Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Audi A6/RS6/S6 C5

Druga generacja A6 oznaczona symbolem C5 była produkowana w latach 1997-2004. Model na dobre ugruntował pozycję Audi w klasie wyższej. W porównaniu do swojego poprzednika, samochód wyróżniał się nową, jeszcze bardziej opływową i elegancką sylwetką, w stylu fastback. W 2001 roku model przeszedł drobny face-lifting. „A-szóstka” zajęła trzecie miejsce w konkursie na Europejski Samochód Roku 1998, była też druga w amerykańskiej edycji plebiscytu, a magazyn „Car and Driver” dwukrotnie (lata 2000 i 2001) zaliczał ją do dziesiątki najlepszych aut.

Audi A6 2001 - silnik
Audi A6 2001 - lewy bok
Audi A6 2001 - lewy bok
Audi A6 2001 - widok z tyłu
Audi A6 2001 - kokpit
Audi RS6 - widok ogólny wnętrza z przodu
Audi RS6 - kokpit

Generacje Audi A6

  • A6 C5   1997 - 2004
    Audi A6 C5
    • Wybierz generację

    • A6 C7 (2011 - teraz)
    • A6 C6 (2004 - 2011)
    • A6 C5 (1997 - 2004)
    • A6 C4 (1994 - 1997)

Komentarze redakcji

Powagosław: Byli tacy, dla których poprzednie A6 wyglądało jak marzenie, choć częściej na pytanie o stylistykę tego modelu, mówiło się: „Ok, ale to Audi”. Nowemu A6 wyrosły pazury. I ciągle to jest Audi.
Luzacjusz: Jeden z niewielu w motoryzacji przykładów wprowadzania kolejnych generacji modelu na zasadzie niekończącego się faceliftingu. Ten, trzeba przyznać, jest chyba najbardziej udany z dotychczasowych, jakkolwiek A6 wciąż pozostaje obrzydliwie akuratny.

Wersje nadwozia Audi A6 C5

Silniki Audi A6 C5

Lista silników:
1.8 T (180KM), 1.8 (125KM), 1.8 T (150KM), 2.0 (130KM), 2.4 V6 (170KM), 2.4 V6 (165KM), 2.7 V6 biturbo (230KM), 2.7 V6 biturbo (250KM), 2.8 V6 (193KM), 3.0 V6 (220KM), 3.7 V8 (260KM), 4.2 V8 (340KM), 4.2 V8 biturbo (450KM), 4.2 V8 biturbo plus (480KM), 4.2 V8 (300KM), 1.9 TDI (115KM), 1.9 TDI (110KM), 1.9 TDI (130KM), 2.5 TDI (180KM), 2.5 V6 TDI (150KM), 2.5 V6 TDI (155KM), 2.5 V6 TDI (163KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o Audi A6

Audi A6 FL - wciąż w formie

Facelifting obecnej generacji Audi A6, to oprócz drobnych zmian stylistycznych, przede wszystkim modyfikacje technologiczne. Trudno się temu dziwić, ponieważ Audi chcąc być liderem w świecie motoryzacji, musi stawiać na innowacje.

Audi RS6 Avant - praktyczny potwór
 
Nasz test Audi RS6 Avant 4.0 TFSI 560 KM

802 770 złotych. Tyle kosztowało testowe Audi RS6 Avant. Kwota robi wrażenie, a samochód? Wydaje się, że właśnie do tego został stworzony.

Audi A6 C6 - coraz tańsze Premium

Audi od dłuższego czasu produkuje samochody, którym ciężko cokolwiek zarzucić. Przynajmniej jak są nowe. Mówią, że nieszczęścia chodzą parami, ale w koncernie Volkswagena tak naprawdę poruszają się całym stadem, bo jedna wada konstrukcyjna rozprzestrzenia się po wielu modelach różnych marek, ze względu...

Audi Sportscar Experience - deszczowe szaleństwo w Poznaniu

Audi Sportscar Experience - pod tymi trzema słowami kryje się cała filozofia imprezy organizowanej przez niemieckiego producenta. Trzy modele, jeden dzień na jazdy oraz niezliczona liczba cylindrów, zaworów i koni mechanicznych, stłoczonych na jednym placu przed torem wyścigowym w Poznaniu. Audi RS4,...

Audi RS6 Avant - król Autobahny
 
Nasz test Audi RS6 Avant

4.0 V8, biturbo, 560 KM, 700 Nm i 3,9 sekundy do "setki". Takie liczby opisują nowy supersamochód spod znaku czterech pierścieni. Nie mówimy jednak o kolejnej generacji sportowego R8, tylko praktycznym i komfortowym RS6 Avant!

Przeczytaj pozostałe 3 artykuły o Audi A6

Audi A6 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Audi A6autoWcentrum - społeczność Audi A6

najwyższe oktanyAuta - Audi A6

Audi A6 QUATTRO 71,28

Audi A6  V6 77,93

Audi A6 Niunia 78,07

Audi A6 1.9 TDI 110KM 72,75

Audi A6 73,35

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Audi A6

paradais 30,15

qnik-33 30,18

mariow44 51,40

camelmg 30,16

Kontrast 46,90

bartekp85 83,91

different_x 30,98

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Audi A6

Ładowarka do telefonu uszkodziła mi gniazdo zapalniczki... [Naprawione]
Ładowarka do telefonu uszkodziła mi gniazdo zapalniczki... [Naprawione] Dziś ładowarka do telefonu uszkodziła mi gniazdo zapalniczki, końcówka od ładowa...
Niezauważona blokada parkingowa = wgniecenie...
Niezauważona blokada parkingowa = wgniecenie... Ehhh... około 2 tygodnie temu zaparkowałem samochód na obcym mi parkingu, godzin...
Wydech - sito oraz inne działania przy pojeździe.
Wydech - sito oraz inne działania przy pojeździe. Witam [bigok] od dłuższego czasu nie było dziennika, bo i wiele się nie działo. ...
Chrzczone paliwo na Orlenie, ręce opadają...
Chrzczone paliwo na Orlenie, ręce opadają... Ten kraj już zszedł na psy kompletnie, zalałem chrzczone paliwo na Orlenie (Ciec...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Audi A6

od 178 200 zł do 525 000

Dostępne silniki

Benzyna (190 - 560 KM): 1.8 TFSI, 1.8 TFSI ultra, 2.0 TFSI, 3.0 TFSI, 4.0 TFSI

 

Diesel (150 - 326 KM): 2.0 TDI ultra, 3.0 TDI clean diesel, 3.0 TDI competition

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

automatyczna: 7-stopniowa, 8-stopniowa
Katalog nowych aut Audi A6
 

Najpopularniejsza wersja Audi A6

Audi A6 4.0 TFSI 420KM - 4 drzwiowy sedan

Najważniejsze wyposażenie

hak
radio / CD
komputer
skórzana tapicerka
niezależne ogrzewanie
czujnik parkowania
centralny zamek

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet skórzany (Zakres 2) - 2 880
Pakiet oświetlenia zewnętrznego i wnętrza Ambiente - 1 610

Cena katalogowa

375 000

Zobacz ofertę Audi A6 4.0 TFSI 420KM - 4 drzwiowy sedan
 

Audi A6 najczęściej porównywane z:

Volvo V60
1.6 D2 (115 KM)
Mercedes Klasa E
200 BlueTEC (136 KM)
Skoda Superb
2.0 TDI CR DPF (140 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Suzuki SX4 S-Cross 1,6 PREMIUM 4WD 120KM NOWY MODEL Suzuki SX4 S-Cross 1,6 PREMIUM 4WD 120KM NOWY MODEL
Rocznik: 2014. Silnik: 1.6 88KM .
Cena: 88 190 zł 81 190 zł
Zyskujesz: 7 000 zł Zobacz szczegóły »
Ford Focus Titanium Ford Focus Titanium
Rocznik: 2014. Silnik: 1.5 111KM .
Cena: 101 740 zł 96 340 zł
Zyskujesz: 5 400 zł Zobacz szczegóły »

Używane Audi A6

Audi A6
3.0 diesel 240 KM
275 000 km, 2007
70 000 PLN
Audi A6
2.0 diesel 177 KM
70 000 km, 2011
79 500 PLN
Audi A6
2.7 diesel 180 KM
212 841 km, 2008
55 900 PLN
Audi A6
2.0 diesel 140 KM
152 000 km, 2008
39 000 PLN

Ocena auta Audi A6/RS6/S6 C5

  • Średnia ocena
    na podstawie 683 opinii
  • 4,25
  • Średnia dla segmentu
    Wyższa klasa średnia: 4,35

Wybrane opinie

Audi A6 Avant 2.5 V6 TDI (155 KM)

Nie czytajcie kupując to auto komentarzy typu silnik 2,5 TDI bardzo awaryjny. Są to komentarze bezsasadne . Jest tak dlatego, że 80% właścicieli aut z tym silnikiem nie przypuszcza nawet, że mają najechane po 400-500 tys.km przebiegu a na liczniku wyświetla się 130-170 tys. km. Nic więc dziwnego, że zaczynają się awarie. Zazwyczaj dość poważną usterką jest awaria wałków rozrządu, mało kto wie, ale te silniki powinny pracować na oleju syntetycznym nawet przy 400 tys. km, a niestety właściciele zaczynają wlewać olej półsyntetyczny a niekiedy i mineralny przy dużo niższym przebiegu. Odkłada się to na złe doprowadzanie oleju maleńkimi kanałami do w/w wałków, co z kolei prowadzi do ich szybkiego zużycia i awari silnika. Inną dość istotną wadą jest awaria pompy paliwa ( opinie właścicieli). Otóż, pompy te są dość słabo odporne na kiepską jakość paliwa, a wiadomo nie od dziś, że większość z nas szuka taniego paliwa typu ON co niestety nie idzie ze sobą w parze- dobra jakość niska cena, jest dokładnie...

dodał: mario
Audi A6 Avant 2.5 TDI (180 KM)

Całokształt - ocena 3,5 - pomiędzy "przeciętnie" a "dobrze". Jeździ się nim bardzo dobrze (duży komfort, przestronność, doskonałe wyposażenie, dobre trzymanie się drogi, dobre osiągi, odrobina prestiżu). Z drugiej strony wysokie koszty utrzymania - wynikające przede wszystkim z dużej usterkowości - włączając bardzo poważne awarie silnika 2,5 TDI, ale także sporo "drobnych" napraw kosztujących każdorazowo 200 - 1000 zł. Również wysokie zużycie paliwa nie zachęca do kupna tego auta. Polecałbym raczej A6-tkę z silnikiem 1,9TDI - dużo trwalszym i oszczędniejszym (ale słabszym). Dla tych, którzy nie dbają specjalnie o koszty - to doskonałe auto. Tych natomiast, którzy spodziewają się dość niskich kosztów utrzymania ze względu na wysoką jakość Audi, może spotkać przykra niespodzianka. Przy poziomie dochodów miesięcznych netto ok. 9-14 tys. PLN na rodzinę poziom kosztów jest trudno akceptowalny, ale do zniesienia. Biedniejszym nie polecam. Bogatsi wybiorą raczej nowszą generację. Gdybym miał podejmować...

dodał: ea_pajak@poczta.onet.pl
Audi A6 Sedan 2.4 V6 (165 KM)

Autem jeździ się wspaniale nie trzeba się zastanawiać przed wyprzedzaniem , po prostu wciska się gaz i jedzie. Nie odczuwa się również różnicy czy jedziemy 110km/h czy 190km/h. Na zakrętach trzyma się super , dziury również no i napęd na 4 kółka jest wspaniały. Minusami są - duże spalanie , części też nie są za tanie. Przy wymianie oleju wchodzi 5,5 litra. Jest to auto dla tych którzy cenią sobie komfort i prestiż z posiadania auta a nie zwracają za bardzo uwagi na to że świece muszą być platynowe za 250zł a nie zwykłe za 100zł a takich przypadków można wymieniać i wymieniać. Jeżeli ktoś jest zainteresowany i myśli o Audi A6 albo Mercedesie E-klass albo o BMW 5 - ja miałem wszystkie z tych aut i SZCZERZE POLECAM AUDI.

dodał: Maciek_lex
Audi A6 Avant 1.9 TDI (110 KM)

Auto zostalo sprowadzone z Niemiec.Nie wiem jaka bylaby moja ocena gdyby samochod jezdzil przez 115tys km po polskich drogach. Po przyjezdzie do Polski i sprawdzeniu samochodu na stacji diagnostycznej np. amortyzatory nie wykazywaly praktycznie zadnego zuzycia.Wszystkie elementy byly sprawne.Ten wahacz posul sie najprawdopodobniej na polskich drogach.Jedyna wada jest fakt ze popsul sie przeplywomierz powietrza.Ceny serwisu w polsce sa chore w porownaniu z tymi w Niemczech.Jesli ktos mieszka przy granicy proponuje jezdzic do Niemiec. Ceny sa takie same jak w Warszawie a obsluga o wiele lepsza.Oplaca sie takze kupic tam czesci a w Polsce tylko wymienic.

dodał: rdabrows@wsisiz.edu.pl
Audi A6 Sedan 2.8 30V quattro (193 KM)

pragne zaznaczyc iz mieszkam e usa audi kupilemgdy mialo 62tys km bardzo dobrze mi sie tym autem jezdzi , pragne dodac ze jestem zachwycony z serwisu Laurel audi gdzie naprawde szanuje sie klienta ,a uslugisa na najwyzszym paziomie.Wciagu 14miesiecyzrobilem 60tys km bez zadnych powazniejszych komplikacji.po prostu to jest dobre auto AUDI A6 2.8QUATRO WERSJA AMERYKANSKA (wszystkie dodatki) Zamoje auto zaplacilem24000$ , aod firmy dostalem gwarancje (od zdezaka do zdezaka )na 100tys milczyli na 160tys km

dodał: adam kanas
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + ergonomia
  • Wady
  • - ekonomiczność
  • - jakość/cena
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Audi A6

Audi A6 C7 Avant 3.0 TFSI 300KM - galeria redakcyjna Audi A6 Allroad Audi A6 C7 Allroad quattro Facelifting (2015) Audi A6 C7 TDI Concept (2014) Audi S6 Audi A6 C7 Limousine TFSI ultra (2015) Audi A6 C5 Sedan - galeria społeczności Audi RS6 2007 Audi A6 2001 Audi A6 C7 Facelifting - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Audi

Opinie o instalacji LPG

Audi A6

  • 1.
  • 4,50 Audi A6 C5 2.0 (130KM) 2003r.
    dodał: C4C5, 09.04.2010

    Wtryski i-Plus. Instalacja jako taka, sprawuje się znakomicie. Nie wiem, na czym jadę (Pb/LPG) - tylko mogę odczytać z przełącznika LPG, która dioda świeci. Jednak spodziewałem się mniejszego spalania LPG, zwłaszcza w trasie. Jest 1.4x benzyna, więc stanowczo za dużo. W mieście 1.3x Pb. Nie wygląda to na regulację, bo próbowałem już innych dysz, zmieniłem typ wtrysków itd. Pogarszała się tylko dynamika, a spalanie nie spadało (znacząco). Wolę tak - auto co prawda pali trochę więcej od założeń teoretycznych, ale za to dynamika jest taka, jak na benzynie.

  • 2.
  • 3,25 Audi A6 C5 2.4 V6 (165KM) 1998r.
    dodał: niezadowolony, 28.04.2011

    Gaz montowany u Andrzeja KOtlarka w Radomsku ul. Sportowa nigdy i nikomu nie polece tego warsztatu.Wlasciciel to cham i burak a pracownicy to niedouczeni partacze,zle dobrany reduktor wtryskiwacze oraz za maly przekroj przewodu zasilajacego.Wszystko to pomimo wyraznych sugesti co ma byc zalozone ,ale jakze to moze byc zeby zwykly czlowiek zwracal uwage "fachowcom".Omijacie ten warsztat z daleka...Auto zle pracowalo na gazie stracilo moc a na pseudo regulacjach mialem ciagle wmawiane ze jest ok

  • 3.
  • 4,50 Audi A6 C4 2.6 V6 (150KM) 1996r.
    dodał: bambi, 18.10.2009

    auto spisuje sie na lpg rewelacyjnie, zadnych problemów przez cały okres ekspoloatacji, jedyne co serwisowałem do tej pory w instalacji lpg to wymiana filtrów , silnik pracuje równo, nie ma zadnej róznicy jezeli chodzi o dynamikę. zdecydowanie ppolecam tę jednostkę. srednie spale przy delikatnej jezdzie na trasie 90-100km/h ok 9 litów gazu:)) auto wydawało by sie nie na studencką kieszeń:P:P pozdrawiam!

  • 4.
  • 5,00 Audi A6 C5 2.4 V6 (165KM) 2000r.
    dodał: Piotr m, 23.04.2010

    Większość aut jest przystosowana do pracy na LPG kwestią istotną jest rodzaj instalacji i odpowiednie ustawienie w zakładzie gdzie montowałem LPG było jeżdżone z laptopem w cyklu miejskim z klimą i na autostradzie różnice w ustawieniach były spore .JAK SIĘ DOWIEDZIAŁEM CZASY WTRYSKÓW PRZY OBCIĄŻENIU ZNACZNIE SIĘ RÓŻNIĄ OD USTAWIEŃ NA POSTOJU CZYLI BIEGU JAŁOWYM POZDRAWIAM PIOTR M.

  • 5.
  • 3,25 Audi A6 C5 3.7 V8 (260KM) 2002r.
    dodał: mariow44, 20.12.2011

    Po przejechaniu ponad 24tys km uważam, że montaż instalacji był jak najbardziej na miejscu. Spalanie może nie jest małe, bo oscyluję w przedziale 14-18 ale przy 3litrach pojemności jest OK. Spadku macy w zasadzie nie czuję. Ze wzgledu na silnik i być może moje przewrażliwienie, raz lub 2 na pół roku jeżdżę na regulację. Ogólnie całość na 4+

  • 6.
  • 5,00 Audi A6 C5 2.7 V6 biturbo (250KM) 2001r.
    dodał: piotrek791, 30.12.2010

    Mam w swoim A6 Quattro (2.7 T) instalacje gazowa Prins VSI IV generacji i smigam za grosze. Auto na gazie idzie tak samo jak na benzynie, wszystko to kwestia dobrego wystrojenia. Nie mialem z nia nigdy problemu a sama instalacja byla montowana juz ponad rok temu. Calosc zamontowana i zakupiona w Energy Gaz Polska! Polecam

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Audi A6

Audi A6

355 komentarzy

257 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Tomek~Tomek

Sprzedać :D

~bogdan~bogdan

hhvhv

~bogdan~bogdan

ten sam jest zzzaj tani w utrzymańiu 2 końcówki kosz 70zł

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Audi

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
24 673
Przejechany dystans
21 132 037 km
Zatankowanego paliwa
859 975 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
4 552
Wydanych pieniędzy
1 923 449 zł
Średnie wydatki na auto
1 476 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 074
Wydanych pieniędzy
4 850 437 zł
Średnie wydatki na auto
3 723 zł
Zobacz dzienniki kosztów Audi (1 303)

Testy zderzeniowe Audi A6

Najnowsze testy zderzeniowe Audi A6 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Audi A6, 2.0 diesel, LHD
2011

Audi A6
Audi A6

Audi A6
2004

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Audi

Zużycie paliwa Audi A6/RS6/S6 C5

Na podstawie 926 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: koneser, dodano: 15.03.2012 11:48

Witam śmiać mi się chce czytając głupoty ze te auto pali max 7,5 l. Mam te audi od roku i dobrze wiem ile 2.5 litrowy diesel potrafi spalić, owszem da się zejść do 6l, mam 6 biegowa skrzynie i w trasie około 1200 km w dwie strony spalanie wyszło około 6l przy jeździe 110-120km/h momentami i więcej, na oponach 205/50/16, ale w mieście przy dobrej jeździe 2.5-4 tys obrotów autko potrafi spalić nawet do 10-11 l i nie wierzcie w głupoty ze to będzie 7.5 l bo poprzednie audi a4 z silnikiem 1.9 paliło 7 w mieście, nie jestem zwolennikiem wolnej jazdy, w trasie tez przy ostrej jeździe auto potrafi spalić z 8-9l chyba ze ktoś nie przekracza w trasie 100 km/h i pisze ze pali max 6 l. Więc jeżeli ktoś ma ciężką nogę niech się nie sugeruje tym że mu autko będzie mało paliło.

pełny raport Audi Sedan 2.5 TDI

autor: Paweł K., dodano: 02.11.2011 12:14

Witam serdecznie! Auto to mam od 18 lipca 2010 które sprowadziłem z Belgi. Autem jeździł dziadek wiec auto było w idealnym stanie i także było serwisowane w ASO. Przebieg przy zakupie licznik pokazywał na 197 tys. i był to przebieg autentyczny bo sprawdziłem go w serwisie. Samochód przez ten okres czasu spisuje się idealnie. Pół roku temu zrobiłem profesjonalnego chipa w firmie V-tec w Krakowie auto w tej chwili ma moc 138 koni i 340 Nm momentu obrotowego. Jeżdżę na felgach i oponach o rozmiarze 225/45/17 firmy Nokian. Musze przyznać ze po chipie gdy wsiadłem do auta to miałem wrażenie że siedzę w zupełnie innym autku! Spalanie praktycznie zostało na tym samym poziomie a auto jest dużo dynamiczniejsze i nie zbiera sie już jak czołg w tej chwili jest 9.1 s do 100km/h (mierzone na hamowni) także całkiem przyzwoicie. Polecam ten silnik i ten samochód i oczywiście "chipa" czyi zmianę mapy paliwowej ponieważ auto mimo swoich lat prezentuje się znakomicie jest dynamiczne i do tego mało pali przy takich oponach jak mam oczywiście muszę też wspomnieć o bardzo małej awaryjności bo wymieniłem tylko elementy które się zużywają. Zachęcam do kupna tego samochodu oczywiście tylko sprowadzonego z zagranicy bo w Polsce nie ma tych aut w dobrym stanie i Jeżeli macie dokonać wyboru miedzy 1.9 a 2.5 to zachęcam do wyboru 1.9 z tego względu ponieważ jest dużo tanszy w utrzymaniu mniej pali tanszcze cześci i do tego gdy zrobimy chipa w cale nie odbiega osiągnieciami od 2.5 z tego względu że 2.5 jest może troche mocniejszy ale ma mniejszy moment oborotwy i auto z tym motorem jest cięższe. Pozdrawiam

pełny raport Audi Sedan 1.9 TDI

autor: Kacper, dodano: 16.08.2008 10:24

Jezdze bardzo czesto w trasy, przy wlaczonym klimatronicu i ciezkiej nodze pali max. 7,0ltr. Jesli jezdzi sie bez szalenstw, w cyklu mieszanym, z przewaga miasta, miesci sie spokojnie w 6,0ltr. Jesli chce sie zaoszczedzic, szczegolnie w trasie, majac bardzo lekka noge mozna zejsc ponizej 5,0ltr (ale jazda wtedy nie daje takiej satysfakcji). Generalnie 6,0ltr z malymi szalenstwami w miescie i trasie pociagnie. Porownajcie to z najnowszymi dieslami roznych marek i okaze sie ze stary poczciwy 1,9TDI 90KM jest nie do pobicia w sensie oszczednosci. Dodam rowniez ze jest bardzo trwaly, warunek: przeglady z wymiana filtrow i oleju co 10tys.km. W ciagu 6 lat zrobilem 160tys.km, 2 razy wymienialem przeplywomierz. Auto nie do zdarcia, niepredko wymienie poniewaz nie ma na rynku dostepnych aut o tej wielkosci i tak niskich kosztach utrzymania. Polecam !!!!!

pełny raport Audi Avant 1.9 TDI

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Audi A6/RS6/S6 C5

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Audi A6/RS6/S6 C5

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Audi A6 C5
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Audi A6, oglądali także