Nie trać czasu na szukanie częœci! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Audi A4/RS4/S4 B6 Sedan 1.8 T quattro

Druga generacja A4 (oznaczona symbolem B6) debiutowała w 2000 roku. Stylistycznie auto niewiele różniło się od swojego poprzednika, choć było od niego nieco większe. Smuklejsze kształty nadwozia A4 II bardziej nawiązywały jednak do modelu A6 (do A6 upodobnił się też tył A4). W roku 2001 na rynku pojawił się nowy A4 Avant, a kilka miesięcy później – dwudrzwiowa wersja kabrio, następca modelu Audi Cabriolet. Ostatni egzemplarz A4 II wyjechał z fabryki w 2005 roku.

Audi A4 2001 - silnik
Audi A4 2001 - widok z tyłu
Audi A4 2001 - widok z tyłu
Audi A4 2001 - widok z przodu
Audi A4 2001 - kokpit
Audi A4 2001 - pełny panel przedni

Generacje Audi A4

  • A4 B6   2000 - 2006
    Audi A4 B6
    • Wybierz generację

    • A4 B8 (2008 - teraz)
    • A4 B7 (2004 - 2008)
    • A4 B6 (2000 - 2006)
    • A4 B5 (1995 - 2001)

Komentarze redakcji

Powagosław: Tak doskonałych proporcji, tak harmonijnej sylwetki nie ma chyba żaden inny samochód w tej klasie. Najlepszym dowodem na doskonałą formę tego auta jest fakt, że zmiany stylistyczne z generacji na generację są raczej kosmetyczne. A4 to fenomen z jeszcze jednego powodu – podoba się 99 na 100 kierowców.
Luzacjusz: Są ludzie, którzy na hasło A4 rzucają mięsem. Nie mają, broń Boże, na myśli tego ładnego skądinąd samochodu, tylko pewną drogę autostradopodobną z Katowic do Krakowa. Na miejscu Audi kazałbym zarządcy tak zwanej autostrady A4 bezwarunkowo zmienić nazwę. Źle się kojarzy.

Wersje nadwozia Audi A4 B6

Silniki Audi A4 B6 Sedan

Lista silników:

Publikacje o Audi A4

Audi A4 B8 - urzeka, czy odpycha?
 
Nasz test Audi A4 B8 – urzeka, czy odpycha?

Po drogach poruszają się dwa typy kierowców. Pierwszy typ uwielbia, gdy przechodnie pokazują na niego palcami. Dlatego jeżeli ma pieniądze, to kupuje Pagani Zondę, a jeżeli ich nie ma, to zadowala się jaskrawo-zielonymi alufelgami do swojego leciwego auta. I kilkoma spoilerami. Drugi typ jest z kolei...

Audi Sportscar Experience - deszczowe szaleństwo w Poznaniu

Audi Sportscar Experience - pod tymi trzema słowami kryje się cała filozofia imprezy organizowanej przez niemieckiego producenta. Trzy modele, jeden dzień na jazdy oraz niezliczona liczba cylindrów, zaworów i koni mechanicznych, stłoczonych na jednym placu przed torem wyścigowym w Poznaniu. Audi RS4,...

Czy warto kupić: używane Audi A4 B6 (od 2000 do 2004)

Świetnie wykonana, pewna w prowadzeniu i trwała limuzyna z Ingolstadt ma właściwie tylko jedną wadę - nawet na rynku wtórnym kosztuje krocie. Poszukiwań wymarzonego egzemplarza nie ułatwia duża liczba powypadkowych "okazji". Czy warto kupić używane Audi A4 B6?

Czy warto kupić: używane Audi A4 B5 (od 1994 do 2001)

Wysoka jakość wykonania, wciąż atrakcyjna stylizacja, dobre silniki oraz świetny napęd na cztery koła. To wszystko używane Audi A4 B5 jest w stanie zaoferować za naprawdę rozsądne pieniądze. Czy limuzyna z Ingolstadt zasługuje na zainteresowanie?

Audi RS4 Avant - rodzinny sportowiec

Audi nie od dziś wie, że czasem w życiu miłośnika szybkiej jazdy może przyjść chwila, gdy musi porzucić dwuosobowy samochód sportowy na rzecz czegoś bardziej pakownego i rodzinnego. Nie trzeba jednak rezygnować z przyjemności posiadania dynamicznej maszyny. Można kupić potężne kombi, takie jak Audi RS4.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Audi A4

Audi A4 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Audi A4autoWcentrum - społeczność Audi A4

najwyższe oktanyAuta - Audi A4

Audi A4 82,62

Audi A4 74,24

Audi A4 150KM 83,72

Audi A4 3.0 TDI V6 Quattro 80,02

Audi A4 Niunia 75,75

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Audi A4

kilex 75,47

maxem 69,90

cypek1 44,26

joperson 75,11

BONOB5 65,65

Lech-A4 65,48

adamesik 60,97

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Audi A4

Przeciwmgłowe w zderzak przed liftem
Przeciwmgłowe w zderzak przed liftem Jako że w zderzaku przedliftowym halogeny występowały tylko w USA i są praktyczn...
zakladanie tempomatu
zakladanie tempomatu Hej Krotko Zdecydowalem sie na tempomat. Koszt urządzenia 140zl. Jazda na autos...
Mały mod
Mały mod Witajcie. Jak w tytule, postanowiłem dokonać małego moda. Zakupiłem drugi gril...
Test auta. Kielce - Gorzów Wielkopolski. Pierwszy dalszy wypadzik Bellą.
Test auta. Kielce - Gorzów Wielkopolski. Pierwszy dalszy wypadzik Bellą. Dzisiaj wybieram się do Gorzowa Wielkopolskiego. Przede mną ponad 500 km. 4 osob...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Audi A4

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Audi A4
 

Najpopularniejsza wersja Audi A4

Audi A4

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Audi A4
 

Audi A4 najczęściej porównywane z:

Peugeot 508
2.0 HDi (160 KM)
Opel Insignia
2.8 V6 Turbo ECOTEC (325 KM)
Opel Insignia
1.8 Twinport ECOTEC (140 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Infiniti Q50 Premium Demonstracyjny Infiniti Q50 Premium
Rocznik: 2013. Przebieg: 11 500 km. Silnik: 2.1 170KM, diesel.
Cena: 217 390 zł 169 900 zł
Zyskujesz: 47 490 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Infiniti Q50 Q50 S Hybrid AWD Demonstracyjny Infiniti Q50 Q50 S Hybrid AWD
Rocznik: 2014. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 3.5 364KM, .
Cena: 256 551 zł 229 000 zł
Zyskujesz: 27 551 zł Zobacz szczegóły »

Używane Audi A4

Audi A4
2.0 diesel 143 KM
25 000 km, 2012
27 500 PLN
Audi A4
2.0 diesel 120 KM
124 956 km, 2010
22 500 PLN
Audi A4
2.0 diesel 143 KM
146 000 km, 2010
58 000 PLN
Audi A4
2.0 diesel
158 000 km, 2009
51 900 PLN

Ocena auta Audi A4/RS4/S4 B6 Sedan 1.8 T quattro

  • Średnia ocena
    na podstawie 2 opinii
  • 4,60
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21
  • Zalety
  • + układ jezdny
  • + skrzynia biegów
  • Wady
  • - jakość/cena
  • - przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Audi A4

Audi A4 B5 Sedan - galeria społeczności Audi A4 Avant Facelifting Audi S4 B8 Sedan Audi S4 B8 Kombi Audi RS4 Audi A4 B8 Allroad quattro - galeria społeczności Audi A4 Audi S4 B7 Cabrio Audi S4 Avant Facelifting Audi A4 Allroad Facelifting
Zobacz inne galerie Audi

Opinie o instalacji LPG

Audi A4

  • 1.
  • 3,00 Audi A4 B6 3.0 V6 (220KM) 2004r.
    dodał: Astasz352, 07.09.2011

    Niestety instalacja od momentu założenia nie działała jak należy: błędy podczas pracy, check engine (uboga mieszanka przy wysokich obciążeniach) itp. Po podjechaniu do serwisu partnerskiego (lista dostępna tutaj: http://www.ac.com.pl/pl/doc/322/warsztaty-partnerskie ) wyszło kilka błędów: brak podłączenia podciśnienia (kolektor ssący - reduktor, w wyniku czegu instalacja wyrzucała błędy spadku ciśnienia, a ECU świecił Checkiem w wyniku błędu mieszanki), jedynie wężyk z zaworka nadmiarowego wyprowadzony był przed przepustnicę. Kolejnymi niedociągnięciami były: niewłaściwa mapa wtrysku gazu - to co zastaliśmy po podłączeniu do komputera nie można było nazwać nawet mapą (wyglądała jak sinusoida, mnożnik poniżej 1, do tego ręcznie ustawione korekcje wtryskiwaczy gazowych na 2% - nie wiadomo po co), a także źle zdefiniowany czujnik temperatury w wyniku czego gaz załączał się w okoicy 50-60 stopni zamiast ustawionych 30. Na koniec mogę dodać za długie wężyki między dyszą wkręconą do kolektora ssącego, a wtryskiwaczem. Przykro mi to pisać ale mimo moich uwag dot. montażu instalacji w tym warsztacie nie poprawili swoich błędów, nie przyjmowali do wiadomości moich sugestii (nie będę przecież uczył jak się gaz konfiguruje) dot. spadków ciśnienia i ubogiej mieszanki. Zrezygnowałem z gwarancji, zwróciłem się do warsztatu partnerskiego i auto w końcu jeździ normalnie.

  • 2.
  • 2,75 Audi A4 B6 2.0 20V (131KM) 2002r.
    dodał: Jarek, 04.06.2013

    instalacja założona poprawnie nie ma się do czego przyczepić, w warsztacie wszyscy mili i pomocni nawet jak im pękł wąż od chłodnicy też nic nie mówiłem, zdarza się, problemy zaczęły się ok tygodnia później, bo na zimnym silniku zaczynał szarpać dopiero jak dochodziła temp do 0k 60 stopni wszystko ustawało piszę o wrażeniach jazdy na gazie, po ok 1000 km pojechałem na pierwszy przegląd i tutaj mnie chcieli olać poustawiali coś i samochód zaczął jeździć jeszcze gorzej niż przed ustawieniem, szarpał już nawet przy 90 stopniach, na moje prośby pozostali głusi, więc im powiedziałem że te opinie chyba sami sobie wystawiają i to ich ruszyło, szef w końcu wysłał jednego z chłopaków ze mną żeby sam sprawdził co się dzieje, chłopak po krótkiej jeździe stwierdził że tak nie może być ze mam jakieś dotryski pozmieniał coś i wszystko wróciło do normy, ale nadal nie jest to jazda zadowalająca, a(nadmienię ze jeździłem innym autem na gazie na gorszej instalacji przez ok 10lat i nie miałem takich problemów.) także nie wiem czy te opinie są faktycznie miarodajne czy właściciele warsztatów sami sobie ich nie piszą, a specjalnie szukałem warsztatu z najwiekszą i najlepszą liczbą ocen i niestety nie wyszło dobrze.

  • 3.
  • 4,75 Audi A4 B5 1.6 i (101KM) 1995r.
    dodał: Marcin, 03.06.2010

    Po założeniu wprost wspaniale. Żadnych szarpnięć podczas przełączania, dynamika ta sama. Uszkodzeniu uległ czujnik ciśnienia. Po 40 tyś dwa wtryski przepuszczały i podawały za dużą dawkę gazu, samochód się dławił. Koszt dowiem się wkrótce. Poważniejszych problemów brak. Należy dobrać odpowiednie ustawienia, skalibrować itd. Temperatura powinna też być dobrana myślę w granicach 30 stopni. Jak ma się zdecydowanie niżej to może być problem będzie odczuwalna zmiana z benzyny na gaz, może nawet zgasnąć. Postoi trochę w słońcu i praktycznie po paru sekundach będzie się mógł przełączyć. Trzeba też wziąć pod uwagę że potrzebuje trochę czasu aż chwyci odpowiednią tem., niezależną od tem. silnika. i benzyny też trochę spali przy tym. Polecane osobą którzy pokonują odcinki jednorazowo powyżej 10km.

  • 4.
  • 5,00 Audi A4 B5 1.6 i (101KM) 1995r.
    dodał: klient, 20.02.2013

    auto po wizycie jak nie jezdzilo na gazie tak nie jezdzi. podobno wymienil jakies sterowniki do wtryskow ale tam ich nie ma bo jak pozniej doczytalem komputer steruje wtryski. rachunek 800 zl i nie oddal wymienionych czesci. Przez 2 tyg nie chcial mi oddac auta bo nie zauwazyl ze wygazowal 5litrow paliwa i sciemniel ze wyjechal. Kazal przyjechac za 2 tyg znowu na wymiane sondy jaknie zacznie jezdzic na gazie i powiedzial ze sama sonda kosztuje 500 zl. Pojechalem prosto do Domagalskiego. Auto zrobione nastepnego dnia a do zaplaty 50 zl. Kazdy pewnie powie ze jestem jakis podstawiony czy cos ale mowie wam ze kotlarek to ostatnie dziadzie. Nigdy tam juz nie pojade i wam radze to samo...

  • 5.
  • 2,00 Audi A4 B5 1.8 20V Turbo (150KM) 1997r.
    dodał: Władek, 07.12.2009

    Instalacja ,,OSCAR-N " zamontowana w Tarnowie na ul. Krakowskiej do AUDI A4 1.8T,dodam, że samochód sprawny w 100 % na PB jeździ świetnie brak błędów w ECU co potwierdzono w serwisie BOSCH. Z w/w instalacją jest to wielka porażka, szarpanie brak jakiej kol wiek płynności jazdy, po kilku wizytach w tym warsztacie nic nie poprawiono nawet wskaźnika poziomu gazu nie potrafili naprawić tylko mnie zbywali . Dopiero po odwiedzeniu innych renomowanych warsztatów LPG po wymianie REDUKTORA, LISTWY, RURKI LPG i wielu innych poprawkach montażowych i dopłacie około 1200 zł samochód jakoś zaczął jeździć. NIE POLECAM TEGO WARSZTATU chyba, że instalacje do poloneza!!!

  • 6.
  • 5,00 Audi A4 B5 1.8 20V Turbo (150KM) 1997r.
    dodał: KinguŚŚ, 30.07.2014

    Samochód dostałam z instalacją gazową od mojego chłopaka(męża obecnie) już z instalacją gazową zamontowaną w Rybniku w zakładzie Marcar. Mąż użytkował samochód 4 lata i nie narzekał na działanie tej instalacji ja obecnie mam już A4 ponad rok czasu i byłam tylko raz na okresowym przeglądzie wraz z wymianą filtrów w tej instalacji w warsztacie marcar. Jestem bardzo zadowolona z obsługi tego serwisu (doceniłam porządek na tym warsztacie którego brakuje niestety u innych mechaników a kobiety to zauważają) oraz byłam wdzięczna serwisantowi za przekazanie wszystkich szczegółów dotyczących mojego samochodu.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Audi A4

Audi A4

610 komentarzy

428 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~maiki~maiki

Do ~Adrian: Nie kupuj z takim silnikiem bo będziesz jeździł raz w tygodniu do kościoła żeby się pokazać a cały tydzień zasuwał autobusem do pracy a z resztą stare auto części kosztują a warsztaty liczą za audi...

~maiki~maiki

Do ~q: Hahaha bajkopisarz 1klasa tak tak lejcie do pełna i liczcie jak wam kasa z kiechty wyfruwa hahaha no i te 5litrów zejdz człowieku na ziemie 5litrów to nie wiem czy najnowsze ekonomiczne silniki mieszczą się w tym przedziale spalania co za bochomozy.

~maiki~maiki

Do ~paulina: takie obiawy może dawać przepływomierz powietrza,katalizator jak jest padnięty lub sensor położenia wału jest przyczyna a wiele niewiadomych trzeba podłączyć pod kompa i zrobić diagnozę.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Audi

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
23 687
Przejechany dystans
20 415 596 km
Zatankowanego paliwa
824 213 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
4 401
Wydanych pieniędzy
1 873 921 zł
Średnie wydatki na auto
1 533 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
5 699
Wydanych pieniędzy
4 753 323 zł
Średnie wydatki na auto
3 890 zł
Zobacz dzienniki kosztów Audi (1 222)

Testy zderzeniowe Audi A4

Najnowsze testy zderzeniowe Audi A4 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Audi A4, 1.8 TFSI ´Attraction´, LHD
2009

Audi A4
Audi A4

Audi A4
2008

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Audi

Zużycie paliwa Audi A4/RS4/S4 B6 Sedan 1.8 T quattro

Na podstawie 3 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: SK, dodano: 22.08.2012 15:58

Autko ekonomiczne i to bardzo. Oczywiście przeglądy w serwisach kosztują ja na szczęście mam kanał i wszystko sam sobie robię. Zamienniki można kupić za grosze np 2 x tarcze hamulcowe z klockami na przód komplet 142 zł. Innym mitem jest drogie zawieszenie aluminiowe. Oczywiście bzdura. komplet całego zawieszenia to 550 zł na oba koła. Filtry i oleje mieszczą mi się w granicy 120 zł. Wstawiony mam chip i box wiec mam moc około 130 koni przy śmiesznym średnim spalaniu przy normalnej jeździe 5,5 litra. I niech ktoś mi napisze że auto jest drogie w utrzymaniu... jak ktoś nie umie znaleźć dobrych niedrogich części i jedzie klocki wymienić do serwisu to niech się nie dziwi że drogo go utrzymanie Audi kosztuje. :) i pamiętajcie nie zawsze co drogie i markowe to jest i dobre.

pełny raport Audi Sedan 1.9 TDI PD

autor: miles666@xl.wp., dodano: 01.10.2009 22:33

raczej nie mam lekkiej nogi, wgrany chip, który podniósł moc do 153ps, na trasie przy prędkości ok 130 km/h z momentami jazdy do 150 km/h auto na dystansie 500 km najmniej paliło mi 5,9l z dwoma lub trzema osobami na pokładzie i bagażem. Oczywiście przy założeniu, że nie było zbyt dużego natężenia ruchu, czytaj niedziela bez tirów. Z tirami + 0,5 litra/100km. Nie wiem jak to robi moja żona ale jej do 100 km/h pali 5,5 :-) W mieście z dużą ilością wyjazdów do rodzinki za miasto średio auto pali najmniej 7,1 l/100km. Samo miasto zazwyczaj 8,2l max 8,5l. Dodam, że przy każdym tankowaniu konfrontuje spalanie pokazywana na komputerze z faktycznym mieżonym ilością przejechanych kilometrów i nalaniem paliwa do pełna pod korek (kilka razy dolewam aż piana opadnie i bak się odpowietrzy)

pełny raport Audi Avant 1.9 TDI PD

autor: maniek, dodano: 22.11.2009 08:24

autko z tym silnikiem spisuje się świetnie, miałem kupić 2.0tdi ale ostatecznie wybór padł na 2.5, niby tylko 23km więcej, ale zdecydowanie czuje się różnice, silnik jest bardzo silny super przyspiesza, przy wyskokich prędkościach rzędu 170km/h autko ma jeszcze ostry ciąg, nie ukrywam, że za szaleństwo trzeba mu lać troche więcej, po ostatnim restarcie kompa zrobiłem 700km komputer pokazuje że 6.8litra mi wyszło że kapke ponad 7l, jeździłem normalnie ani oszczednie ani nie szalałem 300km poza miastem(110km/h i tempomat) reszta w mieście, udało mi się zejść do 4.8l wg kompa wg mnie 5.2, 150km na trasie 100km/h i niestety zwalnianie w wioseczkach w obawie przed straża gminna, watro wlać więcej niż do 2.0tdi ale zawsze jest pewność że można korzystać z mocy!! serdecznie polecam ten motor!!

pełny raport Audi Avant 2.5 V6 TDI

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Audi A4/RS4/S4 B6 Sedan 1.8 T quattro

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Audi A4/RS4/S4 B6 Sedan 1.8 T quattro

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k
Zobacz dane techniczne Audi A4 B6 Sedan 1.8 T quattro 190KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Audi A4, oglądali także