Zgłoś sugestię Żarówka
 
Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj
Nie trać czasu na szukanie części! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Volkswagen Golf III - Typowe usterki

Volkswagen Golf III - szczegóły typowej usterki

Korozja podłogi.

Volkswagen Golf III
~pablo
dodał 11.03.2009 18:01:29

Komentarz

miałem 3 golfy i w każdym to samo!!! przy takich małych okrągłych zaślepkach w podłodze zaczyna go chrupać... a to dopiero początek. później w zimę dużo wody się dostaje przez te otwory i szyby parują

Wystąpienia tej wady w zależności od przebiegu [tys. km]:

wystąpiła|nie wystąpiła

mniej niż 15

2
33

od 15 do 30

1
32

od 30 do 45

0
32

od 45 do 60

0
32

od 60 do 75

0
32

od 75 do 90

0
32

od 90 do 105

0
32

od 105 do 120

0
32

od 120 do 135

1
31

od 135 do 150

3
28

od 150 do 165

7
21

od 165 do 180

4
15

od 180 do 195

4
11

od 195 do 210

6
5

od 210 do 225

0
5

od 225 do 240

1
3

od 240 do 255

0
2

od 255 do 270

1
1

od 270 do 285

0
1

od 285 do 300

0
1

od 300 do 315

0
1

od 315 do 330

0
1

od 330 do 345

0
1

od 345 do 360

0
1

od 360 do 375

0
1

od 375 do 390

0
1

od 390 do 405

0
1

od 405 do 420

0
1

od 420 do 435

0
1

od 435 do 450

0
1

od 450 do 465

0
1

od 465 do 480

0
1

więcej niż 480

1
0
Dodaj komentarz

Komentarze kierowców (6 komentarzy)

~Makumba

Oceń przydatność:

0
0

Witam, ja z rdzą w podłodze w zaślepkach poradziłem sobie tak : wyjąłem dywany, wyczyściłem wszystko dokładnie, umyłem benzyną i włókno szklane z żywicą, jak wyschło od spodu zabazpieczyłem i wyrównałem pastą głuszącą i na to bitexem i jest suuper :)

03.12.2012 04:01:42 napisz odpowiedź
~Filip

Oceń przydatność:

0
0

Też miałem takie dziury, rdza zaatakowała nawet obszar szerszy niż średnica dekielków - poradziłem sobie sam - najpierw podkład antykorozyjny a później mata uszczelniająca układana pod wpływem ciepła od strony wnętrza, oczywiście wygłuszenie (pianki) nowe, później podwozie zabezpieczono bitexem - sprawa załatwiona

12.01.2011 22:29:45 napisz odpowiedź
~rastaman

Oceń przydatność:

0
0

znalazlem dziure pod siedzeniem kierowcy co mi proponujecie

06.08.2009 14:32:43 napisz odpowiedź
~BOB

Oceń przydatność:

0
0

Racja już raz dwie dziury łatałem a teraz wyskoczyła nastepna

26.07.2009 17:42:21 napisz odpowiedź
~karol

Oceń przydatność:

1
0

ja w swoim mk3 1.9 TD mam to samo, przez całą zimę szyby parowały i wykładzina była ciągle mokra, az w końcu pojechałem na kanał i zajrzałem pod spód okazało się ze są dziury w podłodze z tyłu pod nogami pasażera właśnie wokół tych zaślepek

05.06.2009 23:46:50 napisz odpowiedź
~gt94

Oceń przydatność:

0
0

dokładnie kolega ma rację to chyba jakas niechlubna przypadłośc-u mnie tak samo rdza u dolu przy zaslepkach w podlodze:(wyczyscilem to dokladnie szczotka do gołej blachy z obydwu stron golfa i przemalowalem 2 razy hammeritem ale czy pomoze cos to niewiem...

31.03.2009 21:27:42 napisz odpowiedź
Komentarz:
Podpis:
E-mail:
* pola obowiązkowe

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Golf, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Volkswagen Golf

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Volkswagen Golf

VW Golf GTE - Hybryda z genem sportowca
VW Golf GTE - Hybryda z genem sportowca Kiedy w roku 1976 na rynku pojawiła się limitowana wersja Golfa GTI, nikt nie przypuszczał, iż tak spodoba się klientom, że Gran Turismo Injection na stałe zadomowi się w ofercie Volkswagena. Sześć generacji i prawie czterdzieści lat później, do duetu GTI oraz GTD dołącza najmłodszy eko-brat, model GTE.

Volkswagen Golf - zobacz filmy

Volkswagen Golf Sportsvan - działanie aktywnego tempomatu
Volkswagen Golf Sportsvan - działanie aktywnego tempomatu Jak tylko mamy taką okazję, to sprawdzamy różne funkcje w testowanych autach. Tym razem jest to aktywny tempomat w modelu Volkswagen Golf Sportsvan. Zapraszamy do oglądania!
Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI-CR 184 KM - pomiar spalania
Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI-CR 184 KM - pomiar spalania Volkswagen Golf GTD z silnikiem 2.0 TDI-CR o mocy 184 KM to połączenie sportu z oszczędnością. Przyspieszenie już zmierzyliśmy, więc przechodzimy do kwestii oszczędności. Zapraszamy do oglądania!
Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI-CR 184 KM - acceleration 0-100 km/h
Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI-CR 184 KM - acceleration 0-100 km/h Dokładny pomiar przyspieszenia wykonany DriftBoxem. Tym razem sprawdziliśmy Volkswagena Golfa GTD z silnikiem 2.0 TDI-CR o mocy 184 KM.
Dodaj
nowy wpis
O serwisie

Kupujesz używany samochód i nie wiesz na co zwrócić uwagę?


Sprawdź zgłoszone przez innych kierowców typowe usterki interesującego Cię auta.



Znasz typowe usterki lub wady któregoś modelu auta?


Zgłoś je i pomóż innym kierowcom kupić używane auto.

Liczba typowych usterek
Wszystkich
Volkswagen Golf III