Szukaj

Pękające głowice w silnikach 2.0 benzyna
BMW Seria 5 E39 Touring 520 i 150KM 110kW 1997-2004

  • Autor: ~automaniak BMW
  • Kategoria: silnik
Po przegraniu się silnika, najczęściej przy padaniu termostatu, później - naprawa, planowanie, wymiana uszczelki i inne pierdoły... Kupując auto z tzw. Niemiec, nie wiadomo ile razy przegrzano już głowicę i ile jeszcze takich sytuacji wytrzyma... Nawet na forum BMW POLSKA o tym piszą, że wystarczy ze trzy razy przegrzać i po zawodach. Czemu o tym nie piszecie? Wstydzicie się, że nikt od Was nie kupi tego niemieckiego szmlecu. BMW serii 7, 730, 740 np E-38 to jest auto, a te E-39 to jakieś auto zrobione chyba na próbę jak Ford PROBE (PRÓBE). Totalna porażka i żeby auto 2.0 L benzyna - paliło ponad 10 litrów, bo ma te nieszczęsne 6 cylindrów, bo ładnie mruczy? Ciekawe jak handlarze a autohandli będą sprzedawać swoje "piękne" BMW 520...523... w maju po kolejnej extra podwyżce cen benzyny.... Te powypadkowe i zaniedbane auta z ponad 300.000 przebiegu poprzekręcane na 165 tys czy 203.000 km ... z poprzecieranymi siedzeniami welurowymi, że to niby wada BMW. Ciekawe dlaczego u innym gorszych producentów welur jakoś się nie przeciera przy przebiegu 200.000. Panowie ile można oszukiwać przy sprzedaży tego pięknego ale awaryjnego auta???
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 13
Nie wystąpiła: 34

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Witam mam pytanko
Po odpaleniu samochodu silniczek niczym leczka,
Odkręcam korek wlewu oliwy...i zaczyna nierównomiernie ,niejednostajnie pracować
Pomoże ktoś kto wie o to jest...dzięki serdecznie..
Odpowiedz
Tak ma być. Świadczy to o dobrej kondycji silnika. Martwić należało by się jak by takiej różnicy w pracy silnika po odkręceniu korka nie było
Odpowiedz
Jeździłem E39 przez 4 lata . 100 000 km. Psuje się tak jak inne auta . Termostat,pompa,radio,wahacze,poduszki, tylne tyleje, wiązka tylnej klapy, reflektory, wszystko irracjonalnie drogie.
Odpowiedz
Dodam mój stan licznika 300tyś
Odpowiedz
Jeżdżę 2.0 e39 4 lata.Zrobiłem nim 100tyś km.na instalacji gazowej stag(sekwencyjnej)Wymieniłem dotąd rolki napinacza,wisko i to wszystko.Trwałość zawieszenia,silnika,układu napędowego,to wzorzec dla innych marek,których w życiu już sporo miałem.pozdrawiam
Odpowiedz
silniki bmw slyna z doskonalosci mialem e30 e34 obecnie e39 523
Odpowiedz
panowie pomozcie mam okazje zamienic sie za e39 Czy to sa wadliwe silniki 2.0 benzyna
Odpowiedz
Witam Panowie,
planuję zakup BMW z Niemiec :
e39 520i lub e46 318i
kwota jaka chce przeznaczyc to ok 2,500Euro.
Myślicie, że znajdę coś ciekawego na mobile ?
Powiem od razu, że ciągle mam dylemat czy pociągnę z $ eksploatacji - z jednej strony czytam, że kosztowne na maxa a z drugiej, że nie ma czego naprawiać więc z kasą spokojnie , najgorzej jak z każdym innym autem - choćby Golfem IV itp.
Planuję również zalozyc LPG na tą benzynkę, podobno dobrze się sprawdza.
Pozdrawiam i dzięki za pomoc.
Odpowiedz
automaniak BMW ty debilu przegrzany to masz łeb szpecu
Odpowiedz
popieram wypowiedź jakie przegrzania ?
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E39 Touring 520 i 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
45,50 zł
11,9
l/100km
11,0
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 5 E39 Touring