Szukaj

Korozja podłogi/podwozia.
Fiat Punto I

  • Autor: ~BobMF
  • Kategoria: części blacharskie
Jak już się zacznie to nawet kompletna wymiana podłogi.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 121
Nie wystąpiła: 14

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Punto 99r niestety podłoga i progi od strony kierowcy skorodowana na tyle że niedługo chyba wypadnie fotel, chcieliśmy to jeszcze ratować ze znajomym blacharzem, ale po dokładnym umyciu podwozia okazuje sie ze nie tylko caly lewy próg z fragmentem podłogi do wymiany, ale też tylnie nadkola są dziurawe, w lewym tylnim nadkolu była taka gumowa zaślepka która wypadła z powodu korozji, woda sobie tam swobodnie hulała i robiła swoje. W prawym tylnim nadkolu nie lepiej, śmierdzi powoli benzyną w okolicy przewodów paliwowych które biegną od wlewu do baku, bo nie mają sie czego już powoli trzymać, żeby to zrobić trzebaby było wyciąć dwa tylne błotniki, i dać dwa nowe wewnętrze nadkola, i spowrotem wspawać błotniki i je pomalować które z resztą na rantach też rdza wpieprza. Przy tej robocie trzeba wyciągnąć plastikowy bak zeby go nie przepalić, przy okazji takiej roboty można urwać przewody paliwowe i mocowania. Totalna nieopłacalna porażka, lepiej tego nie ruszać, blacharz wycenił tę robotę na 2000-2500zł, co się totalnie nieopłaca przy tym modelu i roczniku. I co z tego że wymienie nadkola i kawałek podłogi jak zacznie brać rdza gdzieś dalej, np prawy próg. Ta włoska blacha na podłodze jest cienka jak papier, można palce wbijać. Jedynie przednie nadkola są w miarę zdrowe i silnik na gazie daje rade, ale co z tego jak zaraz mogą pojawić mi się tylnie amortyzatory w bagażniku.

Trudno czekam do końca przeglądu technicznego, jeszcze 4 miesiące i auto idzie na złom. Wytrzymał 16 lat. Trzeba rozglądać się za czymś młodszym i najważniejsze dobrze zabezpieczonym przed korozją.
Odpowiedz
punto 1.2 8V 2002r. 93 tys przejechane..podłoga wzdłuż progów skorodowana. dziury. Auto pod chmurką.
echh szkoda gadac ;)
Odpowiedz
Punciak z 98 roku - kupiony za 2200zł z gazem ważnym jeszcze 7 lat także opłacało się.Poprzedni właściciel zrobił kompletny remont wszystkiego jednak podłoga i tak rdzewieje.Na razie jest zakonserwowana ale wole tego nie ruszać gdyż będzie odchodzić płatami.Myślę że jak będą wyskakiwać dziury to zrobię poprawki podwozia.Teraz pytanie lepiej spawać czy nitować? A tak poza tym to ci którzy piszą że u nich nie ma rdzy to chyba nie oglądają swojego samochodu.Nie widziałem punciaka bez rdzy.
Odpowiedz
za spawanie u blacharza podlogi (2/3) 1500zł
Odpowiedz
Do : Lepiej nitować, w miejscach gdzie były spawki szybciej rdza łapie, dla tego samochody nie są spawana a zgrzewane.
Odpowiedz
Fiat Punto 1.1 Sole - produkcja październik 99 r. ciemno zielony metalic 112 tys. km - stan jak fabryczny nieomal . . .
Zero rdzy .
Odpowiedz
Co to jest ten bumper ?
I jak go walić ?
O podłogę , czy jak ?
Odpowiedz
ja ruwnież wyspawałem podłogę i od dołu bumprem walnełem ok-50zlpucha i mam spokuj na hohohoho
Odpowiedz
Punto - rocznik 1999,przebieg 182 tys. kilka dziur w podłodze (było mokro pod dywanikami), progi też nie najlepsze, generalnie porażka.
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Fiat Punto I
Średni koszt przejechania 100 km
39,33 zł
7,5
l/100km
7,5
l/100km
9,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Fiat Punto I