Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Audi A6/RS6/S6 C6 Avant 3.2 FSI

Trzecia generacja A6 oznaczona symbolem C6 produkowana w latach 2004-2011. Model został zaprojektowany przez Włocha Waltera de’Silvę. Stylistycznie auto było udoskonaloną wersją swojego poprzednika, choć było od niego dłuższe, a jego sylwetka stała się bardziej dynamiczna. Charakterystycznym elementem nadwozia był nowy grill nawiązujący do starych samochodów wyścigowych. W 2005 roku „A-szóstka” triumfowała w plebiscycie na Światowy Samochód Roku.

Audi A6 Allroad - galeria redakcyjna - silnik
Audi A6 Allroad - galeria redakcyjna - widok z tyłu
Audi A6 Allroad - galeria redakcyjna - prawy bok
Audi A6 Allroad - galeria redakcyjna - widok z przodu
Audi A6 Allroad - galeria redakcyjna - schowek przedni zamknięty
Audi A6 Allroad - galeria redakcyjna - kokpit
Audi A6 Allroad - galeria redakcyjna - bagażnik

Generacje Audi A6

  • A6 C6   2004 - 2011
    Audi A6 C6
    • Wybierz generację

    • A6 C7 (2011 - teraz)
    • A6 C6 (2004 - 2011)
    • A6 C5 (1997 - 2004)
    • A6 C4 (1994 - 1997)

Komentarze redakcji

Powagosław: Byli tacy, dla których poprzednie A6 wyglądało jak marzenie, choć częściej na pytanie o stylistykę tego modelu, mówiło się: „Ok, ale to Audi”. Nowemu A6 wyrosły pazury. I ciągle to jest Audi.
Luzacjusz: Jeden z niewielu w motoryzacji przykładów wprowadzania kolejnych generacji modelu na zasadzie niekończącego się faceliftingu. Ten, trzeba przyznać, jest chyba najbardziej udany z dotychczasowych, jakkolwiek A6 wciąż pozostaje obrzydliwie akuratny.

Wersje nadwozia Audi A6 C6

Silniki Audi A6 C6 Avant

Lista silników:
Jaki silnik wybrać?

Duże auto, duże silniki? Niezupełnie. Najmniejsza „benzyna” TFSI ma 2.0l pojemności i aż 170KM – dzięki doładowaniu. A6 jest dość ciężki, ale dzięki 280Nm osiąganym już przy 4300obr/min rozpędza się całkiem żwawo i jest oszczędny – średnio 9-10l/100km nie powinno być trudne do osiągnięcia. To prawda, że im większe auto, tym rozsądniej jest wziąć diesla, dlatego inne motory benzynowe, nad którymi warto „zerwać nockę” oferują coś, czego paleta motorów wysokoprężnych nie przewiduje – naprawdę dużą moc. Audi ma 3 takie jednostki: 3.2 FSI o mocy 255KM – czuć, że cała gromadka koni jest posłuszna i tylko czeka, aż przejedzie się im ostrogą po boku. Odwdzięczą się większym łykiem paliwa, jednak nie tak dużym, jak w 4.2 FSI V8. 350KM musi kosztować, choć w stosunku do oferowanych możliwości nie jest źle. Do tego ten dźwięk... . Na szczycie znajduje się 5.2l, 435KM i 10 cylindrów w układzie V. Pochodzenie? Lamborghini Gallardo. To jednak motor dla wybranych – jeśli zależy wam na osiągach i spalaniu, to warto przejrzeć diesle – są dobre. W stronę 2.0 TDI 140KM nawet nie patrzcie – zaśniecie za kierownicą. Lepiej odłożyć trochę przez rok i wziąć 2.7 TDI 180KM/190KM – bardzo żwawy, o miłym brzmieniu, a przy tym oszczędny, dlatego miażdży podobne motory benzynowe. Ponadto może napędzać wszystkie koła. Mocniejszy, 3.0 TDI o ponad 230KM jest oczywiście jeszcze lepszy, ale czy jest sens dopłacać za niewiele lepsze osiągi? Jeśli pliczek banknotów nie robi wam większej różnicy, to warto.

motointegrator.autocentrum.pl

Publikacje o Audi A6

Audi A6 C6 - coraz tańsze Premium

Audi od dłuższego czasu produkuje samochody, którym ciężko cokolwiek zarzucić. Przynajmniej jak są nowe. Mówią, że nieszczęścia chodzą parami, ale w koncernie Volkswagena tak naprawdę poruszają się całym stadem, bo jedna wada konstrukcyjna rozprzestrzenia się po wielu modelach różnych marek, ze względu...

Audi Sportscar Experience - deszczowe szaleństwo w Poznaniu

Audi Sportscar Experience - pod tymi trzema słowami kryje się cała filozofia imprezy organizowanej przez niemieckiego producenta. Trzy modele, jeden dzień na jazdy oraz niezliczona liczba cylindrów, zaworów i koni mechanicznych, stłoczonych na jednym placu przed torem wyścigowym w Poznaniu. Audi RS4,...

Audi RS6 Avant - król Autobahny
 
Nasz test Audi RS6 Avant

4.0 V8, biturbo, 560 KM, 700 Nm i 3,9 sekundy do "setki". Takie liczby opisują nowy supersamochód spod znaku czterech pierścieni. Nie mówimy jednak o kolejnej generacji sportowego R8, tylko praktycznym i komfortowym RS6 Avant!

Nowe Audi RS6 Avant - idealne auto dla rodziny Addamsów

Jeśli dla kogoś kombi to nudne auto do wożenia bagażu i rodziny, powinien choć raz uważnie przyjrzeć się Audi RS6 Avant. Tu nie ma miejsca na nudę, problemy z wyprzedzaniem, dynamiką czy ociężałym "towarowozem". Z jednej strony to auto, które może konkurować nawet z typowo sportowymi samochodami,...

Audi A6 Allroad - turysta w garniturze

Czekaliśmy na niego od wiosny zeszłego roku, kiedy Niemcy zaprezentowali nową generację A6 C7 w wersji sedan. Jego pojawienie się było pewne jak to, że każda droga asfaltowa kiedyś przechodzi w szuter. Mijały jednak długie miesiące, a tego klasyka wciąż brakowało w ofercie. W końcu mistrzowie stopniowania...

Przeczytaj pozostałe 4 artykuły o Audi A6

Audi A6 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Audi A6autoWcentrum - społeczność Audi A6

najwyższe oktanyAuta - Audi A6

Audi A6 Ślubna 70,72

Audi A6 81,60

Audi A6 Vertreter 76,45

Audi A6 sreberko 73,03

Audi A6 C4 2.5TDI 73,73

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Audi A6

pelkins 58,66

macio12 90,32

CZARNY-C50 53,86

slawcio_79 30,69

Kontrast 35,63

viki81 30,42

Apster58 34,09

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Audi A6

łożysko
łożysko Wsiadam dzisiaj do auta i słyszę delikatny szum z łożyska??? Na co dzień autem ...
serwis i ...
serwis i ... serwis zrobiony , olej i wszystkie filtry. dodatkowe naprawy -łożysko koła ,le...
Zmiana opon.
Zmiana opon. Wymieniłem koła na letnie bo już najwyższa pora. Czekały wyważone w garażu. Mam ...
Pare wymian + wiejski tuning.
Pare wymian + wiejski tuning. Witam [bigok], dziś w aucie zaszło pare planowanych od dawna zmian. Serwis głów...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Audi A6

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Audi A6
 

Najpopularniejsza wersja Audi A6

Audi A6

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Audi A6
 

Audi A6 najczęściej porównywane z:

Lexus GS
250 (209 KM)
Volvo S80
2.0 D4 DRIVE-E (181 KM)
Volvo V60
1.6 T3 (150 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus
Rocznik: 2013. Przebieg: 3 500 km. Silnik: 1.1 75KM, diesel.
Cena: 53 900 zł 44 900 zł
Zyskujesz: 9 000 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Suzuki Swift 1,2 COMFORT Demonstracyjny Suzuki Swift 1,2 COMFORT
Rocznik: 2013. Przebieg: 358 km. Silnik: 1.2 94KM, benzynowy.
Cena: 52 600 zł 42 900 zł
Zyskujesz: 9 700 zł Zobacz szczegóły »

Używane Audi A6

Audi A6
3.0 diesel 240 KM
275 000 km, 2007
70 000 PLN
Audi A6
2.0 diesel 177 KM
70 000 km, 2011
79 500 PLN
Audi A6
2.7 diesel 180 KM
212 841 km, 2008
55 900 PLN
Audi A6
2.0 diesel 140 KM
152 000 km, 2008
39 000 PLN

Ocena auta Audi A6/RS6/S6 C6 Avant 3.2 FSI

Galerie Audi A6

Audi RS6 Avant 2014 Audi S6 Avant 2008 Audi A6 Avant Audi S6 Audi A6 Sedan 2008 Audi A6 Allroad Audi A6 2004 Audi A6 2001 Audi A6 L e-tron Concept Audi A6 C7 Avant 3.0 TFSI 300KM - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Audi

Opinie o instalacji LPG

Audi A6

  • 1.
  • 4,50 Audi A6 C5 2.0 (130KM) 2003r.
    dodał: C4C5, 09.04.2010

    Wtryski i-Plus. Instalacja jako taka, sprawuje się znakomicie. Nie wiem, na czym jadę (Pb/LPG) - tylko mogę odczytać z przełącznika LPG, która dioda świeci. Jednak spodziewałem się mniejszego spalania LPG, zwłaszcza w trasie. Jest 1.4x benzyna, więc stanowczo za dużo. W mieście 1.3x Pb. Nie wygląda to na regulację, bo próbowałem już innych dysz, zmieniłem typ wtrysków itd. Pogarszała się tylko dynamika, a spalanie nie spadało (znacząco). Wolę tak - auto co prawda pali trochę więcej od założeń teoretycznych, ale za to dynamika jest taka, jak na benzynie.

  • 2.
  • 3,25 Audi A6 C5 2.4 30V (165KM) 1998r.
    dodał: niezadowolony, 28.04.2011

    Gaz montowany u Andrzeja KOtlarka w Radomsku ul. Sportowa nigdy i nikomu nie polece tego warsztatu.Wlasciciel to cham i burak a pracownicy to niedouczeni partacze,zle dobrany reduktor wtryskiwacze oraz za maly przekroj przewodu zasilajacego.Wszystko to pomimo wyraznych sugesti co ma byc zalozone ,ale jakze to moze byc zeby zwykly czlowiek zwracal uwage "fachowcom".Omijacie ten warsztat z daleka...Auto zle pracowalo na gazie stracilo moc a na pseudo regulacjach mialem ciagle wmawiane ze jest ok

  • 3.
  • 4,50 Audi A6 C4 2.6 V6 (150KM) 1996r.
    dodał: bambi, 18.10.2009

    auto spisuje sie na lpg rewelacyjnie, zadnych problemów przez cały okres ekspoloatacji, jedyne co serwisowałem do tej pory w instalacji lpg to wymiana filtrów , silnik pracuje równo, nie ma zadnej róznicy jezeli chodzi o dynamikę. zdecydowanie ppolecam tę jednostkę. srednie spale przy delikatnej jezdzie na trasie 90-100km/h ok 9 litów gazu:)) auto wydawało by sie nie na studencką kieszeń:P:P pozdrawiam!

  • 4.
  • 5,00 Audi A6 C5 2.4 30V (165KM) 2000r.
    dodał: Piotr m, 23.04.2010

    Większość aut jest przystosowana do pracy na LPG kwestią istotną jest rodzaj instalacji i odpowiednie ustawienie w zakładzie gdzie montowałem LPG było jeżdżone z laptopem w cyklu miejskim z klimą i na autostradzie różnice w ustawieniach były spore .JAK SIĘ DOWIEDZIAŁEM CZASY WTRYSKÓW PRZY OBCIĄŻENIU ZNACZNIE SIĘ RÓŻNIĄ OD USTAWIEŃ NA POSTOJU CZYLI BIEGU JAŁOWYM POZDRAWIAM PIOTR M.

  • 5.
  • 3,25 Audi A6 C5 3.0 quattro (220KM) 2002r.
    dodał: mariow44, 20.12.2011

    Po przejechaniu ponad 24tys km uważam, że montaż instalacji był jak najbardziej na miejscu. Spalanie może nie jest małe, bo oscyluję w przedziale 14-18 ale przy 3litrach pojemności jest OK. Spadku macy w zasadzie nie czuję. Ze wzgledu na silnik i być może moje przewrażliwienie, raz lub 2 na pół roku jeżdżę na regulację. Ogólnie całość na 4+

  • 6.
  • 5,00 Audi A6 C5 2.7 T quattro (250KM) 2001r.
    dodał: piotrek791, 30.12.2010

    Mam w swoim A6 Quattro (2.7 T) instalacje gazowa Prins VSI IV generacji i smigam za grosze. Auto na gazie idzie tak samo jak na benzynie, wszystko to kwestia dobrego wystrojenia. Nie mialem z nia nigdy problemu a sama instalacja byla montowana juz ponad rok temu. Calosc zamontowana i zakupiona w Energy Gaz Polska! Polecam

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Audi A6

Audi A6

355 komentarzy

257 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Tomek~Tomek

Sprzedać :D

~bogdan~bogdan

hhvhv

~bogdan~bogdan

ten sam jest zzzaj tani w utrzymańiu 2 końcówki kosz 70zł

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Audi

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
21 195
Przejechany dystans
19 195 822 km
Zatankowanego paliwa
741 052 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
4 021
Wydanych pieniędzy
1 706 457 zł
Średnie wydatki na auto
1 535 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
5 342
Wydanych pieniędzy
4 644 041 zł
Średnie wydatki na auto
4 176 zł
Zobacz dzienniki kosztów Audi (1 112)

Testy zderzeniowe Audi A6

Najnowsze testy zderzeniowe Audi A6 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Audi A6, 2.0 diesel, LHD
2011

Audi A6
Audi A6

Audi A6
2004

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Audi

Zużycie paliwa Audi A6/RS6/S6 C6 Avant 3.2 FSI


brak raportów spalania dodaj pierwszy raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Kamil, dodano: 14.03.2010 19:34

Mam już rok Audi A6 2.5 TDI zrobiłem 60 tyś. i nie ma co narzekać mieniam tylko olej filtry i klocki a reszta chodzi bez zarzutu chociaż dużo osób mówi, że to nie udane silniki i zawieszenie aluminiowe a ja jeżdżę na 18 alu. i nic sie nie dzieje złego z zawieszeniem chociaż już 2 felgi połamałem. Zauważyłem, że moja audi chodzi lepiej na zwykłym paliwie niż na tym ulepszanym a tankuje na Bp. A co chodzi o zużycie paliwa to pali tak od 7-11 na trasie przy bardzo spokojnej jezdzie udało mi sie zejść nawet do 6.5 Nie polecałbym automatu chociaż sam mam w automacie, fajnie się jezdzi ale naprawa to kosmiczne pieniądze Ja kupiłem z świadomościa ze skrzynia jest do naprawy dało sie wrzucić wsteczny bieg ale nie cofała a naprawa kosztowała 7000 tyś. wiem ze robią takie skrzynie za 2 albo 3 tyś. ale nie polecam. Po tem dowiedziałem sie ze przekładka na manual kosztuje 6200. ale jak na razie jeżdzi sie dobrze i mam gwarancje jak by sie coś popsuło, Ja polecam ten model ;)

pełny raport Audi Sedan 2.5 TDI

autor: Paweł K., dodano: 02.11.2011 12:14

Witam serdecznie! Auto to mam od 18 lipca 2010 które sprowadziłem z Belgi. Autem jeździł dziadek wiec auto było w idealnym stanie i także było serwisowane w ASO. Przebieg przy zakupie licznik pokazywał na 197 tys. i był to przebieg autentyczny bo sprawdziłem go w serwisie. Samochód przez ten okres czasu spisuje się idealnie. Pół roku temu zrobiłem profesjonalnego chipa w firmie V-tec w Krakowie auto w tej chwili ma moc 138 koni i 340 Nm momentu obrotowego. Jeżdżę na felgach i oponach o rozmiarze 225/45/17 firmy Nokian. Musze przyznać ze po chipie gdy wsiadłem do auta to miałem wrażenie że siedzę w zupełnie innym autku! Spalanie praktycznie zostało na tym samym poziomie a auto jest dużo dynamiczniejsze i nie zbiera sie już jak czołg w tej chwili jest 9.1 s do 100km/h (mierzone na hamowni) także całkiem przyzwoicie. Polecam ten silnik i ten samochód i oczywiście "chipa" czyi zmianę mapy paliwowej ponieważ auto mimo swoich lat prezentuje się znakomicie jest dynamiczne i do tego mało pali przy takich oponach jak mam oczywiście muszę też wspomnieć o bardzo małej awaryjności bo wymieniłem tylko elementy które się zużywają. Zachęcam do kupna tego samochodu oczywiście tylko sprowadzonego z zagranicy bo w Polsce nie ma tych aut w dobrym stanie i Jeżeli macie dokonać wyboru miedzy 1.9 a 2.5 to zachęcam do wyboru 1.9 z tego względu ponieważ jest dużo tanszy w utrzymaniu mniej pali tanszcze cześci i do tego gdy zrobimy chipa w cale nie odbiega osiągnieciami od 2.5 z tego względu że 2.5 jest może troche mocniejszy ale ma mniejszy moment oborotwy i auto z tym motorem jest cięższe. Pozdrawiam

pełny raport Audi Sedan 1.9 TDI

autor: Piotr, dodano: 17.11.2010 14:27

Mój samochód ma niezawodny silnik. kupiłem go , jak miał przejechane 200 tyś, dziś ma 280tyś, jeśli chodzi o spalanie, to jak się jeździ 90km/h to jest nieźle średnia z trasy 7,3l. jeśli chodzi o jazdę po autostradzie, gdzie jedziemy stałą 130km/h- spalanie 9,7litra. w mieście zaś nigdy nie spada poniżej 10 litrów/100km, a zimą nie spada poniżej 14litrów,jeśli zaś spieszycie się w trasie-160-180km/h spalanie może sięgać do 17 l/100km co jest koszmarem, ponieważ na baku za 250zł można przejechać zaledwie 450-500km. więc polecam kupić samochód, po wymianie silnika. mimo , że silniki te podobno wytrzymują 500tyś km, z czym się mogę zgodzić, to wiele innych podzespołów musiałem w nim wymienić - samochód kupiłem za 26tyś zł, i w pół roku- czyli w 9 roku jego życia- wsadziłem na zamienniki wysokiej klasy 10tyś,co, gdyby nie to, że potrzebowałem go do pracy, już dawno nie było by mnie na niego stać. w jego 10 rocznice. a więc jeśli ktoś, tak jak i ja chce samochód do przejechania nim 40tyś rocznie, polecam upewnić się, czy: ma wymieniony rozrząd- 2000zł, wahacze-2000zł, sprzęgło-ok1000zł, pompa wspomagania-1000zł, listwa głównego zasilania samochodu - renowacja 500zł nie wspominając, o klockach, tarczach i innych podzespołach, za które trzeba też w sumie wydać 3000-4000zł. co do opon do tego samochodu, polecam markę Achilles, contiSport3 się nie umywają!!!! niech mój komentarz będzie przestrogą dla potomnych.

pełny raport Audi Avant 2.5 TDI

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Audi A6/RS6/S6 C6 Avant 3.2 FSI

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Audi A6/RS6/S6 C6 Avant 3.2 FSI

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Audi A6 C6 Avant 3.2 FSI 255KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Audi A6, oglądali także