Zgłoś sugestię Żarówka
 
Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj

Volkswagen Golf II - Typowe usterki

Volkswagen Golf II - szczegóły typowej usterki

Szybko psujące się łożyska tylnej osi.

Volkswagen Golf II
~Picuch
dodał 02.08.2009 13:47:45

Komentarz

Łożyska buczą. Wymiana na nowe 2-3 miesiące i znowu zaczyna. ;/

Wystąpienia tej wady w zależności od przebiegu [tys. km]:

wystąpiła|nie wystąpiła

mniej niż 15

2
15

od 15 do 30

2
13

od 30 do 45

0
12

od 45 do 60

0
12

od 60 do 75

0
12

od 75 do 90

0
12

od 90 do 105

0
12

od 105 do 120

0
12

od 120 do 135

0
12

od 135 do 150

0
12

od 150 do 165

5
7

od 165 do 180

0
7

od 180 do 195

0
7

od 195 do 210

1
6

od 210 do 225

1
5

od 225 do 240

0
4

od 240 do 255

0
2

od 255 do 270

0
2

od 270 do 285

0
2

od 285 do 300

0
2

od 300 do 315

0
2

od 315 do 330

0
2

od 330 do 345

0
1

od 345 do 360

0
1

od 360 do 375

0
1

od 375 do 390

0
1

od 390 do 405

0
1

od 405 do 420

0
1

od 420 do 435

0
1

od 435 do 450

0
1

od 450 do 465

0
1

więcej niż 465

0
1
Dodaj komentarz

Komentarze kierowców (9 komentarzy)

~Mic

Oceń przydatność:

0
0

Niestety ja również mam problem z tymi łożyskami. Mam golfa 2 już 3 miesiące a wymieniłem już niestety 4 a teraz mnie czeka 5. Szok nie wiem dlaczego ale mam jakiegoś pecha z tym. Czy ktoś wiem jak powinny być one dokręcone? Może ma mocno je dokręcam czy coś. Proszę o wszelką pomoc

28.02.2013 22:48:14 napisz odpowiedź
~siwy124

Oceń przydatność:

0
0

Ja na swoich zrobilem juz 120tys i nic.Tego auta nieda sie zajezdzic.

24.06.2010 23:31:11 napisz odpowiedź
~mako

Oceń przydatność:

0
0

pod nakrętką jest podkładka i nakrętkę dokręca się do tego momentu żeby jeszcze można było podkładkę ruszyć

23.03.2010 19:10:50 napisz odpowiedź
~b

Oceń przydatność:

0
0

trzeba umiejętnie ustawić luz na łożysku. ja doszedłem do wprawy przy trzeciej parze. dwa lata już puknęły, a kilometrów nie wiem ile. i często dziury po pas, szuter itp.

18.03.2010 19:11:48 napisz odpowiedź
~gucio

Oceń przydatność:

0
0

wyważenie kół i odpowiedni montaż:) mogę doradzić że po założeniu zostawić trochę luzu (tak żeby stukało przy szarpaniu za koło) po ok 1000km dokręcić tak jak powinno być:) u mnie ten sposób się sprawdza. mam w domu 3 golfy i jestem sam do ich robienia w razie awarii. pozdrawiam:)

16.02.2010 12:36:33 napisz odpowiedź
~stasiomax

Oceń przydatność:

0
0

A ja wam radze wyważyc tylne koła ja juz mam 280 000 przejechane i tylko raz zmieniałem

31.01.2010 14:56:48 napisz odpowiedź
~marek789.1963

Oceń przydatność:

0
0

Proponuje kupic na allegro lozyska sportowe made in germany mam spokoj ponad 6 miesiecy .ogolnodostepne bym wymienial juz ze dwa razy a nowy komplet jazdzil by w bagazniku

31.10.2009 20:52:32 napisz odpowiedź
~hans

Oceń przydatność:

0
0

120 tyś to chyba dobry wynik. Proponuje kupowac dobre łożyska typu SKF i wymienić jak nakazują knigi ... za starych dobrych czasów jak miałem dwójkę ; tylnie i przednie łożyska wymienione właśnie na SKF po 80 tys [auto poszło do sprzedania niestety] nie było oznak żadnego zużycia więc pewnie z dobre 20-30 tys jeszcze polatały ...:)

16.09.2009 21:16:07 napisz odpowiedź
~Adolsul

Oceń przydatność:

0
0

W ciągu 3 lat wymieniałem dwa razy, ale przelatałem 120000km. Oprócz buczenia potrafią niesamowicie drżeć.

04.08.2009 01:58:43 napisz odpowiedź
Komentarz:
Podpis:
E-mail:
* pola obowiązkowe

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Golf, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Volkswagen Golf

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf GTI Performance - dla zuchwałych
Volkswagen Golf GTI Performance - dla zuchwałych Perfekcyjny, doskonały, wzór do naśladowania, od lat niedościgniony w swojej klasie. Tak niemiecki producent reklamuje kolejne generacje i odmiany swojego sztandarowego produktu w klasie kompaktowej - Golfa GTI. Do tego często dochodzi słowo, na którego sam dźwięk dostaję wysypki - kultowy. Zapomnijmy o marketingu i szumnych zapewnieniach Volkswagena, które każą nam uwielbiać GTI zanim jeszcze do niego wsiądziemy. Skupmy się na faktach. Przedstawiam państwu Golfa GTI w wersji Performance takim, jaki w mojej opinii jest.

Volkswagen Golf - zobacz filmy

Volkswagen Golf Sportsvan - obsługa głosowa
Volkswagen Golf Sportsvan - obsługa głosowa Kolejny test systemu rozpoznawania mowy i obsługi głosowej. Tym razem sprawdziliśmy jak ta funkcja działa w modelu Volkswagen Golf Sportsvan. Zapraszamy do oglądania!
Genewa 2014 - Volkswagen Golf GTE - krótka prezentacja
Genewa 2014 - Volkswagen Golf GTE - krótka prezentacja Legendarna wersja GTI doczekała się... elektrycznej odmiany. Producent deklaruje spalanie na poziomie 1,5 litra na 100 kilometrów. Czy jesteśmy świadkami narodzin nowej, oszczędnej legendy?
[HD] Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI-CR 184 KM, 2014 - test AutoCentrum.pl
[HD] Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI-CR 184 KM, 2014 - test AutoCentrum.pl Volkswagen Golf GTD jest prawie tak mocny jak GTI, prawie tak samo emocjonujący i ma prawie sportowy dźwięk z wydechu. Niestety to „prawie" robi sporą różnicę, gdyż cena o dziwo jest wyższa od modelu z oznaczeniem GTI. Czy to oznacza, że GTD jest skazany na porażkę? Oczywiście nie. Zapraszamy do oglądania!
Dodaj
nowy wpis
O serwisie

Kupujesz używany samochód i nie wiesz na co zwrócić uwagę?


Sprawdź zgłoszone przez innych kierowców typowe usterki interesującego Cię auta.



Znasz typowe usterki lub wady któregoś modelu auta?


Zgłoś je i pomóż innym kierowcom kupić używane auto.

Liczba typowych usterek
Wszystkich
Volkswagen Golf II