Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Audi A6/RS6/S6 C4

Pierwsza generacja A6 oznaczona symbolem C4 debiutowała w roku 1994. Samochód był praktycznie zmodernizowaną wersją swojego popularnego poprzednika, Audi 100. Niemiecka marka zmieniła jednak nazwę swojego modelu zgodnie z nową symboliką obowiązującą w całej ofercie (litera A plus cyfra). A6 i 100 różniły się przede wszystkim kształtami nadwozia. Model A6 zyskał nowocześniejszą, bardziej zaokrągloną sylwetkę. Jego produkcja zakończyła się w 1997 roku.

Generacje Audi A6

  • A6 C4   1994 - 1997
    Audi A6 C4
    • Wybierz generację

    • A6 C7 (2011 - teraz)
    • A6 C6 (2004 - 2011)
    • A6 C5 (1997 - 2004)
    • A6 C4 (1994 - 1997)

Komentarze redakcji

Powagosław: Byli tacy, dla których poprzednie A6 wyglądało jak marzenie, choć częściej na pytanie o stylistykę tego modelu, mówiło się: „Ok, ale to Audi”. Nowemu A6 wyrosły pazury. I ciągle to jest Audi.
Luzacjusz: Jeden z niewielu w motoryzacji przykładów wprowadzania kolejnych generacji modelu na zasadzie niekończącego się faceliftingu. Ten, trzeba przyznać, jest chyba najbardziej udany z dotychczasowych, jakkolwiek A6 wciąż pozostaje obrzydliwie akuratny.

Wersje nadwozia Audi A6 C4

Silniki Audi A6 C4

Lista silników:
1.8 20V (125KM), 2.0 (115KM), 2.0 16V (140KM), 2.0 (101KM), 2.2 Turbo (230KM), 2.3 (133KM), 2.6 V6 (150KM), 2.8 V6 (174KM), 2.8 V6 30V (193KM), 4.2 V8 (290KM), 4.2 V8 (326KM), 1.9 TDI (90KM), 2.5 TDI (115KM), 2.5 TDI (140KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o Audi A6

Audi A6 FL - wciąż w formie

Facelifting obecnej generacji Audi A6, to oprócz drobnych zmian stylistycznych, przede wszystkim modyfikacje technologiczne. Trudno się temu dziwić, ponieważ Audi chcąc być liderem w świecie motoryzacji, musi stawiać na innowacje.

Audi RS6 Avant - praktyczny potwór
 
Nasz test Audi RS6 Avant 4.0 TFSI 560 KM

802 770 złotych. Tyle kosztowało testowe Audi RS6 Avant. Kwota robi wrażenie, a samochód? Wydaje się, że właśnie do tego został stworzony.

Audi A6 C6 - coraz tańsze Premium

Audi od dłuższego czasu produkuje samochody, którym ciężko cokolwiek zarzucić. Przynajmniej jak są nowe. Mówią, że nieszczęścia chodzą parami, ale w koncernie Volkswagena tak naprawdę poruszają się całym stadem, bo jedna wada konstrukcyjna rozprzestrzenia się po wielu modelach różnych marek, ze względu...

Audi Sportscar Experience - deszczowe szaleństwo w Poznaniu

Audi Sportscar Experience - pod tymi trzema słowami kryje się cała filozofia imprezy organizowanej przez niemieckiego producenta. Trzy modele, jeden dzień na jazdy oraz niezliczona liczba cylindrów, zaworów i koni mechanicznych, stłoczonych na jednym placu przed torem wyścigowym w Poznaniu. Audi RS4,...

Audi RS6 Avant - król Autobahny
 
Nasz test Audi RS6 Avant

4.0 V8, biturbo, 560 KM, 700 Nm i 3,9 sekundy do "setki". Takie liczby opisują nowy supersamochód spod znaku czterech pierścieni. Nie mówimy jednak o kolejnej generacji sportowego R8, tylko praktycznym i komfortowym RS6 Avant!

Przeczytaj pozostałe 3 artykuły o Audi A6

Audi A6 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Audi A6autoWcentrum - społeczność Audi A6

najwyższe oktanyAuta - Audi A6

Audi A6 S Line 74,36

Audi A6 Niunia 78,07

Audi A6 C6 V6 CR 3,0 TDI :) 82,57

Audi A6 C4 2.5TDI 73,73

Audi A6  V6 77,93

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Audi A6

RockIsNotDead 46,84

Greegorr 33,19

olekorson 33,25

acieply 57,28

puchacz 34,31

Hann22 30,16

rob25 30,18

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Audi A6

Zabezpieczenie karoserii twardym woskiem politurowym
Zabezpieczenie karoserii twardym woskiem politurowym Dziś po porządnej kąpieli na myjni samoobsługowej, zabezpieczyłem moja bestię tw...
Kupiony gadżet - odstraszacz zwierzyny
Kupiony gadżet - odstraszacz zwierzyny Wczoraj wrzuciłem do koszyka odstraszacz zwierzyny, widocznie naszła mnie jakaś ...
Zlikwidowanie przypomnienia serwisowego SERVICE INSP
Zlikwidowanie przypomnienia serwisowego SERVICE INSP Wziąłem się za szczegóły w mojej bestii, od czasu zakupu miałem napis INSP SERVI...
Nowy filtr powietrza
Nowy filtr powietrza Wybór padł na sprawdzoną firmę MANN, nie sprawdzałem stanu aktualnego filtra od ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Audi A6

od 178 200 zł do 525 000

Dostępne silniki

Benzyna (190 - 560 KM): 1.8 TFSI, 1.8 TFSI ultra, 2.0 TFSI, 3.0 TFSI, 4.0 TFSI

 

Diesel (150 - 326 KM): 2.0 TDI ultra, 3.0 TDI clean diesel, 3.0 TDI competition

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

automatyczna: 7-stopniowa, 8-stopniowa
Katalog nowych aut Audi A6
 

Najpopularniejsza wersja Audi A6

Audi A6 4.0 TFSI 420KM - 4 drzwiowy sedan

Najważniejsze wyposażenie

hak
radio / CD
komputer
skórzana tapicerka
niezależne ogrzewanie
czujnik parkowania
centralny zamek

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet skórzany (Zakres 2) - 2 880
Pakiet oświetlenia zewnętrznego i wnętrza Ambiente - 1 610

Cena katalogowa

375 000

Zobacz ofertę Audi A6 4.0 TFSI 420KM - 4 drzwiowy sedan
 

Audi A6 najczęściej porównywane z:

Volvo V70
3.0 T6 (304 KM)
Skoda Superb
1.6 TDI CR DPF (105 KM)
Volvo V70
2.0 D4 DRIVE-E (181 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Hyundai ix35 COMFORT Hyundai ix35 COMFORT
Rocznik: 2014. Silnik: 1.6 99KM .
Cena: 85 600 zł 82 100 zł
Zyskujesz: 3 500 zł Zobacz szczegóły »
Hyundai Santa Fe Executive Hyundai Santa Fe Executive
Rocznik: 2014. Silnik: 2.2 145KM .
Cena: 198 600 zł 172 900 zł
Zyskujesz: 25 700 zł Zobacz szczegóły »

Używane Audi A6

Audi A6
3.0 diesel 240 KM
275 000 km, 2007
70 000 PLN
Audi A6
2.0 diesel 177 KM
70 000 km, 2011
79 500 PLN
Audi A6
2.7 diesel 180 KM
212 841 km, 2008
55 900 PLN
Audi A6
2.0 diesel 140 KM
152 000 km, 2008
39 000 PLN

Ocena auta Audi A6/RS6/S6 C4

  • Średnia ocena
    na podstawie 253 opinii
  • 4,40
  • Średnia dla segmentu
    Wyższa klasa średnia: 4,35

Wybrane opinie

Audi A6 Sedan 2.6 V6 quattro (150 KM)

Po przerobce na gaz, koszty uzytkowania spadly do 1/3.Pompe paliwa musialem mimo wszystko wymienic (prawie 100 euro!), bo na gaz silnika sie nie da zapalic.Z dwoma bakami zasieg auta ogromny: 1500-1600km.Dzieki klimatyzacji automatycznej nawet slonce na Gibraltarze to pestka!Zima spisuje sie wspaniale w Austrii.Do tego polecalbym Quattro.Wtedy lancuchy moga lezec na dnie bagaznika.To juz trzeci Audi.Poprzednie to "100" 2 litrowym 5 cylindrowym silnikiem, drugi byl C4 2.3 tez 5 cylindrowy ale pijany Niemiec w Nowy Rok zjechal na nasz pas i trzasnal z przodu.Auto zlom a my cali.Policja powiedziala, ze jakby byl to mniejszy samochod to po nas.Przeciwnik jechal tzw "Bulli" , VW busik, z przodu jak czolg! Nastepne auto napewno tez Audi A6 i to ten nowy.Nie wiem jeszcze tylko, czy benzyniak, czy diesel.Zeby tylko cena jego byla troche przystepniejsza...

dodał: Didi z Aachen (didiac@tlen.pl)
Audi A6 Sedan 2.5 TDI (140 KM)

Auto ma jedną poważną wadę - jest już stare , najmłodsze roczniki mają 11 lat , czyli nieoszukując się przynajmniej 200 tys na liczniku , poza tym jest nieporównywalnie lepsze auto od A4, nie bójcie się napędu quattro , jest bezobsługowy, wcale nie powoduje dodatkowego zuzycia paliwa, silnik AEL 2.5 tdi 140 km to po porstu rewelacja, 9,9 sek do setki , spalanie na poziomie 7-8 litrów,vmax= 220 km/h, co ważne - bardzo trwałe turbiny,500 tyśkm do remontu silnika to normalka , także nie przestraszcie się przebiegów rzędu 250-300 tyś, blacharka - auto jest ocynkowane czyli zero rdzy ,duży bagażnik ok 500l , wygodne fotele ( zwłaszcza kubełki ), auto naprawdę godne polecenia za cenę 15-20 tys można spotkać zadbany egz , a za tą cenę można kupic tylko mułowatego merca albo bmkę z beznadziejnym tds-em . POZDRAWIAM !!!!

dodał: 2,5 TDI !!!!!
Audi A6 S6 Avant 4.2 V8 (290 KM)

Dobry samochód. Napęd na 4 koła rekompensuje lekkie stuki zawieszenia i twardość. Jak każdy samochód psuć się musi i się psuje ale ja nie należę do osób z lekką nogą. Powiem tak gdyby bmw 7 po 1997 miało napęd na 4 to pewnie bym się przerzucił. Ale póki co to bmw ma brak napędu więc zostaje następny w kolejce S6 PLUS lub RS ale to inna bajka ... trochę droższa. Tak nawiasem mówiąc to miałem kiedyś AUDI 200 20V i uwierzcie mi mało jest TAKICH samochodów. audiquattro@poczta.onet.pl

dodał: Kris
Audi A6 S6 Sedan 4.2 V8 (290 KM)

Przepiękne auto ktore juz nie jest produkowane. Ten model produkowano od 1994 do 1997 roku i z taśmy zjechało 2475 egzemplarzy (moj 1266) wiec za jakis czas moze byc okreslany kultowym. Posiadam go od ponad roku kupilem od pierwszego własciciela z książką serwisową, w stanie idealnym, nie tuningowany absolutny oryginał. Jedyna nie oryginalna rzecza sa na lato felgi MAE z ogumieniem na przodzie 225/40/18 tyl 255/35/18.

dodał: tgodlewski@vp.pl
Audi A6 Avant 2.5 TDI (140 KM)

to naprawdę wspaniały samochód, sprawdzający się zarówno w trakcie jazdy miejskiej (wspaniałe przyspieszenie) jak i na dalekich trasach. Bardzo wygodny, niezawodny, komfortowo wykonany i wyposażony. Niestety trzeba go dobrze pilnować (alarmy, immobilajzery itd), bo na liście rankingowej u złodzieji jest bardzo wysoko notowany. Ale oni byle czego tez nie kradną!!!

dodał: fixtg@wp.pl
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + skrzynia biegów
  • Wady
  • - ekonomiczność
  • - widoczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Audi A6

Audi A6 C7 Audi S6 Avant Audi A6 C7 Facelifting - galeria redakcyjna Audi A6 C7 Limousine Facelifting (2015) Audi RS6 Audi A6 2004 Audi A6 C5 Avant - galeria społeczności Audi A6 Avant Audi S6 2012 Audi S6 C7 Limousine Facelifting (2015)
Zobacz inne galerie Audi

Opinie o instalacji LPG

Audi A6

  • 1.
  • 4,50 Audi A6 C5 2.0 (130KM) 2003r.
    dodał: C4C5, 09.04.2010

    Wtryski i-Plus. Instalacja jako taka, sprawuje się znakomicie. Nie wiem, na czym jadę (Pb/LPG) - tylko mogę odczytać z przełącznika LPG, która dioda świeci. Jednak spodziewałem się mniejszego spalania LPG, zwłaszcza w trasie. Jest 1.4x benzyna, więc stanowczo za dużo. W mieście 1.3x Pb. Nie wygląda to na regulację, bo próbowałem już innych dysz, zmieniłem typ wtrysków itd. Pogarszała się tylko dynamika, a spalanie nie spadało (znacząco). Wolę tak - auto co prawda pali trochę więcej od założeń teoretycznych, ale za to dynamika jest taka, jak na benzynie.

  • 2.
  • 3,25 Audi A6 C5 2.4 V6 (165KM) 1998r.
    dodał: niezadowolony, 28.04.2011

    Gaz montowany u Andrzeja KOtlarka w Radomsku ul. Sportowa nigdy i nikomu nie polece tego warsztatu.Wlasciciel to cham i burak a pracownicy to niedouczeni partacze,zle dobrany reduktor wtryskiwacze oraz za maly przekroj przewodu zasilajacego.Wszystko to pomimo wyraznych sugesti co ma byc zalozone ,ale jakze to moze byc zeby zwykly czlowiek zwracal uwage "fachowcom".Omijacie ten warsztat z daleka...Auto zle pracowalo na gazie stracilo moc a na pseudo regulacjach mialem ciagle wmawiane ze jest ok

  • 3.
  • 4,50 Audi A6 C4 2.6 V6 (150KM) 1996r.
    dodał: bambi, 18.10.2009

    auto spisuje sie na lpg rewelacyjnie, zadnych problemów przez cały okres ekspoloatacji, jedyne co serwisowałem do tej pory w instalacji lpg to wymiana filtrów , silnik pracuje równo, nie ma zadnej róznicy jezeli chodzi o dynamikę. zdecydowanie ppolecam tę jednostkę. srednie spale przy delikatnej jezdzie na trasie 90-100km/h ok 9 litów gazu:)) auto wydawało by sie nie na studencką kieszeń:P:P pozdrawiam!

  • 4.
  • 5,00 Audi A6 C5 2.4 V6 (165KM) 2000r.
    dodał: Piotr m, 23.04.2010

    Większość aut jest przystosowana do pracy na LPG kwestią istotną jest rodzaj instalacji i odpowiednie ustawienie w zakładzie gdzie montowałem LPG było jeżdżone z laptopem w cyklu miejskim z klimą i na autostradzie różnice w ustawieniach były spore .JAK SIĘ DOWIEDZIAŁEM CZASY WTRYSKÓW PRZY OBCIĄŻENIU ZNACZNIE SIĘ RÓŻNIĄ OD USTAWIEŃ NA POSTOJU CZYLI BIEGU JAŁOWYM POZDRAWIAM PIOTR M.

  • 5.
  • 3,25 Audi A6 C5 3.7 V8 (260KM) 2002r.
    dodał: mariow44, 20.12.2011

    Po przejechaniu ponad 24tys km uważam, że montaż instalacji był jak najbardziej na miejscu. Spalanie może nie jest małe, bo oscyluję w przedziale 14-18 ale przy 3litrach pojemności jest OK. Spadku macy w zasadzie nie czuję. Ze wzgledu na silnik i być może moje przewrażliwienie, raz lub 2 na pół roku jeżdżę na regulację. Ogólnie całość na 4+

  • 6.
  • 5,00 Audi A6 C5 2.7 V6 biturbo (250KM) 2001r.
    dodał: piotrek791, 30.12.2010

    Mam w swoim A6 Quattro (2.7 T) instalacje gazowa Prins VSI IV generacji i smigam za grosze. Auto na gazie idzie tak samo jak na benzynie, wszystko to kwestia dobrego wystrojenia. Nie mialem z nia nigdy problemu a sama instalacja byla montowana juz ponad rok temu. Calosc zamontowana i zakupiona w Energy Gaz Polska! Polecam

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Audi A6

Audi A6

355 komentarzy

257 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Tomek~Tomek

Sprzedać :D

~bogdan~bogdan

hhvhv

~bogdan~bogdan

ten sam jest zzzaj tani w utrzymańiu 2 końcówki kosz 70zł

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Audi

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
24 677
Przejechany dystans
21 144 024 km
Zatankowanego paliwa
860 448 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
4 558
Wydanych pieniędzy
1 934 856 zł
Średnie wydatki na auto
1 486 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 093
Wydanych pieniędzy
4 883 853 zł
Średnie wydatki na auto
3 751 zł
Zobacz dzienniki kosztów Audi (1 302)

Testy zderzeniowe Audi A6

Najnowsze testy zderzeniowe Audi A6 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Audi A6, 2.0 diesel, LHD
2011

Audi A6
Audi A6

Audi A6
2004

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Audi

Zużycie paliwa Audi A6/RS6/S6 C4

Na podstawie 350 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Piotr, dodano: 17.11.2010 14:26

Mój samochód ma niezawodny silnik. kupiłem go , jak miał przejechane 200 tyś, dziś ma 280tyś, jeśli chodzi o spalanie, to jak się jeździ 90km/h to jest nieźle średnia z trasy 7,3l. jeśli chodzi o jazdę po autostradzie, gdzie jedziemy stałą 130km/h- spalanie 9,7litra. w mieście zaś nigdy nie spada poniżej 10 litrów/100km, a zimą nie spada poniżej 14litrów,jeśli zaś spieszycie się w trasie-160-180km/h spalanie może sięgać do 17 l/100km co jest koszmarem, ponieważ na baku za 250zł można przejechać zaledwie 450-500km. więc polecam kupić samochód, po wymianie silnika. mimo , że silniki te podobno wytrzymują 500tyś km, z czym się mogę zgodzić, to wiele innych podzespołów musiałem w nim wymienić - samochód kupiłem za 26tyś zł, i w pół roku- czyli w 9 roku jego życia- wsadziłem na zamienniki wysokiej klasy 10tyś,co, gdyby nie to, że potrzebowałem go do pracy, już dawno nie było by mnie na niego stać. w jego 10 rocznice. a więc jeśli ktoś, tak jak i ja chce samochód do przejechania nim 40tyś rocznie, polecam upewnić się, czy: ma wymieniony rozrząd- 2000zł, wahacze-2000zł, sprzęgło-ok1000zł, pompa wspomagania-1000zł, listwa głównego zasilania samochodu - renowacja 500zł nie wspominając, o klockach, tarczach i innych podzespołach, za które trzeba też w sumie wydać 3000-4000zł. co do opon do tego samochodu, polecam markę Achilles, contiSport3 się nie umywają!!!! niech mój komentarz będzie przestrogą dla potomnych.

pełny raport Audi Avant 2.5 V6 TDI

autor: Piotr64, dodano: 30.07.2013 00:54

Czytając poprzednie opinie o mało nie zrezygnowałem z zakupu tego pojazdu. Myślałem tez o gazie , ale przy takim spalaniu chyba nie na to sensu. Samochodzik wspaniale się spisuje - średnie spalanie z 2000 km to 12,1. zaznaczam, że jeżdżę bardzo spokojnie i nie piłuje silnika niepotrzebnie. 80 procent to trasa z prędkością 80-120 km/h reszta miasto i autostrada. Najwięcej pali na ssaniu i w mieście około 13 -14 litrów na setkę oraz przy szybkiej jeździe autostradowej około 170-190 km/h około 13,5 litra... Warto trzymać prędkość około 140 km/h wtedy pali około 11 litrów, przy 120 - około 10,5 przy 90 -100 nawet poniżej dziesięciu. Nie ma więc dramatu. Przy trybie ręcznej zmiany biegów może i da się poprawić te wyniki...Nie wątpie jednak, że katując silnik można i przekroczyć dwadzieścia na setke - tylko po co ??? Jazda bardzo komfortowa, silnik pracuje równo i cichutko, czasami jak się go podkręci słychać fajny bulgot V8. Dla mnie bomba - dla właścicieli diesli pewnie dramat przy tankowaniu. Wrażenia z jazdy niezapomniane i za to się płaci. za około 50 tysi ma sie super wyposażenie i autko ze sportowym pazurem w skórze familijnego kombi. Polecam

pełny raport Audi Avant 4.2 V8 40V

autor: Marek Satwicki , dodano: 06.07.2012 12:02

Kilka sów wyjaśnienia. Moje aut ma założoną instalacje gazwoą. Kiedy toczę sie do pracy, a zwłaszcza kiedy stoję w korku, albo kiedy po prostu jadę - LPG, kiedy zależy mi na osiągach przełaczam na Pb, a w baku mam zawsze WYŁĄCZNIE V-Power Racing Shella, stąd moje wyniki poniżej są zaskakujące, ale takie wlaśnie są. Mam nawet kilka zdjęć z komputerea :) Dodatkowo NIGDY nie używałem trybu D, zawsze jeźdżę w trybie manualnym i wykorzystuję hamowanie silnikiem (na torze - wiadomo po co :) poza torem dla oszczędności paliwa) Miasto minimalnie 12,3 średnio 15-18 max 18,9 Trasa minimalnie 11,2 (raz udao się 9,72: autostrada, temp 5-8C, prędkość średnia 99,8kmph, max 133, dystans 346km. - pomiary wg GPS) średnio 15,5 max 16,8 Mieszany minimalnie 13,4 średnio 15-16 max 17,2 Tor średnio w zależności od toru i pory roku od 32,8 do 47,8 (plus opony, klocki i tarcze :) )

pełny raport Audi S6 Avant 4.2 V8

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Audi A6/RS6/S6 C4

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Audi A6/RS6/S6 C4

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Audi A6 C4
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Audi A6, oglądali także