Nie trać czasu na szukanie częœci! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Audi TT 8J

Produkowany w latach od 2006 do 2013.

Audi TT 8J Coupe Facelifting 2.5 TFSI 340KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Audi TT 8J Coupe Facelifting 2.5 TFSI 340KM - galeria redakcyjna - widok z tyłu
Audi TT 8J Coupe Facelifting 2.5 TFSI 340KM - galeria redakcyjna - lewy bok
Audi TT 8J Coupe Facelifting 2.5 TFSI 340KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Audi TT 8J Coupe Facelifting 2.5 TFSI 340KM - galeria redakcyjna - drzwi kierowcy od wewnątrz
Audi TT 8J Coupe Facelifting 2.5 TFSI 340KM - galeria redakcyjna - kokpit
Audi TT 8J Coupe Facelifting 2.5 TFSI 340KM - galeria redakcyjna - pełny panel przedni

Generacje Audi TT

  • TT 8J   2006 - 2013
    Audi TT 8J
    • Wybierz generację

    • TT 8S (2014 - teraz)
    • TT 8J (2006 - 2013)
    • TT 8N (1998 - 2006)

Komentarze redakcji

Powagosław: Nie mogło być rewolucji, nie ta marka, nie ta filozofia, a i sam TT żadnych gwałtownych ruchów nie potrzebował. Audi najlepiej wychodzi delikatne poprawianie swoich samochodów. Wyszło i tym razem.
Luzacjusz: Może to nie to samo, co Porsche 911, ale kształty TT są już marką samą w sobie. No tak, przyzwyczailiśmy się, złośliwie porównujemy z Golfem. Spragnionych wrażeń zachęcam do zajrzenia do środka tego auta. Tam kryje się designerska ziemia obiecana.

Wersje nadwozia Audi TT 8J

Silniki Audi TT 8J

Lista silników:
1.8 TFSI (160KM), 1.8TFSI (160KM), 1.8 TFSI (160) (120KM), 2.0 TFSI (272KM), 2.0 TFSI Quattro S tronic (200KM), 2.0 TFSI (200KM), 2.5 TFSI (340KM), 3.2 i V6 24V quattro (250KM), 2.0 TDI (170KM), 2.0TDI DPF Quattro (170KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.
Jaki silnik wybrać?

Może i kojarzy się głównie z mruczącymi silnikami benzynowymi, ale TT drugiej generacji można dostać też z dieslem pod maską. Ma 2.0l i 170KM. Jego dynamika zupełnie wystarczy, a spalanie miło rozczaruje na stacji benzynowej. Prawdziwa zabawa czeka jednak pod innym adresem. Najsłabszy benzynowy motor ma 1.8l, doładowanie i 160KM – generuje podobne emocje do diesla, czyli jest wystarczający. Motor 2.0l jest droższy i dodaje trochę więcej pikanterii, którą faktycznie czuć. Jego moc waha się w granicach 200-272KM, świetnie wchodzi na obroty i warto wyłożyć na niego gotówkę, bo idealnie oddaje temperament wozu. Większy, 3.2l motor to złoty środek – ma 250KM, jest trochę mniej oszczędny, ale spodoba się miłośnikom pomruku widlastych „szóstek”.

Publikacje o Audi TT

Audi TT RS - porażająco szybkie
 
Nasz test Audi TT RS Coupe 2.5 TFSI quattro S tronic

Napęd na cztery koła, pięć cylindrów i turbodoładowanie. Tym w latach 80. XX wieku Audi przewróciło do góry nogami świat rajdów. Teraz podobną kombinacją - otuloną zwartym nadwoziem modelu TT - firma z Ingolstadt próbuje namieszać w segmencie sportowych samochodów.

Sport w rozsądnym wydaniu - Audi TT (1998-2006)

Efektowne Audi TT stanowi wyjątkowo ciekawą propozycję dla osób poszukujących mocnego, dobrze wykończonego oraz bezawaryjnego samochodu sportowego z drugiej ręki, którego eksploatacja nie będzie kłopotliwa.

Generator uśmiechu
 
Nasz test

Kiedy w 1995 roku na salonie samochodowym we Frankfurcie Audi pokazało prototyp oznaczony dwoma literami "T" w światku motoryzacyjnym zawrzało. Sylwetka auta w niczym nie przypominała stonowanych sedanów A4, A6 czy A8 dlatego niektórym gościom Frankfurckiego salonu ciężko było uwierzyć że takie...

Napięcie rośnie

Oficjalna premiera nowej generacji Audi TT będzie miała miejsce podczas tegorocznego salonu samochodowego w Paryżu. Jednak pierwszy pokaz odbył się już w Berlinie pod Bramą Brandenburską.

Kształty, które inspirują

Na premierę tego samochodu czekano z gorączką porównywalną z oczekiwaniem na rozbierane zdjęcia Salmy Hayek w Playboyu. O ile wdzięki Salmy nadal musimy sobie tylko wyobrażać, Audi TT możemy zachwycać się już od dobrych dziesięciu lat. Nawet w tak krótkim czasie auto zapracowało sobie na status kultowego.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Audi TT

Audi TT na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Audi TTautoWcentrum - społeczność Audi TT

najwyższe oktanyAuta - Audi TT

Audi TT Tetka ;) 60,55

Audi TT Gordo(n) 49,61

Audi TT - czerwony kapturek 63,73

Audi TT Kupiony na Zarobek 41,97

Audi TT Porsche edition ;) 63,18

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Audi TT

dejvid1111 30,00

Tomasz_eS 40,91

gosiara55 30,09

AstraHGold 40,84

dxxx777 30,03

pytonpudzian1 30,00

Meping 30,09

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Audi TT

Wizyta w salonie Nissana we Wrocławiu na Bielanach
Wizyta w salonie Nissana we Wrocławiu na Bielanach Byłem w salonie Nissana na bielanach Wroclawskich gdzie chciałem zobaczyc sporto...
Fatalne drogi
Fatalne drogi Dziś drogi w mieście wyglądały fatalnie a jezdziło się po nich jeszcze gorzej. N...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Audi TT

od 159 100 zł do 183 500

Dostępne silniki

Benzyna (230 KM): 2.0 TSI

 

Diesel (184 KM): 2.0 TDI ultra

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

automatyczna: 6-stopniowa
Katalog nowych aut Audi TT
 

Najpopularniejsza wersja Audi TT

Audi TT 2.0 TSI 230KM - 2 drzwiowe coupe

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
elektryczne szyby
skórzana tapicerka
ksenony
centralny zamek

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet dla palących - 150
Pakiet "Schowek" - 830
Pakiet "Connectivity" - 2 920
Pakiet skórzany I - 1 900
Pakiet sportowy S line - 11 420

Cena katalogowa

183 500

Zobacz ofertę Audi TT 2.0 TSI 230KM - 2 drzwiowe coupe
 

Audi TT najczęściej porównywane z:

Audi A5
3.0 TDI (245 KM)
Volkswagen Scirocco
2.0 TDI CR DPF (177 KM)
Mitsubishi Lancer Evolution
2.0 MIVEC (360 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Nissan 370Z Coupe PLATINIUM Demonstracyjny Nissan 370Z Coupe PLATINIUM
Rocznik: 2014. Przebieg: 100 km. Silnik: 3.7 328KM, benzynowy.
Cena: 200 700 zł 169 900 zł
Zyskujesz: 30 800 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Nissan Note 1.2 DIG-S 98KM Sport Demonstracyjny Nissan Note 1.2 DIG-S 98KM Sport
Rocznik: 2014. Przebieg: 7 600 km. Silnik: 1.2 98KM, benzynowy.
Cena: 71 790 zł 61 900 zł
Zyskujesz: 9 890 zł Zobacz szczegóły »

Używane Audi TT

Audi TT
2.0 benzyna 211 KM
22 700 km, 2012
104 900 PLN
Audi TT
1.8 benzyna 200 KM
2002
27 500 PLN
Audi TT
benzyna
0
19 900 PLN
Audi TT
benzyna
2009
0 PLN

Ocena auta Audi TT 8J

  • Średnia ocena
    na podstawie 7 opinii
  • 4,45
  • Średnia dla segmentu
    Auta sportowe: 4,27

Wybrane opinie

Audi TT Coupe 3.2 i V6 24V quattro (250 KM)

Ogólnie auto jest bardzo dobrym produktem . Jest połączeniem super osiągów z super wyglądem .

dodał: Slivero
  • Zalety
  • + silnik
  • + ergonomia
  • Wady
  • - jakość/cena
  • - widoczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Audi TT

Audi TT offroad concept (2014) Audi TT S Coupe Audi TT III Coupe (2015) Audi TT RS Audi TT S Roadster Audi TT 2007 Roadster Audi TTS Competition Coupe (2014) Audi TT Sportback Concept (2014) Audi TTS Coupe 2011 Audi TT RS Coupe Facelifting 2.5 TFSI 340KM - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Audi

Opinie o instalacji LPG

Audi TT

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Audi TT

Audi TT

23 komentarze

19 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~max~max

Dzisiaj TT-kę sprzedałem...("lekki" ból był - jak wyrwanie zęba... nie rozwijam się w tym temacie)... miałem do wyboru babkę pod 60-tkę (o reszcie oszołomów z Gliwic, Opola i innych miast nie wspominam - oszołomy od "rzeczoznawców", mierników lakierów i inne takie "atrakcje" i "podchody" typu co kilka dni sms z "propozycją" ceny i "negocjacje", ujadanie, pitolenie i biadolenie), która od "ręki" dawała mi 22 tysi (rocznik 1999, model 8N 180km - "ośka", przebieg kilka tyś km przed 200-tką)lub "młodego" (uśmiechniętego, choć zestresowanego i niedowierzającego człowieka za "trochę" mniej. Wybrałem "młodego" człowieka bo widziałem "błysk" w oku i to "coś" co kiedyś, przed zakupem (kilka dobrych lat temu) ja przeżywałem z tym autem
Życzę powodzenia i frajdy z jazdy
A.K

~Gerro :)~Gerro :)

Mam audi TT z 2007 MOC 200 km, powiem wam ze jestem bardzo zadowolony z tego auta, jest niesamowicie szybkie i przyjemnie się jeździ. Ma bardzo ostry gaz ( mówię o automacie). Wszystkim polecam te auto. Małe i nieduże auto ale bardzo szybkie :D
Tył auta bardziej przypomina jak u Porsche GTT. Często wymieniam olej na Castrola, pali około 7-8 litrów na 100 km/h. Wszystko zalezy od gazu, dodajesz wiecej gazu wiecej pali, mniej gazu przy 100 km/h mniej pali. Ale ogólnie super auto ! TT

~shaadefox~shaadefox

Do ~Mercedesomaniak:
Dlaczego? tak w ogóle jestem pasażerem tandemu i właścicielem PKSu.. fajny busik i mało pali!

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Audi

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
23 770
Przejechany dystans
20 616 528 km
Zatankowanego paliwa
827 000 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
4 409
Wydanych pieniędzy
1 874 232 zł
Średnie wydatki na auto
1 523 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
5 717
Wydanych pieniędzy
4 759 225 zł
Średnie wydatki na auto
3 866 zł
Zobacz dzienniki kosztów Audi (1 231)

Testy zderzeniowe Audi TT

Najnowsze testy zderzeniowe Audi TT przeprowadzone przez Euro NCAP.

Audi TT Roadster

Audi TT
2003

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Audi

Zużycie paliwa Audi TT 8J

Na podstawie 15 raportów spalania

Pb
ON
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Lewy, dodano: 26.11.2012 14:12

jezdzac po wawie jak cierp da sie spalic 10/100 z klima ale masz dynamike dacii logan. Przy normalnej jezdzie ok 12 l , przec chipem palil 14. W trasie ok 8 litrow

pełny raport Audi Coupe 1.8 T

autor: kiki, dodano: 21.10.2009 21:28

Autko beznadziejne przy jezdzie na oszczędność paliwa. Nie ma wtedy żadnych plusów ale jak kręcisz 5-6,5tyś to najlepszy gokardzik jakim jezdziłem. Nie sprzedam go nikomu.

pełny raport Audi Coupe 1.8 T

autor: cat, dodano: 30.06.2012 22:10

Spalanie zdrowego 1.8T jest zależne przede wszystkim od stylu jazdy i ogarnięcia "łącznika". Jeżeli ktoś chce jeździć oszczędnie, a do tego ma sprawne auto, naprawdę da się osiągnąć sensowne rezultaty. Jazda w trasie z prędkością oscylującą w granicach 90 km/h może zaowocować spalaniem nawet poniżej 7 litrów na setkę. Jednocześnie wraz ze wzrostem prędkości rośnie spalanie. W trasie przy prędkościach w przedziale 140 - 160 km/h i dynamicznym wyprzedzaniu bez problemu można zbliżyć się do 10 litrów. Miasto to już w ogóle inna bajka - w trybie emeryckim można zamknąć się nawet w 8,5 litra. Upalając auto bez problemu można ten wynik podwoić. Oczywiście znaczenie mają również warunki (korki, klima, długość trasy, etc.). W Warszawie, przy codziennej eksploatacji (korki o 8, korki o 18) i trasach do pracy rzędu 10 kilometrów, średnio wychodziło 10 l/100. Moim zdaniem poziom spalanie / osiągi jest do zaakceptowania. Lepsze spalanie przy zachowaniu tych samych osiągów można osiągnąć tylko w jakimś dłubniętym 1.9 / 2.0 TDI, ale silniki te, jak każde zresztą, również mają swoje wady (szczególnie 2.0 TDI).

pełny raport Audi Coupe 1.8 T

Skarbnica wiedzy o Audi TT 8J

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Audi TT 8J

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Audi TT 8J
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi TT 8J 2.5 TFSI 340KM
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Audi TT, oglądali także