instalacja od momentu założenia nie działała jak należy: błędy podczas pracy, check engine (uboga mieszanka przy wysokich obciążeniach) itp. Po podjechaniu do serwisu partnerskiego (lista dostępna tutaj: http://www.ac.com.pl/pl/doc/322/warsztaty-partnerskie ) wyszło kilka błędów: brak podłączenia podciśnienia (kolektor ssący - reduktor, w wyniku czegu instalacja wyrzucała błędy spadku ciśnienia, a ECU świecił Checkiem w wyniku błędu mieszanki), jedynie wężyk z zaworka nadmiarowego wyprowadzony był przed przepustnicę. Kolejnymi niedociągnięciami były: niewłaściwa mapa wtrysku gazu - to co zastaliśmy po podłączeniu do komputera nie można było nazwać nawet mapą (wyglądała jak sinusoida, mnożnik poniżej 1, do tego ręcznie ustawione korekcje wtryskiwaczy gazowych na 2% - nie wiadomo po co), a także źle zdefiniowany czujnik temperatury w wyniku czego gaz załączał się w okoicy 50-60 stopni zamiast ustawionych 30. Na koniec mogę dodać za długie wężyki między dyszą wkręconą do kolektora ssącego, a wtryskiwaczem. Przykro mi to pisać ale mimo moich uwag dot. montażu instalacji w tym warsztacie nie poprawili swoich błędów, nie przyjmowali do wiadomości moich sugestii (nie będę przecież uczył jak się gaz konfiguruje) dot. spadków ciśnienia i ubogiej mieszanki. Zrezygnowałem z gwarancji, zwróciłem się do warsztatu partnerskiego i auto w końcu jeździ normalnie.

  • 2.
  • 2,75 Audi A4 B6 2.0 20V (131KM) 2002r.
    dodał: Jarek, 04.06.2013

    instalacja założona poprawnie nie ma się do czego przyczepić, w warsztacie wszyscy mili i pomocni nawet jak im pękł wąż od chłodnicy też nic nie mówiłem, zdarza się, problemy zaczęły się ok tygodnia później, bo na zimnym silniku zaczynał szarpać dopiero jak dochodziła temp do 0k 60 stopni wszystko ustawało piszę o wrażeniach jazdy na gazie, po ok 1000 km pojechałem na pierwszy przegląd i tutaj mnie chcieli olać poustawiali coś i samochód zaczął jeździć jeszcze gorzej niż przed ustawieniem, szarpał już nawet przy 90 stopniach, na moje prośby pozostali głusi, więc im powiedziałem że te opinie chyba sami sobie wystawiają i to ich ruszyło, szef w końcu wysłał jednego z chłopaków ze mną żeby sam sprawdził co się dzieje, chłopak po krótkiej jeździe stwierdził że tak nie może być ze mam jakieś dotryski pozmieniał coś i wszystko wróciło do normy, ale nadal nie jest to jazda zadowalająca, a(nadmienię ze jeździłem innym autem na gazie na gorszej instalacji przez ok 10lat i nie miałem takich problemów.) także nie wiem czy te opinie są faktycznie miarodajne czy właściciele warsztatów sami sobie ich nie piszą, a specjalnie szukałem warsztatu z najwiekszą i najlepszą liczbą ocen i niestety nie wyszło dobrze.

  • 3.
  • 4,75 Audi A4 B5 1.6 i (101KM) 1995r.
    dodał: Marcin, 03.06.2010

    Po założeniu wprost wspaniale. Żadnych szarpnięć podczas przełączania, dynamika ta sama. Uszkodzeniu uległ czujnik ciśnienia. Po 40 tyś dwa wtryski przepuszczały i podawały za dużą dawkę gazu, samochód się dławił. Koszt dowiem się wkrótce. Poważniejszych problemów brak. Należy dobrać odpowiednie ustawienia, skalibrować itd. Temperatura powinna też być dobrana myślę w granicach 30 stopni. Jak ma się zdecydowanie niżej to może być problem będzie odczuwalna zmiana z benzyny na gaz, może nawet zgasnąć. Postoi trochę w słońcu i praktycznie po paru sekundach będzie się mógł przełączyć. Trzeba też wziąć pod uwagę że potrzebuje trochę czasu aż chwyci odpowiednią tem., niezależną od tem. silnika. i benzyny też trochę spali przy tym. Polecane osobą którzy pokonują odcinki jednorazowo powyżej 10km.

  • 4.
  • 5,00 Audi A4 B5 1.6 i (101KM) 1995r.
    dodał: klient, 20.02.2013

    auto po wizycie jak nie jezdzilo na gazie tak nie jezdzi. podobno wymienil jakies sterowniki do wtryskow ale tam ich nie ma bo jak pozniej doczytalem komputer steruje wtryski. rachunek 800 zl i nie oddal wymienionych czesci. Przez 2 tyg nie chcial mi oddac auta bo nie zauwazyl ze wygazowal 5litrow paliwa i sciemniel ze wyjechal. Kazal przyjechac za 2 tyg znowu na wymiane sondy jaknie zacznie jezdzic na gazie i powiedzial ze sama sonda kosztuje 500 zl. Pojechalem prosto do Domagalskiego. Auto zrobione nastepnego dnia a do zaplaty 50 zl. Kazdy pewnie powie ze jestem jakis podstawiony czy cos ale mowie wam ze kotlarek to ostatnie dziadzie. Nigdy tam juz nie pojade i wam radze to samo...

  • 5.
  • 2,00 Audi A4 B5 1.8 20V Turbo (150KM) 1997r.
    dodał: Władek, 07.12.2009

    Instalacja ,,OSCAR-N " zamontowana w Tarnowie na ul. Krakowskiej do AUDI A4 1.8T,dodam, że samochód sprawny w 100 % na PB jeździ świetnie brak błędów w ECU co potwierdzono w serwisie BOSCH. Z w/w instalacją jest to wielka porażka, szarpanie brak jakiej kol wiek płynności jazdy, po kilku wizytach w tym warsztacie nic nie poprawiono nawet wskaźnika poziomu gazu nie potrafili naprawić tylko mnie zbywali . Dopiero po odwiedzeniu innych renomowanych warsztatów LPG po wymianie REDUKTORA, LISTWY, RURKI LPG i wielu innych poprawkach montażowych i dopłacie około 1200 zł samochód jakoś zaczął jeździć. NIE POLECAM TEGO WARSZTATU chyba, że instalacje do poloneza!!!

  • 6.
  • 5,00 Audi A4 B5 1.8 20V Turbo (150KM) 1997r.
    dodał: KinguŚŚ, 30.07.2014

    Samochód dostałam z instalacją gazową od mojego chłopaka(męża obecnie) już z instalacją gazową zamontowaną w Rybniku w zakładzie Marcar. Mąż użytkował samochód 4 lata i nie narzekał na działanie tej instalacji ja obecnie mam już A4 ponad rok czasu i byłam tylko raz na okresowym przeglądzie wraz z wymianą filtrów w tej instalacji w warsztacie marcar. Jestem bardzo zadowolona z obsługi tego serwisu (doceniłam porządek na tym warsztacie którego brakuje niestety u innych mechaników a kobiety to zauważają) oraz byłam wdzięczna serwisantowi za przekazanie wszystkich szczegółów dotyczących mojego samochodu.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Audi A4

Audi A4

611 komentarzy

429 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

IskraADHDIskraADHD

Witam, jestem przed zakupem Audi a4 b8, rok powyżej 2009, benzyna. Interesują mnie silniki 1.8 lub 2.0, Chciałam dowiedzieć się który z tych silników jest mniej awaryjny i jaka jest różnica w spalaniu?

~maiki~maiki

Do ~Adrian: Nie kupuj z takim silnikiem bo będziesz jeździł raz w tygodniu do kościoła żeby się pokazać a cały tydzień zasuwał autobusem do pracy a z resztą stare auto części kosztują a warsztaty liczą za audi...

~maiki~maiki

Do ~q: Hahaha bajkopisarz 1klasa tak tak lejcie do pełna i liczcie jak wam kasa z kiechty wyfruwa hahaha no i te 5litrów zejdz człowieku na ziemie 5litrów to nie wiem czy najnowsze ekonomiczne silniki mieszczą się w tym przedziale spalania co za bochomozy.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Audi

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
27 022
Przejechany dystans
20 413 253 km
Zatankowanego paliwa
950 494 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
4 933
Wydanych pieniędzy
2 147 499 zł
Średnie wydatki na auto
1 530 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 688
Wydanych pieniędzy
5 035 243 zł
Średnie wydatki na auto
3 586 zł
Zobacz dzienniki kosztów Audi (1 404)

Testy zderzeniowe Audi A4

Najnowsze testy zderzeniowe Audi A4 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Audi A4, 1.8 TFSI ´Attraction´, LHD
2009

Audi A4
Audi A4

Audi A4
2008

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Audi

Zużycie paliwa Audi A4/RS4/S4 B6

Na podstawie 637 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: kamizuku, dodano: 27.05.2015 18:40

Jazda po Warszawie, wygląda następująco: na Benzynie przy normalnej jeździe 10l, przy ciężkim bucie spalanie max to 12-13l nie wiem co trzeba zrobić żeby więcej spalił, mi się nie udało. Na dłuższej trasie nie miałem szans przetestować, ale odcinki poza miejskie do 50km dawały rezultat lekko poniżej 10. Auto jest na prawdę dynamiczne, ładnie się zbiera, oczywiście to nie jest 200KM ale jak na 125KM pod maską można spokojnie pojeździć. Sprawa wygląda nieco inaczej przy podtlenku LPG, w mieście przy dość agresywnej jeździe spalanie waha się pomiędzy 12-13 L, przy spokojnej można zejść do 11L. Więc nie ma co oszczędzać tych 4zł i po prostu cieszyć się tym autem. Na trasie Warszawa-Katowice, gdzie w jedną stronę bardzo mi się spiszyło, 3/4 odcinka przejechałem ze wskazówką prawie przy czerwonym polu, auto spaliło 40L gazu na 300km(3 osoby plus bagaż). Przy spokojnej jeździe wynik wyszedł już bardziej pozytywnie bo zeszło poniżej 9-10L na trasie bez żadnej emeryckiej jazdy, normalne wyprzedzanie, jazda wg przepisów. Na koniec dodam, że auto jeździ na kapciach 235/45 R17 - polecam każdemu kto chce zachować komfort oraz mieć ładne kółka.

pełny raport Audi Avant 1.8 20V

autor: Marian, dodano: 01.01.2014 14:53

Samochodem przejechałem około 70 000 w warunkach głównie mieszanych - 50% przebiegu to dojazd do pracy 14km drogami lokalnymi i 50% jazda autostradą z dopuszczalnymi prędkościami na danym odcinku, w ruchu miejskim praktycznie wcale nie jeżdżę. Najniższe spalanie wg komputera wskazało na autostradzie na odcinku 30 km z prędkością 110-120 i było to 5,0 l, najwyższe zanotowałem we Wrocławiu przy dużym ruchu 8,0 l. Średnio od ostatniego kasowania komputera na wiosnę 2013 wskazuje 6,0 l. Na najdłuższym odcinku około 1200 km w jedną stronę do Chorwacji latem z włączoną klimatyzacją, 4 osoby i pełen bagażnik z prędkością max 130-140 na autostradach, 90-100 na zwykłych drogach wyszło 5,8 l. Silnik mam AVF z ręczną 6 biegową skrzynią i napęd przedni.

pełny raport Audi Avant 1.9 TDI PD

autor: pol22rr, dodano: 14.03.2014 13:08

Po kilku latach użytkowania auta założyłem LPG, stag 300+, AC R01+(czerwony do 250KM), wtryski Magic Jet. Przebieg jaki zrobiłem na gazie to 10tys. km. Miałem duże obawy co do montażu instalacji w tym silniku. Poczytałem, znalazłem dobrego gazownika, polecił większy reduktor (największy problem jest jak wrzuci się za mały reduktor) dzień pracy i 2550zł później jeździłem już na gazie. Po za ilością złotówek które trzeba zostawić na stacji paliw różnicy w jeździe autem nie ma żadnej. Mówiąc szczerze to zacząłem jeździć szybciej i bardziej dynamicznie. Nie boli mnie tak 1L gazu spalony więcej :). Max spalanie na Angielskim (słaby gaz) to 12,5L miasto. Najlepsze to 6,7L na trasie na dystansie 300km ze średnią prędkością 90km/h. Trasa Pl-UK i powrót (3,5tys km) to 9,3L przy pełnym obciążeniu tzn. 4 dorosłe osoby, fotelik, pełen bagażnik (wyjazd na święta) przy prędkościach 140-160km to rewelacja!!!. Po mieście autko spala do 9L gazu i 1L benzyny na każde 100km (do czasu przełączenia na gaz w mrozy nawet 4km dogrzewa się na benzynie, w ciepłe dni 9-10 stopni instalacja przełącza się na gaz po 1,5-2km). Auto bardzo dynamiczne a zarazem oszczędne. Pozdrawiam, polecam

pełny raport Audi Sedan 1.8 Turbo

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Audi A4/RS4/S4 B6

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Audi A4/RS4/S4 B6

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Audi A4 B6
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Audi A4, oglądali także