Niecodzienna moc na co dzień

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Audi A6/RS6/S6 C7 Avant

Czwarta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu (w wewnętrznym nazewnictwie: Typ 4G). Na rynku debiutowała w 2011 roku. Stylistycznie samochód kontynuuje koncepcje stosowane w poprzednich generacjach A6, jednak model zyskał bardziej drapieżny design. Z zewnątrz inspirowany jest Audi A7, we wnętrzu znajdziemy również szereg zapożyczeń z najnowszego Audi A8. A6 dzieli z nimi również płytę podłogową Volkswagen Group MLB platform (także m.in. Audi Q5 i Bentley Continental). Od 2012 roku dostępny też w wersji C7 Allroad quattro.

Audi A6 C7 Avant 3.0 TFSI 300KM - galeria redakcyjna - prawy bok
Audi A6 C7 Avant 3.0 TFSI 300KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Audi A6 C7 Avant 3.0 TFSI 300KM - galeria redakcyjna - widok z tyłu
Audi A6 C7 Avant 3.0 TFSI 300KM - galeria redakcyjna - bok - inne ujęcie
Audi A6 C7 Avant 3.0 TFSI 300KM - galeria redakcyjna - pełny panel przedni
Audi A6 C7 Avant 3.0 TFSI 300KM - galeria redakcyjna - konsola środkowa
Audi A6 C7 Avant 3.0 TFSI 300KM - galeria redakcyjna - zestaw wskaźników

Generacje Audi A6

  • A6 C7   2011 - teraz
    Audi A6 C7
    • Wybierz generację

    • A6 C7 (2011 - teraz)
    • A6 C6 (2004 - 2011)
    • A6 C5 (1997 - 2004)
    • A6 C4 (1994 - 1997)

AC-sfakcja

 
80%

Pierwszy rzut oka

Bardziej drapieżny niż kiedykolwiek wcześniej. Ale to drapieżność kontrolowana. Czyli groźnie łypiące reflektory wmontowane w konserwatywną linię. Ta konserwatywność to również elegancja i ugruntowany styl.

 
92%

Co jest w środku

Zadbano o każdy szczegół. Tapicerka dokładnie taka, jaką chciałeś. Ciemne drewno jest prawdziwe. Zegary jak od zegarmistrza, kierownica pewnie leży w dłoniach. Wyposażenie podstawowe na bogato. Cieszymy się? Radujemy się!

 
87%

Jak bardzo Ci wygodnie?

Ergonomiczna kabina pozwala na swobodne ruchy za kierownicą. Przytulnie, nawet dla wysokich kierowców. Fotele wygodne jak u psychoterapeuty. Dźwiękoszczelne szyby i świetne wyciszenie silnika umożliwiają rozmowy szeptem podczas jazdy, która w przypadku A6 jest prawdziwą przyjemnością.

 
85%

Co słychać pod maską?

Do wyboru masz dwa silniki benzynowe: 2.8FSI 204KM oraz 3.0TFSI 300KM. A oprócz nich jeszcze dwa diesle: 2.0TDI 177KM oraz 3.0TDI 204KM i 245KM. Żeby kupić mocniejszy wariant benzynowy, będziesz musiał mieć znajomości w mafii albo rodzinny spadek – 2.8FSI w zupełności wystarczy, do tego jest sporo tańszy. A diesel? Grzechem byłoby nie kupić już tej słabszej wersji 3-litrowej - to dzieło boga.

 
80%

Praktycznie rzecz biorąc

To nie van, więc szafę najwyżej przewieziesz na dachu. Ale po złożeniu tylnej kanapy otrzymujemy pokaźną przestrzeń bagażową, w sam raz na solidne zakupy w IKEI. Małe zakupy spokojnie wejdą do solidnego bagażnika o pojemności 530 l.

 
73%

Fajnometr ;)

A6 ma charakter i swoją klasę. Ale to nie jest auto, w którym wyobrażasz sobie swojego idola. Albo siebie, gdybyś chciał być ideałem siebie. Jest zbyt nienagannie… nudne.

 
60%

W trosce o Twój portfel

Zużycie paliwa? Motory są duże, ale jak na swoją pojemność spalają tak mało, że armia szejków z Abu Dhabi nawet nie zauważy różnicy w swoim składzie ropy naftowej. Koszt części i cena auta są z kolei podobne do konkurencji, czyli kiepskie. Ale cóż – za cztery pierścienie na masce zawsze trzeba było słono płacić.

Jednym zdaniem

Dlaczego kupić?

Bo to auto, które zapewnia prestiż, komfort i dobre wrażenie w świetnych proporcjach.

Dlaczego nie kupić?

Bo nie grzeszy oryginalnością, a w życiu czasem trzeba zaszaleć.

Komentarze redakcji

Powagosław: Byli tacy, dla których poprzednie A6 wyglądało jak marzenie, choć częściej na pytanie o stylistykę tego modelu, mówiło się: „Ok, ale to Audi”. Nowemu A6 wyrosły pazury. I ciągle to jest Audi.
Luzacjusz: Jeden z niewielu w motoryzacji przykładów wprowadzania kolejnych generacji modelu na zasadzie niekończącego się faceliftingu. Ten, trzeba przyznać, jest chyba najbardziej udany z dotychczasowych, jakkolwiek A6 wciąż pozostaje obrzydliwie akuratny.

Wersje nadwozia Audi A6 C7

Silniki Audi A6 C7 Avant

Lista silników:
Jaki silnik wybrać?

Czy podstawowy silnik benzynowy 2.0 TFSI 180KM jest w stanie zapewnić rozsądne minimum w tym aucie? Jak najbardziej tak! Moc nie wydaje się duża, ale motor przyjemnie wchodzi na obroty, jest zrywny i ma wyczuwalną rezerwę mocy. Do tego już od samego dołu bierze się do akcji. Wariant 2.8 FSI trzeba wkręcać pod czerwone pole obrotomierza, żeby poczuć 204KM, ale różnica w stosunku do wersji 180KM i tak na drodze nie będzie wielka. Za to pod względem wydanych pieniędzy już tak. Hybrydowy 2.0 TFSI Hybrid 245KM jest raczej ciekawostką, a koneserzy osiągów powinni sięgnąć po 3.0 TFSI 310KM. To taki przedsmak sportowych S6 i RS6. Diesle też są niezłe. 2.0 TDI 177KM w zupełności wystarczy podczas codziennej jazdy, a prawdziwą frajdę na drodze serwuje 3.0 TDI 204-313KM. Aksamitny dźwięk, kultura pracy i osiągi idealnie ze sobą tu współgrają, szczególnie we flagowej wersji.

Publikacje o Audi A6

Audi A6 FL - wciąż w formie

Facelifting obecnej generacji Audi A6, to oprócz drobnych zmian stylistycznych, przede wszystkim modyfikacje technologiczne. Trudno się temu dziwić, ponieważ Audi chcąc być liderem w świecie motoryzacji, musi stawiać na innowacje.

Audi RS6 Avant - praktyczny potwór
 
Nasz test Audi RS6 Avant 4.0 TFSI 560 KM

802 770 złotych. Tyle kosztowało testowe Audi RS6 Avant. Kwota robi wrażenie, a samochód? Wydaje się, że właśnie do tego został stworzony.

Audi A6 C6 - coraz tańsze Premium

Audi od dłuższego czasu produkuje samochody, którym ciężko cokolwiek zarzucić. Przynajmniej jak są nowe. Mówią, że nieszczęścia chodzą parami, ale w koncernie Volkswagena tak naprawdę poruszają się całym stadem, bo jedna wada konstrukcyjna rozprzestrzenia się po wielu modelach różnych marek, ze względu...

Audi Sportscar Experience - deszczowe szaleństwo w Poznaniu

Audi Sportscar Experience - pod tymi trzema słowami kryje się cała filozofia imprezy organizowanej przez niemieckiego producenta. Trzy modele, jeden dzień na jazdy oraz niezliczona liczba cylindrów, zaworów i koni mechanicznych, stłoczonych na jednym placu przed torem wyścigowym w Poznaniu. Audi RS4,...

Audi RS6 Avant - król Autobahny
 
Nasz test Audi RS6 Avant

4.0 V8, biturbo, 560 KM, 700 Nm i 3,9 sekundy do "setki". Takie liczby opisują nowy supersamochód spod znaku czterech pierścieni. Nie mówimy jednak o kolejnej generacji sportowego R8, tylko praktycznym i komfortowym RS6 Avant!

Przeczytaj pozostałe 3 artykuły o Audi A6

Audi A6 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Audi A6autoWcentrum - społeczność Audi A6

najwyższe oktanyAuta - Audi A6

Audi A6 75,30

Audi A6 73,12

Audi A6 sreberko 71,65

Audi A6 S-Line 78,49

Audi A6 76,27

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Audi A6

Robo67 78,29

paradais 30,27

pelkins 40,12

mthvs 30,67

ooomlodyooo777 30,16

mikrozestaw906 34,79

ada2 47,59

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Audi A6

Mała prezentacja Wideo
Mała prezentacja Wideo Z chwilowego nadmiaru czasu postanowiłem nakręcić małą prezentację mojej Bestii ...
Bestia znów piękna :) Polakierowany blotnik i zderzak po przyrysowaniu
Bestia znów piękna :) Polakierowany blotnik i zderzak po przyrysowaniu Dziś auto odebrałem od lakiernika, kolor dobrany idealnie. Myślałem, że polakier...
Ładowarka do telefonu uszkodziła mi gniazdo zapalniczki... [Naprawione]
Ładowarka do telefonu uszkodziła mi gniazdo zapalniczki... [Naprawione] Dziś ładowarka do telefonu uszkodziła mi gniazdo zapalniczki, końcówka od ładowa...
Próba uruchomienia telefonu pokładowego [Uruchomiony]
Próba uruchomienia telefonu pokładowego [Uruchomiony] Po zakupieniu startera postanowiłem uruchomić telefon pokładowy, rozkręciłem nok...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Audi A6

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Audi A6
 

Najpopularniejsza wersja Audi A6

Audi A6

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Audi A6
 

Audi A6 najczęściej porównywane z:

Skoda Superb
2.0 TDI CR DPF (170 KM)
Skoda Superb
2.0 TDI CR DPF (140 KM)
Skoda Superb
1.4 TSI (125 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Volvo V60 Summum Volvo V60 Summum
Rocznik: 2011. Przebieg: 141 224 km. Silnik: 2.0 120KM .
Cena: 63 900 zł 63 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »
Volvo S60 Momentum D3 Volvo S60 Momentum D3
Rocznik: 2011. Przebieg: 117 500 km. Silnik: 2.0 120KM .
Cena: 59 900 zł 59 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »

Używane Audi A6

Audi A6
3.0 diesel 240 KM
275 000 km, 2007
70 000 PLN
Audi A6
2.0 diesel 177 KM
70 000 km, 2011
79 500 PLN
Audi A6
2.7 diesel 180 KM
212 841 km, 2008
55 900 PLN
Audi A6
2.0 diesel 140 KM
152 000 km, 2008
39 000 PLN

Ocena auta Audi A6/RS6/S6 C7 Avant

  • Średnia ocena
    na podstawie 3 opinii
  • 4,24
  • Średnia dla segmentu
    Wyższa klasa średnia: 4,35
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + układ jezdny
  • Wady
  • - jakość/cena
  • - silnik
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Audi A6

Audi A6 C7 Allroad Audi A6 C7 TDI Concept (2014) Audi S6 Avant Audi RS6 Sedan Audi RS6 Avant - galeria redakcyjna Audi A6 C5 Sedan - galeria społeczności Audi A6 C7 Avant TDI ultra (2015) Audi RS 6 C7 Avant Facelifting (2015) Audi A6 C7 Limousine Facelifting (2015) Audi A6 2011
Zobacz inne galerie Audi

Opinie o instalacji LPG

Audi A6

  • 1.
  • 4,50 Audi A6 C5 2.0 (130KM) 2003r.
    dodał: C4C5, 09.04.2010

    Wtryski i-Plus. Instalacja jako taka, sprawuje się znakomicie. Nie wiem, na czym jadę (Pb/LPG) - tylko mogę odczytać z przełącznika LPG, która dioda świeci. Jednak spodziewałem się mniejszego spalania LPG, zwłaszcza w trasie. Jest 1.4x benzyna, więc stanowczo za dużo. W mieście 1.3x Pb. Nie wygląda to na regulację, bo próbowałem już innych dysz, zmieniłem typ wtrysków itd. Pogarszała się tylko dynamika, a spalanie nie spadało (znacząco). Wolę tak - auto co prawda pali trochę więcej od założeń teoretycznych, ale za to dynamika jest taka, jak na benzynie.

  • 2.
  • 3,25 Audi A6 C5 2.4 V6 (165KM) 1998r.
    dodał: niezadowolony, 28.04.2011

    Gaz montowany u Andrzeja KOtlarka w Radomsku ul. Sportowa nigdy i nikomu nie polece tego warsztatu.Wlasciciel to cham i burak a pracownicy to niedouczeni partacze,zle dobrany reduktor wtryskiwacze oraz za maly przekroj przewodu zasilajacego.Wszystko to pomimo wyraznych sugesti co ma byc zalozone ,ale jakze to moze byc zeby zwykly czlowiek zwracal uwage "fachowcom".Omijacie ten warsztat z daleka...Auto zle pracowalo na gazie stracilo moc a na pseudo regulacjach mialem ciagle wmawiane ze jest ok

  • 3.
  • 4,50 Audi A6 C4 2.6 V6 (150KM) 1996r.
    dodał: bambi, 18.10.2009

    auto spisuje sie na lpg rewelacyjnie, zadnych problemów przez cały okres ekspoloatacji, jedyne co serwisowałem do tej pory w instalacji lpg to wymiana filtrów , silnik pracuje równo, nie ma zadnej róznicy jezeli chodzi o dynamikę. zdecydowanie ppolecam tę jednostkę. srednie spale przy delikatnej jezdzie na trasie 90-100km/h ok 9 litów gazu:)) auto wydawało by sie nie na studencką kieszeń:P:P pozdrawiam!

  • 4.
  • 5,00 Audi A6 C5 2.4 V6 (165KM) 2000r.
    dodał: Piotr m, 23.04.2010

    Większość aut jest przystosowana do pracy na LPG kwestią istotną jest rodzaj instalacji i odpowiednie ustawienie w zakładzie gdzie montowałem LPG było jeżdżone z laptopem w cyklu miejskim z klimą i na autostradzie różnice w ustawieniach były spore .JAK SIĘ DOWIEDZIAŁEM CZASY WTRYSKÓW PRZY OBCIĄŻENIU ZNACZNIE SIĘ RÓŻNIĄ OD USTAWIEŃ NA POSTOJU CZYLI BIEGU JAŁOWYM POZDRAWIAM PIOTR M.

  • 5.
  • 3,25 Audi A6 C5 3.7 V8 (260KM) 2002r.
    dodał: mariow44, 20.12.2011

    Po przejechaniu ponad 24tys km uważam, że montaż instalacji był jak najbardziej na miejscu. Spalanie może nie jest małe, bo oscyluję w przedziale 14-18 ale przy 3litrach pojemności jest OK. Spadku macy w zasadzie nie czuję. Ze wzgledu na silnik i być może moje przewrażliwienie, raz lub 2 na pół roku jeżdżę na regulację. Ogólnie całość na 4+

  • 6.
  • 5,00 Audi A6 C5 2.7 V6 biturbo (250KM) 2001r.
    dodał: piotrek791, 30.12.2010

    Mam w swoim A6 Quattro (2.7 T) instalacje gazowa Prins VSI IV generacji i smigam za grosze. Auto na gazie idzie tak samo jak na benzynie, wszystko to kwestia dobrego wystrojenia. Nie mialem z nia nigdy problemu a sama instalacja byla montowana juz ponad rok temu. Calosc zamontowana i zakupiona w Energy Gaz Polska! Polecam

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Audi A6

Audi A6

355 komentarzy

257 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Tomek~Tomek

Sprzedać :D

~bogdan~bogdan

hhvhv

~bogdan~bogdan

ten sam jest zzzaj tani w utrzymańiu 2 końcówki kosz 70zł

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Audi

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
24 481
Przejechany dystans
20 870 114 km
Zatankowanego paliwa
851 712 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
4 498
Wydanych pieniędzy
1 901 656 zł
Średnie wydatki na auto
1 497 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
5 942
Wydanych pieniędzy
4 819 538 zł
Średnie wydatki na auto
3 795 zł
Zobacz dzienniki kosztów Audi (1 270)

Testy zderzeniowe Audi A6

Najnowsze testy zderzeniowe Audi A6 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Audi A6, 2.0 diesel, LHD
2011

Audi A6
Audi A6

Audi A6
2004

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Audi

Zużycie paliwa Audi A6/RS6/S6 C7 Avant

Na podstawie 6 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Melisa1987, dodano: 06.05.2014 21:55

Witam od razu zaznaczam ze auto jezdzi na taksówce i ma skrzynie automatyczna co jest bardzo istatną rzeczą. 90% jazdy jest w cyklu miejskim. Jeżdżę autem prawie rok i mimo tego ze duzo pali gazu nie sprzedałbym go za żadne skarby, po prostu audi to marka sama w sobie(kto ma ten wie o co chodzi). Od samego poczatku wydawało mi sie ze troche za duzo pali dlatego wiec odwiedziłem kilku speców od gazu i jedno głosnie stwierdzili ze auto musi tyle palic i tyle gdyż skalibrowany jest idealnie. Generalnie chodzi o to że auto jest cieżkie, jezdzi duzo po miescie i ma automatyczna skrzynie biegów. To sa 3 główne powody dla których to auto musi duzo palic. Podkreslam równiez ze to jest jazda po miescie i bucik nieprzekraczający 3tys obrotów także bardzo ekonomiczna jazda. Jeśli chodzi o trase równiez ekonomiczna to min 10-11litrów. tak czy inaczej polecam bardzo serdecznie

pełny raport Audi Avant 1.8 T

autor: koneser, dodano: 15.03.2012 11:48

Witam śmiać mi się chce czytając głupoty ze te auto pali max 7,5 l. Mam te audi od roku i dobrze wiem ile 2.5 litrowy diesel potrafi spalić, owszem da się zejść do 6l, mam 6 biegowa skrzynie i w trasie około 1200 km w dwie strony spalanie wyszło około 6l przy jeździe 110-120km/h momentami i więcej, na oponach 205/50/16, ale w mieście przy dobrej jeździe 2.5-4 tys obrotów autko potrafi spalić nawet do 10-11 l i nie wierzcie w głupoty ze to będzie 7.5 l bo poprzednie audi a4 z silnikiem 1.9 paliło 7 w mieście, nie jestem zwolennikiem wolnej jazdy, w trasie tez przy ostrej jeździe auto potrafi spalić z 8-9l chyba ze ktoś nie przekracza w trasie 100 km/h i pisze ze pali max 6 l. Więc jeżeli ktoś ma ciężką nogę niech się nie sugeruje tym że mu autko będzie mało paliło.

pełny raport Audi Sedan 2.5 TDI

autor: Shous_meaker, dodano: 13.12.2012 15:29

Więc tak. Przed kupnem Audi zerkałem ostro na tą stronkę by poczytać co i jak ze spalaniem 2,7 BiT. Nie było źle więc ją kupiłem. Teraz już tu nigdy nie będę zaglądał bo tu ludzie piszą GŁUPOTY!!! Autem jeszcze przed założeniem Gazu, tarsę Gorzów WLKP-Warszawa do 2tys obrotów czyli jakieś 120km/h wyszło mi UWAGA 8,9 Benzyny !!! Po założeniu gazu audi średnio pali mi 11 litrów LPG przy włączonej klime!!! Maks wyszedł mi 17L trasa Gorzów Wlkp-Szczecin, ale to na drodze s3 poniżej 200km/h nie schodziło !!! Auto dodatkowo jest po tunigu mechanicznym i ma ok. 320 koni. Wiem ile pali bo zawsze kasuję licznik tankując do pełna. Dojezdzam nim do pracy 50km dziennie. Jak by paliła więcej nie było by mnie na nią stać. Ludzie to durnoty wypisują. Znajomy ma też 2,7 BiT ale w sedanie i w benzynie i maks powiedział że mu 15 litrów wyszło!!! Dodam tylko że mam manualną skrzynię biegów i napęd na jedną oś Ojciec ma BMW 735 tak samo niby według tej strony pali srednio 17 benzyny. A jemu jakoś dziwnie 14 a 3 litry więcej benzyny to dość sporo. Ps: miałem kiedyś Hondę Civic 1,3 w benzynie i 100km przejechane hondą dosłownie = 100km przejechanym Audi a6 2,7 Bit

pełny raport Audi Avant 2.7 T quattro

Skarbnica wiedzy o Audi A6/RS6/S6 C7 Avant

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Audi A6/RS6/S6 C7 Avant

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Audi A6 C7 Avant

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Audi A6, oglądali także