Szukaj

Palące sie kontrolki engine oraz dsc jednocześnie.
Mazda 6 I

  • Autor: ~Paweł
  • Kategoria: instalacja elektryczna
palące sie bezprzerwy i nie gasnące kontrolki systemu dsc i silnika. kody łedo jakie wskazuje komputer po podłączeniu to P0850, C1119 oraz B2389
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 14
Nie wystąpiła: 5

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

witam niedawno kupilam mazde 6 2,0 diesel 2005 rok,mam duzy problem i nie wiem co to moze byc.Pala sie rownoczesnie kontrolka trakcji i kontrolka silnika,nieraz gasna ale za jakis czas wracaja.Drugi problem pomimo ze nie zaswiecila wogole kontrolka od oleju,sprawdzajac rano na bagnecie mam ponizej minimum,gdzies wyparowal nie mam pojecia jakim sposobem nie wyswietlila sie kontrolka!Jest jeszcze jeden problem,spod auta od kierowcy wylania sie dym nie zawsze ale akurat ostatnio zauwazylam, czytalam ze to vebasto moze byc ale nie wiem juz zaczynam panikowac!dodatkowo po wylaczeniu silnika przez jakies 20 sekund slychac szum syczenie wlasnie od tej samej strony co ten dym!czy ktos zna odpowiedz na moje pytania?pomozcie
Odpowiedz
witam mam mazde 2l tdi i mam problem z tymi właśnie kontrolkami czasami sie zapalaja i po jakims czasie gasna gdzie szukac przyczyny w poniedziałek podłączam komputer i bede wiedział jakie blędy pokaże z góry dzięki za pomoc
Odpowiedz
czasami tak bywa gdy odpinasz wtyczni przy silniku lub przepluwomierzu i przekarecasz stacyjke! wtedy komputer stwierdza ze wystepuje blad stad obie kontrolki sie zapalaja!!
Odpowiedz
mi tak sie zapalilo odpiolem nacisnalem hamulec koles odpial kleme tak przez okolo 20-30s i problem zniknal:)
Odpowiedz
miałem to samo (mazda 6 wagon), najpierw zrestartowałem komputer (odkręcenie klemy od akumulatora) i kontrolki zgasły...niestety tydzień później znowu się zapaliły....pojechałem do mechanika, odczytali 3 błędy na komputerze (niestety nie mogę powiedzieć, czy to były te same, które widać powyżej, bo po prostu nie pytałem o to takie szczegóły)....po długiej grzebaninie spece odkryli, że jakiś przewód był lekko uszkodzony (przegryziony przez jakiegoś zwierza) i przez to występowały różnice w ciśnieniach doprowadzanych do silnika, które z kolei powodowały zmiany w obrotach silnika - a to komputer uznał za błąd (a że dsc też jest jakoś uzależniony od obrotów silnika to obie te kontrolki wyskakiwały razem)...nie pamiętam od czego był ten gumowy przewód, ale po jego wymianie problem się nie pojawił przez ponad 2 miesiące (no i silnik wydajniej pracuje)
Odpowiedz
mam ten sam problem czy ktoś wie o co chodzi???
Odpowiedz
Mazda 6 I