Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Volvo V40 I 2.0 16V 140KM 1995-1999 - Problemy i rozwiązania

Volvo
V40
I
2.0 16V 140KM 1995-1999

Usterka w Volvo V40 I 2.0 16V 140KM 1995-1999 - szczegóły

przerywanie, dławienie, brak mocy silnika w zakresie od ok 1,5 tys do ok 2,3 tys obr/min

Volvo V40 I 2.0 16V 140KM 1995-1999
Problem rozwiązany
janekmichas
dodał 04.05.2012 20:53:38

Opis problemu

Efekt występuje zarówno na benzynie jak i na gazie. Gdy sinik się rozgrzeje samochód przyspiesza ok. Jeżdzę tak od ok 2 lat i nie pogarsza/polepsza się. Do tej pory zostały podjęte następujące czynności: + wymieniono świece + wymieniono przewody zapłonowe + zakupiłem jedną cewkę, podmieniłem z jedną, później z drugą, ale nic się nie zmieniło + wymieniono filtr paliwa oraz powietrza + wymieniono wtryski + wyczyszczono przepustnicę + wymieniono czujnik temperatury płynu chłodzącego = 0 różnicy

Przyczyna problemu

nie wiadomo

kategoria: silnik