Szukaj

Awarie Check Engine szczególnie w dieslu 1,7.
Honda Civic VII

  • Autor: ~Aro
  • Kategoria: silnik
posiadam civica od roku, w tym czasie przy przebiegu 89tys - usterka czujnika położenia wału głównego, wymiana czujnika 400zł. 98tys - usterka wys. napięcie obwodu doładowania turbosprężarki, skasowano Check E. i czekamy na dalsze
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 57
Nie wystąpiła: 9

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Jestem właścicielem honda civic VII 1.7ctdi 2003r. Kupiłem Hondzine 3 miesiące temu kupując wiedziałem jakie ma usterki takie jak wymiany skrzyni biegów czy zamontowanie klimatyzacji ale wróćmy do głównej przyczyny gdy te wszystkie usterki zrobiłem było pięknie auto jeździ jak wariat silnik jest super poprostu chce mu się jeździć ale czar prysł gdy kontrolka sie zaświeciła CHECK ENGINE zwolnienie na obrotach brak mocy i jade jak emeryt 60km/h gdy zgasiłem silnik i spowrotem go odpaliłem zniknął problem ale dalej kontrolka się świeciła zawiozłem go mechanika dał mi prostą rade wyczyści wszystko jak będzie się opłacać noi jak powiedział tak zrobił wyczyścił EGR noi turbine gdy zadzwonił do mnie z wiadomością że jest dobrze to sobie pomyślałem super nie trzeba nic kupować zwłaszcza po wcześniejszym wydatkach na auto historia kończy się tym że pojeździłem aż do dnia dzisiejszego minęło 3 miesiące i znów pojawia się CHECK ENGINE i mam problem moj mechanik wyjechal na stałe za granice a chciałbym się dowiedzieć jak mogę to rozwiązać problem jadąc do innego mechanika i wiedząc że mnie nie oszuka ... Co mogło być przyczyną ponownego zaświecenia kontrolki CHECK E.
Odpowiedz
Widzę że to już 3 lata temu był post ,miałem to samo Czujnik ciśnienia turbiny zaczadzony ( brudny lub uszkodzony ). Miałem to samo ,u mnie starczyło wyczyścić i działa , jeżdżę dynamiczniej i nie ma problemu , bierz go w trasę czasem , może komuś się przyda ta informacja . Kat
Odpowiedz
Tym silnikiem po prostu trzeba się nauczyć jeździć!!!
Wymieniaj filtry na czas, lej dobre paliwo, nie kręć silnika wysoko na zimnym, szczególnie ZIMĄ ( mimo to że wskazówka od temp. jest na 1/3 nie oznacza to pełnego rozgrzania )
Szanuj ten silnik w ten sposób a na pewno nie będzie żadnego check engine i okaże się że to super silnik.
Mi osobiście pomogło forum http://www.civicforum.pl/forum.php
Odpowiedz
Mam od 8 lat Civic 1,7cdti , kropli oleju w garażu nie znajdziesz ,jeździ tylko po mieście , pompę sprzęgła wymieniłem bo padła ,raz regulator napięcia padł i popalily się żarówki i alternator (diody) , czujnik ciśnienia turbiny zaczadzony i wyłączał turbinę ( efekt jeżdżenia po mieście ), czujnik wyczyszczony i problem zniknął ,jeżdżę teraz dynamiczniej i nie ma problemu, właśnie ostatnio zgasł mi w trasie i kontrolka świec żarowych i check engine się zapaliły ,po 5min odpalił wróciłem do domu ale kontrolki nadal się świecą ,pojeździłem trochę i kontrolki zgasły podczas jazdy , komputer pokazał błąd p1331 , skasowałem błąd i pozornie jest ok ,mam świadomość że coś się dzieje , reasumując auto zajebiste ,paliwo 5/100 i na przód , przygody jakie miałem opisałem wyżej ale kupiłem 10 letnia plus 8 lat mam ją i ogólnie super auto ,pompę sprzęgła jej wybaczyłem bo wiadomo miasto i jeszcze raz miasto ,regulator - pewnie niemiecki dlatego padł . Minusy Civic 7 to skręt bardzo słaby i ogrzewanie , reszta jest ok, nakulalem 80000 km na budziku mam aktualnie 255000km ,jak kupowałem to kalkulowalem około 100000 cofnięcie licznika ,może mieć 350000 km fizycznie , nie zamierzam zmieniać jej na inne auto ,trzymam do ja do końca ,pozdrawiam wszystkich
Odpowiedz
Dziękuję za każdą poradę, dodam, ze jestem kobietą, ale staram się dociekać różnych przyczyn, w sytuacji z checkiem już czytałam o różnych możliwych przyczynach, mechanicy mają tez różne zdania, a auto lubię bardzo tylko szlag mnie trafia jak się to włącza a każda teoria dlaczego się włącza upada z czasem..
Odpowiedz
Miałem Check engine i tryb awaryjny w dieslu tak jak poprzedni piszący. Po paru wizytach na civicforum.pl w dziale "silniki diesla" i sprawdzeniu błędów byłem prawie pewnyże jest to awaria zaworu podciśnienia turbiny i tak powiedzialem mechanikowi. Oczywiście mi nie uwierzyl i zaczął od czyszczenia EGR, coś tam bąkał o czyszczeniu turbiny a na koniec z dumą oznajmił że odkrył awarię zaworu podciśnienia turbiny. Czytajcie forum, a szczególnie posty Rambo i wiele spraw się Wam wyjaśni. PS. Żałuję że pijane bydle pojechało mi na czołówkę i już nie mam mojgo Civica.
Odpowiedz
w jednym zdaniu nie da się opowiedzieć co zrobić. Trzeba zajrzeć na Forum i tam jest napisane co jest grane: www.civicforum.pl - Dział: Silniki Diesla. Żadnej wymiany turbiny ani nic takiego!
Odpowiedz
Szanowni Państwo, od jakiegoś czasu piszę już o moim problemie z check engine i spadkiem mocy.. jest to moja straszna zmora, mechanik ostatnio przeczyścił mi zawór EGR, ale po tygodniu znów pojawił się błąd. Teraz inny mechanik stwierdził ze ratuje tylko regeneracja turbiny koszt ok 1000,00 zł, NA prawdę nikt nie zna jakiegoś sensownego, skutecznego i mniej kosztownego sposobu. Na prawdę załamać się można..
Odpowiedz
masz kłopoty z Check Engine poczytaj FORUM: www.civicforum.pl http://www.civicforum.pl/forum.php
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Honda Civic VII
Średni koszt przejechania 100 km
30,33 zł
6,1
l/100km
8,6
l/100km
8,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Civic VII