Szukaj

Informacje o Audi A6 C6 Allroad quattro

Lata produkcji: 2006 – 2011
Segment: Wyższa klasa średnia
Trzecia generacja A6 oznaczona symbolem C6 produkowana w latach 2004-2011. Model został zaprojektowany przez Włocha Waltera de’Silvę. Stylistycznie auto było udoskonaloną wersją swojego poprzednika, choć było od niego dłuższe, a jego sylwetka stała się bardziej dynamiczna. Charakterystycznym elementem nadwozia był nowy grill nawiązujący do starych samochodów wyścigowych. W 2005 roku „A-szóstka” triumfowała w plebiscycie na Światowy Samochód Roku.
Powagosław
Byli tacy, dla których poprzednie A6 wyglądało jak marzenie, choć częściej na pytanie o stylistykę tego modelu, mówiło się: „Ok, ale to Audi”. Nowemu A6 wyrosły pazury. I ciągle to jest Audi. ~Powagosław
Luzacjusz
Jeden z niewielu w motoryzacji przykładów wprowadzania kolejnych generacji modelu na zasadzie niekończącego się faceliftingu. Ten, trzeba przyznać, jest chyba najbardziej udany z dotychczasowych, jakkolwiek A6 wciąż pozostaje obrzydliwie akuratny. ~Luzacjusz

Audi A6 C6 Allroad quattro – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Długość 4934 mm
Szerokość 1862 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2030 mm
Wysokość 1446 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1461 mm
Rozstaw osi 2833 mm
Rozstaw kół - przód 1596 mm
Rozstaw kół - tył 1587 mm
Zwis przedni 997 mm
Zwis tylny 1104 mm
Prześwit 185 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1030 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 978 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1450 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1421 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 565 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1051 mm
Wysokość bagażnika 771 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1147 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1941 mm
Wysokość progu załadowczego 615 mm
Drzwi tylne - szerokość 1061 mm
Drzwi tylne - wysokość 703 mm
Dopuszczalne obciążenie dachu 100 kg
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

3,4
~Kadi
Audi A6 C6
Allroad quattro 4.2 V8 FSI 350KM 257kW
To auto jest w miarę poprawne, bardzo pojemne, całkiem niezłe wykonane jak na tamte lata, natomiast trochę mu brakuje, posiadam wersje silnikową 4.2 fsi 350km i myślę że to jest takie absolutne minimum. To dość ciężkie auto, moje z instalacją lpg jest jeszcze cięższe, brakuje mi tu turbinki ;D Kolejna kwestia to prowadzenie, no tu już dużo brakuje, pokonywanie zakrętów tym samochodem to nie lada wyzwanie, podsterowność jest absurdalna, wjeżdżając szybciej w zakręt ciężko być pewnym jak zachowa sie samochód hah. Dodam jeszcze coś o zawieszeniu, jak wiadomo wersja allroad a więc jest pneumatyka, można by pomyśleć "hmm to pewnie płynie jak na spokojnym morzu..." Haa nie nie nie, mimo takiego zawieszenia auto jest twarde i nie pomaga zmienianie trybów zawieszenia, dodam jeszcze że w kwestii trybów zawieszenia jest pewna abstrakcja, mianowicie w trybie "dynamic" - najniższym, zawieszenie jest najmiększe, bo ma upuszczone powietrze natomiast w trybie allroad bądź lift, najtwardsze :D a więc w trybie dynamic buja sie na zakrętach. Ale jako całokształt mimo to daje 4, może dlatego że już sie z nim zżyłem i zaakceptowałem te niedoskonałości.
4,9
~Morgan28
Audi A6 C6
Allroad quattro 3.0 V6 TDI 240KM 177kW
Auto duze komfortowe przemyslane i madre. Jak dla mnie ma za duzo zbednych bajerow ale wszystkie przyciski schowki sa przemyslane przez konstruktorow. Nie chce sie z niego wysiadac. Idealny samochod na dlugie trasy. Silnik zapewnia wystarczajaca moc podczas wyprzednia a przy tym jest w miare ekonomiczny w zimie srednio spala mi 10l. Od razu sprostuje na komputerze pokazuje 7.5 spalanie srednie ale sprawdzilem i gowno prawda. zalewam caly zbiornik 80l i przejezdzam srednio 800km. dycha na stowe wychodzi jak nic. Najlepszy ze swojego segmentu. Czy jest drogie w utrzymaniu to pojecie wzgledne ja zdawalem sobie sprawe ze tu sa czasem remonty rzedu 5-8tys i jestem na to w razie co przygotowany. Gorzej z takimi ludzmi ktorzy wczesniej mieli golfa 3 czy daewo lamusa i sie przesiedli do takiego samochodu by zaszpanowac przed sasiadem a potem zonk trzeba dolozyc 4 tys a nie ma. I wtedy taki wlasciciel pisze opinie ze to najgorszy samochod w zyciu itp. Ja zarabiam 4 netto i jak dla mnie jest ok w utrzymaniu. wiedzialem na co sie pisze. Ale warto zeby sie cieszyc radoscia z jazdy w tym samochodzie.
4,9
~Sławek
Audi A6 C6
Allroad quattro 3.0 V6 TDI 233KM 171kW
Samochód bliski idealnemu. Prawidłowo serwisowany jest niezawodny, komfortowy i daje frajdę z jazdy.

Usterki Audi A6 C6

Liczba wpisów: 41
Dzwignia Tiptronic przy rozgrzanej skrzyni biegów działa z wyczuwalnym oporem.
  • Audi A6 C6 Limousine 3.0 V6 TDI 225KM 165kW 2004-2006
  • inne
Dzwignia Tiptronic przy rozgrzanej skrzyni biegów działa z wyczuwalnym oporem. Czasami przy rozgrzanej skrzyni biegów, po krotkim postoju istnieje trudność uruchomienia, pojawia sie komunikat przestaw dzwignie na park lub neutral, a dzwignia jest w tej pozycji. Audi dealer etc. rozkladaja rece. Co sie wiec dzieje? Czasami przy rozgrzanej skrzyni biegów, po krotkim postoju istnieje trudność uruchomienia, pojawia sie komunikat przestaw dzwignie na park lub neutral, a dzwignia jest w tej pozycji. Audi dealer etc. rozkladaja rece. Co sie wiec dzieje?
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Trzecie światło stop.
  • Audi A6 C6 Avant 2.4 V6 24V 177KM 130kW 2004-2008
  • nadwozie
Występowanie usterki:
Tak 76
Nie 11
w większości egzemplarzy wersji kombi występuje ten problem - po prostu lampa 3 stopu jest mniejsza od wnęki na nią, uszczelka z gąbki podwija się przez co po jakimś czasie zalewana wodą odmawia posłuszeństwa. Wymiany wymaga również kostka, którą trzeba kupić dodatkowo. Wymiana choć skomplikowana (samo wyjęcie lampy z klapy, trzeba zsunąć plastikową listewkę, która trzyma blaszki) może zostać wykonana we własnym zakresie i to dość szybko - ok. 30 min, w aso sama wymiana kosztuje ok 100PLN, polecam podklejenie nowej lampy silikonem sanitarnym, problem szybko nie powróci
2 komentarze
kontrolka silnika - bład pasów- gwałtowne wibracje silnika
  • Audi A6 C6 Avant 2.0 TDI 140KM 103kW 2005-2008
  • silnik
Witam Mam 4 letnie Audi a6 w kombi od jakiegos czasu zapala mi sie kontrolka silnika "check engine" po zresetowani błedu kontrolka znika po czym nastepnego dnia rano przy odpalani znów sie zapala objawia sie to gwałtownymi drganiami silnika na niskich obrotach wiec podpinam komputer a bład ktory pokazuje dotyczy napinacza tylnych posów auto jezdzi po serwisach wymieniaja przewody kostki elektryczne przez dzien jest spokój a nazajutrz to samo ja sam nie wiem co maja wspólnego pasy z ta kontrolka... prosze o pomoc DIAGNOZY BRAK
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Audi A6 C6 Allroad quattro