Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Audi A6/RS6/S6 C4

Pierwsza generacja A6 oznaczona symbolem C4 debiutowała w roku 1994. Samochód był praktycznie zmodernizowaną wersją swojego popularnego poprzednika, Audi 100. Niemiecka marka zmieniła jednak nazwę swojego modelu zgodnie z nową symboliką obowiązującą w całej ofercie (litera A plus cyfra). A6 i 100 różniły się przede wszystkim kształtami nadwozia. Model A6 zyskał nowocześniejszą, bardziej zaokrągloną sylwetkę. Jego produkcja zakończyła się w 1997 roku.

Generacje Audi A6

  • A6 C4   1994 - 1997
    Audi A6 C4
    • Wybierz generację

    • A6 C7 (2011 - teraz)
    • A6 C6 (2004 - 2011)
    • A6 C5 (1997 - 2004)
    • A6 C4 (1994 - 1997)

Komentarze redakcji

Powagosław: Byli tacy, dla których poprzednie A6 wyglądało jak marzenie, choć częściej na pytanie o stylistykę tego modelu, mówiło się: „Ok, ale to Audi”. Nowemu A6 wyrosły pazury. I ciągle to jest Audi.
Luzacjusz: Jeden z niewielu w motoryzacji przykładów wprowadzania kolejnych generacji modelu na zasadzie niekończącego się faceliftingu. Ten, trzeba przyznać, jest chyba najbardziej udany z dotychczasowych, jakkolwiek A6 wciąż pozostaje obrzydliwie akuratny.

Wersje nadwozia Audi A6 C4

Silniki Audi A6 C4

Lista silników:
1.8 20V (125KM), 2.0 (101KM), 2.0 (115KM), 2.0 16V (140KM), 2.2 Turbo (230KM), 2.3 (133KM), 2.6 V6 (150KM), 2.8 V6 (174KM), 2.8 V6 30V (193KM), 4.2 V8 (326KM), 4.2 V8 (290KM), 1.9 TDI (90KM), 2.5 TDI (115KM), 2.5 TDI (140KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o Audi A6

Audi RS6 Avant - praktyczny potwór
 
Nasz test Audi RS6 Avant 4.0 TFSI 560 KM

802 770 złotych. Tyle kosztowało testowe Audi RS6 Avant. Kwota robi wrażenie, a samochód? Wydaje się, że właśnie do tego został stworzony.

Audi A6 C6 - coraz tańsze Premium

Audi od dłuższego czasu produkuje samochody, którym ciężko cokolwiek zarzucić. Przynajmniej jak są nowe. Mówią, że nieszczęścia chodzą parami, ale w koncernie Volkswagena tak naprawdę poruszają się całym stadem, bo jedna wada konstrukcyjna rozprzestrzenia się po wielu modelach różnych marek, ze względu...

Audi Sportscar Experience - deszczowe szaleństwo w Poznaniu

Audi Sportscar Experience - pod tymi trzema słowami kryje się cała filozofia imprezy organizowanej przez niemieckiego producenta. Trzy modele, jeden dzień na jazdy oraz niezliczona liczba cylindrów, zaworów i koni mechanicznych, stłoczonych na jednym placu przed torem wyścigowym w Poznaniu. Audi RS4,...

Audi RS6 Avant - król Autobahny
 
Nasz test Audi RS6 Avant

4.0 V8, biturbo, 560 KM, 700 Nm i 3,9 sekundy do "setki". Takie liczby opisują nowy supersamochód spod znaku czterech pierścieni. Nie mówimy jednak o kolejnej generacji sportowego R8, tylko praktycznym i komfortowym RS6 Avant!

Nowe Audi RS6 Avant - idealne auto dla rodziny Addamsów

Jeśli dla kogoś kombi to nudne auto do wożenia bagażu i rodziny, powinien choć raz uważnie przyjrzeć się Audi RS6 Avant. Tu nie ma miejsca na nudę, problemy z wyprzedzaniem, dynamiką czy ociężałym "towarowozem". Z jednej strony to auto, które może konkurować nawet z typowo sportowymi samochodami,...

Przeczytaj pozostałe 5 artykułów o Audi A6

Audi A6 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Audi A6autoWcentrum - społeczność Audi A6

najwyższe oktanyAuta - Audi A6

Audi A6  :) 74,06

Audi A6 Vertreter 76,39

Audi A6 70,33

Audi A6 3.0 ABT 275KM 86,66

Audi A6 1.9 TDI 110KM 72,75

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Audi A6

karol8892 98,86

bauer27 30,16

dawid1989 64,85

michal-q 79,94

RockIsNotDead 49,38

pantego 62,48

Hann22 30,16

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Audi A6

webasto
webasto dzisiaj -5 na zewnątrz ,opaliłem webasto z pilota, po pół godzinie wsiadam do ci...
wakacyjna wyprawa IRL-PL/PL-IRL
wakacyjna wyprawa IRL-PL/PL-IRL Witam,coz jestem bardzo zadowolony z coffi.Przejechala jakies 4000km.Spalanko na...
Pare wymian + wiejski tuning.
Pare wymian + wiejski tuning. Witam [bigok], dziś w aucie zaszło pare planowanych od dawna zmian. Serwis głów...
Zmiana opon.
Zmiana opon. Wymieniłem koła na letnie bo już najwyższa pora. Czekały wyważone w garażu. Mam ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Audi A6

od 175 600 zł do 508 600

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (180 - 560 KM): 2.0 TFSI, 2.0 TFSI hybrid, 2.8 FSI, 3.0 TFSI, 4.0 TFSI

 

Diesel (177 - 313 KM): 2.0 TDI, 2.0 TDI ultra, 3.0 TDI, 3.0 TDI clean Diesel

Skrzynie biegów

manualna: , 6-biegowa

 

automatyczna: , 7-stopniowa, 8-stopniowa
Katalog nowych aut Audi A6
 

Najpopularniejsza wersja Audi A6

Audi A6 3.0 TDI 313KM - 5 drzwiowe kombi

Najważniejsze wyposażenie

hak
alufelgi
radio / CD
ESP
skórzana tapicerka
niezależne ogrzewanie
czujnik parkowania
centralny zamek

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet optyczny aluminium - 2 710
Pakiet skórzany (Zakres 1) - 3 600
Pakiet skórzany (Zakres 2) - 4 710
Pakiet oświetlenia zewnętrznego i wnętrza Ambiente - 1 610

Cena katalogowa

294 600

Zobacz ofertę Audi A6 3.0 TDI 313KM - 5 drzwiowe kombi
 

Audi A6 najczęściej porównywane z:

Volvo S60
2.0 D4 DRIVE-E (181 KM)
Volvo S60
1.6 T4 (180 KM)
Skoda Superb
2.0 TDI CR DPF (170 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Nissan Note DIG-S ACENTA IKEY PAKIET AUTO PAKIET SPORT Demonstracyjny Nissan Note DIG-S ACENTA IKEY PAKIET AUTO PAKIET SPORT
Rocznik: 2014. Przebieg: 711 km. Silnik: 1.2 98KM, benzynowy.
Cena: 67 790 zł 61 000 zł
Zyskujesz: 6 790 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Nissan Qashqai ACENTA Demonstracyjny Nissan Qashqai ACENTA
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 200 km. Silnik: 1.2 115KM, benzynowy.
Cena: 92 600 zł 74 900 zł
Zyskujesz: 17 700 zł Zobacz szczegóły »

Używane Audi A6

Audi A6
3.0 diesel 240 KM
275 000 km, 2007
70 000 PLN
Audi A6
2.0 diesel 177 KM
70 000 km, 2011
79 500 PLN
Audi A6
2.7 diesel 180 KM
212 841 km, 2008
55 900 PLN
Audi A6
2.0 diesel 140 KM
152 000 km, 2008
39 000 PLN

Ocena auta Audi A6/RS6/S6 C4

  • Średnia ocena
    na podstawie 253 opinii
  • 4,40
  • Średnia dla segmentu
    Wyższa klasa średnia: 4,35

Wybrane opinie

Audi A6 Sedan 2.6 V6 quattro (150 KM)

Po przerobce na gaz, koszty uzytkowania spadly do 1/3.Pompe paliwa musialem mimo wszystko wymienic (prawie 100 euro!), bo na gaz silnika sie nie da zapalic.Z dwoma bakami zasieg auta ogromny: 1500-1600km.Dzieki klimatyzacji automatycznej nawet slonce na Gibraltarze to pestka!Zima spisuje sie wspaniale w Austrii.Do tego polecalbym Quattro.Wtedy lancuchy moga lezec na dnie bagaznika.To juz trzeci Audi.Poprzednie to "100" 2 litrowym 5 cylindrowym silnikiem, drugi byl C4 2.3 tez 5 cylindrowy ale pijany Niemiec w Nowy Rok zjechal na nasz pas i trzasnal z przodu.Auto zlom a my cali.Policja powiedziala, ze jakby byl to mniejszy samochod to po nas.Przeciwnik jechal tzw "Bulli" , VW busik, z przodu jak czolg! Nastepne auto napewno tez Audi A6 i to ten nowy.Nie wiem jeszcze tylko, czy benzyniak, czy diesel.Zeby tylko cena jego byla troche przystepniejsza...

dodał: Didi z Aachen (didiac@tlen.pl)
Audi A6 Sedan 2.5 TDI (140 KM)

Auto ma jedną poważną wadę - jest już stare , najmłodsze roczniki mają 11 lat , czyli nieoszukując się przynajmniej 200 tys na liczniku , poza tym jest nieporównywalnie lepsze auto od A4, nie bójcie się napędu quattro , jest bezobsługowy, wcale nie powoduje dodatkowego zuzycia paliwa, silnik AEL 2.5 tdi 140 km to po porstu rewelacja, 9,9 sek do setki , spalanie na poziomie 7-8 litrów,vmax= 220 km/h, co ważne - bardzo trwałe turbiny,500 tyśkm do remontu silnika to normalka , także nie przestraszcie się przebiegów rzędu 250-300 tyś, blacharka - auto jest ocynkowane czyli zero rdzy ,duży bagażnik ok 500l , wygodne fotele ( zwłaszcza kubełki ), auto naprawdę godne polecenia za cenę 15-20 tys można spotkać zadbany egz , a za tą cenę można kupic tylko mułowatego merca albo bmkę z beznadziejnym tds-em . POZDRAWIAM !!!!

dodał: 2,5 TDI !!!!!
Audi A6 S6 Avant 4.2 V8 (290 KM)

Dobry samochód. Napęd na 4 koła rekompensuje lekkie stuki zawieszenia i twardość. Jak każdy samochód psuć się musi i się psuje ale ja nie należę do osób z lekką nogą. Powiem tak gdyby bmw 7 po 1997 miało napęd na 4 to pewnie bym się przerzucił. Ale póki co to bmw ma brak napędu więc zostaje następny w kolejce S6 PLUS lub RS ale to inna bajka ... trochę droższa. Tak nawiasem mówiąc to miałem kiedyś AUDI 200 20V i uwierzcie mi mało jest TAKICH samochodów. audiquattro@poczta.onet.pl

dodał: Kris
Audi A6 S6 Sedan 4.2 V8 (290 KM)

Przepiękne auto ktore juz nie jest produkowane. Ten model produkowano od 1994 do 1997 roku i z taśmy zjechało 2475 egzemplarzy (moj 1266) wiec za jakis czas moze byc okreslany kultowym. Posiadam go od ponad roku kupilem od pierwszego własciciela z książką serwisową, w stanie idealnym, nie tuningowany absolutny oryginał. Jedyna nie oryginalna rzecza sa na lato felgi MAE z ogumieniem na przodzie 225/40/18 tyl 255/35/18.

dodał: tgodlewski@vp.pl
Audi A6 Avant 2.5 TDI (140 KM)

to naprawdę wspaniały samochód, sprawdzający się zarówno w trakcie jazdy miejskiej (wspaniałe przyspieszenie) jak i na dalekich trasach. Bardzo wygodny, niezawodny, komfortowo wykonany i wyposażony. Niestety trzeba go dobrze pilnować (alarmy, immobilajzery itd), bo na liście rankingowej u złodzieji jest bardzo wysoko notowany. Ale oni byle czego tez nie kradną!!!

dodał: fixtg@wp.pl
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + skrzynia biegów
  • Wady
  • - ekonomiczność
  • - widoczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Audi A6

Audi RS6 Audi S6 C7 Avant Facelifting (2015) Audi A6 L e-tron Concept Audi A6 C7 Limousine Facelifting (2015) Audi S6 Avant Audi A6 C7 hybrid Audi A6 C7 Avant Facelifting (2015) Audi A6 Avant V6 TDI 2012 Audi A6 Avant Audi A6 2004
Zobacz inne galerie Audi

Opinie o instalacji LPG

Audi A6

  • 1.
  • 4,50 Audi A6 C5 2.0 (130KM) 2003r.
    dodał: C4C5, 09.04.2010

    Wtryski i-Plus. Instalacja jako taka, sprawuje się znakomicie. Nie wiem, na czym jadę (Pb/LPG) - tylko mogę odczytać z przełącznika LPG, która dioda świeci. Jednak spodziewałem się mniejszego spalania LPG, zwłaszcza w trasie. Jest 1.4x benzyna, więc stanowczo za dużo. W mieście 1.3x Pb. Nie wygląda to na regulację, bo próbowałem już innych dysz, zmieniłem typ wtrysków itd. Pogarszała się tylko dynamika, a spalanie nie spadało (znacząco). Wolę tak - auto co prawda pali trochę więcej od założeń teoretycznych, ale za to dynamika jest taka, jak na benzynie.

  • 2.
  • 3,25 Audi A6 C5 2.4 V6 (165KM) 1998r.
    dodał: niezadowolony, 28.04.2011

    Gaz montowany u Andrzeja KOtlarka w Radomsku ul. Sportowa nigdy i nikomu nie polece tego warsztatu.Wlasciciel to cham i burak a pracownicy to niedouczeni partacze,zle dobrany reduktor wtryskiwacze oraz za maly przekroj przewodu zasilajacego.Wszystko to pomimo wyraznych sugesti co ma byc zalozone ,ale jakze to moze byc zeby zwykly czlowiek zwracal uwage "fachowcom".Omijacie ten warsztat z daleka...Auto zle pracowalo na gazie stracilo moc a na pseudo regulacjach mialem ciagle wmawiane ze jest ok

  • 3.
  • 4,50 Audi A6 C4 2.6 V6 (150KM) 1996r.
    dodał: bambi, 18.10.2009

    auto spisuje sie na lpg rewelacyjnie, zadnych problemów przez cały okres ekspoloatacji, jedyne co serwisowałem do tej pory w instalacji lpg to wymiana filtrów , silnik pracuje równo, nie ma zadnej róznicy jezeli chodzi o dynamikę. zdecydowanie ppolecam tę jednostkę. srednie spale przy delikatnej jezdzie na trasie 90-100km/h ok 9 litów gazu:)) auto wydawało by sie nie na studencką kieszeń:P:P pozdrawiam!

  • 4.
  • 5,00 Audi A6 C5 2.4 V6 (165KM) 2000r.
    dodał: Piotr m, 23.04.2010

    Większość aut jest przystosowana do pracy na LPG kwestią istotną jest rodzaj instalacji i odpowiednie ustawienie w zakładzie gdzie montowałem LPG było jeżdżone z laptopem w cyklu miejskim z klimą i na autostradzie różnice w ustawieniach były spore .JAK SIĘ DOWIEDZIAŁEM CZASY WTRYSKÓW PRZY OBCIĄŻENIU ZNACZNIE SIĘ RÓŻNIĄ OD USTAWIEŃ NA POSTOJU CZYLI BIEGU JAŁOWYM POZDRAWIAM PIOTR M.

  • 5.
  • 3,25 Audi A6 C5 3.7 V8 (260KM) 2002r.
    dodał: mariow44, 20.12.2011

    Po przejechaniu ponad 24tys km uważam, że montaż instalacji był jak najbardziej na miejscu. Spalanie może nie jest małe, bo oscyluję w przedziale 14-18 ale przy 3litrach pojemności jest OK. Spadku macy w zasadzie nie czuję. Ze wzgledu na silnik i być może moje przewrażliwienie, raz lub 2 na pół roku jeżdżę na regulację. Ogólnie całość na 4+

  • 6.
  • 5,00 Audi A6 C5 2.7 V6 biturbo (250KM) 2001r.
    dodał: piotrek791, 30.12.2010

    Mam w swoim A6 Quattro (2.7 T) instalacje gazowa Prins VSI IV generacji i smigam za grosze. Auto na gazie idzie tak samo jak na benzynie, wszystko to kwestia dobrego wystrojenia. Nie mialem z nia nigdy problemu a sama instalacja byla montowana juz ponad rok temu. Calosc zamontowana i zakupiona w Energy Gaz Polska! Polecam

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Audi A6

Audi A6

355 komentarzy

257 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Tomek~Tomek

Sprzedać :D

~bogdan~bogdan

hhvhv

~bogdan~bogdan

ten sam jest zzzaj tani w utrzymańiu 2 końcówki kosz 70zł

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Audi

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
23 175
Przejechany dystans
20 013 586 km
Zatankowanego paliwa
811 516 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
4 321
Wydanych pieniędzy
1 836 489 zł
Średnie wydatki na auto
1 528 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
5 628
Wydanych pieniędzy
4 726 937 zł
Średnie wydatki na auto
3 933 zł
Zobacz dzienniki kosztów Audi (1 202)

Testy zderzeniowe Audi A6

Najnowsze testy zderzeniowe Audi A6 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Audi A6, 2.0 diesel, LHD
2011

Audi A6
Audi A6

Audi A6
2004

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Audi

Zużycie paliwa Audi A6/RS6/S6 C4

Na podstawie 349 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: gizmo1983, dodano: 17.02.2010 15:08

Spalanie mnie zaskoczyło. Jak kupiłem Auto na trasie palił 4,5 l/100km na niemieckim paliwie i na autostradzie. Po przejechaniu granicy i zatankowaniu auta dopiero wtedy zaczęły sie problemy. Komputer przełącz sie w tryb awaryjny max 90KM/h i szybciej nie pojedzie u mechanika dowiedziałem się, że to DPF (filtr cząstek stałych) Mordowałem sie z tym miesiąc po czym dowiedziałem sie, że to wina uszkodzonej przepustnicy koszt naprawy 1500zł, ale to nie rozwiązało problemu przepalania włączało sie co 200km a powinno raz na 2000 km. Spalanie wychodziło 860km w trybie mieszanym na 80 litrach paliwa. Dopiero gdy usunąłem DPF wszytsko zaczęło działać jak trzeba koszt usunięcia 2500zł. Jeśli ktoś kupuje auto z zagranicy, z przebiegiem 200 tys km niech sobie zarezerwuje 5000zł na doprowadzenie go do używalności. Z napraw jakie mnie czekały w pierwszym miesiącu użytkowania to wymiana przepustnicy 1500zł regeneracja turbiny 1400zł regeneracja pompy oleju(wyciera sie wałek) 300zł (oczywiście przez ta pompe musiałem zrobić turbine, ponieważ pompa nie podała oleju.) I tu skończyły się problemy zrobiłem 16000km w przeciągu 5 miesięcy i auto niewidziało warsztatu, teraz musze jechac wymienić olej:) Po wymontowaniu DPF spalanie srednie spadło z 12 litr na 7,8 gdzie nie jeżdżę oszczędnie i teraz posiadam 170KM myślę, że spokojnie można zejść poniżej 7 litr a na trasie poniżej 6. Ogólnie jak na samochód tej klasy to ceny nie są rewelacyje w porównaniu do tych samych aut z większym silnikiem. niewielki koszt wymiany rozrządu 600zł a 3.0 Quatro 5000zł

pełny raport Audi Avant 2.0 TDI

autor: Arthur, dodano: 31.01.2014 23:11

Witajcie, jestem zdumiony zużyciem paliwa u innych, ponieważ sugerowałem się tym przy zakupie mojej Audi A6, niestety zużycie paliwa jest porównywalne do mojej poprzedniej Audi A8L 3.0 tdi Quattro. Jak na audi zawiodłem się, strasznie ubogi model :(, posiadam s line a niema tam nic co by było warte wydanych pieniędzy. w każdej wersji podstawowej wbudowane były głośniki Bosa w mojej są zwykle, nie posiadam podgrzewanych foteli, spryskiwacze straszne, jak by ktoś ci lał płyn z butelki, no i najważniejsza rzecz nie posiada popielniczki ze zapalniczka ( nie pale, ale jestem uzależniony od zapalniczki, podłączam tam kamerę i nawigacje, teraz muszę używać wtyczki pod łokietkiem). zarazie jestem Świeżym nabywca nowej Audi A6, mam nadzieje ze się nie zawiodę i to spalanie wreszcie zacznie spadnie w dół. Mam nadzieje ze nie zniechęciłem

pełny raport Audi Limousine 2.0 TDI

autor: dawid19851211@w, dodano: 05.02.2014 00:12

audi a6 c4 1.9 tdi 90KM 1997 rok autko posiadam 3 lata kupilem go od pana ktory jezdzil nim tylko 6 miesiecy w polsce a wczesniej od nowosci w niemczech autko bylo serwisowane w niemczech do konca jak kupilem mialo 175 tys przez trzy lata zrobilem 55 tys. po kupnie autka od razu doinwestowalem cale nowe zawieszenie tyl i przod doslownie wszystko z kazdym drobiazgiem a czesci byly wysokiej klasy koszt 2.5 tys zl, rozrzad 800 zl, i cala nowa klimatyzacja z nowa sprezarka z przewodami,chlodnica z zkraplaczami i filterkami 1600zl.autko ma podgrzewane fotele .klimatronik. tempomat. elektr. szyby, lusterka wszystko dziala bez problemu. zalorzylem chip mam 110 KM ale to i tak malo na 1500 kg. tempomat super sprawa bo jezdze tylko w angli bo tam mieszkam super na trasy polska - anglia. silnik bezawaryjny, pora wymienic tarcze i klocki. narazie nie zmieniam bo nie ma po co ale za 2 lata to tylko na bmw 730 diesel 2006-2007 rok.

pełny raport Audi Avant 1.9 TDI

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Audi A6/RS6/S6 C4

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Audi A6/RS6/S6 C4

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Audi A6 C4
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Audi A6, oglądali także