Szukaj

Informacje o Audi A6 C7

Lata produkcji: 2011 – 2017
Segment: Wyższa klasa średnia
Czwarta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu (w wewnętrznym nazewnictwie: Typ 4G). Na rynku debiutowała w 2011 roku. Stylistycznie samochód kontynuuje koncepcje stosowane w poprzednich generacjach A6, jednak model zyskał bardziej drapieżny design. Z zewnątrz inspirowany jest Audi A7, we wnętrzu znajdziemy również szereg zapożyczeń z najnowszego Audi A8. A6 dzieli z nimi również płytę podłogową Volkswagen Group MLB platform (także m.in. Audi Q5 i Bentley Continental). Od 2012 roku dostępny też w wersji C7 Allroad quattro.
czytaj więcej
Powagosław
Byli tacy, dla których poprzednie A6 wyglądało jak marzenie, choć częściej na pytanie o stylistykę tego modelu, mówiło się: „Ok, ale to Audi”. Nowemu A6 wyrosły pazury. I ciągle to jest Audi. ~Powagosław
Luzacjusz
Jeden z niewielu w motoryzacji przykładów wprowadzania kolejnych generacji modelu na zasadzie niekończącego się faceliftingu. Ten, trzeba przyznać, jest chyba najbardziej udany z dotychczasowych, jakkolwiek A6 wciąż pozostaje obrzydliwie akuratny. ~Luzacjusz

Oceny Audi A6 C7

Liczba ocen: 148
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,7
~Artur S
Audi A6 C7
Avant Facelifting 3.0 TDI competition 326KM 240kW
A6 competition jest jak Audi S6 tylko pali połowę mniej. Dzięki sprytnemu zabiegowi jakim jest wstawienie znaczka V6T na blotnikach i emulacji dzwięku ukladu wydechowego często mylony jest z silnikiem benzynowym. Moim zdaniem jest to auto kompletne, które zaspokoi wymagania najbardziej wymagających kierowców. Poza tym to ostatnia A6 z klasycznymi wskazówkowym zegarami, ktore tworzą niepowtarzalny klimat. Do tego wysoka jakość materiałów i dobre spasowanie elementów sprawia,że można poczuć się wyjątkowo. Wersja competition posiada drewniane panele na desce rozdzielczej w które są wprasowane listwy aluminiowe.
4,1
~Dariusz
Audi A6 C7
Limousine 3.0 TFSI 310KM 228kW
Ten model kupiłem po przejechaniu się autem znajomego i użytkowaniu ponad 3 lat w A6 C6. Stwierdzenie było krótkie tylko A6 i tylko 3.0 tfsi, wybrałem wersję ze stanów. Auto naprawdę świetnie wizualnie, i dopieszcza swoim wyposażeniem sam dołożyłem android auto. Ze spalaniem się liczyłem, że nie będzie niskie. W dłuższych trasach drogami krajowymi, przy średnio ciężkiej nodze da się uzyskać 10l/100. Jeżdżąc po Poznaniu w godzinach szczytu bez szaleństw często jest ciężko zejść poniżej 14l/100.
4,6
~Wojtek
Audi A6 C7
Avant Facelifting 2.0 TDI ultra 190KM 140kW
Najlepiej prowadzące się auto jakie miałem (punkt odniesienia: Mondeo MK5, Skoda Superb, Kia Sportage, Skoda Octavia, Ford Focus). Dynamika, zachowanie na drodze, hamowanie - samochód bezkonkurencyjny w tym zakresie. Rozczarowuje "mechaniczność" wyposażenia. Kia sportage z 20212 roku, Mondeo z 2015 roku były o dwa poziomy wyżej jeśli chodzi o elektronikę, sterowanie, obsługę, co wydało mi się paradoksalne... W Audi A6 z 2016 roku nie ma nawet portu USB... Przez łącze Audi podłączyłem przejściówkę do USB i już jest, ale sposobem, a nie w standardzie... Co charakterystyczne dla tego auta to, że daje dużo większą frajdę z prowadzenia niż z jazdy w charakterze pasażera. Prowadzi się znacznie lepiej niż Superb, ale pasażerowie twierdzą, że Superb był dużo lepszy. Tu dla pasażerów jest dużo mniej miejsca i poczucie komfortu jest mniejsze w Audi... Słabsze w stosunku do Superba jest też w audi nagłośnienie. Na duży plus trwałość materiałów z których wykonano wnętrze. Po 110 tys km nic wciąż nie skrzypi, nie trzeszczy, nie stuka. Wiem, że każda ocena może być subiektywna. By mogła być pomocna innym myślę, że dobrze odnieść się do innych aut, które być może czytający tą opinię użytkowali. Najwłaściwsze wydaje mi isę porównanie ze Skodą Superb. Auto z grupy VW, ten sam silnik, ta sama skrzynia. Niby wrażenie powinny być podobne, ale nie są. W szczegółowym opisie będę sien

Raporty spalania Audi A6 C7

Liczba raportów: 253
Średnie spalanie dla Audi A6 C7
7,8 – 20,7
l/100 km
6,4 – 13,2
l/100 km
12,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,7
Audi A6 C7
Avant 2.0 TDI 177KM 130kW
Auto spore i ciężkie więc musi więcej spalić ok. Mimo wszystko jestem rozczarowany dużym spalaniem ponieważ większość opinii w internecie to 5-6l trasa i 6.8-7.5l miasto co wg mnie nie do konca jest prawdą. U mnie trasa Warszawa-Hannover w 2 osoby z ok 130kg bagażu przy 130-140km/h wychodzi 7.4-7.8l na 100km. Chciałbym tylko zaznaczyć że na tej samej trasie przy tych samych predkościach i identycznym obciążeniu 22 letni 1.9 tdi w moim starszym audi spalał max 6l. Oczywiście komfort jazdy i przyspieszenie w C7 oceniam bardzo pozytywnie.
8,4
Audi A6 C7
Avant 3.0 TDI 204KM 150kW
Audi A6 C7 Avant Quatro S-Tronic. Opony zimowe 225/50/18 Continental Ts830. Auto typowo na trasy. W trasie pali mało. Poruszając się drogami szybkiego ruchu i krajowymi do 120km/h spalanie wynosi 6,5l. Jadąc dynamiczniej do 140km/h wynosi 7,5l. Wcześniej posiadałem A6 C6 233km i w praktyce nowszy model spala kolo litra mniej na trasie. Jeżeli chodzi o miasto to w mojej opinie jest tragedia. W warszawie jadąc nie zakorkowanymi ulicami do pracy 12km, auto najmniej rano spala 8,5l. Przy większych korkach jest to spalanie rzędu 13l. Poruszając się spokojnie po Warszawie ciężko sumarycznie zejść poniżej 10l. Fizyki się nie oszuka, jest co ciężkie auto z dużym silnikiem. Uważam, że ten silnik spala praktycznie tak samo jak wersja 245km, Różni się tylko nieznacznie wydajniejszymi wtryskami oraz turbiną. 6,5l do osiągniecia tylko na trasach przy spokojnej ekonomicznej jeździe. W manualu i z napędem na sam przód możliwe że spalanie wyniesie 1l mniej
7,1
Audi A6 C7
Avant 2.0 TDI 177KM 130kW
Kupilem 2.0 tdi po przeczytaniu tutaj komentarzy ktore sa glupotami i powinny byc usuwane, najmniejsze spalanie przy mega spokojnej jezdzie to 6.8( liczone z lania pod korek) na trasie przy 150 km/h srednie z 3 tys kilometrow to 7.7. Srednie z ostatnich 10 tys kilometrow to 7.4. Generalnie nie jest to duzo jak na multitronic, ale duzo jezdze autem i chcialem miec cos co malo pali i poszedlem na kompromis i kupilem 2.0 tdi a okazuje sie ze 3.0 tdi ktory zawsze mi sie marzyl pali 0.5 litra mniej

Usterki Audi A6 C7

Liczba wpisów: 21
Przerywanie pracy silnika
  • Audi A6 C7 Avant Facelifting 2.0 TDI ultra 190KM 140kW 2014-2017
  • silnik
  • 1000 tys. km
A6C7 2.0 190KM.250000tyś. Krótko po zagrzaniu silnika (około 10 km) silnik zaczyna przerwać, od 2 do około 10 przerw w odstępach 2 do około 15 sekund,(w zależności od obrotów silnika i temperatury zewnętrznej ) przerwy jakby impulsowe około 0,5 sekundy. Po tych "przerywaniach" silnik powraca do poprawnej pracy, trase 1250km pokonuje bez jakichkolwiek problemów. Po wychłodzeniu silnika problem powraca... Po podłączeniu komputera - błędy sporadyczne silnika i inne nie związane z silnikiem, kasowanie błędów nie pomaga. PROSZĘ POMÓŻCIE
Oczekuje na rozwiązanie
glosna praca zimnego silnika
  • Audi A6 C7 Limousine 2.0 TDI 177KM 130kW 2011-2014
  • silnik
  • 215 tys. km
Witam. Mam nastepujacy problem z niezidentyfikowanym cykaniem/mini klekotem w moim aucie. problem wystepuje tylko na zimnym silniku, najbardziej go słychać po prawej stronie (po stronie filtra DPF, Turbina ) W samochodzie wymieniałem juz rozrząd, pompe wysokiego cisnienia CR, popychacze, wtryski były czyszczone, podstawa filtra paliwa wymieniana, regulator cisnienia paliwa na listwie CR tez wymianiany. Juz brak mi pomysłów co to może być, mechanik mówi że to końcówki wtryskiwaczy drugi ze napęd pompy oleju. Po rozgrzaniu silniku pracuje idealnie. Dodam jeszcze ze im zimniej na dworze tym głośniejszy klekot dodaje link do filmiku jak silnik klekocze przy porannym odpalaniu. https://www.youtube.com/watch?v=7tCIy2etN6o
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Wyskakują wszystkie możliwe komunikaty o błedzie
  • Audi A6 C7 Limousine 2.0 TDI 177KM 130kW 2011-2014
  • instalacja elektryczna
  • 117 tys. km
Wyświetlają się wszystkie możliwe komunikaty od awaria ciśnienia w oponach brak hamulca i faktycznie postojowy nie działa, system stabilizacji toru jazdy,awaria systemu start stop nie można zgasić auta, uwaga przechylenie auta zbyt duże, hamowanie faktycznie bez rewelacji, nie działało do tego wspomaganie kierownicy nie działa, na przestrzeni 6 miesięcy 3 raz się to wydarzyło. Martwi mnie to bo jeśli przy większej prędkości się wydarzy będzie nie mały problem raz się już ratowałem podjazdem pod krawężnik żeby wyhamować. U jednego majstra wyskoczył problem z ABS-em ale na moje coś tu musi być innego help... dodam że auto kupione w salonie nigdy nie miało stłuczki.
Problem rozwiązany
19 komentarzy
Audi A6 C7