Zgłoś sugestię Żarówka
 
Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj

Audi A4 B6 - Typowe usterki

Audi A4 B6 - szczegóły typowej usterki

Skrzynia multitronic.

Audi A4 B6
~margu
dodał 20.03.2009 23:13:31

Komentarz

Awaryjna automatyczna skrzynia. Koszt naprawy od 5 tys. PLN.

Wystąpienia tej wady w zależności od przebiegu [tys. km]:

wystąpiła|nie wystąpiła

mniej niż 15

8
70

od 15 do 30

8
60

od 30 do 45

2
56

od 45 do 60

0
56

od 60 do 75

1
55

od 75 do 90

1
54

od 90 do 105

3
51

od 105 do 120

1
47

od 120 do 135

6
41

od 135 do 150

0
40

od 150 do 165

10
29

od 165 do 180

2
22

od 180 do 195

4
18

od 195 do 210

3
15

od 210 do 225

2
10

od 225 do 240

2
8

od 240 do 255

1
6

od 255 do 270

1
4

od 270 do 285

2
2

od 285 do 300

0
2

od 300 do 315

0
2

od 315 do 330

0
2

od 330 do 345

0
2

od 345 do 360

0
2

od 360 do 375

0
2

od 375 do 390

0
2

od 390 do 405

1
1

od 405 do 420

0
1

od 420 do 435

0
1

od 435 do 450

0
1

od 450 do 465

0
1

od 465 do 480

0
1

od 480 do 495

0
1

więcej niż 495

0
1
Dodaj komentarz

Komentarze kierowców (48 komentarzy)

tryba1

Oceń przydatność:

0
0

mam Audi 1,9 tdi 130 kucyków 2002 multitronic - problem jest przy ruszaniu,jak dasz delikatnie gaz,to ok,jak mocniej,to szarnie 2,3 razy,ale jedzie(chyba,że zimny to potrafi zgasnąć),w czasie jazdy ideał,przy cofaniu też ok,olej zmieniałem,nie było syfów,opiłków,zmieniany był też w razie czego sterownik w skrzyni - jedni mówią,że wymieniać konwerter ,drudzy koło dwumasowe,inni,że skrzynię i auto:)może ktoś podpowie?jestem z Kłodzka,Dolny Śląsk,słyszałem legendy o cenach napraw we Wrocku - 5 tysi w górę itd...

21.08.2014 12:01:39 napisz odpowiedź
~Emil

Oceń przydatność:

0
0

Do ~kaceha: Przeguby kolego sprawdź

28.06.2014 23:47:37 napisz odpowiedź
~agamemnon

Oceń przydatność:

2
0

Mam taką skrzynie w A6 2,5 TDI z 2004 roku. Jej największym mankamentem jest to, że raz na 60 tyś km trzeba wydać 400 zł na olej. Poza tym jeździ się rewelacyjnie, multitronic to skrzynia bezstopniowa, przyspiesza płynnie i jest dynamiczna. Jeżdżę automatami, ale żaden nie daje takiej frajdy z jazdy jak multitronic. Mam w tej chwili przejechane 220 tyś. jak do tej pory nic się nie dzieje. raz zdarzyło się skrzynia szarpała, naczytałem się głupot w internecie i myślałem, że czeka mnie bankructwo, okazało się, że po zmianie oleju problem zniknął.

02.06.2014 23:09:11 napisz odpowiedź
~kaceha

Oceń przydatność:

1
0

Witam,

jestem zadowolonym posiadaczem 3.0 z multitronic`iem. Od okolo 1 miesiąca pojawił mi się problem z drżeniem auta, ale tylko podczas przyspieszania, szczególnie z niższych obrotów, gdy samochód ma ciężej.
Gdy odejmuje gazu, lecę z górki problem praktycznie znika, jest minimalnie wyczuwalny.
Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem ? Zastanawiam się czy to aby na pewno problem ze skrzynia. Zero ubytków mocy czy jakichkolwiek innych objawów.

Pozdrawiam.

25.05.2014 10:38:44 napisz odpowiedź
~A masz ty w oko

Oceń przydatność:

0
1

Do Łukasz: Nie wiem jak do ciebie pisac, potem takie indywidua pizza ze multitronic jest to d... wymiana oleju co 60k kilometrow obowiazkowo. To nie jest zwykla skrzynia gdzie sa trybiki ale pas lancuchowy ktory chcac nie chac produkuje pyl metaliczny. W twoim wypadku pewnie za pozno. Wez jedz do autoryzowanego servisu I zadzwon do pani z providenta. Jak kipniesz na zawal widzac kwote twoje dzieci beda musialy to splacac. Tyle ci powiem!

11.05.2014 23:44:46 napisz odpowiedź
~jan

Oceń przydatność:

1
0

Bardzo a bardzo piszecie bzdety co niektórzy co to niemiec dopuścił do produkcji auto ze skrzynią co nie dojeżdża do 500 tys ? Pewne te po dzwonach tak mają .

08.05.2014 21:45:41 napisz odpowiedź
~ziut

Oceń przydatność:

0
0

Do robert: koło od alternatywą do wymiany

27.03.2014 20:04:25 napisz odpowiedź
~ja

Oceń przydatność:

1
0

Do Aras: **** nie koło

08.11.2013 17:21:11 napisz odpowiedź
~rrr

Oceń przydatność:

0
0

Do Ewelina:
koło dwumasowe do wymiany na 100%

04.10.2013 10:57:18 napisz odpowiedź
~Essse

Oceń przydatność:

5
3

Mam taką skrzynie w swoim A6 2.8 i nie zamieniłbym tej skrzyni na żadną inną. Samochód reaguje od razu bez tzw. wycia silnika podczas rozpędzania.Jest kulturalnie jak w elektrycznym aucie. Spalanie porównywalne jeśli nie mniejsze niż na manualu. Nawet jeśli zostałbym postawiony przed faktem remontu takiej skrzyni po 300 tyś km nie zawachałbym się ani chwili.

26.07.2013 10:01:52 napisz odpowiedź
~podpis

Oceń przydatność:

0
1

jak zobaczyc komentarze

21.07.2013 13:35:50 napisz odpowiedź
~Piotrek

Oceń przydatność:

2
0

Szanowni forumowicze bardzo proszę o informacje co może być w modelu B6 ze skrzynią tip-tronik, jak zagrzeje się olej w krzyni to lekko szerpie dosłownie delikatnie przu prędkości około 60km/h i powtarza się to przy około 100km/h. Dziękuję za info i pozdrawiam

27.03.2013 12:56:57 napisz odpowiedź
~Michał

Oceń przydatność:

3
3

tak wiemy. Twój alternator ma zwarcie i się tłucze

09.03.2013 19:04:10 napisz odpowiedź
~robert

Oceń przydatność:

1
0

mam audi a4 2004 rok strasznie tlucze mi alternator jakby jakies zwarcie mial wiecie moze co to moze byc?

09.02.2013 15:55:44 napisz odpowiedź
~sławek

Oceń przydatność:

0
0

witam mam okazje kupić Audi A4 B6 z silnikiem 3.0 benzyna rok produkcji 2003r. koleś chce za nią 23900zł właśnie z tą skrzynią co onej piszecie. warto kupić taki samochód na co mam uwagę skupić jak będę takie auto kupował

27.01.2013 15:43:29 napisz odpowiedź
~Ewel

Oceń przydatność:

5
0

Aras, miałeś rację, koło dwumasowe :) po wymianie audica chodzi jak marzenie. Przyznam że ciężar spadł mi z serca :)

02.01.2013 18:52:53 napisz odpowiedź
~Łukasz

Oceń przydatność:

4
0

witam w moim audi mam multitronika i coś sie z nim dzieje jak stane pod góre to zapala mi sie na descwe kontrolka skrzyni jak iest tego powód

11.11.2012 16:51:34 napisz odpowiedź
~Piotr z Warszawy

Oceń przydatność:

0
5

Witam, jestem u«ytkownikiem A4 Avant 1.9 TDI Multitronik od maja b.r. Model z 2004 roku, aktualnie przebieg 202tys. W trasie wczoraj wystpil objaw nastepujacy: podczas przyspieszania przy predkosci ok 130km/h samochod zachowywal sie jak zolw. Nie czuc bylo w ogole mocy, poza tym obroty rosly, a nic sie nie dzialo poza tym. Nie wiem kiedy byl wymieniany olej, wiem ze sterownik byl wymieniony przy przebiegu 175 tys. Gdzie w Warszawie najlepiej sprawdzic skrzynie i co moze byc powodem takiego zachowania samochodu? Nie zaobserwowalem zadnego halasu, tylko czasem szarpniecia na zimnym silniku przy ruszaniu

30.10.2012 11:29:32 napisz odpowiedź
~Aras

Oceń przydatność:

5
5

Ewelina przerabiałem ten problem w multitroniku. Na 100% koło dwumasowe. Po wymianie spokój. Zaufaj i wymieniaj. Pozdrawiam

28.08.2012 15:59:35 napisz odpowiedź
~Ewelina

Oceń przydatność:

1
8

Posiadam audi a4 b6 (rocznik 2004 - nowsza generacja) ze skrzynią multitronic i mam pewien problem przy ponownym rozpaleniu auta którym jeździłam np 5 minut temu. Na `zimnym` silniku jest wszystko ok, ale gdy nim pojeżdżę, zgaszę i znowu chcę go odpalić, coś strasznie rzęźi, gruchocze. Byłam dziś u mechanika wymienił rozrusznik, który ponoć był zalany olejem z turbiny i pomimo to problem nadal występuje. Facet powiedział mi, że to coś co rzęzi jest pomiędzy silnikiem a skrzynią. Przyznam że się trochę zmartwiłam bo gdy zapytałam mechanika co by mi poradził, ten zapytał "czy go sprzedać czy naprawiać?" Kurcze przecież to młode auto. Czy ktoś z Was miał podobny problem?

13.07.2012 00:33:27 napisz odpowiedź
~zdzisław

Oceń przydatność:

1
0

witam moze ktos wie dla czego multi tronic nie chce mi biegów zmieniac aby startuje na jedynce i na wstecznym.jak jest włonczony postuj to wogóle mi na gaz nie raguje. olej mam wymieniony i nie wiem co dalej

07.05.2012 09:46:55 napisz odpowiedź
~tysiak

Oceń przydatność:

3
5

Podzwońcie po salonach audi - serwis.
Poproście o opinię o tych skrzyniach.
dla dziadków, spokojnej jazdy to będą i służyć wiele lat.
A jak chcesz trochę pocisnąć proponuję dsg.
Nawet w Skodach z 2005 roku idzie już spotkać dsg.
Jak Audi mogło taki szit pakować do aut za taką kase...
Ludzie dajcie spokój z tym audi bo szkoda kasy...

05.05.2012 17:36:57 napisz odpowiedź
~colin

Oceń przydatność:

0
1

Samochód wydaje głośny dzwięk przy zapalaniu.
Wymieniłem napinacz i łańcuch rozrządu lecz nic się nie zmieniło. Skazany byłem tylko na orginały Silnik ALT 2.0
Nie wiem co dalej lecz wygląda na to na następny element czyli wariator faz rozrzadu koszt 1400zł plus wymiana

11.04.2012 21:52:05 napisz odpowiedź
~RAMBO

Oceń przydatność:

10
0

tak czytam wypowiedzi i chce mi sie śmiac z wypowiedzi gości co nie maja zielonego pojecia o multitroniku,jak człowiek dba to ma proste jak skrzynia widzi olej raz na 100000 to coz mamy potem opinie jakie mamy..;)napisze krotko posiadam a4 multitronic od nowosci auto 2004 rok przejechane 218 tys nigdy wiekszego problemu ze skrzynia poza naprawa sterownika koszt 1200 zł w 2010 roku to fakt ze była taka ich wada wymiana oleju co 40 50 tys km koszt ok 400 zł z oryginalnym olejem atf z robocizna producent zaleca 60 tys.i napisze tak nigdy nie zamieniłbym tego auta z ta skrzynia na zadne inne jest poprostu znakomite a jazda ta skrzynia to bajka.nie ludzie nie słuchajcie bzdur słuchajcie tych ludzi co uzytkuja te skrzynie od lat ..;)

05.03.2012 23:11:32 napisz odpowiedź
~Jon

Oceń przydatność:

10
1

Multitronic to bardzo dobra skrzynia biegów tylko tyle, że trzeba o nią dbać wymiana oleju ja przejeczałem już 180 tys i chodzi jak malina. Ciekawe czy któryś z panów jeżdził
autem z taką skrzynią co pisze te negatywy

26.02.2012 11:32:00 napisz odpowiedź
~Swiadomy

Oceń przydatność:

6
0

Jak sie kupuje "okazje" od handlarzy za 2/3 ceny, po dzwonach albo 400 tys cofnietych na 180, to sie potem taki bzdury wypisuje! Ze skrzyna zla, albo zawieszenie pada, i turbiny na 200 tys starczaja... Ludzie kupuja zlomy od turasow/ ruskich a potem wylewaja zale na forach. Jezdze na multitronicu od roku, przebieg oryginalny 170 tys w a4 1.9 tdi 130KM - najlepszy automat jakim kiedykolwiek jechalem. Niesamowita wygoda, szybka reakcja i mozliwosc wyboru jazdy ekonomicznej - tryb D, oraz tryb S gdzie skrzynia wkreca silnik, szybciej "redukuje" i sprawia ze silnik jest o wiele zwawszy - no i tez wiecej pali... Inny przyklad, w rodzinie jest passat 2003 rok z tym samym silnikiem, przyjechal do PL majac 120tys, dzis ma 247tys i poza rozrzadem byl wymieniony alternator i przegub... Zero problemow z turbo, wtryskami, czy oplakiwanym na wszystkich forach wielowachaczowym zawieszeniem. Tylko ze oba auta byly kupione w niemieckich salonach (auta "w rozliczeniu") po ktore sami jechalismy i kosztowaly 3-5 tys wiecej niz "porownywalne" w PL. Kupujcie dalej okazje, taniej od komisow i handlarzy i wyplakujcie sie potem w necie...

06.02.2012 11:56:33 napisz odpowiedź
~mechanik

Oceń przydatność:

14
0

Witam wszystkie osoby, które wypowiadają się na temat awaryjności skrzyni multitronik i stwierdzam, że 95% powinno zmienić czasopismo. Jedna wielka bzdura! Szczególnie, że mało który posiada taką skrzynię! Szkoda,że te strony przejeli pisarze. Pozdrawiam normalnych ludzi

08.01.2012 15:24:24 napisz odpowiedź
~mis

Oceń przydatność:

0
0

Do dawidois. koło dwumasowe do wymiany i nie baw się w zamienniki, czy regerowane, tylko oryginał. Miałem identyczne objawy, po wymianie ok.

05.01.2012 15:11:39 napisz odpowiedź
~pawjol

Oceń przydatność:

0
0

Jestem z Mszany Dolnej ale Pracuje w Olkuszu .

14.11.2011 17:15:33 napisz odpowiedź
~Bart-S

Oceń przydatność:

0
3

Skąd jesteś? Jeśli okaże się blisko - możesz podjechać do mnie...

14.11.2011 01:23:40 napisz odpowiedź
~pawjol

Oceń przydatność:

0
0

Kiedy był wymieniony to tego nie wiem bo kupiłem auto rok temu bez książki serwisowej. A co do pomiarów to ja nie sprawdzę,chyba że mój znajomy.

13.11.2011 08:28:02 napisz odpowiedź
~Bart-S

Oceń przydatność:

0
0

Spróbowałbym wymiany oleju - wiesz może kiedy został wymieniony ostatni raz? No i bloki pomiarowe chętnie bym obejrzał (być może coś zablokowało układ hydrauliczny).

12.11.2011 22:48:33 napisz odpowiedź
~pawjol

Oceń przydatność:

1
0

Witam odnośnie multitronic mam audi 2.5 tdi 155KM 2002r.Mam problem mianowicie szarpie przy ruszaniu ,a ostatnio po wciśnięciu pedału gazu auto nie zbiera się odrazu tylko tak po 4-5 sek.Byłem u mechanika od automatów i stwierdził że skrzynia cała do remontu, pytam się go czy wymiana oleju coś da a on na to że nie tylko remont wchodzi w grę. Co o tym sądzisz Bart-S i inni?????

12.11.2011 20:00:31 napisz odpowiedź
~dawidois

Oceń przydatność:

0
0

kris ja mam podobny problem

na pierwszych dwóch biegach samochód mi wyje czy buczy a wszczególności przy zimnym silniku macie jakieś pomysły co to możne być ???

12.11.2011 07:27:02 napisz odpowiedź
~petrzik

Oceń przydatność:

0
0

Kris moze to buc sprezarka klimatyzacji ja tak miałem

04.10.2011 14:43:35 napisz odpowiedź
~Kris

Oceń przydatność:

1
0

Witam,mam skrzynię tiptronic i od jakiegoś czasu zauważyłem że jak np. soję za światłąch czy ogólnie gdzieś na załączonym biegu to odczuwalne jest takie buczenie,wibracje sam nie wiem jak to do końca nazwać. Jak przełączę na neutral to to buczenie znika. Dodam,że nie zawsze jest to tak mocno odczuwalne,najgorzej jest na zimnym silniku. Jakieś pomysły??
Pozdrawiam

15.07.2011 13:06:28 napisz odpowiedź
~Bart-S

Oceń przydatność:

0
0

SCOOTER - najprawdopodobniej uszkodzenie sterownika skrzyni. Więcej info na djbart-s@wp.pl

11.07.2011 03:31:25 napisz odpowiedź
~SCOOTER

Oceń przydatność:

0
0

ja mam audi a 4 b6 3.0 v6 benz.multitronic i gdy wrzucam obojetnie jaki bieg to wsteczny neutral lub drive to PRND KONTROLKI NA LICZNIKU migaja na czerwono również jak przełacze na tiptronic :) wiecie czym moze byc to spowodowane ???? Pozdrawiam

08.07.2011 17:35:14 napisz odpowiedź
~krzysztf
0
0

Do SCOOTER: uszkodzony sterownik w skrzyni naprawa 1000 zl zielona góra poszukaj Adresu na allego pozdrawiam krzysztof

17.08.2014 16:34:43 napisz odpowiedź
~Robak

Oceń przydatność:

2
0

Jezdze a6 z 2006r 2,7d z multitronokiem skrzynia padla przy 80tys km wrzucili nowa 7 `biegowa` i tez padla po 15tys ale dlatego ze nie wymienili filtra oleju i opilki metalu ze starej dostaly sie do tej i znowu nowa wpakowali wszystko w serwisie Audi w belgii, na tej smigam juz 20tys i jest ok a nie oszczedza auta
;)i nawet jak sie popsuje za miesiac to i tak kupie nowa .To najzwspanialsza zecz w dziejach motoryzacji!!!

06.04.2011 18:02:54 napisz odpowiedź
~Bart-S

Oceń przydatność:

5
0

Jeśli chodzi o komfort jazdy nie znam lepszej skrzyni. Co do awaryjności - w przeważającej ilości przypadków dochodzi do niej przez głupotę i nieprawidłowy sposób eksploatacji auta przez właściciela. Bardzo często mamy też do czynienia z przypadkiem gdy kupując pierwsze Audi dana osoba nie ma pojęcia o automatach tej marki i jest pewna, że kupuje tiptronika.
Legendy o awaryjności tej skrzyni są w większości przypadków przesadzonymi mitami głoszonymi przez osoby, które nigdy na tym rodzajem automatu nie jeździły bądź słyszały coś od kolegi...

Fakty są następujące - wysoki maksymalny moment obrotowy naprawdę wykańczał multitroniki pierwszych generacji (nadwozie B6 2001-2004), dlatego do usterek dochodziło najczęściej w autach z silnikiem diesla. Poza źle przygotowanym programem który dodatkowo wykańczał przekładnię bardzo częstą usterką był (i jest) padający sterownik skrzyni. Dodatkowe wibracje przenoszone z silnika na skrzynię w autach z silnikiem diesla i benzyniakach z większą pojemnością (>=3.0) powodują uszkodzenie elektrycznych połączeń. Z tym problem audi poradziło sobie przez modyfikację sprzęgła (wcześniej 6 tarcz ściernych w kolejnej generacji 7) stąd np. w nadwoziu B7 o wiele mniej usterek tego typu. Problem ten w zasadzie nie dotyczy benzyniaków (poza wspomnianym wcześniej 3.0 gdzie maksymalny moment był praktycznie taki sam jak w jednostkach TDI).

Jednak to co najbardziej boli te skrzynie to brak regularnej wymiany oleju ATF (co 50/60tyś) oraz nieprawidłowa eksploatacja (mocne obciążenie jednostki na krótkich dystansach + nagłe i mocne hamowanie, jazda w terenie górskim, używanie haka). Auto z przekładnią CVT przeznaczone jest dla spokojnych kierowców stawiających przede wszystkim na komfort jazdy - osobom z zapędami sportowymi polecam „manualne” jednostki ;)

Potwierdzam, że kilka faktów które podał „taki jeden z A4-klub.pl” jest nieprawdziwa. Multitronic nigdy nie był wkładany do Quattro – występuje tylko w autach z napędem na przód. Poza tym Audi nigdy nie wycofało się ze skrzyni CVT – wręcz przeciwnie... Jednostka cały czas była dopracowywana, zarówno pod względem mechanicznym i hydraulicznym (np. nowa i wydajniejsza pompa oleju) jak i od strony softu (lepiej dopracowany program, który łagodniej traktuje skrzynię). Obecne generacje ze spokojem wytrzymują obciążenia rzędu 400Nm i więcej...

Wcześniej ktoś wspominał o problemach przy ruszaniu (np. na podjazdach). Problem może być związany z adaptacją skrzyni – ta lubi często wypadać np. przy odłączeniu akumulatora. Efekt jest taki, że auto nie rusza od razu a na wzniesieniu lubi stoczyć się więcej niż 0,5m. Aby dowiedzieć się więcej na temat Multitronika oraz pozbyć się w/w problemu zapraszam do lektury wątku na Audi A4 Klub Polska poświęconego właśnie tej skrzyni:

http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_b7_multitronic_encyklopedia-t94996.0.html

Pozdrawiam!
Bart-S [A4K]

16.03.2010 10:03:02 napisz odpowiedź
~marekgc

Oceń przydatność:

2
0

"withold" napisałeś dokładnie to co ja chciałem napisać.
"taki jeden z A4-klub.pl"
naoglądał się samochodów kolegów na spotach i nasłuchał nie zadowolonych kolesi z ciężką nogą, dal których ta skrzynia rzeczywiste nie jest przeznaczona.
multitronic jest skrzynią dla normalnych ludzi, a dynamiczna jazda zabije nawet skrzynie manualną. proponuje popatrzyć na fora innych modeli i okaże się że tylko beczka(Benz)z 60` lat które miały 2-3 litrowe diesle (80-100 ps) bez doładowania jeżdżą bezawaryjnie po kilka milionów km. dziś nie ma takich aut.
BMW fajne trwałe i bezpieczne, ale na forach chłopaki piszą o wymianach sprzęgła, dwumasu po 30-40 tyś. również manualne skrzynie padają i audi w tym nie odstaje. ktoś mi kiedyś powiedział TOYOTA trwała, ale ilu młodych i narwanych jeździ tym samochodem???
Kubicy też się auto psuje
problem polega na tym jak ciężka mamy nogę i co chce się widzieć za dobrą bądź złą monetę.
Ja używam automat bezstopniowy, ma 100 tyś i bardzo sobie go chwale cisza spokój i niewielka róznica w spalaniu miasto - trasa ok. 5%

problemy oczywiście są, ale do auta trzeba jak do żony z sercem i czasem posłuchać

07.03.2010 13:49:30 napisz odpowiedź
~withold

Oceń przydatność:

4
0

taki jeden z A4-klub.pl, wypisujesz kompletne bzdury. 1. Multitronic nigdy nie oferowany był z napędem na cztery koła, 2. łańcuch nie jest problemem w tej skrzyni. Multitronic jest nadal oferowany. To świetna skrzynia, pod warunkiem odpowieniej opieki.

31.01.2010 18:20:09 napisz odpowiedź
~taki jeden z A4-klub.pl

Oceń przydatność:

0
3

Skrzynia multitronic nie jest najlepszym wyborem. Zresztą już nie jest w Audi oferowana. Cały problem polega na tym, że jest to skrzynia bezstopniowa i przy swoich niewątpliwych zaletach ma też poważną wadę. Jest nią niezdolność do napędzania ciężkich i mocnych aut. Tzn. napędza, ale pada. Samochody z dużym momentem obrotowym są zabójcze dla skrzyń i łańcuchów w nich zastosowanych. Toteż Audi bardzo szybko zaczęło się z multitronica wycofywać, najpierw z wersji quattro, gdzie skrzynia dostaje mocniej, a potem w ogóle. Dziś automatyczne skrzynie to dobre i sprawdzone tiptroniki. Jeśli ktoś chce mieć automat i święty spokój, a kupuje auto używane niech się upewni, że kupuje tiptronika. Uwaga, Audi dalej stosuje w nowych modelach zmodernizowane multitroniki z innym sterowaniem i siedmiolamelkowe i te wersje nie notują już takich rekordów awaryjności. Jednakowoż do mocnych aut najlepsze są skrzynie manualne, ew. tiptronic.

16.12.2009 10:04:18 napisz odpowiedź
~cukiereczek

Oceń przydatność:

0
0

moze brakowac oleju albo pomka oleju w skrzyni pada zmien olej nie wymieniaj filtra tylko go wymyj w benzynie eksrakcyjnej

07.09.2009 16:43:26 napisz odpowiedź
~rzech

Oceń przydatność:

0
0

Czy ktoś miał problem typu cofając na wzniesieniu ma problemy z podjechaniem, a do przodu rusza po 2 sekundach?

01.05.2009 22:06:09 napisz odpowiedź
~mikikris1

Oceń przydatność:

0
0

Ja miałem padnięty multitronic, wymieniłem na regenerowaną i ponad rok chodzi jak lala. Wczoraj jechałem tiptronic-iem i porównanie wychodzi blado dla tiptronic. Koszt wymiany z gwarancją 6 miesięcy 6500,- zł. Dodatkowo musiałem zapłacić za transport z Anglii, bo tu mieszkam. Jak ktoś ma pytania to chętnie odpowiem na Skype:krzysztof197511

23.04.2009 10:13:51 napisz odpowiedź
~wang

Oceń przydatność:

0
2

Katastrofa - skrzynia rozleciała mi się na dobre - modlę się o jak najszybsze pozbycie się tego auta.

03.04.2009 19:54:33 napisz odpowiedź
Komentarz:
Podpis:
E-mail:
* pola obowiązkowe

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Audi A4, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Audi A4

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Audi A4

Audi A4 B8 - urzeka, czy odpycha?
Audi A4 B8 - urzeka, czy odpycha? Po drogach poruszają się dwa typy kierowców. Pierwszy typ uwielbia, gdy przechodnie pokazują na niego palcami. Dlatego jeżeli ma pieniądze, to kupuje Pagani Zondę, a jeżeli ich nie ma, to zadowala się jaskrawo-zielonymi alufelgami do swojego leciwego auta. I kilkoma spoilerami. Drugi typ jest z kolei dużo spokojniejszy, dlatego wystarczy mu estetyczne auto, które ma klasę i szyk. Ot - choćby takie z półki Premium rodem z Niemiec. Jakie jest Audi A4 B8?
Dodaj
nowy wpis
O serwisie

Kupujesz używany samochód i nie wiesz na co zwrócić uwagę?


Sprawdź zgłoszone przez innych kierowców typowe usterki interesującego Cię auta.



Znasz typowe usterki lub wady któregoś modelu auta?


Zgłoś je i pomóż innym kierowcom kupić używane auto.

Liczba typowych usterek
Wszystkich
Audi A4 B6