Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Audi A4/RS4/S4 B7

Trzeci, obecnie produkowany model w rodzinie A4. Premiera samochodu oznaczonego symbolem B7 przypadła na rok 2004. Podobnie, jak miało to miejsce w przypadku A4 II, pod względem stylistycznym, najnowsza generacja modelu stanowi naturalną kontynuację linii swojego poprzednika, choć sylwetka auta znów została delikatnie unowocześniona (zwiększyły się też rozmiary). Tym razem nabrała ona również bardziej sportowego charakteru. Główną inspiracją dla projektantów A4 III był prototyp Nuvolari Quattro.

Audi S4 B7 Cabrio - silnik
Audi S4 B7 Cabrio - widok z tyłu
Audi S4 B7 Cabrio - widok z przodu
Audi S4 B7 Cabrio - widok z przodu
Audi S4 B7 Cabrio - widok z góry
Audi S4 B7 Cabrio - kierownica
Audi S4 B7 Cabrio - kokpit

Generacje Audi A4

  • A4 B7   2004 - 2008
    Audi A4 B7
    • Wybierz generację

    • A4 B8 (2008 - teraz)
    • A4 B7 (2004 - 2008)
    • A4 B6 (2000 - 2006)
    • A4 B5 (1995 - 2001)

Komentarze redakcji

Powagosław: Tak doskonałych proporcji, tak harmonijnej sylwetki nie ma chyba żaden inny samochód w tej klasie. Najlepszym dowodem na doskonałą formę tego auta jest fakt, że zmiany stylistyczne z generacji na generację są raczej kosmetyczne. A4 to fenomen z jeszcze jednego powodu – podoba się 99 na 100 kierowców.
Luzacjusz: Są ludzie, którzy na hasło A4 rzucają mięsem. Nie mają, broń Boże, na myśli tego ładnego skądinąd samochodu, tylko pewną drogę autostradopodobną z Katowic do Krakowa. Na miejscu Audi kazałbym zarządcy tak zwanej autostrady A4 bezwarunkowo zmienić nazwę. Źle się kojarzy.

Wersje nadwozia Audi A4 B7

Silniki Audi A4 B7

Lista silników:
1.6 i (102KM), 1.8 TFSI (120KM), 1.8 T (163KM), 2.0 TFSI (200KM), 2.0 20V (131KM), 2.0 TFSI DTM Edition (220KM), 2.0 TFSI e (170KM), 3.2 V6 FSI (256KM), 4.2 V8 (344KM), 4.2 V8 FSI (420KM), 1.9 TDI PD (116KM), 2.0 TDI PD (170KM), 2.0 TDI PD (140KM), 2.5 V6 TDI (163KM), 2.7 V6 TDI CR (180KM), 3.0 V6 TDI CR (233KM), 3.0 V6 TDI CR (204KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o Audi A4

Audi A4 B8 - urzeka, czy odpycha?
 
Nasz test Audi A4 B8 – urzeka, czy odpycha?

Po drogach poruszają się dwa typy kierowców. Pierwszy typ uwielbia, gdy przechodnie pokazują na niego palcami. Dlatego jeżeli ma pieniądze, to kupuje Pagani Zondę, a jeżeli ich nie ma, to zadowala się jaskrawo-zielonymi alufelgami do swojego leciwego auta. I kilkoma spoilerami. Drugi typ jest z kolei...

Audi Sportscar Experience - deszczowe szaleństwo w Poznaniu

Audi Sportscar Experience - pod tymi trzema słowami kryje się cała filozofia imprezy organizowanej przez niemieckiego producenta. Trzy modele, jeden dzień na jazdy oraz niezliczona liczba cylindrów, zaworów i koni mechanicznych, stłoczonych na jednym placu przed torem wyścigowym w Poznaniu. Audi RS4,...

Czy warto kupić: używane Audi A4 B6 (od 2000 do 2004)

Świetnie wykonana, pewna w prowadzeniu i trwała limuzyna z Ingolstadt ma właściwie tylko jedną wadę - nawet na rynku wtórnym kosztuje krocie. Poszukiwań wymarzonego egzemplarza nie ułatwia duża liczba powypadkowych "okazji". Czy warto kupić używane Audi A4 B6?

Czy warto kupić: używane Audi A4 B5 (od 1994 do 2001)

Wysoka jakość wykonania, wciąż atrakcyjna stylizacja, dobre silniki oraz świetny napęd na cztery koła. To wszystko używane Audi A4 B5 jest w stanie zaoferować za naprawdę rozsądne pieniądze. Czy limuzyna z Ingolstadt zasługuje na zainteresowanie?

Audi RS4 Avant - rodzinny sportowiec

Audi nie od dziś wie, że czasem w życiu miłośnika szybkiej jazdy może przyjść chwila, gdy musi porzucić dwuosobowy samochód sportowy na rzecz czegoś bardziej pakownego i rodzinnego. Nie trzeba jednak rezygnować z przyjemności posiadania dynamicznej maszyny. Można kupić potężne kombi, takie jak Audi RS4.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Audi A4

Audi A4 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Audi A4autoWcentrum - społeczność Audi A4

najwyższe oktanyAuta - Audi A4

Audi A4 Quattro Rote Kuss 77,00

Audi A4 1.9 TDI 140KM 78,48

Audi A4 77,66

Audi A4 Niunia 75,75

Audi A4 czarnula 91,11

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Audi A4

p4bLo 44,27

civicsport 61,27

joperson 70,91

Camilek89 54,30

piotrekaudi260180 65,45

werner_beinhart 70,64

marek23061 78,83

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Audi A4

Mały mod
Mały mod Witajcie. Jak w tytule, postanowiłem dokonać małego moda. Zakupiłem drugi gril...
Lakierowanie zderzaków i maski
Lakierowanie zderzaków i maski poprawki po poprzednim właścicielu: ...
Pożegnanie z balastem - demontaż systemu do haka
Pożegnanie z balastem - demontaż systemu do haka Pożegnanie z balastem - demontaż systemu do haka. Cały zestaw Westfalia zdemonto...
Przyciemnienie szyb? Challenge accepted!
Przyciemnienie szyb? Challenge accepted! Witajcie. Tak jak w tytule, dziś (10.04) postanowiłem zafundować mojemu autu cie...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Audi A4

od 118 800 zł do 372 000

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (120 - 450 KM): 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 2.0 TFSI flexible fuel, 3.0 TFSI, 4.2 FSI

 

Diesel (120 - 245 KM): 2.0 TDI, 2.0 TDI clean diesel, 2.0 TDI ultra, 3.0 TDI, 3.0 TDI clean diesel

Skrzynie biegów

manualna: , 6-biegowa

 

automatyczna: , 7-stopniowa
Katalog nowych aut Audi A4
 

Najpopularniejsza wersja Audi A4

Audi A4 4.2 FSI 450KM - 5 drzwiowe kombi

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
radio / CD
klimatyzacja
ksenony
centralny zamek

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet "Schowek" - 640
Pakiet systemów asystujących - 8 300

Cena katalogowa

372 000

Zobacz ofertę Audi A4 4.2 FSI 450KM - 5 drzwiowe kombi
 

Audi A4 najczęściej porównywane z:

Peugeot 508
2.0 HDi (140 KM)
Honda Accord
2.2 i-DTEC (180 KM)
Lexus IS
250 (207 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Infiniti FX S Pre Infiniti FX S Pre
Rocznik: 2013. Przebieg: 32 200 km. Silnik: 3.0 176KM .
Cena: 280 850 zł 219 000 zł
Zyskujesz: 61 850 zł Zobacz szczegóły »
Nissan Pathfinder 2,5D SE Nissan Pathfinder 2,5D SE
Rocznik: 2013. Silnik: 2.5 140KM .
Cena: 191 300 zł 134 900 zł
Zyskujesz: 56 400 zł Zobacz szczegóły »

Używane Audi A4

Audi A4
2.0 diesel 143 KM
25 000 km, 2012
27 500 PLN
Audi A4
2.0 diesel 120 KM
124 956 km, 2010
22 500 PLN
Audi A4
2.0 diesel 143 KM
146 000 km, 2010
58 000 PLN
Audi A4
2.0 diesel
158 000 km, 2009
51 900 PLN

Ocena auta Audi A4/RS4/S4 B7

  • Średnia ocena
    na podstawie 179 opinii
  • 4,15
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21

Wybrane opinie

Audi A4 Sedan 2.0 TDI PD (140 KM)

Daje naprawdę dużą przyjemność z jazdy. Tzw. sportowy komfort, w którym Audi się specjalizuje. Opony 17´´ w ogóle nie dają odczuć niskiego profilu. Pracuje to znacznie ciszej niż dyskusyjne rozwiązanie typu Run-Flat w BMW (16´´) - to i napęd Quattro przeważyły wybór na rzecz Audi. Przestrzegam przed kupowaniem systemu BOSE - katastrofa. Dla każdego, kto choć trochę wyczulony jest na jakość muzyki będzie to dramat. Zupełny brak wysokich i średnich tonów. Sportowe fotele godne polecenia. Trochę brakuje małych "uprzyjemniaczy", które ma nawet Skoda, typu schowek na okulary w podsufitce. Bagażnik (wersja AVANT) jest żałośnie mały, ale to podobno auto pół-sportowe - indywidualna sprawa... :-) Całokształt jest zdecydowanie OK

dodał: Audi A4 Avant Quattro
Audi A4 Sedan 2.0 TDI PD (140 KM)

Ostatni rok produkcji- więc fajna cena w salonach... a pozatym to jest po prostu dobra maszyna do pokonywania dużych odległości. Przemyślana, bez finazji- za to sprawna i wydajna.Chciałem kupić Passata- na szczęście tego nie zrobiłem. A4 kosztowało tyle samo, jest dopracowane i niezawodne... tylko trochę kłuje w oczy...

dodał: inż
Audi A4 Sedan 1.8 T (163 KM)

samochód z 48 dni od nia zakupu ( na dzień wpisu) 26 dni stoi w serwisie - problemy lub brak możliwości z wchodzeniem silnika na wyższe obroty. Jeśli serwis boi się wydać ten samochód i ciągle informuje, że jeszcze coś testują, to znaczy że nowe modele są bublami a firma nie potrafi się wywiązać z gwarancji.

dodał: m
Audi A4 Sedan 2.0 TDI PD (140 KM)

Jak na auto rzekomo z klasy premium to troche za malo zalet. Trudno mi tez zauwazyc jakikolwiek Vorsprung durch Technik. Poza wygodna pozycja i dobra jakoscia wykonania, reszta odstaje na minus od sredniej w klasie. No a ze to jest auto a nie mebel, to ocena przecietna musi byc przecietna.

dodał: aldo moro
Audi A4 Sedan 2.5 V6 TDI (163 KM)

Posiadam ten samochód od ponad roku. Zdecydowanie jest to najlepszy samochód jaki posiadałem,a miałem ich już kilka ,w tym nową Toyotę Corollę. Uważam,że poprostu trzeba dbać i pilnować okresowych przeglądów,a auto odwdzięczy się nam bezawaryjną eksploatacją.

dodał: papasmerf@aster.pl
  • Zalety
  • + układ jezdny
  • + skrzynia biegów
  • Wady
  • - przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • - jakość/cena
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Audi A4

Audi RS4 Avant Nogaro selection (2014) Audi S4 B7 Cabrio Audi A4 B6 Cabrio Audi A4 B8 Avant Audi A4 B6 Avant - galeria społeczności Audi S4 B8 Kombi Audi S4 Facelifting Audi A4 B8 Allroad quattro - galeria społeczności Audi A4 Allroad Audi S4 Avant Facelifting
Zobacz inne galerie Audi

Opinie o instalacji LPG

Audi A4

  • 1.
  • 3,00 Audi A4 B6 3.0 V6 (220KM) 2004r.
    dodał: Astasz352, 07.09.2011

    Niestety instalacja od momentu założenia nie działała jak należy: błędy podczas pracy, check engine (uboga mieszanka przy wysokich obciążeniach) itp. Po podjechaniu do serwisu partnerskiego (lista dostępna tutaj: http://www.ac.com.pl/pl/doc/322/warsztaty-partnerskie ) wyszło kilka błędów: brak podłączenia podciśnienia (kolektor ssący - reduktor, w wyniku czegu instalacja wyrzucała błędy spadku ciśnienia, a ECU świecił Checkiem w wyniku błędu mieszanki), jedynie wężyk z zaworka nadmiarowego wyprowadzony był przed przepustnicę. Kolejnymi niedociągnięciami były: niewłaściwa mapa wtrysku gazu - to co zastaliśmy po podłączeniu do komputera nie można było nazwać nawet mapą (wyglądała jak sinusoida, mnożnik poniżej 1, do tego ręcznie ustawione korekcje wtryskiwaczy gazowych na 2% - nie wiadomo po co), a także źle zdefiniowany czujnik temperatury w wyniku czego gaz załączał się w okoicy 50-60 stopni zamiast ustawionych 30. Na koniec mogę dodać za długie wężyki między dyszą wkręconą do kolektora ssącego, a wtryskiwaczem. Przykro mi to pisać ale mimo moich uwag dot. montażu instalacji w tym warsztacie nie poprawili swoich błędów, nie przyjmowali do wiadomości moich sugestii (nie będę przecież uczył jak się gaz konfiguruje) dot. spadków ciśnienia i ubogiej mieszanki. Zrezygnowałem z gwarancji, zwróciłem się do warsztatu partnerskiego i auto w końcu jeździ normalnie.

  • 2.
  • 2,75 Audi A4 B6 2.0 20V (131KM) 2002r.
    dodał: Jarek, 04.06.2013

    instalacja założona poprawnie nie ma się do czego przyczepić, w warsztacie wszyscy mili i pomocni nawet jak im pękł wąż od chłodnicy też nic nie mówiłem, zdarza się, problemy zaczęły się ok tygodnia później, bo na zimnym silniku zaczynał szarpać dopiero jak dochodziła temp do 0k 60 stopni wszystko ustawało piszę o wrażeniach jazdy na gazie, po ok 1000 km pojechałem na pierwszy przegląd i tutaj mnie chcieli olać poustawiali coś i samochód zaczął jeździć jeszcze gorzej niż przed ustawieniem, szarpał już nawet przy 90 stopniach, na moje prośby pozostali głusi, więc im powiedziałem że te opinie chyba sami sobie wystawiają i to ich ruszyło, szef w końcu wysłał jednego z chłopaków ze mną żeby sam sprawdził co się dzieje, chłopak po krótkiej jeździe stwierdził że tak nie może być ze mam jakieś dotryski pozmieniał coś i wszystko wróciło do normy, ale nadal nie jest to jazda zadowalająca, a(nadmienię ze jeździłem innym autem na gazie na gorszej instalacji przez ok 10lat i nie miałem takich problemów.) także nie wiem czy te opinie są faktycznie miarodajne czy właściciele warsztatów sami sobie ich nie piszą, a specjalnie szukałem warsztatu z najwiekszą i najlepszą liczbą ocen i niestety nie wyszło dobrze.

  • 3.
  • 4,75 Audi A4 B5 1.6 i (101KM) 1995r.
    dodał: Marcin, 03.06.2010

    Po założeniu wprost wspaniale. Żadnych szarpnięć podczas przełączania, dynamika ta sama. Uszkodzeniu uległ czujnik ciśnienia. Po 40 tyś dwa wtryski przepuszczały i podawały za dużą dawkę gazu, samochód się dławił. Koszt dowiem się wkrótce. Poważniejszych problemów brak. Należy dobrać odpowiednie ustawienia, skalibrować itd. Temperatura powinna też być dobrana myślę w granicach 30 stopni. Jak ma się zdecydowanie niżej to może być problem będzie odczuwalna zmiana z benzyny na gaz, może nawet zgasnąć. Postoi trochę w słońcu i praktycznie po paru sekundach będzie się mógł przełączyć. Trzeba też wziąć pod uwagę że potrzebuje trochę czasu aż chwyci odpowiednią tem., niezależną od tem. silnika. i benzyny też trochę spali przy tym. Polecane osobą którzy pokonują odcinki jednorazowo powyżej 10km.

  • 4.
  • 5,00 Audi A4 B5 1.6 i (101KM) 1995r.
    dodał: klient, 20.02.2013

    auto po wizycie jak nie jezdzilo na gazie tak nie jezdzi. podobno wymienil jakies sterowniki do wtryskow ale tam ich nie ma bo jak pozniej doczytalem komputer steruje wtryski. rachunek 800 zl i nie oddal wymienionych czesci. Przez 2 tyg nie chcial mi oddac auta bo nie zauwazyl ze wygazowal 5litrow paliwa i sciemniel ze wyjechal. Kazal przyjechac za 2 tyg znowu na wymiane sondy jaknie zacznie jezdzic na gazie i powiedzial ze sama sonda kosztuje 500 zl. Pojechalem prosto do Domagalskiego. Auto zrobione nastepnego dnia a do zaplaty 50 zl. Kazdy pewnie powie ze jestem jakis podstawiony czy cos ale mowie wam ze kotlarek to ostatnie dziadzie. Nigdy tam juz nie pojade i wam radze to samo...

  • 5.
  • 2,00 Audi A4 B5 1.8 20V Turbo (150KM) 1997r.
    dodał: Władek, 07.12.2009

    Instalacja ,,OSCAR-N " zamontowana w Tarnowie na ul. Krakowskiej do AUDI A4 1.8T,dodam, że samochód sprawny w 100 % na PB jeździ świetnie brak błędów w ECU co potwierdzono w serwisie BOSCH. Z w/w instalacją jest to wielka porażka, szarpanie brak jakiej kol wiek płynności jazdy, po kilku wizytach w tym warsztacie nic nie poprawiono nawet wskaźnika poziomu gazu nie potrafili naprawić tylko mnie zbywali . Dopiero po odwiedzeniu innych renomowanych warsztatów LPG po wymianie REDUKTORA, LISTWY, RURKI LPG i wielu innych poprawkach montażowych i dopłacie około 1200 zł samochód jakoś zaczął jeździć. NIE POLECAM TEGO WARSZTATU chyba, że instalacje do poloneza!!!

  • 6.
  • 5,00 Audi A4 B5 1.8 20V Turbo (150KM) 1997r.
    dodał: KinguŚŚ, 30.07.2014

    Samochód dostałam z instalacją gazową od mojego chłopaka(męża obecnie) już z instalacją gazową zamontowaną w Rybniku w zakładzie Marcar. Mąż użytkował samochód 4 lata i nie narzekał na działanie tej instalacji ja obecnie mam już A4 ponad rok czasu i byłam tylko raz na okresowym przeglądzie wraz z wymianą filtrów w tej instalacji w warsztacie marcar. Jestem bardzo zadowolona z obsługi tego serwisu (doceniłam porządek na tym warsztacie którego brakuje niestety u innych mechaników a kobiety to zauważają) oraz byłam wdzięczna serwisantowi za przekazanie wszystkich szczegółów dotyczących mojego samochodu.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Audi A4

Audi A4

610 komentarzy

428 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~maiki~maiki

Do ~Adrian: Nie kupuj z takim silnikiem bo będziesz jeździł raz w tygodniu do kościoła żeby się pokazać a cały tydzień zasuwał autobusem do pracy a z resztą stare auto części kosztują a warsztaty liczą za audi...

~maiki~maiki

Do ~q: Hahaha bajkopisarz 1klasa tak tak lejcie do pełna i liczcie jak wam kasa z kiechty wyfruwa hahaha no i te 5litrów zejdz człowieku na ziemie 5litrów to nie wiem czy najnowsze ekonomiczne silniki mieszczą się w tym przedziale spalania co za bochomozy.

~maiki~maiki

Do ~paulina: takie obiawy może dawać przepływomierz powietrza,katalizator jak jest padnięty lub sensor położenia wału jest przyczyna a wiele niewiadomych trzeba podłączyć pod kompa i zrobić diagnozę.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Audi

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
24 201
Przejechany dystans
20 783 799 km
Zatankowanego paliwa
842 469 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
4 478
Wydanych pieniędzy
1 897 402 zł
Średnie wydatki na auto
1 518 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
5 823
Wydanych pieniędzy
4 781 483 zł
Średnie wydatki na auto
3 825 zł
Zobacz dzienniki kosztów Audi (1 250)

Testy zderzeniowe Audi A4

Najnowsze testy zderzeniowe Audi A4 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Audi A4, 1.8 TFSI ´Attraction´, LHD
2009

Audi A4
Audi A4

Audi A4
2008

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Audi

Zużycie paliwa Audi A4/RS4/S4 B7

Na podstawie 269 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Marian, dodano: 01.01.2014 14:53

Samochodem przejechałem około 70 000 w warunkach głównie mieszanych - 50% przebiegu to dojazd do pracy 14km drogami lokalnymi i 50% jazda autostradą z dopuszczalnymi prędkościami na danym odcinku, w ruchu miejskim praktycznie wcale nie jeżdżę. Najniższe spalanie wg komputera wskazało na autostradzie na odcinku 30 km z prędkością 110-120 i było to 5,0 l, najwyższe zanotowałem we Wrocławiu przy dużym ruchu 8,0 l. Średnio od ostatniego kasowania komputera na wiosnę 2013 wskazuje 6,0 l. Na najdłuższym odcinku około 1200 km w jedną stronę do Chorwacji latem z włączoną klimatyzacją, 4 osoby i pełen bagażnik z prędkością max 130-140 na autostradach, 90-100 na zwykłych drogach wyszło 5,8 l. Silnik mam AVF z ręczną 6 biegową skrzynią i napęd przedni.

pełny raport Audi Avant 1.9 TDI PD

autor: Paweł, dodano: 07.09.2012 15:38

Ten silnik we współpracy z manualną 6 stopniową skrzynią to rewelacja.Naprawdę polecam.Jedyny minus to rozżąd .Kosztuje jeszcze raz tyle co w 1.9 tdi.No ale kultura jazdy nie do porównania.To zaden traktor.Silnik pracuje tak jak benzyniak i jest bardzo dynamiczny.Spalanie to nie wymysł.Nalano do pełna bak aż widać paliwo no i po testach znowu do pełna. 4.6 to wartośc osiągnięta na autostradzie na 200km przy prędkości 100 km.6,5 średnie spalanie to takie na miejscu wioska miasto itd.przy normalnej jeżdzie . A 7 litrów to średnie spalanie przetestowane na autostradzie Niemcy Śląsk na dystansie 900 km i jezdzie 200 km jeśli siędało a tak pozatym 156 140 itd wedle przepisów.Palił oczywiście przy 200 jakieś 12 litrów bo przyśpieszenia itd no ale po 900 km średnia 7 litrów no a jazda naprawdę szybka.No ale trzeba umieć jezdić aby takie wartości osiągnąć.Mam na myśli zero nagłych przyśpieszeń.Autko musi płynnie jechać.Pozdrawiam

pełny raport Audi Avant 2.5 V6 TDI

autor: Maciak, dodano: 26.07.2013 14:49

Auto mam od 4 lat. Nie przejechałem dużo bo ok. 50 tyś km. Komputer pokazuje średnie z tego okresu 9,8l/100 km. Wartość nie wiele różni się od wartości podanych na stronie producenta. Na trasie Szczecin - Gorzów ( ekspresówka ) przy jeździe ciągłej z prędkościa 120km/h auto spaliło mi 6.4l/100km. W mieście w lecie w korkach z włączoną klimą ( automat 3 strefy ) spalanie dobije do 13-14l/100km. W zimie na ssaniu w korkach ok 11-12l. Na jednym baku ( ok.60l) w miescie, jeżdząc oszczędnie jestem w stanie zrobic 600km. Jeżdżąc dynamicznie ok 500-550km. Auto bardzo zrywne i zachęca do dynamicznej jazdy. Brakuje mi tu tylko s-tronic i quattro. ;-) No cóż sam wybrałem więc mam.... chociaż spalanie poleciałoby pewnie jeszcze wyżej.

pełny raport Audi Avant 1.8 TFSI

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Audi A4/RS4/S4 B7

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Audi A4/RS4/S4 B7

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Audi A4 B7
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Audi A4, oglądali także