Szukaj

Sprzęgło i hydrauliczny wysprzęglik.
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW 2006-2012

  • Autor: ~Micho
  • Kategoria: układ napędowy
To skandal by po krótkiej jeździe nie można było włączyć biegu przy włączonym silniku. Przy wyłączonym natomiast silniku, biegi wchodziły jak "masełko".
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 7
Nie wystąpiła: 4

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

maciejszalaj
wysprzęglik padł po 203000 km, co się okazało do wymiany był kpl dwumas/sprzęgło/wysprzęglik. Od wymiany na razie ok ( aktualnie 207 000 km)
Odpowiedz
Posypała mi się skrzynia biegów, wyciek oleju i biegi nie wchodzą przy pracującym silniku. Gdy silnik zgaszony biegi wchodzą bez problemu. Jak bieg włożę przy zgaszonym silniku i go uruchomię to pojazd jedzie.
Słyszałem o dwóch przypadkach awarii skrzyni biegów które zakończyły się wymianą na nową skrzynie
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
6,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Fiat Bravo II Hatchback 5d