Zgłoś sugestię Żarówka
Kliknij aby zamknąć

Niecodzienna moc na co dzień

Opel Corsa C - Typowe usterki

Opel
Corsa
C
Wybierz
silnik
lista silników Opel Corsa C
Pokaż

Opel Corsa C - szczegóły typowej usterki

Cięgna dźwigni zmiany biegów

Opel Corsa C
~krzych
dodał 23.01.2009 15:56:07

Komentarz

Już dwukrotnie uległ awarii mechanizm zmiany biegów.

Wystąpienia tej wady w zależności od przebiegu [tys. km]:

wystąpiła|nie wystąpiła

mniej niż 15

6
79

od 15 do 30

4
75

od 30 do 45

6
69

od 45 do 60

11
58

od 60 do 75

7
51

od 75 do 90

6
45

od 90 do 105

7
38

od 105 do 120

6
31

od 120 do 135

5
26

od 135 do 150

10
14

od 150 do 165

7
5

od 165 do 180

2
2

od 180 do 195

1
1

więcej niż 195

1
0
Komentarze kierowców (13 komentarzy)
~dziq
0
|
0

Do Kosa: Witam. mam ten sam problem dokladnie jak byl opisany u Ciebie corsa c 2001.Dziala tylko 3-4 bieg a drazek jest bardzo luzny. Czy ta czesc znajduje sie przy skrzyni, czy przy drazku zmiany biegow? Pozdrawiam

25.01.2014 16:18:24 | napisz odpowiedź
~adikol516
0
|
2

U mnie padł po 100 tysiącach

09.10.2011 00:04:02 | napisz odpowiedź
~Monia
0
|
0

Cześć. Mam problem z 1 i 2 wchodzą bardzo ciężko. POMÓŻCIE.Jestem za granicą i nie wiem czy dojadę. Jak możliwie szybko i bez wielkich nakładów usunąć awarię?

11.06.2011 00:39:09 | napisz odpowiedź
~ded
1
|
0

Ja mam problem gdy jest zimny silnik jedynka bardzo ciężko wchodzi, trzeba przez siłe ją przepychać, jak się silnik nagrzeje jest wszystko ok. Proszę o pomoc .

05.05.2011 19:55:31 | napisz odpowiedź
~pawell
0
|
0

zamiennik cięgna kosztował w sklepie w bydgoszczy 80zł

14.02.2011 23:14:18 | napisz odpowiedź
~Haris
1
|
1

Wymieniłem to cięgno na cięgno z jakiego woldzwagena. Chodzi jak talala. Długość jest bardzo ważna.

06.02.2010 02:56:42 | napisz odpowiedź
~Adam
0
|
0

W swojej Corsie wymieniłem wybierak zmiany biegów po 60.000 km. Był częściowo wykonany z tworzywa, teraz mam metalowy. Koszt zakupu oryginalnego poprzez Internet dużo taniej niż w ASO, koszt wymiany w ASO około 120 zł..
Ale zauważyłem dwa razy, że nie wchodzi 3 bieg.

14.07.2009 11:47:59 | napisz odpowiedź
~Piotrek
1
|
0

1iR nic nie trzeba kupować wejść pod samochód z odpowiednim kluczem dokręcić obejmę na drążku

27.04.2009 11:04:50 | napisz odpowiedź
~sylw
0
|
0

juz 3raz to naprawialem a mam dopiero 134000

14.04.2009 20:12:59 | napisz odpowiedź
~Kosa
7
|
0

Przegub pomiędzy częścią dzwigni a silnika jest wykonany z tworzywa sztucznego, którego główki się przecierają i wypadają. Działa wtedy 3 i 4 a dźwignia lata na boki jak oszalała - Rozwiązaniem jest albo zakup mechanizmu za 300zł, albo odczepienie plastikowej części i wykonanie nacięcia, potem przekładamy przez nacięcie drut w osłonce plastikowej i wiążemy do części od strony silnika - nie za mocno, ale tak, aby plastik nie spadał. Jeżdżę na tym rozwiązaniujuż jakieś 80 000 km i się sprawdziło. Postanowiłem nie dać 3 stów za mechanizm, skoro padł plastik za kilka złotych.

10.04.2009 19:51:46 | napisz odpowiedź
~Lucjan
0
|
3

Wymień mechanizm zmiany biegów [ok.300zł]

19.03.2009 23:09:24 | napisz odpowiedź
~Władek
0
|
0

Nie mogę wrzucić biegu 1 i R ,co mam zrobić?

10.03.2009 13:56:28 | napisz odpowiedź
~ładek
0
|
0

co trzeba kupić żeby zrobić nie wchodzące biegi 1 i R

10.03.2009 13:54:17 | napisz odpowiedź