Zgłoś sugestię Żarówka
 
Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj

Opel Vectra B - Typowe usterki

Opel Vectra B - szczegóły typowej usterki

Pompa paliwa w DTI.

Opel Vectra B
~quba
dodał 12.01.2009 18:03:58

Komentarz

po przejechaniu 200 tys. się psuje ;/

Wystąpienia tej wady w zależności od przebiegu [tys. km]:

wystąpiła|nie wystąpiła

mniej niż 15

3
152

od 15 do 30

18
133

od 30 do 45

1
127

od 45 do 60

1
125

od 60 do 75

0
125

od 75 do 90

0
125

od 90 do 105

0
125

od 105 do 120

0
125

od 120 do 135

3
122

od 135 do 150

3
117

od 150 do 165

28
88

od 165 do 180

13
73

od 180 do 195

9
61

od 195 do 210

15
43

od 210 do 225

11
30

od 225 do 240

4
24

od 240 do 255

6
14

od 255 do 270

4
9

od 270 do 285

0
9

od 285 do 300

2
7

od 300 do 315

0
4

od 315 do 330

1
2

od 330 do 345

0
2

od 345 do 360

1
1

od 360 do 375

0
1

od 375 do 390

0
1

od 390 do 405

0
1

od 405 do 420

0
1

od 420 do 435

0
1

od 435 do 450

0
1

od 450 do 465

0
1

od 465 do 480

0
1

więcej niż 480

0
1
Dodaj komentarz

Komentarze kierowców (110 komentarzy)

~skrobo

Oceń przydatność:

0
1

witam posiadam VB X2.0DTH powstal taki problem ze zaczyna przerywac silnik ale nie zawsze nawet na luzie stojac to go szrpnie od czasu do czasu jakby mial zgasnac... podpiety pod kompa pokazalo wtryskiwacz sterujacy i problemy z imobilajzerem... I teraz czy wtryskiwacz sterujasy to "sterownik pompy" bo viki nie ma wtryskiwacza sterujacego.. ktos poleci jakiegos elektryka jak cos?

29.07.2014 11:48:31 napisz odpowiedź
~gabriel
0
0

Do ~skrobo: OBAWIAM SIE A RACZEJ UZNAJE POMPE MIAŁEM TO SAMIUTKO LATAŁEM ROK TAK CZASAMI TAK CZESTO W JEZDZIE PRZERYWAŁ ZE SZOK.
KTOS GRZEBAŁ W POMPIE NAJLEPIEJ ZDEJMIJ PLASTIKOWA OSŁONE SILNIKA Z GÓRY WEZ LATARKE I POSWIEC NA POMPE TAM GDZIE WCHODZA 4 PRZEWODY PALIWA WYZEJ MASZ DWA KABLE SPRAWDZ CZY IZOLOWANE JESLI TAK TO JUZ KTOS GRZEBAŁ W STEROWNIKU POMPY

29.07.2014 16:37:33 napisz odpowiedź
~gabriel
0
0

Do ~skrobo: SŁUBICE NAD ODRA SA NAJLEPSI MONTAŻ DEMONTAŻ 2800 ZŁOTYCH ZNAJA NA TYM IDEALNIE MAJA KOMP POD POMPE I POD SAMOCHÓD.ŚWIEBODZIN BOSCH SERWIS TO KLAPA TOTAL

29.07.2014 16:39:49 napisz odpowiedź
~Piotr

Oceń przydatność:

0
0

Do ~Damian: Na 100% pompa. Mam 2.2 dti i dokładnie takie same objawy miałem jak pompa padała. Niestety trzeba poszuka dobrego fachowca od pomp. Ja kupiłem regenerowaną i właśnie zdechła po 5 miesiącach.

13.06.2014 16:44:26 napisz odpowiedź
~krolik

Oceń przydatność:

0
0

koledzy ja mam problem z moja vectra wymieniłem przewody paliwa założyłem zaworki zwrotne auto pali na zaciąk chodzi dobrze przez cały dzień rano jusz nie zapali mam przewody przeżroczyste i paliwo w nich jest a auto nie pali

12.06.2014 08:11:41 napisz odpowiedź
~lukasz bielsko-biala

Oceń przydatność:

0
1

vectra b blad p-1220 od pompy paliwa , auto jezdzi, pali na dotyk ,maksymalna predkosc z przerywaniem od jedynki 25 km/h ,po kolejnym biegu o ok 5 km/h wiecej . albo pompa ,albo elektronika pompy.czy mial ktos taki problem .

15.04.2014 18:10:14 napisz odpowiedź
~Zbyszek

Oceń przydatność:

1
0

Do ~Damian: sprawdż tzw gruche ja miałem ten sam problem, grucha była stara i brała powietrze, po wymianie koszt około 22 zł zero problemu

24.03.2014 16:01:24 napisz odpowiedź
~Zbyszek

Oceń przydatność:

0
0

pomóżcie zdiagnozować moję Verke mam verke b 97 dti. Niewiem co sie dzieje jak ruszam to pali sie kontrolka engine, gasnie jak przygazuje albo jak zgasze i ponowie uruchomie autko. diagnoza na komputerze nic nie wykazała tzn zero błędu

24.03.2014 15:59:16 napisz odpowiedź
blade333

Oceń przydatność:

2
4

Do bartek 2.0 DTI: zawór upustowy, miałem kiedyś tak samo.

07.03.2014 11:55:41 napisz odpowiedź
~leszek

Oceń przydatność:

0
3

przyczyna duzego spalania w opel zafira a 18 16v wymieniłem egr i przepływke spalanie nadal 10.5 przy ekonomicznej jezdzie prosze o porade na meila . dziekuje

02.03.2014 14:01:37 napisz odpowiedź
~Damian

Oceń przydatność:

4
3

Witam. Mam Vectrę b 96r 2,0 DTH lub DTL. Mój problem polega na tym, że ciężko ją odpalić na zimnym silniku natomiast na ciepłym bez problemu. Ostatnio postała 30 godzin i nie mogłem wcale odpalić. Mechanik doradził mi plaka w kolektor i po zużyciu całej puszki udało się natomiast auto dostało "padaczki" i przez 2km nie reagowało na pedał gazu. Potem wszystko wróciło do normy. Wstawiłem go do mechanika i stwierdził, że się zapowietrza. Wymienił przelewy ale problem został. Stwierdził, że pompa pada. Chciałbym to jakoś potwierdzić żeby nie popadać w koszta bo nie ukrywajmy że auto nie jest nowe a naprawa pompy nie tania.

14.02.2014 13:15:51 napisz odpowiedź
~Aro

Oceń przydatność:

0
0

187tys (niby) i pompa pada, masa błedów z pompy i już nie odpala, czeka mnie regeneracja koszt ok 1800zł :/

04.11.2013 10:39:11 napisz odpowiedź
~zdzichu

Oceń przydatność:

0
0

Do ~Adrian:

Z głośna pracą weź też pod wagę uszkodzony napinacz rozrządu o ile masz na łańcuchu to może Ci o obudowę silnika stukać

12.08.2013 14:48:16 napisz odpowiedź
~ktos

Oceń przydatność:

2
1

Do ~Adrian:

Z głośna pracą weź też pod wagę uszkodzony napinacz rozrządu o ile masz na łańcuchu to może Ci o obudowę silnika stukać

12.08.2013 14:39:32 napisz odpowiedź
~ktos

Oceń przydatność:

0
1

Do ~Adrian:

Z głośna pracą weź też pod wagę uszkodzony napinacz rozrządu o ile masz na łańcuchu to może Ci o obudowę silnika stukać

12.08.2013 14:39:20 napisz odpowiedź
~Adrian

Oceń przydatność:

0
1

Do kaniucha: czesc ijak tam udalo Ci sie dojsc z ta glosna praca silnika? bo wlasnie mam ten sam problem jak sie nagrzeje... ale nie wiem czy to pompa moze byc przyczyna glosnej pracy silnika... odp

09.08.2013 17:42:50 napisz odpowiedź
~Axel

Oceń przydatność:

5
0

Przemo jeśli podczas zamulania obrotomierz wskazuje 0 to czujnik położenia wału

28.03.2013 19:35:47 napisz odpowiedź
~zbyszek

Oceń przydatność:

11
4

mam vectre b 97 dti wczoraj wczasie jazdy migła kontrolka abs. Autko zgasło i już nie zapaliło, jak próbuję odpalić zapala się kontrolka silnika mruga raz i swieci się juz cały czas, i jeszcze pedał hamulca jest twardy. Mechanik twierdzi że byc moze to pompa paliwa. Co to moze być???

27.02.2013 08:30:26 napisz odpowiedź
~Przemo

Oceń przydatność:

15
3

mam opla vectre.b2.0dti z 99r jak jechałem pod gorke to mi przerywał brak mocy a potem daje ciągnał i tak kołysał non stop i świeciła mi sie kontrolka z silniczkiem, wczoraj jechałem do domu i normalnie samochod odmówił mi posłuszeństwa silnik zgasł i niedało rady go zapalić:(. mechanik powiedział że to pompa paliwowa:( ile może to kosztować:(?

25.02.2013 11:48:47 napisz odpowiedź
~kaniucha

Oceń przydatność:

0
1

Witam, Ja mam problem z głośną pracą silnik, mianowicie, po nagrzaniu silnik zaczyna głośno jargotać, silnik nie dymi, odpala od strzała nawet przy ostatnich temp. minusowych (-21 st) na kompie nie wykazało żadnych błędów, check się nie zapala, przspieszenie w normie. Czy przyczyną mogą być uszkodzone elektrozawory podciśnienia, pompa vaku lub jakaś nie szczelność?? Dodam, że jak silnik jest zimny to wydaję mi się że pracuję ciszej. Proszę o jakieś ewentualne sugestie.

31.12.2012 10:45:30 napisz odpowiedź
~bartek 2.0 DTI

Oceń przydatność:

8
2

Ja mam dokładnie tak samo jak przypadki poniżej:
zapala mi sie kontrola check engine i traci moc.
Czy to możliwe ,ze po wymianie filtra paliwa zapowietrzyła sie...?
Jeśli tak jak ją odpowietrzyć?
Jeśli nie co moze być przyczyną?

13.12.2012 00:16:01 napisz odpowiedź
~vectra b 2.2 dti

Oceń przydatność:

12
0

Smiech na sali, vectra to jeden z najbardziej popularnych samochodów na rynku. I opcje są dwie albo wiekszosc mechaników to niedouczeni fachowcy albo poprostu naciągacze i złodzieje.Przeglądając całe forum,i czytając jakież błache nieraz przyczyn powodują problemy z tymi silnikami,to najprosciej naciągnąc kierowce na najdroższą częsc(regeneracja pompy).Zeby jeszcze faktycznie padła pompa i jej nie tania naprawa przyniosła oczekiwany efekt,to ok.Ale spora częsc naszych fachmanów mechaników tu zmieni przewód,tam wymieni filtr z obudową a za naprawe zaspiewa połowe wartosci auta że niby pompa "regenerowana", no cos tu jest nie halo.

12.12.2012 22:11:35 napisz odpowiedź
~rafik

Oceń przydatność:

1
0

poszukuję uszczelki do pompy paliwa opel vectra b 96
rafal757@op.pl

30.10.2012 18:30:01 napisz odpowiedź
~JP vika 2.0 dti

Oceń przydatność:

2
0

ople 101KM dti maja to do siebie ze gdy jest jakas nieszczelnosc w ukladzie paliwowym to najlepiej jest go trzymac przodem z gorki. inaczej lubi sie zapowietrzyc ja tak mialem ze swoim jak go kupilem. narazie spokoj wszystkie oringi w przewodach wymienione przebieg 251 tys. oleju niby nie bierze. mocna jest,. auto jak jest muowate to na bank jest zapowietrzone.

19.09.2012 21:39:16 napisz odpowiedź
~JP vika 2.0 dti

Oceń przydatność:

1
1

do michal86 .. ja swego czasu mialem problem ze podczas jazdy zapalala mi sie kontrola check engine i auto na 5 sekund tracilo moc. a potem mozna bylo jechac normalnie na kompie mi wyszlo blad p1310 2 mechanikow obstawialo nieslucznie pompe lub sterownik czyli scenariusz najgorszy z mozliwych.. okazalo sie ze problem byl blachy jeden z wezykow od podcisnienia pusczczal i dlatego auto podczas jazdy tracilo moc. radzil bym tym wszystkich ktorym swieci sie chec podczas jazdy sprawdzilo sobie.
przewody paliwowe a wlsciciwe ich oringi
weze podcisnieniwe
ewentalnie wyczyscilo kolektor wraz z egr. samo czyszczenie gowno egr gowno daje bo najwiecej syfow jest w kolektorze.
oraz sprawdzilo czy aby napewno samochod nie jest zapowietrzony. POMPA BOSCH VP 44 nie odpowietrzy sie sama.a bomble w ukladzie ja zabijaja.

19.09.2012 21:32:17 napisz odpowiedź
~domi

Oceń przydatność:

0
0

dla IWONY!pompa nowa kosztuje 8000zl do vety!!!!!regeneracja zalezy co tyle moze kosztowac!!

10.09.2012 18:29:39 napisz odpowiedź
~domi

Oceń przydatność:

0
0

problem Darka to czujnik obrotu walu korbowego lub czjnik egr

10.09.2012 18:17:47 napisz odpowiedź
~michal86

Oceń przydatność:

0
0

Witam. Mam identyczne objawy co Beata. Pomijajac moc - Samochod odpala normalnie i po 5 sek gasnie. Nastepnie w zaleznosci od tego jak dlugo stal, tak lugo trzeba bylo krecic zeby go odpalic. Zazwyczaj problemy byly juz po 24h postoju. Wymienione mialem przewody przeplywowe, filtrtry, podmieniane byly zawory egr (dzialajace) i nic. Wszyscy mowia ze pompa... nie wierzylem poki nie mialem takiego przypadku, ze w czasie jazdy zapalil sie check i samochod stracil moc po czym zgasl... i nie odpalil. Po podpieciu do kompa, wykazalo blad na regulacji poczatku wtryskiwaczy. Mechanik cos tam pogrzebal, wymienil znow filtr paliwa i odziwo odpalil :o ( wiec to nie pompa?!). Czy warto probowac z ta wymiana sterownika pompy?? poniewaz nie jest to chyba aż tak drogie jak regeneracja calej pompy. Bo jezeli to pompa sama w sobie to chyba bez sensu wogole to robic...

06.09.2012 23:07:56 napisz odpowiedź
~Michał

Oceń przydatność:

0
0

Witam większość przypadków robi pompa paliwa ja osobiście jeżdze Vectrą dti ma przejechane 350tyś i szczeże nie ma z nią większych problemów oprucz spalania w mieście 8l ;)

05.08.2012 17:47:25 napisz odpowiedź
~pawel

Oceń przydatność:

0
1

bardzo prose o kontakt z kims z krakowa kto wie gdzie tanio naprawic pompe do opla vectry 2.0 dl prosze o kontakt na meila buczek1988@gmail.com

13.07.2012 17:07:22 napisz odpowiedź
~Darek

Oceń przydatność:

0
0

Ja mam VectreB 1,8 rok 97 i mam taki problem ze jak chcem jej przygazowac to ona mi przerywa i zapala sie kotrolka silnika,i po chwili gasnie i niewiem co jej jest juz bylem u tylu mechanikow i karzdy wymienia mi cos nowego a ona jak przerywa tak przerywa i to przewaznie przerywa jak chcem ruszyc

27.06.2012 09:18:37 napisz odpowiedź
~CaMiZzA

Oceń przydatność:

0
0

po kupnie VB 2,0 dti 1999 zaczęłam powoli usuwać usterki w autku. Jedną z nich było to, że powyzej 2 tys. obrotów wyskakiwał check i jakby wyłączała się turbina. Wymieniam przewody, które idą do wtrysków i było ok.
Samochód stał w garażu prawie dwa tygodnie bez odpalania, bo czekał na montaż zderzaka.
Aku wczoraj wziełam do domu i ładował się jakieś 9 godz.
Auta nie udało sie odpalić; kręcił, aż akumulator padł. Dolałam oleju, bo poziom był minimalny i świeciła kontrolka.

Powiedzcie mi proszę, czy przy wymianie przewodów, o których pisałam, mogło się coś zapowietrzyć albo coś?

14.06.2012 08:42:44 napisz odpowiedź
~mailom

Oceń przydatność:

1
1

problem Beaty to problem ze sterownikiem pompy wtryskowej, naprawa to koszt ok 300zł i trochę dłubaniny,mój po naprawie pali,. w warsztacie demontują pompę i liczą sobie od 1500-3000zł.

11.05.2012 11:35:31 napisz odpowiedź
~niuniek

Oceń przydatność:

0
2

ja tez miałem takie objawy jak BEATA wyczysciłem cały układ EGR był cały zawalony syfem i od tamtej pory jak ręka odjoł

07.04.2012 00:21:36 napisz odpowiedź
~Beata

Oceń przydatność:

1
1

Witam mam Vectrę B 2.0 DTI. Problem z nią mam od dnia zakupu. Najpierw powyżej 3 tys obr silnik tracił moc. Byłam chyba u 8 mechaników i każdy mówił coś innego. Jeden że przepływka - wymieniłam i nic. Drugi że jakieś zawory przy silniku które niby pozamieniał miejscami no i niby lepiej ale po pewnym czasie lampka motortronic sie zapaliła i już nie zgasła. Pojechałam wymienić filtr paliwa, nowa przepływka(tym razem z boscha) i wyczyszony został zawór EGR. No i autko nabrało mocy, nie traci mocy powyzej 3 tys obr. ale pojawił się problem z odpaleniem. Przez kilka dni odpalał od strzału i po chwili gasł, ale jak się go chwile pochełtało to zatrybił, a na chwilę obecną nawet chełtanie nic nie daje poza rozładowaniem aku. Czytam te fora czytam ale takiego przypadku sie nie doszukałam. Czy to również może być wina zapowietrzenia?

27.03.2012 22:19:33 napisz odpowiedź
~piotrek

Oceń przydatność:

0
2

vectra 2.0dti problem polega na tym że podczas jazdy gdy zdejmę nogę z gazu po kilku sekundach zapala się kontrolka od pompy paliwa i gdy nacisnę pedał gazu po kilku sekundach gaśnie co może być przyczyną

02.03.2012 12:41:41 napisz odpowiedź
~radzo

Oceń przydatność:

0
0

witam mam vectra 20dti 2001r mam taki problem że jak go od pale to 15-20sek nie reaguje pedał gazu tak się dzieje w zimę w lecie niema tego problemu pozdrawiam

01.02.2012 18:40:53 napisz odpowiedź
~Lech

Oceń przydatność:

1
0

co to gorzkie żale?

31.01.2012 21:12:33 napisz odpowiedź
~Tomek

Oceń przydatność:

0
0

witam moja vectra 2.0 dti przy 140km ma spadek mocy jechac jedzie ale brak mocy zgasze jo pomowmie odpale i moc jest znow tyle ze do 140km a puzniej to samo moze ktos mial ten sam problem.

29.01.2012 13:22:15 napisz odpowiedź
~TOMASZEK

Oceń przydatność:

0
0

SIEMKA. TO JEST WIELE PRZYCZYN NP. STEROWNIK POMPY PALIWA , BŁĄD SYSTEMU LUB POMPA DO RENEGERACJI. PODAJE ZA MAŁE ĆIŚNIENIE NA FTRYSKI I NIE MOŻE ICH OTWOŻYĆ. N AJLEPIEJ PODPIĄĆ PROGRAM I POKAŻE BŁĄD.

26.01.2012 20:06:51 napisz odpowiedź
~bob

Oceń przydatność:

0
0

może ktoś podpowie jaka może być przyczyna opel mimo tego że kręci super nie chce odpalić paliwo dostaje świece żarowe grzeją i nic w dodatku na zaciąg łapie szybko bez długich ciągnięć zdarzało się niekiedy że odpalił nieraz normalnie na rozrusznik po chwili zgasł i już nie dało się odpalić

16.01.2012 12:06:58 napisz odpowiedź
~pticachris

Oceń przydatność:

1
1

do Gabi i Marco

Wejdźcie na forum Vectra klub Polska, tam Wasz problem jest dokładnie opisany. błąd P0400 to przyczyna podciśnienia. Może być padnięta pompa próżniowa zwana Vacum pompą, nieszczelność na przewodach podciśnieniowych. Wadliwe zaworki, które zazwyczaj padają po tym jak vacum pompa przepuści olej. W wielu przypadkach wymiana pompy ożywia auto i poprawia skuteczność hamulców. łatwo to sprawdzić, jeśli na postoju wielokrotnie silnie naciśniemy pedał hamulca wówczas na chwilkę - do momentu ustabilizowania się ciśnienia w układzie - na desce pokazuje się kontrolka silnika.
P.S Auto jest super ma 222 tys, osobiście przejechałem 65 tys - wymieniłem tylko przepływomierz na oryginał Bosha w promocji we wrocławskim Opel Kruk za 320 zika i elementy zawieszenia. Luzik POLECAM . Przecież to nie jest drogie auto, no i jeździmy używkami. Trzeba podejsc do tematu z dużą dozą tolerancji. Obecnie nawet mercedesy się psują.

09.01.2012 22:26:48 napisz odpowiedź
~Gabi

Oceń przydatność:

0
1

Witam ja też mam problem z Vectra 2,0 16V 2000r Kupiliśmy z mężem 31,12,11 samochód i się okazało po zrobieniu kilku kilometrów że zapala się lampka od pompy paliwowej. Samochód pali normalnie nie duzi się itp byliśmy u mechanika i wykrył błędy P0400-3 P1220A i P1220-1 wskazuje to na pompę. Jak myślicie czy wystarczy na początek wymienić sam filtr paliwa coś to pomoże? Nie mamy innych objawów poza lampka, a jak wiadomo za rozkręcenie samej pompy wyczyszczenie i włożenie 1tys trzeba zapłacić :/

03.01.2012 18:04:05 napisz odpowiedź
~Dawid

Oceń przydatność:

7
0

Witam, ja tez mam problem z moją Vectrą 2.0 16v dti. Auto po dłuższym postoju (5-6 godzin) nie chce odpalić, tak jakby sie zapowietrzał. Miałem ostatnio wymienioną uszczelkę pod głowicą, głowice sprawdzaną w serwisie boscha, wszystkie wtryski tez są ok, wymieniłem wszystkie możliwe filtry, zmieniłem olej, wężyki przelotowe, sprawdzony oring, założyłem zaworek zwrotny, sprawdzona pompa tez w serwisie boscha, wymieniony moduł świec żarowych .... i nic. Normalnie głupi juz jestem. Byłem u 5 mechaników i każdy rozkłada ręce. pomóżcie

28.12.2011 13:27:34 napisz odpowiedź
~Grzegorz_Ł

Oceń przydatność:

0
0

witam mam problem ze skrzynia F18 mam lewarek na biegu jałowym, a samochód ciagnie dalej do przodu, co to może byc??

16.12.2011 18:50:12 napisz odpowiedź
~piter0909

Oceń przydatność:

0
0

U mnie elektronika w pompie padła bardzo blisko 200kkm
koszt naprawy to 800zł, przejeździłem prawie rok i narazie jest ok.

16.12.2011 18:21:33 napisz odpowiedź
~Marco

Oceń przydatność:

0
0

nie no nie mam problemu z odpalaniem wszystko działa jak należy tylko muła ma powoli się zbiera jak naciskam pedał gazu to powoli reaguje dzwoniłem dzisiaj do jednego gościa mówił mi ze na pompę to nie wskazuje znowu na zawór też nie bo przeważnie kontrolka się zapala..brak pomysłów

16.12.2011 16:00:05 napisz odpowiedź
~krzys

Oceń przydatność:

3
0

Witam jak masz problem z odpalaniem po nocy ja tak mialem to zobacz oring przy pompie warunek wezyki przelewowe musza byc o.k. Powietrze dostawalo sie przez te oring przy pompie drobnostka

15.12.2011 22:24:17 napisz odpowiedź
~Marco

Oceń przydatność:

3
1

Witam mam problem z moją viki 2.0 diselek a mianowicie powoli się rozpędza słabo reaguje na gaz nic mi się nie zapala zadna kontrolka normalnie pali nie gaśnie obroty nie skaczą nie wiem o co kaman..bylem u mechanika powiedział ze prawdopodobnie pompa..macie jakies pomysły co to może jeszcze być bo nie uśmiecha mi się dawac 2000 za regeneracje ?

15.12.2011 17:34:49 napisz odpowiedź
~Adam

Oceń przydatność:

0
0

Problem dotyczy vectry 2.0 dti 101 KM 2000 r.; od momentu zakupu przez trzy lata sprawowała się super ale od roku same problemy z układem paliwowym. Samochód kilka razy w czasie jazdy zgasł po czym za kazdym razem nie szło go uruchomić na drodze, zapowietrzał się. Po 4 takiej przygodzie zdecydowałem się na regenerację pompy wtryskowej. Niestety nie rozwiazało to problemu. Miesiąc po regeneracji samochód stał przez tydzień nieużywany. Podszedłem,przekręciłem kluczyk... zatrzepało silnikiem załapał jakby na nie wszystkich cylindach 2-3 sek. i zgasł. Oczywiście już nie chciał odpalić; kręcił ale był zapowietrzny. Dezodorant (tylko to miałem pod ręką) w dolot od intercoolera i odpalił. Od tego momentu 2 miesiace spokoju. Po tym w ciągu 2 tygodni w czasie jazdy ponownie zgasł 2 razy za kazdym razem zapowietrzył sie. Wychodzi na to, że regeneracja pompy nie była potrzebna. Oddałem do reklamacji ale stwierdzili za pierwszym razem zabrudzon paliwo i bak (bzdura bo był czyszczony pół roku wcześniej Samochód w czasie jazdy jest mułowaty i jakby zduszony. Niby pomogło ale nie do końca,)Niestety po tygodniu auto znowu padło. Tym razem zdiagnozowali nieszczelność na filtrze paliwa ale po odiorze zaczął się inny problem. Samochód ciężko pali po dłuzszym postoju (powyżej ok 8-12 godzin)czasem zapala się na chwile chack od silnika; nie chce wkręcic się na obroty czyli chodzi równo ale na biegu jałowym i przez 15 - 20 sek. nie reaguje ba pedał gazu. Po 20 sek. zmienia głos i jest już ok; dodanie gazu na 1500-2000 obrotów i konrolka gaśnie. Teraz można go nawet zgasić i pali już na dotyk od pierwszego razu. Wymieniłem ostatnio uszczelniacze wtrysków (podobno filtr paliwowy był czarny); zmieniłem obudowę filtra paliwa; uszczelniłem kolektor dolotowy i ...nic. Problem z odpalaniem po postoju dłuzszym niż kilka godzin pozostał tyle tylko, że chack od silnika się nie zapala tzn po właczeniu zapłonu pali sie kilka sekund i gaśnie ale gdy już samochód niechętnie odpali szarpiąc chodzi sobie równo na biegu jałowym i dalej to samo co było wcześniej. "Fachowcy" rozkładja ręce a ja już mam dość eksperymentów wymieniaczy. Prblem jest pewnie błachy tylko nikt nie wie gdzie leży. Może ktoś ma jakieś doświadczenia z podobnym przypadkiem. Bedę wdzięczny za podpowiedzi, sugestie. Z góry dziękuję. Na razie wymienie jeszcze przewody przelewowe przy wtryskach i czujnik komputera przy termostacie; to już jest desperacja :(

14.11.2011 00:32:01 napisz odpowiedź
~Maciek

Oceń przydatność:

3
0

Hej panowie! o co chodzi z tym plakiem od której strony itd??? moja Vectra na zimno bardzo słabo kreci, zrobiłem lekki montaż podgrzewania świec żarowych,troszke się polepszyło ale do normalności dużo brakuje.Byłem u kilku mechaników i nic..nie wiem co z tym zrobić?chodzi dobrze ale jak zimny to zapala tragicznie !! pozdrawiam

11.11.2011 17:18:34 napisz odpowiedź
~Łukasz

Oceń przydatność:

0
0

U mnie bez zmian.Czy ciepło czy zimno zawsze trzeba długooo kręcić. Ręce opadają..................

16.10.2011 23:21:36 napisz odpowiedź
Komentarz:
Podpis:
E-mail:
* pola obowiązkowe

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Opel Vectra, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Opel Vectra

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Opel Vectra

Opel Vectra C - wybór rozumu, nie serca
Opel Vectra C - wybór rozumu, nie serca By osiągnąć wewnętrzny spokój, trzeba dokończyć to, co się zaczęło. I tym sposobem u jednych po kostce czekolady znika cała tabliczka, a u innych rozwija się pragnienie osiągnięcia większego sukcesu - wszystko zależy od aspiracji. Opel należy do tej drugiej grupy, ponieważ po niezłych wynikach sprzedażowych Vectry A i B, zapragnął sięgnąć po więcej, dzięki Vectrze C. Auto zamknęło jednak tę linię modelową i dziś jest dostępne tylko na rynku wtórnym. Czy warto wziąć je pod uwagę podczas zakupu?
Dodaj
nowy wpis
O serwisie

Kupujesz używany samochód i nie wiesz na co zwrócić uwagę?


Sprawdź zgłoszone przez innych kierowców typowe usterki interesującego Cię auta.



Znasz typowe usterki lub wady któregoś modelu auta?


Zgłoś je i pomóż innym kierowcom kupić używane auto.

Liczba typowych usterek
Wszystkich
Opel Vectra B