Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Audi A6/RS6/S6 C7 Avant

Czwarta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu (w wewnętrznym nazewnictwie: Typ 4G). Na rynku debiutowała w 2011 roku. Stylistycznie samochód kontynuuje koncepcje stosowane w poprzednich generacjach A6, jednak model zyskał bardziej drapieżny design. Z zewnątrz inspirowany jest Audi A7, we wnętrzu znajdziemy również szereg zapożyczeń z najnowszego Audi A8. A6 dzieli z nimi również płytę podłogową Volkswagen Group MLB platform (także m.in. Audi Q5 i Bentley Continental). Od 2012 roku dostępny też w wersji C7 Allroad quattro.

Audi A6 C7 Avant 3.0 TFSI 300KM - galeria redakcyjna - prawy bok
Audi A6 C7 Avant 3.0 TFSI 300KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Audi A6 C7 Avant 3.0 TFSI 300KM - galeria redakcyjna - widok z tyłu
Audi A6 C7 Avant 3.0 TFSI 300KM - galeria redakcyjna - bok - inne ujęcie
Audi A6 C7 Avant 3.0 TFSI 300KM - galeria redakcyjna - pełny panel przedni
Audi A6 C7 Avant 3.0 TFSI 300KM - galeria redakcyjna - konsola środkowa
Audi A6 C7 Avant 3.0 TFSI 300KM - galeria redakcyjna - zestaw wskaźników

Generacje Audi A6

  • A6 C7   2011 - teraz
    Audi A6 C7
    • Wybierz generację

    • A6 C7 (2011 - teraz)
    • A6 C6 (2004 - 2011)
    • A6 C5 (1997 - 2004)
    • A6 C4 (1994 - 1997)

AC-sfakcja

 
80%

Pierwszy rzut oka

Bardziej drapieżny niż kiedykolwiek wcześniej. Ale to drapieżność kontrolowana. Czyli groźnie łypiące reflektory wmontowane w konserwatywną linię. Ta konserwatywność to również elegancja i ugruntowany styl.

 
92%

Co jest w środku

Zadbano o każdy szczegół. Tapicerka dokładnie taka, jaką chciałeś. Ciemne drewno jest prawdziwe. Zegary jak od zegarmistrza, kierownica pewnie leży w dłoniach. Wyposażenie podstawowe na bogato. Cieszymy się? Radujemy się!

 
87%

Jak bardzo Ci wygodnie?

Ergonomiczna kabina pozwala na swobodne ruchy za kierownicą. Przytulnie, nawet dla wysokich kierowców. Fotele wygodne jak u psychoterapeuty. Dźwiękoszczelne szyby i świetne wyciszenie silnika umożliwiają rozmowy szeptem podczas jazdy, która w przypadku A6 jest prawdziwą przyjemnością.

 
85%

Co słychać pod maską?

Do wyboru masz dwa silniki benzynowe: 2.8FSI 204KM oraz 3.0TFSI 300KM. A oprócz nich jeszcze dwa diesle: 2.0TDI 177KM oraz 3.0TDI 204KM i 245KM. Żeby kupić mocniejszy wariant benzynowy, będziesz musiał mieć znajomości w mafii albo rodzinny spadek – 2.8FSI w zupełności wystarczy, do tego jest sporo tańszy. A diesel? Grzechem byłoby nie kupić już tej słabszej wersji 3-litrowej - to dzieło boga.

 
80%

Praktycznie rzecz biorąc

To nie van, więc szafę najwyżej przewieziesz na dachu. Ale po złożeniu tylnej kanapy otrzymujemy pokaźną przestrzeń bagażową, w sam raz na solidne zakupy w IKEI. Małe zakupy spokojnie wejdą do solidnego bagażnika o pojemności 530 l.

 
73%

Fajnometr ;)

A6 ma charakter i swoją klasę. Ale to nie jest auto, w którym wyobrażasz sobie swojego idola. Albo siebie, gdybyś chciał być ideałem siebie. Jest zbyt nienagannie… nudne.

 
60%

W trosce o Twój portfel

Zużycie paliwa? Motory są duże, ale jak na swoją pojemność spalają tak mało, że armia szejków z Abu Dhabi nawet nie zauważy różnicy w swoim składzie ropy naftowej. Koszt części i cena auta są z kolei podobne do konkurencji, czyli kiepskie. Ale cóż – za cztery pierścienie na masce zawsze trzeba było słono płacić.

Jednym zdaniem

Dlaczego kupić?

Bo to auto, które zapewnia prestiż, komfort i dobre wrażenie w świetnych proporcjach.

Dlaczego nie kupić?

Bo nie grzeszy oryginalnością, a w życiu czasem trzeba zaszaleć.

Komentarze redakcji

Powagosław: Byli tacy, dla których poprzednie A6 wyglądało jak marzenie, choć częściej na pytanie o stylistykę tego modelu, mówiło się: „Ok, ale to Audi”. Nowemu A6 wyrosły pazury. I ciągle to jest Audi.
Luzacjusz: Jeden z niewielu w motoryzacji przykładów wprowadzania kolejnych generacji modelu na zasadzie niekończącego się faceliftingu. Ten, trzeba przyznać, jest chyba najbardziej udany z dotychczasowych, jakkolwiek A6 wciąż pozostaje obrzydliwie akuratny.

Wersje nadwozia Audi A6 C7

Silniki Audi A6 C7 Avant

Lista silników:
Jaki silnik wybrać?

Czy podstawowy silnik benzynowy 2.0 TFSI 180KM jest w stanie zapewnić rozsądne minimum w tym aucie? Jak najbardziej tak! Moc nie wydaje się duża, ale motor przyjemnie wchodzi na obroty, jest zrywny i ma wyczuwalną rezerwę mocy. Do tego już od samego dołu bierze się do akcji. Wariant 2.8 FSI trzeba wkręcać pod czerwone pole obrotomierza, żeby poczuć 204KM, ale różnica w stosunku do wersji 180KM i tak na drodze nie będzie wielka. Za to pod względem wydanych pieniędzy już tak. Hybrydowy 2.0 TFSI Hybrid 245KM jest raczej ciekawostką, a koneserzy osiągów powinni sięgnąć po 3.0 TFSI 310KM. To taki przedsmak sportowych S6 i RS6. Diesle też są niezłe. 2.0 TDI 177KM w zupełności wystarczy podczas codziennej jazdy, a prawdziwą frajdę na drodze serwuje 3.0 TDI 204-313KM. Aksamitny dźwięk, kultura pracy i osiągi idealnie ze sobą tu współgrają, szczególnie we flagowej wersji.

Publikacje o Audi A6

Audi A6 Allroad Quattro 3.0 TDI - do zadań specjalnych
 
Nasz test Audi A6 Allroad Quattro 3.0 TDI 320 KM

Komu najbardziej przydałoby się nowe Audi A6 Allroad? Jak bardzo jest wszechstronne? Czy podoła ekstremalnym próbom? Na te pytania postaramy się odpowiedzieć w teście, ale by lepiej zobrazować możliwości Audi, pokusiliśmy się o dość nietypowe podejście - opowiemy Wam historię opartą na faktach. Faktach...

Audi A6 FL - wciąż w formie

Facelifting obecnej generacji Audi A6, to oprócz drobnych zmian stylistycznych, przede wszystkim modyfikacje technologiczne. Trudno się temu dziwić, ponieważ Audi chcąc być liderem w świecie motoryzacji, musi stawiać na innowacje.

Audi RS6 Avant - praktyczny potwór
 
Nasz test Audi RS6 Avant 4.0 TFSI 560 KM

802 770 złotych. Tyle kosztowało testowe Audi RS6 Avant. Kwota robi wrażenie, a samochód? Wydaje się, że właśnie do tego został stworzony.

Audi A6 C6 - coraz tańsze Premium

Audi od dłuższego czasu produkuje samochody, którym ciężko cokolwiek zarzucić. Przynajmniej jak są nowe. Mówią, że nieszczęścia chodzą parami, ale w koncernie Volkswagena tak naprawdę poruszają się całym stadem, bo jedna wada konstrukcyjna rozprzestrzenia się po wielu modelach różnych marek, ze względu...

Audi Sportscar Experience - deszczowe szaleństwo w Poznaniu

Audi Sportscar Experience - pod tymi trzema słowami kryje się cała filozofia imprezy organizowanej przez niemieckiego producenta. Trzy modele, jeden dzień na jazdy oraz niezliczona liczba cylindrów, zaworów i koni mechanicznych, stłoczonych na jednym placu przed torem wyścigowym w Poznaniu. Audi RS4,...

Przeczytaj pozostałe 4 artykuły o Audi A6

Audi A6 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Audi A6autoWcentrum - społeczność Audi A6

najwyższe oktanyAuta - Audi A6

Audi A6 Niunia 78,07

Audi A6 3.0 TDI Quattro  75,68

Audi A6  quattro 74,38

Audi A6 Czarna Bestia 2.8 V6 75,81

Audi A6 QUATTRO 71,40

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Audi A6

pantego 78,16

kromek1975 43,49

bauer27 30,16

RockIsNotDead 46,55

Greegorr 36,54

dawid1989 44,51

slawcio_79 30,19

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Audi A6

Świece żarowe - koniec problemów :)
Świece żarowe - koniec problemów :) Tak jak w temacie :) Po wymianie kompletu świec żarowych samochód odpala bez pro...
Coś na poprawienie humoru :)
Coś na poprawienie humoru :) Dwa kawały motoryzacyjne... tak mnie jakoś naszło ;) Będę co jakiś czas wstawiał...
Night Rider
Night Rider Dnia wczorajszego, gdy nastała noc przeczuwałem już nadchodzący klimat. Doskona...
Myjnia i słaba jakość zdjęcia ;)
Myjnia i słaba jakość zdjęcia ;) Dziś odwiedziłem myjnie i samochód pięknie wyglądał więc zrobiłem zdjęcie i dopi...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Audi A6

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Audi A6
 

Najpopularniejsza wersja Audi A6

Audi A6

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Audi A6
 

Audi A6 najczęściej porównywane z:

Mercedes Klasa E
400 (333 KM)
Volvo S60
2.0 D3 (136 KM)
Skoda Superb
1.6 TDI CR DPF (105 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Volvo S60 Momentum Volvo S60 Momentum
Rocznik: 2010. Przebieg: 108 060 km. Silnik: 2.0 120KM .
Cena: 58 600 zł
Volvo V70 Momentum Volvo V70 Momentum
Rocznik: 2009. Przebieg: 129 365 km. Silnik: 2.0 100KM .
Cena: 57 900 zł

Używane Audi A6

Audi A6
3.0 diesel 240 KM
275 000 km, 2007
70 000 PLN
Audi A6
2.0 diesel 177 KM
70 000 km, 2011
79 500 PLN
Audi A6
2.7 diesel 180 KM
212 841 km, 2008
55 900 PLN
Audi A6
2.0 diesel 140 KM
152 000 km, 2008
39 000 PLN

Ocena auta Audi A6/RS6/S6 C7 Avant

  • Średnia ocena
    na podstawie 3 opinii
  • 4,24
  • Średnia dla segmentu
    Wyższa klasa średnia: 4,35
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + układ jezdny
  • Wady
  • - jakość/cena
  • - silnik
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Audi A6

Audi S6 Avant Audi A6 C5 Sedan - galeria społeczności Audi A6 L e-tron Concept Audi A6 C7 Avant 3.0 TFSI 300KM - galeria redakcyjna Audi A6 Avant V6 TDI 2012 Audi A6 C7 Audi A6 C7 3.0 TFSI quattro - galeria redakcyjna Audi S6 Avant 2012 Audi A6 C6 Avant - galeria społeczności Audi A6 C5 Avant - galeria społeczności
Zobacz inne galerie Audi

Opinie o instalacji LPG

Audi A6

  • 1.
  • 4,50 Audi A6 C5 2.0 (130KM) 2003r.
    dodał: C4C5, 09.04.2010

    Wtryski i-Plus. Instalacja jako taka, sprawuje się znakomicie. Nie wiem, na czym jadę (Pb/LPG) - tylko mogę odczytać z przełącznika LPG, która dioda świeci. Jednak spodziewałem się mniejszego spalania LPG, zwłaszcza w trasie. Jest 1.4x benzyna, więc stanowczo za dużo. W mieście 1.3x Pb. Nie wygląda to na regulację, bo próbowałem już innych dysz, zmieniłem typ wtrysków itd. Pogarszała się tylko dynamika, a spalanie nie spadało (znacząco). Wolę tak - auto co prawda pali trochę więcej od założeń teoretycznych, ale za to dynamika jest taka, jak na benzynie.

  • 2.
  • 3,25 Audi A6 C5 2.4 V6 (165KM) 1998r.
    dodał: niezadowolony, 28.04.2011

    Gaz montowany u Andrzeja KOtlarka w Radomsku ul. Sportowa nigdy i nikomu nie polece tego warsztatu.Wlasciciel to cham i burak a pracownicy to niedouczeni partacze,zle dobrany reduktor wtryskiwacze oraz za maly przekroj przewodu zasilajacego.Wszystko to pomimo wyraznych sugesti co ma byc zalozone ,ale jakze to moze byc zeby zwykly czlowiek zwracal uwage "fachowcom".Omijacie ten warsztat z daleka...Auto zle pracowalo na gazie stracilo moc a na pseudo regulacjach mialem ciagle wmawiane ze jest ok

  • 3.
  • 4,50 Audi A6 C4 2.6 V6 (150KM) 1996r.
    dodał: bambi, 18.10.2009

    auto spisuje sie na lpg rewelacyjnie, zadnych problemów przez cały okres ekspoloatacji, jedyne co serwisowałem do tej pory w instalacji lpg to wymiana filtrów , silnik pracuje równo, nie ma zadnej róznicy jezeli chodzi o dynamikę. zdecydowanie ppolecam tę jednostkę. srednie spale przy delikatnej jezdzie na trasie 90-100km/h ok 9 litów gazu:)) auto wydawało by sie nie na studencką kieszeń:P:P pozdrawiam!

  • 4.
  • 5,00 Audi A6 C5 2.4 V6 (165KM) 2000r.
    dodał: Piotr m, 23.04.2010

    Większość aut jest przystosowana do pracy na LPG kwestią istotną jest rodzaj instalacji i odpowiednie ustawienie w zakładzie gdzie montowałem LPG było jeżdżone z laptopem w cyklu miejskim z klimą i na autostradzie różnice w ustawieniach były spore .JAK SIĘ DOWIEDZIAŁEM CZASY WTRYSKÓW PRZY OBCIĄŻENIU ZNACZNIE SIĘ RÓŻNIĄ OD USTAWIEŃ NA POSTOJU CZYLI BIEGU JAŁOWYM POZDRAWIAM PIOTR M.

  • 5.
  • 3,25 Audi A6 C5 3.7 V8 (260KM) 2002r.
    dodał: mariow44, 20.12.2011

    Po przejechaniu ponad 24tys km uważam, że montaż instalacji był jak najbardziej na miejscu. Spalanie może nie jest małe, bo oscyluję w przedziale 14-18 ale przy 3litrach pojemności jest OK. Spadku macy w zasadzie nie czuję. Ze wzgledu na silnik i być może moje przewrażliwienie, raz lub 2 na pół roku jeżdżę na regulację. Ogólnie całość na 4+

  • 6.
  • 5,00 Audi A6 C5 2.7 V6 biturbo (250KM) 2001r.
    dodał: piotrek791, 30.12.2010

    Mam w swoim A6 Quattro (2.7 T) instalacje gazowa Prins VSI IV generacji i smigam za grosze. Auto na gazie idzie tak samo jak na benzynie, wszystko to kwestia dobrego wystrojenia. Nie mialem z nia nigdy problemu a sama instalacja byla montowana juz ponad rok temu. Calosc zamontowana i zakupiona w Energy Gaz Polska! Polecam

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Audi A6

Audi A6

355 komentarzy

257 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Tomek~Tomek

Sprzedać :D

~bogdan~bogdan

hhvhv

~bogdan~bogdan

ten sam jest zzzaj tani w utrzymańiu 2 końcówki kosz 70zł

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Audi

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
25 609
Przejechany dystans
21 666 817 km
Zatankowanego paliwa
897 710 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
4 750
Wydanych pieniędzy
2 022 709 zł
Średnie wydatki na auto
1 495 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 338
Wydanych pieniędzy
4 940 574 zł
Średnie wydatki na auto
3 652 zł
Zobacz dzienniki kosztów Audi (1 353)

Testy zderzeniowe Audi A6

Najnowsze testy zderzeniowe Audi A6 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Audi A6, 2.0 diesel, LHD
2011

Audi A6
Audi A6

Audi A6
2004

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Audi

Zużycie paliwa Audi A6/RS6/S6 C7 Avant

Na podstawie 6 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Melisa1987, dodano: 06.05.2014 21:55

Witam od razu zaznaczam ze auto jezdzi na taksówce i ma skrzynie automatyczna co jest bardzo istatną rzeczą. 90% jazdy jest w cyklu miejskim. Jeżdżę autem prawie rok i mimo tego ze duzo pali gazu nie sprzedałbym go za żadne skarby, po prostu audi to marka sama w sobie(kto ma ten wie o co chodzi). Od samego poczatku wydawało mi sie ze troche za duzo pali dlatego wiec odwiedziłem kilku speców od gazu i jedno głosnie stwierdzili ze auto musi tyle palic i tyle gdyż skalibrowany jest idealnie. Generalnie chodzi o to że auto jest cieżkie, jezdzi duzo po miescie i ma automatyczna skrzynie biegów. To sa 3 główne powody dla których to auto musi duzo palic. Podkreslam równiez ze to jest jazda po miescie i bucik nieprzekraczający 3tys obrotów także bardzo ekonomiczna jazda. Jeśli chodzi o trase równiez ekonomiczna to min 10-11litrów. tak czy inaczej polecam bardzo serdecznie

pełny raport Audi Avant 1.8 T

autor: M, dodano: 29.12.2008 22:14

Jak na taka baryłę to super :) (wersja quattro ze skrzynią manualną) Zachowując zdrowy rozsądek i patrząc na drogę dalej niż jedno auto przed nami można taką Niunią nie odmawiając sobie przyjemności z jazdy dojechać szybko i dynamicznie i tanio w zasadzie wszędzie. Autem jeżdżę głównie (ok 3/4 wyjazdów) do pracy - kilkadziesiąt kilometrów dziennie (45% obszar zabudowany, 35% poza obszarem zabudowanym, reszta trasa szybkiego ruchu). Wspomniane 8.0 miałem przy okresie wzmożonych remontów - czyli jednocześnie poważnych korków (czas przejazdu wzrastał grubo ponad 2 krotnie). Do 6,2 udało mi się zejść ostatnio, drogi umiarkowanie/dość przyjazne, trochę zimno - do ´-8´ stopni. Wszystkie pomiary liczone z palca, zawsze od pełnego tankowania do rezerwy. Jeżdżę na Shell V-Power Diesel.

pełny raport Audi Avant 2.5 V6 TDI

autor: TomaszZGR, dodano: 29.11.2014 14:21

Ogólnie nie jest to oszczędne auto ale, z instalacją gazową naprawdę daje rade. Koszt przejechania 100km jest porównywalny z silnikami 1.6/ 1.8 które mają o połowe mniejszą moc. Mam automatyczna skrzynie i Quattro także przez to też spalanie jest podwyższone myśle że przednio napędówką z manualem da sie zejsć poniżej 10 L na trasie, ale za to tracimy na prowadzeniu i wygodzie :). Quattro jest naprawde ciekawym napędem, jeżdzę również mercedesem CLK który też bardzo dobrze sie prowadzi ale na ostrzejszych zakrętach nie dorównuje A6. Moim zdaniem A6 mogłoby być trochę bardziej nadsterowne ale to tylko moja opinia. Częsci nie są tanie, jest dosć awaryjne chyab najbardziej awaryjne ze wszystkich aut jakie miałem, bardzo często można trafić na bardzo nietypowe, wręcz magiczne usterki trudne do ustalenia przez zwykłęgo użytkownika. Mimo wszystko jest to fajne autko można jechać nim 200km/h na tempomacie i bez problemu sobie radzi, oczywiście spalanie wyjdzie nam wtedy ok. 28 L LPG ale emocje niestety kosztują :)

pełny raport Audi Sedan 2.8 30V quattro

Skarbnica wiedzy o Audi A6/RS6/S6 C7 Avant

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Audi A6/RS6/S6 C7 Avant

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Audi A6 C7 Avant

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Audi A6, oglądali także