Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Auto w Firmie

Seria Business - oferta Citroena dla firm

dodano: jakiś czas temu
W Polsce ponad połowa nowych samochodów jest kupowana przez firmy. Mimo spowolnienia gospodarczego sprzedaż rośnie, czego nie można powiedzieć o liczbie pojazdów dostarczanych klientom indywidualnym.
W Polsce ponad połowa nowych samochodów jest kupowana przez firmy. Mimo spowolnienia gospodarczego sprzedaż rośnie, czego nie można powiedzieć o liczbie pojazdów dostarczanych klientom indywidualnym.

Zabieganie o względy klienta biznesowego jest więc jak najbardziej uzasadnione. Na taki krok zdecydował się Citroën, który przygotował specjalne wersje najpopularniejszych we flotach samochodów osobowych.

W salonach pojawią się modele C4 Business, C5 Business oraz Berlingo Business. Cechy wspólne? Silniki wysokoprężne oraz podniesiony standard wyposażenia - producent nie żąda dopłat za klimatyzację, system audio z Bluetooth, nawigację, czujniki cofania, oraz lakier metalizowany. Co ważne, przedsiębiorca otrzyma dobrze skonfigurowane samochody za rozsądne pieniądze. Ceny modeli Business zostały obniżone o 18,5-25,29% w stosunku do cen katalogowych. Citroën podkreśla, że ceny modeli z serii Business są ostateczne i nie podlegają negocjacji.

- Wyposażenie modeli w serii Business jest skrojone dokładnie pod wymagania klientów flotowych. Na pokład tych modeli trafiają elementy oczekiwane przez klientów instytucjonalnych. Ceny tak wyposażonych samochodów są zbliżone do modeli konkurencji, ale pozbawionych elementów wyposażenia wpływających na komfort użytkowania. Na tle innych marek wyróżniamy się atrakcyjnym pozycjonowaniem cenowym. Z naszych preferencyjnych warunków może skorzystać firma kupująca nawet jeden samochód. Dużą zaletą serii Business jest dostępność modeli – od ręki nawet w bardzo dużej liczbie sztuk. Wszystkie te czynniki sprawiają, że Citroën jest silnym konkurentem nawet dla największych rynkowych graczy - twierdzi Grzegorz Sokalski, dyrektor Sprzedaży do firm Citroën Polska.

Citroën C4 Business został zbudowany w oparciu o wersję wyposażeniową Selection. Wariant z silnikiem 1.6 HDI o mocy 90 KM wyceniono na 64800 zł brutto. Zamawiający może zdecydować się też na 110-konną odmianę, która kosztuje 68300 zł.

Bardziej wymagającym francuski koncern proponuje model C5 Business z hydropneumatycznym zawieszeniem, biksenonowymi reflektorami oraz silnikiem 2.0 HDI o mocy 160 KM. Do wyboru jest sedan oraz kombi, czyli wersja Tourer. Pierwszy wyceniono na 102000 zł brutto. Zainteresowani wersją Business Tourer wydadzą 106500 zł. Dopłacając pięć tysięcy, otrzymamy samochód wyposażony w automatyczną skrzynię biegów.

Berlingo Business stanowi propozycję dla klientów poszukujących komfortowego, a zarazem bardzo praktycznego samochodu. W sprzedaży będą odmiany z silnikiem 1.6 HDI. Słabsza (90 KM) kosztuje 62 700 zł brutto, natomiast za 115-konny wariant przyjdzie zapłacić 68700 zł.

Koncern postanowił ułatwić klientom zakup, proponując trzy modele finansowania PSA Finance, w tym usługę Easy Business Rental z zagwarantowanym odkupem używanego samochodu przez Citroën Polska. Przygotowane programy finansowe nie obligują klienta do posiadania wkładu własnego.

Specjalna linia modelowa będzie oferowana przez sieć Business Center. Citroën zamierza wspomóc ofensywę modelową komunikacją marketingową. Premiera programu odbędzie się w "miesiącach flotowych", czyli pod koniec roku.