Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Audi A6/RS6/S6 C5

Druga generacja A6 oznaczona symbolem C5 była produkowana w latach 1997-2004. Model na dobre ugruntował pozycję Audi w klasie wyższej. W porównaniu do swojego poprzednika, samochód wyróżniał się nową, jeszcze bardziej opływową i elegancką sylwetką, w stylu fastback. W 2001 roku model przeszedł drobny face-lifting. „A-szóstka” zajęła trzecie miejsce w konkursie na Europejski Samochód Roku 1998, była też druga w amerykańskiej edycji plebiscytu, a magazyn „Car and Driver” dwukrotnie (lata 2000 i 2001) zaliczał ją do dziesiątki najlepszych aut.

Audi A6 2001 - silnik
Audi A6 2001 - lewy bok
Audi A6 2001 - lewy bok
Audi A6 2001 - widok z tyłu
Audi A6 2001 - kokpit
Audi RS6 - widok ogólny wnętrza z przodu
Audi RS6 - kokpit

Generacje Audi A6

  • A6 C5   1997 - 2004
    Audi A6 C5
    • Wybierz generację

    • A6 C7 (2011 - teraz)
    • A6 C6 (2004 - 2011)
    • A6 C5 (1997 - 2004)
    • A6 C4 (1994 - 1997)

Komentarze redakcji

Powagosław: Byli tacy, dla których poprzednie A6 wyglądało jak marzenie, choć częściej na pytanie o stylistykę tego modelu, mówiło się: „Ok, ale to Audi”. Nowemu A6 wyrosły pazury. I ciągle to jest Audi.
Luzacjusz: Jeden z niewielu w motoryzacji przykładów wprowadzania kolejnych generacji modelu na zasadzie niekończącego się faceliftingu. Ten, trzeba przyznać, jest chyba najbardziej udany z dotychczasowych, jakkolwiek A6 wciąż pozostaje obrzydliwie akuratny.

Wersje nadwozia Audi A6 C5

Silniki Audi A6 C5

Lista silników:
1.8 T (150KM), 1.8 T (180KM), 1.8 (125KM), 2.0 (130KM), 2.4 V6 (170KM), 2.4 V6 (165KM), 2.7 V6 biturbo (230KM), 2.7 V6 biturbo (250KM), 2.8 V6 (193KM), 3.0 V6 (220KM), 3.7 V8 (260KM), 4.2 V8 biturbo plus (480KM), 4.2 V8 (300KM), 4.2 V8 (340KM), 4.2 V8 biturbo (450KM), 1.9 TDI (130KM), 1.9 TDI (115KM), 1.9 TDI (110KM), 2.5 TDI (180KM), 2.5 V6 TDI (150KM), 2.5 V6 TDI (155KM), 2.5 V6 TDI (163KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o Audi A6

Audi A6 Allroad Quattro 3.0 TDI - do zadań specjalnych
 
Nasz test Audi A6 Allroad Quattro 3.0 TDI 320 KM

Komu najbardziej przydałoby się nowe Audi A6 Allroad? Jak bardzo jest wszechstronne? Czy podoła ekstremalnym próbom? Na te pytania postaramy się odpowiedzieć w teście, ale by lepiej zobrazować możliwości Audi, pokusiliśmy się o dość nietypowe podejście - opowiemy Wam historię opartą na faktach. Faktach...

Audi A6 FL - wciąż w formie

Facelifting obecnej generacji Audi A6, to oprócz drobnych zmian stylistycznych, przede wszystkim modyfikacje technologiczne. Trudno się temu dziwić, ponieważ Audi chcąc być liderem w świecie motoryzacji, musi stawiać na innowacje.

Audi RS6 Avant - praktyczny potwór
 
Nasz test Audi RS6 Avant 4.0 TFSI 560 KM

802 770 złotych. Tyle kosztowało testowe Audi RS6 Avant. Kwota robi wrażenie, a samochód? Wydaje się, że właśnie do tego został stworzony.

Audi A6 C6 - coraz tańsze Premium

Audi od dłuższego czasu produkuje samochody, którym ciężko cokolwiek zarzucić. Przynajmniej jak są nowe. Mówią, że nieszczęścia chodzą parami, ale w koncernie Volkswagena tak naprawdę poruszają się całym stadem, bo jedna wada konstrukcyjna rozprzestrzenia się po wielu modelach różnych marek, ze względu...

Audi Sportscar Experience - deszczowe szaleństwo w Poznaniu

Audi Sportscar Experience - pod tymi trzema słowami kryje się cała filozofia imprezy organizowanej przez niemieckiego producenta. Trzy modele, jeden dzień na jazdy oraz niezliczona liczba cylindrów, zaworów i koni mechanicznych, stłoczonych na jednym placu przed torem wyścigowym w Poznaniu. Audi RS4,...

Przeczytaj pozostałe 4 artykuły o Audi A6

Audi A6 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Audi A6autoWcentrum - społeczność Audi A6

najwyższe oktanyAuta - Audi A6

Audi A6 Niunia 78,07

Audi A6 3.0 TDI Quattro  75,68

Audi A6  quattro 74,38

Audi A6 Czarna Bestia 2.8 V6 75,81

Audi A6 QUATTRO 71,40

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Audi A6

pantego 78,16

kromek1975 43,49

bauer27 30,16

RockIsNotDead 46,55

Greegorr 36,54

dawid1989 44,51

slawcio_79 30,19

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Audi A6

Świece żarowe - koniec problemów :)
Świece żarowe - koniec problemów :) Tak jak w temacie :) Po wymianie kompletu świec żarowych samochód odpala bez pro...
Coś na poprawienie humoru :)
Coś na poprawienie humoru :) Dwa kawały motoryzacyjne... tak mnie jakoś naszło ;) Będę co jakiś czas wstawiał...
Night Rider
Night Rider Dnia wczorajszego, gdy nastała noc przeczuwałem już nadchodzący klimat. Doskona...
Myjnia i słaba jakość zdjęcia ;)
Myjnia i słaba jakość zdjęcia ;) Dziś odwiedziłem myjnie i samochód pięknie wyglądał więc zrobiłem zdjęcie i dopi...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Audi A6

od 178 200 zł do 525 000

Dostępne silniki

Benzyna (190 - 560 KM): 1.8 TFSI, 1.8 TFSI ultra, 2.0 TFSI, 3.0 TFSI, 4.0 TFSI

 

Diesel (150 - 326 KM): 2.0 TDI ultra, 3.0 TDI clean diesel, 3.0 TDI competition

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

automatyczna: 7-stopniowa, 8-stopniowa
Katalog nowych aut Audi A6
 

Najpopularniejsza wersja Audi A6

Audi A6 4.0 TFSI 420KM - 4 drzwiowy sedan

Najważniejsze wyposażenie

hak
radio / CD
komputer
skórzana tapicerka
niezależne ogrzewanie
czujnik parkowania
centralny zamek

Dostępne kolory

Wybrane pakiety dealerskie

Pakiet skórzany (Zakres 2) - 2 880
Pakiet oświetlenia zewnętrznego i wnętrza Ambiente - 1 610

Cena katalogowa

375 000

Zobacz ofertę Audi A6 4.0 TFSI 420KM - 4 drzwiowy sedan
 

Audi A6 najczęściej porównywane z:

Skoda Superb
3.6 FSI (260 KM)
Skoda Superb
2.0 TDI CR DPF (170 KM)
Skoda Superb
1.6 TDI CR DPF (105 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Volvo S60 Momentum Volvo S60 Momentum
Rocznik: 2010. Przebieg: 108 060 km. Silnik: 2.0 120KM .
Cena: 58 600 zł
Volvo V60 Summum Volvo V60 Summum
Rocznik: 2011. Przebieg: 97 495 km. Silnik: 2.0 120KM .
Cena: 69 900 zł

Używane Audi A6

Audi A6
3.0 diesel 240 KM
275 000 km, 2007
70 000 PLN
Audi A6
2.0 diesel 177 KM
70 000 km, 2011
79 500 PLN
Audi A6
2.7 diesel 180 KM
212 841 km, 2008
55 900 PLN
Audi A6
2.0 diesel 140 KM
152 000 km, 2008
39 000 PLN

Ocena auta Audi A6/RS6/S6 C5

  • Średnia ocena
    na podstawie 683 opinii
  • 4,25
  • Średnia dla segmentu
    Wyższa klasa średnia: 4,35

Wybrane opinie

Audi A6 Avant 2.5 V6 TDI (155 KM)

Nie czytajcie kupując to auto komentarzy typu silnik 2,5 TDI bardzo awaryjny. Są to komentarze bezsasadne . Jest tak dlatego, że 80% właścicieli aut z tym silnikiem nie przypuszcza nawet, że mają najechane po 400-500 tys.km przebiegu a na liczniku wyświetla się 130-170 tys. km. Nic więc dziwnego, że zaczynają się awarie. Zazwyczaj dość poważną usterką jest awaria wałków rozrządu, mało kto wie, ale te silniki powinny pracować na oleju syntetycznym nawet przy 400 tys. km, a niestety właściciele zaczynają wlewać olej półsyntetyczny a niekiedy i mineralny przy dużo niższym przebiegu. Odkłada się to na złe doprowadzanie oleju maleńkimi kanałami do w/w wałków, co z kolei prowadzi do ich szybkiego zużycia i awari silnika. Inną dość istotną wadą jest awaria pompy paliwa ( opinie właścicieli). Otóż, pompy te są dość słabo odporne na kiepską jakość paliwa, a wiadomo nie od dziś, że większość z nas szuka taniego paliwa typu ON co niestety nie idzie ze sobą w parze- dobra jakość niska cena, jest dokładnie...

dodał: mario
Audi A6 Avant 2.5 TDI (180 KM)

Całokształt - ocena 3,5 - pomiędzy "przeciętnie" a "dobrze". Jeździ się nim bardzo dobrze (duży komfort, przestronność, doskonałe wyposażenie, dobre trzymanie się drogi, dobre osiągi, odrobina prestiżu). Z drugiej strony wysokie koszty utrzymania - wynikające przede wszystkim z dużej usterkowości - włączając bardzo poważne awarie silnika 2,5 TDI, ale także sporo "drobnych" napraw kosztujących każdorazowo 200 - 1000 zł. Również wysokie zużycie paliwa nie zachęca do kupna tego auta. Polecałbym raczej A6-tkę z silnikiem 1,9TDI - dużo trwalszym i oszczędniejszym (ale słabszym). Dla tych, którzy nie dbają specjalnie o koszty - to doskonałe auto. Tych natomiast, którzy spodziewają się dość niskich kosztów utrzymania ze względu na wysoką jakość Audi, może spotkać przykra niespodzianka. Przy poziomie dochodów miesięcznych netto ok. 9-14 tys. PLN na rodzinę poziom kosztów jest trudno akceptowalny, ale do zniesienia. Biedniejszym nie polecam. Bogatsi wybiorą raczej nowszą generację. Gdybym miał podejmować...

dodał: ea_pajak@poczta.onet.pl
Audi A6 Sedan 2.4 V6 (165 KM)

Autem jeździ się wspaniale nie trzeba się zastanawiać przed wyprzedzaniem , po prostu wciska się gaz i jedzie. Nie odczuwa się również różnicy czy jedziemy 110km/h czy 190km/h. Na zakrętach trzyma się super , dziury również no i napęd na 4 kółka jest wspaniały. Minusami są - duże spalanie , części też nie są za tanie. Przy wymianie oleju wchodzi 5,5 litra. Jest to auto dla tych którzy cenią sobie komfort i prestiż z posiadania auta a nie zwracają za bardzo uwagi na to że świece muszą być platynowe za 250zł a nie zwykłe za 100zł a takich przypadków można wymieniać i wymieniać. Jeżeli ktoś jest zainteresowany i myśli o Audi A6 albo Mercedesie E-klass albo o BMW 5 - ja miałem wszystkie z tych aut i SZCZERZE POLECAM AUDI.

dodał: Maciek_lex
Audi A6 Avant 1.9 TDI (110 KM)

Auto zostalo sprowadzone z Niemiec.Nie wiem jaka bylaby moja ocena gdyby samochod jezdzil przez 115tys km po polskich drogach. Po przyjezdzie do Polski i sprawdzeniu samochodu na stacji diagnostycznej np. amortyzatory nie wykazywaly praktycznie zadnego zuzycia.Wszystkie elementy byly sprawne.Ten wahacz posul sie najprawdopodobniej na polskich drogach.Jedyna wada jest fakt ze popsul sie przeplywomierz powietrza.Ceny serwisu w polsce sa chore w porownaniu z tymi w Niemczech.Jesli ktos mieszka przy granicy proponuje jezdzic do Niemiec. Ceny sa takie same jak w Warszawie a obsluga o wiele lepsza.Oplaca sie takze kupic tam czesci a w Polsce tylko wymienic.

dodał: rdabrows@wsisiz.edu.pl
Audi A6 Sedan 2.8 30V quattro (193 KM)

pragne zaznaczyc iz mieszkam e usa audi kupilemgdy mialo 62tys km bardzo dobrze mi sie tym autem jezdzi , pragne dodac ze jestem zachwycony z serwisu Laurel audi gdzie naprawde szanuje sie klienta ,a uslugisa na najwyzszym paziomie.Wciagu 14miesiecyzrobilem 60tys km bez zadnych powazniejszych komplikacji.po prostu to jest dobre auto AUDI A6 2.8QUATRO WERSJA AMERYKANSKA (wszystkie dodatki) Zamoje auto zaplacilem24000$ , aod firmy dostalem gwarancje (od zdezaka do zdezaka )na 100tys milczyli na 160tys km

dodał: adam kanas
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + ergonomia
  • Wady
  • - ekonomiczność
  • - jakość/cena
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Audi A6

Audi RS6 Avant - galeria redakcyjna Audi A6 Allroad Audi RS6 Audi A6 C7 Audi A6 2011 Audi A6 C7 Limousine - galeria redakcyjna Audi A6 C7 Allroad Audi A6 C7 3.0 TFSI quattro - galeria redakcyjna Audi A6 C7 Limousine Facelifting (2015) Audi A6 Avant V6 TFSI 2012
Zobacz inne galerie Audi

Opinie o instalacji LPG

Audi A6

  • 1.
  • 4,50 Audi A6 C5 2.0 (130KM) 2003r.
    dodał: C4C5, 09.04.2010

    Wtryski i-Plus. Instalacja jako taka, sprawuje się znakomicie. Nie wiem, na czym jadę (Pb/LPG) - tylko mogę odczytać z przełącznika LPG, która dioda świeci. Jednak spodziewałem się mniejszego spalania LPG, zwłaszcza w trasie. Jest 1.4x benzyna, więc stanowczo za dużo. W mieście 1.3x Pb. Nie wygląda to na regulację, bo próbowałem już innych dysz, zmieniłem typ wtrysków itd. Pogarszała się tylko dynamika, a spalanie nie spadało (znacząco). Wolę tak - auto co prawda pali trochę więcej od założeń teoretycznych, ale za to dynamika jest taka, jak na benzynie.

  • 2.
  • 3,25 Audi A6 C5 2.4 V6 (165KM) 1998r.
    dodał: niezadowolony, 28.04.2011

    Gaz montowany u Andrzeja KOtlarka w Radomsku ul. Sportowa nigdy i nikomu nie polece tego warsztatu.Wlasciciel to cham i burak a pracownicy to niedouczeni partacze,zle dobrany reduktor wtryskiwacze oraz za maly przekroj przewodu zasilajacego.Wszystko to pomimo wyraznych sugesti co ma byc zalozone ,ale jakze to moze byc zeby zwykly czlowiek zwracal uwage "fachowcom".Omijacie ten warsztat z daleka...Auto zle pracowalo na gazie stracilo moc a na pseudo regulacjach mialem ciagle wmawiane ze jest ok

  • 3.
  • 4,50 Audi A6 C4 2.6 V6 (150KM) 1996r.
    dodał: bambi, 18.10.2009

    auto spisuje sie na lpg rewelacyjnie, zadnych problemów przez cały okres ekspoloatacji, jedyne co serwisowałem do tej pory w instalacji lpg to wymiana filtrów , silnik pracuje równo, nie ma zadnej róznicy jezeli chodzi o dynamikę. zdecydowanie ppolecam tę jednostkę. srednie spale przy delikatnej jezdzie na trasie 90-100km/h ok 9 litów gazu:)) auto wydawało by sie nie na studencką kieszeń:P:P pozdrawiam!

  • 4.
  • 5,00 Audi A6 C5 2.4 V6 (165KM) 2000r.
    dodał: Piotr m, 23.04.2010

    Większość aut jest przystosowana do pracy na LPG kwestią istotną jest rodzaj instalacji i odpowiednie ustawienie w zakładzie gdzie montowałem LPG było jeżdżone z laptopem w cyklu miejskim z klimą i na autostradzie różnice w ustawieniach były spore .JAK SIĘ DOWIEDZIAŁEM CZASY WTRYSKÓW PRZY OBCIĄŻENIU ZNACZNIE SIĘ RÓŻNIĄ OD USTAWIEŃ NA POSTOJU CZYLI BIEGU JAŁOWYM POZDRAWIAM PIOTR M.

  • 5.
  • 3,25 Audi A6 C5 3.7 V8 (260KM) 2002r.
    dodał: mariow44, 20.12.2011

    Po przejechaniu ponad 24tys km uważam, że montaż instalacji był jak najbardziej na miejscu. Spalanie może nie jest małe, bo oscyluję w przedziale 14-18 ale przy 3litrach pojemności jest OK. Spadku macy w zasadzie nie czuję. Ze wzgledu na silnik i być może moje przewrażliwienie, raz lub 2 na pół roku jeżdżę na regulację. Ogólnie całość na 4+

  • 6.
  • 5,00 Audi A6 C5 2.7 V6 biturbo (250KM) 2001r.
    dodał: piotrek791, 30.12.2010

    Mam w swoim A6 Quattro (2.7 T) instalacje gazowa Prins VSI IV generacji i smigam za grosze. Auto na gazie idzie tak samo jak na benzynie, wszystko to kwestia dobrego wystrojenia. Nie mialem z nia nigdy problemu a sama instalacja byla montowana juz ponad rok temu. Calosc zamontowana i zakupiona w Energy Gaz Polska! Polecam

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Audi A6

Audi A6

355 komentarzy

257 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Tomek~Tomek

Sprzedać :D

~bogdan~bogdan

hhvhv

~bogdan~bogdan

ten sam jest zzzaj tani w utrzymańiu 2 końcówki kosz 70zł

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Audi

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
25 603
Przejechany dystans
21 665 415 km
Zatankowanego paliwa
897 576 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
4 750
Wydanych pieniędzy
2 022 709 zł
Średnie wydatki na auto
1 495 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 337
Wydanych pieniędzy
4 940 474 zł
Średnie wydatki na auto
3 651 zł
Zobacz dzienniki kosztów Audi (1 353)

Testy zderzeniowe Audi A6

Najnowsze testy zderzeniowe Audi A6 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Audi A6, 2.0 diesel, LHD
2011

Audi A6
Audi A6

Audi A6
2004

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Audi

Zużycie paliwa Audi A6/RS6/S6 C5

Na podstawie 934 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: ea_pajak@poczta, dodano: 13.09.2008 12:58

O ekonomiczności nie mogę powiedzieć nic dobrego. Wydawałoby się, że diesel to ekonomiczny silnik. Ale niestety nie w wydaniu Audi A6 2,5 TDI 180 KM (nawet nie quattro). Pali nieporównywalnie więcej, niż 1,9 TDI. Gdybym wybierał drugi raz, wziąłbym 1,9 TDI 130 KM i "podciągnął" poprzez chip-tuning na 160 KM, osiągając o 2-3l. mniejsze zużycie na trasie i o 4-6l. mniej w mieście (Warszawa z korkami i światłami), przy prawie takich samych osiągach. 2,5 TDI 180KM pali 7,9l/100km przy super oszczędnej jeździe na trasie, 9-9,5l. przy normalnej jeździe na trasie (do 140km/h), z umiarkowanym wyprzedzaniem, 12,5 l. w trybie mieszanym - ok. pół na pół trasa i miasto. W warszawskich korkach pali 15-16l./100km ! To całkiem sporo jak na diesla. Nie polecam 2,5 TDI w Audi. Ceny części wysokie (ale w najnowszej generacji A6 jeszcze wyższe!)Przez 2 lata wydałem ponad 20 tys. na naprawy (wliczając w to naprawę silnika 12,5 tys. PLN)!

pełny raport Audi Avant 2.5 TDI

autor: Krist@ff, dodano: 05.05.2012 10:38

Autko z tiptronikiem, bez gazu (w myśl zasady, że na gazie to się obiad gotuje :D ),zalewane tylko 98 lub wyżej.Jestem użytkownikiem tego pojazdu od trzech lat. I zastanawia mnie co Wy robicie, że wasze autka tyle palą. Nie należę do osób z leciutką nogą, a nie zanotowałem tak wysokich spalań jak podajecie. Spalanie na długiej trasie na poziomie 8-9 litrów jest jak najbardziej możliwe i wcale nie trudne do wykonania. Podałem tutaj spalanie z wyjazdu na wakacje 4 osoby na pokładzie i jak to przy dzieciakach, pełen bagażnik. Trasa przez Słowackie górki. Spalanie jak na ten motor uważam za rewelacyjne, a wrażenia z jazdy... wystarczy wyobrazić sobie minę kierowców tych wszystkich "Szybcy się wściekli" golfów beemek i innych wynalazków uginających się pod ciężarem własnych spojlerów, kiedy tylko muśniecie pedał gazu zostawiając ich z tyłu a wasze dzieciaki machają im z tylnych siedzeń wcinając kanapki :D. A przecież to tylko niepozorne niczym nie wyróżniające się kombi w drodze na wakacje z boxem na dachu zamiast spojlera :)

pełny raport Audi Avant 2.7 V6 biturbo

autor: AUTO MANIAK, dodano: 01.01.2010 12:53

WITAM WSZYSTKICH !!! SAMOCHÓD JAK NA SWÓJ WIEK - WYPRZEDZA CZAS O 10 LAT ( BIORĘ POD UWAGĘ 6-CIO BIEGOWĄ SKRZYNIĘ BIEGÓW,ORAZ JEDNOSTKĘ NAPEDOWĄ A CO ZA TYM IDZIE MAŁE SPALANIE/A REWELACYJNE PRZYSPIESZENIE , TRZYMANIE SIE W ZAKRETACH JAK NA SWOJĄ WAGĘ TO SZOK, KOMFORT JAZDY POMIMO MAŁO AWARYJNEGO ZAWIESZENIA TO TEŻ REWELACJA JAK NA POLSKIE DZIURAWE DROGI,MAM FOTELE Z WYSÓWANYMI LĘDŻWIAMI I MOŻNA BEZ ZMĘCZENIA JECHAĆ W NICH KILKANASCIE GODZIN BEZ BOLU PLECÓW -A MOŻE NAWET WIĘCEJ-BO NIE PRÓBOWAŁEM - NO A MIEJSCE W AUCIE-MOŻNA SIĘ W NIM GONIĆ I NAJWAŻNIEJSZA RZECZ W TYCH AUDI I INNYCH MODELACH - TO OCZYWISCIE OCYNKOWANA KAROSERIA - NO I TĄ ISTONĄ KWESTIĘ ZOSTAWIAM BEZ KOMENTARZA!!! JEDYNA SŁABA ŻECZ-ALE BEZ PRZESADY-TO HAMULCE-NO ALE PRZY NASTEPNEJ WYMIANIE KLOCKÓW HAMULCOWYCH-BĘDĘ ZMUSZONY I DO WYMIANY FABRYCZNYCH PRZEDNICH TARCZ HAMULCOWYCH-WYMIENIE JE NA SPORTOWE TARCZE-"Z NACINANYMI ROWKAMI" BO JUZ Z DOŚWIADCZENIA WIEM,ŻE RÓŻNICA PIORUNUJĄCA!!! NO A TERAZ RZECZ NAJWAŻNIEJSZA,A MIANOWICIE SPALANIE: JAK JUŻ WSPOMIANIAŁ MÓJ PRZEDMÓWCA ARKADIUSZ:"JEŻELI MAMY SPRAWNĄ TURBINĘ+WTYSKIWACZE+PALIWO+UKŁAD DOLOTOWY I WYLOTOWY+ NO I PODSTAWA:FILTR POWIETRZA I PALIWA DROŻNY = TO TYLKO WTEDY MOŻEMY ROZMAWIAĆ O PRAWDZIWYM SPALANIUN KTÓRE Z MOICH WYLICZEŃ WYGLADA NASTEPUJĄCE: WYNIK 6,6 LITRA=JEST TO ŚREDNIE SPALANIE UZYSKANE NA TRASIE A WLAŚCIWIE AUTOSTRADZIE-PRZEJECHANE PONAD 2000KM Z PRĘDKOŚCIOM 100-160KM/H .WYNIK 8 LITRÓW TO W PRZEWADZE MIASTO I JAZDA NIEEKONOMICZNA-BO ZAPEWNIAM-MOŻNA Z TYM AUTEM POSZALEĆ-PODOBNY WYNIK UZYSKAMY JADĄC AUTOSTRADĄ Z PREDKOŚCIAMI 160-200KM/H -NO A JEŻDŻĄC ŻWAWO PÓŁ NA PÓŁ MIASTO/TRASA =WYNIK OKOŁO 7 LITRÓW-JA UZYSKUJE PRZEWAZNIE. PODSUMOWUJĄĆ APETYT NA PALIWO TEGO AUTA Z TĄ JEDNOSTKĄ NAPĘDOWĄ = NA 80-CIO LITROWYM ZBIORNIKU PALIWA MUSIMY W OBU PRZYPADKACH NIEŻLE "POSTARAĆ SIĘ" BY PRZEJECHAĆ NA NIM 1000KM ALBO BY ZROBIĆ NA NIM AŻ 1500KM -BO TO TEZ JEST MOŻLIWE-A BYĆ MOŻE NAWET WIĘCEJ?

pełny raport Audi Avant 2.5 TDI

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Audi A6/RS6/S6 C5

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Audi A6/RS6/S6 C5

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Audi A6 C5
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Audi A6, oglądali także