Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj

Opel Vectra B - Typowe usterki

Opel Vectra B - szczegóły typowej usterki

Pompa paliwa w DTI.

Opel Vectra B
~quba
dodał 12.01.2009 18:03:58

Komentarz

po przejechaniu 200 tys. się psuje ;/

Wystąpienia tej wady w zależności od przebiegu [tys. km]:

wystąpiła|nie wystąpiła

mniej niż 15

3
148

od 15 do 30

18
129

od 30 do 45

0
124

od 45 do 60

1
122

od 60 do 75

0
122

od 75 do 90

0
122

od 90 do 105

0
122

od 105 do 120

0
122

od 120 do 135

3
119

od 135 do 150

3
115

od 150 do 165

26
88

od 165 do 180

13
73

od 180 do 195

9
61

od 195 do 210

15
43

od 210 do 225

11
30

od 225 do 240

4
24

od 240 do 255

6
14

od 255 do 270

4
9

od 270 do 285

0
9

od 285 do 300

2
7

od 300 do 315

0
4

od 315 do 330

1
2

od 330 do 345

0
2

od 345 do 360

1
1

od 360 do 375

0
1

od 375 do 390

0
1

od 390 do 405

0
1

od 405 do 420

0
1

od 420 do 435

0
1

od 435 do 450

0
1

od 450 do 465

0
1

od 465 do 480

0
1

więcej niż 480

0
1
Dodaj komentarz

Komentarze kierowców (105 komentarzy)

~lukasz bielsko-biala

Oceń przydatność:

0
0

vectra b blad p-1220 od pompy paliwa , auto jezdzi, pali na dotyk ,maksymalna predkosc z przerywaniem od jedynki 25 km/h ,po kolejnym biegu o ok 5 km/h wiecej . albo pompa ,albo elektronika pompy.czy mial ktos taki problem .

15.04.2014 18:10:14 napisz odpowiedź
~Zbyszek

Oceń przydatność:

0
0

Do ~Damian: sprawdż tzw gruche ja miałem ten sam problem, grucha była stara i brała powietrze, po wymianie koszt około 22 zł zero problemu

24.03.2014 16:01:24 napisz odpowiedź
~Zbyszek

Oceń przydatność:

0
0

pomóżcie zdiagnozować moję Verke mam verke b 97 dti. Niewiem co sie dzieje jak ruszam to pali sie kontrolka engine, gasnie jak przygazuje albo jak zgasze i ponowie uruchomie autko. diagnoza na komputerze nic nie wykazała tzn zero błędu

24.03.2014 15:59:16 napisz odpowiedź
blade333

Oceń przydatność:

0
0

Do bartek 2.0 DTI: zawór upustowy, miałem kiedyś tak samo.

07.03.2014 11:55:41 napisz odpowiedź
~leszek

Oceń przydatność:

0
0

przyczyna duzego spalania w opel zafira a 18 16v wymieniłem egr i przepływke spalanie nadal 10.5 przy ekonomicznej jezdzie prosze o porade na meila . dziekuje

02.03.2014 14:01:37 napisz odpowiedź
~Damian

Oceń przydatność:

1
0

Witam. Mam Vectrę b 96r 2,0 DTH lub DTL. Mój problem polega na tym, że ciężko ją odpalić na zimnym silniku natomiast na ciepłym bez problemu. Ostatnio postała 30 godzin i nie mogłem wcale odpalić. Mechanik doradził mi plaka w kolektor i po zużyciu całej puszki udało się natomiast auto dostało "padaczki" i przez 2km nie reagowało na pedał gazu. Potem wszystko wróciło do normy. Wstawiłem go do mechanika i stwierdził, że się zapowietrza. Wymienił przelewy ale problem został. Stwierdził, że pompa pada. Chciałbym to jakoś potwierdzić żeby nie popadać w koszta bo nie ukrywajmy że auto nie jest nowe a naprawa pompy nie tania.

14.02.2014 13:15:51 napisz odpowiedź
~Aro

Oceń przydatność:

0
0

187tys (niby) i pompa pada, masa błedów z pompy i już nie odpala, czeka mnie regeneracja koszt ok 1800zł :/

04.11.2013 10:39:11 napisz odpowiedź
~zdzichu

Oceń przydatność:

0
0

Do ~Adrian:

Z głośna pracą weź też pod wagę uszkodzony napinacz rozrządu o ile masz na łańcuchu to może Ci o obudowę silnika stukać

12.08.2013 14:48:16 napisz odpowiedź
~ktos

Oceń przydatność:

1
1

Do ~Adrian:

Z głośna pracą weź też pod wagę uszkodzony napinacz rozrządu o ile masz na łańcuchu to może Ci o obudowę silnika stukać

12.08.2013 14:39:32 napisz odpowiedź
~ktos

Oceń przydatność:

0
0

Do ~Adrian:

Z głośna pracą weź też pod wagę uszkodzony napinacz rozrządu o ile masz na łańcuchu to może Ci o obudowę silnika stukać

12.08.2013 14:39:20 napisz odpowiedź
~Adrian

Oceń przydatność:

0
0

Do kaniucha: czesc ijak tam udalo Ci sie dojsc z ta glosna praca silnika? bo wlasnie mam ten sam problem jak sie nagrzeje... ale nie wiem czy to pompa moze byc przyczyna glosnej pracy silnika... odp

09.08.2013 17:42:50 napisz odpowiedź
~Axel

Oceń przydatność:

5
0

Przemo jeśli podczas zamulania obrotomierz wskazuje 0 to czujnik położenia wału

28.03.2013 19:35:47 napisz odpowiedź
~zbyszek

Oceń przydatność:

7
4

mam vectre b 97 dti wczoraj wczasie jazdy migła kontrolka abs. Autko zgasło i już nie zapaliło, jak próbuję odpalić zapala się kontrolka silnika mruga raz i swieci się juz cały czas, i jeszcze pedał hamulca jest twardy. Mechanik twierdzi że byc moze to pompa paliwa. Co to moze być???

27.02.2013 08:30:26 napisz odpowiedź
~Przemo

Oceń przydatność:

10
1

mam opla vectre.b2.0dti z 99r jak jechałem pod gorke to mi przerywał brak mocy a potem daje ciągnał i tak kołysał non stop i świeciła mi sie kontrolka z silniczkiem, wczoraj jechałem do domu i normalnie samochod odmówił mi posłuszeństwa silnik zgasł i niedało rady go zapalić:(. mechanik powiedział że to pompa paliwowa:( ile może to kosztować:(?

25.02.2013 11:48:47 napisz odpowiedź
~kaniucha

Oceń przydatność:

0
0

Witam, Ja mam problem z głośną pracą silnik, mianowicie, po nagrzaniu silnik zaczyna głośno jargotać, silnik nie dymi, odpala od strzała nawet przy ostatnich temp. minusowych (-21 st) na kompie nie wykazało żadnych błędów, check się nie zapala, przspieszenie w normie. Czy przyczyną mogą być uszkodzone elektrozawory podciśnienia, pompa vaku lub jakaś nie szczelność?? Dodam, że jak silnik jest zimny to wydaję mi się że pracuję ciszej. Proszę o jakieś ewentualne sugestie.

31.12.2012 10:45:30 napisz odpowiedź
~bartek 2.0 DTI

Oceń przydatność:

7
1

Ja mam dokładnie tak samo jak przypadki poniżej:
zapala mi sie kontrola check engine i traci moc.
Czy to możliwe ,ze po wymianie filtra paliwa zapowietrzyła sie...?
Jeśli tak jak ją odpowietrzyć?
Jeśli nie co moze być przyczyną?

13.12.2012 00:16:01 napisz odpowiedź
~vectra b 2.2 dti

Oceń przydatność:

8
0

Smiech na sali, vectra to jeden z najbardziej popularnych samochodów na rynku. I opcje są dwie albo wiekszosc mechaników to niedouczeni fachowcy albo poprostu naciągacze i złodzieje.Przeglądając całe forum,i czytając jakież błache nieraz przyczyn powodują problemy z tymi silnikami,to najprosciej naciągnąc kierowce na najdroższą częsc(regeneracja pompy).Zeby jeszcze faktycznie padła pompa i jej nie tania naprawa przyniosła oczekiwany efekt,to ok.Ale spora częsc naszych fachmanów mechaników tu zmieni przewód,tam wymieni filtr z obudową a za naprawe zaspiewa połowe wartosci auta że niby pompa "regenerowana", no cos tu jest nie halo.

12.12.2012 22:11:35 napisz odpowiedź
~rafik

Oceń przydatność:

0
0

poszukuję uszczelki do pompy paliwa opel vectra b 96
rafal757@op.pl

30.10.2012 18:30:01 napisz odpowiedź
~JP vika 2.0 dti

Oceń przydatność:

0
0

ople 101KM dti maja to do siebie ze gdy jest jakas nieszczelnosc w ukladzie paliwowym to najlepiej jest go trzymac przodem z gorki. inaczej lubi sie zapowietrzyc ja tak mialem ze swoim jak go kupilem. narazie spokoj wszystkie oringi w przewodach wymienione przebieg 251 tys. oleju niby nie bierze. mocna jest,. auto jak jest muowate to na bank jest zapowietrzone.

19.09.2012 21:39:16 napisz odpowiedź
~JP vika 2.0 dti

Oceń przydatność:

1
1

do michal86 .. ja swego czasu mialem problem ze podczas jazdy zapalala mi sie kontrola check engine i auto na 5 sekund tracilo moc. a potem mozna bylo jechac normalnie na kompie mi wyszlo blad p1310 2 mechanikow obstawialo nieslucznie pompe lub sterownik czyli scenariusz najgorszy z mozliwych.. okazalo sie ze problem byl blachy jeden z wezykow od podcisnienia pusczczal i dlatego auto podczas jazdy tracilo moc. radzil bym tym wszystkich ktorym swieci sie chec podczas jazdy sprawdzilo sobie.
przewody paliwowe a wlsciciwe ich oringi
weze podcisnieniwe
ewentalnie wyczyscilo kolektor wraz z egr. samo czyszczenie gowno egr gowno daje bo najwiecej syfow jest w kolektorze.
oraz sprawdzilo czy aby napewno samochod nie jest zapowietrzony. POMPA BOSCH VP 44 nie odpowietrzy sie sama.a bomble w ukladzie ja zabijaja.

19.09.2012 21:32:17 napisz odpowiedź
~domi

Oceń przydatność:

0
0

dla IWONY!pompa nowa kosztuje 8000zl do vety!!!!!regeneracja zalezy co tyle moze kosztowac!!

10.09.2012 18:29:39 napisz odpowiedź
~domi

Oceń przydatność:

0
0

problem Darka to czujnik obrotu walu korbowego lub czjnik egr

10.09.2012 18:17:47 napisz odpowiedź
~michal86

Oceń przydatność:

0
0

Witam. Mam identyczne objawy co Beata. Pomijajac moc - Samochod odpala normalnie i po 5 sek gasnie. Nastepnie w zaleznosci od tego jak dlugo stal, tak lugo trzeba bylo krecic zeby go odpalic. Zazwyczaj problemy byly juz po 24h postoju. Wymienione mialem przewody przeplywowe, filtrtry, podmieniane byly zawory egr (dzialajace) i nic. Wszyscy mowia ze pompa... nie wierzylem poki nie mialem takiego przypadku, ze w czasie jazdy zapalil sie check i samochod stracil moc po czym zgasl... i nie odpalil. Po podpieciu do kompa, wykazalo blad na regulacji poczatku wtryskiwaczy. Mechanik cos tam pogrzebal, wymienil znow filtr paliwa i odziwo odpalil :o ( wiec to nie pompa?!). Czy warto probowac z ta wymiana sterownika pompy?? poniewaz nie jest to chyba aż tak drogie jak regeneracja calej pompy. Bo jezeli to pompa sama w sobie to chyba bez sensu wogole to robic...

06.09.2012 23:07:56 napisz odpowiedź
~Michał

Oceń przydatność:

0
0

Witam większość przypadków robi pompa paliwa ja osobiście jeżdze Vectrą dti ma przejechane 350tyś i szczeże nie ma z nią większych problemów oprucz spalania w mieście 8l ;)

05.08.2012 17:47:25 napisz odpowiedź
~pawel

Oceń przydatność:

0
1

bardzo prose o kontakt z kims z krakowa kto wie gdzie tanio naprawic pompe do opla vectry 2.0 dl prosze o kontakt na meila buczek1988@gmail.com

13.07.2012 17:07:22 napisz odpowiedź
~Darek

Oceń przydatność:

0
0

Ja mam VectreB 1,8 rok 97 i mam taki problem ze jak chcem jej przygazowac to ona mi przerywa i zapala sie kotrolka silnika,i po chwili gasnie i niewiem co jej jest juz bylem u tylu mechanikow i karzdy wymienia mi cos nowego a ona jak przerywa tak przerywa i to przewaznie przerywa jak chcem ruszyc

27.06.2012 09:18:37 napisz odpowiedź
~CaMiZzA

Oceń przydatność:

0
0

po kupnie VB 2,0 dti 1999 zaczęłam powoli usuwać usterki w autku. Jedną z nich było to, że powyzej 2 tys. obrotów wyskakiwał check i jakby wyłączała się turbina. Wymieniam przewody, które idą do wtrysków i było ok.
Samochód stał w garażu prawie dwa tygodnie bez odpalania, bo czekał na montaż zderzaka.
Aku wczoraj wziełam do domu i ładował się jakieś 9 godz.
Auta nie udało sie odpalić; kręcił, aż akumulator padł. Dolałam oleju, bo poziom był minimalny i świeciła kontrolka.

Powiedzcie mi proszę, czy przy wymianie przewodów, o których pisałam, mogło się coś zapowietrzyć albo coś?

14.06.2012 08:42:44 napisz odpowiedź
~mailom

Oceń przydatność:

1
0

problem Beaty to problem ze sterownikiem pompy wtryskowej, naprawa to koszt ok 300zł i trochę dłubaniny,mój po naprawie pali,. w warsztacie demontują pompę i liczą sobie od 1500-3000zł.

11.05.2012 11:35:31 napisz odpowiedź
~niuniek

Oceń przydatność:

0
0

ja tez miałem takie objawy jak BEATA wyczysciłem cały układ EGR był cały zawalony syfem i od tamtej pory jak ręka odjoł

07.04.2012 00:21:36 napisz odpowiedź
~Beata

Oceń przydatność:

1
1

Witam mam Vectrę B 2.0 DTI. Problem z nią mam od dnia zakupu. Najpierw powyżej 3 tys obr silnik tracił moc. Byłam chyba u 8 mechaników i każdy mówił coś innego. Jeden że przepływka - wymieniłam i nic. Drugi że jakieś zawory przy silniku które niby pozamieniał miejscami no i niby lepiej ale po pewnym czasie lampka motortronic sie zapaliła i już nie zgasła. Pojechałam wymienić filtr paliwa, nowa przepływka(tym razem z boscha) i wyczyszony został zawór EGR. No i autko nabrało mocy, nie traci mocy powyzej 3 tys obr. ale pojawił się problem z odpaleniem. Przez kilka dni odpalał od strzału i po chwili gasł, ale jak się go chwile pochełtało to zatrybił, a na chwilę obecną nawet chełtanie nic nie daje poza rozładowaniem aku. Czytam te fora czytam ale takiego przypadku sie nie doszukałam. Czy to również może być wina zapowietrzenia?

27.03.2012 22:19:33 napisz odpowiedź
~piotrek

Oceń przydatność:

0
2

vectra 2.0dti problem polega na tym że podczas jazdy gdy zdejmę nogę z gazu po kilku sekundach zapala się kontrolka od pompy paliwa i gdy nacisnę pedał gazu po kilku sekundach gaśnie co może być przyczyną

02.03.2012 12:41:41 napisz odpowiedź
~radzo

Oceń przydatność:

0
0

witam mam vectra 20dti 2001r mam taki problem że jak go od pale to 15-20sek nie reaguje pedał gazu tak się dzieje w zimę w lecie niema tego problemu pozdrawiam

01.02.2012 18:40:53 napisz odpowiedź
~Lech

Oceń przydatność:

1
0

co to gorzkie żale?

31.01.2012 21:12:33 napisz odpowiedź
~Tomek

Oceń przydatność:

0
0

witam moja vectra 2.0 dti przy 140km ma spadek mocy jechac jedzie ale brak mocy zgasze jo pomowmie odpale i moc jest znow tyle ze do 140km a puzniej to samo moze ktos mial ten sam problem.

29.01.2012 13:22:15 napisz odpowiedź
~TOMASZEK

Oceń przydatność:

0
0

SIEMKA. TO JEST WIELE PRZYCZYN NP. STEROWNIK POMPY PALIWA , BŁĄD SYSTEMU LUB POMPA DO RENEGERACJI. PODAJE ZA MAŁE ĆIŚNIENIE NA FTRYSKI I NIE MOŻE ICH OTWOŻYĆ. N AJLEPIEJ PODPIĄĆ PROGRAM I POKAŻE BŁĄD.

26.01.2012 20:06:51 napisz odpowiedź
~bob

Oceń przydatność:

0
0

może ktoś podpowie jaka może być przyczyna opel mimo tego że kręci super nie chce odpalić paliwo dostaje świece żarowe grzeją i nic w dodatku na zaciąg łapie szybko bez długich ciągnięć zdarzało się niekiedy że odpalił nieraz normalnie na rozrusznik po chwili zgasł i już nie dało się odpalić

16.01.2012 12:06:58 napisz odpowiedź
~pticachris

Oceń przydatność:

0
0

do Gabi i Marco

Wejdźcie na forum Vectra klub Polska, tam Wasz problem jest dokładnie opisany. błąd P0400 to przyczyna podciśnienia. Może być padnięta pompa próżniowa zwana Vacum pompą, nieszczelność na przewodach podciśnieniowych. Wadliwe zaworki, które zazwyczaj padają po tym jak vacum pompa przepuści olej. W wielu przypadkach wymiana pompy ożywia auto i poprawia skuteczność hamulców. łatwo to sprawdzić, jeśli na postoju wielokrotnie silnie naciśniemy pedał hamulca wówczas na chwilkę - do momentu ustabilizowania się ciśnienia w układzie - na desce pokazuje się kontrolka silnika.
P.S Auto jest super ma 222 tys, osobiście przejechałem 65 tys - wymieniłem tylko przepływomierz na oryginał Bosha w promocji we wrocławskim Opel Kruk za 320 zika i elementy zawieszenia. Luzik POLECAM . Przecież to nie jest drogie auto, no i jeździmy używkami. Trzeba podejsc do tematu z dużą dozą tolerancji. Obecnie nawet mercedesy się psują.

09.01.2012 22:26:48 napisz odpowiedź
~Gabi

Oceń przydatność:

0
0

Witam ja też mam problem z Vectra 2,0 16V 2000r Kupiliśmy z mężem 31,12,11 samochód i się okazało po zrobieniu kilku kilometrów że zapala się lampka od pompy paliwowej. Samochód pali normalnie nie duzi się itp byliśmy u mechanika i wykrył błędy P0400-3 P1220A i P1220-1 wskazuje to na pompę. Jak myślicie czy wystarczy na początek wymienić sam filtr paliwa coś to pomoże? Nie mamy innych objawów poza lampka, a jak wiadomo za rozkręcenie samej pompy wyczyszczenie i włożenie 1tys trzeba zapłacić :/

03.01.2012 18:04:05 napisz odpowiedź
~Dawid

Oceń przydatność:

6
0

Witam, ja tez mam problem z moją Vectrą 2.0 16v dti. Auto po dłuższym postoju (5-6 godzin) nie chce odpalić, tak jakby sie zapowietrzał. Miałem ostatnio wymienioną uszczelkę pod głowicą, głowice sprawdzaną w serwisie boscha, wszystkie wtryski tez są ok, wymieniłem wszystkie możliwe filtry, zmieniłem olej, wężyki przelotowe, sprawdzony oring, założyłem zaworek zwrotny, sprawdzona pompa tez w serwisie boscha, wymieniony moduł świec żarowych .... i nic. Normalnie głupi juz jestem. Byłem u 5 mechaników i każdy rozkłada ręce. pomóżcie

28.12.2011 13:27:34 napisz odpowiedź
~Grzegorz_Ł

Oceń przydatność:

0
0

witam mam problem ze skrzynia F18 mam lewarek na biegu jałowym, a samochód ciagnie dalej do przodu, co to może byc??

16.12.2011 18:50:12 napisz odpowiedź
~piter0909

Oceń przydatność:

0
0

U mnie elektronika w pompie padła bardzo blisko 200kkm
koszt naprawy to 800zł, przejeździłem prawie rok i narazie jest ok.

16.12.2011 18:21:33 napisz odpowiedź
~Marco

Oceń przydatność:

0
0

nie no nie mam problemu z odpalaniem wszystko działa jak należy tylko muła ma powoli się zbiera jak naciskam pedał gazu to powoli reaguje dzwoniłem dzisiaj do jednego gościa mówił mi ze na pompę to nie wskazuje znowu na zawór też nie bo przeważnie kontrolka się zapala..brak pomysłów

16.12.2011 16:00:05 napisz odpowiedź
~krzys

Oceń przydatność:

3
0

Witam jak masz problem z odpalaniem po nocy ja tak mialem to zobacz oring przy pompie warunek wezyki przelewowe musza byc o.k. Powietrze dostawalo sie przez te oring przy pompie drobnostka

15.12.2011 22:24:17 napisz odpowiedź
~Marco

Oceń przydatność:

2
0

Witam mam problem z moją viki 2.0 diselek a mianowicie powoli się rozpędza słabo reaguje na gaz nic mi się nie zapala zadna kontrolka normalnie pali nie gaśnie obroty nie skaczą nie wiem o co kaman..bylem u mechanika powiedział ze prawdopodobnie pompa..macie jakies pomysły co to może jeszcze być bo nie uśmiecha mi się dawac 2000 za regeneracje ?

15.12.2011 17:34:49 napisz odpowiedź
~Adam

Oceń przydatność:

0
0

Problem dotyczy vectry 2.0 dti 101 KM 2000 r.; od momentu zakupu przez trzy lata sprawowała się super ale od roku same problemy z układem paliwowym. Samochód kilka razy w czasie jazdy zgasł po czym za kazdym razem nie szło go uruchomić na drodze, zapowietrzał się. Po 4 takiej przygodzie zdecydowałem się na regenerację pompy wtryskowej. Niestety nie rozwiazało to problemu. Miesiąc po regeneracji samochód stał przez tydzień nieużywany. Podszedłem,przekręciłem kluczyk... zatrzepało silnikiem załapał jakby na nie wszystkich cylindach 2-3 sek. i zgasł. Oczywiście już nie chciał odpalić; kręcił ale był zapowietrzny. Dezodorant (tylko to miałem pod ręką) w dolot od intercoolera i odpalił. Od tego momentu 2 miesiace spokoju. Po tym w ciągu 2 tygodni w czasie jazdy ponownie zgasł 2 razy za kazdym razem zapowietrzył sie. Wychodzi na to, że regeneracja pompy nie była potrzebna. Oddałem do reklamacji ale stwierdzili za pierwszym razem zabrudzon paliwo i bak (bzdura bo był czyszczony pół roku wcześniej Samochód w czasie jazdy jest mułowaty i jakby zduszony. Niby pomogło ale nie do końca,)Niestety po tygodniu auto znowu padło. Tym razem zdiagnozowali nieszczelność na filtrze paliwa ale po odiorze zaczął się inny problem. Samochód ciężko pali po dłuzszym postoju (powyżej ok 8-12 godzin)czasem zapala się na chwile chack od silnika; nie chce wkręcic się na obroty czyli chodzi równo ale na biegu jałowym i przez 15 - 20 sek. nie reaguje ba pedał gazu. Po 20 sek. zmienia głos i jest już ok; dodanie gazu na 1500-2000 obrotów i konrolka gaśnie. Teraz można go nawet zgasić i pali już na dotyk od pierwszego razu. Wymieniłem ostatnio uszczelniacze wtrysków (podobno filtr paliwowy był czarny); zmieniłem obudowę filtra paliwa; uszczelniłem kolektor dolotowy i ...nic. Problem z odpalaniem po postoju dłuzszym niż kilka godzin pozostał tyle tylko, że chack od silnika się nie zapala tzn po właczeniu zapłonu pali sie kilka sekund i gaśnie ale gdy już samochód niechętnie odpali szarpiąc chodzi sobie równo na biegu jałowym i dalej to samo co było wcześniej. "Fachowcy" rozkładja ręce a ja już mam dość eksperymentów wymieniaczy. Prblem jest pewnie błachy tylko nikt nie wie gdzie leży. Może ktoś ma jakieś doświadczenia z podobnym przypadkiem. Bedę wdzięczny za podpowiedzi, sugestie. Z góry dziękuję. Na razie wymienie jeszcze przewody przelewowe przy wtryskach i czujnik komputera przy termostacie; to już jest desperacja :(

14.11.2011 00:32:01 napisz odpowiedź
~Maciek

Oceń przydatność:

2
0

Hej panowie! o co chodzi z tym plakiem od której strony itd??? moja Vectra na zimno bardzo słabo kreci, zrobiłem lekki montaż podgrzewania świec żarowych,troszke się polepszyło ale do normalności dużo brakuje.Byłem u kilku mechaników i nic..nie wiem co z tym zrobić?chodzi dobrze ale jak zimny to zapala tragicznie !! pozdrawiam

11.11.2011 17:18:34 napisz odpowiedź
~Łukasz

Oceń przydatność:

0
0

U mnie bez zmian.Czy ciepło czy zimno zawsze trzeba długooo kręcić. Ręce opadają..................

16.10.2011 23:21:36 napisz odpowiedź
~Tomek

Oceń przydatność:

0
0

Hej Łukasz a jak u ciebie teraz jak jest niższa temperatura ,bo u mnie ok zapala się kontrolka od świec żarowych i auto pali od strzała ,a gdy jest na plusie to pojawia się problem .

15.10.2011 22:13:04 napisz odpowiedź
~Łukasz

Oceń przydatność:

0
0

Witam mam zafire 2.0dti 2000r i mam też ten sam problem co kolega Tomek... Auto w super stanie ale po nocy ciężko pali. żaden psełdo mechanik nie wie o co chodzi. Wszystko co można było zrobić jest zrobione. nawet sprawdzali mi pompe paliwa-posiada orginalne parametry. Tu chyba potrzebny jest cudotwórca...........

11.10.2011 16:50:30 napisz odpowiedź
~Michał

Oceń przydatność:

0
0

hej mam vectrę z 2002r TDi i nie ma mocy jezdzi i pali ok i nie kopci ale nie ma mocy czy ktoś wie co jest ???

09.10.2011 22:15:47 napisz odpowiedź
~Tomek

Oceń przydatność:

0
3

Witam mam vectrę 2.0dti 2000r mój problem polega na tym że po nocy cięzko pali.Wymieniłem akumulator ,świece ,filtr paliwa ,uszczelki łączników wtryskiwaczy ,przewód przelewowy i dalej problem z odpaleniem. Gdy jest ciepła pali na dotyk po dluższym postoju problem .Może ktoś miał podobnie proszę o radę.

09.10.2011 19:47:11 napisz odpowiedź
~Robert

Oceń przydatność:

0
0

Witam. mam opla vectre 2.0 dti po przejechaniu 30 km albo spadnie paliwo do 10 litrow strasznie szarpie tak jak by niedostawał paliwa i czasami traci moc jak sie zapali kontrolka od pompy

03.10.2011 19:44:03 napisz odpowiedź
~michal opel

Oceń przydatność:

0
0

Witam. mam opla vectre 2 ltr diesel. niema wcale mocy jak chce odpalic to bez plaka nie da rady, i to musi pare razy obrucic walem zeby zalapal. jak odpali to musze trzymac pedal gazu w podlodze az niezlapie wysokich obrotow,potem zapala sie kontrolka silnika.co to moze byc.pomuzcie.z gory dziekoje

22.09.2011 16:21:08 napisz odpowiedź
~Piotr

Oceń przydatność:

0
0

Witam, mam astre II 2.0 DTL 2000r. POMPA padla przy 170000 ale nie wiem czy to jest prawdziwy przebieg , lalem tylko paliwo schel koszt regeneracji 2.5 tys. ciekawe na jak dlugo to starczy. Pompiarz twierdzi ze do 150000 tys przy dobrym paliwie.

26.08.2011 23:05:00 napisz odpowiedź
~Bogdan

Oceń przydatność:

0
0

Ma Astrę DTL 82 konie. Silnik nie zapala. Podłączyłem bańkę z paliwem i postawiłem wysoko. Pracuje i zapala idealnie. Stawiam bańkę na dole zaraz gaśnie. Bańka w górze zapala i pracuje idealnie. Kto wie co się popsuło . Przebieg 189 tyś. Rok 1999. Dzi ękuję i pozdrawiam

24.08.2011 14:04:43 napisz odpowiedź
~Radzio

Oceń przydatność:

1
0

Witam.Mam pytanie.Kupiłem vectre diesel chodzila bez problemu.Palila na dotyk.Mam wstawiony zawór zwrotny ON.Przejechalem 5 tys km było ok.Jechałem ,nagle tarpnęło kontrolka od motoru zapaliła się i zgasła.Zaczałem odpalać,krecic kręci i nic.Sciągnąłem do mechanika i twierdzi ze padla pompa.Ropa do wtryskow ledwo cieknie nawet.Prosze o pomoc.Jezeli ktos mial podobny przypadek z gory dzieki.

18.08.2011 21:20:15 napisz odpowiedź
~byniu

Oceń przydatność:

0
0

witam mam vectre 2-0 16v i wyskoczyłmi na komputerze napis program jak to zlikwidowac i co nie tak skoro auto pracuje ok

03.07.2011 12:44:11 napisz odpowiedź
~Arti

Oceń przydatność:

0
0

Osobiście powiem tylko tyle że jak wam siądzie pompa to pierw niech obejrzy to jakiś mechanik który nie ma regeneracji w ofercie ale ma troszke pojecie o pompach. jak zawiozłem pompe to szpeca od tych spraw to powiedział że regeneracja za 2500 zł a obejrzał to później mój znajomy mechanik stwierdził że poszedł jakiś nastawnik obrotów pompy, pojechał do tego samego mechanika od pomp co ja byłem i naprawił na 450 zł i pompa śmiga... więc ci pompiarze to tylko naciągać potrafią

16.06.2011 21:21:41 napisz odpowiedź
~Mały

Oceń przydatność:

0
0

Witam polecam tani serwis w Katowicach na ul .siemianowickiej40 tu jest numer do goscia 518951468 osobiscie Jestem zadowolony

07.06.2011 09:23:08 napisz odpowiedź
~Kris

Oceń przydatność:

0
0

Faktycznie z tą pompą w 2.0 DTI do dramat,jechałem z dzieckiem do lekarza i w połowie drogi padła...samochód zgasł i już nie odpalił.Do tego to była zima..Koszt naprawy bagatela 3000zł i teraz strach tym gdzieś dalej pojechać.Ogólnie nie polecam

27.04.2011 09:45:58 napisz odpowiedź
~Arti

Oceń przydatność:

0
0

mozliwe jest to aby od flita paliwa pokazywało błąd pompy. wymieniłem filter i wszystko gra

19.04.2011 22:01:58 napisz odpowiedź
~czarna

Oceń przydatność:

0
0

Witam. Opel był długo wyczekiwanym i chcianym autem. Poprzednia wersja chodziła bez żadnych,najmniejszych zarzutów dlatego też zdecydowałam się na nowszy model- 2.0 16V dti 99r. Niestety zonk! Wszystko co najlepsze w tym aucie jak dla mnie to ładny elegancki wygląd i zgrabna linia. Wersja 100cd pełen lift,ksenony i wszystkie bajery... niestety auto jest felerne i od posiadania go już od 8 miesięcy włożyłam już w nie 5 tysięcy. Nadal nie odpala,pali się poduszka,auto czasem traci moc i jak dostanie mocniej w pedał gazu lub hamulca to zapala się komputer. Masakra po prostu. Jeżdże ale jestem zawiedziona. :( Nie polecam opla w dieselu z silnikiem 2.0 16 V dti

13.04.2011 23:10:55 napisz odpowiedź
~michal

Oceń przydatność:

0
0

mam wielka prozbe czy ktos wie cos na temat kodowania pompy paliwowej w zafira 2.0 dti siadla mi i chce kupic po regeneracji ale niewiem czy niebedzie trzeba jej kodowac trosze o pomoc gg10495645

01.04.2011 01:35:20 napisz odpowiedź
~seb82

Oceń przydatność:

0
0

Ogólnie pompa i tak się zatrze w niedługim czasie a sterownik to osobna bajka. Wiem bo już to przerabiałem mam 2,0dti, wczoraj w szwagierce padła pompa w środku niemiec- tragedia 1,7 dti też astra, Mnie pompa kosztowała ok. 3000 i boje sie że niedlugo znowu padnie. ogólnie nikomu nie polecam tego silnika...

22.03.2011 22:37:08 napisz odpowiedź
~Arti

Oceń przydatność:

0
0

Witam. Mam taki problem z moją Vectra B 2.0 DI 82 KM że jechałem i nagle zgasło mi autko. Samochód odpalił mi za 4 razem. Teraz pali normalnie zrobiłem w 2 dni z 200 kilometrów i jeździ. Mechanik twierdzi że uszkodził się jakiś tranzystor w pompie wtryskowej czy coś takiego (tak wykazało na kompie) i twierdzi że moze to naprawić za 600 zł. Moje pytanie jest takie czy opłaca się inwestować te 600 zł i czy nie będą to pieniądze wyżucone w błoto bo pompa i tak się posypie??

20.03.2011 13:05:02 napisz odpowiedź
~marcino

Oceń przydatność:

0
0

marecki73 daj jakis namiar do siebie mam te same objawy układ szczelny wszytko wymienione, tylko ze od paru dni wogole juz nie odpala tylko na plaka. Jeśli pomożesz to sie odwdziecze:)

15.03.2011 16:25:33 napisz odpowiedź
~RAF

Oceń przydatność:

0
1

mam taki sam problem jak Filo co robic?

12.03.2011 19:19:09 napisz odpowiedź
~cris

Oceń przydatność:

0
0

mialem ten sam problem ze po wymianie pompy nie bylo pelnej mocy a przyczyna byly przetarte przewody podcisnieniowe ktore steruja zaworkami

12.03.2011 13:26:08 napisz odpowiedź
~CHARON

Oceń przydatność:

0
0

Witam wszystkich.Mam taki problem.Od czterech lat użytkuję auto-vectra 2.0 DTI.Zawsze paliła od tyku aż do stycznia tego roku gdy po raz pierwszy nie odpaliła.Okazało się,że padła pompa wtryskowa.Zrobiłem regenerację i auto zrobiło się słabsze o około 15 koni.Ciekawostką jest to,że po podłączeniu pod komputer nie ma żadnego błędu.Czy ktoś może miał podobny problem.

11.03.2011 14:14:55 napisz odpowiedź
~Grzesiek

Oceń przydatność:

0
0

mam pytanie do ciebie marecki73 dotyczący wymiany tego zaworku w pompie co o nim pisałeś mam ten sam problem.Dawałeś do kogoś żeby ci wymienił ten zaworek ? Czy zrobiłeś to sam ? odpisz szybko !!! Czy dam radę zrobić to sam ?

15.02.2011 17:24:33 napisz odpowiedź
~alan994

Oceń przydatność:

0
0

filo mam od niedawna te same objawy co ty i niemoge sie dowiedziec oco hodzi moze juz cos wiesz pozdrawiam

29.08.2010 15:12:05 napisz odpowiedź
~Filo

Oceń przydatność:

0
0

POMOCY!!! vectra B 1998 2,0 DTI. Przy ok. 215 tyś. padła pompa. Mechanik mi zdemontował wysłał do w-wy do serwisu boscha, zabuliłem prawie 4 klocki, teraz mam jakieś 270 tyś. upłynęło półtora roku od naprawy i wyskakuje mi kontrolka serwisowa pompy, wskazówka obrotomierza spada do zera a silnik pracuje, auto jedzie ale jest strasznie zdławione.

22.08.2010 23:33:51 napisz odpowiedź
~Miron 67

Oceń przydatność:

0
0

jeżeli macie problemy z rozruchem po dluzszym postoju to poczytajcie forum na ten temat. Moja zafira tez tak miala jak pzrywiozlem ja z niemiec. Polecilem mechanikowi wymienic uszczelniacze na wtryskach, a sam wymieniulem wezyki powrotyu paliwa z wtryskow i od tej pory jek reka odjal. a jezeli to uszcelki na wtryskach to w filtrze paliwa jest olej - fitr caly czarny.

19.08.2010 20:38:26 napisz odpowiedź
~Jurek

Oceń przydatność:

0
0

Ode mnie wyciągnęli tylko pieniądze,a samochód i tak nie odpala... wymieniony sterownik, elektrozawór, obudowa filtra, przepływy wtrysków. W dalszym ciągu paliwo schodzi i zapowietrza się! Chciałbym znaleźć takiego mechanika, który to naprawi... ale mało prawdopodobne. Najlepiej z taka usterką wymienić od razu pompę, mimo zapewnień fachowców, że z nią wszystko w porządku.

02.05.2010 11:47:45 napisz odpowiedź
~IWONA

Oceń przydatność:

0
0

My też mamy problemy z Oplem. Kupiliśmy Opla Vectrę combi r.prod 2000 wersja milenijna - na pierwszy rzut oka igła ładny kolor bogate wyposażenie . Kupiliśmy go w zimie i palił bez problemu. Ledwie się ociepliło rano pali bez zarzutu a jak postoi 5-6 godzin to odpala za 6-7 razem i strasznie dymi po odpaleniu. Raz go już holowaliśmy. Mechanik mówi że to pompa paliwowa i koszt naprawy wyniesie ok 2.500,00 czy to możliwe że pompa tyle kosztuje // dzięki za odpowiedź

21.04.2010 16:07:47 napisz odpowiedź
~lewy87tp

Oceń przydatność:

0
0

kupilem vectre b 2,0 DTI (101KM) jezdze nia dwa tygodnie i podczas jazdy zapalila mi sie kontrolka od pompy stanolem zgasilem odczekalem chwile przekrecilem kluczyk kontrolka zgasla a po rozruchu spowrotem sie zapalila dojechalem tak do domu nastepnie sprobowalem kilkakrotnie go zapalic i ladnie palil tylko wolne obroty mial nie rowne zostawilem go na 20 min nastepnie zapalilem i jest wszystko ok nie wiem czy mam sie z tym gdzies zglosic czy to nie jest powazne lub czego to moze byc przyczyna zebym na przyszlosc nie mial takich niemilych niespodzianek za odp. zgory diekuje

14.04.2010 23:12:31 napisz odpowiedź
~Jurek

Oceń przydatność:

0
0

nie słuchaj się mechaników, bo ja już byłem u sześciu i nic mi nie pomogli.. a kwestia może być taka, że padł czujnik podciśnieniowy.

10.04.2010 15:18:47 napisz odpowiedź
~Memphis

Oceń przydatność:

0
0

Jurek mam identyczny problem. Vectra B 2.0 DTI 101PS. Problemy z odpalaniem rano. Wymiana akumulatora nic nie dała. Samochód kupiony miesiąc temu. Po zakupie na mrozach odpalał bez problemu teraz rano nie chce odpalić od około tygodnia. Plak pomagał, ale szkoda świec żarowych:/ Vectra była podłączana pod komputer, nie wykrył żadnych błędów. Żadna kontrolka się nie pali.
Proszę o pomysły co to może być.

06.04.2010 11:15:20 napisz odpowiedź
~Jurek

Oceń przydatność:

0
0

vectra B rok 2001, 2.2-na zimnym silniku po dłuższym staniu nie odpala, wymieniane były uszczelniacze na mostkach, obudowa filtra, świece żarowe i w dalszym ciągu bez zmian. Żeby odpalić ja zimna trzeba plakiem pryskać od strony turbiny..

27.03.2010 18:03:12 napisz odpowiedź
~sew

Oceń przydatność:

0
0

Opel vectra b 1998 2.0DTI 16v 101PS wszystko ok,troszke rdzy ale to norma w oplach z pompą wtryskową zero problemów choć mam juz przejechane 480tys

19.03.2010 22:55:51 napisz odpowiedź
~tomasz m

Oceń przydatność:

0
0

Witam mam Vectre 98 2,0 dti ja miałem problem z odpaleniem auta co dziwne latem już mnie mechanicy postraszyli wymianą pompy zadzwoniłem do serwisu Opla i Życzliwy pan powiedział że przyczyną najprawdopodobniej jest zapowietrzanie się przewodów paliwa które należy co dwa lata wymieniać i odpowietrzają układ specjalnym urządzeniem.Pojechałem na serwis wymienili przewody paliwa i odpowietrzyli koszt ok.100 zł i po problemie dodam że leję ropkę tylko z górnej półki nie jakiś opał czy auchan

26.02.2010 21:37:41 napisz odpowiedź
~Wojtek

Oceń przydatność:

0
0

kupiles autko z zepsutą pompą paliwową i sterownikiem .Ja miałem ten sam problem , za pompę po regeneracji zapłaciłem 1500 zł, a nowa kosztuje około 2500 zł.Regenerowana wytrzymuje ok.200 ooo km ,tylko lej dobre paliwo i wymień wężyki powrotu wtrysków.

20.02.2010 15:54:07 napisz odpowiedź
~andrejak

Oceń przydatność:

0
1

kupiłem wczoraj vectre B 98 2.0 DTI i mam problem,ma wolnych obrotach zapala mi się kontrolka od pompy.zanim go kupiłem auto trochę stało, a w nim niewiele paliwa i to letniego chyba. po przejechaniu do stacji cpn zapaliła się ta kontrolka. wracałem nią ok 180 km od miejsca zakupu i był moment że nie mogłem przyspieszyć, nawet mi się zadławiła, zatrzymałem się zgasiłem i po chwili ruszyłem i było ok, ale kontrolka dalej swoje ŚWIECI, co mam robić, o co chodzi z tym

14.02.2010 22:06:07 napisz odpowiedź
~krzysztof

Oceń przydatność:

0
0

mam 2,0 dti 1997r problem z uruchomieniem zimnego silnika rozgrzany pali super świece dobre

09.02.2010 22:36:16 napisz odpowiedź
~tom

Oceń przydatność:

0
0

Silnik 2,2 dti z 2001 roku pompa regenerowana przy około 175tys. teraz ma prawie 190tys. i chodzi mam nadzieję, że jeszcze trochę nim przejadę km.

06.02.2010 08:30:09 napisz odpowiedź
~jaca

Oceń przydatność:

0
0

mam 2,2 dti z 2001 roku. problem polega na tym ze strasznie ciezko mi na zimno pali... dokladnie za 5 albo 6 obrotem rozrusznika- zwlaszcza teraz w zime. domyslam sie ze to wina swiec zarowych. na cieplo pali na dotyk. czy ktos wie co moze byc tego przyczyna?

30.01.2010 18:25:55 napisz odpowiedź
~sebastiano22

Oceń przydatność:

0
0

Pomocy !!!Poasiadam vectre b 2.0 dti 97r. pojechałem nia do katowic mam 125 kilometrów w jedną stronę zajechałem następnie wróciłem autko chodziło wspaniale zaparkowałem pod domem odczekałem minutkę żeby pochodził na wolnych obrotach zgasiłem i wróciłem po 5 minutach i nie odpalił juz chyba po 5 razie kręcenia rozrusznikiem załapał ale na tak niskich obrotach że całym ałtem trzepało i co najlepsze to zero reakcji na pedał gazu mozna bylo wcisnąć do podłogi i nic nie reagował zgasiłem go i juz wogóle nie odpalił a silnik był cieplutki może komuś przytrafiła sie taka sytuacja pomóżcie paliwko tankowałem tylko na stacjach takich jak ORLEN BP i AUCHAN a po tym zdażeniu w baku zostało mi ponad 20 litrów oleju napędowego z ORLENU

26.01.2010 14:27:23 napisz odpowiedź
~Doctor

Oceń przydatność:

0
0

urundi: miałem podobny problem (Y20DTH z 2001) i okazało się, że gumowe elementy przewodów paliwowych były skruszałe. Po wymianie przewodów vectra zaczęła odpalać za dotknięciem.

21.01.2010 13:57:36 napisz odpowiedź
~masa

Oceń przydatność:

0
1

jes to nagmine

18.01.2010 18:26:19 napisz odpowiedź
~Łukasz

Oceń przydatność:

0
0

Witam! Mam takie pytanie odnośnie Vectra B 2.0 DI . Zaczęła się zima i mam problem z nadmuchem , a dokładnie rzecz biorąc to: Temperatura silnika pokazuje ledwo co 80stopni - nadmuch pracuje i wieje letnim powietrzem. Co jest nie tak ??? Obstawiam na termostat albo zawór przy nagrzewnicy.

17.12.2009 23:39:20 napisz odpowiedź
~marecki73

Oceń przydatność:

0
0

urundi-jeden warunek;że masz szczelny układ paliwowy i wężyki nadmiarowe !,bo znam przypadek że przyczyną tych objawów były również spróchniałe wężyki (przypadek zafira 2000r)

19.11.2009 15:02:28 napisz odpowiedź
~marecki73

Oceń przydatność:

0
0

urundi-ja też mam taką vectre i miałem ten sam problem co ty;jeździłem do serwisu i nic !,ale dorwałem szpeca!,przyczyną tego jest wadliwy zaworek wewnątrz pompy (nie ten zwrotny co dokręcany jest na zewnątrz przewód),koszt zaworka ok 100zł(by go wymienić trzeba wyjąć pompę),jeżdżę już ponad rok po tej naprawie i jest ok !!!,a wymyślali cuda patyraki !!!

19.11.2009 14:36:54 napisz odpowiedź
~urundi

Oceń przydatność:

1
0

witam
mam problem z 2.0 DTI 2000, nie chce opalic, ale jak sie ja troche pociagnie odpala i caly dzien jest OK ale przez noc wyglada jakby paliwo uciekalo do zbiornik, czy ktos sie spotkal z takim przypadkie, prosze o rade i pozdrawiam

14.11.2009 15:48:47 napisz odpowiedź
~buli

Oceń przydatność:

0
0

mam Vectra b zamknol sie doplyw paliwa nie pobiera paliwa mam problem

10.11.2009 16:43:00 napisz odpowiedź
~fmi82

Oceń przydatność:

0
0

2,2 dti 388tys na liczniku chodzi jak sie nalezy paliwo tylko Orlen!!! zero problemu:)

09.11.2009 23:23:52 napisz odpowiedź
~Piotrek Świdnica

Oceń przydatność:

0
0

2.2 DTI na liczniku 152 tyś i...padł sterownik pompy..niestety koszt naprawy wyniósł mnie 3500zł...przejechałem na razie 35tyś po naprawie i żadnych problemów ...w razie co to mogę dać namiary gdzie naprawiają ( rok czasu gwarancji)

06.10.2009 16:38:56 napisz odpowiedź
~sędzia

Oceń przydatność:

0
0

210tyś kmów i pompa do wymiany, 190 tyś przejechane w Belgi więc nie wiem na czym tam jeździł, ale w Polsce lotos dynamic prawie od początku (mniejsze spalanie i lepszy kop)

26.08.2009 10:53:26 napisz odpowiedź
~pawel-mg-car

Oceń przydatność:

0
0

witam mam 2.0dti 98r samochód pali do strzała ALE do załączenia turbiny jest niesamowity trup a póżniej ciągnie ok. i wywala błędy np. p1220 p0400 itp juz walcze okolo tygodnia i bez rzrultatu.

23.08.2009 12:33:39 napisz odpowiedź
~M@dar

Oceń przydatność:

0
0

mirek to proszę o pomoc, oczywiście nic darmo. Jakiś kontakt plisss.

30.07.2009 23:04:35 napisz odpowiedź
~mirek

Oceń przydatność:

0
1

kolega ma racje czesto w tym aucie siada tranzystor w sterowniku zaworków w pompie,w serwisie wymienia ci caly sterownik i trzeba wyłożyc gróbą kase a wystarczy wymienic jeden tranzystor niestety nie ma na nim oznaczen bo wiem osztuje on kilka zł ale serwis terz chce zarobic a akurat tak sie składa ze ja wiem jai to tranzystor :P

14.07.2009 00:23:08 napisz odpowiedź
~tomek

Oceń przydatność:

0
0

mam vectra b diezel i niema kopa

05.07.2009 18:22:05 napisz odpowiedź
~M@reS

Oceń przydatność:

0
0

jak nie oszczędzasz na paliwie to pompa nie do zajechania....ale u nas jest takie przekonanie, że jak diezel to już może spalić wszystko.

28.05.2009 00:40:05 napisz odpowiedź
~Mariusz

Oceń przydatność:

0
0

10 lat 248 tyś km 2.0 dti przyspiesza OK niema nadmiernego dymienia nawet przy 3000 obrotów ,dobra rada żeby pompa się nie rozsypała jak najlepsze paliwko i problem z głowy a i spalanie jest obrazu mniejsze. nie dolewajcie żadnych olei do paliwa to rozwali końcówki wtryskiwaczy i zniszczy katalizator!!!!!!!!!!! a to nieźle kosztuje! na zimę polecam dodatek do ropki Xseramik POMAGA w mrozy i wydłuży Żywotność pompy, 2.0 dti jest bezawaryjne tylko trzeba o niego zadbać a odwdzięczy się nam bezawaryjnością.

01.02.2009 01:55:08 napisz odpowiedź
~Jolka

Oceń przydatność:

0
0

Chciałbym się wypowiedzieć na temat Opla VectraB, 2,0DTL z 1997r. Po przejechaniu 180.000km naprawiałem pompę w Sochaczewie w serwisie Boscha i wytrzymała 2 lata, teraz mam taki sam problem. Pompa na ciepłym silniku przestaje pracować. Przyczyną jest podobno układ sterowników, a nie sama pompa. Poza tym jest ok.

20.01.2009 21:53:42 napisz odpowiedź
~p

Oceń przydatność:

0
0

mi w 1.6 16v pompa paliwa po ok 250 tys. km też padła

20.01.2009 01:16:41 napisz odpowiedź
Komentarz:
Podpis:
E-mail:
* pola obowiązkowe

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Opel Vectra, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Opel Vectra

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Opel Vectra

Opel Vectra C - wybór rozumu, nie serca
Opel Vectra C - wybór rozumu, nie serca By osiągnąć wewnętrzny spokój, trzeba dokończyć to, co się zaczęło. I tym sposobem u jednych po kostce czekolady znika cała tabliczka, a u innych rozwija się pragnienie osiągnięcia większego sukcesu - wszystko zależy od aspiracji. Opel należy do tej drugiej grupy, ponieważ po niezłych wynikach sprzedażowych Vectry A i B, zapragnął sięgnąć po więcej, dzięki Vectrze C. Auto zamknęło jednak tę linię modelową i dziś jest dostępne tylko na rynku wtórnym. Czy warto wziąć je pod uwagę podczas zakupu?
Dodaj
nowy wpis
O serwisie

Kupujesz używany samochód i nie wiesz na co zwrócić uwagę?


Sprawdź zgłoszone przez innych kierowców typowe usterki interesującego Cię auta.



Znasz typowe usterki lub wady któregoś modelu auta?


Zgłoś je i pomóż innym kierowcom kupić używane auto.

Liczba typowych usterek
Wszystkich
Opel Vectra B