Szukaj

Usterki Volkswagen Golf III Hatchback 1.8 75KM 55kW 1991-1997

Ostatnio dodane typowe usterki Volkswagen Golf III Hatchback 1.8 75KM 55kW 1991-1997

Czujnik halla- demontaż.
  • Volkswagen Golf III Hatchback 1.8 75KM 55kW 1991-1997
  • silnik
Występowanie usterki:
Tak 21
Nie 2

Ostatnio dodane indywidualne usterki Volkswagen Golf III Hatchback 1.8 75KM 55kW 1991-1997

Ciezko odpala z samego rana
  • Volkswagen Golf III Hatchback 1.8 75KM 55kW 1991-1997
  • inne
Witam wszystkich posiadaczy golfika mk3 i mam prozbe o zdiagnozowanie mojej usterki. Posiadam Golfa 3 1.8 75km z lpg nie mialem z nim problemu odpalal na dotyk przy duzych mrozach ale kiedys po calej nocy gdy chcialem go odpalic nie dalo rady po kreceniu rozrusznikiem po ok 30 sek. zalapal pokrztusil sie troche i wskoczy na normalne obroty, i...
Problem rozwiązany
3 komentarze
praca na trzy cylindry
  • Volkswagen Golf III Hatchback 1.8 75KM 55kW 1991-1997
  • silnik
po odpaleniu na zimnym silniku pracuje na cztery cylindry lecz po dodaniu gazu zaczyna pracowac na 3 cylindry a jak rozgrzeje sie troche to calyczas pracuje na 3 cylindty stalo to sie po ostrym ruszeniu i niewiem co to wymienione swiece kable kopulka palec na nowe i dalej to samo lecz jak opuznie zaplon to pracuje na 4 culindry ale nie darady...
Oczekuje na rozwiązanie
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf III Hatchback 1.8 75KM 55kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,50 zł
7,3
l/100km
10,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Niska temperatura podczas jazdy ok. 70-75.C
  • Volkswagen Golf III Hatchback 1.8 75KM 55kW 1991-1997
  • układ chłodzenia
Po przejechaniu okolo 10km temp. wskazuje 70-75C przy temp. otoczenia +10C. Podczas postoju temperatura zwrasta do 90 i wacha sie od 87-92C po dalszej jezdzie ok 1km znow powraca do 70-75C.Rowniez zauwazylem ze spalanie gazu zwroslo do 12l a wczesniej utrzymywalo sie po nizej 9l Termostat?
Oczekuje na rozwiązanie
6 komentarzy
Falujące obroty silnika.
  • Volkswagen Golf III Hatchback 1.8 75KM 55kW 1991-1997
  • silnik
Na zimnym silniku odpala bardzo dobrze, lecz po przejechaniu kilkunastu kilometrów, wyłączeniu silnika i włączeniu go ponownie po paru minutach obroty silnika zaczynają falować i odczuwa się na pedale gazu falowanie, jakby sam się wgniatał i odbijał z powrotem.
Problem rozwiązany
13 komentarzy
Jak ustawić rozrząd?
  • Volkswagen Golf III Hatchback 1.8 75KM 55kW 1991-1997
  • inne
jak znalezsc punkty na bloku albo gdzie one się znajdują zdjołem pasek nie znacząc jak był zaznaczony nie mogę teraz ustawić rozrządu
Oczekuje na rozwiązanie
Volkswagen Golf III Hatchback