Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Audi A4/RS4/S4 B6 Sedan 1.8 T quattro

Druga generacja A4 (oznaczona symbolem B6) debiutowała w 2000 roku. Stylistycznie auto niewiele różniło się od swojego poprzednika, choć było od niego nieco większe. Smuklejsze kształty nadwozia A4 II bardziej nawiązywały jednak do modelu A6 (do A6 upodobnił się też tył A4). W roku 2001 na rynku pojawił się nowy A4 Avant, a kilka miesięcy później – dwudrzwiowa wersja kabrio, następca modelu Audi Cabriolet. Ostatni egzemplarz A4 II wyjechał z fabryki w 2005 roku.

Audi A4 2001 - silnik
Audi A4 2001 - widok z tyłu
Audi A4 2001 - widok z tyłu
Audi A4 2001 - widok z przodu
Audi A4 2001 - kokpit
Audi A4 2001 - pełny panel przedni

Generacje Audi A4

  • A4 B6   2000 - 2006
    Audi A4 B6
    • Wybierz generację

    • A4 B8 (2008 - teraz)
    • A4 B7 (2004 - 2008)
    • A4 B6 (2000 - 2006)
    • A4 B5 (1995 - 2001)

Komentarze redakcji

Powagosław: Tak doskonałych proporcji, tak harmonijnej sylwetki nie ma chyba żaden inny samochód w tej klasie. Najlepszym dowodem na doskonałą formę tego auta jest fakt, że zmiany stylistyczne z generacji na generację są raczej kosmetyczne. A4 to fenomen z jeszcze jednego powodu – podoba się 99 na 100 kierowców.
Luzacjusz: Są ludzie, którzy na hasło A4 rzucają mięsem. Nie mają, broń Boże, na myśli tego ładnego skądinąd samochodu, tylko pewną drogę autostradopodobną z Katowic do Krakowa. Na miejscu Audi kazałbym zarządcy tak zwanej autostrady A4 bezwarunkowo zmienić nazwę. Źle się kojarzy.

Wersje nadwozia Audi A4 B6

Silniki Audi A4 B6 Sedan

Lista silników:

Publikacje o Audi A4

Audi A4 B8 - urzeka, czy odpycha?
 
Nasz test Audi A4 B8 – urzeka, czy odpycha?

Po drogach poruszają się dwa typy kierowców. Pierwszy typ uwielbia, gdy przechodnie pokazują na niego palcami. Dlatego jeżeli ma pieniądze, to kupuje Pagani Zondę, a jeżeli ich nie ma, to zadowala się jaskrawo-zielonymi alufelgami do swojego leciwego auta. I kilkoma spoilerami. Drugi typ jest z kolei...

Audi Sportscar Experience - deszczowe szaleństwo w Poznaniu

Audi Sportscar Experience - pod tymi trzema słowami kryje się cała filozofia imprezy organizowanej przez niemieckiego producenta. Trzy modele, jeden dzień na jazdy oraz niezliczona liczba cylindrów, zaworów i koni mechanicznych, stłoczonych na jednym placu przed torem wyścigowym w Poznaniu. Audi RS4,...

Czy warto kupić: używane Audi A4 B6 (od 2000 do 2004)

Świetnie wykonana, pewna w prowadzeniu i trwała limuzyna z Ingolstadt ma właściwie tylko jedną wadę - nawet na rynku wtórnym kosztuje krocie. Poszukiwań wymarzonego egzemplarza nie ułatwia duża liczba powypadkowych "okazji". Czy warto kupić używane Audi A4 B6?

Czy warto kupić: używane Audi A4 B5 (od 1994 do 2001)

Wysoka jakość wykonania, wciąż atrakcyjna stylizacja, dobre silniki oraz świetny napęd na cztery koła. To wszystko używane Audi A4 B5 jest w stanie zaoferować za naprawdę rozsądne pieniądze. Czy limuzyna z Ingolstadt zasługuje na zainteresowanie?

Audi RS4 Avant - rodzinny sportowiec

Audi nie od dziś wie, że czasem w życiu miłośnika szybkiej jazdy może przyjść chwila, gdy musi porzucić dwuosobowy samochód sportowy na rzecz czegoś bardziej pakownego i rodzinnego. Nie trzeba jednak rezygnować z przyjemności posiadania dynamicznej maszyny. Można kupić potężne kombi, takie jak Audi RS4.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Audi A4

Audi A4 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Audi A4autoWcentrum - społeczność Audi A4

najwyższe oktanyAuta - Audi A4

Audi A4 Quattro Rote Kuss 77,12

Audi A4 Niunia 73,42

Audi A4  Cabrio Black S-Line 77,49

Audi A4 AVANT 79,74

Audi A4 77,79

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Audi A4

Tomson696 40,71

kilex 77,19

damian1173 44,19

black_flower 90,57

kobi83 91,58

werner_beinhart 71,48

acieply 54,10

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Audi A4

Przeciwmgłowe w zderzak przed liftem
Przeciwmgłowe w zderzak przed liftem Jako że w zderzaku przedliftowym halogeny występowały tylko w USA i są praktyczn...
A miały być tylko łożyska ;)
A miały być tylko łożyska ;) Witajcie, Od pewnego czasu w samochodzie doskwierało mi huczenie tylnych łożysk...
Z "życia" Audi
Z Witajcie. Wakacje niestety za nami, jak to zwykle bywa wszystko co dobre szybko...
ach te krawężniki !
ach te krawężniki ! dzisiaj rano moja żonka wpadła na krawężnik i niestety jedna opona rozdarta a dr...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Audi A4

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Audi A4
 

Najpopularniejsza wersja Audi A4

Audi A4

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Audi A4
 

Audi A4 najczęściej porównywane z:

Opel Insignia
1.4 Turbo ECOTEC LPG (140 KM)
BMW Seria 3
335d (313 KM)
BMW Seria 2
218d (150 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Ford Mondeo 2.0 TDCi Ambiente Ford Mondeo 2.0 TDCi Ambiente
Rocznik: 2011. Przebieg: 75 228 km. Silnik: 2.0 103KM .
Cena: 44 900 zł
Infiniti Q50 S Hybrid AWD
Rocznik: 2014. Przebieg: 10 000 km. Silnik: 3.5 269KM .
Cena: 234 000 zł
Zyskujesz: 33 400 zł Zobacz szczegóły »

Używane Audi A4

Audi A4
2.0 diesel 143 KM
25 000 km, 2012
27 500 PLN
Audi A4
2.0 diesel 120 KM
124 956 km, 2010
22 500 PLN
Audi A4
2.0 diesel 143 KM
146 000 km, 2010
58 000 PLN
Audi A4
2.0 diesel
158 000 km, 2009
51 900 PLN

Ocena auta Audi A4/RS4/S4 B6 Sedan 1.8 T quattro

  • Średnia ocena
    na podstawie 2 opinii
  • 4,60
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21
  • Zalety
  • + układ jezdny
  • + skrzynia biegów
  • Wady
  • - jakość/cena
  • - przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Audi A4

Audi A4 2001 Audi S4 Audi RS4 Avant - galeria redakcyjna Audi RS4 Avant Nogaro selection (2014) Audi A4 Allroad Facelifting Audi A4 Allroad Audi S4 B8 Kombi Audi S4 Facelifting Audi A4 B6 Avant - galeria społeczności Audi A4 B8 Allroad quattro - galeria społeczności
Zobacz inne galerie Audi

Opinie o instalacji LPG

Audi A4

  • 1.
  • 3,00 Audi A4 B6 3.0 V6 (220KM) 2004r.
    dodał: Astasz352, 07.09.2011

    Niestety instalacja od momentu założenia nie działała jak należy: błędy podczas pracy, check engine (uboga mieszanka przy wysokich obciążeniach) itp. Po podjechaniu do serwisu partnerskiego (lista dostępna tutaj: http://www.ac.com.pl/pl/doc/322/warsztaty-partnerskie ) wyszło kilka błędów: brak podłączenia podciśnienia (kolektor ssący - reduktor, w wyniku czegu instalacja wyrzucała błędy spadku ciśnienia, a ECU świecił Checkiem w wyniku błędu mieszanki), jedynie wężyk z zaworka nadmiarowego wyprowadzony był przed przepustnicę. Kolejnymi niedociągnięciami były: niewłaściwa mapa wtrysku gazu - to co zastaliśmy po podłączeniu do komputera nie można było nazwać nawet mapą (wyglądała jak sinusoida, mnożnik poniżej 1, do tego ręcznie ustawione korekcje wtryskiwaczy gazowych na 2% - nie wiadomo po co), a także źle zdefiniowany czujnik temperatury w wyniku czego gaz załączał się w okoicy 50-60 stopni zamiast ustawionych 30. Na koniec mogę dodać za długie wężyki między dyszą wkręconą do kolektora ssącego, a wtryskiwaczem. Przykro mi to pisać ale mimo moich uwag dot. montażu instalacji w tym warsztacie nie poprawili swoich błędów, nie przyjmowali do wiadomości moich sugestii (nie będę przecież uczył jak się gaz konfiguruje) dot. spadków ciśnienia i ubogiej mieszanki. Zrezygnowałem z gwarancji, zwróciłem się do warsztatu partnerskiego i auto w końcu jeździ normalnie.

  • 2.
  • 2,75 Audi A4 B6 2.0 20V (131KM) 2002r.
    dodał: Jarek, 04.06.2013

    instalacja założona poprawnie nie ma się do czego przyczepić, w warsztacie wszyscy mili i pomocni nawet jak im pękł wąż od chłodnicy też nic nie mówiłem, zdarza się, problemy zaczęły się ok tygodnia później, bo na zimnym silniku zaczynał szarpać dopiero jak dochodziła temp do 0k 60 stopni wszystko ustawało piszę o wrażeniach jazdy na gazie, po ok 1000 km pojechałem na pierwszy przegląd i tutaj mnie chcieli olać poustawiali coś i samochód zaczął jeździć jeszcze gorzej niż przed ustawieniem, szarpał już nawet przy 90 stopniach, na moje prośby pozostali głusi, więc im powiedziałem że te opinie chyba sami sobie wystawiają i to ich ruszyło, szef w końcu wysłał jednego z chłopaków ze mną żeby sam sprawdził co się dzieje, chłopak po krótkiej jeździe stwierdził że tak nie może być ze mam jakieś dotryski pozmieniał coś i wszystko wróciło do normy, ale nadal nie jest to jazda zadowalająca, a(nadmienię ze jeździłem innym autem na gazie na gorszej instalacji przez ok 10lat i nie miałem takich problemów.) także nie wiem czy te opinie są faktycznie miarodajne czy właściciele warsztatów sami sobie ich nie piszą, a specjalnie szukałem warsztatu z najwiekszą i najlepszą liczbą ocen i niestety nie wyszło dobrze.

  • 3.
  • 4,75 Audi A4 B5 1.6 i (101KM) 1995r.
    dodał: Marcin, 03.06.2010

    Po założeniu wprost wspaniale. Żadnych szarpnięć podczas przełączania, dynamika ta sama. Uszkodzeniu uległ czujnik ciśnienia. Po 40 tyś dwa wtryski przepuszczały i podawały za dużą dawkę gazu, samochód się dławił. Koszt dowiem się wkrótce. Poważniejszych problemów brak. Należy dobrać odpowiednie ustawienia, skalibrować itd. Temperatura powinna też być dobrana myślę w granicach 30 stopni. Jak ma się zdecydowanie niżej to może być problem będzie odczuwalna zmiana z benzyny na gaz, może nawet zgasnąć. Postoi trochę w słońcu i praktycznie po paru sekundach będzie się mógł przełączyć. Trzeba też wziąć pod uwagę że potrzebuje trochę czasu aż chwyci odpowiednią tem., niezależną od tem. silnika. i benzyny też trochę spali przy tym. Polecane osobą którzy pokonują odcinki jednorazowo powyżej 10km.

  • 4.
  • 5,00 Audi A4 B5 1.6 i (101KM) 1995r.
    dodał: klient, 20.02.2013

    auto po wizycie jak nie jezdzilo na gazie tak nie jezdzi. podobno wymienil jakies sterowniki do wtryskow ale tam ich nie ma bo jak pozniej doczytalem komputer steruje wtryski. rachunek 800 zl i nie oddal wymienionych czesci. Przez 2 tyg nie chcial mi oddac auta bo nie zauwazyl ze wygazowal 5litrow paliwa i sciemniel ze wyjechal. Kazal przyjechac za 2 tyg znowu na wymiane sondy jaknie zacznie jezdzic na gazie i powiedzial ze sama sonda kosztuje 500 zl. Pojechalem prosto do Domagalskiego. Auto zrobione nastepnego dnia a do zaplaty 50 zl. Kazdy pewnie powie ze jestem jakis podstawiony czy cos ale mowie wam ze kotlarek to ostatnie dziadzie. Nigdy tam juz nie pojade i wam radze to samo...

  • 5.
  • 2,00 Audi A4 B5 1.8 20V Turbo (150KM) 1997r.
    dodał: Władek, 07.12.2009

    Instalacja ,,OSCAR-N " zamontowana w Tarnowie na ul. Krakowskiej do AUDI A4 1.8T,dodam, że samochód sprawny w 100 % na PB jeździ świetnie brak błędów w ECU co potwierdzono w serwisie BOSCH. Z w/w instalacją jest to wielka porażka, szarpanie brak jakiej kol wiek płynności jazdy, po kilku wizytach w tym warsztacie nic nie poprawiono nawet wskaźnika poziomu gazu nie potrafili naprawić tylko mnie zbywali . Dopiero po odwiedzeniu innych renomowanych warsztatów LPG po wymianie REDUKTORA, LISTWY, RURKI LPG i wielu innych poprawkach montażowych i dopłacie około 1200 zł samochód jakoś zaczął jeździć. NIE POLECAM TEGO WARSZTATU chyba, że instalacje do poloneza!!!

  • 6.
  • 5,00 Audi A4 B5 1.8 20V Turbo (150KM) 1997r.
    dodał: KinguŚŚ, 30.07.2014

    Samochód dostałam z instalacją gazową od mojego chłopaka(męża obecnie) już z instalacją gazową zamontowaną w Rybniku w zakładzie Marcar. Mąż użytkował samochód 4 lata i nie narzekał na działanie tej instalacji ja obecnie mam już A4 ponad rok czasu i byłam tylko raz na okresowym przeglądzie wraz z wymianą filtrów w tej instalacji w warsztacie marcar. Jestem bardzo zadowolona z obsługi tego serwisu (doceniłam porządek na tym warsztacie którego brakuje niestety u innych mechaników a kobiety to zauważają) oraz byłam wdzięczna serwisantowi za przekazanie wszystkich szczegółów dotyczących mojego samochodu.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Audi A4

Audi A4

610 komentarzy

428 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~maiki~maiki

Do ~Adrian: Nie kupuj z takim silnikiem bo będziesz jeździł raz w tygodniu do kościoła żeby się pokazać a cały tydzień zasuwał autobusem do pracy a z resztą stare auto części kosztują a warsztaty liczą za audi...

~maiki~maiki

Do ~q: Hahaha bajkopisarz 1klasa tak tak lejcie do pełna i liczcie jak wam kasa z kiechty wyfruwa hahaha no i te 5litrów zejdz człowieku na ziemie 5litrów to nie wiem czy najnowsze ekonomiczne silniki mieszczą się w tym przedziale spalania co za bochomozy.

~maiki~maiki

Do ~paulina: takie obiawy może dawać przepływomierz powietrza,katalizator jak jest padnięty lub sensor położenia wału jest przyczyna a wiele niewiadomych trzeba podłączyć pod kompa i zrobić diagnozę.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Audi

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
25 311
Przejechany dystans
21 517 816 km
Zatankowanego paliwa
883 415 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
4 686
Wydanych pieniędzy
1 991 516 zł
Średnie wydatki na auto
1 502 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 198
Wydanych pieniędzy
4 901 521 zł
Średnie wydatki na auto
3 696 zł
Zobacz dzienniki kosztów Audi (1 326)

Testy zderzeniowe Audi A4

Najnowsze testy zderzeniowe Audi A4 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Audi A4, 1.8 TFSI ´Attraction´, LHD
2009

Audi A4
Audi A4

Audi A4
2008

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Audi

Zużycie paliwa Audi A4/RS4/S4 B6 Sedan 1.8 T quattro

Na podstawie 3 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: MZ, ahoiATpoczt, dodano: 07.05.2010 01:24

Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Spalanie wyliczone na podstawie rzeczywistego zużycie paliwa przez 3,5 miesiąca i przebiegu 7.000 km to 5,15 l/100 km, spodziewalem sie o 1-1,5L wiecej. Jezdze prawie wylącznie po niemieckich autostradach i tylko dlugie dystanse. Średnią prędkość mam 90 km/h. Jeżdżę raczej spokojnie, ale nie za wszelką cenę (2,5-3 tys. obrotów). Z regoly jade ok. 130 km/h jak można, wbrew pozorom ograniczenia predkosci sa w Niemczech częste, a remonty i wielokilometrowe korki na autostradach powszechne. Na odp. odcinkach jade ok. 140 ale jak mnie poniesie fantazja to i 170... Auto oczywiscie daloby rade o wiele wiecej. Na podstawie dziennika kosztow, który prowadze od zakupu auta, wyszly pozostale wartosci spalania, choc spalanie w miescie moze byc zanizone, bo po miescie w rozumieniu polskim nie jezdze wcale. W lecie klima też pociągnie pewnie trochę wiecej. Na poczatku uzytkowania mialem uszkodzony przeplywomierz i auto mialo spadek mocy, wg. serwisu o ok. 30KM. Z wielkim wysilkiem osiagalo 3 tys. obrotow, wtedy jednak srednie spalanie wynosilo 4,8!

pełny raport Audi Avant 1.9 TDI

autor: Sam na to patrz, dodano: 27.11.2014 16:09

Styl jazdy: spokojny, często redukcje biegów zamiast hamowania, delikatne przyspieszanie, najważniejsza dynamika jazdy a nie prędkość chwilowa - to tak dla porównania dla sieie Moje minimalne wyniki: 4,3l/100km - trasa krajowa prędkość średnia 85 km/h (od 70 km/h do 100 km/h), brak wyprzedzania, bo nie było gdzie i jak, częste radary, moje minimum, które pozytywnie mnie zaskoczyło Średnia w mieście (pewne korki, częstsze ruszaniem, zmienna dynamika jazdy, średnia prędkość to tylko 30 km/h) - 8 litrów jak nic trzeba liczyć Średnia na trasie: Autostrada A4 przy prędkości około 140 km/h trzeba liczyć 5,6 litrów, to już obroty powyżej 3000, natomiast przy prędkości +/- 115 km/h spokojnie można osiągnąć 5 litrów, a nawet mniej. Jak na tak ciężkie auto pali niewiele, prowadzi się bardzo dobrze, a naprawy... części drogie ale miejmy nadzieję solidne.

pełny raport Audi Sedan 1.9 TDI

autor: sebastiank1@wp., dodano: 08.04.2011 17:08

Audi mam już pół roku. Na dowodzie mam wbite 100 km ale jest ponad 130 w rzeczywistości. 5 biegów. W mieście samochodzik pali niemiłosiernie. W zimę jak jeździłem tylko po mieście to i umiał 9 spalić, tak w trybie mieszanym droga co dziennie: 10 km poza miastem(70 km/h) i 5 km w mieście to więcej niż 6 nie pali. Zalewam zawsze 20 l i to wystarczy na zrobienie 320-350km zależy jak się jeździ. A inne koszty: komplet filtrów 110 zł , olej (wchodzi niecałe 4l) jakieś 80 zł, klaksony mi wysiadły 30 zł, klima zatarła mi się sprężarka (powiedzieli że naprawa w 2 tys zł się zamknie), komplet klocków z czujnikami na przód 40 zł. Klimy pewnie nie będę naprawiać a resztę wszystko sam wymieniam. Warto kupić sobie kabel do komputera jakieś 40 zł kosztuje. Zawieszenie całkowita pomyłka. Na polskich dołkach mało z ulicy nie wylecę twarde jak cholera. Jest tu zawieszenie aluminiowe. Mam nadzieję że to koniec napraw. Myślałem że będzie mnie więcej kosztować utrzymanie takiego auta ale tragedii nie ma. Pewnie jak bym wszystko robił w serwisach to bym zbankrutował a że lubię dłubać przy samochodzie to zostanie trochę w kieszeni :)

pełny raport Audi Sedan 1.9 TDI PD

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Audi A4/RS4/S4 B6 Sedan 1.8 T quattro

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Audi A4/RS4/S4 B6 Sedan 1.8 T quattro

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k
Zobacz dane techniczne Audi A4 B6 Sedan 1.8 T quattro 190KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Audi A4, oglądali także