Zgłoś sugestię Żarówka
 
Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj

Volkswagen Passat B5 - Typowe usterki

Volkswagen Passat B5 - szczegóły typowej usterki

Napinacze paska klinowego.

Volkswagen Passat B5
~Marcin
dodał 23.05.2009 21:51:49

Komentarz

Napinacze oraz rolki do passata 1,9 TDI 90km bardzo szybko wysiadaja w przeciagu pół roku wymieniłem już dwa razy .Masakra

Wystąpienia tej wady w zależności od przebiegu [tys. km]:

wystąpiła|nie wystąpiła

mniej niż 15

1
52

od 15 do 30

10
41

od 30 do 45

1
38

od 45 do 60

0
38

od 60 do 75

0
38

od 75 do 90

0
38

od 90 do 105

0
38

od 105 do 120

0
38

od 120 do 135

2
36

od 135 do 150

0
36

od 150 do 165

10
26

od 165 do 180

1
25

od 180 do 195

5
19

od 195 do 210

2
17

od 210 do 225

1
15

od 225 do 240

2
13

od 240 do 255

2
10

od 255 do 270

3
7

od 270 do 285

1
6

od 285 do 300

1
5

od 300 do 315

0
3

od 315 do 330

0
3

od 330 do 345

0
3

od 345 do 360

1
1

od 360 do 375

0
1

od 375 do 390

0
1

od 390 do 405

0
1

od 405 do 420

0
1

od 420 do 435

0
1

od 435 do 450

0
1

od 450 do 465

0
1

od 465 do 480

0
1

od 480 do 495

0
1

więcej niż 495

0
1
Dodaj komentarz

Komentarze kierowców (14 komentarzy)

~:)

Oceń przydatność:

0
0

Jeśli by ktoś miał problem z napinaczem że śrubę urywa to wymienicie sobie łożyska na alternatorze i problem z głowy i tak samo gdy piszczy to jest głowna przyczyna że napinacze siadają :) pozdro

13.05.2013 16:18:12 napisz odpowiedź
~Pasek

Oceń przydatność:

0
0

Mi siadł napinacz po 21tys. KM (1 rok),a kupowałem nowy 375zł. Tulejka na amortyzatorze się wyrobiła i do wymiany amortyzator + kółko plastikowe 100zł, które darło o amortyzator. Pozdrawiam.

03.11.2012 10:23:12 napisz odpowiedź
~Marek

Oceń przydatność:

2
0

Ja w swojej octavii 1,9 tdi wymieniłem już to nieszczęsne sprzęgiełko jednokierunkowe na alternatorze i mimo to napinacz dalej szaleje po obciążeniu alternatora (włączenie świateł, podgrzewań itp):(. Co może być przyczyną? Może ktoś miał już taki problem?

08.10.2012 21:40:12 napisz odpowiedź
~DeX

Oceń przydatność:

0
1

Franaek u mnie to samo się stało w passacie, po wymianie na nowy amortyzatorek zerwało śrubę od napinacza zakupiłem cały nowy komplet to teraz po jednym dniu urwało mocowanie amortyzatorka, własnie coś mi się wydaje że strasznie ciężko jest założyć pasek w porównaniu do innych samochodów, Wie ktoś może o co w tym chodzi? jest tam może jakaś blokada na tym amortyzatorku którą trzeba usunąć czy cos?

05.07.2012 21:48:59 napisz odpowiedź
~franek

Oceń przydatność:

1
0

czy ten amortyzatorek przy napinaczu da sie wcisnac recznie po zdemontowaniu bo wymieniłem ten napinacz i potrafiło mi zaraz urwac mocowanie tego amortyzatorka i zastanawiam sie czy ten amortyzatorek ma byc tak twardy bo wczesniej urwało mi srube od mocowania tego napinacza

05.07.2012 20:28:20 napisz odpowiedź
~Mechanik

Oceń przydatność:

0
0

Jeżeli wam napinacz lata jak szalony podczas pracy silnika na wolnych obrotach to należy niezwłocznie wymienić sprzęgiełko jednokierunkowe na alternatorze bo w przeciwnym razie napinacz długo nie pożyje i to jest zazwyczaj przyczyna wykańczania się napinaczy w tdi wiec zalecam co jakiś czas obserwować kolko napinacza

25.12.2011 16:54:25 napisz odpowiedź
~seba

Oceń przydatność:

1
1

ja przez 80 tys przebiegu 3 razy wymieniałem tą rolkę 300 zł x 3 = 900 zł, koszmar

22.12.2011 17:30:11 napisz odpowiedź
~Jony

Oceń przydatność:

0
0

Panowie mam pytanie , niedawno wymienialem napinacz , mechanik powiedzial mi ze lekkie piski jeszcze pochodza od sprzegielka na alternatorze... nie wymienilem tego z powodów finansowych.. czy przez to ten napinacz mogl sie zablokowac? bo wogole nie pracuje stoi w miejscu i ani go w lewo ani w prawo kluczem...

06.05.2011 11:26:11 napisz odpowiedź
~grzesiek

Oceń przydatność:

0
1

u mnie rolka napinacza jest jakoś lekko skrzywiona i piszczy po uruchomieniu.. tez musze wymienic. ehh

09.02.2011 10:54:40 napisz odpowiedź
~huberto

Oceń przydatność:

0
0

jak sa objawy tych rolek bo mam dziwne tarcie wlasnie przy rozrzadzie

14.06.2010 10:33:35 napisz odpowiedź
~Wit

Oceń przydatność:

0
0

Ja wymieniłem przy przebiegu ok 200000 na nowy .Okazało sie póżniej że stary mozna było przesmarować i jeszcze by pewnie pochodził jakieś 100 tys

28.02.2010 19:58:56 napisz odpowiedź
~tomcio

Oceń przydatność:

0
0

kup nowy a nie używkę. Zakładałem używkę i od zazu ukręciła się śruba. I koniecznie podkładka samokontrująca. Pzdr. wymiana mniej więcej napinacza co 150kkm.

01.07.2009 19:11:05 napisz odpowiedź
~Tomek

Oceń przydatność:

0
1

W moim przypadku wysiadł amortyzatorek napinacza, sam jako część wymienna nie występuje a koszt całego napinacza to w granicach 400zł

28.06.2009 01:37:04 napisz odpowiedź
~marek

Oceń przydatność:

0
0

wymien sprzegielko jednokierunkowe alternatora i bedzie ok

19.06.2009 11:16:49 napisz odpowiedź
Komentarz:
Podpis:
E-mail:
* pola obowiązkowe

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Passat, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Volkswagen Passat

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Volkswagen Passat

Volkswagen Passat Alltrack - uniwersalne kombi
Volkswagen Passat Alltrack - uniwersalne kombi Alltrack został stworzony z myślą o klientach, którzy potrzebują przestronnego samochodu o uniwersalnym charakterze, jednak z różnych względów nie chcą kupić crossovera lub SUV-a. Uterenowione kombi stanowi też ciekawą propozycją dla osób planujących zakup Passata, który będzie wyraźnie różnił się od tysięcy służbowych kombi.

Volkswagen Passat - zobacz filmy

Volkswagen Passat Variant - 3 zalety i 3 wady
Volkswagen Passat Variant - 3 zalety i 3 wady W tym samochodzie znacznie łatwiej było o zalety, niż o wady, ale poradziliśmy sobie - zapraszamy do oglądania sporządzonej przez nas listy zalet i wad VW PASSATA.
VW Alltrack, Na każdą okazję
VW Alltrack, Na każdą okazję Na ryby, na grzyby, na lwy by...śpiewał niegdyś Kabaret Starszych Panów. Chyba podobna melodia chodziła po głowie decydentom z Volkswagena, bo zlecili oni inżynierom opracowanie wariantu Passata, który własności jezdne wersji 4MOTION połączyłyby z większym prześwitem i możliwością jazdy w lekkim terenie. Tak powstał model Alltrack, który zaprezentujemy w tym odcinku.
Dodaj
nowy wpis
O serwisie

Kupujesz używany samochód i nie wiesz na co zwrócić uwagę?


Sprawdź zgłoszone przez innych kierowców typowe usterki interesującego Cię auta.



Znasz typowe usterki lub wady któregoś modelu auta?


Zgłoś je i pomóż innym kierowcom kupić używane auto.

Liczba typowych usterek
Wszystkich
Volkswagen Passat B5