Nie trać czasu na szukanie częœci! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Audi A6/RS6/S6 C7 Avant

Czwarta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu (w wewnętrznym nazewnictwie: Typ 4G). Na rynku debiutowała w 2011 roku. Stylistycznie samochód kontynuuje koncepcje stosowane w poprzednich generacjach A6, jednak model zyskał bardziej drapieżny design. Z zewnątrz inspirowany jest Audi A7, we wnętrzu znajdziemy również szereg zapożyczeń z najnowszego Audi A8. A6 dzieli z nimi również płytę podłogową Volkswagen Group MLB platform (także m.in. Audi Q5 i Bentley Continental). Od 2012 roku dostępny też w wersji C7 Allroad quattro.

Audi A6 C7 Avant 3.0 TFSI 300KM - galeria redakcyjna - prawy bok
Audi A6 C7 Avant 3.0 TFSI 300KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Audi A6 C7 Avant 3.0 TFSI 300KM - galeria redakcyjna - widok z tyłu
Audi A6 C7 Avant 3.0 TFSI 300KM - galeria redakcyjna - bok - inne ujęcie
Audi A6 C7 Avant 3.0 TFSI 300KM - galeria redakcyjna - pełny panel przedni
Audi A6 C7 Avant 3.0 TFSI 300KM - galeria redakcyjna - konsola środkowa
Audi A6 C7 Avant 3.0 TFSI 300KM - galeria redakcyjna - zestaw wskaźników

Generacje Audi A6

  • A6 C7   2011 - teraz
    Audi A6 C7
    • Wybierz generację

    • A6 C7 (2011 - teraz)
    • A6 C6 (2004 - 2011)
    • A6 C5 (1997 - 2004)
    • A6 C4 (1994 - 1997)

AC-sfakcja

 
80%

Pierwszy rzut oka

Bardziej drapieżny niż kiedykolwiek wcześniej. Ale to drapieżność kontrolowana. Czyli groźnie łypiące reflektory wmontowane w konserwatywną linię. Ta konserwatywność to również elegancja i ugruntowany styl.

 
92%

Co jest w środku

Zadbano o każdy szczegół. Tapicerka dokładnie taka, jaką chciałeś. Ciemne drewno jest prawdziwe. Zegary jak od zegarmistrza, kierownica pewnie leży w dłoniach. Wyposażenie podstawowe na bogato. Cieszymy się? Radujemy się!

 
87%

Jak bardzo Ci wygodnie?

Ergonomiczna kabina pozwala na swobodne ruchy za kierownicą. Przytulnie, nawet dla wysokich kierowców. Fotele wygodne jak u psychoterapeuty. Dźwiękoszczelne szyby i świetne wyciszenie silnika umożliwiają rozmowy szeptem podczas jazdy, która w przypadku A6 jest prawdziwą przyjemnością.

 
85%

Co słychać pod maską?

Do wyboru masz dwa silniki benzynowe: 2.8FSI 204KM oraz 3.0TFSI 300KM. A oprócz nich jeszcze dwa diesle: 2.0TDI 177KM oraz 3.0TDI 204KM i 245KM. Żeby kupić mocniejszy wariant benzynowy, będziesz musiał mieć znajomości w mafii albo rodzinny spadek – 2.8FSI w zupełności wystarczy, do tego jest sporo tańszy. A diesel? Grzechem byłoby nie kupić już tej słabszej wersji 3-litrowej - to dzieło boga.

 
80%

Praktycznie rzecz biorąc

To nie van, więc szafę najwyżej przewieziesz na dachu. Ale po złożeniu tylnej kanapy otrzymujemy pokaźną przestrzeń bagażową, w sam raz na solidne zakupy w IKEI. Małe zakupy spokojnie wejdą do solidnego bagażnika o pojemności 530 l.

 
73%

Fajnometr ;)

A6 ma charakter i swoją klasę. Ale to nie jest auto, w którym wyobrażasz sobie swojego idola. Albo siebie, gdybyś chciał być ideałem siebie. Jest zbyt nienagannie… nudne.

 
60%

W trosce o Twój portfel

Zużycie paliwa? Motory są duże, ale jak na swoją pojemność spalają tak mało, że armia szejków z Abu Dhabi nawet nie zauważy różnicy w swoim składzie ropy naftowej. Koszt części i cena auta są z kolei podobne do konkurencji, czyli kiepskie. Ale cóż – za cztery pierścienie na masce zawsze trzeba było słono płacić.

Jednym zdaniem

Dlaczego kupić?

Bo to auto, które zapewnia prestiż, komfort i dobre wrażenie w świetnych proporcjach.

Dlaczego nie kupić?

Bo nie grzeszy oryginalnością, a w życiu czasem trzeba zaszaleć.

Komentarze redakcji

Powagosław: Byli tacy, dla których poprzednie A6 wyglądało jak marzenie, choć częściej na pytanie o stylistykę tego modelu, mówiło się: „Ok, ale to Audi”. Nowemu A6 wyrosły pazury. I ciągle to jest Audi.
Luzacjusz: Jeden z niewielu w motoryzacji przykładów wprowadzania kolejnych generacji modelu na zasadzie niekończącego się faceliftingu. Ten, trzeba przyznać, jest chyba najbardziej udany z dotychczasowych, jakkolwiek A6 wciąż pozostaje obrzydliwie akuratny.

Wersje nadwozia Audi A6 C7

Silniki Audi A6 C7 Avant

Lista silników:
Jaki silnik wybrać?

Czy podstawowy silnik benzynowy 2.0 TFSI 180KM jest w stanie zapewnić rozsądne minimum w tym aucie? Jak najbardziej tak! Moc nie wydaje się duża, ale motor przyjemnie wchodzi na obroty, jest zrywny i ma wyczuwalną rezerwę mocy. Do tego już od samego dołu bierze się do akcji. Wariant 2.8 FSI trzeba wkręcać pod czerwone pole obrotomierza, żeby poczuć 204KM, ale różnica w stosunku do wersji 180KM i tak na drodze nie będzie wielka. Za to pod względem wydanych pieniędzy już tak. Hybrydowy 2.0 TFSI Hybrid 245KM jest raczej ciekawostką, a koneserzy osiągów powinni sięgnąć po 3.0 TFSI 310KM. To taki przedsmak sportowych S6 i RS6. Diesle też są niezłe. 2.0 TDI 177KM w zupełności wystarczy podczas codziennej jazdy, a prawdziwą frajdę na drodze serwuje 3.0 TDI 204-313KM. Aksamitny dźwięk, kultura pracy i osiągi idealnie ze sobą tu współgrają, szczególnie we flagowej wersji.

Publikacje o Audi A6

Audi RS6 Avant - praktyczny potwór
 
Nasz test Audi RS6 Avant 4.0 TFSI 560 KM

802 770 złotych. Tyle kosztowało testowe Audi RS6 Avant. Kwota robi wrażenie, a samochód? Wydaje się, że właśnie do tego został stworzony.

Audi A6 C6 - coraz tańsze Premium

Audi od dłuższego czasu produkuje samochody, którym ciężko cokolwiek zarzucić. Przynajmniej jak są nowe. Mówią, że nieszczęścia chodzą parami, ale w koncernie Volkswagena tak naprawdę poruszają się całym stadem, bo jedna wada konstrukcyjna rozprzestrzenia się po wielu modelach różnych marek, ze względu...

Audi Sportscar Experience - deszczowe szaleństwo w Poznaniu

Audi Sportscar Experience - pod tymi trzema słowami kryje się cała filozofia imprezy organizowanej przez niemieckiego producenta. Trzy modele, jeden dzień na jazdy oraz niezliczona liczba cylindrów, zaworów i koni mechanicznych, stłoczonych na jednym placu przed torem wyścigowym w Poznaniu. Audi RS4,...

Audi RS6 Avant - król Autobahny
 
Nasz test Audi RS6 Avant

4.0 V8, biturbo, 560 KM, 700 Nm i 3,9 sekundy do "setki". Takie liczby opisują nowy supersamochód spod znaku czterech pierścieni. Nie mówimy jednak o kolejnej generacji sportowego R8, tylko praktycznym i komfortowym RS6 Avant!

Nowe Audi RS6 Avant - idealne auto dla rodziny Addamsów

Jeśli dla kogoś kombi to nudne auto do wożenia bagażu i rodziny, powinien choć raz uważnie przyjrzeć się Audi RS6 Avant. Tu nie ma miejsca na nudę, problemy z wyprzedzaniem, dynamiką czy ociężałym "towarowozem". Z jednej strony to auto, które może konkurować nawet z typowo sportowymi samochodami,...

Przeczytaj pozostałe 2 artykuły o Audi A6

Audi A6 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Audi A6autoWcentrum - społeczność Audi A6

najwyższe oktanyAuta - Audi A6

Audi A6 Niunia 78,08

Audi A6 Audiczka 74,33

Audi A6 Ślubna 70,72

Audi A6 Czarny Anioł 89,28

Audi A6 S-Line 78,49

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Audi A6

krs2919 30,21

ada2 49,81

marek_z 77,98

macio12 89,93

apllo 66,83

pelkins 42,22

bandit_bb 90,25

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Audi A6

Zabezpieczenie karoserii twardym woskiem politurowym
Zabezpieczenie karoserii twardym woskiem politurowym Dziś po porządnej kąpieli na myjni samoobsługowej, zabezpieczyłem moja bestię tw...
Zlikwidowanie przypomnienia serwisowego SERVICE INSP
Zlikwidowanie przypomnienia serwisowego SERVICE INSP Wziąłem się za szczegóły w mojej bestii, od czasu zakupu miałem napis INSP SERVI...
Woskowanie
Woskowanie Dziś było pierwsze woskowanie i odświeżenie skórzanej tapicerki... Wygląda jak n...
Niezauważona blokada parkingowa = wgniecenie...
Niezauważona blokada parkingowa = wgniecenie... Ehhh... około 2 tygodnie temu zaparkowałem samochód na obcym mi parkingu, godzin...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Audi A6

od 175 600 zł do 508 600

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (180 - 560 KM): 2.0 TFSI, 2.0 TFSI hybrid, 2.8 FSI, 3.0 TFSI, 4.0 TFSI

 

Diesel (177 - 313 KM): 2.0 TDI, 2.0 TDI ultra, 3.0 TDI, 3.0 TDI clean Diesel

Skrzynie biegów

manualna: , 6-biegowa

 

automatyczna: , 7-stopniowa, 8-stopniowa
Katalog nowych aut Audi A6
 

Najpopularniejsza wersja Audi A6

Audi A6 3.0 TDI 313KM - 5 drzwiowe kombi

Najważniejsze wyposażenie

hak
alufelgi
radio / CD
komputer
ESP
skórzana tapicerka
czujnik parkowania
centralny zamek

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet skórzany (Zakres 1) - 2 390
Pakiet skórzany (Zakres 2) - 3 360
Pakiet systemów wspomagających kierowcę z Audi pre sense plus - 9 620
Pakiet oświetlenia zewnętrznego i wnętrza Ambiente - 1 420

Cena katalogowa

281 500

Zobacz ofertę Audi A6 3.0 TDI 313KM - 5 drzwiowe kombi
 

Audi A6 najczęściej porównywane z:

Volvo V70
3.0 T6 (304 KM)
Skoda Superb
1.8 TSI (160 KM)
Mercedes Klasa E
200 (184 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Nissan Navara LE Demonstracyjny Nissan Navara LE
Rocznik: 2014. Silnik: 2.5 190KM, diesel.
Cena: 143 200 zł 99 900 zł
Zyskujesz: 43 300 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Mitsubishi Outlander 2,0 City Style Demonstracyjny Mitsubishi Outlander 2,0 City Style
Rocznik: 2014. Przebieg: 750 km. Silnik: 2.0 150KM, benzynowy.
Cena: 99 900 zł 91 900 zł
Zyskujesz: 8 000 zł Zobacz szczegóły »

Używane Audi A6

Audi A6
3.0 diesel 240 KM
275 000 km, 2007
70 000 PLN
Audi A6
2.0 diesel 177 KM
70 000 km, 2011
79 500 PLN
Audi A6
2.7 diesel 180 KM
212 841 km, 2008
55 900 PLN
Audi A6
2.0 diesel 140 KM
152 000 km, 2008
39 000 PLN

Ocena auta Audi A6/RS6/S6 C7 Avant

  • Średnia ocena
    na podstawie 3 opinii
  • 4,24
  • Średnia dla segmentu
    Wyższa klasa średnia: 4,35
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + układ jezdny
  • Wady
  • - jakość/cena
  • - silnik
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Audi A6

Audi RS6 Sedan Audi S6 Avant Audi RS6 2007 Audi A6 C7 Audi A6 Allroad Audi S6 2012 Audi RS6 Avant - galeria redakcyjna Audi A6 Avant Audi A6 C7 Avant TDI ultra (2015) Audi A6 Sedan 2008
Zobacz inne galerie Audi

Opinie o instalacji LPG

Audi A6

  • 1.
  • 4,50 Audi A6 C5 2.0 (130KM) 2003r.
    dodał: C4C5, 09.04.2010

    Wtryski i-Plus. Instalacja jako taka, sprawuje się znakomicie. Nie wiem, na czym jadę (Pb/LPG) - tylko mogę odczytać z przełącznika LPG, która dioda świeci. Jednak spodziewałem się mniejszego spalania LPG, zwłaszcza w trasie. Jest 1.4x benzyna, więc stanowczo za dużo. W mieście 1.3x Pb. Nie wygląda to na regulację, bo próbowałem już innych dysz, zmieniłem typ wtrysków itd. Pogarszała się tylko dynamika, a spalanie nie spadało (znacząco). Wolę tak - auto co prawda pali trochę więcej od założeń teoretycznych, ale za to dynamika jest taka, jak na benzynie.

  • 2.
  • 3,25 Audi A6 C5 2.4 V6 (165KM) 1998r.
    dodał: niezadowolony, 28.04.2011

    Gaz montowany u Andrzeja KOtlarka w Radomsku ul. Sportowa nigdy i nikomu nie polece tego warsztatu.Wlasciciel to cham i burak a pracownicy to niedouczeni partacze,zle dobrany reduktor wtryskiwacze oraz za maly przekroj przewodu zasilajacego.Wszystko to pomimo wyraznych sugesti co ma byc zalozone ,ale jakze to moze byc zeby zwykly czlowiek zwracal uwage "fachowcom".Omijacie ten warsztat z daleka...Auto zle pracowalo na gazie stracilo moc a na pseudo regulacjach mialem ciagle wmawiane ze jest ok

  • 3.
  • 4,50 Audi A6 C4 2.6 V6 (150KM) 1996r.
    dodał: bambi, 18.10.2009

    auto spisuje sie na lpg rewelacyjnie, zadnych problemów przez cały okres ekspoloatacji, jedyne co serwisowałem do tej pory w instalacji lpg to wymiana filtrów , silnik pracuje równo, nie ma zadnej róznicy jezeli chodzi o dynamikę. zdecydowanie ppolecam tę jednostkę. srednie spale przy delikatnej jezdzie na trasie 90-100km/h ok 9 litów gazu:)) auto wydawało by sie nie na studencką kieszeń:P:P pozdrawiam!

  • 4.
  • 5,00 Audi A6 C5 2.4 V6 (165KM) 2000r.
    dodał: Piotr m, 23.04.2010

    Większość aut jest przystosowana do pracy na LPG kwestią istotną jest rodzaj instalacji i odpowiednie ustawienie w zakładzie gdzie montowałem LPG było jeżdżone z laptopem w cyklu miejskim z klimą i na autostradzie różnice w ustawieniach były spore .JAK SIĘ DOWIEDZIAŁEM CZASY WTRYSKÓW PRZY OBCIĄŻENIU ZNACZNIE SIĘ RÓŻNIĄ OD USTAWIEŃ NA POSTOJU CZYLI BIEGU JAŁOWYM POZDRAWIAM PIOTR M.

  • 5.
  • 3,25 Audi A6 C5 3.7 V8 (260KM) 2002r.
    dodał: mariow44, 20.12.2011

    Po przejechaniu ponad 24tys km uważam, że montaż instalacji był jak najbardziej na miejscu. Spalanie może nie jest małe, bo oscyluję w przedziale 14-18 ale przy 3litrach pojemności jest OK. Spadku macy w zasadzie nie czuję. Ze wzgledu na silnik i być może moje przewrażliwienie, raz lub 2 na pół roku jeżdżę na regulację. Ogólnie całość na 4+

  • 6.
  • 5,00 Audi A6 C5 2.7 V6 biturbo (250KM) 2001r.
    dodał: piotrek791, 30.12.2010

    Mam w swoim A6 Quattro (2.7 T) instalacje gazowa Prins VSI IV generacji i smigam za grosze. Auto na gazie idzie tak samo jak na benzynie, wszystko to kwestia dobrego wystrojenia. Nie mialem z nia nigdy problemu a sama instalacja byla montowana juz ponad rok temu. Calosc zamontowana i zakupiona w Energy Gaz Polska! Polecam

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Audi A6

Audi A6

355 komentarzy

257 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Tomek~Tomek

Sprzedać :D

~bogdan~bogdan

hhvhv

~bogdan~bogdan

ten sam jest zzzaj tani w utrzymańiu 2 końcówki kosz 70zł

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Audi

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
23 716
Przejechany dystans
20 601 957 km
Zatankowanego paliwa
824 965 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
4 411
Wydanych pieniędzy
1 878 484 zł
Średnie wydatki na auto
1 535 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
5 704
Wydanych pieniędzy
4 755 187 zł
Średnie wydatki na auto
3 885 zł
Zobacz dzienniki kosztów Audi (1 224)

Testy zderzeniowe Audi A6

Najnowsze testy zderzeniowe Audi A6 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Audi A6, 2.0 diesel, LHD
2011

Audi A6
Audi A6

Audi A6
2004

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Audi

Zużycie paliwa Audi A6/RS6/S6 C7 Avant

Na podstawie 5 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Arthur, dodano: 31.01.2014 23:11

Witajcie, jestem zdumiony zużyciem paliwa u innych, ponieważ sugerowałem się tym przy zakupie mojej Audi A6, niestety zużycie paliwa jest porównywalne do mojej poprzedniej Audi A8L 3.0 tdi Quattro. Jak na audi zawiodłem się, strasznie ubogi model :(, posiadam s line a niema tam nic co by było warte wydanych pieniędzy. w każdej wersji podstawowej wbudowane były głośniki Bosa w mojej są zwykle, nie posiadam podgrzewanych foteli, spryskiwacze straszne, jak by ktoś ci lał płyn z butelki, no i najważniejsza rzecz nie posiada popielniczki ze zapalniczka ( nie pale, ale jestem uzależniony od zapalniczki, podłączam tam kamerę i nawigacje, teraz muszę używać wtyczki pod łokietkiem). zarazie jestem Świeżym nabywca nowej Audi A6, mam nadzieje ze się nie zawiodę i to spalanie wreszcie zacznie spadnie w dół. Mam nadzieje ze nie zniechęciłem

pełny raport Audi Limousine 2.0 TDI

autor: kisek, dodano: 09.12.2009 09:32

po 1 audi a6 w silniku 1,9 tdi nie ma po porownywac do 2,5 pod wzgledem mocy. moje audi jest podrasowane na 220 koni i idzie jak rakieta v-max 260 km/h przyspieszenie do setki takie jak 3,0 tdi:P 1,9 koledze spala na trasie chełm-lublin okolo 6,5 mi moje 2,5 spala przy szybkiej jezdzie na trasie okolo 9 lecz srednia predkosc na komputerze wynosi 130 a koledze 100. na trasie silnikiem tym mozna zejsc nawet do 7 litrow a czasami nawet do 6,5 ale wtedy trzeba bardzo wolno przyspieszac i trzymac do 100 km/h nie wiecej. a predkosc dla tego samochodu w granicach 180 to proszenie o wcisniecie pedalu gazu bardziej w podloge. bardzo dobry silnik. wiadomo rozrzad kosztuje wiecej od 1,9 lecz jak sie umie zalatwic to za 1,5 zl mozna miec caly komplet

pełny raport Audi Sedan 2.5 TDI

autor: AUTO MANIAK, dodano: 01.01.2010 12:53

WITAM WSZYSTKICH !!! SAMOCHÓD JAK NA SWÓJ WIEK - WYPRZEDZA CZAS O 10 LAT ( BIORĘ POD UWAGĘ 6-CIO BIEGOWĄ SKRZYNIĘ BIEGÓW,ORAZ JEDNOSTKĘ NAPEDOWĄ A CO ZA TYM IDZIE MAŁE SPALANIE/A REWELACYJNE PRZYSPIESZENIE , TRZYMANIE SIE W ZAKRETACH JAK NA SWOJĄ WAGĘ TO SZOK, KOMFORT JAZDY POMIMO MAŁO AWARYJNEGO ZAWIESZENIA TO TEŻ REWELACJA JAK NA POLSKIE DZIURAWE DROGI,MAM FOTELE Z WYSÓWANYMI LĘDŻWIAMI I MOŻNA BEZ ZMĘCZENIA JECHAĆ W NICH KILKANASCIE GODZIN BEZ BOLU PLECÓW -A MOŻE NAWET WIĘCEJ-BO NIE PRÓBOWAŁEM - NO A MIEJSCE W AUCIE-MOŻNA SIĘ W NIM GONIĆ I NAJWAŻNIEJSZA RZECZ W TYCH AUDI I INNYCH MODELACH - TO OCZYWISCIE OCYNKOWANA KAROSERIA - NO I TĄ ISTONĄ KWESTIĘ ZOSTAWIAM BEZ KOMENTARZA!!! JEDYNA SŁABA ŻECZ-ALE BEZ PRZESADY-TO HAMULCE-NO ALE PRZY NASTEPNEJ WYMIANIE KLOCKÓW HAMULCOWYCH-BĘDĘ ZMUSZONY I DO WYMIANY FABRYCZNYCH PRZEDNICH TARCZ HAMULCOWYCH-WYMIENIE JE NA SPORTOWE TARCZE-"Z NACINANYMI ROWKAMI" BO JUZ Z DOŚWIADCZENIA WIEM,ŻE RÓŻNICA PIORUNUJĄCA!!! NO A TERAZ RZECZ NAJWAŻNIEJSZA,A MIANOWICIE SPALANIE: JAK JUŻ WSPOMIANIAŁ MÓJ PRZEDMÓWCA ARKADIUSZ:"JEŻELI MAMY SPRAWNĄ TURBINĘ+WTYSKIWACZE+PALIWO+UKŁAD DOLOTOWY I WYLOTOWY+ NO I PODSTAWA:FILTR POWIETRZA I PALIWA DROŻNY = TO TYLKO WTEDY MOŻEMY ROZMAWIAĆ O PRAWDZIWYM SPALANIUN KTÓRE Z MOICH WYLICZEŃ WYGLADA NASTEPUJĄCE: WYNIK 6,6 LITRA=JEST TO ŚREDNIE SPALANIE UZYSKANE NA TRASIE A WLAŚCIWIE AUTOSTRADZIE-PRZEJECHANE PONAD 2000KM Z PRĘDKOŚCIOM 100-160KM/H .WYNIK 8 LITRÓW TO W PRZEWADZE MIASTO I JAZDA NIEEKONOMICZNA-BO ZAPEWNIAM-MOŻNA Z TYM AUTEM POSZALEĆ-PODOBNY WYNIK UZYSKAMY JADĄC AUTOSTRADĄ Z PREDKOŚCIAMI 160-200KM/H -NO A JEŻDŻĄC ŻWAWO PÓŁ NA PÓŁ MIASTO/TRASA =WYNIK OKOŁO 7 LITRÓW-JA UZYSKUJE PRZEWAZNIE. PODSUMOWUJĄĆ APETYT NA PALIWO TEGO AUTA Z TĄ JEDNOSTKĄ NAPĘDOWĄ = NA 80-CIO LITROWYM ZBIORNIKU PALIWA MUSIMY W OBU PRZYPADKACH NIEŻLE "POSTARAĆ SIĘ" BY PRZEJECHAĆ NA NIM 1000KM ALBO BY ZROBIĆ NA NIM AŻ 1500KM -BO TO TEZ JEST MOŻLIWE-A BYĆ MOŻE NAWET WIĘCEJ?

pełny raport Audi Avant 2.5 TDI

Skarbnica wiedzy o Audi A6/RS6/S6 C7 Avant

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Audi A6/RS6/S6 C7 Avant

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Audi A6 C7 Avant

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Audi A6, oglądali także