Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Audi A6/RS6/S6 C4

Pierwsza generacja A6 oznaczona symbolem C4 debiutowała w roku 1994. Samochód był praktycznie zmodernizowaną wersją swojego popularnego poprzednika, Audi 100. Niemiecka marka zmieniła jednak nazwę swojego modelu zgodnie z nową symboliką obowiązującą w całej ofercie (litera A plus cyfra). A6 i 100 różniły się przede wszystkim kształtami nadwozia. Model A6 zyskał nowocześniejszą, bardziej zaokrągloną sylwetkę. Jego produkcja zakończyła się w 1997 roku.

Generacje Audi A6

  • A6 C4   1994 - 1997
    Audi A6 C4
    • Wybierz generację

    • A6 C7 (2011 - teraz)
    • A6 C6 (2004 - 2011)
    • A6 C5 (1997 - 2004)
    • A6 C4 (1994 - 1997)

Komentarze redakcji

Powagosław: Byli tacy, dla których poprzednie A6 wyglądało jak marzenie, choć częściej na pytanie o stylistykę tego modelu, mówiło się: „Ok, ale to Audi”. Nowemu A6 wyrosły pazury. I ciągle to jest Audi.
Luzacjusz: Jeden z niewielu w motoryzacji przykładów wprowadzania kolejnych generacji modelu na zasadzie niekończącego się faceliftingu. Ten, trzeba przyznać, jest chyba najbardziej udany z dotychczasowych, jakkolwiek A6 wciąż pozostaje obrzydliwie akuratny.

Wersje nadwozia Audi A6 C4

Silniki Audi A6 C4

Lista silników:
1.8 20V (125KM), 2.0 16V (140KM), 2.0 (101KM), 2.0 (115KM), 2.2 Turbo (230KM), 2.3 (133KM), 2.6 V6 (150KM), 2.8 V6 30V (193KM), 2.8 V6 (174KM), 4.2 V8 (290KM), 4.2 V8 (326KM), 1.9 TDI (90KM), 2.5 TDI (140KM), 2.5 TDI (115KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o Audi A6

Audi A6 FL - wciąż w formie

Facelifting obecnej generacji Audi A6, to oprócz drobnych zmian stylistycznych, przede wszystkim modyfikacje technologiczne. Trudno się temu dziwić, ponieważ Audi chcąc być liderem w świecie motoryzacji, musi stawiać na innowacje.

Audi RS6 Avant - praktyczny potwór
 
Nasz test Audi RS6 Avant 4.0 TFSI 560 KM

802 770 złotych. Tyle kosztowało testowe Audi RS6 Avant. Kwota robi wrażenie, a samochód? Wydaje się, że właśnie do tego został stworzony.

Audi A6 C6 - coraz tańsze Premium

Audi od dłuższego czasu produkuje samochody, którym ciężko cokolwiek zarzucić. Przynajmniej jak są nowe. Mówią, że nieszczęścia chodzą parami, ale w koncernie Volkswagena tak naprawdę poruszają się całym stadem, bo jedna wada konstrukcyjna rozprzestrzenia się po wielu modelach różnych marek, ze względu...

Audi Sportscar Experience - deszczowe szaleństwo w Poznaniu

Audi Sportscar Experience - pod tymi trzema słowami kryje się cała filozofia imprezy organizowanej przez niemieckiego producenta. Trzy modele, jeden dzień na jazdy oraz niezliczona liczba cylindrów, zaworów i koni mechanicznych, stłoczonych na jednym placu przed torem wyścigowym w Poznaniu. Audi RS4,...

Audi RS6 Avant - król Autobahny
 
Nasz test Audi RS6 Avant

4.0 V8, biturbo, 560 KM, 700 Nm i 3,9 sekundy do "setki". Takie liczby opisują nowy supersamochód spod znaku czterech pierścieni. Nie mówimy jednak o kolejnej generacji sportowego R8, tylko praktycznym i komfortowym RS6 Avant!

Przeczytaj pozostałe 3 artykuły o Audi A6

Audi A6 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Audi A6autoWcentrum - społeczność Audi A6

najwyższe oktanyAuta - Audi A6

Audi A6 3.0 TDI 233KM Q Tip 74,37

Audi A6 S Line 74,36

Audi A6 73,12

Audi A6 Vertreter 76,39

Audi A6 Czarny Anioł 89,11

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Audi A6

puchacz 41,04

Starless 30,32

camelmg 30,16

CZARNY-C50 33,27

lemi88 30,39

wujtruj 31,12

olekorson 36,97

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Audi A6

Zabezpieczenie karoserii twardym woskiem politurowym
Zabezpieczenie karoserii twardym woskiem politurowym Dziś po porządnej kąpieli na myjni samoobsługowej, zabezpieczyłem moja bestię tw...
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów Wszyscy krakali że 2.5 TDI i że multitronic i wykrakali. Skrzynia przeszła mi w ...
Czarna bestia na pierwszym przeglądzie..
Czarna bestia na pierwszym przeglądzie.. Dziś audi była na przeglądzie, ogólnie bez zarzutu, amorki, sprężyny - wszystko ...
Zmniejszy spalanie ?
Zmniejszy spalanie ? Dzisiaj tj. 21 odebrałem samochód po wymianie 2 sond lambda, czujnika położenia ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Audi A6

od 175 600 zł do 508 600

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (180 - 560 KM): 2.0 TFSI, 2.0 TFSI hybrid, 2.8 FSI, 3.0 TFSI, 4.0 TFSI

 

Diesel (177 - 313 KM): 2.0 TDI, 2.0 TDI ultra, 3.0 TDI, 3.0 TDI clean Diesel

Skrzynie biegów

manualna: , 6-biegowa

 

automatyczna: , 7-stopniowa, 8-stopniowa
Katalog nowych aut Audi A6
 

Najpopularniejsza wersja Audi A6

Audi A6 3.0 TDI 313KM - 5 drzwiowe kombi

Najważniejsze wyposażenie

hak
alufelgi
radio / CD
ESP
skórzana tapicerka
niezależne ogrzewanie
czujnik parkowania
centralny zamek

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet optyczny aluminium - 2 710
Pakiet skórzany (Zakres 1) - 3 600
Pakiet skórzany (Zakres 2) - 4 710
Pakiet oświetlenia zewnętrznego i wnętrza Ambiente - 1 610

Cena katalogowa

294 600

Zobacz ofertę Audi A6 3.0 TDI 313KM - 5 drzwiowe kombi
 

Audi A6 najczęściej porównywane z:

BMW Seria 5
530d (258 KM)
Volvo V60
2.0 T5 DRIVE-E (245 KM)
Volvo S60
1.6 D2 (115 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Infiniti FX S Pre Infiniti FX S Pre
Rocznik: 2013. Przebieg: 32 200 km. Silnik: 3.0 176KM .
Cena: 280 850 zł 219 000 zł
Zyskujesz: 61 850 zł Zobacz szczegóły »
Nissan Pathfinder 2,5D SE Nissan Pathfinder 2,5D SE
Rocznik: 2013. Silnik: 2.5 140KM .
Cena: 191 300 zł 134 900 zł
Zyskujesz: 56 400 zł Zobacz szczegóły »

Używane Audi A6

Audi A6
3.0 diesel 240 KM
275 000 km, 2007
70 000 PLN
Audi A6
2.0 diesel 177 KM
70 000 km, 2011
79 500 PLN
Audi A6
2.7 diesel 180 KM
212 841 km, 2008
55 900 PLN
Audi A6
2.0 diesel 140 KM
152 000 km, 2008
39 000 PLN

Ocena auta Audi A6/RS6/S6 C4

  • Średnia ocena
    na podstawie 253 opinii
  • 4,40
  • Średnia dla segmentu
    Wyższa klasa średnia: 4,35

Wybrane opinie

Audi A6 Sedan 2.6 V6 quattro (150 KM)

Po przerobce na gaz, koszty uzytkowania spadly do 1/3.Pompe paliwa musialem mimo wszystko wymienic (prawie 100 euro!), bo na gaz silnika sie nie da zapalic.Z dwoma bakami zasieg auta ogromny: 1500-1600km.Dzieki klimatyzacji automatycznej nawet slonce na Gibraltarze to pestka!Zima spisuje sie wspaniale w Austrii.Do tego polecalbym Quattro.Wtedy lancuchy moga lezec na dnie bagaznika.To juz trzeci Audi.Poprzednie to "100" 2 litrowym 5 cylindrowym silnikiem, drugi byl C4 2.3 tez 5 cylindrowy ale pijany Niemiec w Nowy Rok zjechal na nasz pas i trzasnal z przodu.Auto zlom a my cali.Policja powiedziala, ze jakby byl to mniejszy samochod to po nas.Przeciwnik jechal tzw "Bulli" , VW busik, z przodu jak czolg! Nastepne auto napewno tez Audi A6 i to ten nowy.Nie wiem jeszcze tylko, czy benzyniak, czy diesel.Zeby tylko cena jego byla troche przystepniejsza...

dodał: Didi z Aachen (didiac@tlen.pl)
Audi A6 Sedan 2.5 TDI (140 KM)

Auto ma jedną poważną wadę - jest już stare , najmłodsze roczniki mają 11 lat , czyli nieoszukując się przynajmniej 200 tys na liczniku , poza tym jest nieporównywalnie lepsze auto od A4, nie bójcie się napędu quattro , jest bezobsługowy, wcale nie powoduje dodatkowego zuzycia paliwa, silnik AEL 2.5 tdi 140 km to po porstu rewelacja, 9,9 sek do setki , spalanie na poziomie 7-8 litrów,vmax= 220 km/h, co ważne - bardzo trwałe turbiny,500 tyśkm do remontu silnika to normalka , także nie przestraszcie się przebiegów rzędu 250-300 tyś, blacharka - auto jest ocynkowane czyli zero rdzy ,duży bagażnik ok 500l , wygodne fotele ( zwłaszcza kubełki ), auto naprawdę godne polecenia za cenę 15-20 tys można spotkać zadbany egz , a za tą cenę można kupic tylko mułowatego merca albo bmkę z beznadziejnym tds-em . POZDRAWIAM !!!!

dodał: 2,5 TDI !!!!!
Audi A6 S6 Avant 4.2 V8 (290 KM)

Dobry samochód. Napęd na 4 koła rekompensuje lekkie stuki zawieszenia i twardość. Jak każdy samochód psuć się musi i się psuje ale ja nie należę do osób z lekką nogą. Powiem tak gdyby bmw 7 po 1997 miało napęd na 4 to pewnie bym się przerzucił. Ale póki co to bmw ma brak napędu więc zostaje następny w kolejce S6 PLUS lub RS ale to inna bajka ... trochę droższa. Tak nawiasem mówiąc to miałem kiedyś AUDI 200 20V i uwierzcie mi mało jest TAKICH samochodów. audiquattro@poczta.onet.pl

dodał: Kris
Audi A6 S6 Sedan 4.2 V8 (290 KM)

Przepiękne auto ktore juz nie jest produkowane. Ten model produkowano od 1994 do 1997 roku i z taśmy zjechało 2475 egzemplarzy (moj 1266) wiec za jakis czas moze byc okreslany kultowym. Posiadam go od ponad roku kupilem od pierwszego własciciela z książką serwisową, w stanie idealnym, nie tuningowany absolutny oryginał. Jedyna nie oryginalna rzecza sa na lato felgi MAE z ogumieniem na przodzie 225/40/18 tyl 255/35/18.

dodał: tgodlewski@vp.pl
Audi A6 Avant 2.5 TDI (140 KM)

to naprawdę wspaniały samochód, sprawdzający się zarówno w trakcie jazdy miejskiej (wspaniałe przyspieszenie) jak i na dalekich trasach. Bardzo wygodny, niezawodny, komfortowo wykonany i wyposażony. Niestety trzeba go dobrze pilnować (alarmy, immobilajzery itd), bo na liście rankingowej u złodzieji jest bardzo wysoko notowany. Ale oni byle czego tez nie kradną!!!

dodał: fixtg@wp.pl
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + skrzynia biegów
  • Wady
  • - ekonomiczność
  • - widoczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Audi A6

Audi S6 C7 Avant Facelifting (2015) Audi A6 C7 Allroad quattro Facelifting (2015) Audi A6 C6 Avant - galeria społeczności Audi A6 C7 Limousine TFSI ultra (2015) Audi S6 Avant Audi A6 2004 Audi A6 C7 Limousine - galeria redakcyjna Audi A6 Avant 2008 Audi A6 C7 Allroad Audi RS6 2007
Zobacz inne galerie Audi

Opinie o instalacji LPG

Audi A6

  • 1.
  • 4,50 Audi A6 C5 2.0 (130KM) 2003r.
    dodał: C4C5, 09.04.2010

    Wtryski i-Plus. Instalacja jako taka, sprawuje się znakomicie. Nie wiem, na czym jadę (Pb/LPG) - tylko mogę odczytać z przełącznika LPG, która dioda świeci. Jednak spodziewałem się mniejszego spalania LPG, zwłaszcza w trasie. Jest 1.4x benzyna, więc stanowczo za dużo. W mieście 1.3x Pb. Nie wygląda to na regulację, bo próbowałem już innych dysz, zmieniłem typ wtrysków itd. Pogarszała się tylko dynamika, a spalanie nie spadało (znacząco). Wolę tak - auto co prawda pali trochę więcej od założeń teoretycznych, ale za to dynamika jest taka, jak na benzynie.

  • 2.
  • 3,25 Audi A6 C5 2.4 V6 (165KM) 1998r.
    dodał: niezadowolony, 28.04.2011

    Gaz montowany u Andrzeja KOtlarka w Radomsku ul. Sportowa nigdy i nikomu nie polece tego warsztatu.Wlasciciel to cham i burak a pracownicy to niedouczeni partacze,zle dobrany reduktor wtryskiwacze oraz za maly przekroj przewodu zasilajacego.Wszystko to pomimo wyraznych sugesti co ma byc zalozone ,ale jakze to moze byc zeby zwykly czlowiek zwracal uwage "fachowcom".Omijacie ten warsztat z daleka...Auto zle pracowalo na gazie stracilo moc a na pseudo regulacjach mialem ciagle wmawiane ze jest ok

  • 3.
  • 4,50 Audi A6 C4 2.6 V6 (150KM) 1996r.
    dodał: bambi, 18.10.2009

    auto spisuje sie na lpg rewelacyjnie, zadnych problemów przez cały okres ekspoloatacji, jedyne co serwisowałem do tej pory w instalacji lpg to wymiana filtrów , silnik pracuje równo, nie ma zadnej róznicy jezeli chodzi o dynamikę. zdecydowanie ppolecam tę jednostkę. srednie spale przy delikatnej jezdzie na trasie 90-100km/h ok 9 litów gazu:)) auto wydawało by sie nie na studencką kieszeń:P:P pozdrawiam!

  • 4.
  • 5,00 Audi A6 C5 2.4 V6 (165KM) 2000r.
    dodał: Piotr m, 23.04.2010

    Większość aut jest przystosowana do pracy na LPG kwestią istotną jest rodzaj instalacji i odpowiednie ustawienie w zakładzie gdzie montowałem LPG było jeżdżone z laptopem w cyklu miejskim z klimą i na autostradzie różnice w ustawieniach były spore .JAK SIĘ DOWIEDZIAŁEM CZASY WTRYSKÓW PRZY OBCIĄŻENIU ZNACZNIE SIĘ RÓŻNIĄ OD USTAWIEŃ NA POSTOJU CZYLI BIEGU JAŁOWYM POZDRAWIAM PIOTR M.

  • 5.
  • 3,25 Audi A6 C5 3.7 V8 (260KM) 2002r.
    dodał: mariow44, 20.12.2011

    Po przejechaniu ponad 24tys km uważam, że montaż instalacji był jak najbardziej na miejscu. Spalanie może nie jest małe, bo oscyluję w przedziale 14-18 ale przy 3litrach pojemności jest OK. Spadku macy w zasadzie nie czuję. Ze wzgledu na silnik i być może moje przewrażliwienie, raz lub 2 na pół roku jeżdżę na regulację. Ogólnie całość na 4+

  • 6.
  • 5,00 Audi A6 C5 2.7 V6 biturbo (250KM) 2001r.
    dodał: piotrek791, 30.12.2010

    Mam w swoim A6 Quattro (2.7 T) instalacje gazowa Prins VSI IV generacji i smigam za grosze. Auto na gazie idzie tak samo jak na benzynie, wszystko to kwestia dobrego wystrojenia. Nie mialem z nia nigdy problemu a sama instalacja byla montowana juz ponad rok temu. Calosc zamontowana i zakupiona w Energy Gaz Polska! Polecam

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Audi A6

Audi A6

355 komentarzy

257 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Tomek~Tomek

Sprzedać :D

~bogdan~bogdan

hhvhv

~bogdan~bogdan

ten sam jest zzzaj tani w utrzymańiu 2 końcówki kosz 70zł

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Audi

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
24 153
Przejechany dystans
20 765 622 km
Zatankowanego paliwa
840 908 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
4 472
Wydanych pieniędzy
1 895 900 zł
Średnie wydatki na auto
1 523 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
5 808
Wydanych pieniędzy
4 776 172 zł
Średnie wydatki na auto
3 836 zł
Zobacz dzienniki kosztów Audi (1 245)

Testy zderzeniowe Audi A6

Najnowsze testy zderzeniowe Audi A6 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Audi A6, 2.0 diesel, LHD
2011

Audi A6
Audi A6

Audi A6
2004

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Audi

Zużycie paliwa Audi A6/RS6/S6 C4

Na podstawie 350 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: norwegian, dodano: 04.02.2012 13:51

auto kupilem ponad miesiac temu, szukałem auta duzego, bezpiecznego potrzebny był naped na cztery kola, z dodatkowym wyposażeniem takim jak skóra czy nawigacja, ze wzgledu ze auto uzytkuje takze moja dziewczyna konieczni automat. auto uzytkuje po skandynawskich ciasnych i kretych drogach, mroźny klimat i przykre doswiadczenia z poprzednim autem z silnikiem disla z ktorym mialem wiele problemow zarowno zima(odpalanie) jak i latem liczne usterki zadecydowalo ze tym razem bedzie to benzyna. wczesniej jakos niespecjalnie podchodzilem do audi allroad´a jako godnego nastepce poprzedniego auta, zwykle audi z poszerzanymi blotnikami z i zderzakami ktore nie sa w kolorze nadwozia, nic nadzwyczajnego. jednak spełniala moje kryteria i postanowilem je sprawdzic, dzis mysle ze jest to bardzo trafiony wybor mimo tego ze przez krotki czas uzytkowania mialem juz usterki takie jak sonda lambda oraz problem z zawieszeniem, niewaze kiedy pierwszy raz wsiadlem do auta i sie nim przejechalem nie moglem pozniej zasnac z ekscytacji:) auto zbieralo sie fenomenalnie do tego to co mnie zaskoczylo najbardziej zawieszenie jednak było to cos co przewazylo o zakupie auta. samochod poprostu plynie cichutko pracuje zadnych stokow i wtedy kiedy "wdrapuje" sie pod gorzysta waska droge auto automatycznie sie podnosi nie zachaczajac miska olejeowa badz tez inna czescia podwozia a gdy zjezdzam znow na droge ekspresowa i "lece" sobie spokojnie 150 znow mi sie obniza do optymalnej do predkosci i drogi poziomu. co do usterek jestem w stanie przyjac to co narazie sie dzieje chodz jest to niepokojace, sonde lambda wyminil na swoj koszt poprzedni wlasciciel, lecz problem z zawieszeniem ktory wyszedl mi niedawno bede musial uprac sie sam( podejrzewam przepracowany kompresor, gdyz problem z opuszczaniem czy tez podnoszeniem zawieszenia pojawil sie przy silnych mrozach) jednak wcale to nie przeszkada w uzytkowaniu auta. co do spalania tez nie prosze sie sugerowac moimi danymi poniewaz sa troche jakby to nazwać "wyżyłowane" tak jak wczesniej wspomnialem auto caly czas uzytkowane jest w skandynawi i poprzez gorzyste drogi spalanie jest wyższe niz jezeli by sie jechalo spokojnie po niemieckiej autostradzie... jadac pod gore kiedy mi sie spieszy do pracy spalanie moze oscylowac w granicy 22 litow ale i 50 litrow nie jest problem jak nie zaluje sie przepustnicy, z kolei gdy wracam z pracy jade z gorki analogicznie auto pobiera duzo mniej benzynki. ogolnie nie jest zle na tak duze auto jest to wynik do zaakceptowania. mysle ze zrobilem sluszny zakup i wszyskich zastanawiajacych sie szczerze zachecam, przedewszystkim trzeba sie tym przejechac. w moim wypadku auto bylo baaaaardzo drogie z racji zakupu za granica, jednak przed zakupem trzeba sprawdzic koniecznie zawieszenie w moim przypadku wszystko bylo okej z racji ze auto stalo caly czas w ogrzewanym garazu a ostatnimi czasie gdy ja je uzytkuje stoi na mrozach rzedu -25 to kompresor odpowiedajacy za podnoszenie auta troche odmawia posluszenstwa. narazie nie przejmuje sie tym i ciesze sie jazda moja uternowiana A6! POLECAM

pełny raport Audi Avant 2.7 V6 biturbo

autor: ziper, dodano: 20.05.2010 07:57

Witam, według mnie auto dość ekonomiczne jak na oferowane osiągi. Dziwię się, że ludzie kupują 2.5 litrowy silnik i później narzekają jak on to dużo pali. U mnie średnio przy normalnej dynamicznej jeździe (70% miasto(Łódź) 30% trasa) pali ok 9,5l/100km czyli według mnie do przyjęcia. Minimum jakie udało mi się ostatnio osiągnąć to 8,4l/100km czyli bardzo oszczędnie. Naprawy też nie są jakieś uciążliwe. Przez 4 lata odkąd mam to auto wymieniłem tylko wtryskiwacze a i to nie było potrzebne(5 miało 80%), zwyczajne dbam o auto. Kupując zadbany egzemplarz, lejąc dobre paliwo (zawsze leje BP ultimate diesel) i dobre płyny eksploatacyjne to naprawdę znakomity samochód, zrobiłem już nim ponad 100tyś km i nic się nie psuje. Pali mało jak na osiągi które oferuje.

pełny raport Audi Sedan 2.5 V6 TDI

autor: Adrian, dodano: 22.03.2010 04:31

W cyklu rocznym, gdzie nie jeżdżę dużo po autostradach,raczej krajówki,30% miasto ,szacuje średnie spalanie na poziomie 14l/100km. Uważam że jest fajna jednostka napędowa,ma wystarczający zapas mocy ,ciekawy przyrost Nm względem KM,troszkę wiertarka ale robi wrażenie kiedy przy redukcji z 5 na 2 przy 110km/h wskoczy na 6000 obr zawyje te 30 zaworów i wkręca się jeszcze wyżej. Rzadko zdarza się bym miał problemy z wyprzedzaniem,(wykluczając oczywiście buraków w S80 T6 wciskających pedał gdy ty ich wyprzedzasz),radzi sobie z BMW 530 D 184km,poradził sobie z bliźniakiem 2.5 tdi 180km.Dość duża prędkość max ,na fabrycznych R15´205´60 (kolarzówki jak na taki samochód)udało mi się bujnąć bez większej męczarni do 250km/h.Posiadam wersję z przednim napędem:(nie polecam-200km na tę oś to jakieś nieporozumienie,na mokrej nawierzchni nie ma żadnego startu.Autko miałem w trasie kilka razy-uważam że bardzo ekonomiczne.Można naprawdę znacznie zejść ze spalaniem delikatną ekonomiczna jazdą.W mieście kiedy chcemy wykorzystać jego potencjał musimy go wysoko kręcić(coś jak VVTI) ale nie zdziwcie jak spalanie wyjdzie grubo ponad 20l LPG.Następne będzie 3.0 quattro;)

pełny raport Audi Avant 2.8 V6

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Audi A6/RS6/S6 C4

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Audi A6/RS6/S6 C4

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Audi A6 C4
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Audi A6, oglądali także