Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Audi A6/RS6/S6 C5

Druga generacja A6 oznaczona symbolem C5 była produkowana w latach 1997-2004. Model na dobre ugruntował pozycję Audi w klasie wyższej. W porównaniu do swojego poprzednika, samochód wyróżniał się nową, jeszcze bardziej opływową i elegancką sylwetką, w stylu fastback. W 2001 roku model przeszedł drobny face-lifting. „A-szóstka” zajęła trzecie miejsce w konkursie na Europejski Samochód Roku 1998, była też druga w amerykańskiej edycji plebiscytu, a magazyn „Car and Driver” dwukrotnie (lata 2000 i 2001) zaliczał ją do dziesiątki najlepszych aut.

Audi A6 2001 - silnik
Audi A6 2001 - lewy bok
Audi A6 2001 - lewy bok
Audi A6 2001 - widok z tyłu
Audi A6 2001 - kokpit
Audi RS6 - widok ogólny wnętrza z przodu
Audi RS6 - kokpit

Generacje Audi A6

  • A6 C5   1997 - 2004
    Audi A6 C5
    • Wybierz generację

    • A6 C7 (2011 - teraz)
    • A6 C6 (2004 - 2011)
    • A6 C5 (1997 - 2004)
    • A6 C4 (1994 - 1997)

Komentarze redakcji

Powagosław: Byli tacy, dla których poprzednie A6 wyglądało jak marzenie, choć częściej na pytanie o stylistykę tego modelu, mówiło się: „Ok, ale to Audi”. Nowemu A6 wyrosły pazury. I ciągle to jest Audi.
Luzacjusz: Jeden z niewielu w motoryzacji przykładów wprowadzania kolejnych generacji modelu na zasadzie niekończącego się faceliftingu. Ten, trzeba przyznać, jest chyba najbardziej udany z dotychczasowych, jakkolwiek A6 wciąż pozostaje obrzydliwie akuratny.

Wersje nadwozia Audi A6 C5

Silniki Audi A6 C5

Lista silników:
1.8 (125KM), 1.8 T (150KM), 1.8 T (180KM), 2.0 (130KM), 2.4 (170KM), 2.4 30V (165KM), 2.7 T quattro (250KM), 2.7 T (230KM), 2.8 30V (193KM), 3.0 quattro (220KM), 3.0 i V6 (220KM), 4.2 V8 (340KM), 4.2 V8 (450KM), 4.2 40V quattro (300KM), 4.2 V8 (480KM), 1.9 TDI (110KM), 1.9 TDI (130KM), 1.9 TDI (115KM), 2.5 TDI (155KM), 2.5 TDI (163KM), 2.5 TDI (163KM), 2.5 TDI (180KM), 2.5 TDI (150KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.
motointegrator.autocentrum.pl

Publikacje o Audi A6

Audi A6 C6 - coraz tańsze Premium

Audi od dłuższego czasu produkuje samochody, którym ciężko cokolwiek zarzucić. Przynajmniej jak są nowe. Mówią, że nieszczęścia chodzą parami, ale w koncernie Volkswagena tak naprawdę poruszają się całym stadem, bo jedna wada konstrukcyjna rozprzestrzenia się po wielu modelach różnych marek, ze względu...

Audi Sportscar Experience - deszczowe szaleństwo w Poznaniu

Audi Sportscar Experience - pod tymi trzema słowami kryje się cała filozofia imprezy organizowanej przez niemieckiego producenta. Trzy modele, jeden dzień na jazdy oraz niezliczona liczba cylindrów, zaworów i koni mechanicznych, stłoczonych na jednym placu przed torem wyścigowym w Poznaniu. Audi RS4,...

Audi RS6 Avant - król Autobahny
 
Nasz test Audi RS6 Avant

4.0 V8, biturbo, 560 KM, 700 Nm i 3,9 sekundy do "setki". Takie liczby opisują nowy supersamochód spod znaku czterech pierścieni. Nie mówimy jednak o kolejnej generacji sportowego R8, tylko praktycznym i komfortowym RS6 Avant!

Nowe Audi RS6 Avant - idealne auto dla rodziny Addamsów

Jeśli dla kogoś kombi to nudne auto do wożenia bagażu i rodziny, powinien choć raz uważnie przyjrzeć się Audi RS6 Avant. Tu nie ma miejsca na nudę, problemy z wyprzedzaniem, dynamiką czy ociężałym "towarowozem". Z jednej strony to auto, które może konkurować nawet z typowo sportowymi samochodami,...

Audi A6 Allroad - turysta w garniturze

Czekaliśmy na niego od wiosny zeszłego roku, kiedy Niemcy zaprezentowali nową generację A6 C7 w wersji sedan. Jego pojawienie się było pewne jak to, że każda droga asfaltowa kiedyś przechodzi w szuter. Mijały jednak długie miesiące, a tego klasyka wciąż brakowało w ofercie. W końcu mistrzowie stopniowania...

Przeczytaj pozostałe 4 artykuły o Audi A6

Audi A6 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Audi A6autoWcentrum - społeczność Audi A6

najwyższe oktanyAuta - Audi A6

Audi A6 3.0 TDI Quattro  75,80

Audi A6 sreberko 73,03

Audi A6 3.0 TDI quattro. 91,05

Audi A6 S6 4.2 v8 340KM :) 70,52

Audi A6 Audiczka 75,08

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Audi A6

supereg0 30,22

ringus1 30,65

ada2 52,00

ArekM_1993 30,25

bobst 30,20

marek_z 72,57

pypcio19 30,18

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Audi A6

Woskowanie
Woskowanie Dziś było pierwsze woskowanie i odświeżenie skórzanej tapicerki... Wygląda jak n...
A więc stało się...
A więc stało się... No więc podjąłem męską decyzję, Audi już nie ma...z bólem serca ale auto zostało...
Pare wymian + wiejski tuning.
Pare wymian + wiejski tuning. Witam [bigok], dziś w aucie zaszło pare planowanych od dawna zmian. Serwis głów...
zimówki
zimówki złapałem kapcia w drodze na lotnisko, zorientowałem się dość puźno więc opona do...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Audi A6

od 175 600 zł do 508 500

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (180 - 560 KM): 2.0 TFSI, 2.0 TFSI hybrid, 2.8 FSI, 3.0 TFSI, 4.0 TFSI

 

Diesel (177 - 313 KM): 2.0 TDI, 3.0 TDI, 3.0 TDI clean Diesel

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

automatyczna: , 6-stopniowa, 7-stopniowa, 8-stopniowa
Katalog nowych aut Audi A6
 

Najpopularniejsza wersja Audi A6

Audi A6 2.0 TDI 177KM - 5 drzwiowy sedan

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
hak
alufelgi
radio / CD
komputer
ESP
wspomaganie kierownicy
klimatyzacja
skórzana tapicerka
niezależne ogrzewanie
czujnik parkowania
podgrzewane fotele
tempomat
ksenony
centralny zamek

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet Skórzany - 3 130
Pakiet oświetlenia zewnętrznego i wnętrza Ambiente - 1 400
MMI Radio plus - 3 320
MMI NAVIGATION - 11 450
MMI NAVIGATION plus z MMI touch - 16 830
System nagłaśniający Bose Surround Sound - 4 580
System nagłaśniający Bang & Olufsen Advanced Sound System - 28 850
Audi Bluetooth-Autotelefon on-line (z funkcją SIM Access Profile) - 6 990
Audi side assist z Audi pre sense rear - 2 410
Reflektory w technologii LED - 7 550
Zestaw schowków - 490

Cena katalogowa

177 400

Zobacz ofertę Audi A6 2.0 TDI 177KM - 5 drzwiowy sedan
 

Audi A6 najczęściej porównywane z:

Mercedes Klasa E
63 AMG (558 KM)
Jaguar XF
3.0 (340 KM)
Volvo V70
2.4 D5 (215 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Nissan Note ACENTA AUTO PACK IT PACK I - KEY Demonstracyjny Nissan Note ACENTA AUTO PACK IT PACK I - KEY
Rocznik: 2013. Silnik: 1.2 80KM, benzynowy.
Cena: 61 790 zł 46 900 zł
Zyskujesz: 14 890 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Nissan NV200 TEKNA Diesel, 7-osobowy Demonstracyjny Nissan NV200 TEKNA Diesel, 7-osobowy
Rocznik: 2013. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 1.5 110KM, diesel.
Cena: 83 000 zł 66 900 zł
Zyskujesz: 16 100 zł Zobacz szczegóły »

Używane Audi A6

Audi A6
3.0 diesel 240 KM
275 000 km, 2007
70 000 PLN
Audi A6
2.0 diesel 177 KM
70 000 km, 2011
79 500 PLN
Audi A6
2.7 diesel 180 KM
212 841 km, 2008
55 900 PLN
Audi A6
2.0 diesel 140 KM
152 000 km, 2008
39 000 PLN

Ocena auta Audi A6/RS6/S6 C5

  • Średnia ocena
    na podstawie 683 opinii
  • 4,25
  • Średnia dla segmentu
    Wyższa klasa średnia: 4,35

Wybrane opinie

Audi A6 Avant 2.5 TDI (155 KM)

Nie czytajcie kupując to auto komentarzy typu silnik 2,5 TDI bardzo awaryjny. Są to komentarze bezsasadne . Jest tak dlatego, że 80% właścicieli aut z tym silnikiem nie przypuszcza nawet, że mają najechane po 400-500 tys.km przebiegu a na liczniku wyświetla się 130-170 tys. km. Nic więc dziwnego, że zaczynają się awarie. Zazwyczaj dość poważną usterką jest awaria wałków rozrządu, mało kto wie, ale te silniki powinny pracować na oleju syntetycznym nawet przy 400 tys. km, a niestety właściciele zaczynają wlewać olej półsyntetyczny a niekiedy i mineralny przy dużo niższym przebiegu. Odkłada się to na złe doprowadzanie oleju maleńkimi kanałami do w/w wałków, co z kolei prowadzi do ich szybkiego zużycia i awari silnika. Inną dość istotną wadą jest awaria pompy paliwa ( opinie właścicieli). Otóż, pompy te są dość słabo odporne na kiepską jakość paliwa, a wiadomo nie od dziś, że większość z nas szuka taniego paliwa typu ON co niestety nie idzie ze sobą w parze- dobra jakość niska cena, jest dokładnie...

dodał: mario
Audi A6 Avant 2.5 TDI (180 KM)

Całokształt - ocena 3,5 - pomiędzy "przeciętnie" a "dobrze". Jeździ się nim bardzo dobrze (duży komfort, przestronność, doskonałe wyposażenie, dobre trzymanie się drogi, dobre osiągi, odrobina prestiżu). Z drugiej strony wysokie koszty utrzymania - wynikające przede wszystkim z dużej usterkowości - włączając bardzo poważne awarie silnika 2,5 TDI, ale także sporo "drobnych" napraw kosztujących każdorazowo 200 - 1000 zł. Również wysokie zużycie paliwa nie zachęca do kupna tego auta. Polecałbym raczej A6-tkę z silnikiem 1,9TDI - dużo trwalszym i oszczędniejszym (ale słabszym). Dla tych, którzy nie dbają specjalnie o koszty - to doskonałe auto. Tych natomiast, którzy spodziewają się dość niskich kosztów utrzymania ze względu na wysoką jakość Audi, może spotkać przykra niespodzianka. Przy poziomie dochodów miesięcznych netto ok. 9-14 tys. PLN na rodzinę poziom kosztów jest trudno akceptowalny, ale do zniesienia. Biedniejszym nie polecam. Bogatsi wybiorą raczej nowszą generację. Gdybym miał podejmować...

dodał: ea_pajak@poczta.onet.pl
Audi A6 Sedan 2.4 30V (165 KM)

Autem jeździ się wspaniale nie trzeba się zastanawiać przed wyprzedzaniem , po prostu wciska się gaz i jedzie. Nie odczuwa się również różnicy czy jedziemy 110km/h czy 190km/h. Na zakrętach trzyma się super , dziury również no i napęd na 4 kółka jest wspaniały. Minusami są - duże spalanie , części też nie są za tanie. Przy wymianie oleju wchodzi 5,5 litra. Jest to auto dla tych którzy cenią sobie komfort i prestiż z posiadania auta a nie zwracają za bardzo uwagi na to że świece muszą być platynowe za 250zł a nie zwykłe za 100zł a takich przypadków można wymieniać i wymieniać. Jeżeli ktoś jest zainteresowany i myśli o Audi A6 albo Mercedesie E-klass albo o BMW 5 - ja miałem wszystkie z tych aut i SZCZERZE POLECAM AUDI.

dodał: Maciek_lex
Audi A6 Avant 1.9 TDI (110 KM)

Auto zostalo sprowadzone z Niemiec.Nie wiem jaka bylaby moja ocena gdyby samochod jezdzil przez 115tys km po polskich drogach. Po przyjezdzie do Polski i sprawdzeniu samochodu na stacji diagnostycznej np. amortyzatory nie wykazywaly praktycznie zadnego zuzycia.Wszystkie elementy byly sprawne.Ten wahacz posul sie najprawdopodobniej na polskich drogach.Jedyna wada jest fakt ze popsul sie przeplywomierz powietrza.Ceny serwisu w polsce sa chore w porownaniu z tymi w Niemczech.Jesli ktos mieszka przy granicy proponuje jezdzic do Niemiec. Ceny sa takie same jak w Warszawie a obsluga o wiele lepsza.Oplaca sie takze kupic tam czesci a w Polsce tylko wymienic.

dodał: rdabrows@wsisiz.edu.pl
Audi A6 Sedan 2.8 30V quattro (193 KM)

pragne zaznaczyc iz mieszkam e usa audi kupilemgdy mialo 62tys km bardzo dobrze mi sie tym autem jezdzi , pragne dodac ze jestem zachwycony z serwisu Laurel audi gdzie naprawde szanuje sie klienta ,a uslugisa na najwyzszym paziomie.Wciagu 14miesiecyzrobilem 60tys km bez zadnych powazniejszych komplikacji.po prostu to jest dobre auto AUDI A6 2.8QUATRO WERSJA AMERYKANSKA (wszystkie dodatki) Zamoje auto zaplacilem24000$ , aod firmy dostalem gwarancje (od zdezaka do zdezaka )na 100tys milczyli na 160tys km

dodał: adam kanas
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + ergonomia
  • Wady
  • - ekonomiczność
  • - jakość/cena
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Audi A6

Audi A6 Allroad Audi S6 Avant 2012 Audi A6 Sedan 2008 Audi A6 C7 Avant 3.0 TFSI 300KM - galeria redakcyjna Audi A6 C7 Allroad Audi S6 Avant 2008 Audi A6 C7 3.0 TFSI quattro - galeria redakcyjna Audi A6 C5 Avant - galeria społeczności Audi A6 C7 Limousine - galeria redakcyjna Audi A6 2004
Zobacz inne galerie Audi

Opinie o instalacji LPG

Audi A6

  • 1.
  • 4,50 Audi A6 C5 2.0 (130KM) 2003r.
    dodał: C4C5, 09.04.2010

    Wtryski i-Plus. Instalacja jako taka, sprawuje się znakomicie. Nie wiem, na czym jadę (Pb/LPG) - tylko mogę odczytać z przełącznika LPG, która dioda świeci. Jednak spodziewałem się mniejszego spalania LPG, zwłaszcza w trasie. Jest 1.4x benzyna, więc stanowczo za dużo. W mieście 1.3x Pb. Nie wygląda to na regulację, bo próbowałem już innych dysz, zmieniłem typ wtrysków itd. Pogarszała się tylko dynamika, a spalanie nie spadało (znacząco). Wolę tak - auto co prawda pali trochę więcej od założeń teoretycznych, ale za to dynamika jest taka, jak na benzynie.

  • 2.
  • 3,25 Audi A6 C5 2.4 30V (165KM) 1998r.
    dodał: niezadowolony, 28.04.2011

    Gaz montowany u Andrzeja KOtlarka w Radomsku ul. Sportowa nigdy i nikomu nie polece tego warsztatu.Wlasciciel to cham i burak a pracownicy to niedouczeni partacze,zle dobrany reduktor wtryskiwacze oraz za maly przekroj przewodu zasilajacego.Wszystko to pomimo wyraznych sugesti co ma byc zalozone ,ale jakze to moze byc zeby zwykly czlowiek zwracal uwage "fachowcom".Omijacie ten warsztat z daleka...Auto zle pracowalo na gazie stracilo moc a na pseudo regulacjach mialem ciagle wmawiane ze jest ok

  • 3.
  • 4,50 Audi A6 C4 2.6 V6 (150KM) 1996r.
    dodał: bambi, 18.10.2009

    auto spisuje sie na lpg rewelacyjnie, zadnych problemów przez cały okres ekspoloatacji, jedyne co serwisowałem do tej pory w instalacji lpg to wymiana filtrów , silnik pracuje równo, nie ma zadnej róznicy jezeli chodzi o dynamikę. zdecydowanie ppolecam tę jednostkę. srednie spale przy delikatnej jezdzie na trasie 90-100km/h ok 9 litów gazu:)) auto wydawało by sie nie na studencką kieszeń:P:P pozdrawiam!

  • 4.
  • 5,00 Audi A6 C5 2.4 30V (165KM) 2000r.
    dodał: Piotr m, 23.04.2010

    Większość aut jest przystosowana do pracy na LPG kwestią istotną jest rodzaj instalacji i odpowiednie ustawienie w zakładzie gdzie montowałem LPG było jeżdżone z laptopem w cyklu miejskim z klimą i na autostradzie różnice w ustawieniach były spore .JAK SIĘ DOWIEDZIAŁEM CZASY WTRYSKÓW PRZY OBCIĄŻENIU ZNACZNIE SIĘ RÓŻNIĄ OD USTAWIEŃ NA POSTOJU CZYLI BIEGU JAŁOWYM POZDRAWIAM PIOTR M.

  • 5.
  • 3,25 Audi A6 C5 3.0 quattro (220KM) 2002r.
    dodał: mariow44, 20.12.2011

    Po przejechaniu ponad 24tys km uważam, że montaż instalacji był jak najbardziej na miejscu. Spalanie może nie jest małe, bo oscyluję w przedziale 14-18 ale przy 3litrach pojemności jest OK. Spadku macy w zasadzie nie czuję. Ze wzgledu na silnik i być może moje przewrażliwienie, raz lub 2 na pół roku jeżdżę na regulację. Ogólnie całość na 4+

  • 6.
  • 5,00 Audi A6 C5 2.7 T quattro (250KM) 2001r.
    dodał: piotrek791, 30.12.2010

    Mam w swoim A6 Quattro (2.7 T) instalacje gazowa Prins VSI IV generacji i smigam za grosze. Auto na gazie idzie tak samo jak na benzynie, wszystko to kwestia dobrego wystrojenia. Nie mialem z nia nigdy problemu a sama instalacja byla montowana juz ponad rok temu. Calosc zamontowana i zakupiona w Energy Gaz Polska! Polecam

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Audi A6

Audi A6

355 komentarzy

257 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Tomek~Tomek

Sprzedać :D

~bogdan~bogdan

hhvhv

~bogdan~bogdan

ten sam jest zzzaj tani w utrzymańiu 2 końcówki kosz 70zł

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Audi

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
21 220
Przejechany dystans
19 210 756 km
Zatankowanego paliwa
742 141 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
4 022
Wydanych pieniędzy
1 706 557 zł
Średnie wydatki na auto
1 535 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
5 349
Wydanych pieniędzy
4 644 778 zł
Średnie wydatki na auto
4 177 zł
Zobacz dzienniki kosztów Audi (1 112)

Testy zderzeniowe Audi A6

Najnowsze testy zderzeniowe Audi A6 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Audi A6, 2.0 diesel, LHD
2011

Audi A6
Audi A6

Audi A6
2004

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Audi

Zużycie paliwa Audi A6/RS6/S6 C5

Na podstawie 886 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Wawryn, dodano: 29.09.2010 09:09

Wiadomo za komfort się płaci,ale jak ktoś wybiera A6 zapewne chodzi właśnie o to!Na szczęście nie trzeba wcale za niego dużo płacić w stosunku do innych aut tej klasy typu Mercedes,BMW. Zużycie "paliwa" silnika 2.4 kreuje się na dość przyzwoitym poziomie .LPG 9-10l w trasie,i 13-15 w mieście z włączoną klimatyzacją.Naprawy najczęściej dotyczą zawieszenia,ale obarczyć za to trzeba nasze polskie drogi niż konstruktorów.Kupując auto jeździło jeszcze na 10-cio letnim zawieszniu montowanym w fabryce!Wjazd do polski wiąże się z zakupem i wymianą nowego.Polecam oryginalne części,najleiej LEMFORDER,przejechałem 15 tyś i na stacji diagnostycznej nic nie wykazało.Lepiej wymienić RAZ a porządnie!Do tego drobne usterki które można w miarę tanio naprawić.Silnik 2.4 pod tym względem opiera się na wymianie oleju i tankowania samochodu.

pełny raport Audi Sedan 2.4 30V

autor: Piotr, dodano: 17.11.2010 14:26

Mój samochód ma niezawodny silnik. kupiłem go , jak miał przejechane 200 tyś, dziś ma 280tyś, jeśli chodzi o spalanie, to jak się jeździ 90km/h to jest nieźle średnia z trasy 7,3l. jeśli chodzi o jazdę po autostradzie, gdzie jedziemy stałą 130km/h- spalanie 9,7litra. w mieście zaś nigdy nie spada poniżej 10 litrów/100km, a zimą nie spada poniżej 14litrów,jeśli zaś spieszycie się w trasie-160-180km/h spalanie może sięgać do 17 l/100km co jest koszmarem, ponieważ na baku za 250zł można przejechać zaledwie 450-500km. więc polecam kupić samochód, po wymianie silnika. mimo , że silniki te podobno wytrzymują 500tyś km, z czym się mogę zgodzić, to wiele innych podzespołów musiałem w nim wymienić - samochód kupiłem za 26tyś zł, i w pół roku- czyli w 9 roku jego życia- wsadziłem na zamienniki wysokiej klasy 10tyś,co, gdyby nie to, że potrzebowałem go do pracy, już dawno nie było by mnie na niego stać. w jego 10 rocznice. a więc jeśli ktoś, tak jak i ja chce samochód do przejechania nim 40tyś rocznie, polecam upewnić się, czy: ma wymieniony rozrząd- 2000zł, wahacze-2000zł, sprzęgło-ok1000zł, pompa wspomagania-1000zł, listwa głównego zasilania samochodu - renowacja 500zł nie wspominając, o klockach, tarczach i innych podzespołach, za które trzeba też w sumie wydać 3000-4000zł. co do opon do tego samochodu, polecam markę Achilles, contiSport3 się nie umywają!!!! niech mój komentarz będzie przestrogą dla potomnych.

pełny raport Audi Avant 2.5 TDI

autor: koneser, dodano: 15.03.2012 11:48

Witam śmiać mi się chce czytając głupoty ze te auto pali max 7,5 l. Mam te audi od roku i dobrze wiem ile 2.5 litrowy diesel potrafi spalić, owszem da się zejść do 6l, mam 6 biegowa skrzynie i w trasie około 1200 km w dwie strony spalanie wyszło około 6l przy jeździe 110-120km/h momentami i więcej, na oponach 205/50/16, ale w mieście przy dobrej jeździe 2.5-4 tys obrotów autko potrafi spalić nawet do 10-11 l i nie wierzcie w głupoty ze to będzie 7.5 l bo poprzednie audi a4 z silnikiem 1.9 paliło 7 w mieście, nie jestem zwolennikiem wolnej jazdy, w trasie tez przy ostrej jeździe auto potrafi spalić z 8-9l chyba ze ktoś nie przekracza w trasie 100 km/h i pisze ze pali max 6 l. Więc jeżeli ktoś ma ciężką nogę niech się nie sugeruje tym że mu autko będzie mało paliło.

pełny raport Audi Sedan 2.5 TDI

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Audi A6/RS6/S6 C5

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Audi A6/RS6/S6 C5

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Audi A6 C5
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Audi A6, oglądali także