Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Audi A4/RS4/S4 B6

Druga generacja A4 (oznaczona symbolem B6) debiutowała w 2000 roku. Stylistycznie auto niewiele różniło się od swojego poprzednika, choć było od niego nieco większe. Smuklejsze kształty nadwozia A4 II bardziej nawiązywały jednak do modelu A6 (do A6 upodobnił się też tył A4). W roku 2001 na rynku pojawił się nowy A4 Avant, a kilka miesięcy później – dwudrzwiowa wersja kabrio, następca modelu Audi Cabriolet. Ostatni egzemplarz A4 II wyjechał z fabryki w 2005 roku.

Audi A4 B6 Avant - widok z tyłu
Audi A4 B6 Avant - widok z tyłu
Audi A4 B6 Avant - widok z tyłu
Audi A4 B6 Avant - widok z przodu
Audi A4 B6 Avant - bagażnik
Audi A4 B6 Avant - pełny panel przedni
Audi A4 B6 Avant - bagażnik

Generacje Audi A4

  • A4 B6   2000 - 2006
    Audi A4 B6
    • Wybierz generację

    • A4 B8 (2008 - teraz)
    • A4 B7 (2004 - 2008)
    • A4 B6 (2000 - 2006)
    • A4 B5 (1995 - 2001)

Komentarze redakcji

Powagosław: Tak doskonałych proporcji, tak harmonijnej sylwetki nie ma chyba żaden inny samochód w tej klasie. Najlepszym dowodem na doskonałą formę tego auta jest fakt, że zmiany stylistyczne z generacji na generację są raczej kosmetyczne. A4 to fenomen z jeszcze jednego powodu – podoba się 99 na 100 kierowców.
Luzacjusz: Są ludzie, którzy na hasło A4 rzucają mięsem. Nie mają, broń Boże, na myśli tego ładnego skądinąd samochodu, tylko pewną drogę autostradopodobną z Katowic do Krakowa. Na miejscu Audi kazałbym zarządcy tak zwanej autostrady A4 bezwarunkowo zmienić nazwę. Źle się kojarzy.

Wersje nadwozia Audi A4 B6

Silniki Audi A4 B6

Lista silników:
1.6 i (102KM), 1.8 T (163KM), 1.8 T (170KM), 1.8 T (190KM), 1.8 T (150KM), 1.8 T quattro (170KM), 2.0 FSI (150KM), 2.0 20V (131KM), 2.0 TFSI (200KM), 2.4 V6 (170KM), 3.0 V6 (220KM), 3.2 FSI (255KM), 4.2 V8 (344KM), 1.9 TDI PD (101KM), 1.9 TDI PD (116KM), 1.9 TDI PD (131KM), 2.0 TDI (140KM), 2.5 V6 TDI (155KM), 2.5 V6 TDI (163KM), 2.5 V6 TDI (180KM), 3.0 TDI quattro (204KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o Audi A4

Audi A4 B8 - urzeka, czy odpycha?
 
Nasz test Audi A4 B8 – urzeka, czy odpycha?

Po drogach poruszają się dwa typy kierowców. Pierwszy typ uwielbia, gdy przechodnie pokazują na niego palcami. Dlatego jeżeli ma pieniądze, to kupuje Pagani Zondę, a jeżeli ich nie ma, to zadowala się jaskrawo-zielonymi alufelgami do swojego leciwego auta. I kilkoma spoilerami. Drugi typ jest z kolei...

Audi Sportscar Experience - deszczowe szaleństwo w Poznaniu

Audi Sportscar Experience - pod tymi trzema słowami kryje się cała filozofia imprezy organizowanej przez niemieckiego producenta. Trzy modele, jeden dzień na jazdy oraz niezliczona liczba cylindrów, zaworów i koni mechanicznych, stłoczonych na jednym placu przed torem wyścigowym w Poznaniu. Audi RS4,...

Czy warto kupić: używane Audi A4 B6 (od 2000 do 2004)

Świetnie wykonana, pewna w prowadzeniu i trwała limuzyna z Ingolstadt ma właściwie tylko jedną wadę - nawet na rynku wtórnym kosztuje krocie. Poszukiwań wymarzonego egzemplarza nie ułatwia duża liczba powypadkowych "okazji". Czy warto kupić używane Audi A4 B6?

Czy warto kupić: używane Audi A4 B5 (od 1994 do 2001)

Wysoka jakość wykonania, wciąż atrakcyjna stylizacja, dobre silniki oraz świetny napęd na cztery koła. To wszystko używane Audi A4 B5 jest w stanie zaoferować za naprawdę rozsądne pieniądze. Czy limuzyna z Ingolstadt zasługuje na zainteresowanie?

Audi RS4 Avant - rodzinny sportowiec

Audi nie od dziś wie, że czasem w życiu miłośnika szybkiej jazdy może przyjść chwila, gdy musi porzucić dwuosobowy samochód sportowy na rzecz czegoś bardziej pakownego i rodzinnego. Nie trzeba jednak rezygnować z przyjemności posiadania dynamicznej maszyny. Można kupić potężne kombi, takie jak Audi RS4.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Audi A4

Audi A4 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Audi A4autoWcentrum - społeczność Audi A4

najwyższe oktanyAuta - Audi A4

Audi A4 AVANT 79,94

Audi A4 S-Line 73,13

Audi A4 FUNIA 72,96

Audi A4 73,40

Audi A4 77,79

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Audi A4

szymon441992 73,97

wyswyg 64,75

kilex 74,66

kobi83 91,51

fox_tychy 59,38

werner_beinhart 71,87

klapa 71,15

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Audi A4

Idzie wiosna..Jakie letnie opony warto kupić??Potrzebuję rady
Idzie wiosna..Jakie letnie opony warto kupić??Potrzebuję rady Witam, na zewnątrz czuć już wiosnę, co dla mnie osobiście poza ciepłem, spaceram...
Lakierowanie zderzaków i maski
Lakierowanie zderzaków i maski poprawki po poprzednim właścicielu: ...
Wakacje 2014
Wakacje 2014 Witajcie. Długo wyczekiwany okres letni w pełni, więc czas by pojechać na wczasy...
Klejenie połamanych fragmentów
Klejenie połamanych fragmentów Witajcie. Tak jak w tytule, z racji, że mam już majowy weekend, postanowiłem w k...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Audi A4

od 120 700 zł do 377 600

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (120 - 450 KM): 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 2.0 TFSI flexible fuel, 3.0 TFSI, 4.2 FSI

 

Diesel (120 - 245 KM): 2.0 TDI, 2.0 TDI clean diesel, 2.0 TDI ultra, 3.0 TDI, 3.0 TDI clean diesel

Skrzynie biegów

manualna: , 6-biegowa

 

automatyczna: , 7-stopniowa
Katalog nowych aut Audi A4
 

Najpopularniejsza wersja Audi A4

Audi A4 4.2 FSI 450KM - 5 drzwiowe kombi

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
radio / CD
klimatyzacja
ksenony
centralny zamek

Dostępne kolory

Wybrane pakiety dealerskie

Pakiet "Schowek" - 640
Pakiet systemów asystujących - 8 300

Cena katalogowa

377 600

Zobacz ofertę Audi A4 4.2 FSI 450KM - 5 drzwiowe kombi
 

Audi A4 najczęściej porównywane z:

Opel Insignia
2.0 Turbo ECOTEC (250 KM)
BMW Seria 2
218d (150 KM)
Opel Insignia
2.0 CDTI Ecotec (163 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Audi A4 Trendline Audi A4 Trendline
Rocznik: 2010. Przebieg: 106 439 km. Silnik: 2.0 88KM .
Cena: 59 900 zł
Fiat Freemont FREEMONT LOUNGE 2.0 MJ II 16v 170KM 4x4 Fiat Freemont FREEMONT LOUNGE 2.0 MJ II 16v 170KM 4x4
Rocznik: 2014. Silnik: 2.0 125KM .
Cena: 137 970 zł
Zyskujesz: 9 500 zł Zobacz szczegóły »

Używane Audi A4

Audi A4
2.0 diesel 143 KM
25 000 km, 2012
27 500 PLN
Audi A4
2.0 diesel 120 KM
124 956 km, 2010
22 500 PLN
Audi A4
2.0 diesel 143 KM
146 000 km, 2010
58 000 PLN
Audi A4
2.0 diesel
158 000 km, 2009
51 900 PLN

Ocena auta Audi A4/RS4/S4 B6

  • Średnia ocena
    na podstawie 438 opinii
  • 4,16
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21

Wybrane opinie

Audi A4 Avant 1.9 TDI PD (101 KM)

jestem bardzo zadowolona z auta.mam go od 2 lat i jak narazie nie zamienilabym go na inny.swietnie sie prezentuje na ulicy.malo spala i jest dosc tani w utrzymaniu ale dosc szybko klocki hamulcowe sie scieraja ale to moze byc ze wzgledu ze duzo jezdze tym autem dziennie okolo 50 km.a podsumuwujac auto jest godne polecenia.swietnie sie prowadzi. :)

dodał: monika
Audi A4 Avant 1.9 TDI PD (131 KM)

To moje 14 auto na przestrzeni 12 lat , w porównaniu do pozostałych a jest do czego , jest chyba najlepsze , zaraz za nim passat jakby jakośc z audi włożyc do passata byłby pierwszy, Jest trochę przyciasnawe , ale nie jestem koszykarzem i jakoś to znoszę , zawieszenie kosztowne w naprawach , jakośc na najwyższym poziomie , silnik poprostu super

dodał: arekfire
Audi A4 Avant 1.9 TDI PD (101 KM)

samochod rodzinny o sylwetce i sercu sportowca.Wykonczeni w 100% lepsze jak przd dziesieciu laty.Tapicerka (w moim przypadku Alkantara) piekna,praktyczna i gustowna.Obszycia bardzo dokladne (chociaz to jeszcze nie tak jak w Porsche).Ze strony kierowcy - multifunkcjonalna kierownica-cos co ulatwia zycie. Krotko mowiac samochod na piatke.

dodał: Marek
Audi A4 Avant 1.8 T (190 KM)

Kazdy samochod tej klasy po 7 latach staje sie troche wadliwy.Z tym sie trzeba liczyc.Albo ma sie szczescie albo nie i w tym przypadku trzeba sie liczyc z kosztami.Na Polskie drogi zalecam silnik 1600.Pali mniej,okolo 2litry i jest duzo tanszy.Mysle ze Skoda Oktawia dla tych co maja 20000 zlotych a nie € powinna starczyc

dodał: Josef
Audi A4 Sedan 1.9 TDI PD (131 KM)

moze byc jak ci nie przeszkadzaj polamane plastiki w srodku...a i wserwisach olewka razem z glownym importerem jastes panem do dwoch lat pozniej plac i placz za czesci ktore powinny byc wymienione w ramach akcji ale tka chyba polityka tej firmy....cos wdliwego musi byc zeby sie psulo

dodał: zawiedziony
  • Zalety
  • + układ jezdny
  • + skrzynia biegów
  • Wady
  • - przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • - jakość/cena
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Audi A4

Audi A4 B6 Avant Audi A4 B7 Cabrio Audi A4 B8 Avant S-Line Audi A4 Facelifting Audi A4 B6 Sedan - galeria społeczności Audi A4 Allroad Audi A4 B5 Avant - galeria społeczności Audi RS4 Avant - galeria redakcyjna Audi RS4 Avant Nogaro selection (2014) Audi A4 S-Line 2007
Zobacz inne galerie Audi

Opinie o instalacji LPG

Audi A4

  • 1.
  • 3,00 Audi A4 B6 3.0 V6 (220KM) 2004r.
    dodał: Astasz352, 07.09.2011

    Niestety instalacja od momentu założenia nie działała jak należy: błędy podczas pracy, check engine (uboga mieszanka przy wysokich obciążeniach) itp. Po podjechaniu do serwisu partnerskiego (lista dostępna tutaj: http://www.ac.com.pl/pl/doc/322/warsztaty-partnerskie ) wyszło kilka błędów: brak podłączenia podciśnienia (kolektor ssący - reduktor, w wyniku czegu instalacja wyrzucała błędy spadku ciśnienia, a ECU świecił Checkiem w wyniku błędu mieszanki), jedynie wężyk z zaworka nadmiarowego wyprowadzony był przed przepustnicę. Kolejnymi niedociągnięciami były: niewłaściwa mapa wtrysku gazu - to co zastaliśmy po podłączeniu do komputera nie można było nazwać nawet mapą (wyglądała jak sinusoida, mnożnik poniżej 1, do tego ręcznie ustawione korekcje wtryskiwaczy gazowych na 2% - nie wiadomo po co), a także źle zdefiniowany czujnik temperatury w wyniku czego gaz załączał się w okoicy 50-60 stopni zamiast ustawionych 30. Na koniec mogę dodać za długie wężyki między dyszą wkręconą do kolektora ssącego, a wtryskiwaczem. Przykro mi to pisać ale mimo moich uwag dot. montażu instalacji w tym warsztacie nie poprawili swoich błędów, nie przyjmowali do wiadomości moich sugestii (nie będę przecież uczył jak się gaz konfiguruje) dot. spadków ciśnienia i ubogiej mieszanki. Zrezygnowałem z gwarancji, zwróciłem się do warsztatu partnerskiego i auto w końcu jeździ normalnie.

  • 2.
  • 2,75 Audi A4 B6 2.0 20V (131KM) 2002r.
    dodał: Jarek, 04.06.2013

    instalacja założona poprawnie nie ma się do czego przyczepić, w warsztacie wszyscy mili i pomocni nawet jak im pękł wąż od chłodnicy też nic nie mówiłem, zdarza się, problemy zaczęły się ok tygodnia później, bo na zimnym silniku zaczynał szarpać dopiero jak dochodziła temp do 0k 60 stopni wszystko ustawało piszę o wrażeniach jazdy na gazie, po ok 1000 km pojechałem na pierwszy przegląd i tutaj mnie chcieli olać poustawiali coś i samochód zaczął jeździć jeszcze gorzej niż przed ustawieniem, szarpał już nawet przy 90 stopniach, na moje prośby pozostali głusi, więc im powiedziałem że te opinie chyba sami sobie wystawiają i to ich ruszyło, szef w końcu wysłał jednego z chłopaków ze mną żeby sam sprawdził co się dzieje, chłopak po krótkiej jeździe stwierdził że tak nie może być ze mam jakieś dotryski pozmieniał coś i wszystko wróciło do normy, ale nadal nie jest to jazda zadowalająca, a(nadmienię ze jeździłem innym autem na gazie na gorszej instalacji przez ok 10lat i nie miałem takich problemów.) także nie wiem czy te opinie są faktycznie miarodajne czy właściciele warsztatów sami sobie ich nie piszą, a specjalnie szukałem warsztatu z najwiekszą i najlepszą liczbą ocen i niestety nie wyszło dobrze.

  • 3.
  • 4,75 Audi A4 B5 1.6 i (101KM) 1995r.
    dodał: Marcin, 03.06.2010

    Po założeniu wprost wspaniale. Żadnych szarpnięć podczas przełączania, dynamika ta sama. Uszkodzeniu uległ czujnik ciśnienia. Po 40 tyś dwa wtryski przepuszczały i podawały za dużą dawkę gazu, samochód się dławił. Koszt dowiem się wkrótce. Poważniejszych problemów brak. Należy dobrać odpowiednie ustawienia, skalibrować itd. Temperatura powinna też być dobrana myślę w granicach 30 stopni. Jak ma się zdecydowanie niżej to może być problem będzie odczuwalna zmiana z benzyny na gaz, może nawet zgasnąć. Postoi trochę w słońcu i praktycznie po paru sekundach będzie się mógł przełączyć. Trzeba też wziąć pod uwagę że potrzebuje trochę czasu aż chwyci odpowiednią tem., niezależną od tem. silnika. i benzyny też trochę spali przy tym. Polecane osobą którzy pokonują odcinki jednorazowo powyżej 10km.

  • 4.
  • 5,00 Audi A4 B5 1.6 i (101KM) 1995r.
    dodał: klient, 20.02.2013

    auto po wizycie jak nie jezdzilo na gazie tak nie jezdzi. podobno wymienil jakies sterowniki do wtryskow ale tam ich nie ma bo jak pozniej doczytalem komputer steruje wtryski. rachunek 800 zl i nie oddal wymienionych czesci. Przez 2 tyg nie chcial mi oddac auta bo nie zauwazyl ze wygazowal 5litrow paliwa i sciemniel ze wyjechal. Kazal przyjechac za 2 tyg znowu na wymiane sondy jaknie zacznie jezdzic na gazie i powiedzial ze sama sonda kosztuje 500 zl. Pojechalem prosto do Domagalskiego. Auto zrobione nastepnego dnia a do zaplaty 50 zl. Kazdy pewnie powie ze jestem jakis podstawiony czy cos ale mowie wam ze kotlarek to ostatnie dziadzie. Nigdy tam juz nie pojade i wam radze to samo...

  • 5.
  • 2,00 Audi A4 B5 1.8 20V Turbo (150KM) 1997r.
    dodał: Władek, 07.12.2009

    Instalacja ,,OSCAR-N " zamontowana w Tarnowie na ul. Krakowskiej do AUDI A4 1.8T,dodam, że samochód sprawny w 100 % na PB jeździ świetnie brak błędów w ECU co potwierdzono w serwisie BOSCH. Z w/w instalacją jest to wielka porażka, szarpanie brak jakiej kol wiek płynności jazdy, po kilku wizytach w tym warsztacie nic nie poprawiono nawet wskaźnika poziomu gazu nie potrafili naprawić tylko mnie zbywali . Dopiero po odwiedzeniu innych renomowanych warsztatów LPG po wymianie REDUKTORA, LISTWY, RURKI LPG i wielu innych poprawkach montażowych i dopłacie około 1200 zł samochód jakoś zaczął jeździć. NIE POLECAM TEGO WARSZTATU chyba, że instalacje do poloneza!!!

  • 6.
  • 5,00 Audi A4 B5 1.8 20V Turbo (150KM) 1997r.
    dodał: KinguŚŚ, 30.07.2014

    Samochód dostałam z instalacją gazową od mojego chłopaka(męża obecnie) już z instalacją gazową zamontowaną w Rybniku w zakładzie Marcar. Mąż użytkował samochód 4 lata i nie narzekał na działanie tej instalacji ja obecnie mam już A4 ponad rok czasu i byłam tylko raz na okresowym przeglądzie wraz z wymianą filtrów w tej instalacji w warsztacie marcar. Jestem bardzo zadowolona z obsługi tego serwisu (doceniłam porządek na tym warsztacie którego brakuje niestety u innych mechaników a kobiety to zauważają) oraz byłam wdzięczna serwisantowi za przekazanie wszystkich szczegółów dotyczących mojego samochodu.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Audi A4

Audi A4

610 komentarzy

428 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~maiki~maiki

Do ~Adrian: Nie kupuj z takim silnikiem bo będziesz jeździł raz w tygodniu do kościoła żeby się pokazać a cały tydzień zasuwał autobusem do pracy a z resztą stare auto części kosztują a warsztaty liczą za audi...

~maiki~maiki

Do ~q: Hahaha bajkopisarz 1klasa tak tak lejcie do pełna i liczcie jak wam kasa z kiechty wyfruwa hahaha no i te 5litrów zejdz człowieku na ziemie 5litrów to nie wiem czy najnowsze ekonomiczne silniki mieszczą się w tym przedziale spalania co za bochomozy.

~maiki~maiki

Do ~paulina: takie obiawy może dawać przepływomierz powietrza,katalizator jak jest padnięty lub sensor położenia wału jest przyczyna a wiele niewiadomych trzeba podłączyć pod kompa i zrobić diagnozę.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Audi

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
25 665
Przejechany dystans
21 686 571 km
Zatankowanego paliwa
896 714 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
4 749
Wydanych pieniędzy
2 025 046 zł
Średnie wydatki na auto
1 499 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 340
Wydanych pieniędzy
4 942 353 zł
Średnie wydatki na auto
3 658 zł
Zobacz dzienniki kosztów Audi (1 351)

Testy zderzeniowe Audi A4

Najnowsze testy zderzeniowe Audi A4 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Audi A4, 1.8 TFSI ´Attraction´, LHD
2009

Audi A4
Audi A4

Audi A4
2008

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Audi

Zużycie paliwa Audi A4/RS4/S4 B6

Na podstawie 626 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Piotrek - Madry, dodano: 12.04.2011 14:45

Autko mam dopiero 9 miesięcy i niedużo nim jeżdżę bo mam jeszcze inny samochód ale, przejechane 10 tyś km. Spalanie 4,5 litra to oczywiście trasa (poza granicami Polski) bez pełnego ładunku na pokładzie i średnia prędkość nie przekraczająca 130km/h, jeżeli jest komplet osób i bagaży i ciśnie się go ponad 130 km/h to potrafi na trasie zjeść nawet 6 litrów ale ma całkiem zadowalający moment obrotowy. Jazda po mieście w godzinach szczytu (Poznań) i w dodatku zima to juz 7,5 litra przy dynamicznej jeździe ale potrafi tez więcej jakby go ktoś kręcił pod czerwone pole natomiast jeżdżąc w cyklu miejskim w Hiszpanii (Madryt) gdzie mieszkam to ze spokojem starcza mu 6,5 litra. Kiedyś zrobiłem test minimalnego spalania (w Niemczech) i latem, wyjechałem na trasę prosto ze stacji i trzymałem stałą prędkość 90km/h przez jakieś 90 kilometrów (katorga) oczywiście biorę pod uwagę zjazdy itp. komputer pokazywał od 2,7 do 4,2 litra ale po zatankowaniu wyszło mi 3,7 litra z dwoma osobami na pokładzie, dla mnie rewelacja i ogólnie jestem zadowolony z tego zakupu.

pełny raport Audi Sedan 1.9 TDI PD

autor: SK, dodano: 22.08.2012 15:58

Autko ekonomiczne i to bardzo. Oczywiście przeglądy w serwisach kosztują ja na szczęście mam kanał i wszystko sam sobie robię. Zamienniki można kupić za grosze np 2 x tarcze hamulcowe z klockami na przód komplet 142 zł. Innym mitem jest drogie zawieszenie aluminiowe. Oczywiście bzdura. komplet całego zawieszenia to 550 zł na oba koła. Filtry i oleje mieszczą mi się w granicy 120 zł. Wstawiony mam chip i box wiec mam moc około 130 koni przy śmiesznym średnim spalaniu przy normalnej jeździe 5,5 litra. I niech ktoś mi napisze że auto jest drogie w utrzymaniu... jak ktoś nie umie znaleźć dobrych niedrogich części i jedzie klocki wymienić do serwisu to niech się nie dziwi że drogo go utrzymanie Audi kosztuje. :) i pamiętajcie nie zawsze co drogie i markowe to jest i dobre.

pełny raport Audi Sedan 1.9 TDI PD

autor: gacek, dodano: 01.05.2012 20:50

Jak ktos pisze ze mu pali 5litrow to niech sobie konia kupi i jezdzi :/ bo to nie jest jazda , oczywiscie dla smiechu kiedys jechalem jak taczka to mialem spalanie 5,5 ale zeby tak jezdzic na codzien :/ zeby oszczedzic jeden litr ? nie ograniczam sie i jestem mega zadowolony ze spalania tego auta , 60%/40% miasto / trasa i srednie spalanie 7,2 litra komputer pokazuje , niewiem czy mnie cwaniaczek oszukuje ale chyba mowi prawde bo jak zatankuje do pelna to zapominam o wskazniku paliwa na dlugi czas , autkiem nie bedziemy sie scigacz ,no chyba ze z wiejskim chip tunningiem forda z 92r :D mozna nim smigac 120 na polskiej drodze i czuc sie bezpiecznie , komfortowo , wymienilem rozrzad , sprzęgło od kiedy mam swoja furke i jakos smiga , jednym slowem wydaje mi sie ze AWX i AVF to najlepszy silnik jesli chodzi o wydajnosc i koszty zwiazane z uzytkowaniem , polecam wszystkim ten silnik

pełny raport Audi Sedan 1.9 TDI PD

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Audi A4/RS4/S4 B6

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Audi A4/RS4/S4 B6

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Audi A4 B6
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Audi A4, oglądali także