Szukaj

Problem z porannym odpaleniem.
Volkswagen Golf IV Hatchback

  • Autor: jasin7
  • Kategoria: silnik
Golf IV 1.9 tdi, 101km, silnik AXR., PD
Samochód po kilkunasto godzinnych postojach bardzo cieżko odpala. Mianowicie: Pierwsze zakręcenie smochód podala na strzła i w ułamku sekundy gaśnie. Potem dopiero po kilkuktornym piłowaniu(po upływie 5-10 min) z trudem zaczyna łapać i odpala. Poźniej w ciągu dnia odpala już na strzała.
Co było sprawdzone:
- aku naładowane
- świece i nakładane na nie gruszki sprawne- jest prąd,
- pompa paliwa podaje chociaż wydaje się ze dawka jest podejrzanie mała ale podobno tdi na pd tak ma,
Podejrzewam jeszcze filtr paliwa, zaworek na nim i uszczelki pompowtryskiwaczy, ale nie chce zanim coś wymienie szukam fachowych rad.
Co i jak jeszcze można sprawdzić? Albo po prostu gdzie jest usterka?

Komentarze

Witam. problemem jest, założenie przez immobiliser blokady rozruchu a dokładniej, cewki zaworu paliwa. Pojawia się to długim kręceniu silnikiem. VDS i kasowanie błędu sterownika silnika EPC.
Odpowiedz
Ciśnienie na cylindrach miałem podobny problem z toyota d4d na zimnym ciężko było ja zapalić a na ciepłym jakoś dawała rade
Odpowiedz
Najpierw to sprawdziłbym czujnik położenia wałka Hella lub temperatury płynu zanim zabierzesz się do generalnego remontu silnika. Komputer może Ci nie pokazywać błędu tak było u mnie.
Odpowiedz
Zanim zaczniesz niepotrzebnie rozbebeszać całe auto to sprawdź lepiej czy jest szczelny cały układ paliwowy: przewody i filtr oleju. Potem bierz się za zaworki pompy paliwa.
Odpowiedz
Najczęściej przyczyną jest w takim wypadku jest tandem pompa, do regeneracji (wymiana uszczelek).
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf IV Hatchback
Średni koszt przejechania 100 km
32,33 zł
6,1
l/100km
8,7
l/100km
9,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Golf IV Hatchback