Zgłoś sugestię Żarówka
Kliknij aby zamknąć

Niecodzienna moc na co dzień

Opel Vectra B - Typowe usterki

Opel
Vectra
B
Wybierz
nadwozie
lub silnik
lista nadwozi Opel Vectra B
lista silników Opel Vectra B
Benzynowe Benzynowe
Diesla Diesla
Pokaż

Opel Vectra B - szczegóły typowej usterki

Pompa paliwa w DTI.

Opel Vectra B
~quba
dodał 12.01.2009 18:03:58

Komentarz

po przejechaniu 200 tys. się psuje ;/

Wystąpienia tej wady w zależności od przebiegu [tys. km]:

wystąpiła|nie wystąpiła

mniej niż 15

3
160

od 15 do 30

20
139

od 30 do 45

1
133

od 45 do 60

1
131

od 60 do 75

0
131

od 75 do 90

0
131

od 90 do 105

0
131

od 105 do 120

0
131

od 120 do 135

3
128

od 135 do 150

3
123

od 150 do 165

32
90

od 165 do 180

13
73

od 180 do 195

9
61

od 195 do 210

15
43

od 210 do 225

11
30

od 225 do 240

4
24

od 240 do 255

6
14

od 255 do 270

4
9

od 270 do 285

0
9

od 285 do 300

2
7

od 300 do 315

0
4

od 315 do 330

1
2

od 330 do 345

0
2

od 345 do 360

1
1

od 360 do 375

0
1

od 375 do 390

0
1

od 390 do 405

0
1

od 405 do 420

0
1

od 420 do 435

0
1

od 435 do 450

0
1

od 450 do 465

0
1

od 465 do 480

0
1

więcej niż 480

0
1
Komentarze kierowców (119 komentarzy)
~Damian
8
|
0

Witam posiadam Opel Vectra B 2.0 dti Wieczorem zaparkowałem samochód rano nie odpala Kręci ale nie odpala I nie wiem co zrobić ? jakaś rada na to ?

13.12.2014 15:30:37 | napisz odpowiedź
~pawel
5
|
0

Witam vectra 2.2dt mi nie odpala po dłuższym postoju.Sterownik po regeneracji,auto paliło tylko 5 dni.Co robić czy pompe regenerować ?

21.10.2014 13:54:25 | napisz odpowiedź
~Wacław
8
|
0

Zapomniałem dodać że było bez objawowo. Pracował normalnie, jeździłem. Pewnego dnia w czasie jazdy zgasł i było na tyle. Pompa do regeneracji.

05.09.2014 08:58:41 | napisz odpowiedź
~Wacław
0
|
0

U mnie Opel Vectra B sprowadzona z Belgii, ma najechane 170 tys. i padł sterownik pompy. A sterownik nie pada bez przyczyny. Rok produkcji 1999.
Więc nie koniecznie przebieg, a także lata...

05.09.2014 08:57:24 | napisz odpowiedź
~skrobo
0
|
4

witam posiadam VB X2.0DTH powstal taki problem ze zaczyna przerywac silnik ale nie zawsze nawet na luzie stojac to go szrpnie od czasu do czasu jakby mial zgasnac... podpiety pod kompa pokazalo wtryskiwacz sterujacy i problemy z imobilajzerem... I teraz czy wtryskiwacz sterujasy to "sterownik pompy" bo viki nie ma wtryskiwacza sterujacego.. ktos poleci jakiegos elektryka jak cos?

29.07.2014 11:48:31 | napisz odpowiedź
~gabriel
0
|
1

Do ~skrobo: OBAWIAM SIE A RACZEJ UZNAJE POMPE MIAŁEM TO SAMIUTKO LATAŁEM ROK TAK CZASAMI TAK CZESTO W JEZDZIE PRZERYWAŁ ZE SZOK.
KTOS GRZEBAŁ W POMPIE NAJLEPIEJ ZDEJMIJ PLASTIKOWA OSŁONE SILNIKA Z GÓRY WEZ LATARKE I POSWIEC NA POMPE TAM GDZIE WCHODZA 4 PRZEWODY PALIWA WYZEJ MASZ DWA KABLE SPRAWDZ CZY IZOLOWANE JESLI TAK TO JUZ KTOS GRZEBAŁ W STEROWNIKU POMPY

29.07.2014 16:37:33 napisz odpowiedź
~gabriel
0
|
3

Do ~skrobo: SŁUBICE NAD ODRA SA NAJLEPSI MONTAŻ DEMONTAŻ 2800 ZŁOTYCH ZNAJA NA TYM IDEALNIE MAJA KOMP POD POMPE I POD SAMOCHÓD.ŚWIEBODZIN BOSCH SERWIS TO KLAPA TOTAL

29.07.2014 16:39:49 napisz odpowiedź
~Piotr
0
|
1

Do ~Damian: Na 100% pompa. Mam 2.2 dti i dokładnie takie same objawy miałem jak pompa padała. Niestety trzeba poszuka dobrego fachowca od pomp. Ja kupiłem regenerowaną i właśnie zdechła po 5 miesiącach.

13.06.2014 16:44:26 | napisz odpowiedź
~krolik
11
|
1

koledzy ja mam problem z moja vectra wymieniłem przewody paliwa założyłem zaworki zwrotne auto pali na zaciąk chodzi dobrze przez cały dzień rano jusz nie zapali mam przewody przeżroczyste i paliwo w nich jest a auto nie pali

12.06.2014 08:11:41 | napisz odpowiedź
~Damian
8
|
2

Do ~krolik: sluchaj mam ten sam problem i doszedles do tego co jest nie tak ? mam 20 tdi i jak zimny nie chce palic a jak go odpale to jezdze i pali od kopa

04.10.2014 13:59:43 napisz odpowiedź
~Mateusz
5
|
0

Do ~Damian: CMam to samo co ty .auto gdy zostanie zapalone juz chodzi normalne po nacy brak reakcji .. gdy próbuje odpalic zapala sie kontronka chck silniak

28.10.2014 21:22:22 napisz odpowiedź
~lukasz bielsko-biala
2
|
5

vectra b blad p-1220 od pompy paliwa , auto jezdzi, pali na dotyk ,maksymalna predkosc z przerywaniem od jedynki 25 km/h ,po kolejnym biegu o ok 5 km/h wiecej . albo pompa ,albo elektronika pompy.czy mial ktos taki problem .

15.04.2014 18:10:14 | napisz odpowiedź
~Zbyszek
3
|
1

Do ~Damian: sprawdż tzw gruche ja miałem ten sam problem, grucha była stara i brała powietrze, po wymianie koszt około 22 zł zero problemu

24.03.2014 16:01:24 | napisz odpowiedź
~Zbyszek
1
|
0

pomóżcie zdiagnozować moję Verke mam verke b 97 dti. Niewiem co sie dzieje jak ruszam to pali sie kontrolka engine, gasnie jak przygazuje albo jak zgasze i ponowie uruchomie autko. diagnoza na komputerze nic nie wykazała tzn zero błędu

24.03.2014 15:59:16 | napisz odpowiedź
~adi
3
|
0

Do ~Zbyszek: Sprawdź świece żarowe.

02.10.2014 21:38:53 napisz odpowiedź
blade333
3
|
7

Do bartek 2.0 DTI: zawór upustowy, miałem kiedyś tak samo.

07.03.2014 11:55:41 | napisz odpowiedź
~leszek
0
|
4

przyczyna duzego spalania w opel zafira a 18 16v wymieniłem egr i przepływke spalanie nadal 10.5 przy ekonomicznej jezdzie prosze o porade na meila . dziekuje

02.03.2014 14:01:37 | napisz odpowiedź
~Damian
6
|
4

Witam. Mam Vectrę b 96r 2,0 DTH lub DTL. Mój problem polega na tym, że ciężko ją odpalić na zimnym silniku natomiast na ciepłym bez problemu. Ostatnio postała 30 godzin i nie mogłem wcale odpalić. Mechanik doradził mi plaka w kolektor i po zużyciu całej puszki udało się natomiast auto dostało "padaczki" i przez 2km nie reagowało na pedał gazu. Potem wszystko wróciło do normy. Wstawiłem go do mechanika i stwierdził, że się zapowietrza. Wymienił przelewy ale problem został. Stwierdził, że pompa pada. Chciałbym to jakoś potwierdzić żeby nie popadać w koszta bo nie ukrywajmy że auto nie jest nowe a naprawa pompy nie tania.

14.02.2014 13:15:51 | napisz odpowiedź
~Aro
3
|
1

187tys (niby) i pompa pada, masa błedów z pompy i już nie odpala, czeka mnie regeneracja koszt ok 1800zł :/

04.11.2013 10:39:11 | napisz odpowiedź
~bartek
0
|
1

Do ~Aro: mi padla pompa przy 300ty km i koszt 2400 a sam modul 2000

01.09.2014 20:32:55 napisz odpowiedź
~zdzichu
0
|
0

Do ~Adrian:

Z głośna pracą weź też pod wagę uszkodzony napinacz rozrządu o ile masz na łańcuchu to może Ci o obudowę silnika stukać

12.08.2013 14:48:16 | napisz odpowiedź
~ktos
4
|
1

Do ~Adrian:

Z głośna pracą weź też pod wagę uszkodzony napinacz rozrządu o ile masz na łańcuchu to może Ci o obudowę silnika stukać

12.08.2013 14:39:32 | napisz odpowiedź
~ktos
0
|
2

Do ~Adrian:

Z głośna pracą weź też pod wagę uszkodzony napinacz rozrządu o ile masz na łańcuchu to może Ci o obudowę silnika stukać

12.08.2013 14:39:20 | napisz odpowiedź
~Adrian
0
|
3

Do kaniucha: czesc ijak tam udalo Ci sie dojsc z ta glosna praca silnika? bo wlasnie mam ten sam problem jak sie nagrzeje... ale nie wiem czy to pompa moze byc przyczyna glosnej pracy silnika... odp

09.08.2013 17:42:50 | napisz odpowiedź
~Axel
5
|
0

Przemo jeśli podczas zamulania obrotomierz wskazuje 0 to czujnik położenia wału

28.03.2013 19:35:47 | napisz odpowiedź
~zbyszek
14
|
5

mam vectre b 97 dti wczoraj wczasie jazdy migła kontrolka abs. Autko zgasło i już nie zapaliło, jak próbuję odpalić zapala się kontrolka silnika mruga raz i swieci się juz cały czas, i jeszcze pedał hamulca jest twardy. Mechanik twierdzi że byc moze to pompa paliwa. Co to moze być???

27.02.2013 08:30:26 | napisz odpowiedź
~Przemo
16
|
3

mam opla vectre.b2.0dti z 99r jak jechałem pod gorke to mi przerywał brak mocy a potem daje ciągnał i tak kołysał non stop i świeciła mi sie kontrolka z silniczkiem, wczoraj jechałem do domu i normalnie samochod odmówił mi posłuszeństwa silnik zgasł i niedało rady go zapalić:(. mechanik powiedział że to pompa paliwowa:( ile może to kosztować:(?

25.02.2013 11:48:47 | napisz odpowiedź
~kaniucha
1
|
1

Witam, Ja mam problem z głośną pracą silnik, mianowicie, po nagrzaniu silnik zaczyna głośno jargotać, silnik nie dymi, odpala od strzała nawet przy ostatnich temp. minusowych (-21 st) na kompie nie wykazało żadnych błędów, check się nie zapala, przspieszenie w normie. Czy przyczyną mogą być uszkodzone elektrozawory podciśnienia, pompa vaku lub jakaś nie szczelność?? Dodam, że jak silnik jest zimny to wydaję mi się że pracuję ciszej. Proszę o jakieś ewentualne sugestie.

31.12.2012 10:45:30 | napisz odpowiedź
~bartek 2.0 DTI
9
|
3

Ja mam dokładnie tak samo jak przypadki poniżej:
zapala mi sie kontrola check engine i traci moc.
Czy to możliwe ,ze po wymianie filtra paliwa zapowietrzyła sie...?
Jeśli tak jak ją odpowietrzyć?
Jeśli nie co moze być przyczyną?

13.12.2012 00:16:01 | napisz odpowiedź
~vectra b 2.2 dti
15
|
1

Smiech na sali, vectra to jeden z najbardziej popularnych samochodów na rynku. I opcje są dwie albo wiekszosc mechaników to niedouczeni fachowcy albo poprostu naciągacze i złodzieje.Przeglądając całe forum,i czytając jakież błache nieraz przyczyn powodują problemy z tymi silnikami,to najprosciej naciągnąc kierowce na najdroższą częsc(regeneracja pompy).Zeby jeszcze faktycznie padła pompa i jej nie tania naprawa przyniosła oczekiwany efekt,to ok.Ale spora częsc naszych fachmanów mechaników tu zmieni przewód,tam wymieni filtr z obudową a za naprawe zaspiewa połowe wartosci auta że niby pompa "regenerowana", no cos tu jest nie halo.

12.12.2012 22:11:35 | napisz odpowiedź
~rafik
1
|
1

poszukuję uszczelki do pompy paliwa opel vectra b 96
rafal757@op.pl

30.10.2012 18:30:01 | napisz odpowiedź
~JP vika 2.0 dti
3
|
0

ople 101KM dti maja to do siebie ze gdy jest jakas nieszczelnosc w ukladzie paliwowym to najlepiej jest go trzymac przodem z gorki. inaczej lubi sie zapowietrzyc ja tak mialem ze swoim jak go kupilem. narazie spokoj wszystkie oringi w przewodach wymienione przebieg 251 tys. oleju niby nie bierze. mocna jest,. auto jak jest muowate to na bank jest zapowietrzone.

19.09.2012 21:39:16 | napisz odpowiedź
~JP vika 2.0 dti
2
|
1

do michal86 .. ja swego czasu mialem problem ze podczas jazdy zapalala mi sie kontrola check engine i auto na 5 sekund tracilo moc. a potem mozna bylo jechac normalnie na kompie mi wyszlo blad p1310 2 mechanikow obstawialo nieslucznie pompe lub sterownik czyli scenariusz najgorszy z mozliwych.. okazalo sie ze problem byl blachy jeden z wezykow od podcisnienia pusczczal i dlatego auto podczas jazdy tracilo moc. radzil bym tym wszystkich ktorym swieci sie chec podczas jazdy sprawdzilo sobie.
przewody paliwowe a wlsciciwe ich oringi
weze podcisnieniwe
ewentalnie wyczyscilo kolektor wraz z egr. samo czyszczenie gowno egr gowno daje bo najwiecej syfow jest w kolektorze.
oraz sprawdzilo czy aby napewno samochod nie jest zapowietrzony. POMPA BOSCH VP 44 nie odpowietrzy sie sama.a bomble w ukladzie ja zabijaja.

19.09.2012 21:32:17 | napisz odpowiedź
~domi
0
|
0

dla IWONY!pompa nowa kosztuje 8000zl do vety!!!!!regeneracja zalezy co tyle moze kosztowac!!

10.09.2012 18:29:39 | napisz odpowiedź
~domi
2
|
0

problem Darka to czujnik obrotu walu korbowego lub czjnik egr

10.09.2012 18:17:47 | napisz odpowiedź
~michal86
0
|
0

Witam. Mam identyczne objawy co Beata. Pomijajac moc - Samochod odpala normalnie i po 5 sek gasnie. Nastepnie w zaleznosci od tego jak dlugo stal, tak lugo trzeba bylo krecic zeby go odpalic. Zazwyczaj problemy byly juz po 24h postoju. Wymienione mialem przewody przeplywowe, filtrtry, podmieniane byly zawory egr (dzialajace) i nic. Wszyscy mowia ze pompa... nie wierzylem poki nie mialem takiego przypadku, ze w czasie jazdy zapalil sie check i samochod stracil moc po czym zgasl... i nie odpalil. Po podpieciu do kompa, wykazalo blad na regulacji poczatku wtryskiwaczy. Mechanik cos tam pogrzebal, wymienil znow filtr paliwa i odziwo odpalil :o ( wiec to nie pompa?!). Czy warto probowac z ta wymiana sterownika pompy?? poniewaz nie jest to chyba aż tak drogie jak regeneracja calej pompy. Bo jezeli to pompa sama w sobie to chyba bez sensu wogole to robic...

06.09.2012 23:07:56 | napisz odpowiedź
~Michał
1
|
0

Witam większość przypadków robi pompa paliwa ja osobiście jeżdze Vectrą dti ma przejechane 350tyś i szczeże nie ma z nią większych problemów oprucz spalania w mieście 8l ;)

05.08.2012 17:47:25 | napisz odpowiedź
~pawel
1
|
2

bardzo prose o kontakt z kims z krakowa kto wie gdzie tanio naprawic pompe do opla vectry 2.0 dl prosze o kontakt na meila buczek1988@gmail.com

13.07.2012 17:07:22 | napisz odpowiedź
~Darek
0
|
0

Ja mam VectreB 1,8 rok 97 i mam taki problem ze jak chcem jej przygazowac to ona mi przerywa i zapala sie kotrolka silnika,i po chwili gasnie i niewiem co jej jest juz bylem u tylu mechanikow i karzdy wymienia mi cos nowego a ona jak przerywa tak przerywa i to przewaznie przerywa jak chcem ruszyc

27.06.2012 09:18:37 | napisz odpowiedź
~CaMiZzA
0
|
1

po kupnie VB 2,0 dti 1999 zaczęłam powoli usuwać usterki w autku. Jedną z nich było to, że powyzej 2 tys. obrotów wyskakiwał check i jakby wyłączała się turbina. Wymieniam przewody, które idą do wtrysków i było ok.
Samochód stał w garażu prawie dwa tygodnie bez odpalania, bo czekał na montaż zderzaka.
Aku wczoraj wziełam do domu i ładował się jakieś 9 godz.
Auta nie udało sie odpalić; kręcił, aż akumulator padł. Dolałam oleju, bo poziom był minimalny i świeciła kontrolka.

Powiedzcie mi proszę, czy przy wymianie przewodów, o których pisałam, mogło się coś zapowietrzyć albo coś?

14.06.2012 08:42:44 | napisz odpowiedź
~mailom
1
|
2

problem Beaty to problem ze sterownikiem pompy wtryskowej, naprawa to koszt ok 300zł i trochę dłubaniny,mój po naprawie pali,. w warsztacie demontują pompę i liczą sobie od 1500-3000zł.

11.05.2012 11:35:31 | napisz odpowiedź
~niuniek
1
|
2

ja tez miałem takie objawy jak BEATA wyczysciłem cały układ EGR był cały zawalony syfem i od tamtej pory jak ręka odjoł

07.04.2012 00:21:36 | napisz odpowiedź
~Beata
6
|
2

Witam mam Vectrę B 2.0 DTI. Problem z nią mam od dnia zakupu. Najpierw powyżej 3 tys obr silnik tracił moc. Byłam chyba u 8 mechaników i każdy mówił coś innego. Jeden że przepływka - wymieniłam i nic. Drugi że jakieś zawory przy silniku które niby pozamieniał miejscami no i niby lepiej ale po pewnym czasie lampka motortronic sie zapaliła i już nie zgasła. Pojechałam wymienić filtr paliwa, nowa przepływka(tym razem z boscha) i wyczyszony został zawór EGR. No i autko nabrało mocy, nie traci mocy powyzej 3 tys obr. ale pojawił się problem z odpaleniem. Przez kilka dni odpalał od strzału i po chwili gasł, ale jak się go chwile pochełtało to zatrybił, a na chwilę obecną nawet chełtanie nic nie daje poza rozładowaniem aku. Czytam te fora czytam ale takiego przypadku sie nie doszukałam. Czy to również może być wina zapowietrzenia?

27.03.2012 22:19:33 | napisz odpowiedź
~piotrek
4
|
3

vectra 2.0dti problem polega na tym że podczas jazdy gdy zdejmę nogę z gazu po kilku sekundach zapala się kontrolka od pompy paliwa i gdy nacisnę pedał gazu po kilku sekundach gaśnie co może być przyczyną

02.03.2012 12:41:41 | napisz odpowiedź
~radzo
1
|
0

witam mam vectra 20dti 2001r mam taki problem że jak go od pale to 15-20sek nie reaguje pedał gazu tak się dzieje w zimę w lecie niema tego problemu pozdrawiam

01.02.2012 18:40:53 | napisz odpowiedź
~Lech
3
|
1

co to gorzkie żale?

31.01.2012 21:12:33 | napisz odpowiedź
~Tomek
0
|
1

witam moja vectra 2.0 dti przy 140km ma spadek mocy jechac jedzie ale brak mocy zgasze jo pomowmie odpale i moc jest znow tyle ze do 140km a puzniej to samo moze ktos mial ten sam problem.

29.01.2012 13:22:15 | napisz odpowiedź
~TOMASZEK
0
|
1

SIEMKA. TO JEST WIELE PRZYCZYN NP. STEROWNIK POMPY PALIWA , BŁĄD SYSTEMU LUB POMPA DO RENEGERACJI. PODAJE ZA MAŁE ĆIŚNIENIE NA FTRYSKI I NIE MOŻE ICH OTWOŻYĆ. N AJLEPIEJ PODPIĄĆ PROGRAM I POKAŻE BŁĄD.

26.01.2012 20:06:51 | napisz odpowiedź
~bob
1
|
1

może ktoś podpowie jaka może być przyczyna opel mimo tego że kręci super nie chce odpalić paliwo dostaje świece żarowe grzeją i nic w dodatku na zaciąg łapie szybko bez długich ciągnięć zdarzało się niekiedy że odpalił nieraz normalnie na rozrusznik po chwili zgasł i już nie dało się odpalić

16.01.2012 12:06:58 | napisz odpowiedź
~vectra2.2dt
0
|
0

Witam posiadam vectre b 2.2dt i nie mogę jej odpalić po dłuższym postoju.Jak dostanie plaka to chodzi ładnie i odpala,jak postoi to niestety nie,no i jeszcze ta kontrolka od silnika co się zapala a po dodaniu gazu gaśnie.Nie wiem czy regenerować pompe czy to coś innego-ratujcie

21.10.2014 13:36:48 napisz odpowiedź
~pticachris
1
|
1

do Gabi i Marco

Wejdźcie na forum Vectra klub Polska, tam Wasz problem jest dokładnie opisany. błąd P0400 to przyczyna podciśnienia. Może być padnięta pompa próżniowa zwana Vacum pompą, nieszczelność na przewodach podciśnieniowych. Wadliwe zaworki, które zazwyczaj padają po tym jak vacum pompa przepuści olej. W wielu przypadkach wymiana pompy ożywia auto i poprawia skuteczność hamulców. łatwo to sprawdzić, jeśli na postoju wielokrotnie silnie naciśniemy pedał hamulca wówczas na chwilkę - do momentu ustabilizowania się ciśnienia w układzie - na desce pokazuje się kontrolka silnika.
P.S Auto jest super ma 222 tys, osobiście przejechałem 65 tys - wymieniłem tylko przepływomierz na oryginał Bosha w promocji we wrocławskim Opel Kruk za 320 zika i elementy zawieszenia. Luzik POLECAM . Przecież to nie jest drogie auto, no i jeździmy używkami. Trzeba podejsc do tematu z dużą dozą tolerancji. Obecnie nawet mercedesy się psują.

09.01.2012 22:26:48 | napisz odpowiedź
~Gabi
3
|
1

Witam ja też mam problem z Vectra 2,0 16V 2000r Kupiliśmy z mężem 31,12,11 samochód i się okazało po zrobieniu kilku kilometrów że zapala się lampka od pompy paliwowej. Samochód pali normalnie nie duzi się itp byliśmy u mechanika i wykrył błędy P0400-3 P1220A i P1220-1 wskazuje to na pompę. Jak myślicie czy wystarczy na początek wymienić sam filtr paliwa coś to pomoże? Nie mamy innych objawów poza lampka, a jak wiadomo za rozkręcenie samej pompy wyczyszczenie i włożenie 1tys trzeba zapłacić :/

03.01.2012 18:04:05 | napisz odpowiedź
~Dawid
10
|
1

Witam, ja tez mam problem z moją Vectrą 2.0 16v dti. Auto po dłuższym postoju (5-6 godzin) nie chce odpalić, tak jakby sie zapowietrzał. Miałem ostatnio wymienioną uszczelkę pod głowicą, głowice sprawdzaną w serwisie boscha, wszystkie wtryski tez są ok, wymieniłem wszystkie możliwe filtry, zmieniłem olej, wężyki przelotowe, sprawdzony oring, założyłem zaworek zwrotny, sprawdzona pompa tez w serwisie boscha, wymieniony moduł świec żarowych .... i nic. Normalnie głupi juz jestem. Byłem u 5 mechaników i każdy rozkłada ręce. pomóżcie

28.12.2011 13:27:34 | napisz odpowiedź
~Grzegorz_Ł
0
|
0

witam mam problem ze skrzynia F18 mam lewarek na biegu jałowym, a samochód ciagnie dalej do przodu, co to może byc??

16.12.2011 18:50:12 | napisz odpowiedź
~piter0909
0
|
0

U mnie elektronika w pompie padła bardzo blisko 200kkm
koszt naprawy to 800zł, przejeździłem prawie rok i narazie jest ok.

16.12.2011 18:21:33 | napisz odpowiedź
~Marco
0
|
1

nie no nie mam problemu z odpalaniem wszystko działa jak należy tylko muła ma powoli się zbiera jak naciskam pedał gazu to powoli reaguje dzwoniłem dzisiaj do jednego gościa mówił mi ze na pompę to nie wskazuje znowu na zawór też nie bo przeważnie kontrolka się zapala..brak pomysłów

16.12.2011 16:00:05 | napisz odpowiedź
~krzys
4
|
0

Witam jak masz problem z odpalaniem po nocy ja tak mialem to zobacz oring przy pompie warunek wezyki przelewowe musza byc o.k. Powietrze dostawalo sie przez te oring przy pompie drobnostka

15.12.2011 22:24:17 | napisz odpowiedź