Szukaj

EAS.
Land Rover Range Rover II

  • Autor: ~HLF
  • Kategoria: zawieszenie
Kupując ten samochód natychmiast zrobić konwersję na sprężyny - 60% usterek.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 7
Nie wystąpiła: 0

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

...albo troche połazic po internecie - dbać o eas, ogarniac go samemu - i koszy tez nie wielkie. EAS w terenie robi wyśmienicie. Regulernie jeżeże w teren i nie widze problemu z EAS. Zgodze się, że dalsza wyprawa (Afryka, Mongolia etc.) to spore ryzyko, ale na takie wyprawy - auto im prostsze tym lepsze. EAS poprawia - nie pogarsza mozliwości terenowych!
Odpowiedz
Złe opinie na temay EAS to mity w kółko powtarzane,zrobiłem tym autem ponad 100 tys,obecny przebieg ponad 300 tys,oryginalna sprężarka,część poduszek wymieniona,auto bezawaryjne pod każdym względem,absolutnie rewelacja zarówno w terenie jak na asfalcie,jak to mawia mój znajomy gdyby miało tak być to tak by robili,to w kwestii sprężyn
Odpowiedz
Konwersja zawieszenia to podstawa jeżeli chce się jeździć głównie po terenie! Ja w swoim p38 po asfalcie jeżdze okazjonalnie, i nie wyobrażam sobie aby po dziurach jeździć na EAS`sie. Tylko mała dziurka w miechach albo na przewodach zabija sprężarkę po paru tygodniach, no i wtedy do wymiany - koszt min. 900 (kit naprawczy) lub 1800 max (nowa). Koszty spore, a jeżeli się go używa częściej niż na wypad po asfalnie do kościoła to i dość częsty. Zmieniłem zawieszenie po roku użytkowania auta i żałuję tylko, że tak późno. Jak napisalem wcześniej, używam auta głównie w terenie i naprawdę nie widzę większej różnicy w prowadzeniu, na pewno jest sztywniejszy ale w końcu to auto terenowe. I zgodzę się z HLF - EAS to główne źródło problemów i kosztów!!, co do reszty od już prawie dwóch lat nie zaglądałem do mechanika! oczywiście poza pracami konserwacyjnym, ktore sam dokonuję. Autko polecam i dla tych wybrednych w teren i dla tych wygodnickich.
Odpowiedz
Do Chavez: Powiedz mi jak usunąć błąd EAS po przeróbce na sprężyny>
Odpowiedz
Nie kupuje się tego samochodu jak się chce jeździć na sprężynach:) EAS, to podstawa komfortu i w terenie i na szosie. W samochodzie ok 10 letnim i starszym koszty będą: sprężyny (4 X 500PLN), eas driver potrafi paść (900PLN), blok zaworowy i sprężarka (1200PLN), czujniki wysokości zawieszenia (2000PLN), komputer EAS (600PLN) i przewody powietrzne (600PLN). W sumie za ok 8 tys możemy odnowić kompletnie cały EAS i działa bez zarzutu. Niby niemało, ale w końcu samochód królowej i w terenie dla niedoświadczonego rajdowca nie ma lepszego auta. Wlezie wszędzie:)
Odpowiedz
Land Rover Range Rover II