Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Audi A4/RS4/S4 B7

Trzeci, obecnie produkowany model w rodzinie A4. Premiera samochodu oznaczonego symbolem B7 przypadła na rok 2004. Podobnie, jak miało to miejsce w przypadku A4 II, pod względem stylistycznym, najnowsza generacja modelu stanowi naturalną kontynuację linii swojego poprzednika, choć sylwetka auta znów została delikatnie unowocześniona (zwiększyły się też rozmiary). Tym razem nabrała ona również bardziej sportowego charakteru. Główną inspiracją dla projektantów A4 III był prototyp Nuvolari Quattro.

Audi S4 B7 Cabrio - silnik
Audi S4 B7 Cabrio - widok z tyłu
Audi S4 B7 Cabrio - widok z przodu
Audi S4 B7 Cabrio - widok z przodu
Audi S4 B7 Cabrio - widok z góry
Audi S4 B7 Cabrio - kierownica
Audi S4 B7 Cabrio - kokpit

Generacje Audi A4

  • A4 B7   2004 - 2008
    Audi A4 B7
    • Wybierz generację

    • A4 B8 (2008 - teraz)
    • A4 B7 (2004 - 2008)
    • A4 B6 (2000 - 2006)
    • A4 B5 (1995 - 2001)

Komentarze redakcji

Powagosław: Tak doskonałych proporcji, tak harmonijnej sylwetki nie ma chyba żaden inny samochód w tej klasie. Najlepszym dowodem na doskonałą formę tego auta jest fakt, że zmiany stylistyczne z generacji na generację są raczej kosmetyczne. A4 to fenomen z jeszcze jednego powodu – podoba się 99 na 100 kierowców.
Luzacjusz: Są ludzie, którzy na hasło A4 rzucają mięsem. Nie mają, broń Boże, na myśli tego ładnego skądinąd samochodu, tylko pewną drogę autostradopodobną z Katowic do Krakowa. Na miejscu Audi kazałbym zarządcy tak zwanej autostrady A4 bezwarunkowo zmienić nazwę. Źle się kojarzy.

Wersje nadwozia Audi A4 B7

Silniki Audi A4 B7

Lista silników:
1.6 i (102KM), 1.8 T (163KM), 1.8 TFSI (120KM), 2.0 20V (131KM), 2.0 TFSI DTM Edition (220KM), 2.0 TFSI e (170KM), 2.0 TFSI (200KM), 3.2 V6 FSI (256KM), 4.2 V8 (344KM), 4.2 V8 FSI (420KM), 1.9 TDI PD (116KM), 2.0 TDI PD (170KM), 2.0 TDI PD (140KM), 2.5 V6 TDI (163KM), 2.7 V6 TDI CR (180KM), 3.0 V6 TDI CR (233KM), 3.0 V6 TDI CR (204KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o Audi A4

Audi A4 B8 - urzeka, czy odpycha?
 
Nasz test Audi A4 B8 – urzeka, czy odpycha?

Po drogach poruszają się dwa typy kierowców. Pierwszy typ uwielbia, gdy przechodnie pokazują na niego palcami. Dlatego jeżeli ma pieniądze, to kupuje Pagani Zondę, a jeżeli ich nie ma, to zadowala się jaskrawo-zielonymi alufelgami do swojego leciwego auta. I kilkoma spoilerami. Drugi typ jest z kolei...

Audi Sportscar Experience - deszczowe szaleństwo w Poznaniu

Audi Sportscar Experience - pod tymi trzema słowami kryje się cała filozofia imprezy organizowanej przez niemieckiego producenta. Trzy modele, jeden dzień na jazdy oraz niezliczona liczba cylindrów, zaworów i koni mechanicznych, stłoczonych na jednym placu przed torem wyścigowym w Poznaniu. Audi RS4,...

Czy warto kupić: używane Audi A4 B6 (od 2000 do 2004)

Świetnie wykonana, pewna w prowadzeniu i trwała limuzyna z Ingolstadt ma właściwie tylko jedną wadę - nawet na rynku wtórnym kosztuje krocie. Poszukiwań wymarzonego egzemplarza nie ułatwia duża liczba powypadkowych "okazji". Czy warto kupić używane Audi A4 B6?

Czy warto kupić: używane Audi A4 B5 (od 1994 do 2001)

Wysoka jakość wykonania, wciąż atrakcyjna stylizacja, dobre silniki oraz świetny napęd na cztery koła. To wszystko używane Audi A4 B5 jest w stanie zaoferować za naprawdę rozsądne pieniądze. Czy limuzyna z Ingolstadt zasługuje na zainteresowanie?

Audi RS4 Avant - rodzinny sportowiec

Audi nie od dziś wie, że czasem w życiu miłośnika szybkiej jazdy może przyjść chwila, gdy musi porzucić dwuosobowy samochód sportowy na rzecz czegoś bardziej pakownego i rodzinnego. Nie trzeba jednak rezygnować z przyjemności posiadania dynamicznej maszyny. Można kupić potężne kombi, takie jak Audi RS4.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Audi A4

Audi A4 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Audi A4autoWcentrum - społeczność Audi A4

najwyższe oktanyAuta - Audi A4

Audi A4 Niunia 73,42

Audi A4 Quattro Rote Kuss 77,12

Audi A4 B6 / S4 79,98

Audi A4 76,24

Audi A4 87,20

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Audi A4

janek 92,75

lukas_auto 91,53

LouisRenegade 96,52

Lech-A4 63,14

Tomson696 40,78

kobi83 91,58

wojtpol 43,88

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Audi A4

Zaległy wpis o zmianie wahaczy.
Zaległy wpis o zmianie wahaczy. Witajcie. Tak jak w tytule, czas temu jakiś, a dokładniej był to Październik, do...
warto doinwestować autko od chwili gdy się go ma
warto doinwestować autko od chwili gdy się go ma Kupiłem w końcu samochód ( w sierpniu 2014 r) o którym marzyłem od dłuższego cza...
Przeciwmgłowe w zderzak przed liftem
Przeciwmgłowe w zderzak przed liftem Jako że w zderzaku przedliftowym halogeny występowały tylko w USA i są praktyczn...
Test auta. Kielce - Gorzów Wielkopolski. Pierwszy dalszy wypadzik Bellą.
Test auta. Kielce - Gorzów Wielkopolski. Pierwszy dalszy wypadzik Bellą. Dzisiaj wybieram się do Gorzowa Wielkopolskiego. Przede mną ponad 500 km. 4 osob...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Audi A4

od 120 700 zł do 377 600

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (120 - 450 KM): 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 2.0 TFSI flexible fuel, 3.0 TFSI, 4.2 FSI

 

Diesel (120 - 245 KM): 2.0 TDI, 2.0 TDI clean diesel, 2.0 TDI ultra, 3.0 TDI, 3.0 TDI clean diesel

Skrzynie biegów

manualna: , 6-biegowa

 

automatyczna: , 7-stopniowa
Katalog nowych aut Audi A4
 

Najpopularniejsza wersja Audi A4

Audi A4 4.2 FSI 450KM - 5 drzwiowe kombi

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
radio / CD
klimatyzacja
ksenony
centralny zamek

Dostępne kolory

Wybrane pakiety dealerskie

Pakiet "Schowek" - 640
Pakiet systemów asystujących - 8 300

Cena katalogowa

377 600

Zobacz ofertę Audi A4 4.2 FSI 450KM - 5 drzwiowe kombi
 

Audi A4 najczęściej porównywane z:

Opel Insignia
2.0 CDTI ECOTEC (163 KM)
Fiat 500X
1.6 MJet (120 KM)
BMW Seria 3
328i (245 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Ford Mondeo Silver X Ford Mondeo Silver X
Rocznik: 2010. Przebieg: 125 713 km. Silnik: 1.8 92KM .
Cena: 34 900 zł
Citroen C5 Business Citroen C5 Business
Rocznik: 2012. Przebieg: 110 465 km. Silnik: 1.6 81KM .
Cena: 44 900 zł

Używane Audi A4

Audi A4
2.0 diesel 143 KM
25 000 km, 2012
27 500 PLN
Audi A4
2.0 diesel 120 KM
124 956 km, 2010
22 500 PLN
Audi A4
2.0 diesel 143 KM
146 000 km, 2010
58 000 PLN
Audi A4
2.0 diesel
158 000 km, 2009
51 900 PLN

Ocena auta Audi A4/RS4/S4 B7

  • Średnia ocena
    na podstawie 179 opinii
  • 4,15
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21

Wybrane opinie

Audi A4 Sedan 2.0 TDI PD (140 KM)

Daje naprawdę dużą przyjemność z jazdy. Tzw. sportowy komfort, w którym Audi się specjalizuje. Opony 17´´ w ogóle nie dają odczuć niskiego profilu. Pracuje to znacznie ciszej niż dyskusyjne rozwiązanie typu Run-Flat w BMW (16´´) - to i napęd Quattro przeważyły wybór na rzecz Audi. Przestrzegam przed kupowaniem systemu BOSE - katastrofa. Dla każdego, kto choć trochę wyczulony jest na jakość muzyki będzie to dramat. Zupełny brak wysokich i średnich tonów. Sportowe fotele godne polecenia. Trochę brakuje małych "uprzyjemniaczy", które ma nawet Skoda, typu schowek na okulary w podsufitce. Bagażnik (wersja AVANT) jest żałośnie mały, ale to podobno auto pół-sportowe - indywidualna sprawa... :-) Całokształt jest zdecydowanie OK

dodał: Audi A4 Avant Quattro
Audi A4 Sedan 2.0 TDI PD (140 KM)

Ostatni rok produkcji- więc fajna cena w salonach... a pozatym to jest po prostu dobra maszyna do pokonywania dużych odległości. Przemyślana, bez finazji- za to sprawna i wydajna.Chciałem kupić Passata- na szczęście tego nie zrobiłem. A4 kosztowało tyle samo, jest dopracowane i niezawodne... tylko trochę kłuje w oczy...

dodał: inż
Audi A4 Sedan 1.8 T (163 KM)

samochód z 48 dni od nia zakupu ( na dzień wpisu) 26 dni stoi w serwisie - problemy lub brak możliwości z wchodzeniem silnika na wyższe obroty. Jeśli serwis boi się wydać ten samochód i ciągle informuje, że jeszcze coś testują, to znaczy że nowe modele są bublami a firma nie potrafi się wywiązać z gwarancji.

dodał: m
Audi A4 Sedan 2.0 TDI PD (140 KM)

Jak na auto rzekomo z klasy premium to troche za malo zalet. Trudno mi tez zauwazyc jakikolwiek Vorsprung durch Technik. Poza wygodna pozycja i dobra jakoscia wykonania, reszta odstaje na minus od sredniej w klasie. No a ze to jest auto a nie mebel, to ocena przecietna musi byc przecietna.

dodał: aldo moro
Audi A4 Sedan 2.5 V6 TDI (163 KM)

Posiadam ten samochód od ponad roku. Zdecydowanie jest to najlepszy samochód jaki posiadałem,a miałem ich już kilka ,w tym nową Toyotę Corollę. Uważam,że poprostu trzeba dbać i pilnować okresowych przeglądów,a auto odwdzięczy się nam bezawaryjną eksploatacją.

dodał: papasmerf@aster.pl
  • Zalety
  • + układ jezdny
  • + skrzynia biegów
  • Wady
  • - przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • - jakość/cena
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Audi A4

Audi A4 B8 Avant S-Line Audi RS4 Avant 2012 Audi A4 B6 Cabrio Audi A4 Audi RS4 Avant Nogaro selection (2014) Audi A4 B8 Allroad quattro Facelifting 2.0 TFSI 211KM - galeria redakcyjna Audi A4 Allroad Facelifting Audi A4 2001 Audi A4 Avant Facelifting Audi S4 B7 Cabrio
Zobacz inne galerie Audi

Opinie o instalacji LPG

Audi A4

  • 1.
  • 3,00 Audi A4 B6 3.0 V6 (220KM) 2004r.
    dodał: Astasz352, 07.09.2011

    Niestety instalacja od momentu założenia nie działała jak należy: błędy podczas pracy, check engine (uboga mieszanka przy wysokich obciążeniach) itp. Po podjechaniu do serwisu partnerskiego (lista dostępna tutaj: http://www.ac.com.pl/pl/doc/322/warsztaty-partnerskie ) wyszło kilka błędów: brak podłączenia podciśnienia (kolektor ssący - reduktor, w wyniku czegu instalacja wyrzucała błędy spadku ciśnienia, a ECU świecił Checkiem w wyniku błędu mieszanki), jedynie wężyk z zaworka nadmiarowego wyprowadzony był przed przepustnicę. Kolejnymi niedociągnięciami były: niewłaściwa mapa wtrysku gazu - to co zastaliśmy po podłączeniu do komputera nie można było nazwać nawet mapą (wyglądała jak sinusoida, mnożnik poniżej 1, do tego ręcznie ustawione korekcje wtryskiwaczy gazowych na 2% - nie wiadomo po co), a także źle zdefiniowany czujnik temperatury w wyniku czego gaz załączał się w okoicy 50-60 stopni zamiast ustawionych 30. Na koniec mogę dodać za długie wężyki między dyszą wkręconą do kolektora ssącego, a wtryskiwaczem. Przykro mi to pisać ale mimo moich uwag dot. montażu instalacji w tym warsztacie nie poprawili swoich błędów, nie przyjmowali do wiadomości moich sugestii (nie będę przecież uczył jak się gaz konfiguruje) dot. spadków ciśnienia i ubogiej mieszanki. Zrezygnowałem z gwarancji, zwróciłem się do warsztatu partnerskiego i auto w końcu jeździ normalnie.

  • 2.
  • 2,75 Audi A4 B6 2.0 20V (131KM) 2002r.
    dodał: Jarek, 04.06.2013

    instalacja założona poprawnie nie ma się do czego przyczepić, w warsztacie wszyscy mili i pomocni nawet jak im pękł wąż od chłodnicy też nic nie mówiłem, zdarza się, problemy zaczęły się ok tygodnia później, bo na zimnym silniku zaczynał szarpać dopiero jak dochodziła temp do 0k 60 stopni wszystko ustawało piszę o wrażeniach jazdy na gazie, po ok 1000 km pojechałem na pierwszy przegląd i tutaj mnie chcieli olać poustawiali coś i samochód zaczął jeździć jeszcze gorzej niż przed ustawieniem, szarpał już nawet przy 90 stopniach, na moje prośby pozostali głusi, więc im powiedziałem że te opinie chyba sami sobie wystawiają i to ich ruszyło, szef w końcu wysłał jednego z chłopaków ze mną żeby sam sprawdził co się dzieje, chłopak po krótkiej jeździe stwierdził że tak nie może być ze mam jakieś dotryski pozmieniał coś i wszystko wróciło do normy, ale nadal nie jest to jazda zadowalająca, a(nadmienię ze jeździłem innym autem na gazie na gorszej instalacji przez ok 10lat i nie miałem takich problemów.) także nie wiem czy te opinie są faktycznie miarodajne czy właściciele warsztatów sami sobie ich nie piszą, a specjalnie szukałem warsztatu z najwiekszą i najlepszą liczbą ocen i niestety nie wyszło dobrze.

  • 3.
  • 4,75 Audi A4 B5 1.6 i (101KM) 1995r.
    dodał: Marcin, 03.06.2010

    Po założeniu wprost wspaniale. Żadnych szarpnięć podczas przełączania, dynamika ta sama. Uszkodzeniu uległ czujnik ciśnienia. Po 40 tyś dwa wtryski przepuszczały i podawały za dużą dawkę gazu, samochód się dławił. Koszt dowiem się wkrótce. Poważniejszych problemów brak. Należy dobrać odpowiednie ustawienia, skalibrować itd. Temperatura powinna też być dobrana myślę w granicach 30 stopni. Jak ma się zdecydowanie niżej to może być problem będzie odczuwalna zmiana z benzyny na gaz, może nawet zgasnąć. Postoi trochę w słońcu i praktycznie po paru sekundach będzie się mógł przełączyć. Trzeba też wziąć pod uwagę że potrzebuje trochę czasu aż chwyci odpowiednią tem., niezależną od tem. silnika. i benzyny też trochę spali przy tym. Polecane osobą którzy pokonują odcinki jednorazowo powyżej 10km.

  • 4.
  • 5,00 Audi A4 B5 1.6 i (101KM) 1995r.
    dodał: klient, 20.02.2013

    auto po wizycie jak nie jezdzilo na gazie tak nie jezdzi. podobno wymienil jakies sterowniki do wtryskow ale tam ich nie ma bo jak pozniej doczytalem komputer steruje wtryski. rachunek 800 zl i nie oddal wymienionych czesci. Przez 2 tyg nie chcial mi oddac auta bo nie zauwazyl ze wygazowal 5litrow paliwa i sciemniel ze wyjechal. Kazal przyjechac za 2 tyg znowu na wymiane sondy jaknie zacznie jezdzic na gazie i powiedzial ze sama sonda kosztuje 500 zl. Pojechalem prosto do Domagalskiego. Auto zrobione nastepnego dnia a do zaplaty 50 zl. Kazdy pewnie powie ze jestem jakis podstawiony czy cos ale mowie wam ze kotlarek to ostatnie dziadzie. Nigdy tam juz nie pojade i wam radze to samo...

  • 5.
  • 2,00 Audi A4 B5 1.8 20V Turbo (150KM) 1997r.
    dodał: Władek, 07.12.2009

    Instalacja ,,OSCAR-N " zamontowana w Tarnowie na ul. Krakowskiej do AUDI A4 1.8T,dodam, że samochód sprawny w 100 % na PB jeździ świetnie brak błędów w ECU co potwierdzono w serwisie BOSCH. Z w/w instalacją jest to wielka porażka, szarpanie brak jakiej kol wiek płynności jazdy, po kilku wizytach w tym warsztacie nic nie poprawiono nawet wskaźnika poziomu gazu nie potrafili naprawić tylko mnie zbywali . Dopiero po odwiedzeniu innych renomowanych warsztatów LPG po wymianie REDUKTORA, LISTWY, RURKI LPG i wielu innych poprawkach montażowych i dopłacie około 1200 zł samochód jakoś zaczął jeździć. NIE POLECAM TEGO WARSZTATU chyba, że instalacje do poloneza!!!

  • 6.
  • 5,00 Audi A4 B5 1.8 20V Turbo (150KM) 1997r.
    dodał: KinguŚŚ, 30.07.2014

    Samochód dostałam z instalacją gazową od mojego chłopaka(męża obecnie) już z instalacją gazową zamontowaną w Rybniku w zakładzie Marcar. Mąż użytkował samochód 4 lata i nie narzekał na działanie tej instalacji ja obecnie mam już A4 ponad rok czasu i byłam tylko raz na okresowym przeglądzie wraz z wymianą filtrów w tej instalacji w warsztacie marcar. Jestem bardzo zadowolona z obsługi tego serwisu (doceniłam porządek na tym warsztacie którego brakuje niestety u innych mechaników a kobiety to zauważają) oraz byłam wdzięczna serwisantowi za przekazanie wszystkich szczegółów dotyczących mojego samochodu.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Audi A4

Audi A4

610 komentarzy

428 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~maiki~maiki

Do ~Adrian: Nie kupuj z takim silnikiem bo będziesz jeździł raz w tygodniu do kościoła żeby się pokazać a cały tydzień zasuwał autobusem do pracy a z resztą stare auto części kosztują a warsztaty liczą za audi...

~maiki~maiki

Do ~q: Hahaha bajkopisarz 1klasa tak tak lejcie do pełna i liczcie jak wam kasa z kiechty wyfruwa hahaha no i te 5litrów zejdz człowieku na ziemie 5litrów to nie wiem czy najnowsze ekonomiczne silniki mieszczą się w tym przedziale spalania co za bochomozy.

~maiki~maiki

Do ~paulina: takie obiawy może dawać przepływomierz powietrza,katalizator jak jest padnięty lub sensor położenia wału jest przyczyna a wiele niewiadomych trzeba podłączyć pod kompa i zrobić diagnozę.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Audi

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
25 302
Przejechany dystans
21 512 623 km
Zatankowanego paliwa
882 944 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
4 683
Wydanych pieniędzy
1 990 759 zł
Średnie wydatki na auto
1 504 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 195
Wydanych pieniędzy
4 901 296 zł
Średnie wydatki na auto
3 702 zł
Zobacz dzienniki kosztów Audi (1 324)

Testy zderzeniowe Audi A4

Najnowsze testy zderzeniowe Audi A4 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Audi A4, 1.8 TFSI ´Attraction´, LHD
2009

Audi A4
Audi A4

Audi A4
2008

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Audi

Zużycie paliwa Audi A4/RS4/S4 B7

Na podstawie 275 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: maniek, dodano: 22.11.2009 08:24

autko z tym silnikiem spisuje się świetnie, miałem kupić 2.0tdi ale ostatecznie wybór padł na 2.5, niby tylko 23km więcej, ale zdecydowanie czuje się różnice, silnik jest bardzo silny super przyspiesza, przy wyskokich prędkościach rzędu 170km/h autko ma jeszcze ostry ciąg, nie ukrywam, że za szaleństwo trzeba mu lać troche więcej, po ostatnim restarcie kompa zrobiłem 700km komputer pokazuje że 6.8litra mi wyszło że kapke ponad 7l, jeździłem normalnie ani oszczednie ani nie szalałem 300km poza miastem(110km/h i tempomat) reszta w mieście, udało mi się zejść do 4.8l wg kompa wg mnie 5.2, 150km na trasie 100km/h i niestety zwalnianie w wioseczkach w obawie przed straża gminna, watro wlać więcej niż do 2.0tdi ale zawsze jest pewność że można korzystać z mocy!! serdecznie polecam ten motor!!

pełny raport Audi Avant 2.5 V6 TDI

autor: Gronek, dodano: 25.02.2009 23:33

Czytam tak sobie i czytam o spalaniu Audi 1,8T 150KM i się nadziwić nie mogę. Mam autko z końca 2000 roku i muszę powiedzieć że przy normalnej jezdzie po mieście pali mi jak zegareczek pomiędzy 10,5 a 11,5 litra benzyny. Nie jestem fanatykiem jazdy z pedałem w podłodze, ale czasami używam też całych 150 koników. Wyrosłem już ze ścigania się spod świateł i nie stanowi dla mnie hańby jak pierwszy ruszy Cinquecento. Nie przeciągam na biegach, hamuję silnikiem i tankuję na porządnych stacjach. Ponadto cały czas i w lecie i w zimie pracuje klimatronik, co nie zmniejsza przecież zużycia paliwa. Rekord in-plus to spalanie 9,25 w mieście! Żeby nie było ściemy to dodam że jeżdżę nim na co dzień po najbardziej zatłoczonym mieście w Polsce - Warszawie.

pełny raport Audi Sedan 1.8 20V Turbo

autor: mPowErr, dodano: 05.03.2012 20:10

Najmniej spaliło 7.3l i to ze stała prędkością na autostradzie 100km/h , 6 bieg . Najwięcej pokazał przy 160km/h to już 11.6l ale do 12l nie dochodził ;) Na trasie jeszcze nie był mierzony ale jak sądzę to poniżej 7l zejdzie . Oczywiście wszystko pokazywane , mierzone przez komputerek. Silnik mam wysoki moment obrotowy dzięki czemu jest bardziej elastyczny na niższych obrotach . Mimo to że wszyscy którzy się nie znają mówią że silnik jest awaryjny to niech lepiej sie nie wypowiadają bo gdy dbasz i wymieniasz cześci na bieżąco silnik odwdzięczy się długowiecznością ;) Ten silnik jest dla tych którzy dbają i przestrzegają zasad przyzwoitego używania diesla i nie wybacza zaniedbań i błędów . Ja oczywiście polecam ten silnik i w przyszłości najprawdopodobniej będę przesiadał się do Audi nowszych modeli oczywiście z tym silnikiem ! Polecam !

pełny raport Audi Avant 2.5 TDI

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Audi A4/RS4/S4 B7

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Audi A4/RS4/S4 B7

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Audi A4 B7
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Audi A4, oglądali także