Szukaj

Wadliwe tarze hamulcowe przód.
Mazda CX-7

  • Autor: ~jarek
  • Kategoria: układ hamulcowy
posiadam wersje europejską benzynową 2007 rok, przebieg 80.000 km,
3x wymiana tarcz hamulcowych na gwarancji z powodu ich bicia.
Jedyny sposób polepszenia sprawy to przetoczenie tarcz na kołach oferowane przez ASO. Sytuacja znacznie się poprawia, choć problem całkowicie nie zanika. Wada nie występuje w dieslu, bo ma wzmocnione tarcze mimo mniejszej mocy.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 19
Nie wystąpiła: 1

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Mazda CX7 2.3 T. Mam przejechane 330000 km sam zrobiłem już prawie 200000 tysięcy na jednych tarczach i nie rozumiem tych wpisów że tarcze biją? Nigdy nie miałem z tym problemu. 7 lat temu kupiłem mazdę i od razu założyłem Tarcze firmy Textar za 355zł za 2 sztuki oraz klocki textar. Słyszałem że taxtar robi na pierwszy montaż
Odpowiedz
Nieststy nie prawda. Mam DIESLa i już drugi zestaw nowych tarczy - wymieniono po 20tyś.km. Szukam zamienników sportowych do tego modelu i nic. Są poprostu za małe. W VW SCIROCCO mam większe. Porażk, nie kupię już Mazdy. Elektronika też działa jak chce (wycieraczki, światła dzienne i temperatura w pojeździe). Sprzęgło chodzi ciężko jak w traktorze. Sprzęgło z napędów się pali po 5 minutach jazdy w górach.... itd.
Odpowiedz
Wymieniłęm już cztery razy tarcze i nic nie pomogło.
Serwis łaskawie wyraził zgodę na wymianę w ostatnich dniach gwarancji i też lipa.
Teraz sprowadziłem z USA te sobie chwalą.

A tak samochód rewelacja .
Odpowiedz
mam cx7emkę 2010r nadal ten sam problem, jestem już po wymianie tarcz, ale po około 15 tys.
Odpowiedz
Do aga: Wymieniłem przód po dwóch próbach przetaczania przez serwis na: Black Diamond KBD 1697G6, klocki Hawk Perf. HB656F684 za kwotę 1.360 zl. Problem na autostradach się skończył. Przebieg od wymiany 67.000. Nic poza tym nie robione. Startować z wyczuciem. Sprężarkę, jak każdą zschładzać. Spalanie przez Austrię 10,5 l/100km, przez Niemcy 13,5. Średnia szybkość w BRD 160 km/godz.
Tył klocki wymienić na EBD Yellow Stuff. Droga hamowania krótsza o 3,5 na suchym, opony 19, Pozdrawiam
Odpowiedz
Zgadza się. Tarcze biją już po 5 tys. km. Nie pomaga oferowana przez ASO wymiana osłon. Są po prostu konstrukcyjnie źle chłodzone. Podobno pomaga wymiana na nawiercane. Zwracam jednak uwagę na to, że samochód ma 3.letnią gwarancję. Każda wymiana części odnawia te gwarancję (na tę część) na kolejne 3 lata. Mazda będzie mi wymieniać tarcze do końca świata.
Odpowiedz
Mazda CX-7