Szukaj

Przeniesienie napędu
Volkswagen Golf VI Variant 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW 2009-2013

  • Autor: electrokamax
  • Kategoria: układ napędowy
Silnik 1,6 TDI DSG 7

Gdy puszczam hamulec nie rusza płynnie- trochę ruszy i się zatrzymuje. A czasami w ogóle nie rusza, dopiero jak się doda gazu trochę.
Podczas szybszego ruszania szarpie delikatnie.
Kiedy podjeżdżam pod górkę na niskich obrotach słychać takie pukanie- im większe obciążenie silnika (niskie obroty, niska prędkość) tym głośniej i częściej puka. Podczas wyprzedzania na wysokich obrotach zamiast przyśpieszać obroty falują- tak jakby ślizga się sprzęgło.

Druga sprawa- przy wysokich obrotach silnika z jego wnętrza wydobywa się dźwięk jak z grzechotki- taki klekot. Słyszałem że te silniki tak mają.

Niedawno kupiłem auto- poza tym wszystko jest bez zastrzeżeń.

Komentarze

Ale wy pierdoly piszecie pewnie jeździcie rowerem a auta widzicie u sąsiadów ha ha
Odpowiedz
Ten model ma suche sprzęgła w DSG. Wygodna rzecz, bo nie trzeba wy mieniać oleju co 60 tyś km jak w 6biegowej DSG, ale po przebiegu powyżej 200tyś km należy przygotować się na wymianę sprzęgieł oraz dwumasy.
Tanio nie jest, ale spokój na kolejne 200 tyś km
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf VI Variant 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW
Średni koszt przejechania 100 km
31,00 zł
6,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Golf VI Variant