Zgłoś sugestię Żarówka
 
Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj
Nie trać czasu na szukanie części! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

VW TRENDS 5/2014 nadjeżdża!

VW TRENDS 5/2014 nadjeżdża!

Szukaj firmy

Volkswagen Golf IV Hatchback 1.6 100KM 1997-2003 - Problemy i rozwiązania

Usterka w Volkswagen Golf IV Hatchback 1.6 100KM 1997-2003 - szczegóły

czujnik ABS

Volkswagen Golf IV Hatchback 1.6 100KM 1997-2003
Problem nierozwiązany
inferno855
dodał 25.04.2012 07:59:14

Opis problemu

od kilku dni na desce rozdzielczej świeciła się kontrolka ABS

Przyczyna problemu

po podłączeniu do komputera wyskoczył błąd lewy przedni czujnik ABS uszkodzony

Rozwiązanie problemu

Wymiana jak mogłoby się wydawać nie jest taka prosta, plastikowy czujnik bardzo ciasno siedzi w obudowie. Delikatne próby "wykręcenia" czujnika nic nie dały, zdjęcie tarczy hamulcowej dalo lepszy dostęp i czujnik udalo sie wybić z obudowy.

kategoria: układ hamulcowy
Dodaj komentarz

Komentarze kierowców

Komentarz:
Podpis:
E-mail:
* pola obowiązkowe

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Golf, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Volkswagen Golf

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Volkswagen Golf

VW Golf GTE - Hybryda z genem sportowca
VW Golf GTE - Hybryda z genem sportowca Kiedy w roku 1976 na rynku pojawiła się limitowana wersja Golfa GTI, nikt nie przypuszczał, iż tak spodoba się klientom, że Gran Turismo Injection na stałe zadomowi się w ofercie Volkswagena. Sześć generacji i prawie czterdzieści lat później, do duetu GTI oraz GTD dołącza najmłodszy eko-brat, model GTE.

Volkswagen Golf - zobacz filmy

Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI-CR 184 KM - acceleration 0-100 km/h
Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI-CR 184 KM - acceleration 0-100 km/h Dokładny pomiar przyspieszenia wykonany DriftBoxem. Tym razem sprawdziliśmy Volkswagena Golfa GTD z silnikiem 2.0 TDI-CR o mocy 184 KM.
[HD] Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI-CR 184 KM, 2014 - test AutoCentrum.pl
[HD] Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI-CR 184 KM, 2014 - test AutoCentrum.pl Volkswagen Golf GTD jest prawie tak mocny jak GTI, prawie tak samo emocjonujący i ma prawie sportowy dźwięk z wydechu. Niestety to „prawie" robi sporą różnicę, gdyż cena o dziwo jest wyższa od modelu z oznaczeniem GTI. Czy to oznacza, że GTD jest skazany na porażkę? Oczywiście nie. Zapraszamy do oglądania!
Volkswagen Golf Sportsvan 2.0 TDI 150 KM - pomiar spalania
Volkswagen Golf Sportsvan 2.0 TDI 150 KM - pomiar spalania Kolejny nasz pomiar spalania. W tym przypadku test wykonaliśmy na modelu Volkswagen Golf Sportsvan z silnikiem 2.0 TDI o mocy 150 KM. Zapraszamy do oglądania.
Dodaj rozwiązanie Poproś o pomoc O serwisie

Coś złego dzieje się z Twoim autem i nie masz pojęcia co to?


Zapytaj innych kierowców.


Objawiami mogą być np. gasnący silnik, stukanie w prawym kole lub falujące obroty. Prawdopodobnie inni kierowcy mieli kiedyś podobne problemy. Przyjrzyj się diagnozom wystawianym przy takich objawach.


Uporałeś się z tajemniczą usterką w swoim aucie?


Opisz objaw i podziel się diagnozą z innymi kierowcami.

Liczba wpisów 6 573