Zgłoś sugestię Żarówka
 
Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj
Nie trać czasu na szukanie części! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Renault Megane I - Typowe usterki

Renault Megane I - szczegóły typowej usterki

Korozja w układzie wydechowym, szczególnie tłumika końcowego.

Renault Megane I
ACbot
dodał 09.12.2008 08:57:15

Wystąpienia tej wady w zależności od przebiegu [tys. km]:

wystąpiła|nie wystąpiła

mniej niż 15

2
30

od 15 do 30

2
28

od 30 do 45

0
28

od 45 do 60

1
27

od 60 do 75

2
25

od 75 do 90

0
25

od 90 do 105

2
23

od 105 do 120

2
21

od 120 do 135

1
19

od 135 do 150

2
17

od 150 do 165

4
12

od 165 do 180

3
7

od 180 do 195

1
5

od 195 do 210

0
5

od 210 do 225

0
3

od 225 do 240

2
1

od 240 do 255

0
1

od 255 do 270

0
1

od 270 do 285

0
1

od 285 do 300

0
1

od 300 do 315

0
1

od 315 do 330

0
1

od 330 do 345

0
1

więcej niż 345

0
1
Dodaj komentarz

Komentarze kierowców (14 komentarzy)

~bertek

Oceń przydatność:

0
0

od 2003 megane clasic 1.4 16 przejechałem 260.000 km w tym ponad 210.oookm na lpg i mam cały tłumik od nowości. Jeżdzę ok. 25-35.000km rocznie, tj. minimum 50km dziennie. Ale jak ktos kupił auta i dojeżdża nim do pracy czy szkoły po 2-5km dziennie, zamiast rowerem, to mu tłumik będzie nowy ciągle potrzebny.

14.11.2011 21:54:36 napisz odpowiedź
~Gothard

Oceń przydatność:

0
0

rdzewieja przy silnikach benzynowychi urywaja sie

27.05.2011 10:04:32 napisz odpowiedź
~ssjdamian

Oceń przydatność:

0
0

Renault Megane Classic końcówka 96r. od nowości. W tej chwili założony jest już trzeci końcowy tłumik. Kupiłem Bosala jeździ już ponad 3 lata bez problemu. POLECAM

03.04.2010 21:09:14 napisz odpowiedź
~meee

Oceń przydatność:

0
0

131 tys km i zero korozji... ale auto jezdzilo po lepszych drogach...

01.04.2010 23:28:12 napisz odpowiedź
~QQku

Oceń przydatność:

0
0

U mnie wymiana tłumika końcowego to normalka :) Środkowy też trzeba było wymienić.

14.03.2010 23:49:08 napisz odpowiedź
~damian

Oceń przydatność:

0
0

siemka ja tez mam problem z ukladem wydechowym mam meganke z 96 i po rok czasu musze znow wymienic pierwszy tlumik.Wczesniej mialem 19 i ten typ byl nie do zdarcia.Zrobilem nia 80tys km i nie dolozylem nawet zlotowki.jak ja kupilem miala przejechane 190tys i nawet oleju nie zmienilem.A na moj pech zmienilem na nowszy model i troszke zaluje chodzi jak traktor przez te tlumiki 1.4 i zero butka a 19 mialo ten sam silnik identyczny i chodzila jak ruski przecinak.

20.11.2009 21:54:47 napisz odpowiedź
~hendryczek

Oceń przydatność:

0
0

to nie prawda mam megi z 96r i orginał wydech po 175tś km ale niemam instalacji gazowej

07.11.2009 07:37:41 napisz odpowiedź
~megane

Oceń przydatność:

0
0

renault megane grandtour 1.9dti sprowadzony ze francji osobiscie zero korozji jezdrze juz 6 lat i sie smieje z tych co mowia ze francuzy sa slabe

25.10.2009 14:08:24 napisz odpowiedź
~Artur

Oceń przydatność:

0
0

aż nie mogę uwierzyć żeby wam tak tłumiki szybko korodowały. Ja mam tłumik jeszcze taki to fabryka dała.

07.09.2009 17:11:45 napisz odpowiedź
~AAA

Oceń przydatność:

0
0

Ja też wymieniam średnio raz na dwa lata jedną z części układu wydechowego - albo tłumik końcowy, albo tę środkową część. Usłyszałam, że jest źle zawieszony (taka wada w produkcji powodująca, że jest bardziej na drgania narażony) czego skutkiem jest : (i) jak zawiesi się "lekki" tłumik to zeżre go korizja (ii) jak zawiesi się cięższy, to dragnia powodują, że sam się urwie - co właśnie w moim przypadku miało miejsce. Ten typ tak ma i trzeba się z tym pogodzic.

28.07.2009 19:56:04 napisz odpowiedź
~ms Katowice

Oceń przydatność:

0
0

Megane 1,4 16V 165000 km 2000 r. PIERWSZA WYMIANA 97000 km później praktycznie co 3 lata lub ~50000 km ostatni, srodkowy ~60000 - 80000 km. Miałem dwie renówki przejechałem już 220000 km. Jeżdzę dalej.

30.04.2009 20:08:30 napisz odpowiedź
~Bob

Oceń przydatność:

0
0

Również wymieniałem tłumik.Dobra rada od mechanika to wywiercić otwór 1,5-2mm w najniższym punkcie tłumika końcowego-odpływ wody(działa).

19.02.2009 21:11:10 napisz odpowiedź
~Whisky804

Oceń przydatność:

0
0

Miałem megane Coach z 2000r. i korodował w niej jedynie, tylko i wyłącznie końcowy tłumik

15.01.2009 18:55:53 napisz odpowiedź
~Nemek

Oceń przydatność:

0
0

Od 2002 do 2008 wymienilem 3 razy wszystkie czesci: pierwszy, środkowy i końcowy. Do tego dwie wymiany katalizatora.

13.01.2009 10:57:06 napisz odpowiedź
Komentarz:
Podpis:
E-mail:
* pola obowiązkowe

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Renault Megane, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Renault Megane

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Renault Megane

Renault Megane 1.2 TCe przyzwoita propozycja
Renault Megane 1.2 TCe przyzwoita propozycja Moda na małe silniki benzynowe z turbo na dobre zagościła w świecie motoryzacji. Coraz większe i cięższe auta napędzają dziś jednostki o pojemnościach, które jeszcze kilka lat temu zarezerwowane były wyłącznie dla aut miejskich. Efekt? Kompaktowego Forda Focusa może napędzać zaledwie litrowa, trzycylindowa jednostka o mocy 125 KM (a wersji Fiesty Red nawet 140 KM). Inżynierowie Renault nie poszli aż tak daleko. W testowym Megane III po faceliftingu pracuje 1.2 litrowy benzyniak o mocy 130 KM i przyzwoitym momencie obrotowym 205 Nm. Sprawdźmy więc czy downsizing w wykonaniu francuskiego producenta to tylko chwilowa fanaberia wyczulonych na ekologiczny boom speców od marketingu czy sensowne rozwiązanie przyszłości.

Renault Megane - zobacz filmy

Renault Megane Coupe GT 2.0 T 220 KM - pomiar spalania
Renault Megane Coupe GT 2.0 T 220 KM - pomiar spalania Renault Megane Coupe GT z silnikiem 2.0 T o mocy 220 KM - nasz pomiar spalania w różnych warunkach.
Renault Megane Coupe GT 2.0 T 220 KM - acceleration 0-100 km/h
Renault Megane Coupe GT 2.0 T 220 KM - acceleration 0-100 km/h Renault Megane Coupe GT z silnikiem 2.0 T o mocy 220 KM - dokładny pomiar przyspieszenia wykonany za pomocą DriftBoxa.
Renault Megane 1.2 TCe 130 KM - pomiar spalania
Renault Megane 1.2 TCe 130 KM - pomiar spalania Kolejny pomiar spalania. Tym razem postanowiliśmy sprawdzić, jak w tym teście wykaże się Renault Megane z silnikiem 1.2 TCe o mocy 130 KM. Zapraszamy do oglądania!
Dodaj
nowy wpis
O serwisie

Kupujesz używany samochód i nie wiesz na co zwrócić uwagę?


Sprawdź zgłoszone przez innych kierowców typowe usterki interesującego Cię auta.



Znasz typowe usterki lub wady któregoś modelu auta?


Zgłoś je i pomóż innym kierowcom kupić używane auto.

Liczba typowych usterek
Wszystkich
Renault Megane I