Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Audi A6/RS6/S6 C7 Avant

Czwarta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu (w wewnętrznym nazewnictwie: Typ 4G). Na rynku debiutowała w 2011 roku. Stylistycznie samochód kontynuuje koncepcje stosowane w poprzednich generacjach A6, jednak model zyskał bardziej drapieżny design. Z zewnątrz inspirowany jest Audi A7, we wnętrzu znajdziemy również szereg zapożyczeń z najnowszego Audi A8. A6 dzieli z nimi również płytę podłogową Volkswagen Group MLB platform (także m.in. Audi Q5 i Bentley Continental). Od 2012 roku dostępny też w wersji C7 Allroad quattro.

Audi A6 C7 Avant 3.0 TFSI 300KM - galeria redakcyjna - prawy bok
Audi A6 C7 Avant 3.0 TFSI 300KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Audi A6 C7 Avant 3.0 TFSI 300KM - galeria redakcyjna - widok z tyłu
Audi A6 C7 Avant 3.0 TFSI 300KM - galeria redakcyjna - bok - inne ujęcie
Audi A6 C7 Avant 3.0 TFSI 300KM - galeria redakcyjna - pełny panel przedni
Audi A6 C7 Avant 3.0 TFSI 300KM - galeria redakcyjna - konsola środkowa
Audi A6 C7 Avant 3.0 TFSI 300KM - galeria redakcyjna - zestaw wskaźników

Generacje Audi A6

  • A6 C7   2011 - teraz
    Audi A6 C7
    • Wybierz generację

    • A6 C7 (2011 - teraz)
    • A6 C6 (2004 - 2011)
    • A6 C5 (1997 - 2004)
    • A6 C4 (1994 - 1997)

AC-sfakcja

 
80%

Pierwszy rzut oka

Bardziej drapieżny niż kiedykolwiek wcześniej. Ale to drapieżność kontrolowana. Czyli groźnie łypiące reflektory wmontowane w konserwatywną linię. Ta konserwatywność to również elegancja i ugruntowany styl.

 
92%

Co jest w środku

Zadbano o każdy szczegół. Tapicerka dokładnie taka, jaką chciałeś. Ciemne drewno jest prawdziwe. Zegary jak od zegarmistrza, kierownica pewnie leży w dłoniach. Wyposażenie podstawowe na bogato. Cieszymy się? Radujemy się!

 
87%

Jak bardzo Ci wygodnie?

Ergonomiczna kabina pozwala na swobodne ruchy za kierownicą. Przytulnie, nawet dla wysokich kierowców. Fotele wygodne jak u psychoterapeuty. Dźwiękoszczelne szyby i świetne wyciszenie silnika umożliwiają rozmowy szeptem podczas jazdy, która w przypadku A6 jest prawdziwą przyjemnością.

 
85%

Co słychać pod maską?

Do wyboru masz dwa silniki benzynowe: 2.8FSI 204KM oraz 3.0TFSI 300KM. A oprócz nich jeszcze dwa diesle: 2.0TDI 177KM oraz 3.0TDI 204KM i 245KM. Żeby kupić mocniejszy wariant benzynowy, będziesz musiał mieć znajomości w mafii albo rodzinny spadek – 2.8FSI w zupełności wystarczy, do tego jest sporo tańszy. A diesel? Grzechem byłoby nie kupić już tej słabszej wersji 3-litrowej - to dzieło boga.

 
80%

Praktycznie rzecz biorąc

To nie van, więc szafę najwyżej przewieziesz na dachu. Ale po złożeniu tylnej kanapy otrzymujemy pokaźną przestrzeń bagażową, w sam raz na solidne zakupy w IKEI. Małe zakupy spokojnie wejdą do solidnego bagażnika o pojemności 530 l.

 
73%

Fajnometr ;)

A6 ma charakter i swoją klasę. Ale to nie jest auto, w którym wyobrażasz sobie swojego idola. Albo siebie, gdybyś chciał być ideałem siebie. Jest zbyt nienagannie… nudne.

 
60%

W trosce o Twój portfel

Zużycie paliwa? Motory są duże, ale jak na swoją pojemność spalają tak mało, że armia szejków z Abu Dhabi nawet nie zauważy różnicy w swoim składzie ropy naftowej. Koszt części i cena auta są z kolei podobne do konkurencji, czyli kiepskie. Ale cóż – za cztery pierścienie na masce zawsze trzeba było słono płacić.

Jednym zdaniem

Dlaczego kupić?

Bo to auto, które zapewnia prestiż, komfort i dobre wrażenie w świetnych proporcjach.

Dlaczego nie kupić?

Bo nie grzeszy oryginalnością, a w życiu czasem trzeba zaszaleć.

Komentarze redakcji

Powagosław: Byli tacy, dla których poprzednie A6 wyglądało jak marzenie, choć częściej na pytanie o stylistykę tego modelu, mówiło się: „Ok, ale to Audi”. Nowemu A6 wyrosły pazury. I ciągle to jest Audi.
Luzacjusz: Jeden z niewielu w motoryzacji przykładów wprowadzania kolejnych generacji modelu na zasadzie niekończącego się faceliftingu. Ten, trzeba przyznać, jest chyba najbardziej udany z dotychczasowych, jakkolwiek A6 wciąż pozostaje obrzydliwie akuratny.

Wersje nadwozia Audi A6 C7

Silniki Audi A6 C7 Avant

Lista silników:
Jaki silnik wybrać?

Czy podstawowy silnik benzynowy 2.0 TFSI 180KM jest w stanie zapewnić rozsądne minimum w tym aucie? Jak najbardziej tak! Moc nie wydaje się duża, ale motor przyjemnie wchodzi na obroty, jest zrywny i ma wyczuwalną rezerwę mocy. Do tego już od samego dołu bierze się do akcji. Wariant 2.8 FSI trzeba wkręcać pod czerwone pole obrotomierza, żeby poczuć 204KM, ale różnica w stosunku do wersji 180KM i tak na drodze nie będzie wielka. Za to pod względem wydanych pieniędzy już tak. Hybrydowy 2.0 TFSI Hybrid 245KM jest raczej ciekawostką, a koneserzy osiągów powinni sięgnąć po 3.0 TFSI 310KM. To taki przedsmak sportowych S6 i RS6. Diesle też są niezłe. 2.0 TDI 177KM w zupełności wystarczy podczas codziennej jazdy, a prawdziwą frajdę na drodze serwuje 3.0 TDI 204-313KM. Aksamitny dźwięk, kultura pracy i osiągi idealnie ze sobą tu współgrają, szczególnie we flagowej wersji.

Publikacje o Audi A6

Audi A6 FL - wciąż w formie

Facelifting obecnej generacji Audi A6, to oprócz drobnych zmian stylistycznych, przede wszystkim modyfikacje technologiczne. Trudno się temu dziwić, ponieważ Audi chcąc być liderem w świecie motoryzacji, musi stawiać na innowacje.

Audi RS6 Avant - praktyczny potwór
 
Nasz test Audi RS6 Avant 4.0 TFSI 560 KM

802 770 złotych. Tyle kosztowało testowe Audi RS6 Avant. Kwota robi wrażenie, a samochód? Wydaje się, że właśnie do tego został stworzony.

Audi A6 C6 - coraz tańsze Premium

Audi od dłuższego czasu produkuje samochody, którym ciężko cokolwiek zarzucić. Przynajmniej jak są nowe. Mówią, że nieszczęścia chodzą parami, ale w koncernie Volkswagena tak naprawdę poruszają się całym stadem, bo jedna wada konstrukcyjna rozprzestrzenia się po wielu modelach różnych marek, ze względu...

Audi Sportscar Experience - deszczowe szaleństwo w Poznaniu

Audi Sportscar Experience - pod tymi trzema słowami kryje się cała filozofia imprezy organizowanej przez niemieckiego producenta. Trzy modele, jeden dzień na jazdy oraz niezliczona liczba cylindrów, zaworów i koni mechanicznych, stłoczonych na jednym placu przed torem wyścigowym w Poznaniu. Audi RS4,...

Audi RS6 Avant - król Autobahny
 
Nasz test Audi RS6 Avant

4.0 V8, biturbo, 560 KM, 700 Nm i 3,9 sekundy do "setki". Takie liczby opisują nowy supersamochód spod znaku czterech pierścieni. Nie mówimy jednak o kolejnej generacji sportowego R8, tylko praktycznym i komfortowym RS6 Avant!

Przeczytaj pozostałe 3 artykuły o Audi A6

Audi A6 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Audi A6autoWcentrum - społeczność Audi A6

najwyższe oktanyAuta - Audi A6

Audi A6  V6 78,01

Audi A6 AKN 81,42

Audi A6 3.0 TDI Quattro  75,68

Audi A6 3.0 ABT 275KM 86,70

Audi A6 S Line 74,36

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Audi A6

truszek 84,59

puchacz 30,76

wujtruj 30,16

beegos 34,85

Robo67 77,06

paradais 30,15

Hann22 30,16

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Audi A6

Ja to jednak chyba mam szczęście w tym pechu...
Ja to jednak chyba mam szczęście w tym pechu... Tytuł wpisu powinien być "Nadzieja" ;) Przetarłem sobie chusteczką nawilżoną m...
Okazało się, że Bestia ma fabryczne sportowe zawieszenie :)
Okazało się, że Bestia ma fabryczne sportowe zawieszenie :) Temat zacząłem drążyć po tym, jak zauważyłem, że mam czerwone amortyzatory. Z po...
Zakupiony kabel diagnostyczny VAG :)
Zakupiony kabel diagnostyczny VAG :) Dziś przyszła paczka z kablem diagnostycznym VAG do mojej audi, będę mógł sobie ...
Świece żarowe
Świece żarowe To mój pierwszy wpis w dzienniku pokładowym :) Dziś wymieniłem wszystkie cztery ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Audi A6

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Audi A6
 

Najpopularniejsza wersja Audi A6

Audi A6

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Audi A6
 

Audi A6 najczęściej porównywane z:

Skoda Superb
2.0 TDI CR DPF (170 KM)
Volvo V60
1.6 D2 (115 KM)
Volvo S60
1.6 D2 (115 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Volvo S60 Momentum Volvo S60 Momentum
Rocznik: 2010. Przebieg: 108 060 km. Silnik: 2.0 120KM .
Cena: 59 900 zł
Volvo S60 2.0 T Summum Volvo S60 2.0 T Summum
Rocznik: 2010. Przebieg: 56 829 km. Silnik: 2.0 150KM .
Cena: 66 900 zł

Używane Audi A6

Audi A6
3.0 diesel 240 KM
275 000 km, 2007
70 000 PLN
Audi A6
2.0 diesel 177 KM
70 000 km, 2011
79 500 PLN
Audi A6
2.7 diesel 180 KM
212 841 km, 2008
55 900 PLN
Audi A6
2.0 diesel 140 KM
152 000 km, 2008
39 000 PLN

Ocena auta Audi A6/RS6/S6 C7 Avant

  • Średnia ocena
    na podstawie 3 opinii
  • 4,24
  • Średnia dla segmentu
    Wyższa klasa średnia: 4,35
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + układ jezdny
  • Wady
  • - jakość/cena
  • - silnik
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Audi A6

Audi A6 2001 Audi A6 C6 Avant - galeria społeczności Audi A6 C7 3.0 TFSI quattro - galeria redakcyjna Audi A6 C7 hybrid Audi RS6 2007 Audi S6 C7 Avant Facelifting (2015) Audi A6 Avant V6 TFSI 2012 Audi A6 C7 Allroad quattro 3.0 TDI 245KM - galeria redakcyjna Audi A6 2011 Audi A6 Sedan 2008
Zobacz inne galerie Audi

Opinie o instalacji LPG

Audi A6

  • 1.
  • 4,50 Audi A6 C5 2.0 (130KM) 2003r.
    dodał: C4C5, 09.04.2010

    Wtryski i-Plus. Instalacja jako taka, sprawuje się znakomicie. Nie wiem, na czym jadę (Pb/LPG) - tylko mogę odczytać z przełącznika LPG, która dioda świeci. Jednak spodziewałem się mniejszego spalania LPG, zwłaszcza w trasie. Jest 1.4x benzyna, więc stanowczo za dużo. W mieście 1.3x Pb. Nie wygląda to na regulację, bo próbowałem już innych dysz, zmieniłem typ wtrysków itd. Pogarszała się tylko dynamika, a spalanie nie spadało (znacząco). Wolę tak - auto co prawda pali trochę więcej od założeń teoretycznych, ale za to dynamika jest taka, jak na benzynie.

  • 2.
  • 3,25 Audi A6 C5 2.4 V6 (165KM) 1998r.
    dodał: niezadowolony, 28.04.2011

    Gaz montowany u Andrzeja KOtlarka w Radomsku ul. Sportowa nigdy i nikomu nie polece tego warsztatu.Wlasciciel to cham i burak a pracownicy to niedouczeni partacze,zle dobrany reduktor wtryskiwacze oraz za maly przekroj przewodu zasilajacego.Wszystko to pomimo wyraznych sugesti co ma byc zalozone ,ale jakze to moze byc zeby zwykly czlowiek zwracal uwage "fachowcom".Omijacie ten warsztat z daleka...Auto zle pracowalo na gazie stracilo moc a na pseudo regulacjach mialem ciagle wmawiane ze jest ok

  • 3.
  • 4,50 Audi A6 C4 2.6 V6 (150KM) 1996r.
    dodał: bambi, 18.10.2009

    auto spisuje sie na lpg rewelacyjnie, zadnych problemów przez cały okres ekspoloatacji, jedyne co serwisowałem do tej pory w instalacji lpg to wymiana filtrów , silnik pracuje równo, nie ma zadnej róznicy jezeli chodzi o dynamikę. zdecydowanie ppolecam tę jednostkę. srednie spale przy delikatnej jezdzie na trasie 90-100km/h ok 9 litów gazu:)) auto wydawało by sie nie na studencką kieszeń:P:P pozdrawiam!

  • 4.
  • 5,00 Audi A6 C5 2.4 V6 (165KM) 2000r.
    dodał: Piotr m, 23.04.2010

    Większość aut jest przystosowana do pracy na LPG kwestią istotną jest rodzaj instalacji i odpowiednie ustawienie w zakładzie gdzie montowałem LPG było jeżdżone z laptopem w cyklu miejskim z klimą i na autostradzie różnice w ustawieniach były spore .JAK SIĘ DOWIEDZIAŁEM CZASY WTRYSKÓW PRZY OBCIĄŻENIU ZNACZNIE SIĘ RÓŻNIĄ OD USTAWIEŃ NA POSTOJU CZYLI BIEGU JAŁOWYM POZDRAWIAM PIOTR M.

  • 5.
  • 3,25 Audi A6 C5 3.7 V8 (260KM) 2002r.
    dodał: mariow44, 20.12.2011

    Po przejechaniu ponad 24tys km uważam, że montaż instalacji był jak najbardziej na miejscu. Spalanie może nie jest małe, bo oscyluję w przedziale 14-18 ale przy 3litrach pojemności jest OK. Spadku macy w zasadzie nie czuję. Ze wzgledu na silnik i być może moje przewrażliwienie, raz lub 2 na pół roku jeżdżę na regulację. Ogólnie całość na 4+

  • 6.
  • 5,00 Audi A6 C5 2.7 V6 biturbo (250KM) 2001r.
    dodał: piotrek791, 30.12.2010

    Mam w swoim A6 Quattro (2.7 T) instalacje gazowa Prins VSI IV generacji i smigam za grosze. Auto na gazie idzie tak samo jak na benzynie, wszystko to kwestia dobrego wystrojenia. Nie mialem z nia nigdy problemu a sama instalacja byla montowana juz ponad rok temu. Calosc zamontowana i zakupiona w Energy Gaz Polska! Polecam

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Audi A6

Audi A6

355 komentarzy

257 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Tomek~Tomek

Sprzedać :D

~bogdan~bogdan

hhvhv

~bogdan~bogdan

ten sam jest zzzaj tani w utrzymańiu 2 końcówki kosz 70zł

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Audi

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
25 317
Przejechany dystans
21 520 284 km
Zatankowanego paliwa
883 600 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
4 686
Wydanych pieniędzy
1 991 516 zł
Średnie wydatki na auto
1 502 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 198
Wydanych pieniędzy
4 901 521 zł
Średnie wydatki na auto
3 696 zł
Zobacz dzienniki kosztów Audi (1 326)

Testy zderzeniowe Audi A6

Najnowsze testy zderzeniowe Audi A6 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Audi A6, 2.0 diesel, LHD
2011

Audi A6
Audi A6

Audi A6
2004

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Audi

Zużycie paliwa Audi A6/RS6/S6 C7 Avant

Na podstawie 6 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: mariusz, dodano: 08.03.2010 17:16

Nie da się ukryć, że autko spala sporo. Chociaż minimalne spalanie jakie zanotowałem w długiej trasie, przy prędkości ustalonej na tempomacie na 90-100 m wyniosło trochę ponad 8 litrów, to wystarczy tylko wjechać do miasta aby zauważyć, że kreska wskaźnika paliwa spada już sporo szybciej. Jeżdżę w miarę spokojnie, rzadko kiedy gdy sytuacja zmusi wciskam pedał gazu do końca. Przy takiej jeździe średnio w trybie mieszanym samochód spala ponad 10 litrów. Najwięcej auto spaliło mi ponad 12 litrów przy jeździe praktycznie tylko w mieście. Ale z tego co zauważyłem, myślę że nie byłoby problemu w tym, aby spalanie osiągnęło poziom 16-17 litrów (ale wtedy uważam, że znacznie więcej wydało by się na mandaty ;) Podsumowując napisze, że autko z tym silnikiem daje już naprawdę fajne wrażenia z jazdy, pozwala czuć się bezpiecznie na drodze ale jeśli zechcemy w pełni wykorzystać jego możliwości to musimy liczyć się z częstymi wizytami na stacjach benzynowych.

pełny raport Audi Sedan 2.4 V6

autor: aj- DG, dodano: 12.09.2012 20:58

Witam, ja czytam te raporty to jestem w szoku...Jestem ciekawy czy podane wartości spalania są prawdziwe , a ja jeżdżę innym autem niż wy panowie/panie. Owszem mój jest z USA i ma moc z książki 200KM a nie 193KM ale różnice nie powinny być tak duże. Mam tez pytanie , kto z was jeździ tym autem w trasie do 120km/h :) przecież to męka a nie jazda, chyba że mówimy o krajowej 11 :) i kto z was potrafi się powstrzymać od naciśniecia magicznego przycisku przy full gazie pod pedałem przy wyprzedzaniu w automacie. Kolejna sprawa, czytałem o 7,5 sek do 100km/h - przesada:) mierzyłeś kolego ? mój na 17 calowych felgach ma około 9 sek. a max w Polsce na A4 215 - trzeba naprawdę poczekać przy quattro aby zrobic ponad 200km/h. Dodoam, że stan silnika oraz zawieszenia etc. jest pod stałym moim dozorem, wszystko jest wymienione co ma być oleje , płyny równiez w skrzyni, filtry , idt.itd. oceniam jego stan jako wzorowy...to są jego osiagi i prawdziwe spalanie. Jeśli może byc inaczej to z checia sie spotkam i porozmawiam. Być może jest coś nie tak w mojej szczerości :) pozdrawiam!

pełny raport Audi Sedan 2.8 30V quattro

autor: apllo, dodano: 18.09.2014 14:05

Witam wszystkich.Przejechałem już ponad 5200km.tym autkiem,więc mogę już podzielić się moimi spostrzeżeniami.7.3 to spalanie na autostradzie przy dystansie 1780km.autostrada dystans 230km.to spalanie 7.75. Spalanie 9.8 to cykl mieszany do 36km.dziennie z przewagą 60% droga przelotowa malo swiatel+40% miasto zakorkowane na maxa.10.75 gdy jest od wrotnie 60% miasta i 40% przelotowki"to odcinek drogi z max 100km/h i tylko parę światem jazda bardzo płynna" A teraz szokujący wynik potwierdzony dwukrotnie 13.75 takie spalanie uzyskałem jazda tylko miasto,przejazdy około 2.5 3.5 km.i gaszenie i znowu takie przejazdy,od 6 do 8 razy dziennie.Więc sprawdziłem Jeszcze raz po pewnym czasie i wynik 13.5.No cóż przy tak krótkim dystansie jedzie praktycznie na ssaniu.Pamietam moja Audi B4 2.0 90koni też przy tanich przejazdach zimą potrafiła wciągnąć 16.3 wiec moral z tego taki,A6 super autko na trasy,moc komfortowo i bezpiecznie,lecz na miasto i tylko miasto daje do myślenia.Wszystkie moje wyniki to styl jazdy normalny.Polecam A6 jest naprawdę dobrze

pełny raport Audi Limousine 2.0 TFSI

Skarbnica wiedzy o Audi A6/RS6/S6 C7 Avant

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Audi A6/RS6/S6 C7 Avant

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Audi A6 C7 Avant

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Audi A6, oglądali także