Szukaj

skrzynia automatyczna zrywa
Volvo V70 II 2.4 140KM 103kW 2000-2007

  • Autor: ~dawid
  • Kategoria: układ napędowy
kupilem volvo z wada skrzyni,wiec kupilem druga skrzynie jezdzaca przed wyjeciem i zamontowalem wlacznie z konwerterem po 2m-cach lezenia w garazu.co jest dziwne mam dalej ten sam problem jak w poprzedniej czyli po wlaczeniu biegu D bum lekko i przy R klik lekko.poza tym przy chamowaniu z 50km/h lub wiecej do okolo 30-35km/h brak biegu i bum mocne na redukcji(obrotomierz na 3000rpm i zaraz bum na bieg i okolo 2000rpm) test skrzyni wykazal solenoid S-3,jednak sprobowalem na wlasna reke i testowalem dalej czujniki predkosci konwertera i dyferencjalu(byly dobre).nastepnie z tylu w gornej czesci skrzyni jest tlok cisnienia zwrotnego (tzw. B-4)ktory wyjalem i wymienilem(dojscie od zewnatrz skrzyni)co dalo lekko poprawe lecz dalej jeszcze nie to,wiec teraz kieruje na nowy update w servisie(cena kosmiczna i brak gwarancji na poprawe),wiec rezygnuje z powodu braku finansow i prosze o podpowiedz na mail:davidmonic@op.pl.szkoda sprzedac za bezcen a moje finanse napraw wyniosly 35%wartosci auta i brak rezultatu.

Komentarze

http://www.midparts.com.pl/pl/p/AW55-50-Sterowanie-VolvoRenault/3133 prawie na pewno to -zawory hydrauliczne zużyte,cewki nie dają rady przełączać biegów płynnie a wszystko dla tego że właściciel koncernu-czyli Ford-ukrył konieczność zmiany oleju w skrzyni żeby zaniżyć koszta serwisowania.Skrzynie jakoś wytrzymują okres gwarancji a potem zgon.Warto kupić używana tylko z młodego rozbitka.Można zmienić olej na właściwy oraz dodać Lube gard LXE z dodatkiem zmniejszającym tarcie i szybko sprzedać auto.Potem będzie ciekawiej-skrzynia nie wyłączy biegu aż depniesz na hamulec trochę mocniej,trochę mnie to zaskoczyło na pewnym rondzie.
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Volvo V70 II 2.4 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
12,9
l/100km
11,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Volvo V70 II