Szukaj

Informacje o Audi A6 C7 Avant

Lata produkcji: 2011 – 2014
Segment: Wyższa klasa średnia
Czwarta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu (w wewnętrznym nazewnictwie: Typ 4G). Na rynku debiutowała w 2011 roku. Stylistycznie samochód kontynuuje koncepcje stosowane w poprzednich generacjach A6, jednak model zyskał bardziej drapieżny design. Z zewnątrz inspirowany jest Audi A7, we wnętrzu znajdziemy również szereg zapożyczeń z najnowszego Audi A8. A6 dzieli z nimi również płytę podłogową Volkswagen Group MLB platform (także m.in. Audi Q5 i Bentley Continental). Od 2012 roku dostępny też w wersji C7 Allroad quattro.
czytaj więcej
Powagosław
Byli tacy, dla których poprzednie A6 wyglądało jak marzenie, choć częściej na pytanie o stylistykę tego modelu, mówiło się: „Ok, ale to Audi”. Nowemu A6 wyrosły pazury. I ciągle to jest Audi. ~Powagosław
Luzacjusz
Jeden z niewielu w motoryzacji przykładów wprowadzania kolejnych generacji modelu na zasadzie niekończącego się faceliftingu. Ten, trzeba przyznać, jest chyba najbardziej udany z dotychczasowych, jakkolwiek A6 wciąż pozostaje obrzydliwie akuratny. ~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Długość 4926 mm
Szerokość 1874 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2086 mm
Wysokość 1461 mm
Wysokość z anteną 1482 mm
Rozstaw osi 2912 mm
Rozstaw kół - przód 1627 mm
Rozstaw kół - tył 1618 mm
Zwis przedni 912 mm
Zwis tylny 1102 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1046 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 985 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1527 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1491 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1460 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1429 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 565 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1050 mm
Wysokość bagażnika 702 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1181 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1966 mm
Wysokość progu załadowczego 632 mm
Drzwi tylne - szerokość 1031 mm

Oceny Audi A6 C7 Avant

Liczba ocen: 36
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,6
~kierowca
Audi A6 C7
Avant 2.0 TDI 177KM 130kW
Mimo sporego przebiegu bliżej temu autu do auta świeżo wyprowadzonego z salonu niż do używki. Auto po tylu latach wciąż wygląda niesamowicie, elementy wykończeniowe są bardzo dobrej jakości. Na autostradzie cichutkie i to niezależnie od prędkości. Dużo zastanawiałem się, czy automatyczna skrzynia biegów multitronic będzie dobrym rozwiązaniem, a okazała się strzałem w dziesiątkę. Komfort z jazdy takim autem jest odczuwalny szczególnie dla pasażerów, płynność jazdy jest nieporównywalna. I właśnie dzięki temu + wyciszeniu, tym autem można bez zmęczenia pokonywać baaaaardzo długie trasy. Przyspieszenie nie wciska w fotel ze względu na mniejszy moment obrotowy, ale i tak ok. 9s/100 nie jest złe. W dodatku auto przy tym przebiegu bezawaryjne, czego chcieć więcej?
2,5
~Danny
Audi A6 C7
Avant 3.0 TDI 245KM 180kW
Totalny złom przez 3 lata wysiadła skrzynia biegów wtyczka skrzyni zardzewiała nagrzewnica i chłodnica skrzyni biegów zatkana z powodu rdzy w silniku głośnik od parktronika przestał działać łożysko w skrzyni trzymające przegub wyrobiło obudowę aluminiową antena GPS przestała działać jest to horoba tych aut w salonie w Niemczech nie chcieli jej wymienić na ich koszt skasowali mnie za to 600€ przy czym majster nie wiedział czy antenę na dachu trzeba malować czy nie salon w Leverkusen nie polecam jeżdżę audi od 15 lat ale takiego złomu jeszcze nie widziałem Niemcy nie umieją już nic budować Chińszczyzna jest już lepszej jakości
2,5
~Danny
Audi A6 C7
Avant 3.0 TDI 245KM 180kW
Totalny złom przez 3 lata wysiadła skrzynia biegów wtyczka skrzyni zardzewiała nagrzewnica i chłodnica skrzyni biegów zatkana z powodu rdzy w silniku głośnik od parktronika przestał działać łożysko w skrzyni trzymające przegub wyrobiło obudowę aluminiową antena GPS przestała działać jest to horoba tych aut w salonie w Niemczech nie chcieli jej wymienić na ich koszt skasowali mnie za to 600€ przy czym majster nie wiedział czy antenę na dachu trzeba malować czy nie salon w Leverkusen nie polecam jeżdżę audi od 15 lat ale takiego złomu jeszcze nie widziałem Niemcy nie umieją już nic budować Chińszczyzna jest już lepszej jakości
Średnie spalanie dla Audi A6 C7 Avant
9,7 – 12,0
l/100 km
6,8 – 8,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,7
Audi A6 C7
Avant 2.0 TDI 177KM 130kW
Auto spore i ciężkie więc musi więcej spalić ok. Mimo wszystko jestem rozczarowany dużym spalaniem ponieważ większość opinii w internecie to 5-6l trasa i 6.8-7.5l miasto co wg mnie nie do konca jest prawdą. U mnie trasa Warszawa-Hannover w 2 osoby z ok 130kg bagażu przy 130-140km/h wychodzi 7.4-7.8l na 100km. Chciałbym tylko zaznaczyć że na tej samej trasie przy tych samych predkościach i identycznym obciążeniu 22 letni 1.9 tdi w moim starszym audi spalał max 6l. Oczywiście komfort jazdy i przyspieszenie w C7 oceniam bardzo pozytywnie.
8,4
Audi A6 C7
Avant 3.0 TDI 204KM 150kW
Audi A6 C7 Avant Quatro S-Tronic. Opony zimowe 225/50/18 Continental Ts830. Auto typowo na trasy. W trasie pali mało. Poruszając się drogami szybkiego ruchu i krajowymi do 120km/h spalanie wynosi 6,5l. Jadąc dynamiczniej do 140km/h wynosi 7,5l. Wcześniej posiadałem A6 C6 233km i w praktyce nowszy model spala kolo litra mniej na trasie. Jeżeli chodzi o miasto to w mojej opinie jest tragedia. W warszawie jadąc nie zakorkowanymi ulicami do pracy 12km, auto najmniej rano spala 8,5l. Przy większych korkach jest to spalanie rzędu 13l. Poruszając się spokojnie po Warszawie ciężko sumarycznie zejść poniżej 10l. Fizyki się nie oszuka, jest co ciężkie auto z dużym silnikiem. Uważam, że ten silnik spala praktycznie tak samo jak wersja 245km, Różni się tylko nieznacznie wydajniejszymi wtryskami oraz turbiną. 6,5l do osiągniecia tylko na trasach przy spokojnej ekonomicznej jeździe. W manualu i z napędem na sam przód możliwe że spalanie wyniesie 1l mniej
7,1
Audi A6 C7
Avant 2.0 TDI 177KM 130kW
Kupilem 2.0 tdi po przeczytaniu tutaj komentarzy ktore sa glupotami i powinny byc usuwane, najmniejsze spalanie przy mega spokojnej jezdzie to 6.8( liczone z lania pod korek) na trasie przy 150 km/h srednie z 3 tys kilometrow to 7.7. Srednie z ostatnich 10 tys kilometrow to 7.4. Generalnie nie jest to duzo jak na multitronic, ale duzo jezdze autem i chcialem miec cos co malo pali i poszedlem na kompromis i kupilem 2.0 tdi a okazuje sie ze 3.0 tdi ktory zawsze mi sie marzyl pali 0.5 litra mniej

Usterki Audi A6 C7

Liczba wpisów: 19
glosna praca zimnego silnika
  • Audi A6 C7 Limousine 2.0 TDI 177KM 130kW 2011-2014
  • silnik
  • 215 tys. km
Witam. Mam nastepujacy problem z niezidentyfikowanym cykaniem/mini klekotem w moim aucie. problem wystepuje tylko na zimnym silniku, najbardziej go słychać po prawej stronie (po stronie filtra DPF, Turbina ) W samochodzie wymieniałem juz rozrząd, pompe wysokiego cisnienia CR, popychacze, wtryski były czyszczone, podstawa filtra paliwa wymieniana, regulator cisnienia paliwa na listwie CR tez wymianiany. Juz brak mi pomysłów co to może być, mechanik mówi że to końcówki wtryskiwaczy drugi ze napęd pompy oleju. Po rozgrzaniu silniku pracuje idealnie. Dodam jeszcze ze im zimniej na dworze tym głośniejszy klekot dodaje link do filmiku jak silnik klekocze przy porannym odpalaniu. https://www.youtube.com/watch?v=7tCIy2etN6o
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Wyskakują wszystkie możliwe komunikaty o błedzie
  • Audi A6 C7 Limousine 2.0 TDI 177KM 130kW 2011-2014
  • instalacja elektryczna
  • 117 tys. km
Wyświetlają się wszystkie możliwe komunikaty od awaria ciśnienia w oponach brak hamulca i faktycznie postojowy nie działa, system stabilizacji toru jazdy,awaria systemu start stop nie można zgasić auta, uwaga przechylenie auta zbyt duże, hamowanie faktycznie bez rewelacji, nie działało do tego wspomaganie kierownicy nie działa, na przestrzeni 6 miesięcy 3 raz się to wydarzyło. Martwi mnie to bo jeśli przy większej prędkości się wydarzy będzie nie mały problem raz się już ratowałem podjazdem pod krawężnik żeby wyhamować. U jednego majstra wyskoczył problem z ABS-em ale na moje coś tu musi być innego help... dodam że auto kupione w salonie nigdy nie miało stłuczki.
Problem rozwiązany
19 komentarzy
Silnik, ukł paliwowy - przy około 1500 obr samochód się dusi, klekocze przy przyspieszaniu
  • Audi A6 C7 Limousine 2.0 TDI 177KM 130kW 2011-2014
  • silnik
Witam, Szukam w sieci info na temat awarii w układzie paliwowym w Audi A6 C7, TDI 177 km (2012) automat multitronic, przebieg 91000km i nie mogę nic znaleźć. Objawy: silnik traci moc (bardziej przy ruszaniu) i przy dodawaniu gazu "klekocze" i dusi się, tak jakby na 3 garach pracował, nie można ujechać. Problem w tym, że nie zawsze się to objawia i nie ma znaczenia czy zimny czy rozgrzany silnik. Stał 2 dni w ASO, podłączony do komputera, z testami przy mnie w warunkach drogowych, z pomiarem wtryskiwaczy (wszystko ok), objawów opisanych wyżej brak. Diagnoza, że może złe paliwo (jeżdżę tylko na vervie z Orlenu) i zalecenie przeczyszczenia układu paliwowego specjalnym preparatem Audi. Tak zrobiłem i przez kilka tankowań był spokój, samochód jeździł płynnie bez zarzutu. Niestety usterka powróciła i jazda jest możliwa tylko z dolewaniem do paliwa uzdatniaczy, czy to jest normalne i jak to naprawić skoro ASO nie wie i nie może zdiagnozować? Do tej pory jeździłem mercedesem c-klasa 204 i nigdy nie miałem żadnych problemów z ukł paliwowym, tankując zwykłe paliwo na różnych stacjach. Pozdrawiam Sebastian Niciński 697970384
Oczekuje na rozwiązanie
4 komentarze
Audi A6 C7 Avant