Szukaj

Usterki Peugeot 106 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Ostatnio dodane indywidualne usterki Peugeot 106

Kontrolka AIRBAG
  • Peugeot 106 II
  • instalacja elektryczna
Witam. Od jakiegoś czasu zapala się na desce kontrolka poduchy powietrznej. Raz miga, raz świeci stale, a raz w ogóle. Występowanie problemu zauważyłem przy zwiększonej wilgoci powietrza na zewnątrz lub niższej temperaturze - np. podczas deszczu. Gdy świeci słońce i jest ciepło kontrolka wcale się nie zapala. Najpierw zacząłem podejrzewać taśmę...
Problem rozwiązany
2 komentarze
Trzęsienie kierownicą
  • Peugeot 106 II 1.1 i 60KM 44kW 1996-2003
  • układ kierowniczy
Witam, Od jakiegoś czasu w moim LWIE przy mocniejszym hamowaniu zaczyna trząść kierownicą oraz autem. Według mojej oceny jest to umiejscowione z przodu z lewej strony. Hamulce (tarcze + klocki ) wymieniałem na jesieni jakieś 5k km temu. Trzęsienie (delikatne) pojawia się po przekroczeniu 100 km/h. Ponadto przy skręcaniu słyszę jakby coś tarło,...
Oczekuje na rozwiązanie
4 komentarze
Dziennik kosztów dla Peugeot 106
Średni koszt przejechania 100 km
31,67 zł
5,4
l/100km
5,8
l/100km
8,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Nie odpala, nie odzywa się rozrusznik
  • Peugeot 106 I 1.0 45KM 33kW 1991-1996
  • silnik
  • 280 tys. km
Próbowałam odpalić samochód dziś z rana, ku mojemu zaskoczeniu nie odpalił, po zmianie akumulatora było tak samo, podejrzewam że to wina rozrusznika, ale różnie mogło się stać. Na desce rozdzielczej świeci kontrolka usterki.
Oczekuje na rozwiązanie
silnik jak się nagrzeje to gaśnie albo nie wchodzi na obroty, krztusi się.
  • Peugeot 106 I 1.1 60KM 44kW 1991-1996
  • silnik
w momencie przechodzenia z ssania silnik pracuje tylko na wolnych obrotach a po dodaniu gazu gaśnie lub się krztusi a po chwili przechodzi mu i po ostrej przegazówce pracuje super. czy on po prostu zalewa się? czy to coś z elektryką?
Problem rozwiązany
2 komentarze
świecące się kontrolki od oleju i układu chłodzenia
  • Peugeot 106 I 1.1 60KM 44kW 1991-1996
  • silnik
Przejechałem przez dość dużą dziurę w jezdni z prędkością 40 km/h (odczucia porównywalne przy przejechaniu spowalniacza z tą prędkością) i dzięki temu zapaliły mi się kontrolki od oleju i układu chłodzenia - OBIE na raz. i od tamtej pory nie włączałem silnika bo nie chce go zatrzeć... nic się nie urwało, silnik nie dostał, cały impet przyjęły...
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Peugeot 106