Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Audi A6 C5

Lata produkcji: 1997 - 2005
Segment: Wyższa klasa średnia
Druga generacja A6 oznaczona symbolem C5 była produkowana w latach 1997-2004. Model na dobre ugruntował pozycję Audi w klasie wyższej. W porównaniu do swojego poprzednika, samochód wyróżniał się nową, jeszcze bardziej opływową i elegancką sylwetką, w stylu fastback. W 2001 roku model przeszedł drobny face-lifting. „A-szóstka” zajęła trzecie miejsce w konkursie na Europejski Samochód Roku 1998, była też druga w amerykańskiej edycji plebiscytu, a magazyn „Car and Driver” dwukrotnie (lata 2000 i 2001) zaliczał ją do dziesiątki najlepszych aut.

Komentarze redakcji

Powagosław: Byli tacy, dla których poprzednie A6 wyglądało jak marzenie, choć częściej na pytanie o stylistykę tego modelu, mówiło się: „Ok, ale to Audi”. Nowemu A6 wyrosły pazury. I ciągle to jest Audi.
Luzacjusz: Jeden z niewielu w motoryzacji przykładów wprowadzania kolejnych generacji modelu na zasadzie niekończącego się faceliftingu. Ten, trzeba przyznać, jest chyba najbardziej udany z dotychczasowych, jakkolwiek A6 wciąż pozostaje obrzydliwie akuratny.

Dane techniczne Audi A6 C5

Silniki

Moc silników 110-480 KM

Poj. silników 1 781-4 172 cm3

Prędkość maks. 194-280 km/h

Przyspieszenia 0-100 4,6-14,4 s

Szkic techniczny:
zobacz dane techniczne

Oceny Audi A6 C5

Średnia ocena modelu

na podstawie 715 opinii

4.25

Średnia dla segmentu: Wyższa klasa średnia 4.31

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

+ Wentylacja i ogrzewanie

+ Ergonomia

Wady

- Stosunek jakość/cena

- Drobne usterki

- Koszty utrzymania

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (82%)
NIE (18%)

Wybrane oceny kierowców Audi A6 C5

Całokształt - ocena 3,5 - pomiędzy "przeciętnie" a "dobrze". Jeździ się nim bardzo dobrze (duży komfort, przestronność, doskonałe wyposażenie, dobre ... więcejtrzymanie się drogi, dobre osiągi, odrobina prestiżu). Z drugiej strony wysokie koszty utrzymania - wynikające przede wszystkim z dużej usterkowości - włączając bardzo poważne awarie silnika 2,5 TDI, ale także sporo "drobnych" napraw kosztujących każdorazowo 200 - 1000 zł. Również wysokie zużycie paliwa nie zachęca do kupna tego auta. Polecałbym raczej A6-tkę z silnikiem 1,9TDI - dużo trwalszym i oszczędniejszym (ale słabszym). Dla tych, którzy nie dbają specjalnie o koszty - to doskonałe auto. Tych natomiast, którzy spodziewają się dość niskich kosztów utrzymania ze względu na wysoką jakość Audi, może spotkać przykra niespodzianka. Przy poziomie dochodów miesięcznych netto ok. 9-14 tys. PLN na rodzinę poziom kosztów jest trudno akceptowalny, ale do zniesienia. Biedniejszym nie polecam. Bogatsi wybiorą raczej nowszą generację. Gdybym miał podejmować decyzję o kupnie jeszcze raz, kupiłbym A6, ale z silnikiem 1,9 TDI 130KM i dał do chip-tuning na 160KM, zyskując dobrą trwałość silnika (nawet po chip-tuning-u), dobre osiągi i przyzwoite spalanie. ukryj
dodano 13.09.2008 przez
Dobrze wykonane, swietnie zaprojektowane auto, bez zadnych wiekszych wad, odpowiednio serwisowane nie sprawilo mi zadnych powazniejszych problemow. W czarnym kolorze ... więcejz chromami wygladalo dostojnie. Duzo przestrzeni dla podrozujacych, swietne rodzinne auto nie widzialem sensu posiadania wiekszego silnika poprostu uklad jezdny sie do tego nie nadawal, poprostu brak w nim calkowicie sportowego zaciecia. ukryj
dodano 18.04.2010 przez
NAJLEPSZE SPORTOWE KOMBI NA SWIECIE Z jednej strony auto ktorym mozesz Ty badz Zona smialo zawiezc dziecko do przedszkola, z drugiej ... więcejnaprawde ostro porzadzic na drodze. Za wszystko zaplacicie karta ......... Mina tych "odjechanych" scigantow - bezcenna :-) Definitywnie jest to samochod dla ludzi rozsadnych !!! Tak tak ROZSADNYCH bo ten samochod jest szybszy niz myslisz i jeszcze nie raz cie zaskoczy. Warto o tym pamietac bo 50 na waskim osiedlowym zakrecie czy bezpieczne i stabilne 140 na zaciesniajacym dlugim luku to dla tego superauta nic nadzwyczajnego !!!!! ukryj
dodano 13.01.2009 przez
Reasumując: Bardzo długo szukałem Audi S6 C5 z manualną skrzynią biegów, jednak po obejrzeniu około 15 egzemplarzy zwyczajnie sobie odpuściłem. ... więcejOkazało się, że fundusze były niewystarczające na zakup auta idealnego więc zdecydowałem się na zakup "zwykłej" 4.2 V8 w stanie absolutnie idealnym. Noszę się z zamiarem sprzedaży auta, z jakiego powodu? Nie jest to auto dla mnie, o czym przekonałem się po kilku miesiącach, co nie znaczy , że oceniam go źle, wręcz przeciwnie. Jest to auto dla ludzi chcących mieć coś więcej niż zwykłe Audi A6, basowy ryk, piękna sylwetka, świetne wyposażenie, fantastyczny napęd 4x4, b.dobre osiągi, ekonomiczność w stosunku do osiągów(przy założeniu instalacji LPG) to z pewnością duże zalety. Ja poszukuję jednak auta o odrobinę bardziej sportowych właściwościach, przy zachowaniu przyzwoitego komfortu jazdy. Dozbierałem fundusze i stać byłoby mnie na zakup w równie idealnym stanie Audi S6 C5, lecz przyszła pora na zmianę marki, wybór padł na BMW E90 335D. ukryj
dodano 04.08.2012 przez
Zobacz oceny Audi A6 C5 Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Audi A6 C5

Pb
7,63 - 21,63
Na podstawie 252 raportów spalania
ON
4,80 - 13,83
Na podstawie 571 raportów spalania
LPG
9,17 - 22,00
Na podstawie 125 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Audi A6 C5

auto kupilem ponad miesiac temu, szukałem auta duzego, bezpiecznego potrzebny był naped na cztery kola, z dodatkowym wyposażeniem takim jak ... więcejskóra czy nawigacja, ze wzgledu ze auto uzytkuje takze moja dziewczyna konieczni automat. auto uzytkuje po skandynawskich ciasnych i kretych drogach, mroźny klimat i przykre doswiadczenia z poprzednim autem z silnikiem disla z ktorym mialem wiele problemow zarowno zima(odpalanie) jak i latem liczne usterki zadecydowalo ze tym razem bedzie to benzyna. wczesniej jakos niespecjalnie podchodzilem do audi allroad´a jako godnego nastepce poprzedniego auta, zwykle audi z poszerzanymi blotnikami z i zderzakami ktore nie sa w kolorze nadwozia, nic nadzwyczajnego. jednak spełniala moje kryteria i postanowilem je sprawdzic, dzis mysle ze jest to bardzo trafiony wybor mimo tego ze przez krotki czas uzytkowania mialem juz usterki takie jak sonda lambda oraz problem z zawieszeniem, niewaze kiedy pierwszy raz wsiadlem do auta i sie nim przejechalem nie moglem pozniej zasnac z ekscytacji:) auto zbieralo sie fenomenalnie do tego to co mnie zaskoczylo najbardziej zawieszenie jednak było to cos co przewazylo o zakupie auta. samochod poprostu plynie cichutko pracuje zadnych stokow i wtedy kiedy "wdrapuje" sie pod gorzysta waska droge auto automatycznie sie podnosi nie zachaczajac miska olejeowa badz tez inna czescia podwozia a gdy zjezdzam znow na droge ekspresowa i "lece" sobie spokojnie 150 znow mi sie obniza do optymalnej do predkosci i drogi poziomu. co do usterek jestem w stanie przyjac to co narazie sie dzieje chodz jest to niepokojace, sonde lambda wyminil na swoj koszt poprzedni wlasciciel, lecz problem z zawieszeniem ktory wyszedl mi niedawno bede musial uprac sie sam( podejrzewam przepracowany kompresor, gdyz problem z opuszczaniem czy tez podnoszeniem zawieszenia pojawil sie przy silnych mrozach) jednak wcale to nie przeszkada w uzytkowaniu auta. co do spalania tez nie prosze sie sugerowac moimi danymi poniewaz sa troche jakby to nazwać "wyżyłowane" tak jak wczesniej wspomnialem auto caly czas uzytkowane jest w skandynawi i poprzez gorzyste drogi spalanie jest wyższe niz jezeli by sie jechalo spokojnie po niemieckiej autostradzie... jadac pod gore kiedy mi sie spieszy do pracy spalanie moze oscylowac w granicy 22 litow ale i 50 litrow nie jest problem jak nie zaluje sie przepustnicy, z kolei gdy wracam z pracy jade z gorki analogicznie auto pobiera duzo mniej benzynki. ogolnie nie jest zle na tak duze auto jest to wynik do zaakceptowania. mysle ze zrobilem sluszny zakup i wszyskich zastanawiajacych sie szczerze zachecam, przedewszystkim trzeba sie tym przejechac. w moim wypadku auto bylo baaaaardzo drogie z racji zakupu za granica, jednak przed zakupem trzeba sprawdzic koniecznie zawieszenie w moim przypadku wszystko bylo okej z racji ze auto stalo caly czas w ogrzewanym garazu a ostatnimi czasie gdy ja je uzytkuje stoi na mrozach rzedu -25 to kompresor odpowiedajacy za podnoszenie auta troche odmawia posluszenstwa. narazie nie przejmuje sie tym i ciesze sie jazda moja uternowiana A6! POLECAM ukryj
dodano 04.02.2012 przez
Witam serdecznie! Auto to mam od 18 lipca 2010 które sprowadziłem z Belgi. Autem jeździł dziadek wiec auto było w idealnym ... więcejstanie i także było serwisowane w ASO. Przebieg przy zakupie licznik pokazywał na 197 tys. i był to przebieg autentyczny bo sprawdziłem go w serwisie. Samochód przez ten okres czasu spisuje się idealnie. Pół roku temu zrobiłem profesjonalnego chipa w firmie V-tec w Krakowie auto w tej chwili ma moc 138 koni i 340 Nm momentu obrotowego. Jeżdżę na felgach i oponach o rozmiarze 225/45/17 firmy Nokian. Musze przyznać ze po chipie gdy wsiadłem do auta to miałem wrażenie że siedzę w zupełnie innym autku! Spalanie praktycznie zostało na tym samym poziomie a auto jest dużo dynamiczniejsze i nie zbiera sie już jak czołg w tej chwili jest 9.1 s do 100km/h (mierzone na hamowni) także całkiem przyzwoicie. Polecam ten silnik i ten samochód i oczywiście "chipa" czyi zmianę mapy paliwowej ponieważ auto mimo swoich lat prezentuje się znakomicie jest dynamiczne i do tego mało pali przy takich oponach jak mam oczywiście muszę też wspomnieć o bardzo małej awaryjności bo wymieniłem tylko elementy które się zużywają. Zachęcam do kupna tego samochodu oczywiście tylko sprowadzonego z zagranicy bo w Polsce nie ma tych aut w dobrym stanie i Jeżeli macie dokonać wyboru miedzy 1.9 a 2.5 to zachęcam do wyboru 1.9 z tego względu ponieważ jest dużo tanszy w utrzymaniu mniej pali tanszcze cześci i do tego gdy zrobimy chipa w cale nie odbiega osiągnieciami od 2.5 z tego względu że 2.5 jest może troche mocniejszy ale ma mniejszy moment oborotwy i auto z tym motorem jest cięższe. Pozdrawiam ukryj
dodano 02.11.2011 przez
Mój samochód ma niezawodny silnik. kupiłem go , jak miał przejechane 200 tyś, dziś ma 280tyś, jeśli chodzi o spalanie, ... więcejto jak się jeździ 90km/h to jest nieźle średnia z trasy 7,3l. jeśli chodzi o jazdę po autostradzie, gdzie jedziemy stałą 130km/h- spalanie 9,7litra. w mieście zaś nigdy nie spada poniżej 10 litrów/100km, a zimą nie spada poniżej 14litrów,jeśli zaś spieszycie się w trasie-160-180km/h spalanie może sięgać do 17 l/100km co jest koszmarem, ponieważ na baku za 250zł można przejechać zaledwie 450-500km. więc polecam kupić samochód, po wymianie silnika. mimo , że silniki te podobno wytrzymują 500tyś km, z czym się mogę zgodzić, to wiele innych podzespołów musiałem w nim wymienić - samochód kupiłem za 26tyś zł, i w pół roku- czyli w 9 roku jego życia- wsadziłem na zamienniki wysokiej klasy 10tyś,co, gdyby nie to, że potrzebowałem go do pracy, już dawno nie było by mnie na niego stać. w jego 10 rocznice. a więc jeśli ktoś, tak jak i ja chce samochód do przejechania nim 40tyś rocznie, polecam upewnić się, czy: ma wymieniony rozrząd- 2000zł, wahacze-2000zł, sprzęgło-ok1000zł, pompa wspomagania-1000zł, listwa głównego zasilania samochodu - renowacja 500zł nie wspominając, o klockach, tarczach i innych podzespołach, za które trzeba też w sumie wydać 3000-4000zł. co do opon do tego samochodu, polecam markę Achilles, contiSport3 się nie umywają!!!! niech mój komentarz będzie przestrogą dla potomnych. ukryj
dodano 17.11.2010 przez
Mój samochód ma niezawodny silnik. kupiłem go , jak miał przejechane 200 tyś, dziś ma 280tyś, jeśli chodzi o spalanie, ... więcejto jak się jeździ 90km/h to jest nieźle średnia z trasy 7,3l. jeśli chodzi o jazdę po autostradzie, gdzie jedziemy stałą 130km/h- spalanie 9,7litra. w mieście zaś nigdy nie spada poniżej 10 litrów/100km, a zimą nie spada poniżej 14litrów,jeśli zaś spieszycie się w trasie-160-180km/h spalanie może sięgać do 17 l/100km co jest koszmarem, ponieważ na baku za 250zł można przejechać zaledwie 450-500km. więc polecam kupić samochód, po wymianie silnika. mimo , że silniki te podobno wytrzymują 500tyś km, z czym się mogę zgodzić, to wiele innych podzespołów musiałem w nim wymienić - samochód kupiłem za 26tyś zł, i w pół roku- czyli w 9 roku jego życia- wsadziłem na zamienniki wysokiej klasy 10tyś,co, gdyby nie to, że potrzebowałem go do pracy, już dawno nie było by mnie na niego stać. w jego 10 rocznice. a więc jeśli ktoś, tak jak i ja chce samochód do przejechania nim 40tyś rocznie, polecam upewnić się, czy: ma wymieniony rozrząd- 2000zł, wahacze-2000zł, sprzęgło-ok1000zł, pompa wspomagania-1000zł, listwa głównego zasilania samochodu - renowacja 500zł nie wspominając, o klockach, tarczach i innych podzespołach, za które trzeba też w sumie wydać 3000-4000zł. co do opon do tego samochodu, polecam markę Achilles, contiSport3 się nie umywają!!!! niech mój komentarz będzie przestrogą dla potomnych. ukryj
dodano 17.11.2010 przez
Mój samochód ma niezawodny silnik. kupiłem go , jak miał przejechane 200 tyś, dziś ma 280tyś, jeśli chodzi o spalanie, ... więcejto jak się jeździ 90km/h to jest nieźle średnia z trasy 7,3l. jeśli chodzi o jazdę po autostradzie, gdzie jedziemy stałą 130km/h- spalanie 9,7litra. w mieście zaś nigdy nie spada poniżej 10 litrów/100km, a zimą nie spada poniżej 14litrów,jeśli zaś spieszycie się w trasie-160-180km/h spalanie może sięgać do 17 l/100km co jest koszmarem, ponieważ na baku za 250zł można przejechać zaledwie 450-500km. więc polecam kupić samochód, po wymianie silnika. mimo , że silniki te podobno wytrzymują 500tyś km, z czym się mogę zgodzić, to wiele innych podzespołów musiałem w nim wymienić - samochód kupiłem za 26tyś zł, i w pół roku- czyli w 9 roku jego życia- wsadziłem na zamienniki wysokiej klasy 10tyś,co, gdyby nie to, że potrzebowałem go do pracy, już dawno nie było by mnie na niego stać. w jego 10 rocznice. a więc jeśli ktoś, tak jak i ja chce samochód do przejechania nim 40tyś rocznie, polecam upewnić się, czy: ma wymieniony rozrząd- 2000zł, wahacze-2000zł, sprzęgło-ok1000zł, pompa wspomagania-1000zł, listwa głównego zasilania samochodu - renowacja 500zł nie wspominając, o klockach, tarczach i innych podzespołach, za które trzeba też w sumie wydać 3000-4000zł. co do opon do tego samochodu, polecam markę Achilles, contiSport3 się nie umywają!!!! niech mój komentarz będzie przestrogą dla potomnych. ukryj
dodano 17.11.2010 przez
Zobacz raporty spalania Audi A6 C5 Dodaj raport spalania

Publikacje o Audi A6

Przeczytaj pozostałe 27 publikacje o Audi A6

Newsy o Audi A6

Przeczytaj pozostałe 32 newsy o Audi A6

Nowe Audi A6

nowe Audi A6
Audi A6
ceny od 178 200 zł do 525 000

Audi A6 C7 S6 Limousine 4.0 TFSI 420KM 2013-2014

w pakiecie S6

w cenie katalogowej brutto

375 000 zł

Wyposażenie standardowe
Złącze Bluetooth
Wspomaganie otwarcia bagażnika, mechaniczne
Napęd quattro ® z centralnym mechanizmem różnicowym z kołem koronowym; rozdział momentu obrotowego osobno na każdą oś uzależniony od sytuacji na drodze
Wyposażenie opcjonalne
Pakiet skórzany (Zakres 2) (2 880 zł)
Pakiet oświetlenia zewnętrznego i wnętrza Ambiente (1 610 zł)
Pakiety dealerskie
Pakiet skórzany (Zakres 2) (2 880 zł)
Pakiet oświetlenia zewnętrznego i wnętrza Ambiente (1 610 zł)
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 36 oferty Audi A6

Dealerzy Audi

JJ IDCZAK

AUDI Idczak Łódź

łódzkie, Łódź, Niciarniana 51/53

Więcej

MARSZAŁEK

MARSZAŁEK AUDI Częstochowa

śląskie, Częstochowa, Makuszyńskiego 78/80

Więcej

AUTO SPECIAL

AUTO SPECIAL Audi Modlnica

małopolskie, Modlnica, Prof. Adama Rożańskiego 28-30

Więcej

AUTO VIVA

AUTO PREMIUM Audi Poznań

wielkopolskie, Poznań, Krańcowa 40/42

Więcej

AUTO VIVA

AUTO VIVA Audi Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Połczyńska 111

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Audi A6

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

3 738

Przejechany dystans

643 125 zł

Zatankowanego paliwa

147 450 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

709

Wydanych pieniędzy

415 314 zł

Średnie wydatki na auto

1 752 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

1 112

Wydanych pieniędzy

549 630 zł

Średnie wydatki na auto

2 319 zł

ZOBACZ 237 dzienników kosztów Audi A6 Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Audi A6 C5

Liczba wpisów: 45
komentarzy(6)
komentarzy(31)
komentarzy(28)
komentarzy(2)
komentarzy(5)
komentarzy(6)
Zobacz inne typowe słabe punkty Audi A6 C5 dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza Audi A6 C5

Liczba wpisów: 62
Zobacz inne wpisy autodiagnozy Audi A6 C5 Dodaj wpis do autodiagnozy

Opinie o instalacjach LPG w Audi A6 C5

Liczba wpisów: 52
Wtryski i-Plus. Instalacja jako taka, sprawuje się znakomicie. Nie wiem, na czym jadę (Pb/LPG) - tylko mogę odczytać z przełącznika ... więcejLPG, która dioda świeci. Jednak spodziewałem się mniejszego spalania LPG, zwłaszcza w trasie. Jest 1.4x benzyna, więc stanowczo za dużo. W mieście 1.3x Pb. Nie wygląda to na regulację, bo próbowałem już innych dysz, zmieniłem typ wtrysków itd. Pogarszała się tylko dynamika, a spalanie nie spadało (znacząco). Wolę tak - auto co prawda pali trochę więcej od założeń teoretycznych, ale za to dynamika jest taka, jak na benzynie. ukryj
dodano 09.04.2010 przez
Gaz montowany u Andrzeja KOtlarka w Radomsku ul. Sportowa nigdy i nikomu nie polece tego warsztatu.Wlasciciel to cham i burak ... więceja pracownicy to niedouczeni partacze,zle dobrany reduktor wtryskiwacze oraz za maly przekroj przewodu zasilajacego.Wszystko to pomimo wyraznych sugesti co ma byc zalozone ,ale jakze to moze byc zeby zwykly czlowiek zwracal uwage "fachowcom".Omijacie ten warsztat z daleka...Auto zle pracowalo na gazie stracilo moc a na pseudo regulacjach mialem ciagle wmawiane ze jest ok ukryj
dodano 28.04.2011 przez
Większość aut jest przystosowana do pracy na LPG kwestią istotną jest rodzaj instalacji i odpowiednie ustawienie w zakładzie gdzie montowałem ... więcejLPG było jeżdżone z laptopem w cyklu miejskim z klimą i na autostradzie różnice w ustawieniach były spore .JAK SIĘ DOWIEDZIAŁEM CZASY WTRYSKÓW PRZY OBCIĄŻENIU ZNACZNIE SIĘ RÓŻNIĄ OD USTAWIEŃ NA POSTOJU CZYLI BIEGU JAŁOWYM POZDRAWIAM PIOTR M. ukryj
dodano 23.04.2010 przez
Po przejechaniu ponad 24tys km uważam, że montaż instalacji był jak najbardziej na miejscu. Spalanie może nie jest małe, bo ... więcejoscyluję w przedziale 14-18 ale przy 3litrach pojemności jest OK. Spadku macy w zasadzie nie czuję. Ze wzgledu na silnik i być może moje przewrażliwienie, raz lub 2 na pół roku jeżdżę na regulację. Ogólnie całość na 4+ ukryj
dodano 20.12.2011 przez
Silnik pracuje bardzo dobrze, może dlatego że był kupiony nie od niemca staruszka co jeździł tylko do kościoła:) Auto po ... więcejpierwszym właścicielu z udokumentowanym przebiegiem. Instalacja BRC zakładana zaraz po zakupie przy 160 tys.km na liczniku, zbiornik 650/61. Jak do tej pory jedynie wymiana filtrów i raz kontrolny serwis, nic poza tym ukryj
dodano 21.06.2015 przez
Mam w swoim A6 Quattro (2.7 T) instalacje gazowa Prins VSI IV generacji i smigam za grosze. Auto na gazie ... więcejidzie tak samo jak na benzynie, wszystko to kwestia dobrego wystrojenia. Nie mialem z nia nigdy problemu a sama instalacja byla montowana juz ponad rok temu. Calosc zamontowana i zakupiona w Energy Gaz Polska! Polecam ukryj
dodano 30.12.2010 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Audi A6 C5

Skarbnica wiedzy o Audi A6

Ciekawostki
dodano 01.08.2011 przez
W 2005 roku nowe Audi A6 wygrało nagrodę Światowego samochodu roku.
dodano 01.08.2011 przez
Model C5 został wprowadzony w 1997 roku. Włoski projekt przebudowy auta, przygotowany przez znane biuro projektowe "Pininfarina" obejmował nowoczesny design w stylu Fastback. Współczynnik oporu…
Zobacz więcej Podziel się wiedzą