Zgłoś sugestię Żarówka
Kliknij aby zamknąć

Niecodzienna moc na co dzień

VW TRENDS 5/2014 nadjeżdża!

Volkswagen Passat B5 - Typowe usterki

Volkswagen
Passat
B5
Wybierz
nadwozie
lub silnik
lista nadwozi Volkswagen Passat B5
lista silników Volkswagen Passat B5
Benzynowe Benzynowe
Diesla Diesla
Pokaż

Volkswagen Passat B5 - szczegóły typowej usterki

Napinacze paska klinowego.

Volkswagen Passat B5
~Marcin
dodał 23.05.2009 21:51:49

Komentarz

Napinacze oraz rolki do passata 1,9 TDI 90km bardzo szybko wysiadaja w przeciagu pół roku wymieniłem już dwa razy .Masakra

Wystąpienia tej wady w zależności od przebiegu [tys. km]:

wystąpiła|nie wystąpiła

mniej niż 15

1
52

od 15 do 30

10
41

od 30 do 45

1
38

od 45 do 60

0
38

od 60 do 75

0
38

od 75 do 90

0
38

od 90 do 105

0
38

od 105 do 120

0
38

od 120 do 135

2
36

od 135 do 150

0
36

od 150 do 165

10
26

od 165 do 180

1
25

od 180 do 195

5
19

od 195 do 210

2
17

od 210 do 225

1
15

od 225 do 240

2
13

od 240 do 255

2
10

od 255 do 270

3
7

od 270 do 285

1
6

od 285 do 300

1
5

od 300 do 315

0
3

od 315 do 330

0
3

od 330 do 345

0
3

od 345 do 360

1
1

od 360 do 375

0
1

od 375 do 390

0
1

od 390 do 405

0
1

od 405 do 420

0
1

od 420 do 435

0
1

od 435 do 450

0
1

od 450 do 465

0
1

od 465 do 480

0
1

od 480 do 495

0
1

więcej niż 495

0
1
Komentarze kierowców (14 komentarzy)
~:)
0
|
0

Jeśli by ktoś miał problem z napinaczem że śrubę urywa to wymienicie sobie łożyska na alternatorze i problem z głowy i tak samo gdy piszczy to jest głowna przyczyna że napinacze siadają :) pozdro

13.05.2013 16:18:12 | napisz odpowiedź
~Pasek
0
|
0

Mi siadł napinacz po 21tys. KM (1 rok),a kupowałem nowy 375zł. Tulejka na amortyzatorze się wyrobiła i do wymiany amortyzator + kółko plastikowe 100zł, które darło o amortyzator. Pozdrawiam.

03.11.2012 10:23:12 | napisz odpowiedź
~Marek
2
|
1

Ja w swojej octavii 1,9 tdi wymieniłem już to nieszczęsne sprzęgiełko jednokierunkowe na alternatorze i mimo to napinacz dalej szaleje po obciążeniu alternatora (włączenie świateł, podgrzewań itp):(. Co może być przyczyną? Może ktoś miał już taki problem?

08.10.2012 21:40:12 | napisz odpowiedź
~DeX
0
|
1

Franaek u mnie to samo się stało w passacie, po wymianie na nowy amortyzatorek zerwało śrubę od napinacza zakupiłem cały nowy komplet to teraz po jednym dniu urwało mocowanie amortyzatorka, własnie coś mi się wydaje że strasznie ciężko jest założyć pasek w porównaniu do innych samochodów, Wie ktoś może o co w tym chodzi? jest tam może jakaś blokada na tym amortyzatorku którą trzeba usunąć czy cos?

05.07.2012 21:48:59 | napisz odpowiedź
~franek
2
|
0

czy ten amortyzatorek przy napinaczu da sie wcisnac recznie po zdemontowaniu bo wymieniłem ten napinacz i potrafiło mi zaraz urwac mocowanie tego amortyzatorka i zastanawiam sie czy ten amortyzatorek ma byc tak twardy bo wczesniej urwało mi srube od mocowania tego napinacza

05.07.2012 20:28:20 | napisz odpowiedź
~Mechanik
0
|
1

Jeżeli wam napinacz lata jak szalony podczas pracy silnika na wolnych obrotach to należy niezwłocznie wymienić sprzęgiełko jednokierunkowe na alternatorze bo w przeciwnym razie napinacz długo nie pożyje i to jest zazwyczaj przyczyna wykańczania się napinaczy w tdi wiec zalecam co jakiś czas obserwować kolko napinacza

25.12.2011 16:54:25 | napisz odpowiedź
~seba
1
|
1

ja przez 80 tys przebiegu 3 razy wymieniałem tą rolkę 300 zł x 3 = 900 zł, koszmar

22.12.2011 17:30:11 | napisz odpowiedź
~Jony
0
|
0

Panowie mam pytanie , niedawno wymienialem napinacz , mechanik powiedzial mi ze lekkie piski jeszcze pochodza od sprzegielka na alternatorze... nie wymienilem tego z powodów finansowych.. czy przez to ten napinacz mogl sie zablokowac? bo wogole nie pracuje stoi w miejscu i ani go w lewo ani w prawo kluczem...

06.05.2011 11:26:11 | napisz odpowiedź
~grzesiek
0
|
1

u mnie rolka napinacza jest jakoś lekko skrzywiona i piszczy po uruchomieniu.. tez musze wymienic. ehh

09.02.2011 10:54:40 | napisz odpowiedź
~huberto
1
|
0

jak sa objawy tych rolek bo mam dziwne tarcie wlasnie przy rozrzadzie

14.06.2010 10:33:35 | napisz odpowiedź
~Wit
0
|
0

Ja wymieniłem przy przebiegu ok 200000 na nowy .Okazało sie póżniej że stary mozna było przesmarować i jeszcze by pewnie pochodził jakieś 100 tys

28.02.2010 19:58:56 | napisz odpowiedź
~tomcio
0
|
0

kup nowy a nie używkę. Zakładałem używkę i od zazu ukręciła się śruba. I koniecznie podkładka samokontrująca. Pzdr. wymiana mniej więcej napinacza co 150kkm.

01.07.2009 19:11:05 | napisz odpowiedź
~Tomek
0
|
2

W moim przypadku wysiadł amortyzatorek napinacza, sam jako część wymienna nie występuje a koszt całego napinacza to w granicach 400zł

28.06.2009 01:37:04 | napisz odpowiedź
~marek
0
|
0

wymien sprzegielko jednokierunkowe alternatora i bedzie ok

19.06.2009 11:16:49 | napisz odpowiedź