Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Audi A4/RS4/S4 B7

Trzeci, obecnie produkowany model w rodzinie A4. Premiera samochodu oznaczonego symbolem B7 przypadła na rok 2004. Podobnie, jak miało to miejsce w przypadku A4 II, pod względem stylistycznym, najnowsza generacja modelu stanowi naturalną kontynuację linii swojego poprzednika, choć sylwetka auta znów została delikatnie unowocześniona (zwiększyły się też rozmiary). Tym razem nabrała ona również bardziej sportowego charakteru. Główną inspiracją dla projektantów A4 III był prototyp Nuvolari Quattro.

Audi S4 B7 Cabrio - silnik
Audi S4 B7 Cabrio - widok z tyłu
Audi S4 B7 Cabrio - widok z przodu
Audi S4 B7 Cabrio - widok z przodu
Audi S4 B7 Cabrio - widok z góry
Audi S4 B7 Cabrio - kierownica
Audi S4 B7 Cabrio - kokpit

Generacje Audi A4

  • A4 B7   2004 - 2008
    Audi A4 B7
    • Wybierz generację

    • A4 B8 (2008 - teraz)
    • A4 B7 (2004 - 2008)
    • A4 B6 (2000 - 2006)
    • A4 B5 (1995 - 2001)

Komentarze redakcji

Powagosław: Tak doskonałych proporcji, tak harmonijnej sylwetki nie ma chyba żaden inny samochód w tej klasie. Najlepszym dowodem na doskonałą formę tego auta jest fakt, że zmiany stylistyczne z generacji na generację są raczej kosmetyczne. A4 to fenomen z jeszcze jednego powodu – podoba się 99 na 100 kierowców.
Luzacjusz: Są ludzie, którzy na hasło A4 rzucają mięsem. Nie mają, broń Boże, na myśli tego ładnego skądinąd samochodu, tylko pewną drogę autostradopodobną z Katowic do Krakowa. Na miejscu Audi kazałbym zarządcy tak zwanej autostrady A4 bezwarunkowo zmienić nazwę. Źle się kojarzy.

Wersje nadwozia Audi A4 B7

Silniki Audi A4 B7

Lista silników:
1.6 i (102KM), 1.8 T (163KM), 1.8 TFSI (120KM), 2.0 TFSI DTM (220KM), 2.0 FSI (170KM), 2.0 TFSI (200KM), 2.0 i 20V (130KM), 3.2 FSI (255KM), 4.2 V8 FSI (420KM), 4.2 V8 (344KM), 4.2 (344KM), 1.9 TDI (115KM), 2.0 TDI (170KM), 2.0 TDI (140KM), 2.5 TDI (163KM), 2.7 TDI (180KM), 3.0 TDI quattro (233KM), 3.0 TDI quattro (204KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.
motointegrator.autocentrum.pl

Publikacje o Audi A4

Audi A4 B8 - urzeka, czy odpycha?
 
Nasz test Audi A4 B8 – urzeka, czy odpycha?

Po drogach poruszają się dwa typy kierowców. Pierwszy typ uwielbia, gdy przechodnie pokazują na niego palcami. Dlatego jeżeli ma pieniądze, to kupuje Pagani Zondę, a jeżeli ich nie ma, to zadowala się jaskrawo-zielonymi alufelgami do swojego leciwego auta. I kilkoma spoilerami. Drugi typ jest z kolei...

Audi Sportscar Experience - deszczowe szaleństwo w Poznaniu

Audi Sportscar Experience - pod tymi trzema słowami kryje się cała filozofia imprezy organizowanej przez niemieckiego producenta. Trzy modele, jeden dzień na jazdy oraz niezliczona liczba cylindrów, zaworów i koni mechanicznych, stłoczonych na jednym placu przed torem wyścigowym w Poznaniu. Audi RS4,...

Czy warto kupić: używane Audi A4 B6 (od 2000 do 2004)

Świetnie wykonana, pewna w prowadzeniu i trwała limuzyna z Ingolstadt ma właściwie tylko jedną wadę - nawet na rynku wtórnym kosztuje krocie. Poszukiwań wymarzonego egzemplarza nie ułatwia duża liczba powypadkowych "okazji". Czy warto kupić używane Audi A4 B6?

Czy warto kupić: używane Audi A4 B5 (od 1994 do 2001)

Wysoka jakość wykonania, wciąż atrakcyjna stylizacja, dobre silniki oraz świetny napęd na cztery koła. To wszystko używane Audi A4 B5 jest w stanie zaoferować za naprawdę rozsądne pieniądze. Czy limuzyna z Ingolstadt zasługuje na zainteresowanie?

Audi RS4 Avant - rodzinny sportowiec

Audi nie od dziś wie, że czasem w życiu miłośnika szybkiej jazdy może przyjść chwila, gdy musi porzucić dwuosobowy samochód sportowy na rzecz czegoś bardziej pakownego i rodzinnego. Nie trzeba jednak rezygnować z przyjemności posiadania dynamicznej maszyny. Można kupić potężne kombi, takie jak Audi RS4.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Audi A4

Audi A4 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Audi A4autoWcentrum - społeczność Audi A4

najwyższe oktanyAuta - Audi A4

Audi A4 75,23

Audi A4 EVO 76,17

Audi A4 3.0 TDI V6 Quattro 79,97

Audi A4 Black Devil :)) 81,19

Audi A4 Niunia 3 76,78

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Audi A4

civicsport 74,16

klapa 82,84

kml_84 63,10

kilex 67,36

piotrekaudi260180 72,16

grzegorz_s 65,44

wojtpol 65,29

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Audi A4

naprawy
naprawy auto kupiłem w czerwcu, Naprawy jakie zostały wykonane na gwarancji to -wymia...
Wymiana lamp przednich na poliftowe, czyli cięcie, gięcie i lutowanie ;)
Wymiana lamp przednich na poliftowe, czyli cięcie, gięcie i lutowanie ;) Witam pewien czas temu postanowiłem wymienić lampy przednie na takie ładne, cacy...
wymiana filtra powietrza
wymiana filtra powietrza W sobotę w wolnym czasie mogłam przystąpić do wymiany filtra powietrza. Teraz ża...
Trud skończony.
Trud skończony. Witam. Dziś po dość długim pobycie mojego auta w warsztacie mogłem go nareszc...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Audi A4

od 118 900 zł do 372 100

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (120 - 450 KM): 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 2.0 TFSI flexible fuel, 3.0 TFSI, 4.2 FSI

 

Diesel (120 - 245 KM): 2.0 TDI, 2.0 TDI 112g, 3.0 TDI

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

automatyczna: , 6-stopniowa, 7-stopniowa, 8-stopniowa
Katalog nowych aut Audi A4
 

Najpopularniejsza wersja Audi A4

Audi A4 1.8 TFSI 170KM - 4 drzwiowy sedan

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
hak
radio / CD
komputer
klimatyzacja
niezależne ogrzewanie
centralny zamek

Dostępne kolory

Cena katalogowa

131 400

Zobacz ofertę Audi A4 1.8 TFSI 170KM - 4 drzwiowy sedan
 

Audi A4 najczęściej porównywane z:

Hyundai i40
1.7 CRDi LOW (115 KM)
Renault Laguna
2.0 dCi (175 KM)
Opel Insignia
1.4 Turbo ECOTEC LPG (140 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i40 COMFORT Demonstracyjny Hyundai i40 COMFORT
Rocznik: 2013. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 1.7 136KM, diesel.
Cena: 106 100 zł 87 900 zł
Zyskujesz: 18 200 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i40 Comfort Plus Demonstracyjny Hyundai i40 Comfort Plus
Rocznik: 2014. Przebieg: 10 km. Silnik: 2.0 177KM, benzynowy.
Cena: 102 700 zł 86 900 zł
Zyskujesz: 15 800 zł Zobacz szczegóły »

Używane Audi A4

Audi A4
2.0 diesel 143 KM
25 000 km, 2012
27 500 PLN
Audi A4
2.0 diesel 120 KM
124 956 km, 2010
22 500 PLN
Audi A4
2.0 diesel 143 KM
146 000 km, 2010
58 000 PLN
Audi A4
2.0 diesel
158 000 km, 2009
51 900 PLN

Ocena auta Audi A4/RS4/S4 B7

  • Średnia ocena
    na podstawie 179 opinii
  • 4,15
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21

Wybrane opinie

Audi A4 Sedan 2.0 TDI (140 KM)

Daje naprawdę dużą przyjemność z jazdy. Tzw. sportowy komfort, w którym Audi się specjalizuje. Opony 17´´ w ogóle nie dają odczuć niskiego profilu. Pracuje to znacznie ciszej niż dyskusyjne rozwiązanie typu Run-Flat w BMW (16´´) - to i napęd Quattro przeważyły wybór na rzecz Audi. Przestrzegam przed kupowaniem systemu BOSE - katastrofa. Dla każdego, kto choć trochę wyczulony jest na jakość muzyki będzie to dramat. Zupełny brak wysokich i średnich tonów. Sportowe fotele godne polecenia. Trochę brakuje małych "uprzyjemniaczy", które ma nawet Skoda, typu schowek na okulary w podsufitce. Bagażnik (wersja AVANT) jest żałośnie mały, ale to podobno auto pół-sportowe - indywidualna sprawa... :-) Całokształt jest zdecydowanie OK

dodał: Audi A4 Avant Quattro
Audi A4 Sedan 2.0 TDI (140 KM)

Ostatni rok produkcji- więc fajna cena w salonach... a pozatym to jest po prostu dobra maszyna do pokonywania dużych odległości. Przemyślana, bez finazji- za to sprawna i wydajna.Chciałem kupić Passata- na szczęście tego nie zrobiłem. A4 kosztowało tyle samo, jest dopracowane i niezawodne... tylko trochę kłuje w oczy...

dodał: inż
Audi A4 Sedan 1.8 T (163 KM)

samochód z 48 dni od nia zakupu ( na dzień wpisu) 26 dni stoi w serwisie - problemy lub brak możliwości z wchodzeniem silnika na wyższe obroty. Jeśli serwis boi się wydać ten samochód i ciągle informuje, że jeszcze coś testują, to znaczy że nowe modele są bublami a firma nie potrafi się wywiązać z gwarancji.

dodał: m
Audi A4 Sedan 2.0 TDI (140 KM)

Jak na auto rzekomo z klasy premium to troche za malo zalet. Trudno mi tez zauwazyc jakikolwiek Vorsprung durch Technik. Poza wygodna pozycja i dobra jakoscia wykonania, reszta odstaje na minus od sredniej w klasie. No a ze to jest auto a nie mebel, to ocena przecietna musi byc przecietna.

dodał: aldo moro
Audi A4 Sedan 2.5 TDI (163 KM)

Posiadam ten samochód od ponad roku. Zdecydowanie jest to najlepszy samochód jaki posiadałem,a miałem ich już kilka ,w tym nową Toyotę Corollę. Uważam,że poprostu trzeba dbać i pilnować okresowych przeglądów,a auto odwdzięczy się nam bezawaryjną eksploatacją.

dodał: papasmerf@aster.pl
  • Zalety
  • + układ jezdny
  • + skrzynia biegów
  • Wady
  • - przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • - jakość/cena
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Audi A4

Audi RS4 Avant Nogaro selection (2014) Audi A4 Audi A4 B6 Cabrio Audi A4 B8 Avant Audi A4 Allroad Audi RS4 Audi S4 B8 Kombi Audi A4 B8 Avant S-Line Audi A4 Allroad Audi S4 Cabriolet
Zobacz inne galerie Audi

Opinie o instalacji LPG

Audi A4

  • 1.
  • 3,00 Audi A4 B6 3.0 i V6 (220KM) 2004r.
    dodał: Astasz352, 07.09.2011

    Niestety instalacja od momentu założenia nie działała jak należy: błędy podczas pracy, check engine (uboga mieszanka przy wysokich obciążeniach) itp. Po podjechaniu do serwisu partnerskiego (lista dostępna tutaj: http://www.ac.com.pl/pl/doc/322/warsztaty-partnerskie ) wyszło kilka błędów: brak podłączenia podciśnienia (kolektor ssący - reduktor, w wyniku czegu instalacja wyrzucała błędy spadku ciśnienia, a ECU świecił Checkiem w wyniku błędu mieszanki), jedynie wężyk z zaworka nadmiarowego wyprowadzony był przed przepustnicę. Kolejnymi niedociągnięciami były: niewłaściwa mapa wtrysku gazu - to co zastaliśmy po podłączeniu do komputera nie można było nazwać nawet mapą (wyglądała jak sinusoida, mnożnik poniżej 1, do tego ręcznie ustawione korekcje wtryskiwaczy gazowych na 2% - nie wiadomo po co), a także źle zdefiniowany czujnik temperatury w wyniku czego gaz załączał się w okoicy 50-60 stopni zamiast ustawionych 30. Na koniec mogę dodać za długie wężyki między dyszą wkręconą do kolektora ssącego, a wtryskiwaczem. Przykro mi to pisać ale mimo moich uwag dot. montażu instalacji w tym warsztacie nie poprawili swoich błędów, nie przyjmowali do wiadomości moich sugestii (nie będę przecież uczył jak się gaz konfiguruje) dot. spadków ciśnienia i ubogiej mieszanki. Zrezygnowałem z gwarancji, zwróciłem się do warsztatu partnerskiego i auto w końcu jeździ normalnie.

  • 2.
  • 2,75 Audi A4 B6 2.0 i 20V (130KM) 2002r.
    dodał: Jarek, 04.06.2013

    instalacja założona poprawnie nie ma się do czego przyczepić, w warsztacie wszyscy mili i pomocni nawet jak im pękł wąż od chłodnicy też nic nie mówiłem, zdarza się, problemy zaczęły się ok tygodnia później, bo na zimnym silniku zaczynał szarpać dopiero jak dochodziła temp do 0k 60 stopni wszystko ustawało piszę o wrażeniach jazdy na gazie, po ok 1000 km pojechałem na pierwszy przegląd i tutaj mnie chcieli olać poustawiali coś i samochód zaczął jeździć jeszcze gorzej niż przed ustawieniem, szarpał już nawet przy 90 stopniach, na moje prośby pozostali głusi, więc im powiedziałem że te opinie chyba sami sobie wystawiają i to ich ruszyło, szef w końcu wysłał jednego z chłopaków ze mną żeby sam sprawdził co się dzieje, chłopak po krótkiej jeździe stwierdził że tak nie może być ze mam jakieś dotryski pozmieniał coś i wszystko wróciło do normy, ale nadal nie jest to jazda zadowalająca, a(nadmienię ze jeździłem innym autem na gazie na gorszej instalacji przez ok 10lat i nie miałem takich problemów.) także nie wiem czy te opinie są faktycznie miarodajne czy właściciele warsztatów sami sobie ich nie piszą, a specjalnie szukałem warsztatu z najwiekszą i najlepszą liczbą ocen i niestety nie wyszło dobrze.

  • 3.
  • 4,75 Audi A4 B5 1.6 i (101KM) 1995r.
    dodał: Marcin, 03.06.2010

    Po założeniu wprost wspaniale. Żadnych szarpnięć podczas przełączania, dynamika ta sama. Uszkodzeniu uległ czujnik ciśnienia. Po 40 tyś dwa wtryski przepuszczały i podawały za dużą dawkę gazu, samochód się dławił. Koszt dowiem się wkrótce. Poważniejszych problemów brak. Należy dobrać odpowiednie ustawienia, skalibrować itd. Temperatura powinna też być dobrana myślę w granicach 30 stopni. Jak ma się zdecydowanie niżej to może być problem będzie odczuwalna zmiana z benzyny na gaz, może nawet zgasnąć. Postoi trochę w słońcu i praktycznie po paru sekundach będzie się mógł przełączyć. Trzeba też wziąć pod uwagę że potrzebuje trochę czasu aż chwyci odpowiednią tem., niezależną od tem. silnika. i benzyny też trochę spali przy tym. Polecane osobą którzy pokonują odcinki jednorazowo powyżej 10km.

  • 4.
  • 5,00 Audi A4 B5 1.6 i (101KM) 1995r.
    dodał: klient, 20.02.2013

    auto po wizycie jak nie jezdzilo na gazie tak nie jezdzi. podobno wymienil jakies sterowniki do wtryskow ale tam ich nie ma bo jak pozniej doczytalem komputer steruje wtryski. rachunek 800 zl i nie oddal wymienionych czesci. Przez 2 tyg nie chcial mi oddac auta bo nie zauwazyl ze wygazowal 5litrow paliwa i sciemniel ze wyjechal. Kazal przyjechac za 2 tyg znowu na wymiane sondy jaknie zacznie jezdzic na gazie i powiedzial ze sama sonda kosztuje 500 zl. Pojechalem prosto do Domagalskiego. Auto zrobione nastepnego dnia a do zaplaty 50 zl. Kazdy pewnie powie ze jestem jakis podstawiony czy cos ale mowie wam ze kotlarek to ostatnie dziadzie. Nigdy tam juz nie pojade i wam radze to samo...

  • 5.
  • 2,00 Audi A4 B5 1.8 20V Turbo (150KM) 1997r.
    dodał: Władek, 07.12.2009

    Instalacja ,,OSCAR-N " zamontowana w Tarnowie na ul. Krakowskiej do AUDI A4 1.8T,dodam, że samochód sprawny w 100 % na PB jeździ świetnie brak błędów w ECU co potwierdzono w serwisie BOSCH. Z w/w instalacją jest to wielka porażka, szarpanie brak jakiej kol wiek płynności jazdy, po kilku wizytach w tym warsztacie nic nie poprawiono nawet wskaźnika poziomu gazu nie potrafili naprawić tylko mnie zbywali . Dopiero po odwiedzeniu innych renomowanych warsztatów LPG po wymianie REDUKTORA, LISTWY, RURKI LPG i wielu innych poprawkach montażowych i dopłacie około 1200 zł samochód jakoś zaczął jeździć. NIE POLECAM TEGO WARSZTATU chyba, że instalacje do poloneza!!!

  • 6.
  • 4,25 Audi A4 B5 1.6 i (101KM) 1997r.
    dodał: MARKO, 29.04.2013

    SAMOCHÓD NA GAZIE JEST SŁABSZY DA SIE TO ZAŁUWAŻYĆ CUŻ KOSZT JAZDY DUŻO TAŃSZY ALE I SĄ MINUSY W POSTAĆI MOCY SILNIKA INSTALACJA DZIAŁ POPRAWNIE JEŚLI SIE O NIĄ ZADBA WYMIANA FILTRÓW I SPRAWDZONY CPN NIE TANKOWAĆ U CYGANÓW CO MAJĄ GAZ NIE WIADOMO Z KĄD Z DOMIESZKĄ PIERON WIE CZEGO OD CZASU DO CZASU STRZELIĆ BĘZYNE NA PRZETARCIE SILNIKĄ NIBY NI MA RÓŻNICY ALE ZALECANE JEST TO PAMIĘTĄĆ BY GAZOWAĆ SAMOCHODY KTÓRYM GAZ LEŻY BO NIE WSZYSTKIE SIE NADAJĄ I NAJWAŻNIESZE NIE PIRACIĆ BO NAGRZEWA SIE GŁOWICA PRĘDZEJ

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Audi A4

Audi A4

602 komentarze

426 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Jacek~Jacek

Ludzie, skąd wy bierzecie takie wyniki??? Według producenta to auto z silnikiem 2,4 pali 14,9 l/100 km w mieście!!! Nowe!!! Albo wasze silniki z wiekiem stają się coraz młodsze i oszczędniejsze, albo poprostu gadacie bzdury, albo jeżdzicie jak stare baby...
Mój silnik jest w bardzo dobrym stanie- pracuje jak nowy, nie bierze oleju pomimo 200 000 przebiegu i przy jeździe miejskiej (trójmiasto) spala około 15l/100km. Dodam że jeżdżę normalnie, nie przekraczając na ogół 3000 obr/min- skrzynia 5 biegowa tiptronic.

~Krzysztof~Krzysztof

Witam chciałbym się dowiedzieć jakie są prawdopodobne wady Audi S4 B8 2010 3,0 TFSI z skrzynią automatyczną ponieważ jestem zainteresowany jego zakupem ale nie wiem co miałby dokładnie sprawdzić podczas oglądanie ów auta z góry dziękuje za pomoc.

PS:Sprzedawca posiada również wersje z skrzynią manualną ten sam rok i silnik więc raczej przejadę się obydwoma więc pomóżcie mi wybrać który byłby lepszy pod względem głównie nie wadliwości.

~Wojtek~Wojtek

Wita.-posiadam audi 2007rok 2.0tdi wszystko idealne bardzo małe spalanie i wygoda jazdy.
Jedyny feler co słyszałem to pompa oleju ,ale profilaktycznie naprawiłem wałki do pompy oleju,
W imielinie i śmigam już drugi rok .

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Audi

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
21 219
Przejechany dystans
19 210 679 km
Zatankowanego paliwa
742 097 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
4 021
Wydanych pieniędzy
1 706 457 zł
Średnie wydatki na auto
1 535 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
5 349
Wydanych pieniędzy
4 644 778 zł
Średnie wydatki na auto
4 177 zł
Zobacz dzienniki kosztów Audi (1 112)

Testy zderzeniowe Audi A4

Najnowsze testy zderzeniowe Audi A4 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Audi A4, 1.8 TFSI ´Attraction´, LHD
2009

Audi A4
Audi A4

Audi A4
2008

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Audi

Zużycie paliwa Audi A4/RS4/S4 B7

Na podstawie 254 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: winczu, dodano: 03.02.2009 15:57

Ciężko nim jechac wolno... Tylko glupek kupuje auto z takim silnikiem zeby jezdzic powoli... nie uwierze ze komus pali 9l/100km przy agresywnej jezdzie- chyba ze nie zeruje sredniego spalania. Przy pełnym bucie od swiatel do swiatel w miescie-- wir w baku. nawet nie chce wiedziec ile- to co pamietam to okolo 14-15l. Normalna jazda w miescie, but od czasu do czasu, i tak szybciej niz 99% dookola to spalanie w granicach 10.2-10,8. Oszczednie w miescie 9,3. But na trasie do 200km/h spalanie w granicach 11-12. Norma na trasie

pełny raport Audi Avant 2.5 TDI quattro

autor: KARCZMA z audiA, dodano: 14.10.2012 23:39

Autko z automatyczną skrzynią biegów Multitronic Pojemności 2.0TDI - BRF Moc silnika 136KM. Dwa razy podliczyłem spalanie auta i wyszło mi za pierwszym razem 6.47 litra a za drugim 6.42 litra Przejechałem nim 30000tyś kilometrów i jak na razie skrzynia OK przebieg auta 208000km Przy 190000tyś miał wymieniony EGR ( był dziurawy ) dość drogie ceny części np. świece żarowe zamienniki kosztują około 80zł w porównaniu do 1.9TDI na pompie rotacyjnej to koszt ich jest około 25zł jest różnica :( Autkiem przyjemnie się jeździ tylko jak na takie gabaryty auta to powinno być więcej miejsca w środku i oczywiście większy bagażnik (dość ciasne auto) Czy bym kupił je ponownie po doświadczeniu z nim jakie mam aktualnie po półtorej roku użytkowania, hym raczej TAK tylko z silnikiem 1.9TDI (jak by robili na pompie rotacyjnej zamiast na pompowtryskach to by było MIODZIO. Firma poszła w złą stronę z tymi pompowtryskami) i ze skrzynią tylko i wyłącznie manualną (jak coś walnie to hol..... drogie są naprawy tego multitronica :(

pełny raport Audi Avant 2.0 TDI

autor: asdz;), dodano: 11.06.2012 11:50

witam posiadam audi od 3lat,kupiłem z przebiegiem 240tys,obecnie ma 302400km od przebiegu 180tys (czyli juz 120tys jezdzi) z programem na 135km i 300nm (żadnych problemów , jedyne co robię to eksploatacja, oleje filtry co 12tys) dziwie się jak niektórzy podają spalania po 8/9 a nawet ponad 10l/100km minimalne spalanie jakie osiągnąłem na płaskim terenie w nocy to niecałe 4.5 l jadąc normalnie dynamicznie na trasie wychodzi koło 5 jadąc ostro, wyprzedzając, z dużymi prędnościami nie przekracza 6l (waha się między 5.5-6) srednia jaka mi wychodzi z jazdy po mieście, na krótkich odcinkach do sklepu po bułki;) po mieści w korkach wychodzi 6.5l/100km max spalanie jakie odnotowałem to 7L ,chciałem sprawdzić ile max weźmie, zalałem za 50zł i do spodu na każdym biegu,paliłem gume itd,cały czas agresywnie. jezdzę dynamicznie ale z głową, nie ścigam się do czerwonego, nie pałuje na 1ce do 4 tys,itp wszystko zalezy jak się jezdzi w jakim stanie jest całe auto, jakie paliwo się tankuje (ja jezdze tylko na verva bo te kilkanaście gr więcej przy obecnych cenach paliw nie robi już różnicy... auto a zwłaszcza silnik godny polecenia,minus to zawieszenie, raz ze się sypie (nawet na org wahaczach) a dwa to jest mało komfortowe. jak na auto ważące 1400kg, posiadające dość mocny silnik dający już tam jakąś przyjemność z jazdy spalanie jest bardzoo satysfakcjonujące;) następne auto będzie też z silnikiem 1.9tdi;)

pełny raport Audi Sedan 1.9 TDI

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Audi A4/RS4/S4 B7

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Audi A4/RS4/S4 B7

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Audi A4 B7
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Audi A4, oglądali także