Zgłoś sugestię Żarówka
Kliknij aby zamknąć

Niecodzienna moc na co dzień

Daewoo Tico - Typowe usterki

Daewoo
Tico
Wybierz
silnik
lista silników Daewoo Tico
Benzynowe Benzynowe
Pokaż

Daewoo Tico - szczegóły typowej usterki

Na wolnych obrotach nierówno pracuje silnik.

Daewoo Tico
~Fredi
dodał 27.08.2010 20:40:32

Wystąpienia tej wady w zależności od przebiegu [tys. km]:

wystąpiła|nie wystąpiła

mniej niż 15

5
22

od 15 do 30

1
21

od 30 do 45

1
20

od 45 do 60

1
18

od 60 do 75

0
18

od 75 do 90

2
16

od 90 do 105

6
10

od 105 do 120

2
7

od 120 do 135

2
5

od 135 do 150

1
4

od 150 do 165

2
2

od 165 do 180

0
2

od 180 do 195

0
2

od 195 do 210

0
2

od 210 do 225

0
2

od 225 do 240

1
1

od 240 do 255

0
1

od 255 do 270

0
1

od 270 do 285

0
1

od 285 do 300

0
1

od 300 do 315

0
1

od 315 do 330

0
1

od 330 do 345

0
1

od 345 do 360

0
1

od 360 do 375

0
1

od 375 do 390

0
1

od 390 do 405

0
1

od 405 do 420

0
1

od 420 do 435

0
1

od 435 do 450

0
1

od 450 do 465

0
1

od 465 do 480

0
1

od 480 do 495

0
1

więcej niż 495

1
0
Komentarze kierowców (5 komentarzy)
~Sidd
0
|
0

Jak na wolnych obrotach gaśnie powoli całkiem to należy przebadać taką czarną kostkę pod filtrem powietrza oraz przewody idące od niej. Najlepiej ją odłączyć i odpalić auto, jeżeli jest jakaś różnica i po ponownym podłączeniu zniknie, to kostka jest sprawna i usterka jest gdzie indziej. Wtedy warto przedmuchać dyszę wolnych obrotów w gażniku, sprawdzić filtr paliwa w tym jak często się zapycha, oraz przebadać dolot. Gdy usterka objawia się po deszczu zazwyczaj winne są przewody WN oraz wyżej wymieniona kostka.

17.08.2013 01:35:37 | napisz odpowiedź
~Sidd
0
|
0

Jak na wolnych obrotach gaśnie powoli całkiem to należy przebadać taką czarną kostkę pod filtrem powietrza oraz przewody idące od niej. Najlepiej ją odłączyć i odpalić auto, jeżeli jest jakaś różnica i po ponownym podłączeniu zniknie, to kostka jest sprawna i usterka jest gdzie indziej. Wtedy warto przedmuchać dyszę wolnych obrotów w gażniku, sprawdzić filtr paliwa w tym jak często się zapycha, oraz przebadać dolot. Gdy usterka objawia się po deszczu zazwyczaj winne są przewody WN oraz wyżej wymieniona kostka.

17.08.2013 01:35:36 | napisz odpowiedź
~Sidd
0
|
0

Jak na wolnych obrotach gaśnie powoli całkiem to należy przebadać taką czarną kostkę pod filtrem powietrza oraz przewody idące od niej. Najlepiej ją odłączyć i odpalić auto, jeżeli jest jakaś różnica i po ponownym podłączeniu zniknie, to kostka jest sprawna i usterka jest gdzie indziej. Wtedy warto przedmuchać dyszę wolnych obrotów w gażniku, sprawdzić filtr paliwa w tym jak często się zapycha, oraz przebadać dolot. Gdy usterka objawia się po deszczu zazwyczaj winne są przewody WN oraz wyżej wymieniona kostka.

17.08.2013 01:35:35 | napisz odpowiedź
~Sidd
0
|
0

Jak na wolnych obrotach gaśnie powoli całkiem to należy przebadać taką czarną kostkę pod filtrem powietrza oraz przewody idące od niej. Najlepiej ją odłączyć i odpalić auto, jeżeli jest jakaś różnica i po ponownym podłączeniu zniknie, to kostka jest sprawna i usterka jest gdzie indziej. Wtedy warto przedmuchać dyszę wolnych obrotów w gażniku, sprawdzić filtr paliwa w tym jak często się zapycha, oraz przebadać dolot. Gdy usterka objawia się po deszczu zazwyczaj winne są przewody WN oraz wyżej wymieniona kostka.

17.08.2013 01:34:57 | napisz odpowiedź
~michał
0
|
0

mi tez nie rowno pracuje silnik strasznie to denerwojace:( nie mam pojecia co z tym zrobic

09.10.2012 13:16:15 | napisz odpowiedź