Szukaj

dymienie, nierówna praca silnika
Volkswagen Crafter

  • Autor: macekb100
  • Kategoria: silnik
VW crafter 2007, 2.5tdi, 136, przebieg 15700o km, problem wystepuje nieregularnie, czyli dwa dni jezdzi bez zazutu a kolejny nierowne obroty na postojach zamiast 800 to 1000 wtedy pojawia sie dym spod maski - spaliny ktore od razu dostaja sie do kokpitu,samochód klekocze i trochę nim trzęsie, kiedy obroty wracaja do normy czli do 800 dym nagle znika. fachowcy nie wiedza o co chodzi bo oczywiscie kiedy zajezdzam do ktoregos lub on do mnie problem nie wystepuje. Moze ktorys z uzytkownikow mial podobny problem. Bede wdzieczny za porade

Komentarze

Nie prawda nie prawda :-) usterka jest nie wielka u mnie problem wysokoch obrotow i dymienia z pod maski do tego brak mocy wystąpił po przejechaniu 600 tys km dotąd był bez awaryjny okazało sie że zawór egra zaciera sie dlatego wyższe obroty i brak mocy dym powstawal w skutek wypalania sie oleju ktory dostawal sie do odmy kosz usuniecia awarii w dobrym warsztacie nie powinien przekroczyć 1000 zł a jeszcze powiem jak sprawdzić zawór egra wystarczy odkręcić plastikową pokrywkę i wcisnąć zawor do regeneracje nie wróci po chwili na swoje miejsce tylko trzeba mu pomóc to niestety polecam regeneracje. Pozdr:)
Odpowiedz
Tak to normalne ze obroty wzrastają. Ja miałem identyczne objawy i po 38 tyś. stopił mi się tłok samochód był na gwarancji więc wymienili mi na serwisie cały silnik gratis. obecnie mam przejechane 70 tyś. i zaczynaja sie dziać te same cuda co wcześniej objawy są następujące silnik zaczyna dymić i klekocze dochodzą do tego jeszcze stuki w klawiaturze. Powiem krótko te silniki wytrzymują ze 40 tyś kilometrów z żoną sie śmiejemy bo mówi że jak bym kupil kije to bym dłużej jeździł. Nikomu nie polecam tego auta. Za moje zapłaciłem w sanonie 120 tyś za takie pieniądze oczekiwałem niezawodnego auta.
Odpowiedz
kolego, wzrost obrotów to normalne, bo wtedy czyści się filtr cząstek stałych
Odpowiedz
Volkswagen Crafter