Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj

Szukaj firmy

Volkswagen Golf III Hatchback 1.6 75KM 1992-1997 - Problemy i rozwiązania

Usterka w Volkswagen Golf III Hatchback 1.6 75KM 1992-1997 - szczegóły

Nie odpala, czujnik halla.

Volkswagen Golf III Hatchback 1.6 75KM 1992-1997
Problem rozwiązany
~Grzegorz
dodał 2009-11-19 17:04:22

Opis problemu

GOLF mk3 1.6 75kM Witam. Trochę poczytałem, ale postanowiłem założyć swój temat. Problem jest następujący: przez parę dni miałem problem, że auto nie odpalało z rana, trzeba było na popych/ linka. Później już normalnie chodził przez cały dzień, nagle po paru godzinach padał, nie reagował na gaz, siadał silnik i już nie szło go odpalić, dopiero po jakimś czasie odpalał bez problemów. Z czasem działo się tak coraz częściej. Pojechałem na diagnostykę, wykryło 7 blędów, 6 usunęło, został czujnik halla. W międzyczasie wymieniłem przewody, świece, czujnik temperatury. Musze wiedzieć, czy coś oprócz wymiany czujnika muszę kupić, wymienić, i ile mniej więcej jest roboty z wymianą. Z góry dziękuje za pomoc.

kategoria: silnik
Dodaj komentarz

Komentarze kierowców (59 komentarzy)

~doda

Oceń przydatność:

0
0

dodam jeszcze ze jak wystygnie tez nie odpala i niewiem co jest mu rano odpaliłam normalnie wyjechałam z posesi zgasiłam i juz ponownie nie zapalił prosze pomocy

23.04.2013 15:35:24 napisz odpowiedź
~doda

Oceń przydatność:

0
0

pomocy golfik mi nie odpala zawsze odpalał za pierwszym razem a teraz ani drgnie dzien wczesniej ksztusił mi sie

23.04.2013 15:31:44 napisz odpowiedź
~Radoxx13

Oceń przydatność:

0
0

Witam ma Golfa3 1.4 z gazem odpalać odpala ale nie kreci na obroty ...
bezyna jest gaz jest
sprawdziłem kopółke palec świece nowe
a nie moge dojść czemu sie nie kreci
jak go kupiłem zrobiłem remont mam po prawie 14 na cylinder nowy rozrząd
pocieszyłem sie tydzień i klapa zdechł
jak ktoś zna powód proszę o odpowiedz

15.02.2013 12:54:52 napisz odpowiedź
~bbb

Oceń przydatność:

0
0

aaa

10.02.2013 17:12:08 napisz odpowiedź
~gghh

Oceń przydatność:

0
0

aaaa

10.02.2013 17:10:50 napisz odpowiedź
~uzor

Oceń przydatność:

2
5

WITAM MAM PROBLEM Z GOLFE 3 1.8b jak jest mroz odpala a jak jest wilgotno pada deszcz to nie pali kopulka kable swiece palec wymieniłem i czasem pali a czasem nie co to moze byc ?

27.12.2012 19:17:58 napisz odpowiedź
~uzor

Oceń przydatność:

1
0

WITAM MAM PROBLEM Z GOLFE 3 1.8b jak jest mroz odpala a jak jest wilgotno pada deszcz to nie pali kopulka kable swiece palec wymieniłem i czasem pali a czasem nie co to moze byc ?

27.12.2012 13:54:48 napisz odpowiedź
~Carlos

Oceń przydatność:

0
0

Witam Mam problem z vw golf 3 1.6 75 KM benzyna + gaz, samochód mam 8 lat. Dziś gdy przyjechałem do domu zostawiłem autko na dworzu i po 4ech godzinach nie moglem odpalić samochodu na benzynie (zawsze odpalam na benzynie i zawsze mi odpalał bez problemu) , wiec postanowiłem zobaczyć czy da rade na gazie, odpalił od razu, ale po kilku sekundach zaczęły wariować obroty silnika (gdy był na wolnych obrotach), wjechałem do garażu i znowu zgasł , znowu kręciłem go żeby odpalił ale tylko na gazie i chyba za 3cim razem odpalił rozgrzałem samochód do 90*C i wyłączyłem. Posprawdzałem czy iskra jest na każdej świecy (każda świeca miała iskrę) do tego przeczyściłem kopułkę z palcem (świece zapłonowe, kable zapłonowe i kopułkę wymieniałem niecały rok temu), jeśli chodzi o moduł zapłonowy był wymieniany 8lat temu, filtr paliwa wymieniany 2 lata temu, co roku wymieniam wszystkie filtry powietrza, oleju, gazu no i wiadomo olej silnikowy. Później gdy znowu chciałem odpalić samochód odpalił bez problemu (no ciekawe czy jutro odpali?), co mogło być przyczyną że nie odpaliło autko mogę powiedzieć że na dworzu było -12*C . I mam jeszcze jedno pytanie czy moduł zapłonowy to jest to samo co aparat zapłonowy, a jeśli nie to gdzie ten aparat zapłonowy się znajduje. Proszę o poradę. Pozdrawiam

24.12.2012 01:00:22 napisz odpowiedź
~Miro

Oceń przydatność:

2
0

Witam,Panowie proszę o radę mam problem z ww golf 3 1,4 abd w czasie jazdy zaczoł chodzić jakby na dwóch tłokach głosno, jak był ciepły silnik odpalał, teraz jak jest zimny silnik nie chce wogóle odpalić nawet nie zaskoczy. Iskra jest słaba czerwona na wszystkich czterech świecach, kable i świece są nowe maja 2 miesiace, cewkomodół założyłem nowy aparat zapłonowy z czyjnikiem hala sprawdzony u lelektryka i działa ,pompa podaje paliwo rozrusznik kręci a silnik wogóle niechce zaskoczyć , może macie jakiś pomysł? prosze o podpowiedz?!!

14.12.2012 19:40:03 napisz odpowiedź
~Miro

Oceń przydatność:

0
0

Witam,Panowie proszę o radę mam problem z ww golf 3 1,4 abd w czasie jazdy zaczoł chodzić jakby na dwóch tłokach głosno, jak był ciepły silnik odpalał, teraz jak jest zimny silnik nie chce wogóle odpalić nawet nie zaskoczy. Iskra jest słaba czerwona na wszystkich czterech świecach, kable i świece są nowe maja 2 miesiace, cewkomodół założyłem nowy aparat zapłonowy z czyjnikiem hala sprawdzony u lelektryka i działa ,pompa podaje paliwo rozrusznik kręci a silnik wogóle niechce zaskoczyć , może macie jakiś pomysł? prosze o podpowiedz?!!

14.12.2012 14:49:39 napisz odpowiedź
~Rob

Oceń przydatność:

0
0

Witam mam podobny problem z golfem 3 1,8 b nie odpala iskra na świecach dobra paliwo z wtrysku wychodzi. Po odłonczeniu przewodu paliwa odpala normalnie i chodzi dobrze obroty i wszystko jak tylko przyłożę to gaśnie, układ paliwa czysty { powrót } czy może być wtrysk padniety

07.12.2012 21:18:07 napisz odpowiedź
~Rob

Oceń przydatność:

0
0

Witam mam podobny problem z golfem 3 1,8 b nie odpala iskra na świecach dobra paliwo z wtrysku wychodzi. Po odłonczeniu przewodu paliwa odpala normalnie i chodzi dobrze obroty i wszystko jak tylko przyłożę to gaśnie, układ paliwa czysty { powrót } czy może być wtrysk padniety

07.12.2012 20:56:00 napisz odpowiedź
~kk

Oceń przydatność:

0
0

jkjkjm,mm./.l

19.11.2012 21:34:19 napisz odpowiedź
~vvv

Oceń przydatność:

0
0

vvv

29.10.2012 18:58:01 napisz odpowiedź
~Kowal

Oceń przydatność:

0
0

Czy ktos moze mnie ratowac kto sie zna Robili mi swap w Golfie Mk2 Silnik pochodzil z Golfa 3 Jest to 2.0 gti 8v z wersji 20 jahre Nie ma iskry pompa sie zalacza kiedy chce. A iskra pojawia sie tylko podczas wlaczania zaplonu. Z gory mowie ze cewkomodol byl sprawdzany i wymieniany 3 razy i tak samo aparat:( Moze ma ktos namiary na dobrych elektronikow? Z okolic Gdanska? Blagam Pomozcie

22.10.2012 19:05:07 napisz odpowiedź
~cynamonix

Oceń przydatność:

2
0

Golfik 3, 1993r automat, benzyna -
przy zmianie biegu z 2 na 3 auto przygasa ( czasami zgaśnie całkowicie ) jest to bardzo nasilone przy zimnym silniku, wydaje mi się że również że jest jakiś zmylony, dzieje się tak od zakupu auta tj około 2 lat, aparat zapłonowy ustawiony podobno jest dobrze, wymieniony filtr paliwa, wymieniłem również podstawę wtrysku ( uszczelka gumowa.
Co może być powodem że auto przygasa ?

17.10.2012 06:33:40 napisz odpowiedź
~RaV

Oceń przydatność:

0
0

A ja mam taki problem. Vw Bora 1,6 benz+gaz. NIe ma mocy, słabo łapie obroty na luzie na benzynie i na gazie. Mechanik mi powiedział, że to właśnie czujnik Halla i przez to coś z lambdą źle. Interesuje mnie jakich kosztów mogę się spodziewać przy wymianie tego czujnika.

20.09.2012 12:18:57 napisz odpowiedź
~Kamil

Oceń przydatność:

0
0

witam. mam golfa 1.6 75km. po kilku godzinach jazdy nagle gaśnie, nie reagując na niższy bieg i gaz. jakiś czas temu zmieniłem filtr powietrza i świece, a wczoraj filtr paliwa i dzisiaj mam takie problemy z autem. czy to może być czujnik temperatury? prosze o szybką odpowiedź bo jutro mam jechać na urlop i przede mną 500km drogi. pozdrawiam

27.07.2012 15:28:58 napisz odpowiedź
~zyzio

Oceń przydatność:

0
0

anna wymień sobie kopulke i palec bo znów ci iskra skoczy na czujnik hala i go spali

25.07.2012 21:13:44 napisz odpowiedź
~Anna

Oceń przydatność:

0
0

Witam,ja odebrałam auto od mechanika tydzień temu golf 3 benzyna,miałam identyczny problem,po przejechaniu paru km.wyłączeniu i ponownym uruchomieniu nie odpalał dopiero po godz.gdy silnik ostygł odpalał bez zarzutu,zdarzało się również,że gasł mi podczas jazdy,jakby benzyny brakło to był koszmar...wymienili mi czujnik temp.,cewkę i nic.Teraz przyszła kolej na czujnik halla :)
Na razie działa bez zarzutu,odpala za każdym razem,mam nadzieje,że to koniec mojego koszmaru!!!Powodzenia

21.06.2012 18:51:45 napisz odpowiedź
~Piotrek

Oceń przydatność:

0
0

Panowie, moj problem polega na tym że golfik odpala ale po 1 sekundzie gaśnie... za którymś razie wkońcu łapie, ale nie zawsze się tak dzieje.
myślalem ze to wina imo ale moj mechanik powiedział mi że właśnie czujnik halla, jak już odpali to w trakcie jazdy nic sie nie dzieje. co o tym myślicie??

29.05.2012 23:48:51 napisz odpowiedź
~radek

Oceń przydatność:

0
0

co to oznacza za blad in 2 w golf 2 2.0 8v

20.05.2012 22:49:16 napisz odpowiedź
~Dzin

Oceń przydatność:

0
0

a mi sie dzis przytrafilo takie cos wczoraj chodzil normalnie a dzis z rana wstaje i odpalic niemoge a kontrolka oleju mi mruga pogoda jaka jest taka jest widac za oknem czy ona ma cos do tego to nie wiem Golf 3 92r 1.8 ABS

15.04.2012 14:15:15 napisz odpowiedź
~Eska

Oceń przydatność:

0
0

zacznij od wymiany przewodów wysokiego napięcia

15.04.2012 12:15:09 napisz odpowiedź
~Eska

Oceń przydatność:

0
0

Czujnik halla znajduję się w aparacie zapłonowym

15.04.2012 12:13:47 napisz odpowiedź
~csw

Oceń przydatność:

0
0

Witam,
Posiadam VW Polo 1.4 MPI z instalacją gazową i ostatnio nie mogę poradzić sobie z bardzo nietypową usterką.
Otóż rano gdy auto stoi całą noc mam ostatnio z jego uruchomieniem i nawet jak uda mi sie je uruchomić to auto podczas pierwszych kilki minut jazdy ponownie potrafi mi zgasnąć i nie mogę go uruchomić. Zauważyłem że jak poruszam lekko kablami od cewki to auto potrafi sie wtedy uruchomić ale nie wiem czy to ma jakiś wplyw na to gdyz pozniej jak juz auto sie rozgrzeje to można jezdzić caly dzien i praktycznie nie ma z nim problemow. Czytalem troche o jakims czujniku halla i do konca nie wiem gdzie on sie znajduje czy jest ktos wstanie odpowiedzieć czy on może mięc na to wplyw. Bo cewka byla wymieniana rok temu i nie chcialbym wymieniąc czegos to jest w praktyce nowe i dobre...

11.04.2012 16:57:41 napisz odpowiedź
~Waldek1987

Oceń przydatność:

0
0

Do xgrzesio.
W moim przypadku było podobnie biorąc pod uwagę wilgoć i prace silnika. Otóż po wjechaniu w kałużę auto zaczynało przerywać i gasło na amen. Wówczas jedynym ratunkiem było odczekanie kilku godzin na powtórne uruchomienie silnika! Okazało się, że para wodna, wytrącała się z wody podczas jej kontaktu z gorącym układem wydechowym i osadzała się na cewce zapłonowej, która niestety była popękana w kilku miejscach (przebicia) i nadawała się jedynie do wymiany. Koszt zamiennika wyniósł 80 zł i problem zniknął.
Możesz ją sprawdzić w prosty sposób. Nalej wody w butelkę z rozpylaczem i popryskaj cewkę zapłomową wodą wówczas gdy silnik pracuje. Jeśli w tym czasie zgaśnie to będziesz miał przyczynę...

27.02.2012 22:10:34 napisz odpowiedź
~xgrzesio

Oceń przydatność:

0
0

Witam
Mam podobny problem.

Gdy na dworze pada deszcz lub jest wilgotne powietrze pojawiają się problemy z odpaleniem auta. Gdy jest sucho wszystko działa idealnie.
Sytuacja wygląda w ten sposób, że gdy odpalam 1-szy raz to wszystko jest OK. Następnie około 5 minut jazdy, parkuję pod sklepem, robię zakupy, wracam po 15, 20 minutach i pojawiają się problemy z odpaleniem auta (strasznie stęka i się krztusi). A jak już się uda odpalić to musi popracować kilka minut na większych obrotach (1800) aby złapał temperaturę. Później wszystko działa OK. Wymieniłem kable WN, czyściłem kopułke oraz palec apar.zapł. ale nic to nie pomogło. Rok temu wymieniałem świece na NGK (przejechałem na nich 12000km )więc sądzę że są dobre. Co jeszcze może być przyczyną takiego stanu rzeczy ?

PS.
Jest jeszcze jedna ciekawostka;gdy tak się krztusi i stęka przy odpalaniu to z otworu dolotowego powietrza wylatują spaliny

27.02.2012 11:45:38 napisz odpowiedź
~Waldek1987

Oceń przydatność:

0
0

Witam. Posiadam Golfa III z końcówki produkcji (1,6; 75 KM; silnik AEE, instalacja LPG). Otóż za ok. 2 tygodnie trafi on do mechanika, ponieważ wszystkie znaki na ziemi i niebie wskazują, że uszkodzony mam czujnik Halla. Usterka ta objawia się między innymi tym, że podczas jazdy (temp. silnika 90 st.) silnik gaśnie (wskazówka obrotomierza opada ale nie zaświecają się kontrolki) aby po kilku sekundach ponownie odpalić. Poza tym, gdy nie mogę odpalić rozgrzanego silnika (brak iskry) to muszę czekać na jego ostygnięcie. Zdarzało się również, że silnik przerywał podczas jazdy czy to na gazie czy też na benzynie.
Moje pytanie dotyczy przełączania zasilania z benzyny na gaz.
Otóż raz na ok. 5-6 przełączeń zdarza się, że silnik w tym momencie szarpnie lub też nawet zgaśnie! Otóż centralka gazowa dostaje info na temat wymaganych obrotów silnika właśnie z tego uszkodzonego czujnika. Czy jego wadliwe działanie może mieć wpływ na ten "krytyczny" moment, w którym następuję zmiana spalanego paliwa?
Wiem, że w takich przypadkach na pierwszy ogień idzie brudna listwa wtryskowa czy też wyeksploatowany parownik ale w moim przypadku listwa ta ma jakieś 2 lata (czerwony Valtec a na parowniku przejechałem dopiero ok. 50 000 km). Roczny przebieg nie przekracza 12 000 km a filtry gazowe wymieniam sukcesywnie co rok.
Proszę o komentarze znawców tematu.
Za wszystkie z góry dziękuję.

26.02.2012 20:18:56 napisz odpowiedź
~Piotrek

Oceń przydatność:

0
0

Mam Golfa III z 94r. Jak tylko jest trochę wilgoci w powietrzu auto ma problem z odpalaniem. Trzeba długo kręcić zanim załapie, a nawet jak już załapie to kaszle i dławi się. Trzeba dodać mu trochę gazu i już się uspokaja. Niestety, po dłuższym postoju sytuacja się powtarza. Co może być przyczyną? Widziałem tu podobny wpis ale niestety bez odpowiedzi. Osoby chętne do pomocy zapraszam do kontaktu - pcquattro@tlen.pl.

24.02.2012 13:23:43 napisz odpowiedź
~Marek.....

Oceń przydatność:

0
0

czujnik temp,u mnie tak bylo wymienilem i ok pali od kopa.

07.02.2012 21:00:06 napisz odpowiedź
~darek

Oceń przydatność:

0
0

rozrusznik kreci jak wariat filtr paliwa wymieniony i nie pali pomozcie darek

06.02.2012 04:29:30 napisz odpowiedź
~marek

Oceń przydatność:

0
0

witam mam problem z moja 3 silnik 1.6 benzyna/gaz.nie pali rano z kluczyka tylko na zaciag ale juz po chwili jak pochodzi to dosłownie na dotyk bez problemów a jak juz postoji troche czasu to problem i rano awsze trzeba ciagac.

04.02.2012 19:27:27 napisz odpowiedź
~Eska

Oceń przydatność:

0
0

błąd 90km

30.01.2012 21:24:53 napisz odpowiedź
~ESKA

Oceń przydatność:

0
0

Witam mam taki problem posiadam golfa III 1.8 80 km i bez dodania gazu nie rusze bo zaraz zgaśnie co moze być przyczyną ?? Pomóżcie.

30.01.2012 21:16:53 napisz odpowiedź
~robert

Oceń przydatność:

0
0

hijoijiojjij

07.01.2012 00:42:42 napisz odpowiedź
~gruby

Oceń przydatność:

0
0

witam mam vw polo 6n 1,6 wymieniłem cewke,aparat kompletny,kable i swiece.poloweczka odpaliła pochodziła było wszystko ok:) ale jak zgasiłem to juz niemogłem jej odpalić:( za 20razem odpaliła i jak zgasiłem to znów lipa niepali:(co moze byc przyczyną????pomocy!!! jezeli ktos wwie o co biega to zgóry dziękuje

19.12.2011 21:48:45 napisz odpowiedź
~Jogo

Oceń przydatność:

0
0

O kurcze:D "pany niepali mi wcale golf trujka" Nie dość ze dużo wyjaśnione to jeszcze jak to brzmi:D Ale mniejsza z tym.
Mój problem polega na tym ze jade sb swoim golfem 3 1.6 załóżmy ze pewien odcinek na luzie(ale nie tylko). Po chwili okazuje się ze silnik zgasł i za żadne skarby kluczykiem go nie odpale tylko na pycha. Po odpaleniu okazuje sie ze autko znów śmiga jak należy i znów można go odpalić kluczykiem. Ostatnio dzieje sie tak coraz częściej a idzie zima wiec pasuje to naprawić. Jak myślicie co może być tego przyczyną??

02.12.2011 16:32:50 napisz odpowiedź
~adam

Oceń przydatność:

0
0

pany niepali mi wcale golf trujka 16 bezyna co myslicie

30.10.2011 11:04:23 napisz odpowiedź
~klebek

Oceń przydatność:

0
0

małe pytanie, też mam chyba problem z tym czujnikiem
w swoim golfie 3, powymienialem pelno zeczy w tym aparat zaplonowy wraz z czujnikiem, moglem znowu trafic na zły ale niby moze to być wina przewodow od czujnika, sprawdzilem na mierniku na tym ustawieniu że piszczy jak przewod jest caly, przewod zolto brazowy piszczy masa dochodzi, a przy pozostałych dwóch wyskakuja jakies cyferki, tak ma być?? i wrazie czego ile kosztuje wymiana przewodow od czujnika do masy? mniejwiecej

22.10.2011 16:31:32 napisz odpowiedź
~martin

Oceń przydatność:

0
0

PANIE DYMITR !! co Pan gadasz ! tez myslalem ze sa wielcy bo zrobili mi cos tam z alarmem nie pamietam dokladnie ! ale pojechalem jakis czas temu bo problem z immobiliserem mialem i co zrobili naprawili itd:) wsiadam auto odpala zajebiscie fajnie tak wiec wsiadam w auto jade zatankowac i cel zakopane ! dobra spoko po przejechaniu mniej wiecej polowy drogi "BAR" po obiadku wsiadam w auto i co nic ... nie odpala .. :/ tak wiec jestem uziemiony tak wiec Radyjko CB w ruch i poszukiwanie lawety udalo sie zabrano mnie do mechanika ktory mial warsztat w blaszaku a po podworku kury lataly ale olac to . . okazalo sie ze kable ktore powinny byc popodpinane wisialy luzem a reszta zaklejona na plaster "izolacje" ! tak wiec chlopaki w warsztacie Pana Burgsa spierdzielili robote po calosci ! Nie mam pretensji do Pana Burgsa bo to bardzo mily czlowiek ! a i jeszcze dodam ze przy okazji jak tam bylem po prawej stronie od Pana Burgsa znajduje sie regeneracja sprzegiel samochodowych . wszedlem dopytac sie o kilka spraw i powiem ze dostalem bardzo obszerna informacje !
www.sprzegla.com

07.07.2011 19:35:02 napisz odpowiedź
~kamil

Oceń przydatność:

0
0

mam golfa 3 1.8 i tez mam problem z odpaleniem na kluczyk.z popychu odrazu zapali a wymienilem przewody,aparat zaplonowy,palec od aparatu,czyjnik zaplonu i ciagle jest to samo.pomuzcie

04.07.2011 18:00:39 napisz odpowiedź
~dobromir

Oceń przydatność:

0
0

jesli jeszcze nie znalazłes to znajduje sie on w aparacie zapłonowym jesli chodzi o Golfa III

09.06.2011 09:21:41 napisz odpowiedź
~FRANIO

Oceń przydatność:

1
0

MAM PYTANIE MAM GOLFA3 I TAKI SAM PROBLEM MOZE KTOS MI NAPISZE GDZIE SIE ZNAJDUJE TEN CZUJNIK HALA

02.06.2011 23:12:00 napisz odpowiedź
~cyco

Oceń przydatność:

0
0

wszystko się zgadza z tym gaśnięciem i czujnikiem hala, może być to jeszcze jeżeli ktoś ma gaz. Wadliwa może być kostka stacyjki koszt od 30 zł do ok 90 czy coś takiego. poznać to można przekręcając kluczyk kontrolki czasem mrugają, jak się uda odpalić i jedziemy na gazie kostka zaczyna wariować i podaje benzynę zaraz znów na gaz i tak w kółko

23.02.2011 22:28:21 napisz odpowiedź
~Dymitr golf 3 2.0 GTi 8v 120 KM 20 jahre edition

Oceń przydatność:

0
0

Witam opowiem wam ostatniom moja awarie przy ktorej uz bylem zalamany myslalem ze nie dam rady naprawidz bylem bliski zalamania nerwowego naprawde o to moje dziecko (
mam dwojke jednego synka 1.6 benzyna75km a drogi cora 2.0 8v gti 120km 20jahre edition a wiec tak :---jakies dwa tyhodnie temu wrcilem na parking wieczorem i zostawilem samochod , rano przychodze silnik -kreci tzn rozrusznik ale nawet nie zakaslal sprawdzam a tam nie ma iskry twj wychodzacej z cewko modulu meczylem sie pare dni i nic po czym stwierdzilem ze podjade do najlepszego warsztatu elektro mech zbigniew burgs przy klubie piekarnia -rondo babka -radoslawa . Dzien wczesniej sprawzilem i wiedzialem ze alarm i immo dziala dobrze wiec to cos innego , sprawdzilem hala bo pare miesiecy temu odcinal aplon ale potem bylo ok .al etym razem nic a nic nawet nie zakaslal. zostawilem go u panow mowiac im ze sprawdzalem czujnik halla i jest uszkodzony .minely dwa dni trzy cztery i nagle tel. dzwonia saochod gotowy ale cena kosmiczna 750 -jeden czujnik 150 okazalo sie tez ze czujnik polozenia walu tez padl i kawalek wiazki sie przetarl i sie spalil, ten drugi czujnik 220 i czesc wiazki przetarta i spalona do wymiany do tego 350 robocizna i 750 peklo ale samochodzik jak nowy (naprawde mistrzowie ci elektrycy wielu moich znajomych tam robi i sa zadowoleni . A szcze ndodam ze podczas wyjmowania jednego z czujnikow uszkodzila sie poduszka pod silnikiem umowilem sie nastepnego dnia liczac sie z tym ze bede musial zabulic po poduszki wiekowe po rzkreceniu moga sie zepsuc. Pogodzinie odbieram tel samochod gotowy wiec jade uradowany odbieram kluczyki i pytam sie ile jestem winy a wlasciciel mowi jwst juz pan stalym klientem zostawil pan u nas sporo pieniedzy a ta naprawa od nas w prezecie - mbardzo milo zostalem zaskocxzony:) Jeszcze tego saego dnia zauwazylem ze czasem reczny nie odpuszcza i lewe koloz tylu dymi wiec podjechalem od reki zdjeli kola i wyczyscili linki (zregenerowali wszystko nasmarowali naciagneli i teraz reczny nawet nie mysli o trzymaniu kola jezdzi sie jak bolidem jestem abardzo bardzo zadowlony .Polecam ten warsztat jak problemy z elektrya ale nie tylko ,mechanika tez, no i oczywiscie montaz audio i alarmow. jak ktos bedzie mial takie problemy bo w necie znalazlem i to nie malo,prosze dzwonic sluze pomoca i moge skontaktowac z warsztatem.Pozdrawiam dymitr VW Golf III 2.0 8v 115 km Gti 20 jahre zachowany w serii.tel kontakt 516629365 z checia pomoge i nakieruje na mechanikow ktorzy nigdy nie zawodza i nie oszczedzaja na uzywanych kiepskich czesci a fahowcy zawsze naprawia samochod tak ze bedzie sprawny przez dlugi czas (nie naciagaą) POzdrawiam -prosze pisac na maila mitu1@O2.pl lub na facebook Dymitr Ciciszwili ostatecznosci tel 516629365 no i gadu 2932859 powodzenia z naszymi perelkami :
D

03.02.2011 20:35:40 napisz odpowiedź
~Paweł21

Oceń przydatność:

0
0

Ja mam golfa 3 silnik 1.6 AKL 101km fura palila normalnie przy duzym mrozie a gdy tylko popada deszcz lub jest odwilz to wogole nic slychac tylko takie dlawienie sie a cewke kable palec i kopolke wymienialem i dzieje sie to samo

29.01.2011 14:32:53 napisz odpowiedź
~merfi

Oceń przydatność:

0
0

Do Lecho: jam mam ten sam problem.Identycznie jak Ty.Co zrobiłeś?

19.01.2011 09:19:16 napisz odpowiedź
~Radas

Oceń przydatność:

0
0

Witam mam Golfa 1.6 97r rozrusznik kręci normalnie a nawet nie zaskoczy żeby odpalić i moge go tak kręcic aż akumulator padni a na pych jak wezme to raz kołami przezuci i pali i jak odpali chodzi już dobrze podejzenia były na rozrząd itp. ale jak odlena pych to choci normalnie równo itp. ale nie odpali na kluczyk nawet jak jest ciep0ły a kręci normalnie a nie zapali tak jak by benzyuny nie było wymieniłem świece kopułkie plaec kable itp. 12589913 pomocy to moje gg

06.09.2010 15:51:18 napisz odpowiedź
~rexa007

Oceń przydatność:

0
0

fiber masz rację ,pozdrawiam

02.06.2010 09:48:16 napisz odpowiedź
~Fiber

Oceń przydatność:

0
0

Witam wszystkich.miałem już dwa razy do czynienia z czujnikiem halla.Za pierwszym razem nawalił całkiem i kupiłem używany aparat i dopiero zaczął się horror ,jeździł po ok 50 km i gasł a po jakimś czasie jak go z holowałem to się okazywało że odpala ok kopa i tak w kółko. Jak pojechałem do mechanika i podpięli pod przyrządy to wszystko było ok.wreszcie pogrzebałem jak sprawdzić przyczynę jak stanie i doszedłem że to czujnik tak daje w kość.jak stanie to trzeba odłączyć kabel wysokiego z cewki do kopułki ,założyć starą świecę albo zbliżyć do masy i jak nie ma iskry to odpiąć kabel z boku kopułki (ten do czujnika halla,jest tylko jeden oprócz kabli wysokiego napięcia) i kawałkiem przewodu dotykać miedzy lewem a środkowym zaciskiem i jak pojawia się iskra na świecy to znaczy że to czujnik halla nawalił ( przekręcony kluczyk w stacyjce).Za drugim razem już następny golf 3 stanął i tym sposobem od razu sprawdziłem co jest grane (oczywiście czujnik halla, a że byłem 100 km od domu to musiałem podcholowac do mechanika i oczywiście 340 pln nie moje z tym że jeszcze kopułka i palec dodatkowo)ale to żadna filozofia wymienić i jak ktoś ma dużo czasu to spokojnie można to zrobic samemu ,tylko dobrze sobie poznaczyć aparat przy ściąganiu .

07.04.2010 20:26:21 napisz odpowiedź
~Lecho

Oceń przydatność:

0
0

Panowie,po przekroczeniu temp.silnika powyżej 70st.podczas jazdy/na postoju gaśnie silnik.Z tego co tu przeczytałem wynikało by,że to czujnik halla...Ale za każdym razem jak zgaśnie daje się uruchomić z kluczyka(pomimo temp.powyżej 70stopni).Jadę wówczas pare metrów i koniec...gaśnie. Wadliwy czujnik???? Pomóżcie.

24.03.2010 12:15:36 napisz odpowiedź
~seba

Oceń przydatność:

0
0

do maciek to czujnik halla na 100%

26.02.2010 09:24:04 napisz odpowiedź
~gniot

Oceń przydatność:

0
0

do Maciek TGA:
to może być czujnik położenia wału korbowego, jeśli taki posiada twój silnik, identyczne objawy miałem w oplu corsie.

19.02.2010 20:52:13 napisz odpowiedź
~Maciek TGA

Oceń przydatność:

3
0

Mam problem z golfem 3 1.6 1994rok Golf odpala na raz złapie temp ok 50-60 stopni to gaśnie, potem mogę kręcić rozrusznikiem i nic nie zapala muszę poczekać aż ostygnie potem znowu dobrze odpala co może być przyczyną?

22.01.2010 15:57:36 napisz odpowiedź
~piotr

Oceń przydatność:

0
0

panowie mialem ten sam problem wymienilem cewke i jest ok ale juz druga bo mi cos ja pali

20.01.2010 20:08:50 napisz odpowiedź
~aaaa

Oceń przydatność:

0
0

155zł zaplacilem za nowy ! samego czujnika sie nie oplaca

19.01.2010 11:18:26 napisz odpowiedź
~paweł

Oceń przydatność:

0
0

ja mam silnik ABF 2,0 16v i nie moge go opalic.Kręci rozrusznik bardzodlugo aż wreszcie zaskoczy.swiece nowe,kopluka i palec nowy.Ten problem jest po dkuższym postuje,choc nie tylk

09.01.2010 23:05:54 napisz odpowiedź
~wojtasss

Oceń przydatność:

0
0

lepiej kup nowy aparat ja tak zrobiłem na allegro aparat kosztowałmnie z przesyłką 100 do polo z hurtowni sama wymiana bedzie cie wiecej kosztowac duzo delikatnej pracy nie polecam

19.12.2009 17:57:17 napisz odpowiedź
Komentarz:
Podpis:
E-mail:
* pola obowiązkowe

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Golf, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Volkswagen Golf

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf Variant 2.0 TDI - poprawny typ
Volkswagen Golf Variant 2.0 TDI - poprawny typ Kompaktowe kombi musi być samochodem na każdą okazję, który sprawdzi się podczas dojazdów do pracy, szybkiej jazdy autostradą, czy wakacyjnego wypadu z kompletem pasażerów na pokładzie. Jak z tych zadań wywiązuje się Golf Variant z silnikiem 2.0 TDI?

Volkswagen Golf - zobacz filmy

Volkswagen Golf - Genewa 2014 - Volkswagen Golf GTE - krótka prezentacja
Volkswagen Golf - Genewa 2014 - Volkswagen Golf GTE - krótka prezentacja Legendarna wersja GTI doczekała się... elektrycznej odmiany. Producent deklaruje spalanie na poziomie 1,5 litra na 100 kilometrów. Czy jesteśmy świadkami narodzin nowej, oszczędnej legendy?
Dodaj rozwiązanie Poproś o pomoc O serwisie

Coś złego dzieje się z Twoim autem i nie masz pojęcia co to?


Zapytaj innych kierowców.


Objawiami mogą być np. gasnący silnik, stukanie w prawym kole lub falujące obroty. Prawdopodobnie inni kierowcy mieli kiedyś podobne problemy. Przyjrzyj się diagnozom wystawianym przy takich objawach.


Uporałeś się z tajemniczą usterką w swoim aucie?


Opisz objaw i podziel się diagnozą z innymi kierowcami.

Liczba wpisów 6 499