Nie trać czasu na szukanie częœci! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Audi A4/RS4/S4 B7 S4 Avant

Trzeci, obecnie produkowany model w rodzinie A4. Premiera samochodu oznaczonego symbolem B7 przypadła na rok 2004. Podobnie, jak miało to miejsce w przypadku A4 II, pod względem stylistycznym, najnowsza generacja modelu stanowi naturalną kontynuację linii swojego poprzednika, choć sylwetka auta znów została delikatnie unowocześniona (zwiększyły się też rozmiary). Tym razem nabrała ona również bardziej sportowego charakteru. Główną inspiracją dla projektantów A4 III był prototyp Nuvolari Quattro.

Generacje Audi A4

  • A4 B7   2004 - 2008
    Audi A4 B7
    • Wybierz generację

    • A4 B8 (2008 - teraz)
    • A4 B7 (2004 - 2008)
    • A4 B6 (2000 - 2006)
    • A4 B5 (1995 - 2001)

Komentarze redakcji

Powagosław: Tak doskonałych proporcji, tak harmonijnej sylwetki nie ma chyba żaden inny samochód w tej klasie. Najlepszym dowodem na doskonałą formę tego auta jest fakt, że zmiany stylistyczne z generacji na generację są raczej kosmetyczne. A4 to fenomen z jeszcze jednego powodu – podoba się 99 na 100 kierowców.
Luzacjusz: Są ludzie, którzy na hasło A4 rzucają mięsem. Nie mają, broń Boże, na myśli tego ładnego skądinąd samochodu, tylko pewną drogę autostradopodobną z Katowic do Krakowa. Na miejscu Audi kazałbym zarządcy tak zwanej autostrady A4 bezwarunkowo zmienić nazwę. Źle się kojarzy.

Wersje nadwozia Audi A4 B7

Silniki Audi A4 B7 S4 Avant

Lista silników:

Publikacje o Audi A4

Audi A4 B8 - urzeka, czy odpycha?
 
Nasz test Audi A4 B8 – urzeka, czy odpycha?

Po drogach poruszają się dwa typy kierowców. Pierwszy typ uwielbia, gdy przechodnie pokazują na niego palcami. Dlatego jeżeli ma pieniądze, to kupuje Pagani Zondę, a jeżeli ich nie ma, to zadowala się jaskrawo-zielonymi alufelgami do swojego leciwego auta. I kilkoma spoilerami. Drugi typ jest z kolei...

Audi Sportscar Experience - deszczowe szaleństwo w Poznaniu

Audi Sportscar Experience - pod tymi trzema słowami kryje się cała filozofia imprezy organizowanej przez niemieckiego producenta. Trzy modele, jeden dzień na jazdy oraz niezliczona liczba cylindrów, zaworów i koni mechanicznych, stłoczonych na jednym placu przed torem wyścigowym w Poznaniu. Audi RS4,...

Czy warto kupić: używane Audi A4 B6 (od 2000 do 2004)

Świetnie wykonana, pewna w prowadzeniu i trwała limuzyna z Ingolstadt ma właściwie tylko jedną wadę - nawet na rynku wtórnym kosztuje krocie. Poszukiwań wymarzonego egzemplarza nie ułatwia duża liczba powypadkowych "okazji". Czy warto kupić używane Audi A4 B6?

Czy warto kupić: używane Audi A4 B5 (od 1994 do 2001)

Wysoka jakość wykonania, wciąż atrakcyjna stylizacja, dobre silniki oraz świetny napęd na cztery koła. To wszystko używane Audi A4 B5 jest w stanie zaoferować za naprawdę rozsądne pieniądze. Czy limuzyna z Ingolstadt zasługuje na zainteresowanie?

Audi RS4 Avant - rodzinny sportowiec

Audi nie od dziś wie, że czasem w życiu miłośnika szybkiej jazdy może przyjść chwila, gdy musi porzucić dwuosobowy samochód sportowy na rzecz czegoś bardziej pakownego i rodzinnego. Nie trzeba jednak rezygnować z przyjemności posiadania dynamicznej maszyny. Można kupić potężne kombi, takie jak Audi RS4.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Audi A4

Audi A4 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Audi A4autoWcentrum - społeczność Audi A4

najwyższe oktanyAuta - Audi A4

Audi A4 śniegołaz 84,25

Audi A4 Czarny diabełek..:-) 74,62

Audi A4 150KM 83,72

Audi A4 Adaś Niezgódka 82,35

Audi A4 Black Devil :)) 81,25

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Audi A4

acieply 61,82

LouisRenegade 96,47

BONOB5 65,15

Tomson696 47,46

szymon441992 72,99

maslosky 43,91

kobi83 91,09

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Audi A4

Klejenie połamanych fragmentów
Klejenie połamanych fragmentów Witajcie. Tak jak w tytule, z racji, że mam już majowy weekend, postanowiłem w k...
Wyciek płynu do szyb
Wyciek płynu do szyb Witajcie. Niedawno, całkiem przypadkiem gdy chciałem spryskać tylną szybę zau...
Kamerka Samochodowa
Kamerka Samochodowa Od poniedziałku 23.06.2014 jeżdżę z kamerką samochodową. Kupiłem na portalu aukc...
Przyciemnienie szyb? Challenge accepted!
Przyciemnienie szyb? Challenge accepted! Witajcie. Tak jak w tytule, dziś (10.04) postanowiłem zafundować mojemu autu cie...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Audi A4

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Audi A4
 

Najpopularniejsza wersja Audi A4

Audi A4

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Audi A4
 

Audi A4 najczęściej porównywane z:

Volkswagen Passat
1.6 TDI CR DPF BlueMotion (105 KM)
Mercedes Klasa C
250 BlueTEC (204 KM)
Opel Insignia
2.0 CDTI ECOTEC (110 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Infiniti Q50 Q50 S Hybrid AWD Demonstracyjny Infiniti Q50 Q50 S Hybrid AWD
Rocznik: 2014. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 3.5 364KM, .
Cena: 256 551 zł 229 000 zł
Zyskujesz: 27 551 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Infiniti Q50 DIESEL RWD Demonstracyjny Infiniti Q50 DIESEL RWD
Rocznik: 2014. Przebieg: 5 000 km. Silnik: 2.1 170KM, diesel.
Cena: 224 937 zł 191 000 zł
Zyskujesz: 33 937 zł Zobacz szczegóły »

Używane Audi A4

Audi A4
2.0 diesel 143 KM
25 000 km, 2012
27 500 PLN
Audi A4
2.0 diesel 120 KM
124 956 km, 2010
22 500 PLN
Audi A4
2.0 diesel 143 KM
146 000 km, 2010
58 000 PLN
Audi A4
2.0 diesel
158 000 km, 2009
51 900 PLN

Ocena auta Audi A4/RS4/S4 B7 S4 Avant

  • Średnia ocena
    na podstawie 1 opinii
  • 3,92
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21

Wybrane opinie

Audi A4 S4 Avant 4.2 V8 (344 KM)

Samochod jest naprawde super i polecam go innym,milem BMV 320 IA to niejest to samo co Audi S4!!

dodał: Daniel Andruszkiewicz drulik22@poczta.onet.pl
  • Zalety
  • + silnik
  • + skrzynia biegów
  • Wady
  • - przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • - ergonomia
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Audi A4

Audi A4 Audi A4 B6 Sedan - galeria społeczności Audi RS4 Audi A4 B5 Sedan - galeria społeczności Audi RS4 2000 Audi A4 B6 Avant Audi S4 Audi A4 Allroad Facelifting Audi S4 Facelifting Audi A4 B6 Avant - galeria społeczności
Zobacz inne galerie Audi

Opinie o instalacji LPG

Audi A4

  • 1.
  • 3,00 Audi A4 B6 3.0 V6 (220KM) 2004r.
    dodał: Astasz352, 07.09.2011

    Niestety instalacja od momentu założenia nie działała jak należy: błędy podczas pracy, check engine (uboga mieszanka przy wysokich obciążeniach) itp. Po podjechaniu do serwisu partnerskiego (lista dostępna tutaj: http://www.ac.com.pl/pl/doc/322/warsztaty-partnerskie ) wyszło kilka błędów: brak podłączenia podciśnienia (kolektor ssący - reduktor, w wyniku czegu instalacja wyrzucała błędy spadku ciśnienia, a ECU świecił Checkiem w wyniku błędu mieszanki), jedynie wężyk z zaworka nadmiarowego wyprowadzony był przed przepustnicę. Kolejnymi niedociągnięciami były: niewłaściwa mapa wtrysku gazu - to co zastaliśmy po podłączeniu do komputera nie można było nazwać nawet mapą (wyglądała jak sinusoida, mnożnik poniżej 1, do tego ręcznie ustawione korekcje wtryskiwaczy gazowych na 2% - nie wiadomo po co), a także źle zdefiniowany czujnik temperatury w wyniku czego gaz załączał się w okoicy 50-60 stopni zamiast ustawionych 30. Na koniec mogę dodać za długie wężyki między dyszą wkręconą do kolektora ssącego, a wtryskiwaczem. Przykro mi to pisać ale mimo moich uwag dot. montażu instalacji w tym warsztacie nie poprawili swoich błędów, nie przyjmowali do wiadomości moich sugestii (nie będę przecież uczył jak się gaz konfiguruje) dot. spadków ciśnienia i ubogiej mieszanki. Zrezygnowałem z gwarancji, zwróciłem się do warsztatu partnerskiego i auto w końcu jeździ normalnie.

  • 2.
  • 2,75 Audi A4 B6 2.0 20V (131KM) 2002r.
    dodał: Jarek, 04.06.2013

    instalacja założona poprawnie nie ma się do czego przyczepić, w warsztacie wszyscy mili i pomocni nawet jak im pękł wąż od chłodnicy też nic nie mówiłem, zdarza się, problemy zaczęły się ok tygodnia później, bo na zimnym silniku zaczynał szarpać dopiero jak dochodziła temp do 0k 60 stopni wszystko ustawało piszę o wrażeniach jazdy na gazie, po ok 1000 km pojechałem na pierwszy przegląd i tutaj mnie chcieli olać poustawiali coś i samochód zaczął jeździć jeszcze gorzej niż przed ustawieniem, szarpał już nawet przy 90 stopniach, na moje prośby pozostali głusi, więc im powiedziałem że te opinie chyba sami sobie wystawiają i to ich ruszyło, szef w końcu wysłał jednego z chłopaków ze mną żeby sam sprawdził co się dzieje, chłopak po krótkiej jeździe stwierdził że tak nie może być ze mam jakieś dotryski pozmieniał coś i wszystko wróciło do normy, ale nadal nie jest to jazda zadowalająca, a(nadmienię ze jeździłem innym autem na gazie na gorszej instalacji przez ok 10lat i nie miałem takich problemów.) także nie wiem czy te opinie są faktycznie miarodajne czy właściciele warsztatów sami sobie ich nie piszą, a specjalnie szukałem warsztatu z najwiekszą i najlepszą liczbą ocen i niestety nie wyszło dobrze.

  • 3.
  • 4,75 Audi A4 B5 1.6 i (101KM) 1995r.
    dodał: Marcin, 03.06.2010

    Po założeniu wprost wspaniale. Żadnych szarpnięć podczas przełączania, dynamika ta sama. Uszkodzeniu uległ czujnik ciśnienia. Po 40 tyś dwa wtryski przepuszczały i podawały za dużą dawkę gazu, samochód się dławił. Koszt dowiem się wkrótce. Poważniejszych problemów brak. Należy dobrać odpowiednie ustawienia, skalibrować itd. Temperatura powinna też być dobrana myślę w granicach 30 stopni. Jak ma się zdecydowanie niżej to może być problem będzie odczuwalna zmiana z benzyny na gaz, może nawet zgasnąć. Postoi trochę w słońcu i praktycznie po paru sekundach będzie się mógł przełączyć. Trzeba też wziąć pod uwagę że potrzebuje trochę czasu aż chwyci odpowiednią tem., niezależną od tem. silnika. i benzyny też trochę spali przy tym. Polecane osobą którzy pokonują odcinki jednorazowo powyżej 10km.

  • 4.
  • 5,00 Audi A4 B5 1.6 i (101KM) 1995r.
    dodał: klient, 20.02.2013

    auto po wizycie jak nie jezdzilo na gazie tak nie jezdzi. podobno wymienil jakies sterowniki do wtryskow ale tam ich nie ma bo jak pozniej doczytalem komputer steruje wtryski. rachunek 800 zl i nie oddal wymienionych czesci. Przez 2 tyg nie chcial mi oddac auta bo nie zauwazyl ze wygazowal 5litrow paliwa i sciemniel ze wyjechal. Kazal przyjechac za 2 tyg znowu na wymiane sondy jaknie zacznie jezdzic na gazie i powiedzial ze sama sonda kosztuje 500 zl. Pojechalem prosto do Domagalskiego. Auto zrobione nastepnego dnia a do zaplaty 50 zl. Kazdy pewnie powie ze jestem jakis podstawiony czy cos ale mowie wam ze kotlarek to ostatnie dziadzie. Nigdy tam juz nie pojade i wam radze to samo...

  • 5.
  • 2,00 Audi A4 B5 1.8 20V Turbo (150KM) 1997r.
    dodał: Władek, 07.12.2009

    Instalacja ,,OSCAR-N " zamontowana w Tarnowie na ul. Krakowskiej do AUDI A4 1.8T,dodam, że samochód sprawny w 100 % na PB jeździ świetnie brak błędów w ECU co potwierdzono w serwisie BOSCH. Z w/w instalacją jest to wielka porażka, szarpanie brak jakiej kol wiek płynności jazdy, po kilku wizytach w tym warsztacie nic nie poprawiono nawet wskaźnika poziomu gazu nie potrafili naprawić tylko mnie zbywali . Dopiero po odwiedzeniu innych renomowanych warsztatów LPG po wymianie REDUKTORA, LISTWY, RURKI LPG i wielu innych poprawkach montażowych i dopłacie około 1200 zł samochód jakoś zaczął jeździć. NIE POLECAM TEGO WARSZTATU chyba, że instalacje do poloneza!!!

  • 6.
  • 5,00 Audi A4 B5 1.8 20V Turbo (150KM) 1997r.
    dodał: KinguŚŚ, 30.07.2014

    Samochód dostałam z instalacją gazową od mojego chłopaka(męża obecnie) już z instalacją gazową zamontowaną w Rybniku w zakładzie Marcar. Mąż użytkował samochód 4 lata i nie narzekał na działanie tej instalacji ja obecnie mam już A4 ponad rok czasu i byłam tylko raz na okresowym przeglądzie wraz z wymianą filtrów w tej instalacji w warsztacie marcar. Jestem bardzo zadowolona z obsługi tego serwisu (doceniłam porządek na tym warsztacie którego brakuje niestety u innych mechaników a kobiety to zauważają) oraz byłam wdzięczna serwisantowi za przekazanie wszystkich szczegółów dotyczących mojego samochodu.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Audi A4

Audi A4

610 komentarzy

428 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~maiki~maiki

Do ~Adrian: Nie kupuj z takim silnikiem bo będziesz jeździł raz w tygodniu do kościoła żeby się pokazać a cały tydzień zasuwał autobusem do pracy a z resztą stare auto części kosztują a warsztaty liczą za audi...

~maiki~maiki

Do ~q: Hahaha bajkopisarz 1klasa tak tak lejcie do pełna i liczcie jak wam kasa z kiechty wyfruwa hahaha no i te 5litrów zejdz człowieku na ziemie 5litrów to nie wiem czy najnowsze ekonomiczne silniki mieszczą się w tym przedziale spalania co za bochomozy.

~maiki~maiki

Do ~paulina: takie obiawy może dawać przepływomierz powietrza,katalizator jak jest padnięty lub sensor położenia wału jest przyczyna a wiele niewiadomych trzeba podłączyć pod kompa i zrobić diagnozę.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Audi

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
23 782
Przejechany dystans
20 620 347 km
Zatankowanego paliwa
827 429 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
4 412
Wydanych pieniędzy
1 876 947 zł
Średnie wydatki na auto
1 522 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
5 721
Wydanych pieniędzy
4 759 867 zł
Średnie wydatki na auto
3 860 zł
Zobacz dzienniki kosztów Audi (1 233)

Testy zderzeniowe Audi A4

Najnowsze testy zderzeniowe Audi A4 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Audi A4, 1.8 TFSI ´Attraction´, LHD
2009

Audi A4
Audi A4

Audi A4
2008

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Audi

Zużycie paliwa Audi A4/RS4/S4 B7 S4 Avant

Na podstawie 3 raportów spalania

Pb
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Piotrek, dodano: 25.06.2012 16:54

Auto: Audi A4 3.0E (220KM) Quattro Tiptronic Cabrio Jadąc z Poznania do Krakowa (krajowa 5 + A8, tj.obwodnica Wrocławia + A4) przy jeździe nieprzekraczającej 90-100km/h, w terenie zabudowanym do 60km/h (tylko kilka razy zdarzyło mi się "przycisnąć" dość agresywnie do 150-200km/h), to spalanie jakie mi pokazał komputer wyniosło 8.5l/100km - bardzo miło :) Myślę, że gdyby nie to, że kilka razy "przycisnąłem" autkiem, to zszedłbym spokojnie do 8l/100km. Wracając zaś do Poznania (tym razem nieco inną drogą: A4 + krajowa 11) samochód był obładowany 4 osobami i do tego pełen bagażnik, postanowiłem też jechać szybko, dynamicznie i czasem bardzo agresywnie, a więc co najmniej (poza terenem zabudowanym) 120-150km/h, zaś przy wyprzedzaniu TIR-ów gaz dawałem w podłogę - słowem: pełne czerpanie z radości jazdy 220-sto konnym kabrioletem :), to średnie spalanie wyszło mi 11.4l/100km, więc przyzwoicie :) W mieście raczej trudno zejść poniżej 15l/100km, autko po prostu lubi długie trasy, bo przy wolnej jeździe (50-60km/h - teren zabudowany) spala więcej niż przy 90km/h, a przy ruszaniu od zera, to strach patrzeć na odczyty komputera ;) Dach przez 90% trasy był otwarty, więc aerodynamika samochodu była przez to też nieco gorsza. No i gdzie się dało jechałem na tempomacie (90% trasy).

pełny raport Audi Cabrio 3.0 quattro

autor: audiquattro, dodano: 23.01.2014 23:11

Jest to moje kolejne audi quattro, to jest najsłabsze ale też najlżejsze. Potęznie ciągnie i to od samego dołu jak na autko które ma 200KM i tylko 280nm. Swietna skrzynia. Zaskakująco niskie spalanie szczególnie w trasie tiptronic 6bieg tempomat często ok. 6l nie szybko ale płynnie. Miasto szybkie starty, korek, znowu szybko, srednio ok 15. Autostrada koło 140 do 8,5l. Niemcy szybciej, ale nienerwowo - płynnie (i rzadko ponad 200km/h) koło 10-fakt że na niemieckim paliwie. Tak mało dzięki kilku sprawom: opony Michelin energy saver, lekkie felgiaudi, Pb 98, świeże filtry , K&N , olej Motul, sportowe świece.... jeden machanik-mistrz, w ostateczności ASO Audi, no i skrzynia Tiptrinic czyta w myślach, uczy się kierowcy i też adaptuje do silnika (dowiedziałem się w mtm jak zastanawiałem się nad programem ale mimo niskiej mocy na papierze program zbędny - na pewno trwałość bedzie lepsza). Ogólnie niewielkie spalanie, oczywiście 1,9 i 2.0 tdi spalą mniej ale 2.0 TFSI to zupełnie inna liga mimo tak mizernych wartości KM i nm na papierze. Miałem przyjemność choć właściwie to przyjemność żadna raczej okazje jeździć manualem też 2.0 TurboFSI też 6 bieg, niby też jedzie ale szok wyższe spalanie średnie??? Kolega tak samo jak się zamieniliśmy!!! A jest to trwały Tiptronic a nie żadne dsg. Pozdrawiam wszystkich miłośników quattro!

pełny raport Audi Avant 2.0 TFSI quattro

autor: mPowErr, dodano: 05.03.2012 20:10

Najmniej spaliło 7.3l i to ze stała prędkością na autostradzie 100km/h , 6 bieg . Najwięcej pokazał przy 160km/h to już 11.6l ale do 12l nie dochodził ;) Na trasie jeszcze nie był mierzony ale jak sądzę to poniżej 7l zejdzie . Oczywiście wszystko pokazywane , mierzone przez komputerek. Silnik mam wysoki moment obrotowy dzięki czemu jest bardziej elastyczny na niższych obrotach . Mimo to że wszyscy którzy się nie znają mówią że silnik jest awaryjny to niech lepiej sie nie wypowiadają bo gdy dbasz i wymieniasz cześci na bieżąco silnik odwdzięczy się długowiecznością ;) Ten silnik jest dla tych którzy dbają i przestrzegają zasad przyzwoitego używania diesla i nie wybacza zaniedbań i błędów . Ja oczywiście polecam ten silnik i w przyszłości najprawdopodobniej będę przesiadał się do Audi nowszych modeli oczywiście z tym silnikiem ! Polecam !

pełny raport Audi Avant 2.5 TDI

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Audi A4/RS4/S4 B7 S4 Avant

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Audi A4/RS4/S4 B7 S4 Avant

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k
Zobacz dane techniczne Audi A4 B7 S4 Avant
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Audi A4, oglądali także