Szukaj

Wadliwe silniczki wycieraczek przednich
Renault Clio III

  • Autor: ~robson
  • Kategoria: instalacja elektryczna
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 151
Nie wystąpiła: 14

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Wszystko zrobione a wycieraczki z przodu dalej nie działają. Tylne są ok, radio też działa. Co dalej?
Odpowiedz
Niestety nie wystarczy przepchać odpływów i wymienić Silniczek wycieraczek, bo i tak historia się powtórzy silniczek ponownie się spali . W renault Clio 3 brak jest zabezpieczenia w postaci plastików nad silniczkiem. Woda dostaje się z szyby pod sztywnymi plastikami prosto na silniczek nad którym brak jest jakiejś osłony przed dopływem wody, a z kolei sam silniczek ma również słabe zabezpieczenia przed dostępem wody do jego wnętrza, dokładnie w połączeniu plastiku z elementami metalowymi i po czasie do niego dostaje się woda.
Odpowiedz
Witam Mam problem clio grand tour 2009r wadliwie dzialaja przednie wycieraczki a komora gdzie silniczek czysta moze mi ktos cos doradzic co sprawdzic .dzieki.
Odpowiedz
To nie silniczki są wadliwe, tylko dilerzy nie informują o CZYSZCZENIU DYSZ ODPROWADZAJĄCYCH WODĘ z podszybia. łatwo to mozecie sprawdzić, otwierajac maskę i polewając w rogach kratkę podszybia (blisko zawiasów, bo tam znajdują się ujścia wody), a potem patrzeć czy woda spływa pod autem na wyskości podszybia. Sposobem na nie płacenie mechanikom za czyszczenie podszybia jest demontaż wycieraczek (zdkjęcie zaślepek i odkecenie ich), potem odkręcenie 4 śrub (słownie czterech), odciągnięcie gumy zabezpieczającej komorę silnika, włożenie rury odkurzacza i wyczyszczenie podszybia.
Odpowiedz
To nie silniczki są wadliwe, tylko dilerzy nie informują o CZYSZCZENIU DYSZ ODPROWADZAJĄCYCH WODĘ z podszybia. łatwo to mozecie sprawdzić, otwierajac maskę i polewając w rogach kratkę podszybia (blisko zawiasów, bo tam znajdują się ujścia wody), a potem patrzeć czy woda spływa pod autem na wyskości podszybia. Sposobem na nie płacenie mechanikom za czyszczenie podszybia jest demontaż wycieraczek (zdkjęcie zaślepek i odkecenie ich), potem odkręcenie 4 śrub (słownie czterech), odciągnięcie gumy zabezpieczającej komorę silnika, włożenie rury odkurzacza i wyczyszczenie podszybia.
Odpowiedz
Do ~zdegustowany Clio 3: tak kolega ma racje. Dwa plastikowe wkręty obok kratek wyjąć. Zająć uszczelkę gumową. I przepchac za pomocą patyka liście które blokują odpływ wody do nadkola. Dziury są po obu stronach. Na wysokości m persona.
Odpowiedz
Witam,do "adam"- niestety nie wiem co to znaczy podłączenie "nowej masy",gdzie to można zrobić nie wymieniając silniczka
który właśnie mi padł,(diagnoza z serwisu Reanult).W serwisie zaśpiewali za tę część 1250zł!
Odpowiedz
problem pojawia się że silniczkiem wycieraczek nie ma masy wystarczy podłączyć "nową masę" i wszystko działa i nie trzeba było wymieniać silnika
wycieraczki przednie
Odpowiedz
Potwierdzam. Konstrukcja tego elementu wadliwa i jak nie będziemy tego kontrolować/czyścić to wydatek ogromy! a taka pierdułka.
Odpowiedz
Renault Clio III