Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Audi A6 C4

Lata produkcji: 1994 - 1997
Segment: Wyższa klasa średnia
Pierwsza generacja A6 oznaczona symbolem C4 debiutowała w roku 1994. Samochód był praktycznie zmodernizowaną wersją swojego popularnego poprzednika, Audi 100. Niemiecka marka zmieniła jednak nazwę swojego modelu zgodnie z nową symboliką obowiązującą w całej ofercie (litera A plus cyfra). A6 i 100 różniły się przede wszystkim kształtami nadwozia. Model A6 zyskał nowocześniejszą, bardziej zaokrągloną sylwetkę. Jego produkcja zakończyła się w 1997 roku.

Komentarze redakcji

Powagosław: Byli tacy, dla których poprzednie A6 wyglądało jak marzenie, choć częściej na pytanie o stylistykę tego modelu, mówiło się: „Ok, ale to Audi”. Nowemu A6 wyrosły pazury. I ciągle to jest Audi.
Luzacjusz: Jeden z niewielu w motoryzacji przykładów wprowadzania kolejnych generacji modelu na zasadzie niekończącego się faceliftingu. Ten, trzeba przyznać, jest chyba najbardziej udany z dotychczasowych, jakkolwiek A6 wciąż pozostaje obrzydliwie akuratny.

Dane techniczne Audi A6 C4

Silniki

Moc silników 90-326 KM

Poj. silników 226-4 172 cm3

Prędkość maks. 182-250 km/h

Przyspieszenia 0-100 5,6-17,5 s

Szkic techniczny:
zobacz dane techniczne

Oceny Audi A6 C4

Średnia ocena modelu

na podstawie 263 opinii

4.38

Średnia dla segmentu: Wyższa klasa średnia 4.31

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

+ Silnik

+ Skrzynia biegów

Wady

- Drobne usterki

- Widoczność

- Koszty utrzymania

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (96%)
NIE (4%)

Wybrane oceny kierowców Audi A6 C4

samochód po prostu bajka, super silnik, duża moc i bardzo ekonomiczny, niezniszczalne zawieszenie, rewelacyjny napęd na 4 kółka, części tanie ... więceji można wszędzie dostać, konstrukcja prosta więc każdy mechanik nawet taki domowy może sobie poradzić z naprawami, do tego karoseria ocynkowana, dla mnie samochód idealny, następny to też będzie Audi A6 tylko w nowszej budzie. ukryj
dodano 12.11.2009 przez
Ubolewam że takich aut się już nie produkuje, oraz że na rynku wtórnym zadbanych egzemplarzy jest jak na lekarstwo. Zapłaciłem ... więcejza ten samochód 4 lata temu sporo jak na takiego staruszka ale to była super inwestycja. Śmiać mi się chce jak słucham o awaryjnych nowoczesnych dieslach sypiących się po przebiegach 100.000km, o rdzewiejejących mercedesach anomaliach elektroniki, tandetnych wnętrzach popsikanych srebrnym sprajem imitujących aluminium. Ja w swoim mam wszystko co potrzeba grzane siedzenia, klima, oszczędny nieśmiertelny silnik, nawigację sobie dokupiłem, radio mp3, czego chcieć więcej. Może nie jest to zbyt urodziwy samochód ale potrafi się odwdzięczyć. Silnik szczególnie AEL 140KM z 6 biegową skrzynią biegów czyni mistrzem osiągów, spalania i mocy. Ocynkowana buda sprawia że mnie rdza nie dotyczy. Zamierzam jeździć tym samochodem jeszcze wiele, wiele kilometrów i podziwiać niektóre nowoczesne samochody mknące na lawetach do serwisu. ukryj
dodano 06.12.2011 przez
Jest to samochód w którym można się zakochac. Objeżdża nie jedną nową furę, napęd quattro buda w Avancie sprawiają, że ten ... więcejsamochód może nie tylko latac w okolicach 280km/h(mój ma zdjęty kaganiec) ale również pojechac w super komforcie w góry z całą rodziną i nie martwic się pogodą- "czy śnieg spadnie". Mój egzemplarz jest dośc bogaty, z ważniejszych:pełny zestaw rolet(bag + tył) skórę,elektryke siedzen, grzany przód + tył, tel w podłokietniku, ori BOSE + zmieniarka, xenony + spryski, el szyber. ukryj
dodano 25.08.2012 przez
Cholera...14 letni samochód...grama rdzy, silnik 260000 nadal żwawy, bardzo wygodny, pojemny - poprostu idealny wół roboczy, BARDZO BEZPIECZNY!!!, 5 osób ... więcej+ bagaż i jedziesz nie czując obciążenia. Raczej nie do wzdychania ze wzgędów estetycznych, ale jak chodzi o funkcjonalność to poprostu samochód nie do zdarcia. Tani w eksploatacji, zawieszenie idealne na nasze drogi - wytrzymałe...Poprzednią a6 avant skasowałem, czołowo przy 90 + 90 ...wyszedłem z auta bez żadnego draśnięcia ukryj
dodano 30.07.2010 przez
Zobacz oceny Audi A6 C4 Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Audi A6 C4

Pb
6,50 - 22,87
Na podstawie 98 raportów spalania
ON
5,23 - 17,17
Na podstawie 201 raportów spalania
LPG
9,90 - 19,83
Na podstawie 62 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Audi A6 C4

WITAM WSZYSTKICH !!! SAMOCHÓD JAK NA SWÓJ WIEK - WYPRZEDZA CZAS O 10 LAT ( BIORĘ POD UWAGĘ 6-CIO BIEGOWĄ SKRZYNIĘ ... więcejBIEGÓW,ORAZ JEDNOSTKĘ NAPEDOWĄ A CO ZA TYM IDZIE MAŁE SPALANIE/A REWELACYJNE PRZYSPIESZENIE , TRZYMANIE SIE W ZAKRETACH JAK NA SWOJĄ WAGĘ TO SZOK, KOMFORT JAZDY POMIMO MAŁO AWARYJNEGO ZAWIESZENIA TO TEŻ REWELACJA JAK NA POLSKIE DZIURAWE DROGI,MAM FOTELE Z WYSÓWANYMI LĘDŻWIAMI I MOŻNA BEZ ZMĘCZENIA JECHAĆ W NICH KILKANASCIE GODZIN BEZ BOLU PLECÓW -A MOŻE NAWET WIĘCEJ-BO NIE PRÓBOWAŁEM - NO A MIEJSCE W AUCIE-MOŻNA SIĘ W NIM GONIĆ I NAJWAŻNIEJSZA RZECZ W TYCH AUDI I INNYCH MODELACH - TO OCZYWISCIE OCYNKOWANA KAROSERIA - NO I TĄ ISTONĄ KWESTIĘ ZOSTAWIAM BEZ KOMENTARZA!!! JEDYNA SŁABA ŻECZ-ALE BEZ PRZESADY-TO HAMULCE-NO ALE PRZY NASTEPNEJ WYMIANIE KLOCKÓW HAMULCOWYCH-BĘDĘ ZMUSZONY I DO WYMIANY FABRYCZNYCH PRZEDNICH TARCZ HAMULCOWYCH-WYMIENIE JE NA SPORTOWE TARCZE-"Z NACINANYMI ROWKAMI" BO JUZ Z DOŚWIADCZENIA WIEM,ŻE RÓŻNICA PIORUNUJĄCA!!! NO A TERAZ RZECZ NAJWAŻNIEJSZA,A MIANOWICIE SPALANIE: JAK JUŻ WSPOMIANIAŁ MÓJ PRZEDMÓWCA ARKADIUSZ:"JEŻELI MAMY SPRAWNĄ TURBINĘ+WTYSKIWACZE+PALIWO+UKŁAD DOLOTOWY I WYLOTOWY+ NO I PODSTAWA:FILTR POWIETRZA I PALIWA DROŻNY = TO TYLKO WTEDY MOŻEMY ROZMAWIAĆ O PRAWDZIWYM SPALANIUN KTÓRE Z MOICH WYLICZEŃ WYGLADA NASTEPUJĄCE: WYNIK 6,6 LITRA=JEST TO ŚREDNIE SPALANIE UZYSKANE NA TRASIE A WLAŚCIWIE AUTOSTRADZIE-PRZEJECHANE PONAD 2000KM Z PRĘDKOŚCIOM 100-160KM/H .WYNIK 8 LITRÓW TO W PRZEWADZE MIASTO I JAZDA NIEEKONOMICZNA-BO ZAPEWNIAM-MOŻNA Z TYM AUTEM POSZALEĆ-PODOBNY WYNIK UZYSKAMY JADĄC AUTOSTRADĄ Z PREDKOŚCIAMI 160-200KM/H -NO A JEŻDŻĄC ŻWAWO PÓŁ NA PÓŁ MIASTO/TRASA =WYNIK OKOŁO 7 LITRÓW-JA UZYSKUJE PRZEWAZNIE. PODSUMOWUJĄĆ APETYT NA PALIWO TEGO AUTA Z TĄ JEDNOSTKĄ NAPĘDOWĄ = NA 80-CIO LITROWYM ZBIORNIKU PALIWA MUSIMY W OBU PRZYPADKACH NIEŻLE "POSTARAĆ SIĘ" BY PRZEJECHAĆ NA NIM 1000KM ALBO BY ZROBIĆ NA NIM AŻ 1500KM -BO TO TEZ JEST MOŻLIWE-A BYĆ MOŻE NAWET WIĘCEJ? ukryj
dodano 01.01.2010 przez
silnik 2.5 litra trzeba czymś karmić ale i tak nie jest to jakiś straszny głodomor, średnio na 1000 km w ... więcejjeździe mieszanej spalanie oscyluje w granicach 6.5-7.5 litra, przy takiej masie, takiej mocy i przy napędzie quattro to jest śmiech na sali, do baku wchodzi 80 litrów, na baku robię 1000-1100 km, i zostaje jeszcze kilka litrów rezerwy na której można zrobić jeszcze jakieś 100-120 km więc jest super, odnośnie awaryjności to nie ma zbytnio dużo do gadania, przez rok zrobiłem następujące rzeczy: - wymieniłem końcówkę tłumika bo poprzednik po prostu nie miał gustu i był założony jakiś sportowy harpagan, teraz jest tak jak w oryginale - wymieniłem przednie wahacze bo w obu sworzniach były luzy, przy okazji wszystkie gumy z przodu, końcówki drążków, gumy stabilizatora(za wszystko dałem chyba niecałe 500 zł a spokój mam już na lata) - wymieniłem łożysko z jednej strony bo już zaczynało dawać oznaki zużycia (cena 70 zł firmy FAG takie jakie są w oryginale) i jak na razie nic więcej, ale jest jeszcze kilka rzeczy które trzeba zrobić, w końcu samochód ma 14 lat na razie silnik chodzi jak marzenie tylko wymiany eksploatacyjne, zawieszenie jest jeszcze stalowe i ma miano niezniszczalnego, potwierdziło to kilku taksówkarzy z którymi rozmawiałem przed zakupem, karoseria ocynkowana więc rudej ani widu ani słychu, przez rok wydałem jakieś 800-900 zł na naprawy i części eksploatacyjne, wszystko robię sam bo lubię się grzebać i mam pewność jest dobrze;D ukryj
dodano 12.11.2009 przez
Silnik nie należy do oszczędnych po mieście zimą spala nawet 20 litrów gazu na 100km. Latem również dużo po ... więcejmieście 16-18 litrów gazu (Tarasa 10l. LPG przy toczeniu 120 km/h). Ale rekompensatą tego jest gang 5 cylindrów w rzędzie!!! Żadna V6 nie ma gangu silnika (tylko wydechu) a w R5 2.3E REWELACJA!!! Ciągle ktoś się ogląda jak tylko wskoczę na 4000 obr. za pięknym dźwiękiem. Duże spalanie jest spowodowane wtryskiem mechaniczny i co się z tym wiążę instalacja gazowa tylko najprostsza najbardziej paliwożerna (ale też najtańsza, ja zapłaciłem w 2010r. 1300 zł – 3 lata gwarancji) I więcej wad ten silnik nie ma!!! Silniki 2.3 AAR to rzadkość ale cały blok silnika układ chłodzenia i olejowy a nawet część osprzętu jest identyczna jak w 2.5 TDI a to jest po prostu stonka. Ogólnie części kupuje się za grosze!!! Silnik bardzo prosty i w 100% mechaniczny (ze śrubokrętem i kluczami 7,8,13,17,19 zrobisz przy nim wszytko sam) I jeszcze jedno, silnik nie wysilony co zapewnia mu dłuuuuugowieczność, czytałem o 600.000 km - 800.000 km bez remontu!!! Mój ma 300.000 km i ostatnio zdjąłem pokrywę zaworową a tam 0 śladów zużycia. ukryj
dodano 25.08.2011 przez
audi a6 c4 1.9 tdi 90KM 1997 rok autko posiadam 3 lata kupilem go od pana ktory jezdzil nim tylko ... więcej6 miesiecy w polsce a wczesniej od nowosci w niemczech autko bylo serwisowane w niemczech do konca jak kupilem mialo 175 tys przez trzy lata zrobilem 55 tys. po kupnie autka od razu doinwestowalem cale nowe zawieszenie tyl i przod doslownie wszystko z kazdym drobiazgiem a czesci byly wysokiej klasy koszt 2.5 tys zl, rozrzad 800 zl, i cala nowa klimatyzacja z nowa sprezarka z przewodami,chlodnica z zkraplaczami i filterkami 1600zl.autko ma podgrzewane fotele .klimatronik. tempomat. elektr. szyby, lusterka wszystko dziala bez problemu. zalorzylem chip mam 110 KM ale to i tak malo na 1500 kg. tempomat super sprawa bo jezdze tylko w angli bo tam mieszkam super na trasy polska - anglia. silnik bezawaryjny, pora wymienic tarcze i klocki. narazie nie zmieniam bo nie ma po co ale za 2 lata to tylko na bmw 730 diesel 2006-2007 rok. ukryj
dodano 05.02.2014 przez
auto idealne dla młodego kierowcy jak i nieco starszego przy wyborze auta zasugerowałem się napędem quattro jazda takim samochodem to ... więcejczysta przyjemność silnik 2.8 2 V to pancerna jednostka napędowa. Jak ktoś jest w stanie zapanować nad pedałem gazu i potrafi dojeżdzając do skrzyżowania chamować biegami spokojnie z prędkością na trasie 80-100 km/h za niecałe 30 zł może zrobić 100 km jeżeli jednak ktoś ma chęć szybciej dojechać do celu z prędkością 100-160 a miejscami 200 musi liczyć się z nieco wyższym spalaniem 35-40 zł. Podane spalanie przy cenie gazu 2.40 z dobrą instalacją gazową średnio 40%miasto 60% trasa 4 osoby na pokładzie plus bagaże po dach. podsumowując autem jeżdząc spokojnie płynie się po drogach niczym statkiem po morzu a z nieco więkrzą prędkością można poczuć ten dreszczyk emocji. ceny części nie są drogie. za egzemplarzami w dobrym stanie trzeba zrobić sporo kilometrów po naszym pięknym kraju . ukryj
dodano 31.01.2015 przez
Zobacz raporty spalania Audi A6 C4 Dodaj raport spalania

Publikacje o Audi A6

Przeczytaj pozostałe 27 publikacje o Audi A6

Newsy o Audi A6

Przeczytaj pozostałe 32 newsy o Audi A6

Nowe Audi A6

nowe Audi A6
Audi A6
ceny od 180 800 zł do 532 900

Audi A6 C7 Limousine Facelifting 2.0 TFSI 252KM od 2014

w pakiecie 2.0 252KM TFS

w cenie katalogowej brutto

206 000 zł

Wyposażenie standardowe
Czujnik kontroli zapięcia pasów bezpieczeństwa
Zestaw narzędzi z podnośnikiem
Servotronic - wspomaganie układu kierowniczego zależne od prędkości jazdy
Wyposażenie opcjonalne
Pakiet skórzany (Zakres 1) (2 380 zł)
Pakiet oświetlenia zewnętrznego i wnętrza Ambiente (1 410 zł)
Pakiet skórzany (Zakres 2) (3 360 zł)
Pakiety dealerskie
Pakiet skórzany (Zakres 1) (2 380 zł)
Pakiet oświetlenia zewnętrznego i wnętrza Ambiente (1 410 zł)
Pakiet skórzany (Zakres 2) (3 360 zł)
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 33 oferty Audi A6

Dealerzy Audi

JJ IDCZAK

AUDI Idczak Łódź

łódzkie, Łódź, Niciarniana 51/53

Więcej

MARSZAŁEK

MARSZAŁEK AUDI Częstochowa

śląskie, Częstochowa, Makuszyńskiego 78/80

Więcej

AUTO SPECIAL

AUTO SPECIAL Audi Modlnica

małopolskie, Modlnica, Prof. Adama Rożańskiego 28-30

Więcej

AUTO VIVA

AUTO PREMIUM Audi Poznań

wielkopolskie, Poznań, Krańcowa 40/42

Więcej

AUTO VIVA

AUTO VIVA Audi Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Połczyńska 111

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Audi A6

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

3 840

Przejechany dystans

657 147 zł

Zatankowanego paliwa

151 360 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

717

Wydanych pieniędzy

407 964 zł

Średnie wydatki na auto

1 700 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

1 130

Wydanych pieniędzy

541 800 zł

Średnie wydatki na auto

2 258 zł

ZOBACZ 240 dzienników kosztów Audi A6 Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Audi A6 C4

Liczba wpisów: 45
komentarzy(1)
komentarzy(7)
komentarzy(5)
komentarzy(2)
komentarzy(1)
komentarzy(16)
Zobacz inne typowe słabe punkty Audi A6 C4 dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza Audi A6 C4

Liczba wpisów: 62
Zobacz inne wpisy autodiagnozy Audi A6 C4 Dodaj wpis do autodiagnozy

Opinie o instalacjach LPG w Audi A6 C4

Liczba wpisów: 6
auto spisuje sie na lpg rewelacyjnie, zadnych problemów przez cały okres ekspoloatacji, jedyne co serwisowałem do tej pory w instalacji ... więcejlpg to wymiana filtrów , silnik pracuje równo, nie ma zadnej róznicy jezeli chodzi o dynamikę. zdecydowanie ppolecam tę jednostkę. srednie spale przy delikatnej jezdzie na trasie 90-100km/h ok 9 litów gazu:)) auto wydawało by sie nie na studencką kieszeń:P:P pozdrawiam! ukryj
dodano 18.10.2009 przez
Rewelka samochód pracuje bardzo dobrze a i spalanie zaskoczyło mnie pozytywnie udało mi się zejść do 8,5 litra zimą przy ... więcejprędkości około 90km/h trasa, i nigdy nie przekroczył 14 litrów jedynym mankamentem tej instalacji jest konieczność częstego czyszczenia wtrysków bo się zawieszają ale są rozbieralne. ukryj
dodano 21.03.2009 przez
Nie ma różnicy poza tym że jest bardziej elastyczny na LPG
dodano 14.04.2015 przez
DAJE RADE I NIE PCHAM SWOJEGO AUTA JAK INNI. POZDRAWIAM
dodano 04.05.2010 przez
Jestem zadowolona i polecam
dodano 07.12.2010 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Audi A6 C4

Skarbnica wiedzy o Audi A6

Ciekawostki
dodano 01.08.2011 przez
W 2005 roku nowe Audi A6 wygrało nagrodę Światowego samochodu roku.
dodano 01.08.2011 przez
Model C5 został wprowadzony w 1997 roku. Włoski projekt przebudowy auta, przygotowany przez znane biuro projektowe "Pininfarina" obejmował nowoczesny design w stylu Fastback. Współczynnik oporu…
Zobacz więcej Podziel się wiedzą