Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Audi A6/RS6/S6 C5

Druga generacja A6 oznaczona symbolem C5 była produkowana w latach 1997-2004. Model na dobre ugruntował pozycję Audi w klasie wyższej. W porównaniu do swojego poprzednika, samochód wyróżniał się nową, jeszcze bardziej opływową i elegancką sylwetką, w stylu fastback. W 2001 roku model przeszedł drobny face-lifting. „A-szóstka” zajęła trzecie miejsce w konkursie na Europejski Samochód Roku 1998, była też druga w amerykańskiej edycji plebiscytu, a magazyn „Car and Driver” dwukrotnie (lata 2000 i 2001) zaliczał ją do dziesiątki najlepszych aut.

Audi A6 2001 - silnik
Audi A6 2001 - lewy bok
Audi A6 2001 - lewy bok
Audi A6 2001 - widok z tyłu
Audi A6 2001 - kokpit
Audi RS6 - widok ogólny wnętrza z przodu
Audi RS6 - kokpit

Generacje Audi A6

  • A6 C5   1997 - 2004
    Audi A6 C5
    • Wybierz generację

    • A6 C7 (2011 - teraz)
    • A6 C6 (2004 - 2011)
    • A6 C5 (1997 - 2004)
    • A6 C4 (1994 - 1997)

Komentarze redakcji

Powagosław: Byli tacy, dla których poprzednie A6 wyglądało jak marzenie, choć częściej na pytanie o stylistykę tego modelu, mówiło się: „Ok, ale to Audi”. Nowemu A6 wyrosły pazury. I ciągle to jest Audi.
Luzacjusz: Jeden z niewielu w motoryzacji przykładów wprowadzania kolejnych generacji modelu na zasadzie niekończącego się faceliftingu. Ten, trzeba przyznać, jest chyba najbardziej udany z dotychczasowych, jakkolwiek A6 wciąż pozostaje obrzydliwie akuratny.

Wersje nadwozia Audi A6 C5

Silniki Audi A6 C5

Lista silników:
1.8 T (150KM), 1.8 T (180KM), 1.8 (125KM), 2.0 (130KM), 2.4 V6 (165KM), 2.4 V6 (170KM), 2.7 V6 biturbo (230KM), 2.7 V6 biturbo (250KM), 2.8 V6 (193KM), 3.0 V6 (220KM), 3.7 V8 (260KM), 4.2 V8 biturbo plus (480KM), 4.2 V8 (300KM), 4.2 V8 (340KM), 4.2 V8 biturbo (450KM), 1.9 TDI (130KM), 1.9 TDI (115KM), 1.9 TDI (110KM), 2.5 TDI (180KM), 2.5 V6 TDI (150KM), 2.5 V6 TDI (155KM), 2.5 V6 TDI (163KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o Audi A6

Audi RS6 Avant - praktyczny potwór
 
Nasz test Audi RS6 Avant 4.0 TFSI 560 KM

802 770 złotych. Tyle kosztowało testowe Audi RS6 Avant. Kwota robi wrażenie, a samochód? Wydaje się, że właśnie do tego został stworzony.

Audi A6 C6 - coraz tańsze Premium

Audi od dłuższego czasu produkuje samochody, którym ciężko cokolwiek zarzucić. Przynajmniej jak są nowe. Mówią, że nieszczęścia chodzą parami, ale w koncernie Volkswagena tak naprawdę poruszają się całym stadem, bo jedna wada konstrukcyjna rozprzestrzenia się po wielu modelach różnych marek, ze względu...

Audi Sportscar Experience - deszczowe szaleństwo w Poznaniu

Audi Sportscar Experience - pod tymi trzema słowami kryje się cała filozofia imprezy organizowanej przez niemieckiego producenta. Trzy modele, jeden dzień na jazdy oraz niezliczona liczba cylindrów, zaworów i koni mechanicznych, stłoczonych na jednym placu przed torem wyścigowym w Poznaniu. Audi RS4,...

Audi RS6 Avant - król Autobahny
 
Nasz test Audi RS6 Avant

4.0 V8, biturbo, 560 KM, 700 Nm i 3,9 sekundy do "setki". Takie liczby opisują nowy supersamochód spod znaku czterech pierścieni. Nie mówimy jednak o kolejnej generacji sportowego R8, tylko praktycznym i komfortowym RS6 Avant!

Nowe Audi RS6 Avant - idealne auto dla rodziny Addamsów

Jeśli dla kogoś kombi to nudne auto do wożenia bagażu i rodziny, powinien choć raz uważnie przyjrzeć się Audi RS6 Avant. Tu nie ma miejsca na nudę, problemy z wyprzedzaniem, dynamiką czy ociężałym "towarowozem". Z jednej strony to auto, które może konkurować nawet z typowo sportowymi samochodami,...

Przeczytaj pozostałe 5 artykułów o Audi A6

Audi A6 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Audi A6autoWcentrum - społeczność Audi A6

najwyższe oktanyAuta - Audi A6

Audi A6 S6 4.2 v8 340KM :) 69,88

Audi A6  :) 74,06

Audi A6 75,30

Audi A6 Audiczka 74,54

Audi A6 Vertreter 76,39

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Audi A6

lemi88 39,38

Hann22 30,16

dawid1989 66,62

mariow44 67,52

RockIsNotDead 51,91

i3tomek 30,23

Robo67 75,80

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Audi A6

Pare wymian + wiejski tuning.
Pare wymian + wiejski tuning. Witam [bigok], dziś w aucie zaszło pare planowanych od dawna zmian. Serwis głów...
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów Wszyscy krakali że 2.5 TDI i że multitronic i wykrakali. Skrzynia przeszła mi w ...
Zmiana opon.
Zmiana opon. Wymieniłem koła na letnie bo już najwyższa pora. Czekały wyważone w garażu. Mam ...
Ładowarka do telefonu uszkodziła mi gniazdo zapalniczki... [Naprawione]
Ładowarka do telefonu uszkodziła mi gniazdo zapalniczki... [Naprawione] Dziś ładowarka do telefonu uszkodziła mi gniazdo zapalniczki, końcówka od ładowa...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Audi A6

od 175 600 zł do 508 600

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (180 - 560 KM): 2.0 TFSI, 2.0 TFSI hybrid, 2.8 FSI, 3.0 TFSI, 4.0 TFSI

 

Diesel (177 - 313 KM): 2.0 TDI, 2.0 TDI ultra, 3.0 TDI, 3.0 TDI clean Diesel

Skrzynie biegów

manualna: , 6-biegowa

 

automatyczna: , 7-stopniowa, 8-stopniowa
Katalog nowych aut Audi A6
 

Najpopularniejsza wersja Audi A6

Audi A6 3.0 TDI 313KM - 5 drzwiowe kombi

Najważniejsze wyposażenie

hak
alufelgi
radio / CD
ESP
skórzana tapicerka
niezależne ogrzewanie
czujnik parkowania
centralny zamek

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet optyczny aluminium - 2 710
Pakiet skórzany (Zakres 1) - 3 600
Pakiet skórzany (Zakres 2) - 4 710
Pakiet oświetlenia zewnętrznego i wnętrza Ambiente - 1 610

Cena katalogowa

294 600

Zobacz ofertę Audi A6 3.0 TDI 313KM - 5 drzwiowe kombi
 

Audi A6 najczęściej porównywane z:

Volvo V60
2.4 D4 (181 KM)
Mercedes Klasa E
400 (333 KM)
Mercedes Klasa E
250 (211 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Suzuki SX4 1,6 4x4 Premium Demonstracyjny Suzuki SX4 1,6 4x4 Premium
Rocznik: 2014. Przebieg: 50 km. Silnik: 1.6 120KM, benzynowy.
Cena: 71 890 zł 61 890 zł
Zyskujesz: 10 000 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus
Rocznik: 2013. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 1.4 90KM, diesel.
Cena: 70 500 zł 59 900 zł
Zyskujesz: 10 600 zł Zobacz szczegóły »

Używane Audi A6

Audi A6
3.0 diesel 240 KM
275 000 km, 2007
70 000 PLN
Audi A6
2.0 diesel 177 KM
70 000 km, 2011
79 500 PLN
Audi A6
2.7 diesel 180 KM
212 841 km, 2008
55 900 PLN
Audi A6
2.0 diesel 140 KM
152 000 km, 2008
39 000 PLN

Ocena auta Audi A6/RS6/S6 C5

  • Średnia ocena
    na podstawie 683 opinii
  • 4,25
  • Średnia dla segmentu
    Wyższa klasa średnia: 4,35

Wybrane opinie

Audi A6 Avant 2.5 V6 TDI (155 KM)

Nie czytajcie kupując to auto komentarzy typu silnik 2,5 TDI bardzo awaryjny. Są to komentarze bezsasadne . Jest tak dlatego, że 80% właścicieli aut z tym silnikiem nie przypuszcza nawet, że mają najechane po 400-500 tys.km przebiegu a na liczniku wyświetla się 130-170 tys. km. Nic więc dziwnego, że zaczynają się awarie. Zazwyczaj dość poważną usterką jest awaria wałków rozrządu, mało kto wie, ale te silniki powinny pracować na oleju syntetycznym nawet przy 400 tys. km, a niestety właściciele zaczynają wlewać olej półsyntetyczny a niekiedy i mineralny przy dużo niższym przebiegu. Odkłada się to na złe doprowadzanie oleju maleńkimi kanałami do w/w wałków, co z kolei prowadzi do ich szybkiego zużycia i awari silnika. Inną dość istotną wadą jest awaria pompy paliwa ( opinie właścicieli). Otóż, pompy te są dość słabo odporne na kiepską jakość paliwa, a wiadomo nie od dziś, że większość z nas szuka taniego paliwa typu ON co niestety nie idzie ze sobą w parze- dobra jakość niska cena, jest dokładnie...

dodał: mario
Audi A6 Avant 2.5 TDI (180 KM)

Całokształt - ocena 3,5 - pomiędzy "przeciętnie" a "dobrze". Jeździ się nim bardzo dobrze (duży komfort, przestronność, doskonałe wyposażenie, dobre trzymanie się drogi, dobre osiągi, odrobina prestiżu). Z drugiej strony wysokie koszty utrzymania - wynikające przede wszystkim z dużej usterkowości - włączając bardzo poważne awarie silnika 2,5 TDI, ale także sporo "drobnych" napraw kosztujących każdorazowo 200 - 1000 zł. Również wysokie zużycie paliwa nie zachęca do kupna tego auta. Polecałbym raczej A6-tkę z silnikiem 1,9TDI - dużo trwalszym i oszczędniejszym (ale słabszym). Dla tych, którzy nie dbają specjalnie o koszty - to doskonałe auto. Tych natomiast, którzy spodziewają się dość niskich kosztów utrzymania ze względu na wysoką jakość Audi, może spotkać przykra niespodzianka. Przy poziomie dochodów miesięcznych netto ok. 9-14 tys. PLN na rodzinę poziom kosztów jest trudno akceptowalny, ale do zniesienia. Biedniejszym nie polecam. Bogatsi wybiorą raczej nowszą generację. Gdybym miał podejmować...

dodał: ea_pajak@poczta.onet.pl
Audi A6 Sedan 2.4 V6 (165 KM)

Autem jeździ się wspaniale nie trzeba się zastanawiać przed wyprzedzaniem , po prostu wciska się gaz i jedzie. Nie odczuwa się również różnicy czy jedziemy 110km/h czy 190km/h. Na zakrętach trzyma się super , dziury również no i napęd na 4 kółka jest wspaniały. Minusami są - duże spalanie , części też nie są za tanie. Przy wymianie oleju wchodzi 5,5 litra. Jest to auto dla tych którzy cenią sobie komfort i prestiż z posiadania auta a nie zwracają za bardzo uwagi na to że świece muszą być platynowe za 250zł a nie zwykłe za 100zł a takich przypadków można wymieniać i wymieniać. Jeżeli ktoś jest zainteresowany i myśli o Audi A6 albo Mercedesie E-klass albo o BMW 5 - ja miałem wszystkie z tych aut i SZCZERZE POLECAM AUDI.

dodał: Maciek_lex
Audi A6 Avant 1.9 TDI (110 KM)

Auto zostalo sprowadzone z Niemiec.Nie wiem jaka bylaby moja ocena gdyby samochod jezdzil przez 115tys km po polskich drogach. Po przyjezdzie do Polski i sprawdzeniu samochodu na stacji diagnostycznej np. amortyzatory nie wykazywaly praktycznie zadnego zuzycia.Wszystkie elementy byly sprawne.Ten wahacz posul sie najprawdopodobniej na polskich drogach.Jedyna wada jest fakt ze popsul sie przeplywomierz powietrza.Ceny serwisu w polsce sa chore w porownaniu z tymi w Niemczech.Jesli ktos mieszka przy granicy proponuje jezdzic do Niemiec. Ceny sa takie same jak w Warszawie a obsluga o wiele lepsza.Oplaca sie takze kupic tam czesci a w Polsce tylko wymienic.

dodał: rdabrows@wsisiz.edu.pl
Audi A6 Sedan 2.8 30V quattro (193 KM)

pragne zaznaczyc iz mieszkam e usa audi kupilemgdy mialo 62tys km bardzo dobrze mi sie tym autem jezdzi , pragne dodac ze jestem zachwycony z serwisu Laurel audi gdzie naprawde szanuje sie klienta ,a uslugisa na najwyzszym paziomie.Wciagu 14miesiecyzrobilem 60tys km bez zadnych powazniejszych komplikacji.po prostu to jest dobre auto AUDI A6 2.8QUATRO WERSJA AMERYKANSKA (wszystkie dodatki) Zamoje auto zaplacilem24000$ , aod firmy dostalem gwarancje (od zdezaka do zdezaka )na 100tys milczyli na 160tys km

dodał: adam kanas
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + ergonomia
  • Wady
  • - ekonomiczność
  • - jakość/cena
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Audi A6

Audi S6 Sedan 2008 Audi A6 C7 hybrid Audi A6 C6 Avant - galeria społeczności Audi S6 Avant Audi A6 2011 Audi A6 Avant 2.7  V6  TDI (180 KM) - galeria redakcyjna Audi RS6 Avant 2014 Audi A6 Avant V6 TFSI 2012 Audi A6 C7 Allroad Audi S6 Avant 2008
Zobacz inne galerie Audi

Opinie o instalacji LPG

Audi A6

  • 1.
  • 4,50 Audi A6 C5 2.0 (130KM) 2003r.
    dodał: C4C5, 09.04.2010

    Wtryski i-Plus. Instalacja jako taka, sprawuje się znakomicie. Nie wiem, na czym jadę (Pb/LPG) - tylko mogę odczytać z przełącznika LPG, która dioda świeci. Jednak spodziewałem się mniejszego spalania LPG, zwłaszcza w trasie. Jest 1.4x benzyna, więc stanowczo za dużo. W mieście 1.3x Pb. Nie wygląda to na regulację, bo próbowałem już innych dysz, zmieniłem typ wtrysków itd. Pogarszała się tylko dynamika, a spalanie nie spadało (znacząco). Wolę tak - auto co prawda pali trochę więcej od założeń teoretycznych, ale za to dynamika jest taka, jak na benzynie.

  • 2.
  • 3,25 Audi A6 C5 2.4 V6 (165KM) 1998r.
    dodał: niezadowolony, 28.04.2011

    Gaz montowany u Andrzeja KOtlarka w Radomsku ul. Sportowa nigdy i nikomu nie polece tego warsztatu.Wlasciciel to cham i burak a pracownicy to niedouczeni partacze,zle dobrany reduktor wtryskiwacze oraz za maly przekroj przewodu zasilajacego.Wszystko to pomimo wyraznych sugesti co ma byc zalozone ,ale jakze to moze byc zeby zwykly czlowiek zwracal uwage "fachowcom".Omijacie ten warsztat z daleka...Auto zle pracowalo na gazie stracilo moc a na pseudo regulacjach mialem ciagle wmawiane ze jest ok

  • 3.
  • 4,50 Audi A6 C4 2.6 V6 (150KM) 1996r.
    dodał: bambi, 18.10.2009

    auto spisuje sie na lpg rewelacyjnie, zadnych problemów przez cały okres ekspoloatacji, jedyne co serwisowałem do tej pory w instalacji lpg to wymiana filtrów , silnik pracuje równo, nie ma zadnej róznicy jezeli chodzi o dynamikę. zdecydowanie ppolecam tę jednostkę. srednie spale przy delikatnej jezdzie na trasie 90-100km/h ok 9 litów gazu:)) auto wydawało by sie nie na studencką kieszeń:P:P pozdrawiam!

  • 4.
  • 5,00 Audi A6 C5 2.4 V6 (165KM) 2000r.
    dodał: Piotr m, 23.04.2010

    Większość aut jest przystosowana do pracy na LPG kwestią istotną jest rodzaj instalacji i odpowiednie ustawienie w zakładzie gdzie montowałem LPG było jeżdżone z laptopem w cyklu miejskim z klimą i na autostradzie różnice w ustawieniach były spore .JAK SIĘ DOWIEDZIAŁEM CZASY WTRYSKÓW PRZY OBCIĄŻENIU ZNACZNIE SIĘ RÓŻNIĄ OD USTAWIEŃ NA POSTOJU CZYLI BIEGU JAŁOWYM POZDRAWIAM PIOTR M.

  • 5.
  • 3,25 Audi A6 C5 3.7 V8 (260KM) 2002r.
    dodał: mariow44, 20.12.2011

    Po przejechaniu ponad 24tys km uważam, że montaż instalacji był jak najbardziej na miejscu. Spalanie może nie jest małe, bo oscyluję w przedziale 14-18 ale przy 3litrach pojemności jest OK. Spadku macy w zasadzie nie czuję. Ze wzgledu na silnik i być może moje przewrażliwienie, raz lub 2 na pół roku jeżdżę na regulację. Ogólnie całość na 4+

  • 6.
  • 5,00 Audi A6 C5 2.7 V6 biturbo (250KM) 2001r.
    dodał: piotrek791, 30.12.2010

    Mam w swoim A6 Quattro (2.7 T) instalacje gazowa Prins VSI IV generacji i smigam za grosze. Auto na gazie idzie tak samo jak na benzynie, wszystko to kwestia dobrego wystrojenia. Nie mialem z nia nigdy problemu a sama instalacja byla montowana juz ponad rok temu. Calosc zamontowana i zakupiona w Energy Gaz Polska! Polecam

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Audi A6

Audi A6

355 komentarzy

257 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Tomek~Tomek

Sprzedać :D

~bogdan~bogdan

hhvhv

~bogdan~bogdan

ten sam jest zzzaj tani w utrzymańiu 2 końcówki kosz 70zł

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Audi

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
22 879
Przejechany dystans
19 881 422 km
Zatankowanego paliwa
801 719 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
4 282
Wydanych pieniędzy
1 823 272 zł
Średnie wydatki na auto
1 527 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
5 598
Wydanych pieniędzy
4 718 674 zł
Średnie wydatki na auto
3 952 zł
Zobacz dzienniki kosztów Audi (1 194)

Testy zderzeniowe Audi A6

Najnowsze testy zderzeniowe Audi A6 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Audi A6, 2.0 diesel, LHD
2011

Audi A6
Audi A6

Audi A6
2004

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Audi

Zużycie paliwa Audi A6/RS6/S6 C5

Na podstawie 901 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Miszna, dodano: 12.08.2008 14:39

Jeśli chodzi o jazdę miejską to średnio jest to 14-15 l/100 km w Warszawskich korkach. Przy bardzo oszczędnej jeździe i wyłączonej klimatyzacji możliwe jest zejście do poziomu 12 l w mieście. Przy jeździe dynamicznej (przyspieczanie od świateł do świateł) przekroczenie 20 l/100 km nie będzie wielkim problemem. Na trasie nie przekraczając 120 km na godzinę i delikatnie operując gazem udało mi się odnotować spalanie na poziomie 8-8,5 l/100 km z włączoną klimatyzacją. Średnio wychodzi koło 10-10,5 l/100 km na polskich "autostradach. Przy jeździe dynamicznej, przy częstym i gwałtownym przyspieszaniu i prędkościach chwilowych dochodzących do 200 km/h nie powinno dziwić spalanie na poziomie 12-13 l/100 km. Przy jeździe autostradowej ze stałą prędkością pow. 180 km/h rezultat ten może wzrosnąć - zależnie od prędkości. Dodam, że podaję wartości wskazane przez komputer, które mogą nieco odbiegać od realnego zużycia paliwa, choć wydaje mi się że nieznacznie. Dotyczą benzyny Pb 98. Samochód z manualną skrzynią biegów na oponach szer 235, po chiptuningu do około 300 KM i 430 Nm.

pełny raport Audi Avant 2.7 V6 biturbo

autor: Kamil, dodano: 14.03.2010 19:34

Mam już rok Audi A6 2.5 TDI zrobiłem 60 tyś. i nie ma co narzekać mieniam tylko olej filtry i klocki a reszta chodzi bez zarzutu chociaż dużo osób mówi, że to nie udane silniki i zawieszenie aluminiowe a ja jeżdżę na 18 alu. i nic sie nie dzieje złego z zawieszeniem chociaż już 2 felgi połamałem. Zauważyłem, że moja audi chodzi lepiej na zwykłym paliwie niż na tym ulepszanym a tankuje na Bp. A co chodzi o zużycie paliwa to pali tak od 7-11 na trasie przy bardzo spokojnej jezdzie udało mi sie zejść nawet do 6.5 Nie polecałbym automatu chociaż sam mam w automacie, fajnie się jezdzi ale naprawa to kosmiczne pieniądze Ja kupiłem z świadomościa ze skrzynia jest do naprawy dało sie wrzucić wsteczny bieg ale nie cofała a naprawa kosztowała 7000 tyś. wiem ze robią takie skrzynie za 2 albo 3 tyś. ale nie polecam. Po tem dowiedziałem sie ze przekładka na manual kosztuje 6200. ale jak na razie jeżdzi sie dobrze i mam gwarancje jak by sie coś popsuło, Ja polecam ten model ;)

pełny raport Audi Sedan 2.5 V6 TDI

autor: ziper, dodano: 20.05.2010 07:57

Witam, według mnie auto dość ekonomiczne jak na oferowane osiągi. Dziwię się, że ludzie kupują 2.5 litrowy silnik i później narzekają jak on to dużo pali. U mnie średnio przy normalnej dynamicznej jeździe (70% miasto(Łódź) 30% trasa) pali ok 9,5l/100km czyli według mnie do przyjęcia. Minimum jakie udało mi się ostatnio osiągnąć to 8,4l/100km czyli bardzo oszczędnie. Naprawy też nie są jakieś uciążliwe. Przez 4 lata odkąd mam to auto wymieniłem tylko wtryskiwacze a i to nie było potrzebne(5 miało 80%), zwyczajne dbam o auto. Kupując zadbany egzemplarz, lejąc dobre paliwo (zawsze leje BP ultimate diesel) i dobre płyny eksploatacyjne to naprawdę znakomity samochód, zrobiłem już nim ponad 100tyś km i nic się nie psuje. Pali mało jak na osiągi które oferuje.

pełny raport Audi Sedan 2.5 V6 TDI

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Audi A6/RS6/S6 C5

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Audi A6/RS6/S6 C5

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Audi A6 C5
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Audi A6, oglądali także