Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Audi A4/RS4/S4 B8

Czwarta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, która debiutowała na rynku w 2008 roku. Stylistycznie nowy A4 stanowi rozwinięcie koncepcji swoich poprzedników, a jego projektantem jest Walter de Silva. Model zwiększył swoje rozmiary i upodobnił się do coupe A5. Zbudowano go na nowej platformie podłogowej Volkswagen Group o symbolu MLB B8. A4 dostępny jest także w wersjach S4 (sportowa), RS4 (najmocniejsza opcja sportowa) oraz Allroad (uterenowiona). W 2008 roku model wygrał plebiscyty „Bild am Sonntag” oraz „Auto Zeitung” (nagroda Auto Trophy) na auto roku.

Audi RS4 Avant - galeria redakcyjna - widok z przodu
Audi RS4 Avant - galeria redakcyjna - widok z przodu
Audi RS4 Avant - galeria redakcyjna - widok z przodu
Audi RS4 Avant - galeria redakcyjna - widok z tyłu
Audi RS4 Avant - galeria redakcyjna - tylna kanapa
Audi RS4 Avant - galeria redakcyjna - bagażnik
Audi A4 B8 Allroad quattro Facelifting 2.0 TFSI 211KM - galeria redakcyjna - kokpit

Generacje Audi A4

  • A4 B8   2008 - teraz
    Audi A4 B8
    • Wybierz generację

    • A4 B8 (2008 - teraz)
    • A4 B7 (2004 - 2008)
    • A4 B6 (2000 - 2006)
    • A4 B5 (1995 - 2001)

Komentarze redakcji

Powagosław: Tak doskonałych proporcji, tak harmonijnej sylwetki nie ma chyba żaden inny samochód w tej klasie. Najlepszym dowodem na doskonałą formę tego auta jest fakt, że zmiany stylistyczne z generacji na generację są raczej kosmetyczne. A4 to fenomen z jeszcze jednego powodu – podoba się 99 na 100 kierowców.
Luzacjusz: Są ludzie, którzy na hasło A4 rzucają mięsem. Nie mają, broń Boże, na myśli tego ładnego skądinąd samochodu, tylko pewną drogę autostradopodobną z Katowic do Krakowa. Na miejscu Audi kazałbym zarządcy tak zwanej autostrady A4 bezwarunkowo zmienić nazwę. Źle się kojarzy.

Wersje nadwozia Audi A4 B8

Silniki Audi A4 B8

Lista silników:
1.8 TFSI (120KM), 1.8 TFSI (120KM), 1.8 TFSI (120KM), 1.8 TFSI (160KM), 1.8 TFSI (120KM), 2.0 TFSI (180KM), 2.0 TFSi (211KM), 2.0 TFSI (225KM), 2.0 TFSI (180KM), 2.0 TFSI (170KM), 2.0 TFSI flexible fuel (180KM), 3.0 TFSI (272KM), 3.0 TFSI (272KM), 3.0 TFSI (333KM), 3.2 FSI (265KM), 4.2 FSI (450KM), 2.0 TDI (177KM), 2.0 TDI (143KM), 2.0 TDI (170KM), 2.0 TDI (150KM), 2.0 TDI (120KM), 2.0 TDI (120KM), 2.0 TDI (143KM), 2.0 TDi (140KM), 2.0 TDI (143KM), 2.0 TDIe (136KM), 2.7 TDI (190KM), 3.0 TDI (240KM), 3.0 TDI (245KM), 3.0 TDI (204KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.
Jaki silnik wybrać?

W tym aucie po prostu nie ma złych silników. Są tylko te bardziej i mniej rozsądne. Najsłabszy diesel TDI, którego warto wziąć pod uwagę ma 2.0l i 140KM. Cichy, elastyczny i oszczędny – idealny do limuzyny trochę okrojonej z emocji. Jeśli chcecie jednak dostać wypieków na twarzy i nie zapłacić za nie dużo, to mocniejsze motory tylko poprawiają sytuację – 2.7 TDI 190KM oraz 3.0 TDI 240KM dostępny również z napędem na wszystkie koła. Faktycznie oszczędzą kieszeń, ale dopiero po wyjechaniu z salonu. W tym modelu rozsądniejszym wyborem są diesle, lecz jeśli uparliście się na benzynę, to najtańsza, godna polecenia ma 1.8l i 160KM. Co ciekawego się za nią kryje? Jest doładowana, elastyczna, a 8l benzyny na 100km i mniej niż 9 sekund do 100km/h podniesie na duchu zakompleksionych. Poza tym najlepiej przebierać wśród najmocniejszych motorów: 3.2l i 265KM można dostać z napędem Quattro. Całość wyciska z tego auta coś, co u człowieka nazywa się nadpobudliwością i wymaga leczenia. W przypadku A4 skutecznym lekarstwem jest benzyna.

motointegrator.autocentrum.pl

Publikacje o Audi A4

Audi A4 B8 - urzeka, czy odpycha?
 
Nasz test Audi A4 B8 – urzeka, czy odpycha?

Po drogach poruszają się dwa typy kierowców. Pierwszy typ uwielbia, gdy przechodnie pokazują na niego palcami. Dlatego jeżeli ma pieniądze, to kupuje Pagani Zondę, a jeżeli ich nie ma, to zadowala się jaskrawo-zielonymi alufelgami do swojego leciwego auta. I kilkoma spoilerami. Drugi typ jest z kolei...

Audi Sportscar Experience - deszczowe szaleństwo w Poznaniu

Audi Sportscar Experience - pod tymi trzema słowami kryje się cała filozofia imprezy organizowanej przez niemieckiego producenta. Trzy modele, jeden dzień na jazdy oraz niezliczona liczba cylindrów, zaworów i koni mechanicznych, stłoczonych na jednym placu przed torem wyścigowym w Poznaniu. Audi RS4,...

Czy warto kupić: używane Audi A4 B6 (od 2000 do 2004)

Świetnie wykonana, pewna w prowadzeniu i trwała limuzyna z Ingolstadt ma właściwie tylko jedną wadę - nawet na rynku wtórnym kosztuje krocie. Poszukiwań wymarzonego egzemplarza nie ułatwia duża liczba powypadkowych "okazji". Czy warto kupić używane Audi A4 B6?

Czy warto kupić: używane Audi A4 B5 (od 1994 do 2001)

Wysoka jakość wykonania, wciąż atrakcyjna stylizacja, dobre silniki oraz świetny napęd na cztery koła. To wszystko używane Audi A4 B5 jest w stanie zaoferować za naprawdę rozsądne pieniądze. Czy limuzyna z Ingolstadt zasługuje na zainteresowanie?

Audi RS4 Avant - rodzinny sportowiec

Audi nie od dziś wie, że czasem w życiu miłośnika szybkiej jazdy może przyjść chwila, gdy musi porzucić dwuosobowy samochód sportowy na rzecz czegoś bardziej pakownego i rodzinnego. Nie trzeba jednak rezygnować z przyjemności posiadania dynamicznej maszyny. Można kupić potężne kombi, takie jak Audi RS4.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Audi A4

Audi A4 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Audi A4autoWcentrum - społeczność Audi A4

najwyższe oktanyAuta - Audi A4

Audi A4 śniegołaz 84,11

Audi A4 czarna perła s-line 82,31

Audi A4 Adaś Niezgódka 83,63

Audi A4 Czarny Audiś 85,04

Audi A4 1.9 TDI 140KM 78,38

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Audi A4

lukas_auto 89,50

grzegorz_s 65,26

BONOB5 73,90

TULIPAN 82,44

szpindel 75,93

kml_84 63,29

jaszczur_thx 55,95

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Audi A4

wymiana rozrządu
wymiana rozrządu przymierzam się do wymiany rozrządu, podobna co 90000 km. trzeba to robić, ja je...
wymiana filtra powietrza
wymiana filtra powietrza W sobotę w wolnym czasie mogłam przystąpić do wymiany filtra powietrza. Teraz ża...
Lepszy nowy, czy oryginalny? - atrapa (grill) bez logo
Lepszy nowy, czy oryginalny? - atrapa (grill) bez logo Co wygląda lepiej? Czasem zmiana nie wychodzi na dobre... nowy grill jest, ale j...
Przypadek
Przypadek Końcówka dnia 10.10.2013, nie była przyjemna dla mnie i dla auta. Dojeżdżając do...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Audi A4

od 118 900 zł do 372 100

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (120 - 450 KM): 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 2.0 TFSI flexible fuel, 3.0 TFSI, 4.2 FSI

 

Diesel (120 - 245 KM): 2.0 TDI, 2.0 TDI 112g, 3.0 TDI

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

automatyczna: , 6-stopniowa, 7-stopniowa, 8-stopniowa
Katalog nowych aut Audi A4
 

Najpopularniejsza wersja Audi A4

Audi A4 1.8 TFSI 170KM - 4 drzwiowy sedan

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
hak
radio / CD
komputer
klimatyzacja
niezależne ogrzewanie
centralny zamek

Dostępne kolory

Cena katalogowa

131 400

Zobacz ofertę Audi A4 1.8 TFSI 170KM - 4 drzwiowy sedan
 

Audi A4 najczęściej porównywane z:

Citroen DS5
2.0 HDi (163 KM)
Opel Insignia
2.0 CDTI ECOTEC (163 KM)
Opel Insignia
2.8 V6 Turbo ECOTEC (325 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i40 Comfort Plus Demonstracyjny Hyundai i40 Comfort Plus
Rocznik: 2014. Przebieg: 10 km. Silnik: 2.0 177KM, benzynowy.
Cena: 102 700 zł 86 900 zł
Zyskujesz: 15 800 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i40 COMFORT Demonstracyjny Hyundai i40 COMFORT
Rocznik: 2013. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 1.7 136KM, diesel.
Cena: 106 100 zł 87 900 zł
Zyskujesz: 18 200 zł Zobacz szczegóły »

Używane Audi A4

Audi A4
2.0 diesel 143 KM
25 000 km, 2012
27 500 PLN
Audi A4
2.0 diesel 120 KM
124 956 km, 2010
22 500 PLN
Audi A4
2.0 diesel 143 KM
146 000 km, 2010
58 000 PLN
Audi A4
2.0 diesel
158 000 km, 2009
51 900 PLN

Ocena auta Audi A4/RS4/S4 B8

  • Średnia ocena
    na podstawie 73 opinii
  • 4,34
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21

Wybrane opinie

Audi A4 Limousine 1.8 TFSI (160 KM)

Piszą o tym aucie, że najlepsze w swojej klasie. I to jest najlepsze auto w tej klasie. Z całym szacunkiem dla wszystkich innych marek. No, może nowa C-klasa? W nowym A4 dopracowano każdy szczegół. Perfekcja. Można się zakochać.

dodał: ZAK
Audi A4 Limousine 2.0 TDi (140 KM)

Zastanawiałem się na SUV-em typu Outlander czy nowy Forester. Ostatecznie padło na Audi i jestem z tego wyboru bardzo zadowolony. Samochód jest rewelacyjny. Jakość wykończenia i materiały bardzo dobre.

dodał: Audi fan
Audi A4 Limousine 2.0 TDI (170 KM)

Auto super lecz za drogie jak za tą półkę nie zapominajmy że to niższa połka jezeli chodzi o limuzyny

dodał: XXX
  • Zalety
  • + układ jezdny
  • + silnik
  • Wady
  • - jakość/cena
  • - ekonomiczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Audi A4

Audi RS4 Avant - galeria redakcyjna Audi A4 Avant Facelifting Audi RS4 2000 Audi S4 B8 Sedan Audi A4 2007 Audi S4 B7 Cabrio Audi A4 B8 Avant Audi A4 Allroad Audi S4 Cabriolet Audi S4 Avant Facelifting
Zobacz inne galerie Audi

Opinie o instalacji LPG

Audi A4

  • 1.
  • 3,00 Audi A4 B6 3.0 i V6 (220KM) 2004r.
    dodał: Astasz352, 07.09.2011

    Niestety instalacja od momentu założenia nie działała jak należy: błędy podczas pracy, check engine (uboga mieszanka przy wysokich obciążeniach) itp. Po podjechaniu do serwisu partnerskiego (lista dostępna tutaj: http://www.ac.com.pl/pl/doc/322/warsztaty-partnerskie ) wyszło kilka błędów: brak podłączenia podciśnienia (kolektor ssący - reduktor, w wyniku czegu instalacja wyrzucała błędy spadku ciśnienia, a ECU świecił Checkiem w wyniku błędu mieszanki), jedynie wężyk z zaworka nadmiarowego wyprowadzony był przed przepustnicę. Kolejnymi niedociągnięciami były: niewłaściwa mapa wtrysku gazu - to co zastaliśmy po podłączeniu do komputera nie można było nazwać nawet mapą (wyglądała jak sinusoida, mnożnik poniżej 1, do tego ręcznie ustawione korekcje wtryskiwaczy gazowych na 2% - nie wiadomo po co), a także źle zdefiniowany czujnik temperatury w wyniku czego gaz załączał się w okoicy 50-60 stopni zamiast ustawionych 30. Na koniec mogę dodać za długie wężyki między dyszą wkręconą do kolektora ssącego, a wtryskiwaczem. Przykro mi to pisać ale mimo moich uwag dot. montażu instalacji w tym warsztacie nie poprawili swoich błędów, nie przyjmowali do wiadomości moich sugestii (nie będę przecież uczył jak się gaz konfiguruje) dot. spadków ciśnienia i ubogiej mieszanki. Zrezygnowałem z gwarancji, zwróciłem się do warsztatu partnerskiego i auto w końcu jeździ normalnie.

  • 2.
  • 2,75 Audi A4 B6 2.0 i 20V (130KM) 2002r.
    dodał: Jarek, 04.06.2013

    instalacja założona poprawnie nie ma się do czego przyczepić, w warsztacie wszyscy mili i pomocni nawet jak im pękł wąż od chłodnicy też nic nie mówiłem, zdarza się, problemy zaczęły się ok tygodnia później, bo na zimnym silniku zaczynał szarpać dopiero jak dochodziła temp do 0k 60 stopni wszystko ustawało piszę o wrażeniach jazdy na gazie, po ok 1000 km pojechałem na pierwszy przegląd i tutaj mnie chcieli olać poustawiali coś i samochód zaczął jeździć jeszcze gorzej niż przed ustawieniem, szarpał już nawet przy 90 stopniach, na moje prośby pozostali głusi, więc im powiedziałem że te opinie chyba sami sobie wystawiają i to ich ruszyło, szef w końcu wysłał jednego z chłopaków ze mną żeby sam sprawdził co się dzieje, chłopak po krótkiej jeździe stwierdził że tak nie może być ze mam jakieś dotryski pozmieniał coś i wszystko wróciło do normy, ale nadal nie jest to jazda zadowalająca, a(nadmienię ze jeździłem innym autem na gazie na gorszej instalacji przez ok 10lat i nie miałem takich problemów.) także nie wiem czy te opinie są faktycznie miarodajne czy właściciele warsztatów sami sobie ich nie piszą, a specjalnie szukałem warsztatu z najwiekszą i najlepszą liczbą ocen i niestety nie wyszło dobrze.

  • 3.
  • 4,75 Audi A4 B5 1.6 i (101KM) 1995r.
    dodał: Marcin, 03.06.2010

    Po założeniu wprost wspaniale. Żadnych szarpnięć podczas przełączania, dynamika ta sama. Uszkodzeniu uległ czujnik ciśnienia. Po 40 tyś dwa wtryski przepuszczały i podawały za dużą dawkę gazu, samochód się dławił. Koszt dowiem się wkrótce. Poważniejszych problemów brak. Należy dobrać odpowiednie ustawienia, skalibrować itd. Temperatura powinna też być dobrana myślę w granicach 30 stopni. Jak ma się zdecydowanie niżej to może być problem będzie odczuwalna zmiana z benzyny na gaz, może nawet zgasnąć. Postoi trochę w słońcu i praktycznie po paru sekundach będzie się mógł przełączyć. Trzeba też wziąć pod uwagę że potrzebuje trochę czasu aż chwyci odpowiednią tem., niezależną od tem. silnika. i benzyny też trochę spali przy tym. Polecane osobą którzy pokonują odcinki jednorazowo powyżej 10km.

  • 4.
  • 5,00 Audi A4 B5 1.6 i (101KM) 1995r.
    dodał: klient, 20.02.2013

    auto po wizycie jak nie jezdzilo na gazie tak nie jezdzi. podobno wymienil jakies sterowniki do wtryskow ale tam ich nie ma bo jak pozniej doczytalem komputer steruje wtryski. rachunek 800 zl i nie oddal wymienionych czesci. Przez 2 tyg nie chcial mi oddac auta bo nie zauwazyl ze wygazowal 5litrow paliwa i sciemniel ze wyjechal. Kazal przyjechac za 2 tyg znowu na wymiane sondy jaknie zacznie jezdzic na gazie i powiedzial ze sama sonda kosztuje 500 zl. Pojechalem prosto do Domagalskiego. Auto zrobione nastepnego dnia a do zaplaty 50 zl. Kazdy pewnie powie ze jestem jakis podstawiony czy cos ale mowie wam ze kotlarek to ostatnie dziadzie. Nigdy tam juz nie pojade i wam radze to samo...

  • 5.
  • 2,00 Audi A4 B5 1.8 20V Turbo (150KM) 1997r.
    dodał: Władek, 07.12.2009

    Instalacja ,,OSCAR-N " zamontowana w Tarnowie na ul. Krakowskiej do AUDI A4 1.8T,dodam, że samochód sprawny w 100 % na PB jeździ świetnie brak błędów w ECU co potwierdzono w serwisie BOSCH. Z w/w instalacją jest to wielka porażka, szarpanie brak jakiej kol wiek płynności jazdy, po kilku wizytach w tym warsztacie nic nie poprawiono nawet wskaźnika poziomu gazu nie potrafili naprawić tylko mnie zbywali . Dopiero po odwiedzeniu innych renomowanych warsztatów LPG po wymianie REDUKTORA, LISTWY, RURKI LPG i wielu innych poprawkach montażowych i dopłacie około 1200 zł samochód jakoś zaczął jeździć. NIE POLECAM TEGO WARSZTATU chyba, że instalacje do poloneza!!!

  • 6.
  • 4,25 Audi A4 B5 1.6 i (101KM) 1997r.
    dodał: MARKO, 29.04.2013

    SAMOCHÓD NA GAZIE JEST SŁABSZY DA SIE TO ZAŁUWAŻYĆ CUŻ KOSZT JAZDY DUŻO TAŃSZY ALE I SĄ MINUSY W POSTAĆI MOCY SILNIKA INSTALACJA DZIAŁ POPRAWNIE JEŚLI SIE O NIĄ ZADBA WYMIANA FILTRÓW I SPRAWDZONY CPN NIE TANKOWAĆ U CYGANÓW CO MAJĄ GAZ NIE WIADOMO Z KĄD Z DOMIESZKĄ PIERON WIE CZEGO OD CZASU DO CZASU STRZELIĆ BĘZYNE NA PRZETARCIE SILNIKĄ NIBY NI MA RÓŻNICY ALE ZALECANE JEST TO PAMIĘTĄĆ BY GAZOWAĆ SAMOCHODY KTÓRYM GAZ LEŻY BO NIE WSZYSTKIE SIE NADAJĄ I NAJWAŻNIESZE NIE PIRACIĆ BO NAGRZEWA SIE GŁOWICA PRĘDZEJ

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Audi A4

Audi A4

602 komentarze

426 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Jacek~Jacek

Ludzie, skąd wy bierzecie takie wyniki??? Według producenta to auto z silnikiem 2,4 pali 14,9 l/100 km w mieście!!! Nowe!!! Albo wasze silniki z wiekiem stają się coraz młodsze i oszczędniejsze, albo poprostu gadacie bzdury, albo jeżdzicie jak stare baby...
Mój silnik jest w bardzo dobrym stanie- pracuje jak nowy, nie bierze oleju pomimo 200 000 przebiegu i przy jeździe miejskiej (trójmiasto) spala około 15l/100km. Dodam że jeżdżę normalnie, nie przekraczając na ogół 3000 obr/min- skrzynia 5 biegowa tiptronic.

~Krzysztof~Krzysztof

Witam chciałbym się dowiedzieć jakie są prawdopodobne wady Audi S4 B8 2010 3,0 TFSI z skrzynią automatyczną ponieważ jestem zainteresowany jego zakupem ale nie wiem co miałby dokładnie sprawdzić podczas oglądanie ów auta z góry dziękuje za pomoc.

PS:Sprzedawca posiada również wersje z skrzynią manualną ten sam rok i silnik więc raczej przejadę się obydwoma więc pomóżcie mi wybrać który byłby lepszy pod względem głównie nie wadliwości.

~Wojtek~Wojtek

Wita.-posiadam audi 2007rok 2.0tdi wszystko idealne bardzo małe spalanie i wygoda jazdy.
Jedyny feler co słyszałem to pompa oleju ,ale profilaktycznie naprawiłem wałki do pompy oleju,
W imielinie i śmigam już drugi rok .

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Audi

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
21 147
Przejechany dystans
19 176 052 km
Zatankowanego paliwa
739 279 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
4 008
Wydanych pieniędzy
1 700 953 zł
Średnie wydatki na auto
1 532 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
5 328
Wydanych pieniędzy
4 642 181 zł
Średnie wydatki na auto
4 182 zł
Zobacz dzienniki kosztów Audi (1 110)

Testy zderzeniowe Audi A4

Najnowsze testy zderzeniowe Audi A4 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Audi A4, 1.8 TFSI ´Attraction´, LHD
2009

Audi A4
Audi A4

Audi A4
2008

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Audi

Zużycie paliwa Audi A4/RS4/S4 B8

Na podstawie 107 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: kaczy, dodano: 02.02.2014 19:03

Autko jest rewelacyjne pod względem oszczędności. Przy spokojnej jeździe w trasie jak dziadunio czyli do ok. 80km/h nie widziałem więcej niż 5l/100km już od b. dawna. Oczywiście zawsze wyniki są dużo niższe. Zwykle pokonuję jednorazowe odcinki ok 35km i najlepszy wynik jaki wtedy zanotowałem to 4.1l/100km. Jednak w takim przypadku trzeba jechać cały czas skoncentrowany i delikatnie operować gazem, decydujący wpływ miał tu też zapewne znikomy ruch na drodze. Normalne spalanie jakie udaje mi się uzyskać przy spokojnej jeździe to 4.4-4.5l/100km. W mieście w temperaturze -10 i mniej prawie zawsze ok 8 litrów, ale zawsze rano silnik chodzi już podczas skrobania szyb. Przy temp. dodatniej jest to od 6.9-7.5 w zależności od jazdy i korków. Wyniki, które podałem to odczyty z FIS´a. Minimalne średnie spalanie jakie uzyskałem to 5.8 litra. Mierzone na ponad 2000km 1/3 miasto, reszta trasa. To już nie odczyt z FIS´a. Innymi słowy zatankowałem 62.8 litra po 1080km. Wynik ten jest z późnej jesieni. Sądzę, że latem wyniki będą podobne z uwagi na korzystanie z klimy. Jako ciekawostkę dodam, że są to wyniki z oponami jakie zaleca Audi, czyli 205/55/16. Po założeniu 235/40/18 w trasie ciężko jest zejść poniżej 5l/100 nawet przy b. oszczędnej jeździe.

pełny raport Audi Sedan 1.9 TDI

autor: ÂŁysy, dodano: 22.12.2009 12:12

Auto zakupiłem niecałe pół roku temu. Silniczek niby awaryjny jednak chodzi o to że lubi pociągnąć oleju jak jest na gaz, dlatego jeżdżę czystą benzynką. Przez niecałe 30 tyś km wymieniłem 2 cewki zapłonowe i 2 razy olej. Teraz ma 153 tyś km. SPALANIE trasa jadąc oszczędnie to granica 6,5l i jak zbiornik ma pojemność 65l to bez lania po odpowietrzniku zasięg z komputera ponad 1000 km (mniej więcej jak zrobię 200 to rośnie do 800 km i dopiero później spada). Miasto 10-10,5 da się zrobić spokojnie, aczkolwiek jak się nad nim znęcałem w granicach rozsądku czyli do 4-4,5 tyś na każdym biegu to koło 13l /100 km nie jest źle :) Dodam że jeżdżę manualem i nie każdy może tyle spalać bo np mój ojciec, kierowca od 30 lat zawodowo nie spalil nim na trasie mniej niż 8,5 Więc kwestia odpowiednej techniki jazdy. krzysiek1-2@wp.pl w razie pytań :) I jakby ktoś był zainteresowany w przeciągu miesiąca kupnem takiego auta to też może się odezwać :)

pełny raport Audi Sedan 2.0 i 20V

autor: KARCZMA z audiA, dodano: 14.10.2012 23:39

Autko z automatyczną skrzynią biegów Multitronic Pojemności 2.0TDI - BRF Moc silnika 136KM. Dwa razy podliczyłem spalanie auta i wyszło mi za pierwszym razem 6.47 litra a za drugim 6.42 litra Przejechałem nim 30000tyś kilometrów i jak na razie skrzynia OK przebieg auta 208000km Przy 190000tyś miał wymieniony EGR ( był dziurawy ) dość drogie ceny części np. świece żarowe zamienniki kosztują około 80zł w porównaniu do 1.9TDI na pompie rotacyjnej to koszt ich jest około 25zł jest różnica :( Autkiem przyjemnie się jeździ tylko jak na takie gabaryty auta to powinno być więcej miejsca w środku i oczywiście większy bagażnik (dość ciasne auto) Czy bym kupił je ponownie po doświadczeniu z nim jakie mam aktualnie po półtorej roku użytkowania, hym raczej TAK tylko z silnikiem 1.9TDI (jak by robili na pompie rotacyjnej zamiast na pompowtryskach to by było MIODZIO. Firma poszła w złą stronę z tymi pompowtryskami) i ze skrzynią tylko i wyłącznie manualną (jak coś walnie to hol..... drogie są naprawy tego multitronica :(

pełny raport Audi Avant 2.0 TDI

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Audi A4/RS4/S4 B8

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Audi A4/RS4/S4 B8

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Audi A4 B8
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Audi A4, oglądali także