Szukaj

Spadające cięgno klap wirowych w kolektorze dolotowym.
Opel Vectra C

  • Autor: ~Tomq
  • Kategoria: silnik
Cięgno spada najprawdopodobniej z powodu zacierania się jednej lub więcej klap, co powoduje spadek mocy w zakresie 1000-2000 obr/min. Takie moje spostrzeżenie. Co najciekawsze usterkę można usunąć wymieniając cały kolektor dolotowy na nowy lub po regeneracji. Podobno coś z tym zrobili po 2006 roku. Moja opinia dotyczy auta z silnikiem 1,9CDTI z 2005 roku. Pozdrawiam wszystkich i sprawdzćie czi w waszym autku cięgno nie leży obok na kolektorze ;)
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 101
Nie wystąpiła: 4

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Czy ktoś ma namiary na tego Pana z Piekar/Chorzowa ? Dzwonie pod numer ale jest poczta.
Odpowiedz
Do ~vectrac: Pilnie poszukuje jakiego wiarygodnego kontaktu na te ciégna od czlowieka z Piakar/Chorzowa...moe mi ktos pomóc? JAki adres, bo pod tymi podanymi numerami odzywa sie tylko automat.
Odpowiedz
Listwe - cięgno do klap zawirowań 1.9 cdti tid znajdziesz na allegro gość dorabia profesjonalnie w cenie 170-190 zł polecam pozatym świetny mechanik
Odpowiedz
Do ~Tomasz: No przynajmniej te mocowania na listwie są dorabiane z tworzywa co NIE powoduje wycierania mocowań na kolektorze a moj kumpel zakupił takie jakieś miedziane i własnie efekt był taki ze jak miał sprawny kolektor tak został zmuszony do wymiany z powodu uszkodzen które powstały w skutek założenia listwy z miedzianymi mocowaniami a firma która to sprzedaje sie na niego wypieła tak że rownież polecam zakupić listwę tą gdzie są mocowania z tworzywa a taką mam dokładnie jest wykonana z Poliamidu
Pozdrawaim
Odpowiedz
Do : ma ktos namiar na osobe regenerujaca listwe z okolic katowic?
Odpowiedz
ADITECH
zaślepki klap oraz zestawy do regeneracji nastawnika, cięgna - dostępne są u nas na stronie http://www.aditech.net.pl/index.php/kategoria/zaslepki-kolektora-bmw
Odpowiedz
Do ADITECH: te mocowania w 1.9cdti dti tid nie zdają egzaminu garażowa robota takie coś mogę sam zrobić koszt około 10-15. Zł
a te gumowe oringi do czego mają służyć
Odpowiedz
Do ADITECH: mocowania na kolektorze też się wyrabiają więc każde mocowanie na lustwie musi być dorabiane indywidualnie a wy oferujecie jeden standart więc chyba robicie coś o czym nie macie pojęcia mam masę kolektorów na warsztacie i na żaden nie pasują wasze mocowania na każdym jest zbyt duży luz listwa jest zbyt luźna i można ją sobie zdjąć tak jak zluzytą lub po prostu spadnie po kilku ruchach nastawnika
Odpowiedz
Do : to ja się piszę drogi kolego, proponuję zrobić konkurencję
Odpowiedz
Do : Gumki się wkłada do środka tulejek w specjalnie zrobiony rowek żeby się dobrze trzymały na klapach nie zależnie od ich zużycia . Montowałem parę dni temu zestaw naprawczy od ADITECH i jakość wykonania jest ok. Wszystko pasuje i trzyma się dobrze. Widziałem takie zestawy do kupienia w Niemczech i wyglądają tak samo więc nie wiem co można by jeszcze wydumać w tym temacie .
Odpowiedz
Tutaj nie ma problemu z luzem
https://youtu.be/7AT789XgAo8
Odpowiedz
Opel Vectra C