Szukaj

Most.
Land Rover Freelander I

  • Autor: ~todziu02
  • Kategoria: układ napędowy
Przed zakupem tego auta (używanego) słyszałem, że dość często awarii ulega most. Niestety dwa miesiące po zakupie ta informacja się sprawdziła. Wcześniej byłem zmuszony do wymiany łożysk na wale, a obecnie jestem zmuszony do wymiany podpory wału. Jeśli ten wpis czyta jakiś mechanik, może potrafi odpowiedzieć mi na pytanie - czy dłuższa jazda z wypiętym tylnym napędem może mieć zły wpływ na układ napędowy?
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 14
Nie wystąpiła: 5

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

W tych autach nie odpina sie wałów. Auto ma swoją masę i ona jest rozłożona na 4 koła!!! Takich doradców-MECHANIKÓW omijam z daleka. Odpinanie wału obciąża cały układ napedowy. Potem piszą na forach, że ten model to kicha.
Odpowiedz
odp: dla todziu02. smialo wypinaj tylny wal jesli pojawily sie pierwsze oznaki zatartego sprzegla visko . objawy chrupanie w czasie cofania , drgania przy ostrym skrecie ,czy czesta wymiana podpory walu . objawow jest znacznie wiecej ,ale dla swietego spokoju smialo mozesz wypiac tylny wal bez jakich kolwiek problemow , czasem zaoszczedzi ci sporo gotowki przed wizyta u mechanika ps nie zakladajcie walow po regeneracji bo sa zalewane nieodpowiednim olejem silikonowym i on jest przyczyna zakleszczania sie tarczek w tym sprzegle , a szrotowe to wasze ryzyko .
Odpowiedz
to wada.ja co roku zmienialem uszczelke.auto gotowalo się,przez 3 lata 3 silniki.
1.8b+gs to masakra
Odpowiedz
Koszty do przeżycia.
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Land Rover Freelander I
Średni koszt przejechania 100 km
50,33 zł
9,7
l/100km
7,2
l/100km
10,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Land Rover Freelander I