Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Audi A4/RS4/S4 B6 Avant 1.9 TDI

Druga generacja A4 (oznaczona symbolem B6) debiutowała w 2000 roku. Stylistycznie auto niewiele różniło się od swojego poprzednika, choć było od niego nieco większe. Smuklejsze kształty nadwozia A4 II bardziej nawiązywały jednak do modelu A6 (do A6 upodobnił się też tył A4). W roku 2001 na rynku pojawił się nowy A4 Avant, a kilka miesięcy później – dwudrzwiowa wersja kabrio, następca modelu Audi Cabriolet. Ostatni egzemplarz A4 II wyjechał z fabryki w 2005 roku.

Audi A4 B6 Avant - widok z tyłu
Audi A4 B6 Avant - widok z tyłu
Audi A4 B6 Avant - widok z tyłu
Audi A4 B6 Avant - widok z przodu
Audi A4 B6 Avant - bagażnik
Audi A4 B6 Avant - pełny panel przedni
Audi A4 B6 Avant - bagażnik

Generacje Audi A4

  • A4 B6   2000 - 2006
    Audi A4 B6
    • Wybierz generację

    • A4 B8 (2008 - teraz)
    • A4 B7 (2004 - 2008)
    • A4 B6 (2000 - 2006)
    • A4 B5 (1995 - 2001)

Komentarze redakcji

Powagosław: Tak doskonałych proporcji, tak harmonijnej sylwetki nie ma chyba żaden inny samochód w tej klasie. Najlepszym dowodem na doskonałą formę tego auta jest fakt, że zmiany stylistyczne z generacji na generację są raczej kosmetyczne. A4 to fenomen z jeszcze jednego powodu – podoba się 99 na 100 kierowców.
Luzacjusz: Są ludzie, którzy na hasło A4 rzucają mięsem. Nie mają, broń Boże, na myśli tego ładnego skądinąd samochodu, tylko pewną drogę autostradopodobną z Katowic do Krakowa. Na miejscu Audi kazałbym zarządcy tak zwanej autostrady A4 bezwarunkowo zmienić nazwę. Źle się kojarzy.

Wersje nadwozia Audi A4 B6

Silniki Audi A4 B6 Avant

Lista silników:
motointegrator.autocentrum.pl

Publikacje o Audi A4

Audi A4 B8 - urzeka, czy odpycha?
 
Nasz test Audi A4 B8 – urzeka, czy odpycha?

Po drogach poruszają się dwa typy kierowców. Pierwszy typ uwielbia, gdy przechodnie pokazują na niego palcami. Dlatego jeżeli ma pieniądze, to kupuje Pagani Zondę, a jeżeli ich nie ma, to zadowala się jaskrawo-zielonymi alufelgami do swojego leciwego auta. I kilkoma spoilerami. Drugi typ jest z kolei...

Audi Sportscar Experience - deszczowe szaleństwo w Poznaniu

Audi Sportscar Experience - pod tymi trzema słowami kryje się cała filozofia imprezy organizowanej przez niemieckiego producenta. Trzy modele, jeden dzień na jazdy oraz niezliczona liczba cylindrów, zaworów i koni mechanicznych, stłoczonych na jednym placu przed torem wyścigowym w Poznaniu. Audi RS4,...

Czy warto kupić: używane Audi A4 B6 (od 2000 do 2004)

Świetnie wykonana, pewna w prowadzeniu i trwała limuzyna z Ingolstadt ma właściwie tylko jedną wadę - nawet na rynku wtórnym kosztuje krocie. Poszukiwań wymarzonego egzemplarza nie ułatwia duża liczba powypadkowych "okazji". Czy warto kupić używane Audi A4 B6?

Czy warto kupić: używane Audi A4 B5 (od 1994 do 2001)

Wysoka jakość wykonania, wciąż atrakcyjna stylizacja, dobre silniki oraz świetny napęd na cztery koła. To wszystko używane Audi A4 B5 jest w stanie zaoferować za naprawdę rozsądne pieniądze. Czy limuzyna z Ingolstadt zasługuje na zainteresowanie?

Audi RS4 Avant - rodzinny sportowiec

Audi nie od dziś wie, że czasem w życiu miłośnika szybkiej jazdy może przyjść chwila, gdy musi porzucić dwuosobowy samochód sportowy na rzecz czegoś bardziej pakownego i rodzinnego. Nie trzeba jednak rezygnować z przyjemności posiadania dynamicznej maszyny. Można kupić potężne kombi, takie jak Audi RS4.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Audi A4

Audi A4 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Audi A4autoWcentrum - społeczność Audi A4

najwyższe oktanyAuta - Audi A4

Audi A4 Czarny Audiś 85,04

Audi A4 Black Devil :)) 81,19

Audi A4 76,35

Audi A4 EVO 76,17

Audi A4 Niunia 3 76,82

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Audi A4

sylver31 66,60

kobi83 89,76

Camilek89 71,89

maslosky 64,50

wojtpol 65,57

joperson 86,87

cypek1 61,89

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Audi A4

wymiana rozrządu
wymiana rozrządu przymierzam się do wymiany rozrządu, podobna co 90000 km. trzeba to robić, ja je...
Test rejestratora jazdy
Test rejestratora jazdy Witajcie. Jako że w tym roku napisałem list do Mikołaja i byłem grzeczny, to ...
ach te krawężniki !
ach te krawężniki ! dzisiaj rano moja żonka wpadła na krawężnik i niestety jedna opona rozdarta a dr...
naprawy
naprawy auto kupiłem w czerwcu, Naprawy jakie zostały wykonane na gwarancji to -wymia...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Audi A4

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Audi A4
 

Najpopularniejsza wersja Audi A4

Audi A4

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Audi A4
 

Audi A4 najczęściej porównywane z:

Mercedes Klasa C
250 CDI BlueEFFICIENCY (204 KM)
Mercedes Klasa C
350 CDI BlueEFFICIENCY (265 KM)
Honda Accord
2.4 VTEC (201 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i40 Comfort Plus Demonstracyjny Hyundai i40 Comfort Plus
Rocznik: 2014. Przebieg: 10 km. Silnik: 2.0 177KM, benzynowy.
Cena: 102 700 zł 86 900 zł
Zyskujesz: 15 800 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i40 COMFORT Demonstracyjny Hyundai i40 COMFORT
Rocznik: 2013. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 1.7 136KM, diesel.
Cena: 106 100 zł 87 900 zł
Zyskujesz: 18 200 zł Zobacz szczegóły »

Używane Audi A4

Audi A4
2.0 diesel 143 KM
25 000 km, 2012
27 500 PLN
Audi A4
2.0 diesel 120 KM
124 956 km, 2010
22 500 PLN
Audi A4
2.0 diesel 143 KM
146 000 km, 2010
58 000 PLN
Audi A4
2.0 diesel
158 000 km, 2009
51 900 PLN

Ocena auta Audi A4/RS4/S4 B6 Avant 1.9 TDI

  • Średnia ocena
    na podstawie 104 opinii
  • 4,26
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21

Wybrane opinie

Audi A4 Avant 1.9 TDI (130 KM)

To moje 14 auto na przestrzeni 12 lat , w porównaniu do pozostałych a jest do czego , jest chyba najlepsze , zaraz za nim passat jakby jakośc z audi włożyc do passata byłby pierwszy, Jest trochę przyciasnawe , ale nie jestem koszykarzem i jakoś to znoszę , zawieszenie kosztowne w naprawach , jakośc na najwyższym poziomie , silnik poprostu super

dodał: arekfire
Audi A4 Avant 1.9 TDI (130 KM)

Autko pieknie sie prezentuje. Moim zdaniem Combi jest piekniejsze od sedanu ale to kwestia gustu..Z pakietem chrom na zewnatrz jest prze ladne... Dodatkowo posiadam zamontowany grill z wersji S4 ze srebrnymi pionowymi paskami, ludzie sie ogladaja za tym autem co bardzo cieszy..

dodał: fabio33@wp.pl
Audi A4 Avant 1.9 TDI (130 KM)

tu bym wpisal nawet 4,5 gdyby nie to ze trzeba pamietac o dolewaniu oleju i koniecznie co zaleca audi nie kombinuj z innymi moze sie skonczyc wymiana turbo jak moj kumpel ps sorki ze nie pisze z polskimi znakami ale to nie moja wina pozdrawiam michal jak chcez wiecej to pisz

dodał: j_24@poczta.fm
Audi A4 Avant 1.9 TDI (130 KM)

Jestem bardzo zadowolony. Auto z przebiegiem 170 tys a smiga jak nowe. Gdy pojechałem do audi na test 3 godzinny i sprawdzenie wyszło ze mam opony załozone na odwrót i to tyle z usterek :-))

dodał: Jarek
Audi A4 Avant 1.9 TDI (130 KM)

po 14 000 km silnik rozleciał sie w drobny mak, korbowod urwal sie i wyszedl bokiem powodujac dziure w kadlubie silnika. totalna porazka . i to ma byc Audi. Bez komentarza

dodał: huuuy
  • Zalety
  • + układ jezdny
  • + silnik
  • Wady
  • - przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • - jakość/cena
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Audi A4

Audi S4 B8 Sedan Audi A4 B5 Sedan - galeria społeczności Audi A4 B6 Sedan - galeria społeczności Audi A4 B6 Avant - galeria społeczności Audi A4 B8 Avant S-Line Audi S4 Audi A4 Allroad Facelifting Audi A4 B8 Allroad quattro Facelifting 2.0 TFSI 211KM - galeria redakcyjna Audi RS4 Audi A4 B5 Avant - galeria społeczności
Zobacz inne galerie Audi

Opinie o instalacji LPG

Audi A4

  • 1.
  • 3,00 Audi A4 B6 3.0 i V6 (220KM) 2004r.
    dodał: Astasz352, 07.09.2011

    Niestety instalacja od momentu założenia nie działała jak należy: błędy podczas pracy, check engine (uboga mieszanka przy wysokich obciążeniach) itp. Po podjechaniu do serwisu partnerskiego (lista dostępna tutaj: http://www.ac.com.pl/pl/doc/322/warsztaty-partnerskie ) wyszło kilka błędów: brak podłączenia podciśnienia (kolektor ssący - reduktor, w wyniku czegu instalacja wyrzucała błędy spadku ciśnienia, a ECU świecił Checkiem w wyniku błędu mieszanki), jedynie wężyk z zaworka nadmiarowego wyprowadzony był przed przepustnicę. Kolejnymi niedociągnięciami były: niewłaściwa mapa wtrysku gazu - to co zastaliśmy po podłączeniu do komputera nie można było nazwać nawet mapą (wyglądała jak sinusoida, mnożnik poniżej 1, do tego ręcznie ustawione korekcje wtryskiwaczy gazowych na 2% - nie wiadomo po co), a także źle zdefiniowany czujnik temperatury w wyniku czego gaz załączał się w okoicy 50-60 stopni zamiast ustawionych 30. Na koniec mogę dodać za długie wężyki między dyszą wkręconą do kolektora ssącego, a wtryskiwaczem. Przykro mi to pisać ale mimo moich uwag dot. montażu instalacji w tym warsztacie nie poprawili swoich błędów, nie przyjmowali do wiadomości moich sugestii (nie będę przecież uczył jak się gaz konfiguruje) dot. spadków ciśnienia i ubogiej mieszanki. Zrezygnowałem z gwarancji, zwróciłem się do warsztatu partnerskiego i auto w końcu jeździ normalnie.

  • 2.
  • 2,75 Audi A4 B6 2.0 i 20V (130KM) 2002r.
    dodał: Jarek, 04.06.2013

    instalacja założona poprawnie nie ma się do czego przyczepić, w warsztacie wszyscy mili i pomocni nawet jak im pękł wąż od chłodnicy też nic nie mówiłem, zdarza się, problemy zaczęły się ok tygodnia później, bo na zimnym silniku zaczynał szarpać dopiero jak dochodziła temp do 0k 60 stopni wszystko ustawało piszę o wrażeniach jazdy na gazie, po ok 1000 km pojechałem na pierwszy przegląd i tutaj mnie chcieli olać poustawiali coś i samochód zaczął jeździć jeszcze gorzej niż przed ustawieniem, szarpał już nawet przy 90 stopniach, na moje prośby pozostali głusi, więc im powiedziałem że te opinie chyba sami sobie wystawiają i to ich ruszyło, szef w końcu wysłał jednego z chłopaków ze mną żeby sam sprawdził co się dzieje, chłopak po krótkiej jeździe stwierdził że tak nie może być ze mam jakieś dotryski pozmieniał coś i wszystko wróciło do normy, ale nadal nie jest to jazda zadowalająca, a(nadmienię ze jeździłem innym autem na gazie na gorszej instalacji przez ok 10lat i nie miałem takich problemów.) także nie wiem czy te opinie są faktycznie miarodajne czy właściciele warsztatów sami sobie ich nie piszą, a specjalnie szukałem warsztatu z najwiekszą i najlepszą liczbą ocen i niestety nie wyszło dobrze.

  • 3.
  • 4,75 Audi A4 B5 1.6 i (101KM) 1995r.
    dodał: Marcin, 03.06.2010

    Po założeniu wprost wspaniale. Żadnych szarpnięć podczas przełączania, dynamika ta sama. Uszkodzeniu uległ czujnik ciśnienia. Po 40 tyś dwa wtryski przepuszczały i podawały za dużą dawkę gazu, samochód się dławił. Koszt dowiem się wkrótce. Poważniejszych problemów brak. Należy dobrać odpowiednie ustawienia, skalibrować itd. Temperatura powinna też być dobrana myślę w granicach 30 stopni. Jak ma się zdecydowanie niżej to może być problem będzie odczuwalna zmiana z benzyny na gaz, może nawet zgasnąć. Postoi trochę w słońcu i praktycznie po paru sekundach będzie się mógł przełączyć. Trzeba też wziąć pod uwagę że potrzebuje trochę czasu aż chwyci odpowiednią tem., niezależną od tem. silnika. i benzyny też trochę spali przy tym. Polecane osobą którzy pokonują odcinki jednorazowo powyżej 10km.

  • 4.
  • 5,00 Audi A4 B5 1.6 i (101KM) 1995r.
    dodał: klient, 20.02.2013

    auto po wizycie jak nie jezdzilo na gazie tak nie jezdzi. podobno wymienil jakies sterowniki do wtryskow ale tam ich nie ma bo jak pozniej doczytalem komputer steruje wtryski. rachunek 800 zl i nie oddal wymienionych czesci. Przez 2 tyg nie chcial mi oddac auta bo nie zauwazyl ze wygazowal 5litrow paliwa i sciemniel ze wyjechal. Kazal przyjechac za 2 tyg znowu na wymiane sondy jaknie zacznie jezdzic na gazie i powiedzial ze sama sonda kosztuje 500 zl. Pojechalem prosto do Domagalskiego. Auto zrobione nastepnego dnia a do zaplaty 50 zl. Kazdy pewnie powie ze jestem jakis podstawiony czy cos ale mowie wam ze kotlarek to ostatnie dziadzie. Nigdy tam juz nie pojade i wam radze to samo...

  • 5.
  • 2,00 Audi A4 B5 1.8 20V Turbo (150KM) 1997r.
    dodał: Władek, 07.12.2009

    Instalacja ,,OSCAR-N " zamontowana w Tarnowie na ul. Krakowskiej do AUDI A4 1.8T,dodam, że samochód sprawny w 100 % na PB jeździ świetnie brak błędów w ECU co potwierdzono w serwisie BOSCH. Z w/w instalacją jest to wielka porażka, szarpanie brak jakiej kol wiek płynności jazdy, po kilku wizytach w tym warsztacie nic nie poprawiono nawet wskaźnika poziomu gazu nie potrafili naprawić tylko mnie zbywali . Dopiero po odwiedzeniu innych renomowanych warsztatów LPG po wymianie REDUKTORA, LISTWY, RURKI LPG i wielu innych poprawkach montażowych i dopłacie około 1200 zł samochód jakoś zaczął jeździć. NIE POLECAM TEGO WARSZTATU chyba, że instalacje do poloneza!!!

  • 6.
  • 4,25 Audi A4 B5 1.6 i (101KM) 1997r.
    dodał: MARKO, 29.04.2013

    SAMOCHÓD NA GAZIE JEST SŁABSZY DA SIE TO ZAŁUWAŻYĆ CUŻ KOSZT JAZDY DUŻO TAŃSZY ALE I SĄ MINUSY W POSTAĆI MOCY SILNIKA INSTALACJA DZIAŁ POPRAWNIE JEŚLI SIE O NIĄ ZADBA WYMIANA FILTRÓW I SPRAWDZONY CPN NIE TANKOWAĆ U CYGANÓW CO MAJĄ GAZ NIE WIADOMO Z KĄD Z DOMIESZKĄ PIERON WIE CZEGO OD CZASU DO CZASU STRZELIĆ BĘZYNE NA PRZETARCIE SILNIKĄ NIBY NI MA RÓŻNICY ALE ZALECANE JEST TO PAMIĘTĄĆ BY GAZOWAĆ SAMOCHODY KTÓRYM GAZ LEŻY BO NIE WSZYSTKIE SIE NADAJĄ I NAJWAŻNIESZE NIE PIRACIĆ BO NAGRZEWA SIE GŁOWICA PRĘDZEJ

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Audi A4

Audi A4

602 komentarze

426 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Jacek~Jacek

Ludzie, skąd wy bierzecie takie wyniki??? Według producenta to auto z silnikiem 2,4 pali 14,9 l/100 km w mieście!!! Nowe!!! Albo wasze silniki z wiekiem stają się coraz młodsze i oszczędniejsze, albo poprostu gadacie bzdury, albo jeżdzicie jak stare baby...
Mój silnik jest w bardzo dobrym stanie- pracuje jak nowy, nie bierze oleju pomimo 200 000 przebiegu i przy jeździe miejskiej (trójmiasto) spala około 15l/100km. Dodam że jeżdżę normalnie, nie przekraczając na ogół 3000 obr/min- skrzynia 5 biegowa tiptronic.

~Krzysztof~Krzysztof

Witam chciałbym się dowiedzieć jakie są prawdopodobne wady Audi S4 B8 2010 3,0 TFSI z skrzynią automatyczną ponieważ jestem zainteresowany jego zakupem ale nie wiem co miałby dokładnie sprawdzić podczas oglądanie ów auta z góry dziękuje za pomoc.

PS:Sprzedawca posiada również wersje z skrzynią manualną ten sam rok i silnik więc raczej przejadę się obydwoma więc pomóżcie mi wybrać który byłby lepszy pod względem głównie nie wadliwości.

~Wojtek~Wojtek

Wita.-posiadam audi 2007rok 2.0tdi wszystko idealne bardzo małe spalanie i wygoda jazdy.
Jedyny feler co słyszałem to pompa oleju ,ale profilaktycznie naprawiłem wałki do pompy oleju,
W imielinie i śmigam już drugi rok .

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Audi

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
21 138
Przejechany dystans
19 172 350 km
Zatankowanego paliwa
738 926 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
4 005
Wydanych pieniędzy
1 700 233 zł
Średnie wydatki na auto
1 533 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
5 327
Wydanych pieniędzy
4 642 019 zł
Średnie wydatki na auto
4 186 zł
Zobacz dzienniki kosztów Audi (1 109)

Testy zderzeniowe Audi A4

Najnowsze testy zderzeniowe Audi A4 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Audi A4, 1.8 TFSI ´Attraction´, LHD
2009

Audi A4
Audi A4

Audi A4
2008

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Audi

Zużycie paliwa Audi A4/RS4/S4 B6 Avant 1.9 TDI

Na podstawie 163 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: maniek, dodano: 22.11.2009 08:24

autko z tym silnikiem spisuje się świetnie, miałem kupić 2.0tdi ale ostatecznie wybór padł na 2.5, niby tylko 23km więcej, ale zdecydowanie czuje się różnice, silnik jest bardzo silny super przyspiesza, przy wyskokich prędkościach rzędu 170km/h autko ma jeszcze ostry ciąg, nie ukrywam, że za szaleństwo trzeba mu lać troche więcej, po ostatnim restarcie kompa zrobiłem 700km komputer pokazuje że 6.8litra mi wyszło że kapke ponad 7l, jeździłem normalnie ani oszczednie ani nie szalałem 300km poza miastem(110km/h i tempomat) reszta w mieście, udało mi się zejść do 4.8l wg kompa wg mnie 5.2, 150km na trasie 100km/h i niestety zwalnianie w wioseczkach w obawie przed straża gminna, watro wlać więcej niż do 2.0tdi ale zawsze jest pewność że można korzystać z mocy!! serdecznie polecam ten motor!!

pełny raport Audi Avant 2.5 TDI

autor: ÂŁysy, dodano: 14.06.2009 12:15

Auto jak każde (nie na wodę) jakieś tam ilości paliwa spala. Błędem jest mówienie że diesel jest taki super oszczędny. Silnik 2,4 benzyna w mieście by spalił 13 l mój spali ok. 9. Może olej napędowy jest i tańszy ale to i tak nie wielka różnica. A co za to mamy! Benzyniaka nie trzeba rozgrzewać i oszczędzać na zimnym, nawet jeżeli ktoś tak robi to benzyniak łapie 90 stopni przy pierwszym kilometrze jazdy, diesel przy 10-tym. A biorąc pod uwagę to że części do diesla są dość drogie. U mnie się psuje tylko zawieszenie i rozrząd wymieniłem. Tak pozatym to nic przy silniku nie grzebałem ale mam auto od 4 mies i zrobiłem dopiero 13 tyś km. Weźmy pod uwagę świece cena do benzyny 50 zł komplet do diesla ok 400 :). Sprzęgło benzyniak około 1000 zł a diesel ok 2500 zł. więc zastaówmy się sami. Diesla polecam komuś kto dużo jeździ do pracy i nie przeszkadza mu to że w zime przez 8 minut nie leci ciepłe powietrze :). Jakby ktoś chciał maila krzysiek1-2@wp.pl

pełny raport Audi Sedan 1.9 TDI

autor: ravjan07, dodano: 27.11.2010 10:29

Autem wykonuję każdego dnia od 30 do 60 km (30% w mieście) + dłuższe wyjazdy. Moje auto jak jest "rozgrzane" to pali około 1l mniej niż jak jest zimne, i to nie prawda że disel to zimą jeżdżąca lodówka. Wcześniej jeździłem Oplem corsa B 1.4l i muszę przyznać że moje audi szybciej się nagrzewa, i dużo lepiej trzyma temperaturę. Muszę jeszcze dodać, że klimę włączam kiedy tylko jest potrzeba, i nie patrzę na koszty, bo nie zauważyłem w aucie większej różnicy przy klimie ON/OFF. Widziałem jak ludziom po włączeniu klimy auto gasło, czy obroty drastycznie spadały, a tutaj... wskazówka drgnęła może o 1mm przy włączaniu i wróciła na miejsce. Tym autem na jednym baku, do włączenia się rezerwy, można zrobić nawet 1000km. Ja zrobiłem 980km, i to nie tylko na trasie. Jeździłem trochę po mieście, a na trasie około 110-130km/h. Auto mam już prawie rok i w utrzymaniu nie jest niesamowicie drogie, ale i nie za tanie. Ale gorąco polecam wszystkim. Ja raczej prędko nie zmamienie tego auta na inne... :)

pełny raport Audi Avant 1.9 TDI

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Audi A4/RS4/S4 B6 Avant 1.9 TDI

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Audi A4/RS4/S4 B6 Avant 1.9 TDI

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Audi A4 B6 Avant 1.9 TDI 130KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Audi A4, oglądali także