Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Audi A6/RS6/S6 C7 Avant

Czwarta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu (w wewnętrznym nazewnictwie: Typ 4G). Na rynku debiutowała w 2011 roku. Stylistycznie samochód kontynuuje koncepcje stosowane w poprzednich generacjach A6, jednak model zyskał bardziej drapieżny design. Z zewnątrz inspirowany jest Audi A7, we wnętrzu znajdziemy również szereg zapożyczeń z najnowszego Audi A8. A6 dzieli z nimi również płytę podłogową Volkswagen Group MLB platform (także m.in. Audi Q5 i Bentley Continental). Od 2012 roku dostępny też w wersji C7 Allroad quattro.

Audi A6 C7 Avant 3.0 TFSI 300KM - galeria redakcyjna - prawy bok
Audi A6 C7 Avant 3.0 TFSI 300KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Audi A6 C7 Avant 3.0 TFSI 300KM - galeria redakcyjna - widok z tyłu
Audi A6 C7 Avant 3.0 TFSI 300KM - galeria redakcyjna - bok - inne ujęcie
Audi A6 C7 Avant 3.0 TFSI 300KM - galeria redakcyjna - pełny panel przedni
Audi A6 C7 Avant 3.0 TFSI 300KM - galeria redakcyjna - konsola środkowa
Audi A6 C7 Avant 3.0 TFSI 300KM - galeria redakcyjna - zestaw wskaźników

Generacje Audi A6

  • A6 C7   2011 - teraz
    Audi A6 C7
    • Wybierz generację

    • A6 C7 (2011 - teraz)
    • A6 C6 (2004 - 2011)
    • A6 C5 (1997 - 2004)
    • A6 C4 (1994 - 1997)

AC-sfakcja

 
80%

Pierwszy rzut oka

Bardziej drapieżny niż kiedykolwiek wcześniej. Ale to drapieżność kontrolowana. Czyli groźnie łypiące reflektory wmontowane w konserwatywną linię. Ta konserwatywność to również elegancja i ugruntowany styl.

 
92%

Co jest w środku

Zadbano o każdy szczegół. Tapicerka dokładnie taka, jaką chciałeś. Ciemne drewno jest prawdziwe. Zegary jak od zegarmistrza, kierownica pewnie leży w dłoniach. Wyposażenie podstawowe na bogato. Cieszymy się? Radujemy się!

 
87%

Jak bardzo Ci wygodnie?

Ergonomiczna kabina pozwala na swobodne ruchy za kierownicą. Przytulnie, nawet dla wysokich kierowców. Fotele wygodne jak u psychoterapeuty. Dźwiękoszczelne szyby i świetne wyciszenie silnika umożliwiają rozmowy szeptem podczas jazdy, która w przypadku A6 jest prawdziwą przyjemnością.

 
85%

Co słychać pod maską?

Do wyboru masz dwa silniki benzynowe: 2.8FSI 204KM oraz 3.0TFSI 300KM. A oprócz nich jeszcze dwa diesle: 2.0TDI 177KM oraz 3.0TDI 204KM i 245KM. Żeby kupić mocniejszy wariant benzynowy, będziesz musiał mieć znajomości w mafii albo rodzinny spadek – 2.8FSI w zupełności wystarczy, do tego jest sporo tańszy. A diesel? Grzechem byłoby nie kupić już tej słabszej wersji 3-litrowej - to dzieło boga.

 
80%

Praktycznie rzecz biorąc

To nie van, więc szafę najwyżej przewieziesz na dachu. Ale po złożeniu tylnej kanapy otrzymujemy pokaźną przestrzeń bagażową, w sam raz na solidne zakupy w IKEI. Małe zakupy spokojnie wejdą do solidnego bagażnika o pojemności 530 l.

 
73%

Fajnometr ;)

A6 ma charakter i swoją klasę. Ale to nie jest auto, w którym wyobrażasz sobie swojego idola. Albo siebie, gdybyś chciał być ideałem siebie. Jest zbyt nienagannie… nudne.

 
60%

W trosce o Twój portfel

Zużycie paliwa? Motory są duże, ale jak na swoją pojemność spalają tak mało, że armia szejków z Abu Dhabi nawet nie zauważy różnicy w swoim składzie ropy naftowej. Koszt części i cena auta są z kolei podobne do konkurencji, czyli kiepskie. Ale cóż – za cztery pierścienie na masce zawsze trzeba było słono płacić.

Jednym zdaniem

Dlaczego kupić?

Bo to auto, które zapewnia prestiż, komfort i dobre wrażenie w świetnych proporcjach.

Dlaczego nie kupić?

Bo nie grzeszy oryginalnością, a w życiu czasem trzeba zaszaleć.

Komentarze redakcji

Powagosław: Byli tacy, dla których poprzednie A6 wyglądało jak marzenie, choć częściej na pytanie o stylistykę tego modelu, mówiło się: „Ok, ale to Audi”. Nowemu A6 wyrosły pazury. I ciągle to jest Audi.
Luzacjusz: Jeden z niewielu w motoryzacji przykładów wprowadzania kolejnych generacji modelu na zasadzie niekończącego się faceliftingu. Ten, trzeba przyznać, jest chyba najbardziej udany z dotychczasowych, jakkolwiek A6 wciąż pozostaje obrzydliwie akuratny.

Wersje nadwozia Audi A6 C7

Silniki Audi A6 C7 Avant

Lista silników:
Jaki silnik wybrać?

Podstawowa jednostka benzynowa w Audi ma 2.8l i 204KM. Czy to wystarcza? Pewnie! Trzeba tylko tym silnikiem wchodzić na obroty, żeby cokolwiek zdziałać. Auto jest duże i ciężkie, dlatego poniżej 3000obr./min. ta jednostka dopiero zaczyna się budzić. Powyżej tej granicy 7.7s do „setki” jest już osiągalne w wersji z napędem na jedną oś. Jednak to nic wobec 3.0 TFSI. 300KM, doładowanie, od 0 do 100km/h w 5.5s – ten silnik jest kosmiczny, a w drugiej połowie obrotomierza tak wgniata w fotel, że można zasłabnąć. Jednak trzeba zejść na ziemię – do najsłabszego diesla. Z dwóch litrów wyciska aż 177KM i w zupełności wystarcza do żwawego przemieszczania się po mieście i w trasie. Żwawego, to nie znaczy emocjonującego – po prostu radzi sobie z masą auta i jest zrywny. Perełką Audi jest za to 3.0TDI – świetnie wyciszony, do tego nawet nie brzmi jak diesel. 204KM i 400Nm lub 245KM i 500Nm – takie parametry mają ciągniki rolnicze, które potrafią przesuwać góry. W użytkowym aucie czynią z kolei cuda.

motointegrator.autocentrum.pl

Publikacje o Audi A6

Audi A6 C6 - coraz tańsze Premium

Audi od dłuższego czasu produkuje samochody, którym ciężko cokolwiek zarzucić. Przynajmniej jak są nowe. Mówią, że nieszczęścia chodzą parami, ale w koncernie Volkswagena tak naprawdę poruszają się całym stadem, bo jedna wada konstrukcyjna rozprzestrzenia się po wielu modelach różnych marek, ze względu...

Audi Sportscar Experience - deszczowe szaleństwo w Poznaniu

Audi Sportscar Experience - pod tymi trzema słowami kryje się cała filozofia imprezy organizowanej przez niemieckiego producenta. Trzy modele, jeden dzień na jazdy oraz niezliczona liczba cylindrów, zaworów i koni mechanicznych, stłoczonych na jednym placu przed torem wyścigowym w Poznaniu. Audi RS4,...

Audi RS6 Avant - król Autobahny
 
Nasz test Audi RS6 Avant

4.0 V8, biturbo, 560 KM, 700 Nm i 3,9 sekundy do "setki". Takie liczby opisują nowy supersamochód spod znaku czterech pierścieni. Nie mówimy jednak o kolejnej generacji sportowego R8, tylko praktycznym i komfortowym RS6 Avant!

Nowe Audi RS6 Avant - idealne auto dla rodziny Addamsów

Jeśli dla kogoś kombi to nudne auto do wożenia bagażu i rodziny, powinien choć raz uważnie przyjrzeć się Audi RS6 Avant. Tu nie ma miejsca na nudę, problemy z wyprzedzaniem, dynamiką czy ociężałym "towarowozem". Z jednej strony to auto, które może konkurować nawet z typowo sportowymi samochodami,...

Audi A6 Allroad - turysta w garniturze

Czekaliśmy na niego od wiosny zeszłego roku, kiedy Niemcy zaprezentowali nową generację A6 C7 w wersji sedan. Jego pojawienie się było pewne jak to, że każda droga asfaltowa kiedyś przechodzi w szuter. Mijały jednak długie miesiące, a tego klasyka wciąż brakowało w ofercie. W końcu mistrzowie stopniowania...

Przeczytaj pozostałe 4 artykuły o Audi A6

Audi A6 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Audi A6autoWcentrum - społeczność Audi A6

najwyższe oktanyAuta - Audi A6

Audi A6 3.0 TDI Quattro  75,80

Audi A6 sreberko 73,03

Audi A6 3.0 TDI quattro. 91,05

Audi A6 S6 4.2 v8 340KM :) 70,52

Audi A6 Audiczka 75,08

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Audi A6

supereg0 30,22

ringus1 30,65

ada2 52,00

ArekM_1993 30,25

bobst 30,20

marek_z 72,57

pypcio19 30,18

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Audi A6

Woskowanie
Woskowanie Dziś było pierwsze woskowanie i odświeżenie skórzanej tapicerki... Wygląda jak n...
A więc stało się...
A więc stało się... No więc podjąłem męską decyzję, Audi już nie ma...z bólem serca ale auto zostało...
Pare wymian + wiejski tuning.
Pare wymian + wiejski tuning. Witam [bigok], dziś w aucie zaszło pare planowanych od dawna zmian. Serwis głów...
zimówki
zimówki złapałem kapcia w drodze na lotnisko, zorientowałem się dość puźno więc opona do...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Audi A6

od 175 600 zł do 508 500

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (180 - 560 KM): 2.0 TFSI, 2.0 TFSI hybrid, 2.8 FSI, 3.0 TFSI, 4.0 TFSI

 

Diesel (177 - 313 KM): 2.0 TDI, 3.0 TDI, 3.0 TDI clean Diesel

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

automatyczna: , 6-stopniowa, 7-stopniowa, 8-stopniowa
Katalog nowych aut Audi A6
 

Najpopularniejsza wersja Audi A6

Audi A6 3.0 TDI 245KM - 5 drzwiowe kombi

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
hak
alufelgi
radio / CD
komputer
ESP
elektryczne szyby
wspomaganie kierownicy
klimatyzacja
skórzana tapicerka
niezależne ogrzewanie
podgrzewane fotele
tempomat
ksenony
centralny zamek

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet Skórzany - 3 600
Pakiet oświetlenia zewnętrznego i wnętrza Ambiente - 1 610
MMI Radio plus - 3 820
MMI NAVIGATION - 13 170
MMI NAVIGATION plus z MMI touch - 19 360
System nagłaśniający Bose Surround Sound - 5 260
System nagłaśniający Bang & Olufsen Advanced Sound System - 33 180
Audi Bluetooth-Autotelefon on-line (z funkcją SIM Access Profile) - 8 040
Adaptive cruise control z funkcją Stop&Go z Audi pre sense front - 10 960
Adaptive cruise control z funkcją Stop&Go, Audi side assist z Audi pre sense front & rear - 13 740
Audi side assist z Audi pre sense rear - 2 780
Reflektory w technologii LED - 8 690
Zestaw schowków - 560

Cena katalogowa

259 200

Zobacz ofertę Audi A6 3.0 TDI 245KM - 5 drzwiowe kombi
 

Audi A6 najczęściej porównywane z:

Audi A7
3.0 TFSI (310 KM)
Skoda Superb
2.0 TDI CR DPF (170 KM)
Mercedes Klasa E
250 CDI (204 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Nissan Note ACENTA AUTO PACK IT PACK I - KEY Demonstracyjny Nissan Note ACENTA AUTO PACK IT PACK I - KEY
Rocznik: 2013. Silnik: 1.2 80KM, benzynowy.
Cena: 61 790 zł 46 900 zł
Zyskujesz: 14 890 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Nissan NV200 TEKNA Diesel, 7-osobowy Demonstracyjny Nissan NV200 TEKNA Diesel, 7-osobowy
Rocznik: 2013. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 1.5 110KM, diesel.
Cena: 83 000 zł 66 900 zł
Zyskujesz: 16 100 zł Zobacz szczegóły »

Używane Audi A6

Audi A6
3.0 diesel 240 KM
275 000 km, 2007
70 000 PLN
Audi A6
2.0 diesel 177 KM
70 000 km, 2011
79 500 PLN
Audi A6
2.7 diesel 180 KM
212 841 km, 2008
55 900 PLN
Audi A6
2.0 diesel 140 KM
152 000 km, 2008
39 000 PLN

Ocena auta Audi A6/RS6/S6 C7 Avant

  • Średnia ocena
    na podstawie 3 opinii
  • 4,24
  • Średnia dla segmentu
    Wyższa klasa średnia: 4,35
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + układ jezdny
  • Wady
  • - jakość/cena
  • - silnik
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Audi A6

Audi A6 Avant 2.7  V6  TDI (180 KM) - galeria redakcyjna Audi S6 Sedan 2008 Audi A6 2004 Audi A6 C7 Audi A6 Allroad - galeria redakcyjna Audi A6 Avant Audi A6 Avant 2008 Audi A6 C7 Avant 3.0 TFSI 300KM - galeria redakcyjna Audi A6 C5 Avant - galeria społeczności Audi S6 Avant 2008
Zobacz inne galerie Audi

Opinie o instalacji LPG

Audi A6

  • 1.
  • 4,50 Audi A6 C5 2.0 (130KM) 2003r.
    dodał: C4C5, 09.04.2010

    Wtryski i-Plus. Instalacja jako taka, sprawuje się znakomicie. Nie wiem, na czym jadę (Pb/LPG) - tylko mogę odczytać z przełącznika LPG, która dioda świeci. Jednak spodziewałem się mniejszego spalania LPG, zwłaszcza w trasie. Jest 1.4x benzyna, więc stanowczo za dużo. W mieście 1.3x Pb. Nie wygląda to na regulację, bo próbowałem już innych dysz, zmieniłem typ wtrysków itd. Pogarszała się tylko dynamika, a spalanie nie spadało (znacząco). Wolę tak - auto co prawda pali trochę więcej od założeń teoretycznych, ale za to dynamika jest taka, jak na benzynie.

  • 2.
  • 3,25 Audi A6 C5 2.4 30V (165KM) 1998r.
    dodał: niezadowolony, 28.04.2011

    Gaz montowany u Andrzeja KOtlarka w Radomsku ul. Sportowa nigdy i nikomu nie polece tego warsztatu.Wlasciciel to cham i burak a pracownicy to niedouczeni partacze,zle dobrany reduktor wtryskiwacze oraz za maly przekroj przewodu zasilajacego.Wszystko to pomimo wyraznych sugesti co ma byc zalozone ,ale jakze to moze byc zeby zwykly czlowiek zwracal uwage "fachowcom".Omijacie ten warsztat z daleka...Auto zle pracowalo na gazie stracilo moc a na pseudo regulacjach mialem ciagle wmawiane ze jest ok

  • 3.
  • 4,50 Audi A6 C4 2.6 V6 (150KM) 1996r.
    dodał: bambi, 18.10.2009

    auto spisuje sie na lpg rewelacyjnie, zadnych problemów przez cały okres ekspoloatacji, jedyne co serwisowałem do tej pory w instalacji lpg to wymiana filtrów , silnik pracuje równo, nie ma zadnej róznicy jezeli chodzi o dynamikę. zdecydowanie ppolecam tę jednostkę. srednie spale przy delikatnej jezdzie na trasie 90-100km/h ok 9 litów gazu:)) auto wydawało by sie nie na studencką kieszeń:P:P pozdrawiam!

  • 4.
  • 5,00 Audi A6 C5 2.4 30V (165KM) 2000r.
    dodał: Piotr m, 23.04.2010

    Większość aut jest przystosowana do pracy na LPG kwestią istotną jest rodzaj instalacji i odpowiednie ustawienie w zakładzie gdzie montowałem LPG było jeżdżone z laptopem w cyklu miejskim z klimą i na autostradzie różnice w ustawieniach były spore .JAK SIĘ DOWIEDZIAŁEM CZASY WTRYSKÓW PRZY OBCIĄŻENIU ZNACZNIE SIĘ RÓŻNIĄ OD USTAWIEŃ NA POSTOJU CZYLI BIEGU JAŁOWYM POZDRAWIAM PIOTR M.

  • 5.
  • 3,25 Audi A6 C5 3.0 quattro (220KM) 2002r.
    dodał: mariow44, 20.12.2011

    Po przejechaniu ponad 24tys km uważam, że montaż instalacji był jak najbardziej na miejscu. Spalanie może nie jest małe, bo oscyluję w przedziale 14-18 ale przy 3litrach pojemności jest OK. Spadku macy w zasadzie nie czuję. Ze wzgledu na silnik i być może moje przewrażliwienie, raz lub 2 na pół roku jeżdżę na regulację. Ogólnie całość na 4+

  • 6.
  • 5,00 Audi A6 C5 2.7 T quattro (250KM) 2001r.
    dodał: piotrek791, 30.12.2010

    Mam w swoim A6 Quattro (2.7 T) instalacje gazowa Prins VSI IV generacji i smigam za grosze. Auto na gazie idzie tak samo jak na benzynie, wszystko to kwestia dobrego wystrojenia. Nie mialem z nia nigdy problemu a sama instalacja byla montowana juz ponad rok temu. Calosc zamontowana i zakupiona w Energy Gaz Polska! Polecam

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Audi A6

Audi A6

355 komentarzy

257 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Tomek~Tomek

Sprzedać :D

~bogdan~bogdan

hhvhv

~bogdan~bogdan

ten sam jest zzzaj tani w utrzymańiu 2 końcówki kosz 70zł

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Audi

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
21 220
Przejechany dystans
19 210 756 km
Zatankowanego paliwa
742 141 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
4 022
Wydanych pieniędzy
1 706 557 zł
Średnie wydatki na auto
1 535 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
5 349
Wydanych pieniędzy
4 644 778 zł
Średnie wydatki na auto
4 177 zł
Zobacz dzienniki kosztów Audi (1 112)

Testy zderzeniowe Audi A6

Najnowsze testy zderzeniowe Audi A6 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Audi A6, 2.0 diesel, LHD
2011

Audi A6
Audi A6

Audi A6
2004

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Audi

Zużycie paliwa Audi A6/RS6/S6 C7 Avant

Na podstawie 4 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: AUTO MANIAK, dodano: 01.01.2010 12:53

WITAM WSZYSTKICH !!! SAMOCHÓD JAK NA SWÓJ WIEK - WYPRZEDZA CZAS O 10 LAT ( BIORĘ POD UWAGĘ 6-CIO BIEGOWĄ SKRZYNIĘ BIEGÓW,ORAZ JEDNOSTKĘ NAPEDOWĄ A CO ZA TYM IDZIE MAŁE SPALANIE/A REWELACYJNE PRZYSPIESZENIE , TRZYMANIE SIE W ZAKRETACH JAK NA SWOJĄ WAGĘ TO SZOK, KOMFORT JAZDY POMIMO MAŁO AWARYJNEGO ZAWIESZENIA TO TEŻ REWELACJA JAK NA POLSKIE DZIURAWE DROGI,MAM FOTELE Z WYSÓWANYMI LĘDŻWIAMI I MOŻNA BEZ ZMĘCZENIA JECHAĆ W NICH KILKANASCIE GODZIN BEZ BOLU PLECÓW -A MOŻE NAWET WIĘCEJ-BO NIE PRÓBOWAŁEM - NO A MIEJSCE W AUCIE-MOŻNA SIĘ W NIM GONIĆ I NAJWAŻNIEJSZA RZECZ W TYCH AUDI I INNYCH MODELACH - TO OCZYWISCIE OCYNKOWANA KAROSERIA - NO I TĄ ISTONĄ KWESTIĘ ZOSTAWIAM BEZ KOMENTARZA!!! JEDYNA SŁABA ŻECZ-ALE BEZ PRZESADY-TO HAMULCE-NO ALE PRZY NASTEPNEJ WYMIANIE KLOCKÓW HAMULCOWYCH-BĘDĘ ZMUSZONY I DO WYMIANY FABRYCZNYCH PRZEDNICH TARCZ HAMULCOWYCH-WYMIENIE JE NA SPORTOWE TARCZE-"Z NACINANYMI ROWKAMI" BO JUZ Z DOŚWIADCZENIA WIEM,ŻE RÓŻNICA PIORUNUJĄCA!!! NO A TERAZ RZECZ NAJWAŻNIEJSZA,A MIANOWICIE SPALANIE: JAK JUŻ WSPOMIANIAŁ MÓJ PRZEDMÓWCA ARKADIUSZ:"JEŻELI MAMY SPRAWNĄ TURBINĘ+WTYSKIWACZE+PALIWO+UKŁAD DOLOTOWY I WYLOTOWY+ NO I PODSTAWA:FILTR POWIETRZA I PALIWA DROŻNY = TO TYLKO WTEDY MOŻEMY ROZMAWIAĆ O PRAWDZIWYM SPALANIUN KTÓRE Z MOICH WYLICZEŃ WYGLADA NASTEPUJĄCE: WYNIK 6,6 LITRA=JEST TO ŚREDNIE SPALANIE UZYSKANE NA TRASIE A WLAŚCIWIE AUTOSTRADZIE-PRZEJECHANE PONAD 2000KM Z PRĘDKOŚCIOM 100-160KM/H .WYNIK 8 LITRÓW TO W PRZEWADZE MIASTO I JAZDA NIEEKONOMICZNA-BO ZAPEWNIAM-MOŻNA Z TYM AUTEM POSZALEĆ-PODOBNY WYNIK UZYSKAMY JADĄC AUTOSTRADĄ Z PREDKOŚCIAMI 160-200KM/H -NO A JEŻDŻĄC ŻWAWO PÓŁ NA PÓŁ MIASTO/TRASA =WYNIK OKOŁO 7 LITRÓW-JA UZYSKUJE PRZEWAZNIE. PODSUMOWUJĄĆ APETYT NA PALIWO TEGO AUTA Z TĄ JEDNOSTKĄ NAPĘDOWĄ = NA 80-CIO LITROWYM ZBIORNIKU PALIWA MUSIMY W OBU PRZYPADKACH NIEŻLE "POSTARAĆ SIĘ" BY PRZEJECHAĆ NA NIM 1000KM ALBO BY ZROBIĆ NA NIM AŻ 1500KM -BO TO TEZ JEST MOŻLIWE-A BYĆ MOŻE NAWET WIĘCEJ?

pełny raport Audi Avant 2.5 TDI

autor: kuba@choinski.p, dodano: 03.12.2008 23:14

Jak na diesla pali sporo, ale mam automatyczną skrzynię i quattro - wcześniej miałem podobne auto w benzynie (silnik 4.0) i paliło 4-5 litrów więcej, więc diesel w moim przypadku się opłacił. Ale jak ktoś mało jeździ, to doradzam benzynę, bo silnik tani w utrzymaniu nie jest (dobrze zrobiony rozrząd to 4-5 tys. PLN). Sam silnik fajny, zwłaszcza w połączeniu z 4x4 (więcej nie kupię przednionapędowca), 180KM wystarcza dla tego auta (w poprzednim, z 280KM w benzynie bīlo podobnie, dopóki nie weszło na wyższe obroty). W A6 jest jeszcze 1.9TDI - dużo oszczędniejszy, ale moim zdaniem za słaby dla takiego auta no i nie ma go w wersji quattro. Choć jak ktoś dużo jeździ i nie ma nic przeciwko LPG to 2.7T oferuje nie gorsze osiągi i byłby tańszy w eksploatacji. Ja sam co do diesla mam mieszane uczucia (to mój pierwszy - wcześniej 3 razy benzyna) i nie wiem, czy kolejny raz się na "klekota" zdecyduję.

pełny raport Audi Avant 2.5 TDI quattro

autor: vader1980, dodano: 25.08.2011 09:10

Silnik nie należy do oszczędnych po mieście zimą spala nawet 20 litrów gazu na 100km. Latem również dużo po mieście 16-18 litrów gazu (Tarasa 10l. LPG przy toczeniu 120 km/h). Ale rekompensatą tego jest gang 5 cylindrów w rzędzie!!! Żadna V6 nie ma gangu silnika (tylko wydechu) a w R5 2.3E REWELACJA!!! Ciągle ktoś się ogląda jak tylko wskoczę na 4000 obr. za pięknym dźwiękiem. Duże spalanie jest spowodowane wtryskiem mechaniczny i co się z tym wiążę instalacja gazowa tylko najprostsza najbardziej paliwożerna (ale też najtańsza, ja zapłaciłem w 2010r. 1300 zł – 3 lata gwarancji) I więcej wad ten silnik nie ma!!! Silniki 2.3 AAR to rzadkość ale cały blok silnika układ chłodzenia i olejowy a nawet część osprzętu jest identyczna jak w 2.5 TDI a to jest po prostu stonka. Ogólnie części kupuje się za grosze!!! Silnik bardzo prosty i w 100% mechaniczny (ze śrubokrętem i kluczami 7,8,13,17,19 zrobisz przy nim wszytko sam) I jeszcze jedno, silnik nie wysilony co zapewnia mu dłuuuuugowieczność, czytałem o 600.000 km - 800.000 km bez remontu!!! Mój ma 300.000 km i ostatnio zdjąłem pokrywę zaworową a tam 0 śladów zużycia.

pełny raport Audi Sedan 2.3

Skarbnica wiedzy o Audi A6/RS6/S6 C7 Avant

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Audi A6/RS6/S6 C7 Avant

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Audi A6 C7 Avant

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Audi A6, oglądali także