Zgłoś sugestię Żarówka
 
Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj
Konkurs gokartowy - tydzień 6

Szukaj firmy

Volkswagen Golf IV Hatchback 1.6 100KM 1997-2003 - Problemy i rozwiązania

Usterka w Volkswagen Golf IV Hatchback 1.6 100KM 1997-2003 - szczegóły

czujnik ABS

Volkswagen Golf IV Hatchback 1.6 100KM 1997-2003
Problem nierozwiązany
inferno855
dodał 25.04.2012 07:59:14

Opis problemu

od kilku dni na desce rozdzielczej świeciła się kontrolka ABS

Przyczyna problemu

po podłączeniu do komputera wyskoczył błąd lewy przedni czujnik ABS uszkodzony

Rozwiązanie problemu

Wymiana jak mogłoby się wydawać nie jest taka prosta, plastikowy czujnik bardzo ciasno siedzi w obudowie. Delikatne próby "wykręcenia" czujnika nic nie dały, zdjęcie tarczy hamulcowej dalo lepszy dostęp i czujnik udalo sie wybić z obudowy.

kategoria: układ hamulcowy
Dodaj komentarz

Komentarze kierowców

Komentarz:
Podpis:
E-mail:
* pola obowiązkowe

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Golf, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Volkswagen Golf

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf GTD - rechoczący sportowiec
Volkswagen Golf GTD - rechoczący sportowiec Pierwszy Golf GTD ukazał się niedługo po legendarnym GTI, jednak nie zdobył nigdy większego uznania. Czy w najnowszym wydaniu może być inaczej?

Volkswagen Golf - zobacz filmy

Seat Leon SC vs VW Golf - wideotest AutoCentrum.pl
Seat Leon SC vs VW Golf - wideotest AutoCentrum.pl Tym razem mniej standardowy test Seata Leona SC. Zrobiliśmy nie tyle porównanie, co prezentację Leona na tle Golfa. Będziemy wdzięczni za komentarze, czy taka forma prezentacji "na tle" jest dla Was interesująca i warta powtórzenia w przyszłości.
Volkswagen Golf Sportsvan 2.0 TDI 150 KM - acceleration 0-100km/h
Volkswagen Golf Sportsvan 2.0 TDI 150 KM - acceleration 0-100km/h Przyspieszenie Volkswagena Golfa Sportsvana z silnikiem 2.0 TDI 150 KM mierzona DriftBoxem.
Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI-CR 184 KM - pomiar spalania
Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI-CR 184 KM - pomiar spalania Volkswagen Golf GTD z silnikiem 2.0 TDI-CR o mocy 184 KM to połączenie sportu z oszczędnością. Przyspieszenie już zmierzyliśmy, więc przechodzimy do kwestii oszczędności. Zapraszamy do oglądania!
Dodaj rozwiązanie Poproś o pomoc O serwisie

Coś złego dzieje się z Twoim autem i nie masz pojęcia co to?


Zapytaj innych kierowców.


Objawiami mogą być np. gasnący silnik, stukanie w prawym kole lub falujące obroty. Prawdopodobnie inni kierowcy mieli kiedyś podobne problemy. Przyjrzyj się diagnozom wystawianym przy takich objawach.


Uporałeś się z tajemniczą usterką w swoim aucie?


Opisz objaw i podziel się diagnozą z innymi kierowcami.

Liczba wpisów 6 547