Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Audi Q7 SUV

Duży luksusowy crossover SUV (segment I) produkowany od 2005 roku. Pierwszy samochód terenowy z prawdziwego zdarzenia niemieckiej marki, po uterenowionym jedynie modelu Allroad. Q7 bazuje na prototypie Audi Pikes Peak quattro z 2003 roku. Zbudowano go na płycie podłogowej Volkswagena o symbolu PL71, dzieli ją m. in. z VW Touaregiem i Porsche Cayenne. W 2009 roku Q7 przeszedł facelifting. Nazwa Q7 stała się przyczyną sporu Audi z marką Infiniti, która wcześniej stworzyła modele Q45 i QX4. W wyniku porozumienia, Q7 i Q5 będą jedynymi autami Audi nazwanymi w ten sposób (Q + liczba).

Audi Q7 - widok z tyłu
Audi Q7 - widok z tyłu
Audi Q7 - lewy bok
Audi Q7 - widok z tyłu
Audi Q7 - widok ogólny wnętrza z przodu
Audi Q7 - tylna kanapa
Audi Q7 - skrzynia biegów

Nadwozie Q7 budzi respekt. Jego ogromne rozmiary (ponad 5 metrów długości, niemal 2 metry szerokości) oraz muskularny wygląd sprawiają, że kierowca może poczuć się jak prawdziwy władca szos. Co ważne, mimo wielu nawiązań do rasowych terenówek, karoserii nie brak dynamicznego charakteru. Uwagę zwraca efektowne oświetlenie diodowe zastosowane zarówno w reflektorach, jak i lampach tylnych.

Wymiary zewnętrzne SUV-a Audi przekładają się bezpośrednio na przestrzeń wygospodarowaną w kabinie. Niezależnie czy siedzimy z przodu, czy też z tyłu, Q7 gwarantuje bardzo dużą ilość miejsca, a ponadto oferuje dodatkowy, trzeci rząd siedzeń (przeznaczony dla dwóch osób). Możliwość przewiezienia 7 podróżnych wymaga niestety dopłaty, a rozłożenie 3. rzędu skutecznie ogranicza przestrzeń bagażową. A ta w standardowej konfiguracji siedzeń okazuje się wyjątkowo pojemna.

Do atutów wnętrza zaliczymy jednak nie tylko ilość miejsca. Podobnie jak w przypadku innych modeli spod znaku czterech pierścieni, w kabinie Q7 zastosowano materiały najwyższej jakości, perfekcyjny montaż poszczególnych elementów, a także czytelne wskaźniki i wyświetlacze. Pozytywny obraz wnętrza dopełniają bardzo wygodne fotele oraz eleganckie linie stylistyczne.

Opisując właściwości jezdne Q7, od razu należy podkreślić, że nie jest to auto przeznaczone do jazdy w terenie. Jego żywiołem są autostrady oraz utwardzone drogi niższej jakości (których akurat w Polsce nie brakuje). Znakomity komfort jazdy udało się połączyć z przyzwoitymi własnościami trakcyjnymi. Te ostatnie są zasługą m.in. napędu na obie osie, który znajduje się oczywiście w wyposażeniu seryjnym.

Wspominając o wyposażeniu, podkreślić należy fakt, że nabywcy Q7 mają do dyspozycji oszałamiająco długą listę opcji. Nie oznacza to jednak, że wyposażenie standardowe jest niewystarczająco bogate – seria obejmuje m.in. automatyczną klimatyzację, system pokładowy MMI, audio z radiem na CD i 8 głośnikami, a także czujniki deszczu, zmierzchu i ciśnienia w oponach. Niestety, wszystko to odbija się negatywnie na cenie zakupu, która okazuje się wysoka także w porównaniu z konkurencją.

Komentarze redakcji

Powagosław: Audi, które swoją krzykliwością mogłoby obdzielić całą paletę modeli tej marki. Paradoks polega jednak na tym, że choć Q7 adresowane jest do młodych kierowców, najbardziej pasuje do panów w średnim wieku.
Luzacjusz: Ten samochód jest dokładnie taki, jaki powinien być nowoczesny SUV: jest brzydki jak diabli, nieforemny jak tyłek Jennifer Lopez, przytłaczający jak polskie filmy o życiu i kiepsko spisuje się na bezdrożach. Brawo.

Wersje nadwozia Audi Q7

Silniki Audi Q7 SUV

Lista silników:
Jaki silnik wybrać?

Zwalista sylwetka Audi Q7 nie każdemu się podoba, ale auto i tak cieszy się sporą popularnością. Wygląda jak czołg i niestety waży też podobnie, dlatego tylko mocniejsze silniki są w stanie zagwarantować świetne osiągi. Mocarny 6.0 TDI V12 o mocy 500KM to wręcz wersja wyczynowa, ale sporo frajdy generują też 4.2 TDI 340KM i benzynowy 3.0 TFSI 333KM. Słabsze warianty w zupełności wystarczą spokojniejszym kierowcom – optymalny wybór to diesel 3.0 TDI 245KM oraz benzynowy 3.0 TFSI 272KM. Są nieco oszczędniejsze, a pracują całkiem nieźle, bo auto zachowuje dynamikę.

Publikacje o Audi Q7

Audi Q7 - urzekające, czy przerażające?
 
Nasz test Audi Q7 – urzekające, czy przerażające?

Zarówno Mercedes jak i BMW weszli w obecne stulecie ze swoimi luksusowymi SUVami. Co z Audi? Zostało w tyle. I to tak bardzo, że wytoczyło swoje działo dopiero w 2005 roku. Chociaż nie - to nie było działo, tylko prawdziwa bomba atomowa. Jakie jest Audi Q7?

Kolejna przygoda w terenie

Znany od dwóch lat terenowy model Audi, występujący początkowo jako Pikes Peak, wchodzi do produkcji jako Q7.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Audi Q7

Audi Q7 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Audi Q7autoWcentrum - społeczność Audi Q7

najwyższe oktanyAuta - Audi Q7

Audi Q7 SMOCZYCA 85,03

Audi Q7 Ghost Rider 33,43

Audi Q7 3.0TDI Czarny Smoook 84,45

Audi Q7 56,88

Audi Q7 65,74

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Audi Q7

andik35 40,99

nefrettete 30,13

Karas123 66,92

black_snake 30,00

maxaudiq7 30,03

rcclio 30,08

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Audi Q7

Renowacja Felg
Renowacja Felg Ostatnio kupiłem na allegro dosyć tanio oryginalne Felgi Audi 20", niestety jeźd...
Pożegnanie...
Pożegnanie... Dzisiaj autko się sprzedało :) Służyło dobrze i bezawaryjnie, oby nowemu nabywcy...
Montaż radia CB
Montaż radia CB w wolnej chwili i korzystając z ulgi związywanej z temperaturą na zewnątrz zamon...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Audi Q7

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Audi Q7
 

Najpopularniejsza wersja Audi Q7

Audi Q7

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Audi Q7
 

Audi Q7 najczęściej porównywane z:

Land Rover Range Rover Sport
4.4 SDV8 (340 KM)
Jeep Grand Cherokee
3.0 V6 CRD (250 KM)
Land Rover Defender
2.2 TD4 (122 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Mitsubishi Pajero Sport Demonstracyjny Mitsubishi Pajero Sport
Rocznik: 2013. Silnik: 2.5 178KM, diesel.
Cena: 163 500 zł 126 900 zł
Zyskujesz: 36 600 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Suzuki Grand Vitara 1,6 106KM Comfort FL Demonstracyjny Suzuki Grand Vitara 1,6 106KM Comfort FL
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 390 km. Silnik: 1.6 106KM, benzynowy.
Cena: 90 490 zł 74 900 zł
Zyskujesz: 15 590 zł Zobacz szczegóły »

Używane Audi Q7

Audi Q7
3.0 diesel
105 000 km, 2008
115 000 PLN
Audi Q7
4.2 diesel 326 KM
177 000 km, 2008
104 900 PLN
Audi Q7
3.0 diesel 233 KM
186 km, 2007
73 000 PLN
Audi Q7
4.2 benzyna 350 KM
124 000 km, 2007
54 900 PLN

Ocena auta Audi Q7 SUV

  • Średnia ocena
    na podstawie 42 opinii
  • 4,19
  • Średnia dla segmentu
    Duże SUVy: 4,23

Wybrane opinie

Audi Q7 SUV 3.0 TDI quattro (233 KM)

dość długo nie umiałem ustawić pozycji kierowcy, Siedzenie gniecie pod kolanami. Poza tym tak zupełnie normalnie. Żadna rewelacja

dodał: info1@onet.eu
Audi Q7 SUV 3.0 TDI quattro (233 KM)

ciut za twardy na nasze drogi - autmatyczna skrzynia mogłaby szybciej zmieniać przełożenia, bagażnik za płytki - inne rzeczy ok

dodał: klient
Audi Q7 SUV 4.2 i V8 quattro (350 KM)

Jestem zachwycony tym autem od samego początku...ale pierwszy raz jeżdżę tak drogim autem więc pewnie nie jestem obiektywny;)

dodał: AudiFANtasitc
Audi Q7 SUV 4.2 TDI (326 KM)

Gdyby nie wygłąd zewnętrzny, to auto do wymiany, ale przód rekompensuje wszystko.:-)

dodał: Iras
Audi Q7 SUV 4.2 i V8 quattro (350 KM)

miałem już kilkadziesiąt samochodów, ale najlepiej mi się jeżdzi tą Q7.

dodał: delta2000@poczta.fm
  • Zalety
  • + wentylacja i ogrzewanie
  • + wyciszenie
  • Wady
  • - jakość/cena
  • - ekonomiczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Audi Q7

Audi Q7 2009 Audi Q7 V12 TDI Audi Q7 V12 TDI Anderson Germany Audi Q7
Zobacz inne galerie Audi

Opinie o instalacji LPG

Audi Q7

  • 1.
  • 5,00 Audi Q7 4.2 i V8 quattro (350KM) 2005r.
    dodał: Krzyś, 29.08.2012

    Zdezydowanie polecam, fachowcy wiedzą co robią, mają sprzęt i wiedzę, jestem z Rzeszowa i nigdzie do mojego samochodu nie chcieli zamontować lpg, ponieważ twierdzili że nie ma jeszcze do mojego auta instalki, lecz po prześledzeniu allegro s moim modelem znalazłem kilka samochodów takich jak mój zagazowanych, ku mojemu zdziwieniu dwa z nich były gazowane w spped gaz w Tarnobrzegu, więc podzwoniłem po właścicielach i dowiedziawszy się że jeden z nich zrobił 90 tyś km bez żadnych problemów, sam tam założyłem jestem bardzo zadowolony zrobiłem już 20 tysięcy beż żadnych problemów, byłem ostatnio na wymianie f-ów, wszystko w 100%

  • 2.
  • 5,00 Audi Q7 4.2 i V8 quattro (350KM) 2007r.
    dodał: k.mierzwa@poczta.fm, 23.05.2012

    Gorąco polecam CZAKRAM w Tarnowie, montaż trwał pięć dni samochód sprawuje się świetnie, Spalanie gazu jest takie jak spalanie benzyny i dodatkowo auto spala ok 10% benzyny. Auto wystroili na hamowni, brak jakiejkolwiek różnicy w mocy między gazem a benzyną.

  • 3.
  • 4,00 Audi Q7 3.0 TFSI (272KM) 2009r.
    dodał: adam, 18.01.2011

    Nie odczufam spatku mocy , jezdzi sie przyjemnie , ale przy mocnym deptaniu lubi cos strzelic w wydechu.

  • 4.
  • 4,50 Audi Q7 4.2 i V8 quattro (350KM) 2005r.
    dodał: MIETEK1974, 03.01.2013

    SAMOCHÓD JEŹDZI TAK SAMO JAK NA BENZYNIE . FACHOWA OBSŁUGA ZDECYDOWANIE POLECAM .

  • 5.
  • 5,00 Audi Q7 4.2 i V8 quattro (350KM) 2009r.
    dodał: Tombas2006, 15.04.2012

    Polecam tą firmę z Tarnowa ,na auto czekałem dwa tygodnie ale warto było.

  • 6.
  • 3,00 Audi Q7 3.6 FSI (280KM) 2005r.
    dodał: mjk, 24.04.2010

    Teraz żałuje ze załozyem gaz...

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Audi Q7

Audi Q7

29 komentarzy

27 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Artur~Artur

Slyszalem ze jest problem z instalacja gazowa do silnika 3.6 fsi. Czy ktos cos o tym wie i ewentualnie gdzie taka instalacje zalozyc

~ANDRZEJ~ANDRZEJ

a ja kupiłem nowe q7.SUPER AUTO

~Darek~Darek

Ja polecam Audi A6 Hybrid 245km -spalanie 8.0litrow Super samochod!
Polecm . Bardzo dobry samochod!

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Audi

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
22 518
Przejechany dystans
19 903 914 km
Zatankowanego paliwa
786 057 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
4 201
Wydanych pieniędzy
1 788 652 zł
Średnie wydatki na auto
1 529 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
5 604
Wydanych pieniędzy
4 718 629 zł
Średnie wydatki na auto
4 033 zł
Zobacz dzienniki kosztów Audi (1 170)

Testy zderzeniowe Audi Q7

Najnowsze testy zderzeniowe Audi Q7 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Audi Q7

Audi Q7
2006

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Audi

Zużycie paliwa Audi Q7 SUV

Na podstawie 55 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Adi, dodano: 22.08.2009 15:34

Jak na tą masę, niemal ciągłą pracę klimy, moc - to spalanie jest znikome!

pełny raport Audi SUV 3.0 TDI quattro

autor: Plastyk7, dodano: 16.02.2010 19:43

Mieszkam 20km od miasta więc 70procent to trasa.Spalanie jest liczone bardzo dokładnie.Korki i długie postoje na światłach wliczone.9,7 to tylko sama trasa predkość 90-110km i praktycznie hamowanie silnikiem.

pełny raport Audi SUV 3.0 TDI quattro

autor: klient, dodano: 09.06.2006 01:11

Samochód w cenie podstawowej jest praktycznie goły - dotatki w strasznych cenach, zużycie paliwa jak na diesla duże - w mieście koło 14, na trasie 10 - 11.

pełny raport Audi SUV 3.0 TDI quattro
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Audi Q7 SUV

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Audi Q7 SUV

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k
Zobacz dane techniczne Audi Q7 SUV
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A7 4.0 TFSI 560KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi Q3 2.5 TFSI 310KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi R8 5.2 FSI 525KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A5 4.2 FSI 450KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 4 428i 245KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Trax 1.4 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Cruze 1.8 16V DOHC 141KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Cruze 1.8 16V DOHC 141KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Fiat 500L 1.6 MultiJet II 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Infiniti Q50 2.2d 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Jeep Compass 2.0 156KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Land Rover Range Rover Evoque 2.0 Si4 240KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Lexus CT 200h 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes GLK 350 CDI BlueEFFICIENCY 265KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes GLA 200 CDI 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Viano 2.2 CDI 165KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Adam 1.4 100KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Cascada 1.6 SIDI Turbo ECOTEC 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Insignia 2.0 CDTI Ecotec 163KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot RCZ 1.6L THP 16v 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 107 1.0 VTI 68KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 508 2.0 HDi FAP 163KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 5008 2.0 HDi 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Porsche Panamera 3.0 420KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Porsche Macan 3.6 V6 400KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Roomster 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Citigo 1.0 75KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Subaru BRZ 2.0 DAVCS 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Suzuki Splash 1.2 94KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen CC 3.6 V6 300KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volvo V60 2.4 D5 215KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi TT 8J 2.5 TFSI 340KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Captiva II 2.2D 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Captiva II 2.2D 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Citroen C4 II 1.6 e-HDi 114KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Hyundai i30 II 1.6 GDI 135KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Land Rover Range Rover Sport II 3.0 SDV6 292KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 3 II 2.3 260KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mitsubishi Pajero Sport II 2.5 DI-D 178KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Nissan Qashqai II 1.6 dCi 130KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 308 II 1.6 THP 155KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Alhambra II 2.0 TDI CR 177KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Fabia II 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Rapid 2 1.6 TDI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Fabia II 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Superb II 2.0 TDI CR DPF 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Auris II 1.8 HSD 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Auris II D-4D 125 124KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A3 8V 1.4 TFSI CoD 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 6 F12-F13 650i 450KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW X5 F15 M50d 381KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Citroen C5 III 2.0 HDi FAP 163KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Kia Sportage III 2.0 CRDi 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Lexus IS III 300h 223KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 3 III 2.0 SKYACTIV-G 120KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 6 III 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 6 III 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 175KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 6 III 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mitsubishi Outlander III 2.2 DOHC DI-D 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Porsche Cayenne III 4.2 V8 382KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Renault Megane III Energy TCe 130KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.4 TSI 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.6 TDI CR 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.8 TSI 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.8 TSI 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Octavia III 2.0 TDI CR DPF 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Octavia III 1.8 TSI 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Avensis III 2.0 Valvematic 152KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volvo V70 III 2.0 D4 DRIVE-E 181KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Honda CR-V IV 1.6 i-DTEC 120KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Lancia Y IV 1.2 8v 69KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa E W212 350 BlueTEC 252KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Renault Clio IV TCe EDC 120KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Prius IV 1.8 HSD 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 7 F01 740d 313KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Ford Ranger T6 3.2 Duratorq TDCI 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Ibiza V 1.4 BT 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Ibiza V 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 5 F10-F11 535d 313KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 3 F30-F31-F34 3.0 M3 431KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa S W222 350 Blue TEC 258KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI BlueMotion Technology 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI-CR BlueMotion Technology 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI-CR DPF 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Honda Civic IX 1.8 i-VTEC 142KM
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Audi Q7, oglądali także