Szukaj

Pękające gumy na przegubach.
Volkswagen Passat B5

  • Autor: ~waldi
  • Kategoria: układ napędowy
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 157
Nie wystąpiła: 18

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

W poprzednich przegubach, średniej firmy osłony wyglądały strasznie tandetnie, a wytrzymały 2 lata. Niedawno wymieniałem i postanowiłem zainwestować w "górną półkę". Obydwie osłony pękły po niecałych 2 tygodniach. Ręce k*rwa opadają z taką "jakością"
Odpowiedz
moim zdaniem to wina technologów i tym podobnych , owszem zakladamy gume za kilkanascie zlotych więc niech pęknie ale jakiej kolwiek firmy powinny trzymać a jednak pękają , moim zdaniem zbyt duży skręt kól a zla guma zbyt krótka i slabej jakości ale przecież w koncu coś musi się psuć żeby mogli na częściach zarabiać , bo samo auto jest fajne i tylko te gumy osobiście mnie wkurzają niedawno mi pękla z prawej srtrony olalem i dziś mam przegub do wymiany ,mam nowe dwa ruwilla ale chcę gumy kupić spidana koszt jednej to ok. 40zl ciekawe ile wytrzmają .

pozro .
Odpowiedz
Kupując osłony zwracajcie uwagę na wysokość. Większość producentów produkuje osłony wyższe i niższe. Np Lobro kod: 300319 H=84mm, a 303606 H=112mm. Obie są polecane do tych samych modeli aut, ale tylko ta druga wygląda jak oryginał OEM. Jeśli ktoś oszczędzi 5 zł, to nie dziwie sie, że ta krótsza osłona przy skręcie zbytnio sie napreza i szybko pęka.
Odpowiedz
odnowię temat... już mówię co jest nie tak... aluminiowe zawieszenie i zwrotnica pozwoliły by koło maksymalnie obracało się wokoło zwrotnicy... i to jest wynikiem cierpienia przegubów, mocno się napinają osłony przegubów i same elementy wewnętrzne są poddawane sporym przeciążeniom przez opieranie się krańcowych elementów krzyżaka i wszystko się obrabia a następnie stuka i jest luz... Pozdrawiam
Odpowiedz
co 20 tys wymieniam, teraz będzie już czwarta wymiana ! zaczęło się od jakiegoś totalnego g**na, później ruhville czy jakoś tak, metelli i teraz miałem zainwestować w lobro, ale po komentarzach widzę, że i tak nie warto i założę chińczyki, a dokupię na nie porządne gumy.
Odpowiedz
NIE polecam osłon LOBRO. Są plastikowe (miękki plastik jak guma) ale przez to bardzo łatwo ześlizgują się, opaska wylatuje i po osłonie. Miałem tak w VW, w zasadzie tylko prosto można jeździć ,bo przy skręcie od razu spadają. Dodam ze opaska raz byłą dowalona na maksa, raz średnio - zawsze spada. Wydaje mi się, że za krótkie są...
Odpowiedz
He z tymi gumami to dobry myk jest wymienialem i nic to niedalo co wymienie to za jakisczas znow i oczywiscie potem pada przegub i tak na zmiane prawa strona pozniej lewa z miesiac moze dwa roznicy pomiedzy nimi juz tak 4kpl poszlo ostatnio przy przejezdzaniu przez spiacego cos lupnelo i koniec jazdy (mial moze 3 albo4 miesiace) wymienilem przegub standardowo i bralem tylko te z wyzszej polki i gowno dzis patrze a po drugiej stronie znow guma peknieta i przegub juz stuka to jest masakra he
Odpowiedz
Gadanie takie kup lepsze gumy. Kupiłem Lobro, Spidana i też po miesiącu popękały.
Odpowiedz
Witam ogólnie passat to dobra bryka, ale te gumy to po prostu błąd w konstrukcji ( po skręceniu kół naprężają się na maksa a powinno zostać trochę zapasu, są po prostu minimalnie za krótkie.)
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B5
Średni koszt przejechania 100 km
45,00 zł
7,3
l/100km
10,1
l/100km
11,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Passat B5