Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Nasze testy

Seat Cordoba I - Typowe usterki

Seat
Cordoba
I
Wybierz
nadwozie
lub silnik
lista nadwozi Seat Cordoba I
lista silników Seat Cordoba I
Pb Benzynowe
On Diesla
Więcej

Seat Cordoba I - szczegóły typowej usterki

Zacierające się elementy tylnych hamulców, szczególnie linki hamulca ręcznego.

Seat Cordoba I
ACbot
dodał 08.12.2008 14:58:23

Wystąpienia tej wady w zależności od przebiegu [tys. km]:

wystąpiła|nie wystąpiła

mniej niż 15

2
36

od 15 do 30

1
35

od 30 do 45

0
35

od 45 do 60

0
35

od 60 do 75

3
32

od 75 do 90

1
31

od 90 do 105

2
29

od 105 do 120

4
25

od 120 do 135

1
24

od 135 do 150

0
23

od 150 do 165

8
15

od 165 do 180

0
14

od 180 do 195

2
12

od 195 do 210

1
10

od 210 do 225

1
6

od 225 do 240

0
5

od 240 do 255

0
4

od 255 do 270

2
2

od 270 do 285

1
1

więcej niż 285

0
1
Komentarze kierowców (4 komentarze)
~kuba
0

tez mam cordobe 96 r od 5 lat, i tak: prawa lewa szyba skrzypi jak ja podnosze(elektr.), podswietlenie pulpitu nie dziala, wyciek na nagrzewnicy, robiony rozrusznik, tlumik wymieniony, ogolnie uwazam ze auto swietnie sie spisuje jak na swoj wiek, malo pali i jest dynamiczne(1.4) przy praktycznie zerowym wkladzie, super dla studenta.

07.03.2013 00:29:44 | napisz odpowiedź
~Maciek
0

Cordobę mam 5 lat i nie miałem kłopotu z linką ręcznego. Na razie (opukać).

04.01.2013 18:19:00 | napisz odpowiedź
~akk
0

Zobaczysz co będzie jak ta miedzianka się zapiecze, to dopiero będzie opłacalne...

25.04.2012 22:15:38 | napisz odpowiedź
~Tomi
0

Jest na to jedna rada: przy każdej wymianie klocków z przodu demontujemy także bębny z tyłu, czyścimy szystko, oliwimy (najlepiej miedzią w spray`u) i składamy z powrotem. Jak się skończą z tyłu okładziny to kupujemy cały zestaw ze sprężynkami i wszystkimi innymi pierdołami, tzw. kit. Jest on droższy w zakupie o jakieś 50 złotych ale się na dłuższą mete opłaca

07.02.2009 13:46:44 | napisz odpowiedź
Dodaj nowy komentarz