Zgłoś sugestię Żarówka
 
Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj
Nie trać czasu na szukanie części! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Volkswagen Golf II - Typowe usterki

Volkswagen Golf II - szczegóły typowej usterki

Szybko psujące się łożyska tylnej osi.

Volkswagen Golf II
~Picuch
dodał 02.08.2009 13:47:45

Komentarz

Łożyska buczą. Wymiana na nowe 2-3 miesiące i znowu zaczyna. ;/

Wystąpienia tej wady w zależności od przebiegu [tys. km]:

wystąpiła|nie wystąpiła

mniej niż 15

2
15

od 15 do 30

2
13

od 30 do 45

0
12

od 45 do 60

0
12

od 60 do 75

0
12

od 75 do 90

0
12

od 90 do 105

0
12

od 105 do 120

0
12

od 120 do 135

0
12

od 135 do 150

0
12

od 150 do 165

5
7

od 165 do 180

0
7

od 180 do 195

0
7

od 195 do 210

1
6

od 210 do 225

1
5

od 225 do 240

0
4

od 240 do 255

0
2

od 255 do 270

0
2

od 270 do 285

0
2

od 285 do 300

0
2

od 300 do 315

0
2

od 315 do 330

0
2

od 330 do 345

0
1

od 345 do 360

0
1

od 360 do 375

0
1

od 375 do 390

0
1

od 390 do 405

0
1

od 405 do 420

0
1

od 420 do 435

0
1

od 435 do 450

0
1

od 450 do 465

0
1

więcej niż 465

0
1
Dodaj komentarz

Komentarze kierowców (9 komentarzy)

~Mic

Oceń przydatność:

0
0

Niestety ja również mam problem z tymi łożyskami. Mam golfa 2 już 3 miesiące a wymieniłem już niestety 4 a teraz mnie czeka 5. Szok nie wiem dlaczego ale mam jakiegoś pecha z tym. Czy ktoś wiem jak powinny być one dokręcone? Może ma mocno je dokręcam czy coś. Proszę o wszelką pomoc

28.02.2013 22:48:14 napisz odpowiedź
~siwy124

Oceń przydatność:

0
0

Ja na swoich zrobilem juz 120tys i nic.Tego auta nieda sie zajezdzic.

24.06.2010 23:31:11 napisz odpowiedź
~mako

Oceń przydatność:

0
0

pod nakrętką jest podkładka i nakrętkę dokręca się do tego momentu żeby jeszcze można było podkładkę ruszyć

23.03.2010 19:10:50 napisz odpowiedź
~b

Oceń przydatność:

0
0

trzeba umiejętnie ustawić luz na łożysku. ja doszedłem do wprawy przy trzeciej parze. dwa lata już puknęły, a kilometrów nie wiem ile. i często dziury po pas, szuter itp.

18.03.2010 19:11:48 napisz odpowiedź
~gucio

Oceń przydatność:

0
0

wyważenie kół i odpowiedni montaż:) mogę doradzić że po założeniu zostawić trochę luzu (tak żeby stukało przy szarpaniu za koło) po ok 1000km dokręcić tak jak powinno być:) u mnie ten sposób się sprawdza. mam w domu 3 golfy i jestem sam do ich robienia w razie awarii. pozdrawiam:)

16.02.2010 12:36:33 napisz odpowiedź
~stasiomax

Oceń przydatność:

0
0

A ja wam radze wyważyc tylne koła ja juz mam 280 000 przejechane i tylko raz zmieniałem

31.01.2010 14:56:48 napisz odpowiedź
~marek789.1963

Oceń przydatność:

0
0

Proponuje kupic na allegro lozyska sportowe made in germany mam spokoj ponad 6 miesiecy .ogolnodostepne bym wymienial juz ze dwa razy a nowy komplet jazdzil by w bagazniku

31.10.2009 20:52:32 napisz odpowiedź
~hans

Oceń przydatność:

0
0

120 tyś to chyba dobry wynik. Proponuje kupowac dobre łożyska typu SKF i wymienić jak nakazują knigi ... za starych dobrych czasów jak miałem dwójkę ; tylnie i przednie łożyska wymienione właśnie na SKF po 80 tys [auto poszło do sprzedania niestety] nie było oznak żadnego zużycia więc pewnie z dobre 20-30 tys jeszcze polatały ...:)

16.09.2009 21:16:07 napisz odpowiedź
~Adolsul

Oceń przydatność:

0
0

W ciągu 3 lat wymieniałem dwa razy, ale przelatałem 120000km. Oprócz buczenia potrafią niesamowicie drżeć.

04.08.2009 01:58:43 napisz odpowiedź
Komentarz:
Podpis:
E-mail:
* pola obowiązkowe

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Golf, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Volkswagen Golf

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Volkswagen Golf

VW Golf GTE - Hybryda z genem sportowca
VW Golf GTE - Hybryda z genem sportowca Kiedy w roku 1976 na rynku pojawiła się limitowana wersja Golfa GTI, nikt nie przypuszczał, iż tak spodoba się klientom, że Gran Turismo Injection na stałe zadomowi się w ofercie Volkswagena. Sześć generacji i prawie czterdzieści lat później, do duetu GTI oraz GTD dołącza najmłodszy eko-brat, model GTE.

Volkswagen Golf - zobacz filmy

Volkswagen Golf Sportsvan - działanie aktywnego tempomatu
Volkswagen Golf Sportsvan - działanie aktywnego tempomatu Jak tylko mamy taką okazję, to sprawdzamy różne funkcje w testowanych autach. Tym razem jest to aktywny tempomat w modelu Volkswagen Golf Sportsvan. Zapraszamy do oglądania!
Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI-CR 184 KM - pomiar spalania
Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI-CR 184 KM - pomiar spalania Volkswagen Golf GTD z silnikiem 2.0 TDI-CR o mocy 184 KM to połączenie sportu z oszczędnością. Przyspieszenie już zmierzyliśmy, więc przechodzimy do kwestii oszczędności. Zapraszamy do oglądania!
Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI-CR 184 KM - acceleration 0-100 km/h
Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI-CR 184 KM - acceleration 0-100 km/h Dokładny pomiar przyspieszenia wykonany DriftBoxem. Tym razem sprawdziliśmy Volkswagena Golfa GTD z silnikiem 2.0 TDI-CR o mocy 184 KM.
Dodaj
nowy wpis
O serwisie

Kupujesz używany samochód i nie wiesz na co zwrócić uwagę?


Sprawdź zgłoszone przez innych kierowców typowe usterki interesującego Cię auta.



Znasz typowe usterki lub wady któregoś modelu auta?


Zgłoś je i pomóż innym kierowcom kupić używane auto.

Liczba typowych usterek
Wszystkich
Volkswagen Golf II