Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Opel Signum 1.9 CDTI ECOTEC 150KM 2004-2008 - Problemy i rozwiązania

Opel
Signum
1.9 CDTI ECOTEC 150KM 2004-2008

Usterka w Opel Signum 1.9 CDTI ECOTEC 150KM 2004-2008 - szczegóły

pali sie kontrolka samochód z kluczem pośrodku

Opel Signum 1.9 CDTI ECOTEC 150KM 2004-2008
Problem rozwiązany
haviz
dodał 07.03.2010 19:44:07

Opis problemu

Samochód traci moc. Przy palącej się kontrolce max. prędkość dochodzi do 80 km/h. przy obrotach powyżej 2500 i niepalącej się kontrolce jest jakby normalnie. Kontrolka raz się świeci a raz nie. Jeżeli ktoś zna przyczynę proszę o pomoc, z góry dziękuję.

kategoria: silnik
Komentarze kierowców (25 komentarzy)
~piotr
7

co za bzdury. jedzcie do elektryka niech podlaczy pod komputer i sprawdzi.wyswietli mu 2 bledy kluczyki do samochodu i immobiliser,po dorobieniu nowego kluczyka i i zaprogramowaniu wszystko bedzie ok i kontrolka sie nie zapali. mialem tak samo kontrolka sie zapalala i gasla az pewnego razu nie moglem odpalic auta i palila sie ta kontrolka przy odpalaniu musialem probowac kilkakrotnie zanim odpalilem zreszta centralny zamek jak chcecie otworzyc z kluczyka tez pewnie sa problemy czasami albo dopiero sie zaczna. pozdrawiam

25.03.2013 23:07:29 | napisz odpowiedź
~Karol
2

ok ale co bylo objawa? co to zaa wada?

05.01.2013 18:30:39 | napisz odpowiedź
~Paweł  Częstochowa
72

cześć chwale opla u mnie były podobne objawy braku mocy znalazłem mechanika na jednym z forum jest z Katowic zostawiłem mu auto na 6-7 godzin i ożył,jeździ jak nowy auto robiłem w grudniu obecnie zrobiłem 2300 km i wszystko jest dobrze dodam że inni mechanicy proponowali naprawę i wymianę podzespołów jak się okazało nie musiałem nic kupować tylko czysta naprawa podam numer dla potrzebujących do tego mechanika 884-689-903

04.01.2013 18:38:18 | napisz odpowiedź
~Krzysztof
46

Do ~Paweł Częstochowa: U mnie bylo podobnie też polecam

15.07.2015 13:28:19 napisz odpowiedź
~Karol
7

witam mam signum 3.0 CDTI AUTOMAT świeci mi sie ta kontrolka z kluczem na srodku i trace moc przy predkosci 110km/h. oraz mam jeszcze jeden problem. skrzynia mi strasznie szarpie przy zmianie biwegu z 2na 3 przy cieplym silniku. co moze byc przyczyna?
rezta biegow chodzi bez zarzutow. a z 2 na 3 szarpie i czasem jest uderzenie

03.01.2013 14:13:19 | napisz odpowiedź
~kamil
9

witam. mam signum 3.0 automat i zaczęła mi się zapalać kontrolka bylem u mechanika i i komputer wykazał błąd czujnik ciśnienia atmosferycznego czy może mi ktoś powiedzieć gdzie on się znajduje.

24.12.2012 10:08:23 | napisz odpowiedź
~Krzysiek
6

Co to oznacza , jak się pokazuje kontrola ,,koła i asfaltu'' , że tak powiem , prosze o pomoc

16.10.2012 16:40:38 | napisz odpowiedź
~Krzysiek
1

Co to oznacza , jak się pokazuje kontrola ,,koła i asfaltu'' , że tak powiem , prosze o pomoc

16.10.2012 16:39:51 | napisz odpowiedź
~sylwia
0

mam ww 89 rok dorobiłam kluczyk do bagażnika bez kodu ale auto niechce palic cały czas świeci kontrolka z kluczykiem co robić

20.08.2012 06:32:41 | napisz odpowiedź
~marek
0

nigdy więcej opla

17.04.2012 17:28:33 | napisz odpowiedź
~marjan
4

moja vectra 2006 cdti 150 kucy ma również problem. na zimnym silniku świeci sie auto z kluczykiem po ok3-4 kilometrach gaśnie. auto jeżdzi dobrze. czyściłem już zawór EGR, przed czyszczeniem auto było słabe na wolnych obrotach. teraz jeździ dobrze tylko kontrolka sie świeci

04.02.2012 20:14:11 | napisz odpowiedź
~ANKA
0

U MNIE TEŻ CIAGLE ŚWIECI KONTROLKA AUTO I KLUCZ MAM DIESLA 2.0 IM BARDZIEJ ROZGŻANY SILNIK TYM AUTO SŁABSZE A KONTROLKA NIE GASNIE
W TYM WSZYSTKIM NAJLEPSZE JEST TO ŻE MIMO TEGO ŻE AUTO JEST DO D. KOMPUTER NIE POKAZUJE JUŻ ŻADNYCH BŁĘDÓW A ZDYB NIE CHCE JECHAĆ JESTEM ZAŁAMANA CO ROBIĆ?

04.02.2012 17:30:45 | napisz odpowiedź
~Andrzej
5

Witam.... w gronie signum posiadam motor 2,2 automatik i mialam rownizesz taki problem. Bylem w serwice Opel i fachowiec powdziedzial ze jest to problem pompy cisnieniowej. Po wymianie pompy okazalo sie ze problem dalej pozostal, po nastepnych konstultacjach okazalo sie ze jest to problem wentyla elektronicznego.!!

31.01.2012 21:00:42 | napisz odpowiedź
~Jurek
0

Mam do Was pytanie czy to zawsze przyczyną był ten zawór czy też może jakieś inne. Mój opel ma 150tys,przebiegu i trochę stał nieużywany.

26.11.2011 16:29:50 | napisz odpowiedź
~Jolka
1

A co oznacza kontrolka świecąca na pomarańczowo na kształt choćby żarówki z wykrzyknikiem pośrodku? Proszę o pomoc.

12.09.2011 17:20:26 | napisz odpowiedź
~KrisS
1

Witam. W moim signum 1.9CDTI 150KM kontrolka pierwszy raz zaświeciła się na autostradzie. Po zjechaniu na parking, wystarczyło z filtra paliwa spuścić ok 100ml paliwa - było trochę wody. Po ok. 2tys km, kontrolka zaczęła częściej się zaświecać -co póżniej się okazało - zawór EGR się zacinał. W efekcie autko trafiło do serwisu , gdzie wymieniono zawór EGR i kolektor ssący. Kolektor może by wytrzymał więcej , ale zacinający się zawór EGR , podwyższona temperatura i wadliwa konstrukcja łożyskowania klapek w kolektorze - zrobiła swoje.
Koszt naprawy 2780-PLN. Nie licząc lawety.
Jak się Wam zaświeci ta kontrolka, to dobrze radzę jak najszybciej na komputer i sczytać błędy. Gwarantuję, naprawa będzie dużo tańsza.

21.01.2011 19:26:53 | napisz odpowiedź
~Tadeusz
6

Witam. Od kilku dni jeżdżę do lasu pracować przy ścince drzewa, jeżdżę oplem signum 3,2 automat, parę razy musiałem przejechać po wodzie i błocie i od tamtej pory w trakcie jazdy zapalają mi się kontrolki abs, esp, akumulatora i czasem kontrolka samochodu z kluczem, po przejechaniu kilku kilometrów kontrolki gasną, dzisiaj niestety nie mogę odpalić samochodu:(, kontrolki cały czas świecą po przekręceniu kluczyka, odłączałem akumulator ale nic nie pomagało Proszę o pomoc

09.11.2010 21:38:26 | napisz odpowiedź
~darowp
1

Panowie , przyczyna jest prost i tania do usunięcia, WYMIENIĆ wtyczki na wtryskiwaczach ! Orginalne mają żółte zatrzaski, zamienniki niebieskie, te "orginalne" po pewnym czasie "padają" wypalają się styki i z tad te problemy, inne przyczyny też moga być, ale proponuję rozpocząć diagnozę od TEGO !

07.11.2010 17:06:34 | napisz odpowiedź
~mario3109
0

witam jak pisza wyzej koledzy ja tak wlasnie zrobilem ale efekt zostal taki sam,nie wiem co dalej robic moze ktos wie cos jeszcze z gory dzieki

02.11.2010 20:23:10 | napisz odpowiedź
~mario3109
0

witam jak pisza wyzej koledzy ja tak wlasnie zrobilem ale efekt zostal taki sam,nie wiem co dalej robic moze ktos wie cos jeszcze z gory dzieki

02.11.2010 20:17:20 | napisz odpowiedź
~Piotrek
1

Zawor EGR mozna rowniez czyscic, oszczedzajac w ten sposob kilkaset zlotych...

02.11.2010 19:59:01 | napisz odpowiedź
~mk
0

EGR, czyli zawór recyrkulacji spalin. U mnie brak mocy, z rury czarny dym, zapalający się i gasnący samochód z kluczem. Po wymianie samochód jak nowy.

30.08.2010 22:05:02 | napisz odpowiedź
Sławek
0

Witam. U mnie okazało się że to zawór recyrkulacji spalin był zawalony spalinami (nagarem). W oplu koszt takiego zaworu ok. 750 zl, a mi wyszło 500 z naprawą.

25.04.2010 14:41:14 | napisz odpowiedź
~prox
3

Witam dzisiaj zrobiło mi się to samo w moim signum co jakiś czas wyskakuje mi kontrolka kluczyka z samochodem. Nie bylem jeszcze w serwisie ale nie ukrywam ze mam trochę lęki.Możesz napisać jak sobie poradziłeś z tym problemem i czy było to bardzo kosztowne??

22.04.2010 21:13:43 | napisz odpowiedź
~G. W.
8

Usterka elektronicznego systemu sterującego silnikiem lub skrzynie biegów (jeżeli jest to automat). Parametry użytkowe są ograniczane, aby uchronić silnik (skrzynię biegów) przed postępującym uszkodzeniem. Sugerowana wizyta w ASO.

17.03.2010 20:45:39 | napisz odpowiedź
Dodaj nowy komentarz