Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Audi A4 B8 Avant 2.7 TDI 190KM 2008-2011

Lata produkcji: 2008 - 2011
Segment: Klasa średnia
W tym przypadku wybór najczęściej pada na diesla i tu wachlarz faktycznie jest spory. Najsłabsze warianty 120/136KM lepiej sobie odpuścić – do tego auta pasuje co najmniej 2.0 TDI 150KM. Chętnie się zbiera, żwawo przyspiesza i całkiem kulturalnie pracuje, a jego 177-konna wersja generuje jeszcze lepsze osiągi. Mocniejszy jest już tylko 3.0 TDI 204-245KM. To już propozycja dla koneserów. A co z silnikami benzynowymi? Podstawowy 1.8 TFSI 120KM jest w A4 nieco mdły, ale wersja 170-konna pasuje jak ulał. Czuć rezerwę mocy, a autem jeździ się płynnie i łatwo. 2.0 TFSI ma 180KM i znikomą różnicę w osiągach, dlatego po lepszą dynamikę lepiej sięgnąć do wariantu 225KM, albo 3.0 TFSI 272KM. Tego ostatniego trzeba tylko mieć za co tankować.

Komentarze redakcji

Powagosław: Zwycięskiego składu nie zmienia się w piłce nożnej. W Audi nie zmienia się tego, co od lat działa, doskonale się sprzedaje i podoba się kierowcom. A4 to od lat punkt odniesienia dla całej konkurencji w tym segmencie. Może właśnie dlatego, że od zawsze wygląda tak samo.
Luzacjusz: Trzy rzeczy są w życiu pewne: śmierć, podatki i kolejna edycja „Tańca z gwiazdami”. Jest jeszcze czwarta: to nieśmiertelny wygląd A4. Usłyszycie to kiedyś od swoich wnuków, którzy przyjdą ponarzekać, że nowe Audi znowu wygląda jak stare. Przyzwyczailiśmy się, że narzekają wszyscy i wszyscy chcieliby mieć.

Dane techniczne Audi A4 B8 Avant 2.7 TDI 190KM 2008-2011

Podstawowe parametry Audi A4 B8 Avant 2.7 TDI 190KM

Produkowany
od 2008 do 2011 roku
Pojemność skokowa
2698 cm3
Typ silnika
diesel
Moc silnika
190 KM przy 3500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
400 Nm przy 1400-3250 obr/min
Montaż silnika
z przodu, podłużnie
Doładowanie
turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu
DOHC
Liczba cylindrów
6
Układ cylindrów
widlasty
Liczba zaworów
24
Typ wtrysku
bezpośredni Common Rail
Pojemność zbiornika paliwa
65 l
Dodatkowe informacje
Wtryskiwacze piezoelektryczne, sterowniki Bosch EDC 17.

Przeniesienie napędu Audi A4 B8 Avant 2.7 TDI 190KM

Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś
Dostępny
Liczba biegów
6
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś
Dostępny
zobacz dane techniczne

Zużycie paliwa Audi A4 B8 Avant 2.7 TDI 190KM 2008-2011

Wybrane raporty spalania Audi A4 B8 Avant 2.7 TDI 190KM 2008-2011

srednie spalanie z mieszanej jazdy z 4 baków pod korek, jezdze tylko na tym drozszym dieslu, nie oszczedzam go ani ... więcejnie katuje do granic mozliwosci ale od tego jest by mu deptac, spalanie to podaje z okresu gdzie temp zew wynosila od -5 do +10 stopni, wiecej pali bo jak sie go odpali to po 2 minutach juz ciepło z nawiewow leci bez wlaczonej klimatyzacji. polecam ukryj
dodano 22.05.2015 przez
Zobacz raporty spalania Audi A4 B8 Avant 2.7 TDI 190KM 2008-2011 Dodaj raport spalania

Publikacje o Audi A4

Przeczytaj pozostałe 12 publikacje o Audi A4

Newsy o Audi A4

Przeczytaj pozostałe 23 newsy o Audi A4

Testy zderzeniowe Audi A4 Euro NCAP

Audi A4 2.0 TDI S tronic, LHD
Audi A4 2.0 TDI S tronic, LHD
2015
Zobacz szczegóły
Audi A4, 1.8 TFSI ´Attraction´, LHD
Audi A4, 1.8 TFSI ´Attraction´, LHD
2009
Zobacz szczegóły
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Audi

Nowe Audi A4

nowe Audi A4
Audi A4
ceny od 131 500 zł do 377 600

Audi A4 B8 RS4 Avant 4.2 FSI 450KM od 2012

w pakiecie RS4

w cenie katalogowej brutto

377 600 zł

Wyposażenie standardowe
Tapicerka Alcantara z elementami skórzanymi (środek siedzeń Alcantara, boki i zagłówki skórzane)
Audi Singleframe w połyskującej czerni w strukturze plastra miodu z ramką w kolorze matowego aluminium
Uchwyty w podłodze do mocowania bagażu, 4 sztuki
Wyposażenie opcjonalne
Pakiet systemów asystujących (8 300 zł)
Pakiet "Schowek" (640 zł)
Pakiety dealerskie
Pakiet systemów asystujących (8 300 zł)
Pakiet "Schowek" (640 zł)
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 70 oferty Audi A4
Używane Pewne oferty od dealerów
Znajdź auto używane Sprawdź VIN Raport o stanie technicznym

Dealerzy Audi

AUTO SPECIAL

AUTO SPECIAL Audi Modlnica

małopolskie, Modlnica, Prof. Adama Rożańskiego 28-30

Więcej

AUTO VIVA

AUTO PREMIUM Audi Poznań

wielkopolskie, Poznań, Krańcowa 40/42

Więcej

AUTO VIVA

AUTO VIVA Audi Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Połczyńska 111

Więcej

Handel Samochodami Józef Wiśniewski

Handel Samochodami Józef Wiśniewski Audi Kraków

małopolskie, Kraków, Krokusowa 2

Więcej

Krotoski-Cichy Audi

Krotoski-Cichy AUDI Częstochowa

śląskie, Częstochowa, Makuszyńskiego 74/76

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Dziennik kosztów Audi A4

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

15 603

Przejechany dystans

2 391 613 zł

Zatankowanego paliwa

555 209 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

2 879

Wydanych pieniędzy

1 290 350 zł

Średnie wydatki na auto

1 820 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

4 065

Wydanych pieniędzy

1 199 665 zł

Średnie wydatki na auto

1 692 zł

ZOBACZ 709 dzienników kosztów Audi A4 Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Audi A4

Liczba wpisów: 53
komentarzy(66)
komentarzy(64)
komentarzy(43)
komentarzy(52)
komentarzy(44)
komentarzy(56)
Zobacz inne typowe słabe punkty Audi A4 dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza Audi A4

Liczba wpisów: 150
Zobacz inne wpisy autodiagnozy Audi A4 Dodaj wpis do autodiagnozy

Skarbnica wiedzy o Audi A4

Sposoby wykonania czynności
dodano 14.01.2012 przez
DEMONTAŻ PÓŁKI 1. Najpierw w kufrze pod półką odłączamy kabelek od STOPU. 2. Teraz należy zdemontować blendę głośnika, zaczynamy od części przedniej, następnie boki i…
dodano 14.01.2012 przez
DEMONTAŻ OPARCIA TYLNEGO SIEDZENIA Najpierw demontujemy zagłówki,wyciągamy je , następnie wyciągamy plastikowe prowadnice od nich z oparcia.Po wyciągnięciu zagłówków i tych plastikowych tulei (prowadnic) energicznie…
dodano 09.01.2012 przez
Witam spotkała mnie niemiła niespodzianka awarii pompki centralnego zamka i konieczność montażu elektronicznego zestawu. Ale tu chce opisać sposób rozebrania boczków od Audi jako, że…
Zobacz więcej Podziel się wiedzą