Gorące tematy

Nasze testy

Wszystkie modele

Galerie

Audi A6/RS6/S6 C5

Druga generacja A6 oznaczona symbolem C5 była produkowana w latach 1997-2004. Model na dobre ugruntował pozycję Audi w klasie wyższej. W porównaniu do swojego poprzednika, samochód wyróżniał się nową, jeszcze bardziej opływową i elegancką sylwetką, w stylu fastback. W 2001 roku model przeszedł drobny face-lifting. „A-szóstka” zajęła trzecie miejsce w konkursie na Europejski Samochód Roku 1998, była też druga w amerykańskiej edycji plebiscytu, a magazyn „Car and Driver” dwukrotnie (lata 2000 i 2001) zaliczał ją do dziesiątki najlepszych aut.

Audi A6 2001 - silnik
Audi A6 2001 - lewy bok
Audi A6 2001 - lewy bok
Audi A6 2001 - widok z tyłu
Audi A6 2001 - kokpit
Audi RS6 - widok ogólny wnętrza z przodu
Audi RS6 - kokpit

Generacje Audi A6

  • A6 C5   1997 - 2004
    Audi A6 C5
    • Wybierz generację

    • A6 C7 (2011 - teraz)
    • A6 C6 (2004 - 2011)
    • A6 C5 (1997 - 2004)
    • A6 C4 (1994 - 1997)

Komentarze redakcji

Powagosław: Byli tacy, dla których poprzednie A6 wyglądało jak marzenie, choć częściej na pytanie o stylistykę tego modelu, mówiło się: „Ok, ale to Audi”. Nowemu A6 wyrosły pazury. I ciągle to jest Audi.
Luzacjusz: Jeden z niewielu w motoryzacji przykładów wprowadzania kolejnych generacji modelu na zasadzie niekończącego się faceliftingu. Ten, trzeba przyznać, jest chyba najbardziej udany z dotychczasowych, jakkolwiek A6 wciąż pozostaje obrzydliwie akuratny.

Wersje nadwozia Audi A6 C5

Silniki Audi A6 C5

Lista silników:
1.8 (125KM), 1.8 T (150KM), 1.8 T (180KM), 2.0 (130KM), 2.4 V6 (165KM), 2.4 V6 (170KM), 2.7 V6 biturbo (250KM), 2.7 V6 biturbo (230KM), 2.8 V6 (193KM), 3.0 V6 (220KM), 3.7 V8 (260KM), 4.2 V8 biturbo (450KM), 4.2 V8 biturbo plus (480KM), 4.2 V8 (300KM), 4.2 V8 (340KM), 1.9 TDI (110KM), 1.9 TDI (130KM), 1.9 TDI (115KM), 2.5 V6 TDI (163KM), 2.5 TDI (180KM), 2.5 V6 TDI (150KM), 2.5 V6 TDI (155KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o Audi A6

Audi A6 Allroad Quattro 3.0 TDI - do zadań specjalnych
 
Nasz test Audi A6 Allroad Quattro 3.0 TDI 320 KM

Komu najbardziej przydałoby się nowe Audi A6 Allroad? Jak bardzo jest wszechstronne? Czy podoła ekstremalnym próbom? Na te pytania postaramy się odpowiedzieć w teście, ale by lepiej zobrazować możliwości Audi, pokusiliśmy się o dość nietypowe podejście - opowiemy Wam historię opartą na faktach. Faktach...

Audi A6 FL - wciąż w formie

Facelifting obecnej generacji Audi A6, to oprócz drobnych zmian stylistycznych, przede wszystkim modyfikacje technologiczne. Trudno się temu dziwić, ponieważ Audi chcąc być liderem w świecie motoryzacji, musi stawiać na innowacje.

Audi RS6 Avant - praktyczny potwór
 
Nasz test Audi RS6 Avant 4.0 TFSI 560 KM

802 770 złotych. Tyle kosztowało testowe Audi RS6 Avant. Kwota robi wrażenie, a samochód? Wydaje się, że właśnie do tego został stworzony.

Audi A6 C6 - coraz tańsze Premium

Audi od dłuższego czasu produkuje samochody, którym ciężko cokolwiek zarzucić. Przynajmniej jak są nowe. Mówią, że nieszczęścia chodzą parami, ale w koncernie Volkswagena tak naprawdę poruszają się całym stadem, bo jedna wada konstrukcyjna rozprzestrzenia się po wielu modelach różnych marek, ze względu...

Audi Sportscar Experience - deszczowe szaleństwo w Poznaniu

Audi Sportscar Experience - pod tymi trzema słowami kryje się cała filozofia imprezy organizowanej przez niemieckiego producenta. Trzy modele, jeden dzień na jazdy oraz niezliczona liczba cylindrów, zaworów i koni mechanicznych, stłoczonych na jednym placu przed torem wyścigowym w Poznaniu. Audi RS4,...

Przeczytaj pozostałe 4 artykuły o Audi A6

Audi A6 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Audi A6autoWcentrum - społeczność Audi A6

najwyższe oktanyAuta - Audi A6

Audi A6 72,09

Audi A6 3.0 TDI 233KM Q Tip 74,37

Audi A6 Audiczka 72,95

Audi A6 3.0 ABT 275KM 86,78

Audi A6 Ślubna 70,72

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Audi A6

RockIsNotDead 44,29

gigus13 50,90

wardi 30,17

Kontrast 39,09

qnik-33 30,18

rob25 30,18

Kinder88292 30,31

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Audi A6

Night Rider
Night Rider Dnia wczorajszego, gdy nastała noc przeczuwałem już nadchodzący klimat. Doskona...
Mordercza Opona - Wiosenne starcie
Mordercza Opona - Wiosenne starcie Z racji, że wykład dobiegał końca i byłem już praktycznie w stanie wymęczenia um...
Grand Theft Audi
Grand Theft Audi W weekend jak każdy wie był narodowy... Dzień kobiet! Każdy facet tego dnia p...
Renowacja felg.
Renowacja felg. Witam, sezon wiosenny nadchodzi.. Mimo szczerych chęci części kierowców do pozo...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Audi A6

od 178 200 zł do 525 000

Dostępne silniki

Benzyna (190 - 560 KM): 1.8 TFSI, 1.8 TFSI ultra, 2.0 TFSI, 3.0 TFSI, 4.0 TFSI

 

Diesel (150 - 326 KM): 2.0 TDI ultra, 3.0 TDI clean diesel, 3.0 TDI competition

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

automatyczna: 7-stopniowa, 8-stopniowa
Katalog nowych aut Audi A6
 

Najpopularniejsza wersja Audi A6

Audi A6 4.0 TFSI 420KM - 4 drzwiowy sedan

Najważniejsze wyposażenie

hak
radio / CD
komputer
skórzana tapicerka
niezależne ogrzewanie
czujnik parkowania
centralny zamek

Dostępne kolory

Wybrane pakiety dealerskie

Pakiet skórzany (Zakres 2) - 2 880
Pakiet oświetlenia zewnętrznego i wnętrza Ambiente - 1 610

Cena katalogowa

375 000

Zobacz ofertę Audi A6 4.0 TFSI 420KM - 4 drzwiowy sedan
 

Audi A6 najczęściej porównywane z:

BMW Seria 5
520i (184 KM)
Volvo V60
2.0 T3 DRIVE-E (152 KM)
Audi A7
4.0 TFSI (560 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Volvo S60 Kinetic Volvo S60 Kinetic
Rocznik: 2011. Przebieg: 96 372 km. Silnik: 2.0 120KM .
Cena: 69 900 zł
Volvo S60 Momentum Volvo S60 Momentum
Rocznik: 2010. Przebieg: 60 670 km. Silnik: 2.0 120KM .
Cena: 69 900 zł

Używane Audi A6

Audi A6
3.0 diesel 240 KM
275 000 km, 2007
70 000 PLN
Audi A6
2.0 diesel 177 KM
70 000 km, 2011
79 500 PLN
Audi A6
2.7 diesel 180 KM
212 841 km, 2008
55 900 PLN
Audi A6
2.0 diesel 140 KM
152 000 km, 2008
39 000 PLN

Ocena auta Audi A6/RS6/S6 C5

  • Średnia ocena
    na podstawie 683 opinii
  • 4,25
  • Średnia dla segmentu
    Wyższa klasa średnia: 4,35

Wybrane opinie

Audi A6 Avant 2.5 V6 TDI (155 KM)

Nie czytajcie kupując to auto komentarzy typu silnik 2,5 TDI bardzo awaryjny. Są to komentarze bezsasadne . Jest tak dlatego, że 80% właścicieli aut z tym silnikiem nie przypuszcza nawet, że mają najechane po 400-500 tys.km przebiegu a na liczniku wyświetla się 130-170 tys. km. Nic więc dziwnego, że zaczynają się awarie. Zazwyczaj dość poważną usterką jest awaria wałków rozrządu, mało kto wie, ale te silniki powinny pracować na oleju syntetycznym nawet przy 400 tys. km, a niestety właściciele zaczynają wlewać olej półsyntetyczny a niekiedy i mineralny przy dużo niższym przebiegu. Odkłada się to na złe doprowadzanie oleju maleńkimi kanałami do w/w wałków, co z kolei prowadzi do ich szybkiego zużycia i awari silnika. Inną dość istotną wadą jest awaria pompy paliwa ( opinie właścicieli). Otóż, pompy te są dość słabo odporne na kiepską jakość paliwa, a wiadomo nie od dziś, że większość z nas szuka taniego paliwa typu ON co niestety nie idzie ze sobą w parze- dobra jakość niska cena, jest dokładnie...

dodał: mario
Audi A6 Avant 2.5 TDI (180 KM)

Całokształt - ocena 3,5 - pomiędzy "przeciętnie" a "dobrze". Jeździ się nim bardzo dobrze (duży komfort, przestronność, doskonałe wyposażenie, dobre trzymanie się drogi, dobre osiągi, odrobina prestiżu). Z drugiej strony wysokie koszty utrzymania - wynikające przede wszystkim z dużej usterkowości - włączając bardzo poważne awarie silnika 2,5 TDI, ale także sporo "drobnych" napraw kosztujących każdorazowo 200 - 1000 zł. Również wysokie zużycie paliwa nie zachęca do kupna tego auta. Polecałbym raczej A6-tkę z silnikiem 1,9TDI - dużo trwalszym i oszczędniejszym (ale słabszym). Dla tych, którzy nie dbają specjalnie o koszty - to doskonałe auto. Tych natomiast, którzy spodziewają się dość niskich kosztów utrzymania ze względu na wysoką jakość Audi, może spotkać przykra niespodzianka. Przy poziomie dochodów miesięcznych netto ok. 9-14 tys. PLN na rodzinę poziom kosztów jest trudno akceptowalny, ale do zniesienia. Biedniejszym nie polecam. Bogatsi wybiorą raczej nowszą generację. Gdybym miał podejmować...

dodał: ea_pajak@poczta.onet.pl
Audi A6 Sedan 2.4 V6 (165 KM)

Autem jeździ się wspaniale nie trzeba się zastanawiać przed wyprzedzaniem , po prostu wciska się gaz i jedzie. Nie odczuwa się również różnicy czy jedziemy 110km/h czy 190km/h. Na zakrętach trzyma się super , dziury również no i napęd na 4 kółka jest wspaniały. Minusami są - duże spalanie , części też nie są za tanie. Przy wymianie oleju wchodzi 5,5 litra. Jest to auto dla tych którzy cenią sobie komfort i prestiż z posiadania auta a nie zwracają za bardzo uwagi na to że świece muszą być platynowe za 250zł a nie zwykłe za 100zł a takich przypadków można wymieniać i wymieniać. Jeżeli ktoś jest zainteresowany i myśli o Audi A6 albo Mercedesie E-klass albo o BMW 5 - ja miałem wszystkie z tych aut i SZCZERZE POLECAM AUDI.

dodał: Maciek_lex
Audi A6 Avant 1.9 TDI (110 KM)

Auto zostalo sprowadzone z Niemiec.Nie wiem jaka bylaby moja ocena gdyby samochod jezdzil przez 115tys km po polskich drogach. Po przyjezdzie do Polski i sprawdzeniu samochodu na stacji diagnostycznej np. amortyzatory nie wykazywaly praktycznie zadnego zuzycia.Wszystkie elementy byly sprawne.Ten wahacz posul sie najprawdopodobniej na polskich drogach.Jedyna wada jest fakt ze popsul sie przeplywomierz powietrza.Ceny serwisu w polsce sa chore w porownaniu z tymi w Niemczech.Jesli ktos mieszka przy granicy proponuje jezdzic do Niemiec. Ceny sa takie same jak w Warszawie a obsluga o wiele lepsza.Oplaca sie takze kupic tam czesci a w Polsce tylko wymienic.

dodał: rdabrows@wsisiz.edu.pl
Audi A6 Sedan 2.8 30V quattro (193 KM)

pragne zaznaczyc iz mieszkam e usa audi kupilemgdy mialo 62tys km bardzo dobrze mi sie tym autem jezdzi , pragne dodac ze jestem zachwycony z serwisu Laurel audi gdzie naprawde szanuje sie klienta ,a uslugisa na najwyzszym paziomie.Wciagu 14miesiecyzrobilem 60tys km bez zadnych powazniejszych komplikacji.po prostu to jest dobre auto AUDI A6 2.8QUATRO WERSJA AMERYKANSKA (wszystkie dodatki) Zamoje auto zaplacilem24000$ , aod firmy dostalem gwarancje (od zdezaka do zdezaka )na 100tys milczyli na 160tys km

dodał: adam kanas
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + ergonomia
  • Wady
  • - ekonomiczność
  • - jakość/cena
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Audi A6

Audi RS6 Avant 4.0 TFSI 560KM - galeria redakcyjna Audi A6 C7 Avant 3.0 TFSI 300KM - galeria redakcyjna Audi A6 C7 Audi A6 C7 Limousine TFSI ultra (2015) Audi A6 C7 Avant Facelifting (2015) Audi S6 C7 Avant Facelifting (2015) Audi A6 C7 Limousine - galeria redakcyjna Audi A6 2011 Audi S6 Audi RS6 Avant - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Audi

Opinie o instalacji LPG

Audi A6

  • 1.
  • 4,50 Audi A6 C5 2.0 (130KM) 2003r.
    dodał: C4C5, 09.04.2010

    Wtryski i-Plus. Instalacja jako taka, sprawuje się znakomicie. Nie wiem, na czym jadę (Pb/LPG) - tylko mogę odczytać z przełącznika LPG, która dioda świeci. Jednak spodziewałem się mniejszego spalania LPG, zwłaszcza w trasie. Jest 1.4x benzyna, więc stanowczo za dużo. W mieście 1.3x Pb. Nie wygląda to na regulację, bo próbowałem już innych dysz, zmieniłem typ wtrysków itd. Pogarszała się tylko dynamika, a spalanie nie spadało (znacząco). Wolę tak - auto co prawda pali trochę więcej od założeń teoretycznych, ale za to dynamika jest taka, jak na benzynie.

  • 2.
  • 3,25 Audi A6 C5 2.4 V6 (165KM) 1998r.
    dodał: niezadowolony, 28.04.2011

    Gaz montowany u Andrzeja KOtlarka w Radomsku ul. Sportowa nigdy i nikomu nie polece tego warsztatu.Wlasciciel to cham i burak a pracownicy to niedouczeni partacze,zle dobrany reduktor wtryskiwacze oraz za maly przekroj przewodu zasilajacego.Wszystko to pomimo wyraznych sugesti co ma byc zalozone ,ale jakze to moze byc zeby zwykly czlowiek zwracal uwage "fachowcom".Omijacie ten warsztat z daleka...Auto zle pracowalo na gazie stracilo moc a na pseudo regulacjach mialem ciagle wmawiane ze jest ok

  • 3.
  • 4,50 Audi A6 C4 2.6 V6 (150KM) 1996r.
    dodał: bambi, 18.10.2009

    auto spisuje sie na lpg rewelacyjnie, zadnych problemów przez cały okres ekspoloatacji, jedyne co serwisowałem do tej pory w instalacji lpg to wymiana filtrów , silnik pracuje równo, nie ma zadnej róznicy jezeli chodzi o dynamikę. zdecydowanie ppolecam tę jednostkę. srednie spale przy delikatnej jezdzie na trasie 90-100km/h ok 9 litów gazu:)) auto wydawało by sie nie na studencką kieszeń:P:P pozdrawiam!

  • 4.
  • 5,00 Audi A6 C5 2.4 V6 (165KM) 2000r.
    dodał: Piotr m, 23.04.2010

    Większość aut jest przystosowana do pracy na LPG kwestią istotną jest rodzaj instalacji i odpowiednie ustawienie w zakładzie gdzie montowałem LPG było jeżdżone z laptopem w cyklu miejskim z klimą i na autostradzie różnice w ustawieniach były spore .JAK SIĘ DOWIEDZIAŁEM CZASY WTRYSKÓW PRZY OBCIĄŻENIU ZNACZNIE SIĘ RÓŻNIĄ OD USTAWIEŃ NA POSTOJU CZYLI BIEGU JAŁOWYM POZDRAWIAM PIOTR M.

  • 5.
  • 3,25 Audi A6 C5 3.7 V8 (260KM) 2002r.
    dodał: mariow44, 20.12.2011

    Po przejechaniu ponad 24tys km uważam, że montaż instalacji był jak najbardziej na miejscu. Spalanie może nie jest małe, bo oscyluję w przedziale 14-18 ale przy 3litrach pojemności jest OK. Spadku macy w zasadzie nie czuję. Ze wzgledu na silnik i być może moje przewrażliwienie, raz lub 2 na pół roku jeżdżę na regulację. Ogólnie całość na 4+

  • 6.
  • 5,00 Audi A6 C5 2.7 V6 biturbo (250KM) 2001r.
    dodał: piotrek791, 30.12.2010

    Mam w swoim A6 Quattro (2.7 T) instalacje gazowa Prins VSI IV generacji i smigam za grosze. Auto na gazie idzie tak samo jak na benzynie, wszystko to kwestia dobrego wystrojenia. Nie mialem z nia nigdy problemu a sama instalacja byla montowana juz ponad rok temu. Calosc zamontowana i zakupiona w Energy Gaz Polska! Polecam

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Audi A6

Audi A6

355 komentarzy

257 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Tomek~Tomek

Sprzedać :D

~bogdan~bogdan

hhvhv

~bogdan~bogdan

ten sam jest zzzaj tani w utrzymańiu 2 końcówki kosz 70zł

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Audi

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
27 006
Przejechany dystans
20 407 165 km
Zatankowanego paliwa
949 895 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
4 933
Wydanych pieniędzy
2 147 499 zł
Średnie wydatki na auto
1 530 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 681
Wydanych pieniędzy
5 032 847 zł
Średnie wydatki na auto
3 585 zł
Zobacz dzienniki kosztów Audi (1 404)

Testy zderzeniowe Audi A6

Najnowsze testy zderzeniowe Audi A6 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Audi A6, 2.0 diesel, LHD
2011

Audi A6
Audi A6

Audi A6
2004

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Audi

Zużycie paliwa Audi A6/RS6/S6 C5

Na podstawie 942 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Piotru1984, dodano: 19.04.2013 22:24

Średnie spalanie trasa 70%, miasto 30% wynosi dokładnie tyle ile tutaj piszą, czyli 11,4L LPG. W trasie spalanie LPG spada o około 1 litr. Spalanie benzyny od 7,8L do 10,5L, więcej mi się nie przytrafiło. Zaznaczam że jeżdżę dosyć dynamicznie i codziennie przejeżdżam średnio 50km. Jestem bardzo zadowolony z auta. Silnik może nie najzrywniejszy, ale w trasie nawet z obciążeniem można bez żadnego problemu utrzymywać bardzo wysokie prędkości podróżne bez specjalnego obciążania silnika. Auto na gazie jeździ S U P E R, nie ma żadnej różnicy, co więcej na gazie zmierzona moc na hamowni jest wyższa o ok 2KM. Przed kupnem zastanawiałem się nad 2,4 V6 którym również miałem okazję się przejechać, ale podczas normalnej jazdy 1,8T wykazuje się lepszą sprawnością dzięki momentowi obrotowemu który utrzymuje swoją maksymalną wartość praktycznie na tym samym poziomie już od 1800 obrotów do prawie 5000obr. POLECAM.

pełny raport Audi Sedan 1.8 T

autor: Adrian, dodano: 22.03.2010 04:31

W cyklu rocznym, gdzie nie jeżdżę dużo po autostradach,raczej krajówki,30% miasto ,szacuje średnie spalanie na poziomie 14l/100km. Uważam że jest fajna jednostka napędowa,ma wystarczający zapas mocy ,ciekawy przyrost Nm względem KM,troszkę wiertarka ale robi wrażenie kiedy przy redukcji z 5 na 2 przy 110km/h wskoczy na 6000 obr zawyje te 30 zaworów i wkręca się jeszcze wyżej. Rzadko zdarza się bym miał problemy z wyprzedzaniem,(wykluczając oczywiście buraków w S80 T6 wciskających pedał gdy ty ich wyprzedzasz),radzi sobie z BMW 530 D 184km,poradził sobie z bliźniakiem 2.5 tdi 180km.Dość duża prędkość max ,na fabrycznych R15´205´60 (kolarzówki jak na taki samochód)udało mi się bujnąć bez większej męczarni do 250km/h.Posiadam wersję z przednim napędem:(nie polecam-200km na tę oś to jakieś nieporozumienie,na mokrej nawierzchni nie ma żadnego startu.Autko miałem w trasie kilka razy-uważam że bardzo ekonomiczne.Można naprawdę znacznie zejść ze spalaniem delikatną ekonomiczna jazdą.W mieście kiedy chcemy wykorzystać jego potencjał musimy go wysoko kręcić(coś jak VVTI) ale nie zdziwcie jak spalanie wyjdzie grubo ponad 20l LPG.Następne będzie 3.0 quattro;)

pełny raport Audi Avant 2.8 V6

autor: alfons, dodano: 17.03.2013 20:16

Srednie spalanie wacha mi sie okolo 20 Litro LPG na 100km. Nie wiem skad tutaj spalania rzedu 15l itp Chyba nie w 4,2 tylko w jakis mniejszych jednostkach. Po co sie oszukiwac... pali okolo 20 L LPG na 100 (cykl mieszany - dojazd okolo 15 km do Krakowa siodemka, troche po Krakowie i powrot). Wcale bez szalenstw. jak zaszalejsz albo postoisz w korkach 28 litrow to zaden wynik Serwis oczywisnie nie w Audi ASO (ceny kosmos) ale i tak utrzymanie takiego motoru kosztuje bardzo duzo, jednym slowem jak chce sie miec 300KM i 4,2 trzeba sie liczyc z kosztami utrzymanie trzy razy wiekszymi niz standardowego kompakta. Normalna sprawa cos za cos. LPG sekwencja, w zimie bardzo dlugo sie grzeje zenim sie przelaczy na lpg, wtedy benzyna znika z baku jak oszalala. Bez LPG czy na krotkich odcinkach to samochod dla konesera. Bogatego konesera.

pełny raport Audi Avant 4.2 V8

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Audi A6/RS6/S6 C5

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Audi A6/RS6/S6 C5

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Audi A6 C5
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Audi A6, oglądali także